[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.166 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Roland_EM25 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:47:
Iemand hier ervaring met de Apple Dock?
Te vinden op: http://store.apple.com/nl/product/MB484G/A

mij is onduidelijk of ik deze gewoon op m'n pc kan aansluiten met een willekeurige USB kabel, of dat ik alsnog deze kabel nodig heb:
http://store.apple.com/nl...TY1NDAzOQ&mco=MTE0Njk1MzQ

Zou een duur grapje worden in totaal!

Ben benieuwd....
Ik zit er aan te denken een dock bij Dealextreme te kopen want vind 25,- voor een dock veel en een extra kabeltje komt ook rond de 20 dus ben je vlot 45,- kwijt. Ik hoef niet de hele applestore te kopen!

Echt schandelige prijzen, maar zijn die van DE ook goed? Iemand ervaring mee?

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:04
Ruffian schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:48:
[...]

Ik zit er aan te denken een dock bij Dealextreme te kopen want vind 25,- voor een dock veel en een extra kabeltje komt ook rond de 20 dus ben je vlot 45,- kwijt.
Kabeltjes hebben ze bij DealExtreme ook wel hoor. voor $1.76

Hoe zorg ik er voor dat ik op m'n iPhone 2G alleen via WiFi op internet kan?

Ik heb nu namelijk nog prepaid, en als ik dan op internet ga (terwijl ik denk dat ik op WiFi zit) dan stookt ie zo al m'n beltegoed er doorheen.

[ Voor 69% gewijzigd door ThinkPad op 29-12-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:02:
[...]

Kabeltjes hebben ze bij DealExtreme ook wel hoor. voor $1.76

Ik heb nu namelijk nog prepaid, en als ik dan op internet ga (terwijl ik denk dat ik op WiFi zit) dan stookt ie zo al m'n beltegoed er doorheen.
Dat kan je provider instellen volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Misschien een overbodige vraag, maar ik heb een Iphone 3Gs 32Gb besteld (België Simlockvrij) om te gaan gebruiken met mijn Vodafone simkaart (35 euro belbundel zakelijk met 9,95 euro online blox).
Moet ik een zogenaamde "supersim" aanvragen bij Vodafone of gaat dit ook gewoon werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
arjan571 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:55:
Misschien een overbodige vraag, maar ik heb een Iphone 3Gs 32Gb besteld (België Simlockvrij) om te gaan gebruiken met mijn Vodafone simkaart (35 euro belbundel zakelijk met 9,95 euro online blox).
Moet ik een zogenaamde "supersim" aanvragen bij Vodafone of gaat dit ook gewoon werken ?
Dat gaat prima werken, de iPhone is een telefoon zoals alle anderen, het is niet alsof er ook maar 'iets speciaals' is aan dat supersim abonnement, het is gewoon een vodafone variant van het T-Mobile iPhone abonnement. Maar dan sim-only ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Bij DX: dock Zwart of dock Wit

Samen met deze kabel zwart

(ik heb de zwarte versie, werkt prima !)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Die dockjes lijken precies zo als mijn originele dock :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
[...]

Je data instellingen even weghalen en pas invullen als je je nieuwe abbo (?) hebt :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Waar staan die instellingen dan?

Instellingen > Algemeen > Netwerk kijk ik nu, Dataroaming staat uit.

Maar volgens mij kan ik dan alsnog wel op Hyves, Safari, Twitter, Shazam e.d.

En dat wil ik verhinderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:55

MsG

Forumzwerver

Dataroaming betekent dat je niet op internet kan wanneer je op een gastnetwerk zit qua GSM, dat is heel iets anders. Je moet gewoon de toegangsgegevens iets verkeerd invullen:

Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk

Mobiele data:
APN: Henk
Gebruikersnaam: Klaas
Wachtwoord: Piet

Succes gegarandeerd :)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Sinds maandag een 3Gs en vind het echt een geweldig ding. Al eerder wel eens mee gespeeld, maar na een paar dagen prutsen, installeren en verwijderen van talloze apps helemaal verliefd op dit toestel. Veel simpeler dan dit kan het bijna niet worden. Ben totaal geen fanboy, maar het is gewoon te zien dat hier heel veel tijd, denkwerk & geld ingestoken om het zo simpel en goed werkbaar te krijgen. Top Apple! d:)b

Enige maar is de tethered jailbreak, maar heb bijna altijd wel een pc bij de hand, dus dat boeit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:46:
Dataroaming betekent dat je niet op internet kan wanneer je op een gastnetwerk zit qua GSM, dat is heel iets anders. Je moet gewoon de toegangsgegevens iets verkeerd invullen:

Mobiele data:

Tja, met een jailbroken iphone kan je het makkelijker door SBSettings te installeren, maar dat is een beetje zonde als je alleen internet wil blokkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
LoneWolf schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:08:
Bij DX: dock Zwart of dock Wit

Samen met deze kabel zwart

(ik heb de zwarte versie, werkt prima !)
Heb laatst ook zo'n dock gekocht niet wetende dat zoiets niet past als je een case om de iPhone hebt(zoals ik met een Griffin hardcase), stom van mezelf 8)7 Let daar dus even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Thanks mensen! Vriend heeft zojuist geld overgemaakt op zijn Paypal, deze week dus even die dock bestellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
N.v.m.

