[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.169 views

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

ricost schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:38:
Ik heb sinds kort een vreemd probleem met mn iPhone.
Nadat ik deze uit standby stand haal en ik een app (standaard of gekocht in appstore) start crasht deze tijdens gebruik.
Dus als ik dan bijvoorbeeld een SMS ga tikken blijft ie onder het tikken hangen en gaat ie terug naar mn springboard.
Als ik mn iPhone opnieuw start draait alles weer normaal (totdat ik em weer in standby heb gezet natuurlijk).

Heb al gegoogled maar daar vindt ik alleen mensen met crashende appstore apps.
Iemand een idee ? Of moet ik em toch aan iTunes gaan hangen en alles opnieuw gaan installeren ?
Je kan ook de app weggooien en opnieuw syncen met iTunes. Vaak zijn het rechtenproblemen waardoor de app crasht. Je hebt 3 opties:, rebooten (dat wist je al), app weggooien en opnieuw syncen of downloaden via de appstore, of inderdaad een restore.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-08 13:26
Ik heb een iPhone 3GS gekocht, en heb hem nu bijna 2 weken.

Ik merk helaas dat één van de 2 luidsprekertjes onderaan niet werkt. Ik neem aan dat dit een productiefoutje is ... Ik heb verschillende applicaties, muziek, youtube ... getest en het werkt niet. Oortjes en zo doen het wel perfect. Ik zal hem dus binnen doen voor herstel. Ik heb eerst gebeld en naar het schijnt is de wachttijd voor herstelling op dit ogenblik 10 werkdagen (dus 14 dagen met weekends erbij) en zolang kan ik hem niet missen. Na de drukte van de feestdagen zou ik hem binnen 5 dagen kunnen terughebben. Misschien moeten jullie ook eens de test doen? Bedek je luidsprekertje afzonderlijk, en controleer als ze evenveel geluid produceren ...

Een domme vraag tussendoor: worden alle apps uit de appstore ook gecontroleerd op geluidssterkte, of zitter er audiotoepassingen tussen (megafoon, hondenfluitje, piano ... ) die je boxjes echt kunnen slopen als je het volume nogal hoog is ingesteld?

Nu heb ik nog een klein vraagje voor jullie: als ik wat schud aan mijn iPhone dan is er vanbinnen iets dat heel lichtjes tikt, ergens in het bovenste gedeeltje. Is dit bij jullie ook zo? Ik hoop dat dit het rotertje is dat de trilfunctie verzorgt of iets anders. Ik hoop dat er niets loszit ...

Nog een laatste vraagje: ik zie dat er in de switchknop (luide - stille modus) zeer kleine stofjes zitten. Ik blaas ze er wel eens voorzichtig uit, maar na een dagje in mijn broekzak zitten er uiteraard weer in. Komen die na verloop van tijd niet in het binnenwerk terecht?

Voor de rest 200% tevreden van mijn aankoop, het is een supertoestel! Zeker nu ik Call of Duty (zombies) gevonden heb en lekker online multiplayer FPS kan spelen in een dood momentje :-)

Bedankt voor de reacties!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:56
Bram Perneel schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:00:

Ik merk helaas dat één van de 2 luidsprekertjes onderaan niet werkt. Ik neem aan dat dit een productiefoutje is ... Ik heb verschillende applicaties, muziek, youtube ... getest en het werkt niet. Oortjes en zo doen het wel perfect. Ik zal hem dus binnen doen voor herstel. Ik heb eerst gebeld en naar het schijnt is de wachttijd voor herstelling op dit ogenblik 10 werkdagen (dus 14 dagen met weekends erbij) en zolang kan ik hem niet missen. Na de drukte van de feestdagen zou ik hem binnen 5 dagen kunnen terughebben. Misschien moeten jullie ook eens de test doen? Bedek je luidsprekertje afzonderlijk, en controleer als ze evenveel geluid produceren ...

Een domme vraag tussendoor: worden alle apps uit de appstore ook gecontroleerd op geluidssterkte, of zitter er audiotoepassingen tussen (megafoon, hondenfluitje, piano ... ) die je boxjes echt kunnen slopen als je het volume nogal hoog is ingesteld?

Nu heb ik nog een klein vraagje voor jullie: als ik wat schud aan mijn iPhone dan is er vanbinnen iets dat heel lichtjes tikt, ergens in het bovenste gedeeltje. Is dit bij jullie ook zo? Ik hoop dat dit het rotertje is dat de trilfunctie verzorgt of iets anders. Ik hoop dat er niets loszit ...

Nog een laatste vraagje: ik zie dat er in de switchknop (luide - stille modus) zeer kleine stofjes zitten. Ik blaas ze er wel eens voorzichtig uit, maar na een dagje in mijn broekzak zitten er uiteraard weer in. Komen die na verloop van tijd niet in het binnenwerk terecht?

Voor de rest 200% tevreden van mijn aankoop, het is een supertoestel! Zeker nu ik Call of Duty (zombies) gevonden heb en lekker online multiplayer FPS kan spelen in een dood momentje :-)

Bedankt voor de reacties!
hmm ... check ff de handleiding van je iPhone. Je hebt maar een speaker (de linker volgens mij) en de ander is je microfoon :o Wel vreemd dat ze je dat bij de HD niet hebben verteld!!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Bram Perneel schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:00:

Ik merk helaas dat één van de 2 luidsprekertjes onderaan niet werkt. Ik neem aan dat dit een productiefoutje is
Dat is geen productiefout de ene is dus de luidspreker de andere de microfoon.

http://www.apple.com/iphone/specs.html

• mrb85
Ah hoe dom van mij ... :+

Maar dat mochten ze in de Apple winkel dan toch ook wel weten ... :(

en dat lichte tikje als je schud, is dat normaal?

