Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
Heren Hogere Goden,

Zouden jullie eens naar mijn team (http://www88.hattrick.org/Club/?TeamID=1006628) kunnen kijken? Ik ben laatst gepromoveerd, heb dat volgens mij niet heel snel gedaan, en sta nu alweer op degradatie.

Op de bank: 1.8m, 1 speler in de verkoop voor 2.2m, en ik zit met de gedachte te spelen om ipv offensief, defensief te spelen.

Ik ben de zin met Hattrick een beetje kwijt, en kan wel even een boost gebruiken. Wie-o-wie?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou trouwens geen kwaad kunnen om de ene vleugelspeler op je middenveld af en toe eens van kant te laten wisselen. Als je naar de wedstrijd van afgelopen weekend kijkt dan zie je dat hij zijn sterkste back precies aan de kant van die vleugelspeler staat. Als je deze onregelmatig van kant laat wisselen dan kan je er misschien iets meer uithalen. Ook je verdediging zou wel een boost kunnen gebruiken om het aantal kansen van je tegenstander wat in te perken. Je kan natuurlijk ook proberen om je selectie samen kunt stellen zodat je kan wisselen tussen 4-3-3 en 3-4-3. In dat geval blijf je dus gewoon aanvallers trainen, maar je hebt wat meer ruimte om te kunnen wisselen en je tegenstander op zijn zwakkere plekken aan te pakken.

Exacte stats verschillen met je tegenstander kan ik even niet opvragen, want alltid lijkt niet te werken. Echter dit zijn gewoon wat dingen die door mijn hoofd schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
Ga ik meenemen! Ik heb voor de verandering nu eens geMOTSt (volgende wedstrijd verlies ik), en ik wil wel eens van degradatiestand af ;)

Thanks!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 16:58

hilgo

Clear your mind of can't.

"Slechts" 8-0 gewonnen van het botje deze week..naja, weer 3 punten binnen en nog steeds ongeslagen. Ik ben echt te sterk voor deze divisie, dat maakt het wel saai. Enige leuke is dat mijn topscorer er nu al 23 in heeft liggen, ik ben benieuwd hoe hoog hij kan komen dit seizoen :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:36

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb een beetje dom gedaan...

Stond erg ruim voor, 5 punten op de nr. 2 en was al helemaal in de zevende hemel en heb iets te makkelijk gedacht dat ik best een beetje risico kon nemen, om optimaler gebruik te maken van traininsplaatsen ipv eerst naar het resultaat te kijken....

Nu heb ik thuis van een team verloren dat eigenlijk een degradatiekandidaat is (was, waarschijnlijk heeft hij dank zn winst nu veilig gespeelt).
Had namelijk met 5 verdedigers en op de counter gespeelt thuis, en prcies datgene wat dan een zeker risico is, namelijk dat je middenveld nét iets te sterk is, gebeurde ook > 46%-54% BB..... mn counters bleven dus uit en ik zat enkel met een slechter middenveld dus meer kansen gingen naar hem... helaas heeft hij, ondanks dat zn aanval iets zwakker was relatief tegenover mn verdeiging dan andersom... daar ook optimaal gebruik van gemaakt, samen met zijn keuze voor pressie (tot dit seizoen had ik geen ervaring met het gebruik van pressie als tegentaktiek tegen counter, maar in al twee wedstrijden nu blijkt het lastiger dan ik eerst dacht, en ik vermoed dat het ook erg goed werkt in het onderdrukken van counteraanvallen).

Wel een gelukje bij een ongeluk, zowel de nummer 2 als de nummer 3 verloren ook een beetje verrassend en dus is gewoon bijna het hele speelveld ineen gerukt, maar blijft mn voorsprong an sich gelijk... ik houd 5 punten voorsprong maar nu wel op twee teams en een team op 6pts en eentje op 7pts.