[ Voor 96% gewijzigd door Ronwiel op 30-12-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ruubster schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:41:
[...]

Tja, met een jailbroken iphone kan je het makkelijker door SBSettings te installeren, maar dat is een beetje zonde als je alleen internet wil blokkeren :)
Die methode is ook tricky, zodra je even zo'n toggletje per ongeluk omzet heb je weer internet. Je kan het beter bij de bron aanpakken, door de inloggegevens al verkeerd te doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Crawl NL schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:59:
[...]

Heb laatst ook zo'n dock gekocht niet wetende dat zoiets niet past als je een case om de iPhone hebt(zoals ik met een Griffin hardcase), stom van mezelf 8)7 Let daar dus even op.
dan moet je gewoon 1 keer doorbijten en een SwitchEasy Rebel Case kopen... daar krijg je een inleg voor je dock/speakerstand bij die groot genoeg is voor het Rebel hoesje... en die is aardig dik. Dus dan heb je een inleg die op bijna elke case past... te koop bij mediamarkt/satrun....20 euro ongeveer

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:57:
[...]

Die methode is ook tricky, zodra je even zo'n toggletje per ongeluk omzet heb je weer internet. Je kan het beter bij de bron aanpakken, door de inloggegevens al verkeerd te doen.
Ja alles kan als je t zo gaat bekijken :P Je kan ook per ongeluk je internetsettings resetten (bijvoorbeeld als je internet niet goed doet, heb ik al paar keer gehad waardoor ik moest resetten) waardoor umts dus weer aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decon Frost schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:05:
[...]

dan moet je gewoon 1 keer doorbijten en een SwitchEasy Rebel Case kopen... daar krijg je een inleg voor je dock/speakerstand bij die groot genoeg is voor het Rebel hoesje... en die is aardig dik. Dus dan heb je een inleg die op bijna elke case past... te koop bij mediamarkt/satrun....20 euro ongeveer
Supertip!!! Zoals velen zat ik ook te kijken hoe ik dit kon oplossen met mn Apple Universal Dock en later eventueel een andere speaker/dockingstation. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
MsG schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:46:

Mobiele data:

De optie "Mobiel datanetwerk" heb ik niet op m'n iPhone 2G :'(

En ik heb SBSettings er wel op staan (ik heb hem namelijk ook gejailbreaked), maar daar zit volgens mij geen optie in om het internet uit te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 30-12-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 11-09 21:14
Decon Frost schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:05:
[...]

Bedankt, zal eens bij mm hiervoor gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
ThinkPadd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:03:
[...]

De optie "Mobiel datanetwerk" heb ik niet op m'n iPhone 2G :'(

En ik heb SBSettings er wel op staan (ik heb hem namelijk ook gejailbreaked), maar daar zit volgens mij geen optie in om het internet uit te zetten.
Ook al is het het verkeerde topic, ff kort antwoord:

Volgens mij moet je om internet uit te zetten "EDGE" en "3G" uitzetten. Dat werkte bij mij iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog DealExtremers die een oplossing hebben voor het opladen van de iPhone zonder computer? Een stroom->usb hub o.i.d.? Mijn budget is 3euro, lijkt me genoeg op DealExtreme. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:36

Nitai

Live the life you love.

Usb stekker, werkt ook voor andere usb devices. (TomTom, PSP etc.)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29415
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_29415_1.jpg

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt zoveel goedkoper dan in de Nederlandse winkels. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Wel beetje goed de reviews lezen, vaak zijn die opladers van slechte kwaliteit en ontploft er binnenin die dingen ineens iets, of beginnen ze te roken.

Of ze werken helemaal niet met een iPhone.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb er 4 van, al ruim 1,5 jaar in gebruik. Werkt prima hoor, ook op vakantie ideaal (mocht je hem kwijtraken).

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:50
Veel docks geven ook pop ups dat het device niet supported is. Even de user revies lezen dus.

Met gestrekt been.

• Ruffian
  • Laatst online: 10-09 14:50
artbij schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:48:
Veel docks geven ook pop ups dat het device niet supported is. Even de user revies lezen dus.
Maar als je die melding even laat staan is die gewoon supported ;)

A life? Where can I download it??

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Nitai schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:35:
[afbeelding]
Oh toevallig kwam ik hier om het volgende te vertellen:

Bij mijn iphone kreeg ik inderdaad zo'n stekker voor het opladen met een snoer. Echter vandaag kreeg ik een derde iPhone binnen (m'n bazen zijn allebei ook helemaal gek van de iphone) en wat mij opviel was dat de verpakking van de iphone bijna de helft minder hoog was. Ik verbaasd. Doos open, blijkt dat ze nu dus een hele platte stekker erin hebben waar een USB kabel in gaat. Dus je hebt niet meer een base unit waar je theoretisch buitenlande stekkers aan zou kunnen sluiten om daar op te laden. Het is nu een vaste stekker voor NL die een stuk platter is. Zal ze zeker schelen in transportkosten. Ze kunnen opeens 2 keer zoveel iphones verschepen in hetzelfde volume. ik geef ze geen ongelijk.