[ Voor 31% gewijzigd door mrb85 op 17-12-2009 22:29 ]

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Houd de lock knop eens vast en schud dan nog eens.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramquin op 17-12-2009 22:34 ]

• mrb85
Ramquin schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:33:
Houd de lock knop eens vast en schud dan nog eens.
Probleem opgelost _/-\o_

sorry voor de vele vragen, ik ben hier met een leesmarathon bezig om mijn iSchade in te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:06
Om mijn iPhone 3GS te ontgrendelen dien je een pincode in te toetsen. Deed het altijd goed/niks vreemds. Echter, als ik nu de code in wil typen hoor ik een vrouwenstem die me voorleest wat ik moet doen om te ontgrendelen. Ja dat weet ik dus wel... Druk ik dan op bijvoorbeeld de 4, hoor ik uit de speaker "4". Ja nogal wiedes! Maar daadwerkelijk typen kan ik niet. Vaker van gehoord of meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
ceelcoumans schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 01:14:
Om mijn iPhone 3GS te ontgrendelen dien je een pincode in te toetsen. Deed het altijd goed/niks vreemds. Echter, als ik nu de code in wil typen hoor ik een vrouwenstem die me voorleest wat ik moet doen om te ontgrendelen. Ja dat weet ik dus wel... Druk ik dan op bijvoorbeeld de 4, hoor ik uit de speaker "4". Ja nogal wiedes! Maar daadwerkelijk typen kan ik niet. Vaker van gehoord of meegemaakt?
Ja ik denk dat dat de toegankelijkheidsoptie "Spreek invultekst" is. Ff die optie uitzetten bij instellingen->algemeen->toegankelijkheid en dan dus de optie "Spreek invultekst". Ook kan het zijn dat je die per ongeluk als sneltoets heb gezet, die optie kan je daaronder veranderen (Driemaal thuisknop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
Ruubster schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:30:
[...]

Ja ik denk dat dat de toegankelijkheidsoptie "Spreek invultekst" is. Ff die optie uitzetten bij instellingen->algemeen->toegankelijkheid en dan dus de optie "Spreek invultekst". Ook kan het zijn dat je die per ongeluk als sneltoets heb gezet, die optie kan je daaronder veranderen (Driemaal thuisknop).
Geen idee dat deze optie bestond, duizendmaal dank! Ik ga het meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Nitai schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:02:
[...]

Je kan ook de app weggooien en opnieuw syncen met iTunes. Vaak zijn het rechtenproblemen waardoor de app crasht. Je hebt 3 opties:, rebooten (dat wist je al), app weggooien en opnieuw syncen of downloaden via de appstore, of inderdaad een restore.
Het zijn niet alleen appstore apps maar ook de standaard apps ; berichten, agenda, foto's, camera .. gewoon alles eigenlijk. En die apps kan ik niet weggooien :(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ricost schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:13:
[...]

Het zijn niet alleen appstore apps maar ook de standaard apps ; berichten, agenda, foto's, camera .. gewoon alles eigenlijk. En die apps kan ik niet weggooien :(
Moet je even instellingen nalopen in de Instellingen menu. Ik had ook problemen met m'n Clock app, maar het bleek dat ik geen tijdzone had opgegeven in de instellingen.

Anders zou ik gewoon een restore doen van je tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Jongens, vraagje:

Als ik nu een mail krijg (Gmail, maar dan via de standaard ingegebouwde Mail-app) geeft hij elke 5 seconden het notificatiegeluidje, en heb ik geen teller in mijn icoon. Als ik de app opstart moet hij de mails nog laden, maar vervolgens sluit hij meteen af, tenzij ik sneller ben en heel snel op zo'n nieuwe mail druk.

Dit ging eerst gepaard met het feit dat automatic screenlock het niet deed, plus dat Assassin's Creed haperde. Ik dacht dat het kwam omdat ik nog 200MB overhad op de iPhone, heb dus wat weggehaald, en die screenlock doet het in ieder geval weer. Dat de Mail-app zo raar doet ligt daar volgens mij niet aan, want ik heb nu net zo veel vrije ruimte als dat ik een maand lang zonder problemen in gebruik had.

Iemand ideeën hierover?

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Stormbringer schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:12:
Jongens, vraagje:

Als ik nu een mail krijg (Gmail, maar dan via de standaard ingegebouwde Mail-app)
Gebruik je Gmail als pop3, imap of Exchange? IMAP werkt fijn, kost je geen/nauwelijks ruimte op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:16:
Ik heb het volgende probleem:

sinds kort gebruik ik het programma Sleep Cycle. Om dit te gebruiken ligt de iPhone 's nachts op mijn matras.

De eerste paar keer dat ik het gebruikte, was de volgende ochtend de accu ongeveer 25% leeg. Op zich niks aan de hand dus.

Nu zet ik echter 's avonds voordat ik ga slapen, de iPhone in de vliegtuigmodus. Als ik dat doe, dan overleeft de accu de nacht niet, en staat de iPhone 's ochtends uit omdat hij helemaal leeg is. Dit terwijl hij helemaal was opgeladen voordat ik naar bed ging.

iemand een idee hoe het kan dat de iPhone dus veel meer stroom verbruikt terwijl hij in de vliegtuigmodus staat?

Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat push aanstaat? Blijft er een of andere service continu proberen verbinding met internet te krijgen, waardoor de accu leegloopt?
Een bescheiden schopje. Niemand een idee waarom de accu zo snel leegtrekt als de iphone in de vliegtuigmodes staat?

Heb het ondertussen ook al geprobeerd met push uit, locatievoorzieningen uit en berichtgeving uit. Ook dan haalt ie de ochtend niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:39:
[...]

Een bescheiden schopje. Niemand een idee waarom de accu zo snel leegtrekt als de iphone in de vliegtuigmodes staat?

Heb het ondertussen ook al geprobeerd met push uit, locatievoorzieningen uit en berichtgeving uit. Ook dan haalt ie de ochtend niet......
Is er een app-update geweest? Dat het scherm nu bijvoorbeeld aanblijft i.p.v. dimt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
[...]

Er staat bij de uitleg dat je de telefoon gewoon aan de lader moet hangen als je dit programma 's nachts gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
Voor de geïnteresseerden: vandaag (18 december) kun je gratis een iPhone ringtone converter downloaden:

http://nl.giveawayoftheday.com/

heb hem wel nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:05

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Helaas is alleen voor Windhoos gebruikers ... Jammer :+

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Bram Perneel schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:43:
Voor de geïnteresseerden: vandaag (18 december) kun je gratis een iPhone ringtone converter downloaden:

http://nl.giveawayoftheday.com/

heb hem wel nog niet kunnen testen.
Daar zie ik het nut niet van in. Rechtermuisknop op een liedje in itunes en vervolgens kiezen voor 'create ringtone' (ofzo) werkt ook gewoon? :?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
tdw schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:53:
[...]