Ik tref al die teams nog en veelal treffen ze elkaar nog, ik behoud de allerbeste kaarten maar moet toch een beetje pogen wel een zekere tactiek te volgen (minimaal twee wedstrijden daarvan moet ik zeker winnen tegen die concurenten, en dan nog een wedstrijd tegen een bot en eentje tegen de andere degradant die een waanzinnig sterke aanval heeft maar verder niet veel soeps is )

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ach, ik ben in twee weken tijd van twee punten voor naar 4 punten achter gegaan. Kampioenschap voorbij, beker voorbij. Nu maar gaan kijken naar volgend seizoen en de GoT cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 16:09
Inschrijving geopend: 18-5-2009 Warn-List
Schema bekend: 2-7-2009 Black-List
Begin GoT Cup: 8-7-2009 17:00:00

dit zijn de gegevens van de site, maar wat zijn de huidige datums?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren rustig een PIC gedaan. 7-0 tegen een botje in eigen huis.
Sta nu 6 punter voor op de nummer 2 en 9 punten op de 3 en 4.
Doelsaldo is inmiddels 48 en nog altijd 0 goals tegen. Aankomend weekend tegen de nummer 3 MatchID=248269172. Op papier zou deze 2de moeten staan echter geeft hij punten weg tegen mindere goden. Waarschijnlijk door een verkeerde tacktiek. Mijn aanval en middenveld is een stuk sterker. Nu alleen hopen dat ik me niet stuk loop op zijn defensie en dat mijn defensie ongeschonden blijft. :P

Inmiddels heb ik 1.1 mil op de bank en blijf lekker cashen tot einde seizoen.
Mijn stadion heeft 3 thuiswedstrijden de capaciteit van 25.000 en zit alweer vol 2 thuiswedstrijden.
Is het verstandig dit alvast naar de 30.000 uit te breiden???
Of kan ik beter afwachten wat mijn team volgend seizoen doet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:04

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

3-0 tegen botje gewonnen. Goed genoeg. Nog zonder puntverlies op de eerste plek. Wordt hopelijk kampioensschap. Promoveren ga ik sowieso, de nummer 2 heeft alleen van mij verloren, de rest is bot.

Al bekend wanneer GoT cup begint, of kan ik nog een friendly regelen voor deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:00:

Inmiddels heb ik 1.1 mil op de bank en blijf lekker cashen tot einde seizoen.
Mijn stadion heeft 3 thuiswedstrijden de capaciteit van 25.000 en zit alweer vol 2 thuiswedstrijden.
Is het verstandig dit alvast naar de 30.000 uit te breiden???
Of kan ik beter afwachten wat mijn team volgend seizoen doet???
je stadion uitverkocht hebben is eigenlijk een teken dat je te lang gewacht hebt met uitbreiding (of dat de uitbreiding steviger had kunnen zijn), dan 'verlies' je namelijk geld (omdat bereidwillige bezoekers buiten moeten blijven staan):

Qua onderhoudskosten hoeft een zitplaats slechts iets van een op de 13 weken uitverkocht te zijn om hun onderhoudskosten terug te verdienen..
in het geval van overdekte zitplaatsen is dat zelfs 1 x per 18 weken.
het is dus slim zeker een soort van overcapaciteit in te bouwen, uitverkocht zou je stadion eigenlijk vrijwel nooit moeten zijn... afhankelijk van weersinvloeden zouden ofwel de overdekte zitplaatsen nog vrij moeten zijn (bij zon of licht bewolkt) of juist bij regen de staanplaatsen.
verder is het goed er ook rekening mee te houden dat het stadionbezoek aan het eind van het seizoen sterker is dan aan het begin, een wedstrijd tegen de nummer twee helemaal aan het begin levert nauwelijks een echte uitverkocht huis op, aan het einde echter makkelijk.

ik zou zeker uitbreiden, maar je kunt misschien overwegen heet naar bv 28.000 te doen ipv 30000 én ik zou kijken naar een tool die nieuwere zitplaats verdeling gebruikt... de 'oude' hebben de neiging het aantal overdekte zitplaatsen telaag in te schatten omdat die de weersinvloed niet meerekenen

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 02-11-2009 09:57 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:55:
[...]

je stadion uitverkocht hebben is eigenlijk een teken dat je te lang gewacht hebt met uitbreiding (of dat de uitbreiding steviger had kunnen zijn), dan 'verlies' je namelijk geld (omdat bereidwillige bezoekers buiten moeten blijven staan):