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:00:
Zijn er hier nog DealExtremers die een oplossing hebben voor het opladen van de iPhone zonder computer?
ehm.. misschien stupid vraag maar die kleine platte stekker bij de 3GS daar kun je toch mee opladen aan het stopcontact ?

Alleen :P dan wel een apart snoertje nodig omdat ik anders die andere voortdurend in en uit de pc moet pulken...

[ Voor 26% gewijzigd door eeyore98 op 31-12-2009 11:23 ]

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

dangerpaki schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:40:
[...]

Bij mijn iphone kreeg ik inderdaad zo'n stekker voor het opladen met een snoer. Echter vandaag kreeg ik een derde iPhone binnen (m'n bazen zijn allebei ook helemaal gek van de iphone) en wat mij opviel was dat de verpakking van de iphone bijna de helft minder hoog was. Ik verbaasd. Doos open, blijkt dat ze nu dus een hele platte stekker erin hebben waar een USB kabel in gaat. Dus je hebt niet meer een base unit waar je theoretisch buitenlande stekkers aan zou kunnen sluiten om daar op te laden. Het is nu een vaste stekker voor NL die een stuk platter is. Zal ze zeker schelen in transportkosten. Ze kunnen opeens 2 keer zoveel iphones verschepen in hetzelfde volume. ik geef ze geen ongelijk.
Ok, grappig om te weten. Heb je toevallig een foto?

• M.I.C.
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:15
Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/7259/fotouk.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 10-09 08:38
Dat ziet er weer slick uit! Grappig, zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 21:34
dangerpaki schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:40:
[...]

Was mij gisteren ook gevallen @ telefoonwinkel. Was zelfs een klant die dacht dat ze een neppe iPhone kreeg, want de verpakking was niet hetzelfde als van haar man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39

Zelf internet instellingen aan maken met instellingen die niet kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:49:
[...]

Audible DRM is strenger dan iTunes muziek DRM.

En nee, het is zonder omwegen nog altijd niet mogelijk om een iPod of iPhone te gebruiken om muziek van 1 PC / Mac naar de andere te brengen :) dat zal wel iets met contracten met de muziekindustrie te maken hebben.
Sorry voor de late reactie. Maar als ik het goed begrijp kan je met die audible accounts dus ook niet eens je muziek gewoon afspelen. Ik heb hier een iPhone vol muziek maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar om de muziek af te spelen op de boxen van de imac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Nitai schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:15:
[...]

Ok, grappig om te weten. Heb je toevallig een foto?
Yep de ene die M.I.C. post, dat is hem
RobbertC schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:03:
[...]
Was mij gisteren ook gevallen @ telefoonwinkel. Was zelfs een klant die dacht dat ze een neppe iPhone kreeg, want de verpakking was niet hetzelfde als van haar man :)
Ja ik heb het pakje ook maar meteen even open gemaakt terwijl het niet voor mezelf is. Ik dacht even kijken of het inderdaad een echte is. Stond ook versteld. Het verschil is namelijk ook wel erg groot. Dat ze daar niet eerder op gekomen zijn. Scheelt ze de helft in transportkosten.

Persoonlijk vind ik de oude versie toch wel iets mooier, misschien omdat ie mooi bij m'n MacBook adapter past.

[ Voor 6% gewijzigd door dangerpaki op 01-01-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

het zal vast al vaker voorbij zijn gekomen maar ik kan niet echt de oplossing vinden...
ik heb eindelijk een 3gs gekocht. de appstore kom ik nu wel in, maar hoe ik wil of probeer ik krijg maar geen verificatie email.
ik vind hierover best wel eea op google, maar de oplsosingen zijn soms vreemd en werken dan uiteindelijk nog niet.

Wat is nou precies de oorzaak dat ik die mail niet krijg? :?

edit:
itunes geinstalleerd op de pc en weer opnieuw proberen aan te melden.
zelfde melding daar. Uw account is nog niet geverifieerd. kijk in je mailbox jadajadajada

[ Voor 17% gewijzigd door paQ op 01-01-2010 22:25 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
paQ schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:57:
het zal vast al vaker voorbij zijn gekomen maar ik kan niet echt de oplossing vinden...
ik heb eindelijk een 3gs gekocht. de appstore kom ik nu wel in, maar hoe ik wil of probeer ik krijg maar geen verificatie email.
ik vind hierover best wel eea op google, maar de oplsosingen zijn soms vreemd en werken dan uiteindelijk nog niet.

Wat is nou precies de oorzaak dat ik die mail niet krijg? :?

edit:
itunes geinstalleerd op de pc en weer opnieuw proberen aan te melden.
zelfde melding daar. Uw account is nog niet geverifieerd. kijk in je mailbox jadajadajada
Al in je spam/junk mail gekeken? Wel je email adres goed ingetikt bij het aanvragen van de account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
mijn vriendin had tomtom op haar iphone, maar telkens wordt het scherm donker (soort van battery saving) en na een poosje gaat de phone gewoon op standby. Lijkt me toch niet echt de bedoeling bij een app als tomtom. We konden nergens een optie vinden in de phone als in tomtom die dit probleem verhielp.