Daar zie ik het nut niet van in. Rechtermuisknop op een liedje in itunes en vervolgens kiezen voor 'create ringtone' (ofzo) werkt ook gewoon? :?
ik heb de mogelijkheden ook nog niet kunnen testen ... maar toch snel even binnengehaald omdat hij vandaag gratis is en vanaf morgen weer geld kost ;)

Ik zit nog met een vraagje:

bestaat er een manier om het scherm van een iPhone (via kabeltje of zo) op je pc te zien? Stel: ik wil in de les multimedia het scherm van de iPhone tonen en wil dit op groot scherm kunnen doen ... screenshots maken kan ik ondertussen, maar ik wil het beeld realtime op de pc krijgen zoals een computer het met een beamer doet ...

of is dit enkel voor Steve beschikbaar? http://www.youtube.com/watch?v=7vBUjiG7e20

thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

tdw schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:53:
[...]

Of Audiko.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Nitai schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:08:
[...]

Gebruik je Gmail als pop3, imap of Exchange? IMAP werkt fijn, kost je geen/nauwelijks ruimte op je iPhone.
Je kan bij het aanmaken van een account direct uit "Gmail" kiezen, en dat heb ik gedaan. Met een beetje zoeken heb ik kunnen vinden dat ze volgens mij inderdaad IMAP daarvoor gebruiken.

Maar, het werkte hoe dan ook altijd perfect, alleen nu sinds een paar dagen niet meer. En die notificaties elke 5 seconden slurpen de batterij leeg (tenminste, ik ga er van uit dat dat de oorzaak is, verder heb ik niets nieuws wat deze snelle nieuwe batterij-draining zou kunnen veroorzaken).

Ik heb nu het account verwijderd en opnieuw ingesteld. Die eindeloze notificaties zijn verholpen, en ik heb nu wel goede badges. Alleen crasht hij nog steeds wel continu... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
[...]

Ik weet niet waar het aan ligt, maar dat is wel erg raar. Ik gebruik Sleep Cycle namelijk ook, zet hem voor het slapen gaan in vliegtuigmodus, en hij gaat van 100% naar 78-83% (en ja, ik slaap wel genoeg :9).

Ik neem aan dat je hem wel goed onder je matras legt en dat het scherm uitgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruubster schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:27:
[...]

Er staat bij de uitleg dat je de telefoon gewoon aan de lader moet hangen als je dit programma 's nachts gebruikt.
Klopt, maar als ik hem niet in de vliegtuigmodus zet kost het maar maximaal 15% van mijn batterij. Probleem zit dus in het feit dat mijn accu extreem leegloopt in de vliegtuigmodus.
Stormbringer schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:57:
[...]
Ik weet niet waar het aan ligt, maar dat is wel erg raar. Ik gebruik Sleep Cycle namelijk ook, zet hem voor het slapen gaan in vliegtuigmodus, en hij gaat van 100% naar 78-83% (en ja, ik slaap wel genoeg :9).

Ik neem aan dat je hem wel goed onder je matras legt en dat het scherm uitgaat?
Jep, scherm gaat uit en hij ligt prima. Zet ik de app aan en laat ik de telefoon gewoon aanstaan is er geen probleem. Kost me inderdaad een procentje of 15. Maar in de vliegtuigmodus trekt de accu het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:54:
[...]

Klopt, maar als ik hem niet in de vliegtuigmodus zet kost het maar maximaal 15% van mijn batterij. Probleem zit dus in het feit dat mijn accu extreem leegloopt in de vliegtuigmodus.

[...]

Jep, scherm gaat uit en hij ligt prima. Zet ik de app aan en laat ik de telefoon gewoon aanstaan is er geen probleem. Kost me inderdaad een procentje of 15. Maar in de vliegtuigmodus trekt de accu het dus niet.
Das een vreemd verhaal :9 echt geen idee waar dat aan kan liggen! Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:08
Ik heb nu een paar dagen een iPhone 3Gs, maar lurk hier al een tijdje mee op het forum. Ik lees echter alleen leuke app ervaringen etc voor jailbroken iPhones. Is er geen draadje meer voor Apps etc voor 'normale' iPhones? Of mogen we daar dit topic voor bevuilen?

Ik zou wel eens een lijstje willen hebben van absolute must-have apps en leuke weetjes voor mijn iPhone 3Gs. Het appstore draadje is al sinds de zomer niet bijgewerkt.

Verder bevalt de telefoon me tot nu toe prima. Heb hem simlock vrij in Belgie gekocht en zit een beetje op Wifi aangezien 1 januari mijn internet pas in gaat.

Leuke must-haves zijn van harte welkom. Heb tot nu toe alleen wat spelletjes en de buienradar app :P

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

virtualJac schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 17:00:
Leuke must-haves zijn van harte welkom. Heb tot nu toe alleen wat spelletjes en de buienradar app :P
Buienradar app is zeker een aanrader (al helemaal met dit weer), Shazam is een mooie (als je de titel van een (leuk) lied niet weet, shazam aanzetten, iphone ernaast en hij benoemd artiest, titel en album), ebuddy (pro) voor MSN/ICQ/AIM, Remote (graties App(le) om je itunes op afstand via wifi te bedienen).

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Kijk anders gewoon de toplijsten in iTunes of zoek met Google "top ... apps".

Ikzelf ben heel blij met Ping, 9292ov Pro, Belstatus, Sleep Cycle, GuitarToolkit, TabToolkit, RelativePitch, RunKeeper Pro, Trein, Distant Suns, WifiTrak, Remote (voor Keynote), Appie, TVGids Pro, Units, iWiki, Dictionary, iTranslate, Volkskrant, Nu, Autoweek, MovieGenie, Marktplaats, eBay, Kenteken, eBuddy, Hyves, Skype, Shazam, PS Mobile, Layar, CalcPad, GoodReader, DropBox, AJAX Remote, aNote, en de spelletjes moet je zelf maar uitzoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer van een via iTunes gedownload nummer een beltoon te maken en krijg dan steeds de volgende melding: iTunes kan geen verbinding maken met iTunes Store. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (11556).

Ik ben dan ingelogd op iTunes en heb gewoon internetverbinding. Wie weet wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:38
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:38:
Ik probeer van een via iTunes gedownload nummer een beltoon te maken en krijg dan steeds de volgende melding: iTunes kan geen verbinding maken met iTunes Store. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (11556).