Qua onderhoudskosten hoeft een zitplaats slechts iets van een op de 13 weken uitverkocht te zijn om hun onderhoudskosten terug te verdienen..
in het geval van overdekte zitplaatsen is dat zelfs 1 x per 18 weken.
het is dus slim zeker een soort van overcapaciteit in te bouwen, uitverkocht zou je stadion eigenlijk vrijwel nooit moeten zijn... afhankelijk van weersinvloeden zouden ofwel de overdekte zitplaatsen nog vrij moeten zijn (bij zon of licht bewolkt) of juist bij regen de staanplaatsen.
verder is het goed er ook rekening mee te houden dat het stadionbezoek aan het eind van het seizoen sterker is dan aan het begin, een wedstrijd tegen de nummer twee helemaal aan het begin levert nauwelijks een echte uitverkocht huis op, aan het einde echter makkelijk.

ik zou zeker uitbreiden, maar je kunt misschien overwegen heet naar bv 28.000 te doen ipv 30000 én ik zou kijken naar een tool die nieuwere zitplaats verdeling gebruikt... de 'oude' hebben de neiging het aantal overdekte zitplaatsen telaag in te schatten omdat die de weersinvloed niet meerekenen
Thanks, de nieuwere tool geeft aan 14 a 15% als overdekte zitplaatsen te nemen. Dus die heb ik even aangehouden. Mijn stadion is net op tijd klaar voor de volgende home game :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11-2021
nou de uitverkoop viel dus ook tegen... en wat denk je verdomme weer een blessure erbij :z

kortom ik ga de 5e klasse maar verlaten is geen eer te behalen voor me op deze manier, buiten dat gaat de lol er ook af... wel zal ik alvorens ik ga degraderen wel even kijken naar de divisie waar ik in terecht kom, aangezien mijn team zo afgetrapt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bregweb schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:18:
Inschrijving geopend: 18-5-2009 Warn-List
Schema bekend: 2-7-2009 Black-List
Begin GoT Cup: 8-7-2009 17:00:00

dit zijn de gegevens van de site, maar wat zijn de huidige datums?
Inschrijving geopend: 20-10-2009
Schema bekend: 6-11-2009
Begin GoT Cup: 11-11-2009 17:00:00

Denk ik, want dan heb je ruimte voor 3 poulewedstrijden, een dubbele kwart en halve finale en een finale als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Is het niet handig dat er een nieuwsbrief naar alle fed leden wordt gestuurd? Het aantal aanmeldingen is nog erg weinig namelijk.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heb er snel even in en elkaar gedraaid en naar iedereen toegespamd ;)

Heb trouwens problemen met het posten van een bericht op gottrick

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2zztj5y.gif

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:16:
Ok heb er snel even in en elkaar gedraaid en naar iedereen toegespamd ;)

Heb trouwens problemen met het posten van een bericht op gottrick

[afbeelding]
Je kan wel in de admin komen van de got cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep en heb daar heb ik data aangepast voor dit seizoen.

Vreemd nu gaat het ineens wel goed. Zal wel mijn fout zijn dan.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
zucht server too busy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Joepie, Radboud Heeresma (17 jaar en 58 dagen) is naar 'goed' keepen gepopt in mijn jeugdopleiding. Morgen (eigenlijk vanmiddag :P) zijn laatste wedstrijd en dan over vijf (eigenlijk vier :P) dagen promoveren en verkopen (á 150k-250k volgens de TL). Is toch weer lekker :).

Peter-Jan Lagemaat (16 jaar en 56 dagen) zit nu al eventjes op 'redelijk' verdedigen (popte na eerste training) en kan 'goed' worden. Vleugelspel max. slecht (huidig onbekend) en passen max. matig (huidig onbekend). Positiespel nog een groot vraagteken. Even kijken wat hij op positiespel kan, maar qua passen is-ie mogelijk interessant voor een counterteam... helaas maar 'redelijk'.

Verder is er nog Sacha Diest (17 jaar en 19 dagen, kan al gepromoveerd worden) die 'matig' verdedigen heeft en verder zwak positiespel, passen, vleugelspel en scoren. Ik hoop dat hij op korte termijn naar 'redelijk' verdedigen popt, dan heb ik weer een speler voor de TL. Geen topper opnieuw, enkele tienduizende euro's zal hij wsl maximaal opbrengen.

Daarnaast nog wat potentieel op de vleugels en het middenveld, is te oud (begin 17) om een echte klapper te zijn (zullen wsl oude 17-jarigen zijn als ze op 'redelijk' komen) maar alles is meegenomen. En drie spelers à 50k zijn toch weer leuk.