Het meeste gekke was dat nadat hij op standby sprong en we hem weer unlockten hij het een hele tijd niet meer deed (half uur ofzo). Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:53:
[...]

Supertip!!! Zoals velen zat ik ook te kijken hoe ik dit kon oplossen met mn Apple Universal Dock en later eventueel een andere speaker/dockingstation. _/-\o_
Ik gebruikin mijn universal dock die ik dus ook heb, geen dock houdertje, dan past de iphone met case er dus gewoon in. Aangezien ik van die barelythere (en alike) cases gebruik kan ik deze er ook zo ff afwippen, en dan syncen. Maar ik denk dat die van DX ff een dremeltje voor zijn plastic gaat krijgen of ik maak zelf iets, en hergebruik alleen de connector enzo :D

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

dangerpaki schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:48:
[...]

Al in je spam/junk mail gekeken? Wel je email adres goed ingetikt bij het aanvragen van de account?
yep

via itunes kun je op een link klikken voor nog een keer te ontvangen.
na de 4e keer dat geprobeerd te hebben kwam de link ineens wél binnen. heel vaag.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:35:
[afbeelding]
Heel erg bedankt! :9~ Geweldig dat het nu zoveel makkelijker is om goedkoop aan producten te komen. De winkels in Nederland zijn vaak echt veels te duur.

Heb eerlijk gezegd ook wel interesse in een Nike+iPod combinatie. Helaas lijkt het er niet op dat DealExtreme zoiets heeft. Los kost het €30,-, maar stel je voor dat je ook zo'n ding kunt kopen voor 3 euro. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:44:
[...]
Heel erg bedankt! :9~ Geweldig dat het nu zoveel makkelijker is om goedkoop aan producten te komen. De winkels in Nederland zijn vaak echt veels te duur.
Hou er rekening mee dat je spotgoedkope troep uit China gekocht hebt. Het voldoet aan geen enkele norm, is op geen enkele wijze gekeurd en kan op ieder willekeurig moment in brand vliegen of exploderen. Gefeliciteerd met je aankoop, maar ik zou 'm niet gebruiken om 's nachts iets mee op te laden zonder de rookmelders gecontroleerd te hebben, want je loopt kans niet meer wakker te worden. Dat prijsverschil komt ergens vandaan.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verantwoord gebruik is inderdaad wel geboden. Het zijn vaak goednagemaakte replica's die het minder lang vol houden dan het originele spul. Maar om nu te stellen dat ze in brand vliegen of exploderen is misschien kort door de bocht. A+ merk apparatuur komt uit dezelfde fabrieken en hebben vaak zelfs dezelfde componenten. Ook daar vliegt er nogal iets in brand of explodeert een batterij.

Troep is het voor mij niet, ik kan vaak geen onderscheid maken tussen de verschillende adapters (tenzij ik goed zoek naar de trademark van Apple). Inmiddels zijn originele adapters al stuk gegaan en doet deze 'troep' het nog.

Prijsverschil is niet alleen vanwege dat het namaak is? Of denk je dat Apple geen winst maakt op accessoires (zoals elke fabrikant?).

Maar nogmaals, iedereen zijn/haar eigen keus. Iemand vroeg of er ervaringen waren met spul van Dealextreme, vandaar dat ik mijn ervaring gedeeld heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 03-01-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Het zal vast al eens langs zijn gekomen, maar wat is een handige houder voor in de auto :?
(en dan niet een moderne auto, we rijden een vw bus uit 1973 ;) )

Nu is opzich die tomtom houder wel leuk (de externe gps ontvanger) maar een beetje te duur eigenlijk.
Zijn daar al alternatieven voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er eentje van dealextreme voor nog geen 5 dollar:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15543

sluit iets te goed aan en ik heb bij alle hoeken wat weg moeten veilen, na deze tweaks zit hij echt super strak en is voor mij ideaal. Ik gebruik als cover voor mijn iphone ook nog een screenprotector die je nat moest maken :S geen idee hoe die heette, koste 20 euro maar dan heb je ook wat voor de voor en achterkant. Maar het past allemaal net dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Thnx, maar ik heb niet het geduld voor DealExtreme ;)

[edit]
Kom hem nu ook tegen op het iphoneclub forum, als de verzendtijd anderhalve week is toch even over nadenken ;)

[ Voor 53% gewijzigd door hjs op 04-01-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 16:37
Ik heb laatst een 3GS gekregen van de verzekering. En ik ben benieuwd, wat zijn jullie gemiddelde usage en standby tijden en de batterijpercentage die je over hebt? Ik heb het gevoel dat de mijne niet echt een geweldige batterij heeft namelijk.

De mijne was gister met een uurtje usage, 7 uur standby op 80%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
ECiftci schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:33:
Ik heb laatst een 3GS gekregen van de verzekering. En ik ben benieuwd, wat zijn jullie gemiddelde usage en standby tijden en de batterijpercentage die je over hebt? Ik heb het gevoel dat de mijne niet echt een geweldige batterij heeft namelijk.