Ik ben dan ingelogd op iTunes en heb gewoon internetverbinding. Wie weet wat dit is?
Had ik gisteravond de hele avond last van.
Moet je even googlen op die foutmelding met dat nummer. Ik had gisteravond steeds foutmelding 5002, zowel op mijn iPhone (daar werd dat nr. alleen niet weergegeven) als mijn computer(s) ? Ik dacht: WTF? Volgens oplossingen gevonden via Google moest ik iTunes compleet weggooien en daarna opnieuw installeren. Allemaal gedaan dus, ik dacht: dit doe ik morgen wel op mijn andere computer. Wat denk je: de volgende ochtend (vanmorgen dus) deed alles het weer normaal, inclusief iTunes op m'n iPhone en iTunes op de andere computer. Als ik gewoon 24u gewacht had, was waarsch. alles weer normaal geweest uberhaupt zonder iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Stormbringer schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:54:
[...]
Je kan bij het aanmaken van een account direct uit "Gmail" kiezen, en dat heb ik gedaan. Met een beetje zoeken heb ik kunnen vinden dat ze volgens mij inderdaad IMAP daarvoor gebruiken.

Maar, het werkte hoe dan ook altijd perfect, alleen nu sinds een paar dagen niet meer. En die notificaties elke 5 seconden slurpen de batterij leeg (tenminste, ik ga er van uit dat dat de oorzaak is, verder heb ik niets nieuws wat deze snelle nieuwe batterij-draining zou kunnen veroorzaken).

Ik heb nu het account verwijderd en opnieuw ingesteld. Die eindeloze notificaties zijn verholpen, en ik heb nu wel goede badges. Alleen crasht hij nog steeds wel continu... :|
Als je de help leest van Gmail, dan zie je dat je dat juist niet moet doen (Gmail kiezen bij de wizard van de iPhone) maar gewoon handmatig het moet invullen. Ik gebruik het als IMAP, en heb geen problemen.
http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=77702
What if I tap 'Gmail' instead?
Archiving and deleting messages will work differently. Our instructions ensure Gmail works as designed.

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 19-12-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word knettergek van iTunes. Ik heb een ringtone gekocht en die wil hij niet eens synchroniseren.
Ik heb vorige week een mp3 omgezet naar AAC en die vervolgens hernoemd naar .m4r extensie en die ging in 1x goed.

Nu dezelfde handeling uitgevoerd om te kijken of het nog een keer lukt, maar nee dus.
Zowel mijn betaalde ringtone en mijn geimporteerde ringtone krijg ik er niet meer bij.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of nog naar zou kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 04:34:
Ik word knettergek van iTunes. Ik heb een ringtone gekocht en die wil hij niet eens synchroniseren.
Ik heb vorige week een mp3 omgezet naar AAC en die vervolgens hernoemd naar .m4r extensie en die ging in 1x goed.

Nu dezelfde handeling uitgevoerd om te kijken of het nog een keer lukt, maar nee dus.
Zowel mijn betaalde ringtone en mijn geimporteerde ringtone krijg ik er niet meer bij.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of nog naar zou kunnen kijken?
ik had dit dus ook. Wat bij mij het geval was, ik was vergeten bij synchroniseren de beltonen aan te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik heb sinds gister einde van de middag een heel raar probleem. Ik heb een Iphone met mijn eigen Hi abbo al een tijd, Legaal unlockt toen via T-Mobile zelf. Maar sinds gister kan ik alleen bellen, maar als mensen mij proberen te bellen krijgen ze direct voicemail en komen later bij mij smsjes met dat er oproepen gemist zijn. Daarbij komen smsjes ook gewoon ontzettend laat aan? Weet iemand hier een oplossing voor of heeft iemand hetzelfde probleem? Ligt het aan mijn profiel bij Hi, dus mijn nr of de Iphone zelf. Ook merkte ik daardoor dat hij gister opeens zo snel leeg was. Is dat doordat hij niks binnen krijgt waardoor het toestel telkens bezig is oproepen binnen te halen?

Ik leg de link met dat mensen alleen voicemail krijgen en batterij snel leeg wel met elkaar. Telefoon is dat op de achtergrond constant bezig met het netwerk natuurlijk.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Nitai schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 23:36:
[...]

Als je de help leest van Gmail, dan zie je dat je dat juist niet moet doen (Gmail kiezen bij de wizard van de iPhone) maar gewoon handmatig het moet invullen. Ik gebruik het als IMAP, en heb geen problemen.
http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=77702

[...]
Ah top, bedankt!

Maar nu werkt mail overigens wel goed...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Recon24 schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:56:
Ik heb sinds gister einde van de middag een heel raar probleem. Ik heb een Iphone met mijn eigen Hi abbo al een tijd, Legaal unlockt toen via T-Mobile zelf. Maar sinds gister kan ik alleen bellen, maar als mensen mij proberen te bellen krijgen ze direct voicemail en komen later bij mij smsjes met dat er oproepen gemist zijn. Daarbij komen smsjes ook gewoon ontzettend laat aan? Weet iemand hier een oplossing voor of heeft iemand hetzelfde probleem? Ligt het aan mijn profiel bij Hi, dus mijn nr of de Iphone zelf. Ook merkte ik daardoor dat hij gister opeens zo snel leeg was. Is dat doordat hij niks binnen krijgt waardoor het toestel telkens bezig is oproepen binnen te halen?

Ik leg de link met dat mensen alleen voicemail krijgen en batterij snel leeg wel met elkaar. Telefoon is dat op de achtergrond constant bezig met het netwerk natuurlijk.

Alvast bedankt!
Jou probleem ligt denk ik aan het Hi netwerk. Ik heb een E71 met een Hi abbo en heb regelmatig hetzelfde probleem...

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Heb even met meerdere telefoons en andere simkaart (pre-paid van men zusje). Mijn Simkaart in de X1 die ik aan men zusje had gegeven, en wanneer ik naar het toestel belde...werkte hij direct. Simkaart van mijn zusje (Telfort pre-paid) in mijn Iphone en ik krijg daar ook voicemail direct zonder dat hij over gaat. In dit geval ligt het dus niet aan het netwerk?

Ik heb niks aan mijn telefoon gedaan waardoor hij dit kreeg. Opeens kreeg ik smsjes laat binnen en gemiste oproepen en hoorde ik dat sommige me niet konden bereiken.