'k Hou jullie wel op de hoogte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Morgen deze ster vanuit mn jeugd op de TL zetten:
Joris Pennings
16 jaar en 111 dagen

Keepen: onbekend
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Positiespel: goed (max. goed)
Vleugelspel: matig (max. onbekend)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: slecht (max. slecht)
Spelhervatting: onbekend
Ik verwacht toch wel minimaal 800k :Y

Of ik train hem nog even op passen... Even kijken nog.

[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 04-11-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het loopt ineens storm voor de deelname aan de beker der bekers. 19 aanmeldingen tot nu toe. Zal het maximum aantal deelnemers nog even opschroeven zodat iedereen die mee wil doen mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:06:
Morgen deze ster vanuit mn jeugd op de TL zetten:

[...]

Ik verwacht toch wel minimaal 800k :Y

Of ik train hem nog even op passen... Even kijken nog.
naar ik meen gaat passen trainen niet overdreven snel, en als je vanaf zwak komt moet je toch en aantal wedstrijden trainen om tot bv redelijk te komen, wat pas echt wat uitmaakt qua prijs ....
ik zou hem dus gewoon eerder nu al pullen dan doortrainen, ik denk niet dat je hem daarmee veel waardevoller maakt

overigens vind ik 800K, zonder specialiteit wel en klein beetje hoog ingezet .. zelfs als hij bv hoog in zn PM-skill zit ;)
maar het is zeker een leuke speler... eigenlij wil ik ook weer eens een toppertje uit mn jeugd halen... ik pull én veerkoop behoorlijk veel spelers, maar vrijwel allemaal 'klein grut', skills net boven de redelijk of matig en dan verkocht voor 10K oid ... daar wordt je ook niet warm van (al vind ik het wel leuk al bv 41 actieve jeugdspelers bij andere teams te hebben)

Ik ben bezig aan het kijken of ik strategisch wat kan veranderen aan mn aanpak van de jeugd .. nóg sterker te concentreren op jongere 15-jarigen (maar bijna al mn 15-jarigen blijken waardeloos en komen qua max niet of nauwelijks boven de matig uit)

[ Voor 29% gewijzigd door RM-rf op 04-11-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb momenteel een excellent verdediger met 17j5d op de TL staan voor een start bedrag van 699K, maar nog niemand die bijt. Ik had toch wel verwacht dat er een aantal mensen hem bekeken hadden en misschien zelfs al wel een bod verwacht. Blijkbaar niet interessant genoeg.

Mijn plezier in het spel wordt momenteel zwaar op de proef gesteld door 2 mannen die W/O's veroorzaken door niet genoeg spelers te hebben. Ik begrijp dat je wilt kappen met het spel, maar zet er dan in ieder geval 11 mannetjes neer die niets presteren. En het probleem is momenteel dat er dus 1 bot + 2 van die managers zijn, en maar 2 degradatie plekken. Dus uiteindelijk krijgen we volgend seizoen gewoon weer een bot in de league. Aan de andere kant scheelt dat op zich wel weer wat, aangezien we daardoor maar voor 1 plek hoeven te vrezen maar ja, ik vind het zelf leuker om in een league te spelen waar mensen wat actiever zijn dan dit.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:10:
Ik heb momenteel een excellent verdediger met 17j5d op de TL staan voor een start bedrag van 699K, maar nog niemand die bijt. Ik had toch wel verwacht dat er een aantal mensen hem bekeken hadden en misschien zelfs al wel een bod verwacht. Blijkbaar niet interessant genoeg.
mn ervaring de laatste dagen is dat de markt werkelijk slecht is .... eindelijk afgelopen maandag een verdediger verkocht, maar wel een ton onder de marktprijs (2.950K vs ruim 31K in de Transfervergelijk) .. terwijl die ook nog solid Spelhervatting had (wat daarin dan niet meegerekend is) én slechts en paar dagen na zn verjaardag zat (23+5d) wat toch normaal zn waarde zou moeten opvijzelen.

die gast heeft vier keer op de TL gestaan en ik heb heel langzaam de vraagprijs laten zakken, is uiteindelijk verkocht met een bod.
Mijn plezier in het spel wordt momenteel zwaar op de proef gesteld door 2 mannen die W/O's veroorzaken door niet genoeg spelers te hebben.
ik voel met je mee, zo ben ik vorig seizoen ook gedegradeerd, specifiek één speler die tegen mij twemaal won en ook gewoon een sterk team had, maar mn grootste concurrent voor degradatie dus 6 punten kado deed .., en nu ook een botje geworden is.