De mijne was gister met een uurtje usage, 7 uur standby op 80%
Als je WiFi en 3G aan hebt staan is dat gewoon normaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Emile schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:55:
[...]

Als je WiFi en 3G aan hebt staan is dat gewoon normaal. ;)
Nu met 20 minuten praten, 30 minuten usage en 2 en een half uur standby staat ie op 91%. Ik vind het toch wat aan de lage kant. Maar het is normaal zeg jij dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
ECiftci schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Nu met 20 minuten praten, 30 minuten usage en 2 en een half uur standby staat ie op 91%. Ik vind het toch wat aan de lage kant. Maar het is normaal zeg jij dus...
Wat versta je onder 'usage'? Het maakt namelijk nogal verschil of je wat zit te mailen, of zit te gamen/films kijken/GPS gebruiken.

Dat percentage is trouwens ook niet altijd even precies. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Emile|IA op 04-01-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Emile schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:25:
[...]

Wat versta je onder 'usage'? Het maakt namelijk nogal verschil of je wat zit te mailen, of zit te gamen/films kijken/GPS gebruiken.

Dat percentage is trouwens ook niet altijd even precies. ;)
In dit geval gaat het om bellen en mailtjes bekijken. Ik heb nu wel mijn WiFi uitgezet. Heb ik niets aan op mijn werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
ECiftci schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:30:
[...]

In dit geval gaat het om bellen en mailtjes bekijken. Ik heb nu wel mijn WiFi uitgezet. Heb ik niets aan op mijn werk...
Ik haal ongeveer hetzelfde, dus volgens mij is het gewoon normaal. Bij mij gaat 'ie ruim een dag mee, en ik gebruik 'm erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Laatst is het mute-schuifje van m'n iPhone 3G afgebroken. Ik ben er altijd voorzichtig mee, maar toen ik 'm verzette viel hij gewoon in m'n hand. Het is ook gewoon een stom stukje plastic wat versleten lijkt te zijn.

Hebben meer mensen dit gehad, en doet T-Mobile hier moeilijk over? Ik heb 'm nog geen jaar, en ook al is het slijtage, zoiets moet toch wel langer mee kunnen gaan bij normaal gebruik lijkt me. Er is hier wel een T-Mobile-shop in de buurt, maar vind liever eerst wat soortgelijke verhalen om wat meer 'ammo' te hebben voor ik er langs ga, want heb 't idee dat dit voor hun heel makkelijk op 'heb je gewoon zelf afgebroken' af te schuiven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Serenity schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:26:
Laatst is het mute-schuifje van m'n iPhone 3G afgebroken. Ik ben er altijd voorzichtig mee, maar toen ik 'm verzette viel hij gewoon in m'n hand. Het is ook gewoon een stom stukje plastic wat versleten lijkt te zijn.

Hebben meer mensen dit gehad, en doet T-Mobile hier moeilijk over? Ik heb 'm nog geen jaar, en ook al is het slijtage, zoiets moet toch wel langer mee kunnen gaan bij normaal gebruik lijkt me. Er is hier wel een T-Mobile-shop in de buurt, maar vind liever eerst wat soortgelijke verhalen om wat meer 'ammo' te hebben voor ik er langs ga, want heb 't idee dat dit voor hun heel makkelijk op 'heb je gewoon zelf afgebroken' af te schuiven is.
Ik heb het zelf niet gehad, maar het is een veelvoorkomend probleem. Valt gewoon onder garantie, dus ik zou even langs een T-Mobile shop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik neem mijn woorden terug. Zit nu op 15 uur standby, waarvan 2.33 uur usage waarvan dan weer ong 45 aardig gamen (fieldrunner). Het batterijpercentage is 51%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14
Wanneer ik mijn iphone 3g laat vervangen door T-mobile aangezien die kapot is, en het valt onder de garantie. Is de kans dan groot dat ik een 3Gs er voor weer krijg? Aangezien mijn 3g een 16gb model is, en dus niet meer geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Nee, daarvoor hebben ze nog voldoende replacement 16GB's
marinos88 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:00:
Wanneer ik mijn iphone 3g laat vervangen door T-mobile aangezien die kapot is, en het valt onder de garantie. Is de kans dan groot dat ik een 3Gs er voor weer krijg? Aangezien mijn 3g een 16gb model is, en dus niet meer geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
marinos88 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:00:
Via de verzekeringsmaatschappij heb ik wel een 3GS 16GB gekregen ter vervanging van een 3G 16GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Hoe kan het nu dat mijn kompass zoveel afwijkt met die van de iphone van mijn collega :?

Of met de HD2 van een andere collega, die 2 wijzen dus wel dezelfde richting op terwijl die er van mij er wel 50 - 60 graden vanaf zit :(

Tjemig, of ik hem nu links of rechts van me neerleg op het buro scheelt ook een hele boel :?
Neem aan dat het via GPS gaat, nu heb ik gisteren dat KITT ding geinstalleerd en die blijft ook maar op GPS informatie wachten, zou dit allemaal duiden op een GPS probleem met mijn foon:?