Iemand zoiets meegemaakt met de Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 10:46:
[...]

ik had dit dus ook. Wat bij mij het geval was, ik was vergeten bij synchroniseren de beltonen aan te vinken.
Dit was ook bij mij het geval, het vinkje stond nu uit. Vreemd dat het daarvoor wel was gelukt, maarja het werkt in ieder geval weer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Heb nu een gehele herstel gedaan, en daarna gekozen mijn Iphone als nieuwe iphone te zien en dus niet die herstelpunt terug te zetten. Nu werkt het weer....

Naja ik weer blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Is er geen Tweakers.net app? Beschikbaar voor non-jailbroken?
Zou me toch tegenvallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 04:34:

Ik heb vorige week een mp3 omgezet naar AAC en die vervolgens hernoemd naar .m4r extensie
Heb ik ook gedaan maar dan komt ie bij mij in de algemene map MUZIEK van de bibliotheek te staan......maar ik wil hem in de map BELTONEN hebben.
Ik heb echter geen idee hoe :?

Wie o wie weet het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Is de file wel korter dan 1 minuut? Wat voor computer heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilf schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:50:
Is de file wel korter dan 1 minuut? Wat voor computer heb je?
yep.....30 sec. Computer maakt toch niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualJac schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:53:
Is er geen Tweakers.net app? Beschikbaar voor non-jailbroken?
Zou me toch tegenvallen >:)
Zou pas echt top zijn, er werd blijkbaar een Hardware.info app gemaakt.
Maar die wil ik niet!...ik wil liever een tweaker.net app :P

By the way, ik lees regelmatig dat het verstandig is om wifi uit te schakelen!? Waarom juist, vreet dit zoveel battery power, of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:52:
[...]
By the way, ik lees regelmatig dat het verstandig is om wifi uit te schakelen!? Waarom juist, vreet dit zoveel battery power, of wat?
Ja dat kost ontzettend veel batterij.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een iPhone 3GS 32GB binnen gekregen.

Hij is via mijn vriendin haar T-Mobile abonnement geregistreerd in itunes en daarna bij T-Mobile de sim blokkering tegen betaling laten opheffen (legaal laten unlocken).
Nu kan ik de iPhone met mijn Vodafone abonnement gebruiken.

Hoe kan ik haar registratie gegevens die we de eerste keer in itunes hebben ingevuld wijzigen in mijn gegevens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

THX

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:31:
[...]

yep.....30 sec. Computer maakt toch niks uit?
Je moet de m4r file weer dubbelklikken om te importeren in iTunes! Daarna syncen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THX schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:14:
[...]

Je moet de m4r file weer dubbelklikken om te importeren in iTunes! Daarna syncen en klaar.
Na het dubbelklikken komt de beltoon nog steeds niet in BELTONEN te staan maar in de map MUZIEK.
Maar ik heb nu iRinger gedownload.......werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Wat zijn de ervaringen hier met de camera van de 3Gs?
Hij valt mij een beetje tegen moet ik eerlijk bekennen. Bar weinig opties en de kwaliteit is nou ook niet echt super. Vergeleken met mijn oude Nokia N73 zelfs wat minder.

Zijn er nog manieren om de kwaliteit wat op te schroeven of manieren om wat beter gebruik te kunnen maken van de camera.

Tips en ervaringen zijn welkom. :)

Edit:
Ik heb net me iPhone eens bestudeerd en zag dat ik 2 hele kleine haarscheurtjes had aan de onderkant (bij de schroefjes). Nu lees ik dat heel veel mensen deze haarscheurtjes tegenkomen. Is het nu niet zo dat wanneer je hem omruilt je grote kans hebt om een telefoon terug te krijgen met net zoveel of meer haarscheurtjes? Mijne is een week oud, gekocht in België.

[ Voor 32% gewijzigd door virtualJac op 22-12-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik documenten (excel, word, pdf) toevoegen aan mn iphone?
Vind deze optie niet in iTunes een ook niet in 'mijn computer' wanneer ik op het icoon van de iphone klik.
Hier vind ik enkel het mapje met de filmrol |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 21:17
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:41:
Vind deze optie niet in iTunes een ook niet in 'mijn computer' wanneer ik op het icoon van de iphone klik.
Wat je vraag kan eigenlijk niet. Je kunt het wel naar jezelf mailen en via mail openen, maar niet opslaan.

Een ander oplossing is een applicatie die je via de appstore kunt kopen (Air Sharing heet het). Daarmee kun je de bestanden wel opslaan op de iPhone (ik heb het zelf niet gebruikt).

Hopelijk lost dit je probleem op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:41:
Dropbox applicatie installeren en daar je documenten in zetten, dan kun je het bekijken. Of een van de 100 Office applicaties kopen in de Appstore. Keuze genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dan maar meteen Quickoffice geinstalleerd, staat toch net in aanbieding!
Werkt trouwens heel goed, effe iphone als netwerkschijfje instellen op de PC en je kan er 'alles' naartoe slepen. Thanks guys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Misschien een noob vraagje, maar ik heb een aantal ringtones gemaakt met iRinger _/-\o_ , als ik die nu op mijn iPhone wil plaatsen met iTunes (dat zou de eerste keer zijn dat ik dat doe) maakt hij dan mijn iPhone leeg incl mijn apps.

Laat maar, ik zag trouwens gisteren wel dat ik een 64 bits versie van iTunes gedownload had :)

[ Voor 19% gewijzigd door Pierre op 24-12-2009 09:41 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Uiteindelijk is de verleiding mij toch te groot geworden. Sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een iPhone :) Tot nu toe erg blij mee. Het feit dat de hele bende gewoon werkt en dat toch alles erop zit heeft mij overgehaald :)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft iemand een goede app gevonden waarmee je smsjes en evt. ook e-mails via voice control in kunt spreken en dus niet meer hoeft te typen? De applicaties die ik gevonden heb kosten allen zo'n 6 euro en hebben geen recensies tot op heden. Voice on the go claimt gratis te zijn maar is maandelijks abonnement.

• murky123
  • Laatst online: 12:57
virtualJac schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:12:
Hij valt mij een beetje tegen moet ik eerlijk bekennen. Bar weinig opties en de kwaliteit is nou ook niet echt super. Vergeleken met mijn oude Nokia N73 zelfs wat minder.

