2 iphones 1 account op appstore

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
de situatie:

mijn vrouw heeft een iphone en die is gekoppeld aan mijn emailadres / creditcard.. ik had er wat apps op gedownload en gewoon betaald...

Nu heb ik zelf ook een Iphone gekregen en gewoon gekoppeld aan mijn emailadres / creditcard... Ik wilde fling installeren en wat schetst mijn verbazing? ik krijg de vraag of ik hem opnieuw wil downloaden omdat ik hem immers al betaald heb... Feitelijk gezien is dat juist maar dat was wel voor een andere iphone.

Is dit "works as designed" een "design flaw" of ben ik per ongeluk EULA s aan het schenden

Kan het trouwens verder kwaad om 2 iphones aan het zelfde email adres te hebben gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je hoeft je geen zorgen te maken :) Je mag een app op maximaal 5 apparaten zetten:
(ii) U kunt steeds vanaf maximaal vijf verschillende Accounts Producten opslaan op bepaalde apparaten, waaronder een iPod touch of iPhone.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Daedalus schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:16:
Je hoeft je geen zorgen te maken :) Je mag een app op maximaal 5 apparaten zetten:

[...]
hmmmm ik lees die pasage precies andersom... je mag 5 accounts koppelen aan 1 apparaat...

:-) maar nevermind verder... voordat we t legalteam in cupertino wakker schudden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In ieder geval, al zou je een zesde iPhone/iPod touch met hetzelfde account autoriseren, dan krijg je de melding dat er al vijf apparaten zijn geautoriseerd en dat je eerste een moet deautoriseren, voordat je de zesde kunt autoriseren.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:09
Zou toch wel vreemd zijn omdat je dan met bijvoorbeeld vrienden apps kan kopen en je maar 1/5 van de prijs hoeft te betalen omdat je de prijs door 5 kan delen.
Zou verbast zijn als het zou mogen.

Ik lees het ook hetzelfde als TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Je mag inderdaad apps (net als muziek) op 5 devices installeren van Apple.. Maar het delen met andere personen is niet toegestaan, volgens meer gaat het meer om bijvoorbeeld je iPhone en iPod of je computer en je laptop. En dus niet jouw computer en 4 computers van je vrienden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:32

lasharor

7 december 2004

Neo_TGP schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:19:
Je mag inderdaad apps (net als muziek) op 5 devices installeren van Apple.. Maar het delen met andere personen is niet toegestaan, volgens meer gaat het meer om bijvoorbeeld je iPhone en iPod of je computer en je laptop. En dus niet jouw computer en 4 computers van je vrienden..
Je kan ook gewoon 5 computers toegang geven tot je account.

Volgens mij kan je gewoon 5 verschillende computers en daarnaast 5 verschillende iphones/ipods aan een account koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

lasharor schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:35:
[...]

Je kan ook gewoon 5 computers toegang geven tot je account.

Volgens mij kan je gewoon 5 verschillende computers en daarnaast 5 verschillende iphones/ipods aan een account koppelen.
Dat kan inderdaad, maar het mag alleen als die apparaten allemaal van jou zijn :)

Zoef

Pagina: 1