[ Voor 39% gewijzigd door hjs op 05-01-2010 12:18 . Reden: gps erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Kompas gaat niet op GPS, tenzij je geografisch noorden kiest, bij instelling. Normaal gaat kompas.. met kompas :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Kompas kan je kalibreren. Dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

lowfi schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:54:
Kompas kan je kalibreren. Dat al geprobeerd?
Dat is toch 8jes draaien en dan komt ie in de kalibreer modus ofzo ?
horizontaal of verticaal, gebeurt nl niks en de collega kijken wat raar :+

[edit]
http://www.youtube.com/v/ytBSKfQNvI4 :o

[ Voor 8% gewijzigd door hjs op 05-01-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

burne schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:14:
[...]

Hou er rekening mee dat je spotgoedkope troep uit China gekocht hebt. Het voldoet aan geen enkele norm, is op geen enkele wijze gekeurd en kan op ieder willekeurig moment in brand vliegen of exploderen. Gefeliciteerd met je aankoop, maar ik zou 'm niet gebruiken om 's nachts iets mee op te laden zonder de rookmelders gecontroleerd te hebben, want je loopt kans niet meer wakker te worden. Dat prijsverschil komt ergens vandaan.
wacht, was apple niet het exploderende/smeltende merk? :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w8mr
  • Laatst online: 17-04-2024
Ik heb sinds kort ook een Iphone 3GS 16g. Ik heb de eerste dagen Wi-fi aan gehad, en ben daarbij geswitched tussen verschillende wi-fi locaties. Dit zonder problemen, ook als ik niet in de buurt was van een wi-fi punt had ik gewoon 3G internet. Echter sinds gisteren valt de telefoon niet meer automatisch terug naar 3G.
Bij T-mobile wisten ze mij te vertellen dat Wi-fi uit moet staan, omdat anders het mobiel internet niet goed wordt opgepakt. Na het uitschakelen van Wi-fi en de telefoon opnieuw in te schakelen doet 3G het inderdaad weer. Maar persoonlijk vind ik dit heel erg vreemd. En ik kan hierover verder op internet niks over terugvinden.
Iemand hier dezelfde (vreemde) ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Dat is echt enorme onzin. Je telefoon moet natuurlijk beide kunnen oppakken en weer laten vallen zonder problemen. Hier althans geen problemen met de 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hier kan ik ook verbonden zijn met een WiFi netwerk (voor bijv. Rowmote oid) en dan met 3G internetten.

Wat overigens erg handig is als je thuis tijdelijk geen internet hebt. Stuk tekst/plaatjes opzoeken op internet met 3G en dan via Pastebot en WiFi het naar je Mac pasten. DMG's en andere bestanden kun je via de app Downloads doen. Die zet een kleine webserver op je iPhone op en zo kun je via je browser gewoon bij de gedownloade bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Laatst online: 08:10
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is voor mijn vraag, zo niet dan lees/merk ik het wel.
Ik ben (eindelijk) zo ver om ook over te stappen naar de iphone. Ik ben redelijk bekent met het concept want gebruik al een jaar een ipod touch. :)
Mijn huidige abo bij t-mobile verloopt half feb. Is het nu verstandig om te kiezen voor de iphone of kan ik beter wachten tot juni/juli omdat de geruchten toenemen dat er dan een nieuwe/andere iphone uitkomt. (ik weet het dat hou je altijd maar als je het enigszins kan voorkomen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
chippie777 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:21:
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is voor mijn vraag, zo niet dan lees/merk ik het wel.
Ik ben (eindelijk) zo ver om ook over te stappen naar de iphone. Ik ben redelijk bekent met het concept want gebruik al een jaar een ipod touch. :)
Mijn huidige abo bij t-mobile verloopt half feb. Is het nu verstandig om te kiezen voor de iphone of kan ik beter wachten tot juni/juli omdat de geruchten toenemen dat er dan een nieuwe/andere iphone uitkomt. (ik weet het dat hou je altijd maar als je het enigszins kan voorkomen ;) )
Elk jaar komt er een nieuwe, dus je zult echt zelf moeten beslissen wat je doet. Persoonlijk zou ik nu nog een 3GS nemen. Voor die andere moet je minstens nog een half jaar wachten, en de huidige iPhones blijven wel nog gewoon software updates krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Gisteravond kwam ik er plots achter dat m'n iPhone pixels langzaam af lijken te sterven...
De strepen worden ook steeds groter, gisteren kwamen ze nog niet tegen de zijkant van het scherm.

Ik heb geen idee wat ik verkeerd deed maar het ziet er een beetje uit als drukschade en ik ga er helaas niet van uit dat dit binnen de garantie gemaakt gaat worden. Iemand die hier meer over weet?

Afbeeldingslocatie: http://www.keikut.nl/meuk/7e8c7abe12d8261942879c04e5266361.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Johnvh schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:55:
Gisteravond kwam ik er plots achter dat m'n iPhone pixels langzaam af lijken te sterven...
De strepen worden ook steeds groter, gisteren kwamen ze nog niet tegen de zijkant van het scherm.

Ik heb geen idee wat ik verkeerd deed maar het ziet er een beetje uit als drukschade en ik ga er helaas niet van uit dat dit binnen de garantie gemaakt gaat worden. Iemand die hier meer over weet?