Zijn er nog manieren om de kwaliteit wat op te schroeven of manieren om wat beter gebruik te kunnen maken van de camera.

ik vind het een prima 3.2Mp camere in de 3gs.
Hiervoor had ik een samsung f480 ( 1,5 jaar oud ) waar een 5Mp camera in zit en ik vind de camera van de iPhone betere foto's maken dan die van mijn samsung.

verder heb ik photoshop mobile uit de app store , dan kan ik de foto's een beetje mooier maken.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

virtualJac schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:12:

Edit:
Ik heb net me iPhone eens bestudeerd en zag dat ik 2 hele kleine haarscheurtjes had aan de onderkant (bij de schroefjes). Nu lees ik dat heel veel mensen deze haarscheurtjes tegenkomen. Is het nu niet zo dat wanneer je hem omruilt je grote kans hebt om een telefoon terug te krijgen met net zoveel of meer haarscheurtjes? Mijne is een week oud, gekocht in België.
Ik keek even goed en ik zie ook 2 kleine streepjes bij 1 schroefje. Echter is mijn iPhone verder heel mooi en het schijnt dat Apple gewoon refurbished modellen geeft. Dan krijg ik straks een lelijke iPhone met een vernieuwde bootrom. Ik laat ze wel zo, ze zijn echt heel klein. Heb jij ze aan beide kanten?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• virtualJac
MsG schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:58:
[...]

Ik keek even goed en ik zie ook 2 kleine streepjes bij 1 schroefje. Echter is mijn iPhone verder heel mooi en het schijnt dat Apple gewoon refurbished modellen geeft. Dan krijg ik straks een lelijke iPhone met een vernieuwde bootrom. Ik laat ze wel zo, ze zijn echt heel klein. Heb jij ze aan beide kanten?
Bij mij is het ook bij 1 schroefje, 2 kleine streepjes. Ik houd hem ook, maar houd het aan de gaten. Zie ik verandering optreden dan gaat ie terug.

Iemand nog tips verder om de camera in de iPhone optimaal te benutten? Maximale kwaliteit foto's ermee te maken.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
virtualJac schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:45:
[...]

Bij mij is het ook bij 1 schroefje, 2 kleine streepjes. Ik houd hem ook, maar houd het aan de gaten. Zie ik verandering optreden dan gaat ie terug.

Iemand nog tips verder om de camera in de iPhone optimaal te benutten? Maximale kwaliteit foto's ermee te maken.
Er zijn van die speciale opzet stukjes toch ?
Met een grote lens en dergelijk :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik sta op het punt om m'n huidige KPN flexibel te verlengen naar een KPN simonly in combinatie met een Iphone 3G s 16gb van de welbekende "HCW".

Paar kleine vraagjes:

- Hoe zit het nu met het batterijverbruik icm de nieuwste firmware? Ik ga in februari naar de USA vliegen en zou gedurende de vlucht graag muziek willen luisteren uit de iphone.Mijn vraag is of dit (met de telefoon in vliegtuigstand uiteraard) te doen is met de huidige levensduur van de batterij?

- Hoe zit het met de haarscheurtjes in de behuizing? Is dit probleem inmiddels opgelost of hebben de nieuwe generatie Iphones hier ook last van?

Alvast bedankt!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Muziek luisteren met beeld uit en onnodige dingen uit: GPS, Bluetooth, Telefoon, 3G, etc dan is het prima te doen. Haarscheurtjes lijkt een beetje random te zijn. Neem anders een zwarte dan heb je er visueel minder last van.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Oké, bedankt voor de antwoorden.

Heeft er iemand toevallig nog ervaringen met het gebruik van de iphone met een parrot carkit?
Ik vraag dit omdat ik het eea heb gelezen over verminderde bluetooth functionaliteit.

ik ben bijna over de streep om 'm te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Roland_EM25 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 19:35:
Oké, bedankt voor de antwoorden.

Heeft er iemand toevallig nog ervaringen met het gebruik van de iphone met een parrot carkit?
Ik vraag dit omdat ik het eea heb gelezen over verminderde bluetooth functionaliteit.

ik ben bijna over de streep om 'm te bestellen!
Ik heb een autoradio met een parrot carkit erin en deze werkt perfect (bellen, gebeld worden en telefoonboek doorzoeken vanaf de radio) samen met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:22
Ik heb ook een losse Parrot (CK3100), en die werkt ook prima samen met mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een Nederlandse versie van AroundMe? Dat programma stond op #2 in de lijst van de Time en ben nu wel erg nieuwsgierig.

De vorige keer gaf hij als dichstbijzijnde locatie Britse plekken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Nogmaals bedankt!

Zojuist een Iphone 3gs 16gb besteld! Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.

Ik houd jullie op de hoogte en ga nu nog eens flink teruglezen in dit topic!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe killing is het trouwens als de iPhone even wat warm wordt? Ik speel regelmatig een potje CoD Zombies multiplayer en mijn iPhone wordt dan wat warmer, dit is bijna onontkoombaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
MsG schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 00:12:
Hoe killing is het trouwens als de iPhone even wat warm wordt? Ik speel regelmatig een potje CoD Zombies multiplayer en mijn iPhone wordt dan wat warmer, dit is bijna onontkoombaar.
Het is niet erg als het toestel even wat warm wordt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar de elektrolyten in de batterij schijnen het niet leuk te vinden als de iphone warm wordt, waardoor je op lange termijn de batterij killt. maar ik weet dus niet of dus elke week even een halfuurtje achter elkaar wat warmer dat ook al veroorzaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik wil graag 1 sms sturen naar al mijn contacten. Is dit mogelijk?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
M'n vriendin heeft nu ook een iPhone en ik loop weer tegen hetzelfde gezeik aan als bij alle andere mensen waar ik heb geholpen hun iPhone te installeren. Tijdens het registreren van het Click and Buy account werkt de "redirect" vanuit het Click and Buy registratie proces niet. iTunes wordt automatisch geopend maar dan krijg ik vervolgens een error die nieteens helemaal te lezen is. Ik kan me daar echt ernstig aan storen. Ligt het nou aan mij of werkt het gewoon niet goed?

Ik weet wel dat ik gewoon even moet wachten tot Click and Buy geactiveerd is, maar het feit dat het een registratieflow is die niet goed werkt kan ik niet hebben. Meer mensen last van?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik ben van plan om een iPhone aan te schaffen. Vanwege mijn handicap ben ik afhankelijk van de handsfree functie via de speaker. Kunnen jullie mij vertellen hoe kwaliteit van de handsfree functie via de speaker is?