[afbeelding]
Is schade aan je scherm, een scheurf erin. Het zal alleen erger worden, dus wees er snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
Good Fella schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:28:
Wat overigens erg handig is als je thuis tijdelijk geen internet hebt. Stuk tekst/plaatjes opzoeken op internet met 3G en dan via Pastebot en WiFi het naar je Mac pasten. DMG's en andere bestanden kun je via de app Downloads doen. Die zet een kleine webserver op je iPhone op en zo kun je via je browser gewoon bij de gedownloade bestanden.
Of je gebruikt gewoon tethering (wel JB benodigd) en kunt zo alle handelingen rechtstreeks op je Mac/pc uitvoeren! Zie tethering topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Zit er dus echt GPS in de iPhone? Ik dacht dat hij zijn positie bepaalde dmv het 3G netwerk.

Als ik geen verbinding had kon ik ook niet mijn positie zien :S

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

falconz schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:04:
[...]

Of je gebruikt gewoon tethering (wel JB benodigd) en kunt zo alle handelingen rechtstreeks op je Mac/pc uitvoeren! Zie tethering topic.
Klopt, alleen zit ik al op Firmware 3.1 en kan ik dus geen profielen meer gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik heb met 3.12 gewoon een profiel gedownload van ifoneguide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Waar (via een chinees site) kan ik heel goedkoop iphone accessoires aanschaffen?

Ik ben op zoek naar caes, externe batterijen, screenprotectors en opladers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 10-09 08:38
mobile625 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:44:
Waar (via een chinees site) kan ik heel goedkoop iphone accessoires aanschaffen?

Ik ben op zoek naar caes, externe batterijen, screenprotectors en opladers
dealextreme. Zet 'em in je favorieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Laatst online: 08:10
Emile schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:29:
[...]

Elk jaar komt er een nieuwe, dus je zult echt zelf moeten beslissen wat je doet. Persoonlijk zou ik nu nog een 3GS nemen. Voor die andere moet je minstens nog een half jaar wachten, en de huidige iPhones blijven wel nog gewoon software updates krijgen.
Ik zal eens gaan bellen met t-mobile, eens kijken of ze mij als bestaande klant wat hebben aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
mobile625 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:11:
[...]

Is schade aan je scherm, een scheurf erin. Het zal alleen erger worden, dus wees er snel bij.
Dat klinkt niet best... Repareert T-Mobile dit? M'n telefoon is een maandje of 9 oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

We krijgen hier binnenkort allemaal een iPhone van de zaak :) De vraag is nu of iedereen dan ook iTunes op zijn PC moet hebben? Mail en agenda enzo gaan allemaal via Exchange 2007, daar is iTunes volgens mij dus niet voor nodig. Maar de eerste configuratie? Aanmelden van het ding bij Apple? Kun je daar dan 1 instance van iTunes voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

wizl schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:28:
We krijgen hier binnenkort allemaal een iPhone van de zaak :) De vraag is nu of iedereen dan ook iTunes op zijn PC moet hebben? Mail en agenda enzo gaan allemaal via Exchange 2007, daar is iTunes volgens mij dus niet voor nodig. Maar de eerste configuratie? Aanmelden van het ding bij Apple? Kun je daar dan 1 instance van iTunes voor gebruiken?
Eerste activatie moet iTunes worden gebruikt ja.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Good Fella schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:34:
[...]

Klopt, alleen zit ik al op Firmware 3.1 en kan ik dus geen profielen meer gebruiken :(
Jawel, je hoeft alleen in cydia even tethering activator oid te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Is er ook een app ala insidder :?
Ik heb WiFiFoFUM gevonden, maar weet niemand een gratis app :?

Dus zoeken naar WiFi signalen in de buurt en vooral meten hoe sterk ze zijn, niet een database voor hotspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 21:57
hjs schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:55:
Is er ook een app ala insidder :?
Ik heb WiFiFoFUM gevonden, maar weet niemand een gratis app :?

Dus zoeken naar WiFi signalen in de buurt en vooral meten hoe sterk ze zijn, niet een database voor hotspots.
WifiTrack is 79 cent in de Appstore. Doet precies wat jij wilt. Zoek anders eens op Wifi finder.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

--Christiaan-- schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:11:
[...]

Jawel, je hoeft alleen in cydia even tethering activator oid te downloaden.
Hmm, dan moet ik hem wel jailbreaken. Zit ik ook niet echt op te wachten. Als je hem jailbreakt hoef je hem toch niet opnieuw te activeren (via internet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Eldariel schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:57:
[...]

WifiTrack is 79 cent in de Appstore. Doet precies wat jij wilt. Zoek anders eens op Wifi finder.
Ik heb nu WifiGet gevonden, die lijkt het ook wel te doen en is gratis.
Zou alleen mooi zijn als je nog ff makkelijk kon sorteren op welke kanalen er gebruikt worden, kan handig zijn om een vrij kanaal te vinden ;)

[ Voor 19% gewijzigd door hjs op 07-01-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Good Fella schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:01:
[...]