Ik kan het zelf helaas niet testen om dat ik de iPhone in België wil bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb op dit ogenblik een Blackberry 9000 en die heb ik met een beta versie (5.0.0.411) van de firmware moeten upgraden om een functionerende koppeling via bluetooth met mijn interne carkit van mijn Volvo te bewerkstelligen.

Heeft iemand ervaring met de functionaliteit van de koppeling tussen een iPhone 3GS (firmware 3.1) en een interne bluetooth carkit van een Volvo (C70)? Ik ben vooral benieuwd naar de functionaliteit van het adresboek en het kunnen bellen via de carkit; dus zonder gebruik te maken van het toetsenbord van de iPhone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Neo_2000 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:33:
Ik ben van plan om een iPhone aan te schaffen. Vanwege mijn handicap ben ik afhankelijk van de handsfree functie via de speaker. Kunnen jullie mij vertellen hoe kwaliteit van de handsfree functie via de speaker is?

Ik kan het zelf helaas niet testen om dat ik de iPhone in België wil bestellen.
Als je gewoon de telefoon speaker bedoeld kan ik je vertellen dat die niet van bijster hoge kwaliteit is. Als je zelf in de auto zit is het allemaal wel te verstaan, maar om jezelf verstaanbaar te maken moet je wel hard praten. Maar het werkt.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_2000
Maar in een normale omgeving is de kwaliteit wel goed? Vanwege mijn handicap kan ik de telefoon niet zelf op tillen. Dus de kwaliteit van de handsfree functie is zeker belangrijk.

Ik heb momenteel een Nokia 6300 en hierbij gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Neo_2000 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:55:
Maar in een normale omgeving is de kwaliteit wel goed? Vanwege mijn handicap kan ik de telefoon niet zelf op tillen. Dus de kwaliteit van de handsfree functie is zeker belangrijk.

Ik heb momenteel een Nokia 6300 en hierbij gaat het goed.
Ik zou als ik jou was gewoon even een t-mobile shop zoeken en het daar vragen of je het even kan proberen. (meestal hebben de medewerkers zelf wel een iPhone). Denk dat je dan het beste weet of het wat is voor je of niet. Elke mening is weer anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Alleen vraag ik me af als je de iPhone niet zelf op kan tillen waarom je dan een iPhone zou willen en niet een mobieltje die speciaal toegespitst is voor jouw gebruik. Nu kan je misschien de helft van de features van de iPhone niet gebruiken waar je wel voor betaald.

Correct me if i'm wrong :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_2000
Het bedienen van de telefoon is verder geen probleem. Dus ik zou niet weten welke functionaliteit ik zou missen. Alleen de kwaliteit van de handsfree functie is even van belang.

[ Voor 0% gewijzigd door Neo_2000 op 26-12-2009 12:53 . Reden: typvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Oke dan heb ik het verkeerd begrepen, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_2000
Geeft niets ;) . In iedergeval bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Is er trouwens een makkelijke manier om tussen libraries te switchen? Ik heb nu 2 verschillende libraries die ik kan switchen door met shift itunes te openen, maar dat vind ik -met name voor m'n vriendin - erg onhandig. Ik heb het tooltje libra al geprobeerd, maar ik vind dat geen $10 waard tbh.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Dat heeft weinig met de iPhone te maken, daar mag je een nieuw topic voor openen of anders iets posten in [iTunes] Ervaringen & Discussie - Deel 3 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal

ik heb een nieuwe iphone gekregen en ondervind problemen met het ontvangen van smsjes. Van sommige mensen ontvang ik ze direct, terwijl ik van een groot deel niks krijg. Het vreemde is dat als ik hun een sms stuur, ik ineens hun voorgaande smsjes wel ontvang (veel later dus). Als ik een person dus niet zelf eerst sms, ontvang ik niks.

Op mijn oude telefoon ontvang ik de smsjes wel gewoon normaal. Het ligt dus ook niet aan de provider, althans dat neem ik aan.

Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:03
Heb een nieuwe iPhone gekregen ondertussen men 3de en deze keer komt hij uit week 47. Wat helaas al een minpunt meegeeft dat hij Untethered jailbreak alleen nog maar kan worden en ik veel pech heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Nu zit ik hier met mn zwager en die heeft ook een iPhone 1g. Als hij zoekt met bluetooth vind hij meerdere devices. Als ik zoek blijft hij staan op 'zoeken' en vind hij helemaal niets. Hij blijft constant zoeken en hij kan mij ook niet vinden. Ik heb een iPhone 3Gs.

We wilden een spelletje doen Free air hockey tegen elkaar, maar we kunnen niet verbinden. Hij kan schijnbaar wel met anderen verbinden.

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
virtualJac schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:07:
Nu zit ik hier met mn zwager en die heeft ook een iPhone 1g. Als hij zoekt met bluetooth vind hij meerdere devices. Als ik zoek blijft hij staan op 'zoeken' en vind hij helemaal niets. Hij blijft constant zoeken en hij kan mij ook niet vinden. Ik heb een iPhone 3Gs.

We wilden een spelletje doen Free air hockey tegen elkaar, maar we kunnen niet verbinden. Hij kan schijnbaar wel met anderen verbinden.

Is dit een bekend probleem?
Hier hetzelfde. Mijn iPhone 3G vindt geen enkel van de bluetooth apparaten hier in huis (laptop, destktop, bluetooth koptelefoon (Belkin Tunestage), sonyericsson & nokia telefoons)
Vanaf het andere apparaat kan ik de iPhone wel vinden (en pairen) behalve de bleutooth koptelefoon (Belkin Tunestage 1), wat wel erg kut is dus. iPhone schijnt maar een paar bluetooth protocollen te ondersteunen, waaronder blijkbaar geen AD2P of bestands uitwisseling, waardoor de iPhone bluetooth devices niet vindt die hij niet ondersteund?
Edit: ik vind net op een Apple support pagina dat de iPhone vanaf de 3G wel AD2P ondersteund. Heb ik dan een brakke bluetooth chip ofzo? :(

[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 27-12-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
autoreverse schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:39:
[...]

Hier hetzelfde. Mijn iPhone 3G vindt geen enkel van de bluetooth apparaten hier in huis (laptop, destktop, bluetooth koptelefoon (Belkin Tunestage), sonyericsson & nokia telefoons)
Vanaf het andere apparaat kan ik de iPhone wel vinden (en pairen) behalve de bleutooth koptelefoon (Belkin Tunestage 1), wat wel erg kut is dus. iPhone schijnt maar een paar bluetooth protocollen te ondersteunen, waaronder blijkbaar geen AD2P of bestands uitwisseling, waardoor de iPhone bluetooth devices niet vindt die hij niet ondersteund?
Edit: ik vind net op een Apple support pagina dat de iPhone vanaf de 3G wel AD2P ondersteund. Heb ik dan een brakke bluetooth chip ofzo? :(
Ik heb net even wat getest. Heb bluetooth ondersteuning in me auto. Deze vind hij wel en kan hij (na 4x proberen) gewoon pairen.

Wel vreemd dat iemand anders wel een hoop bluetooth apparaten vind met zijn iPhone... op nog geen 20cm afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Mijn iPhone blijft ook altijd hangen in "Zoeken..." maar ik vind het niet zo storend want je kan toch bijna niks met Bluetooth op de iPhone. Ik heb een MacBook en kan prima op andere telefoons en daar alles op doen maar op mijn iPhone kom ik niet en ik kan er ook niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.iphoneclub.nl/...n-cadeaus-gelekt-spoiler/

Blijkt niets van te kloppen :+
:9 Laura Jansen :P

Ik had wel gehoopt op Trivial Pursuit. :+
Paar video's zou ook wel leuk zijn. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Laatst online: 10-09 14:50
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een iWakeUp .
Een enorm leuke gadget/wekker voor de iPhone/iPod alleen wat ik heb gemerkt is dat de iPhone in flightmodus moet staan wil je hem werkend krijgen.

Nu wil/moet ik ten alle tijden bereikbaar zijn en wil toch de functionaliteit gebruiken van de iWakeUp is dit alsnog mogelijk?

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een prettige manier om mijn Audiobooks en Muziek gescheiden te houden? Ik krijg namelijk vaak Audiobooks erdoor. Of moet ik dan nu handmatig alle bestanden in mijn iTunes sorteren en er een playlist van maken? Een playlist is ook niet te randomizen qua volgorde dan zeker? Zijn er mensen die hier een prettige oplossing voor hebben?

En er staat dat ik 5GB aan programma's gebruik. Ik heb maar 20 apps, 1 van 1.8gb en de rest is allemaal erg klein. Hoe kan dat?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:27:
http://www.iphoneclub.nl/...n-cadeaus-gelekt-spoiler/

Blijkt niets van te kloppen :+

Ik had wel gehoopt op Trivial Pursuit. :+
Paar video's zou ook wel leuk zijn. :)
Weet niet hoor, maarre... ik heb zojuist geheel gratis Trivial Pursuit gedownload, gewoon door het linkje te volgen dat ze geven op die pagina waar jij naar linkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruffian schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:32:
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een iWakeUp .
Een enorm leuke gadget/wekker voor de iPhone/iPod alleen wat ik heb gemerkt is dat de iPhone in flightmodus moet staan wil je hem werkend krijgen.

Nu wil/moet ik ten alle tijden bereikbaar zijn en wil toch de functionaliteit gebruiken van de iWakeUp is dit alsnog mogelijk?
Als je even wat beter gezocht had op de productpagina van de iWakeUp, had je de link voor product support na 2 klikjes gevonden. Lijkt me de meest eenvoudige en betrouwbare bron voor deze vraag:

http://www.memorex.com/en/Contact-Support/?p=879

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Laatst online: 10-09 14:50
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:46:
[...]

Als je even wat beter gezocht had op de productpagina van de iWakeUp, had je de link voor product support na 2 klikjes gevonden. Lijkt me de meest eenvoudige en betrouwbare bron voor deze vraag:

http://www.memorex.com/en/Contact-Support/?p=879
En wat is dan het nut van een forum. Ervaringen delen toch? Misschien dat iemand ditzelfde "probleem" had opgelost. Je doet je naam iig eer aan.

Maar heb even op iphoneclub rond gekeken en daar kwamen ze tot de conclusie als je de melding even laat voor wat het is hij vanzelf weg gaat en je gewoon gebruik kan maken van de wekker functie en ook gebeld kan worden.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:42:
Is er een prettige manier om mijn Audiobooks en Muziek gescheiden te houden? Ik krijg namelijk vaak Audiobooks erdoor. Of moet ik dan nu handmatig alle bestanden in mijn iTunes sorteren en er een playlist van maken? Een playlist is ook niet te randomizen qua volgorde dan zeker? Zijn er mensen die hier een prettige oplossing voor hebben?

En er staat dat ik 5GB aan programma's gebruik. Ik heb maar 20 apps, 1 van 1.8gb en de rest is allemaal erg klein. Hoe kan dat?
Als het goed is, moet je je Audioboeken apart omzetten naar het m4b formaat (zo uit m'n hoofd). Dan heb je de mogelijkheid om te bookmarken, chapters etc en wordt je Audioboek als daadwerkelijk Audioboek herkend door iTunes. Anders moet je maar even in de iTunes ervaringen topic kijken of in Google. Op de Mac gebruik ik Audiobookbuilder, daar kun je zelf je audioboeken mee maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 28-12-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:42:
Is er een prettige manier om mijn Audiobooks en Muziek gescheiden te houden? Ik krijg namelijk vaak Audiobooks erdoor....
Heb je in iTunes voorkeuren wel aangegeven dat je Audioboeken getoond wil hebben? Als ik geen vinkje zet in het vakje bij 'Tooon: Audioboeken', verdwijnen ze ook ergens waar ik ze niet wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Iemand hier ervaring met de Apple Dock?
Te vinden op: http://store.apple.com/nl/product/MB484G/A

mij is onduidelijk of ik deze gewoon op m'n pc kan aansluiten met een willekeurige USB kabel, of dat ik alsnog deze kabel nodig heb:
http://store.apple.com/nl...TY1NDAzOQ&mco=MTE0Njk1MzQ

Zou een duur grapje worden in totaal!

Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
@Roland_EM25: de iPhone dock sluit je aan met een iPod-connector naar USB kabel, de kabel waarmee je nu ook je iPhone op je computer aansluit. Je kunt je kabel gebruiken die bij de iPhone meekwam, of een extra kopen als je die voor andere doeleinden wil gebruiken ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.