Hmm, dan moet ik hem wel jailbreaken. Zit ik ook niet echt op te wachten. Als je hem jailbreakt hoef je hem toch niet opnieuw te activeren (via internet)?
Door middel van blackra1n niet nee. Al je instellingen blijven bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:54
Emile schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:29:
[...]

Als ik in jouw situatie zou zitten dan zou ik nu nog wel een 3GS nemen. Dat is nog steeds een goede telefoon. Als je echt een half jaar wil wachten (en dus het volle abonnementsgeld betalen tot en met juni) dan zou dat een optie zijn, maar zelf zou ik daar niet op wachten.

Als je pas in april je abonnement kan verlengen dan zou het ander verhaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Sinds gister eindelijk mijn iPhone, hij bevalt me prima enige "probleem" is dat de koptelefoon met afstandbediening erg goed bevalt. Dit wil ik niet! Ik heb een hele goede Shure E2C.
Kwa geluidskwaliteit is die niet te overtreffen maar ik mis de afstandbediening/mic wel.

Heeft iemand tips kwa vervangers voor deze E2C of een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Osxy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:07:
Sinds gister eindelijk mijn iPhone, hij bevalt me prima enige "probleem" is dat de koptelefoon met afstandbediening erg goed bevalt. Dit wil ik niet! Ik heb een hele goede Shure E2C.
Kwa geluidskwaliteit is die niet te overtreffen maar ik mis de afstandbediening/mic wel.

Heeft iemand tips kwa vervangers voor deze E2C of een andere oplossing?
http://store.shure.com/st...US/pd/productID.105498400

Dat wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

heb zelf de griffin versie hiervan, werkt super met me e3c en 530

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Kan nergens vinden of er ook een volume controle opzit, ben bang van niet. Verder een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
Osxy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:56:
[...]

Kan nergens vinden of er ook een volume controle opzit, ben bang van niet. Verder een goede optie.
Bij pdashop.nl

http://www.pdashop.nl/pro...hone-headset-adaptor.html

http://www.pdashop.nl/pro...ndsfree-apple-iphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

-- domme vraag --

[ Voor 95% gewijzigd door Zerveza op 09-01-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik ben opzoek naar een small cap van apple in-ear headset. wie heeft er 1 of een set over? ik heb M en L over dus misschien kunnen wij ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Even over die batterij van de iPhone. Ik heb nog steeds mijn originele 2G uit 2007 (eind 2007, volgens het serienummer is hij in week 51 gemaakt). die is nu dus meer dan 2 jaar oud.

En nog steeds doe ik veel langer dan een dag met de originele accu (meestal meer dan de helft nog over) Daarbij moet ik nog vermelden dat ik 24/7 bluetooth en wifi aan heb staan, overdag de email elke 15 min laat checken via WiFi, heel veel van apps gebruik maak en zeker een uur per dag aan de telefoon hang via een Bluetooth headset (mijn totale talktime loopt dan ook in de weken nu ;)

Het is met al dat gebruik nog nooit voorgekomen dat ik hem tijdens de dag moet opladen en 's nachts gaat hij toch in zijn dock op mijn nachtkastje.

Ik vind dat echt netjes van Apple. Ik heb collega's met een Palm Treo die met een volle accu na een half uurtje in de auto te bellen, hem voor de lunch alweer op moeten laden. En zelf heb ik een Nokia E60 die het 2 uur uit houdt op de WiFi en elke 6 maanden zowiezo een nieuwe accu nodig heeft omdat hij geen lading meer pakt. En ja, ik gebruik officiele Nokia accu's. Meestal neem ik van die goedkope Nokia prepay toestelletjes, daar zit precies zo'n accu bij en het is goedkoper dan een losse accu. En dan heb je nog een nood telefoontje liggen voor erbij :)

Ik weet niet of dat met de nieuwere modellen nog zo is, maar een duurtest van een 3GS accu van 2 jaar zal je nog niet vinden dus ik dacht ik meld het maar even :)

Al met al vind ik dus dat Apple hun battery management erg netjes heeft aangepakt, en kennelijk ook goede accu's gebruikt die het niet na 6 maanden zwaar gebruik opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind het juist vervelend dat als hij wel wat minder wordt je niet voor 10 euro een nieuw batterijtje koopt, maar dat je 80 euro oid mag lappen voor een of andere inbouw-service. Ik heb bij mijn 3G in mijn half jaar gebruik nooit een significante vermindering gemerkt, maar wel dat hij snel leeg loopt als je een beetje surft. Als ik een uurtje surf met mijn huidige 3GS kan hij zo 70% aangeven ipv 100%. Echter als ik niks doe dan muziek luisteren valt het weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar die beantwoorde niet mijn vragen.
Sorry als ik er over heen gekeken heb.

* Ik gebruik msn IM en ik heb Ebuddy, bij allemaal word je uitgelogd nadat je op de thuisknop drukt. Is er een mogelijkheid dat je online blijft EN verder kan spelen met de iphone?

* Als ik de iphone achter de pc aansluit voor Itunes kan ik dan ook ergens instellen dat hij de iphone NIET oplaad. Ik ben bang dat mn accu zo kapot gaat als ik hem steeds op de lader doe terwijl die nog niet leeg is.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.