wel zou ik dat soort dingen gewoon als tijdelijk iets zien.. én realiseren dat de nadelen die je soms ervaart evengoed ook in je voordeel kunnen werken (maar dat de meeste managers dan graag toch liever beweren dat het dan ook aan hun eigen goede manager-skills ligt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RM-rf schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:59:
[...]

mn ervaring de laatste dagen is dat de markt werkelijk slecht is .... eindelijk afgelopen maandag een verdediger verkocht, maar wel een ton onder de marktprijs (2.950K vs ruim 31K in de Transfervergelijk) .. terwijl die ook nog solid Spelhervatting had (wat daarin dan niet meegerekend is) én slechts en paar dagen na zn verjaardag zat (23+5d) wat toch normaal zn waarde zou moeten opvijzelen.
Slechte markt? Tempting, ik heb 10 miljoen op de bank staan :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Marzman schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:28:
[...]

Slechte markt? Tempting, ik heb 10 miljoen op de bank staan :)
Ik heb nog een leuk verdedigertje van 17jr te koop staan! ;)
RM-rf schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:59:
[...]

die gast heeft vier keer op de TL gestaan en ik heb heel langzaam de vraagprijs laten zakken, is uiteindelijk verkocht met een bod.
Toch heb ik juist het gevoel dat de spelverdelers markt nog steeds belachelijk competitief is. Vorige week m'n B-team trainees vervangen voor nieuwe en ik heb voor beide spelers het gevoel gehad dat ik er uiteindelijk iets teveel voor betaald heb. Misschien toch een verschil tussen de verdedigers-markt en de spelverdelers-markt. Hopelijk binnenkort de 3e B-team trainee verkopen en vervangen voor een nieuwe, hopelijk dan ook meteen met de inkomsten van mijn 17jarige talent. Dan kan ik een echt leuk spelertje zoeken. Op zoek gaan naar versterking van mijn verdediging hoef ik nu niet zo nodig meer, aangezien ik toch wel weet dat ik niet uit de VII geknikkerd kan worden.
wel zou ik dat soort dingen gewoon als tijdelijk iets zien.. én realiseren dat de nadelen die je soms ervaart evengoed ook in je voordeel kunnen werken (maar dat de meeste managers dan graag toch liever beweren dat het dan ook aan hun eigen goede manager-skills ligt ;) )
Ja, klopt, ga ook nog niet bij de pakken neerzitten. Gewoon dit seizoen in de VII blijven en volgend seizoen proberen mee te doen voor de plekken 1 en 2. Op den duur moet ik wel in een league terecht komen die ook nog eens wat leuke berichten plaatst met mensen die ook echt een beetje betrokken zijn bij hun league. (Dat vind ik ook het leuke van de league waar DSanka en mijn collega in zitten (V), die mannen lopen elkaar lekker uit te dagen via 'persberichten' en forum-posts.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:38:
Het loopt ineens storm voor de deelname aan de beker der bekers. 19 aanmeldingen tot nu toe. Zal het maximum aantal deelnemers nog even opschroeven zodat iedereen die mee wil doen mee kan doen.
Organiseer jij het nou of doet Quintus dat? (pssst, zet je DM eens aan ;) ).

edit

Het succes van SandstorM de afgelopen weken:

Fan updates
02-11-2009: -9
29-10-2009: -8
26-10-2009: -8
22-10-2009: -3
19-10-2009: -3

Ach, we houden het er maar op dat het niet de echte supporters zijn ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Sandyman538 op 04-11-2009 17:42 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quintus had het toegezegd, maar zag toevallig dat er nog maar ruimte voor 2 teams. Quintus heeft deze week ook nog niet ingelogged op Gottrick en zou zonden zijn als we mensen nee moeten verkopen als ze mee willen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Sandyman538 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:58:
[...]

Organiseer jij het nou of doet Quintus dat? (pssst, zet je DM eens aan ;) ).

edit

Het succes van SandstorM de afgelopen weken:

Fan updates
02-11-2009: -9
29-10-2009: -8
26-10-2009: -8
22-10-2009: -3
19-10-2009: -3

Ach, we houden het er maar op dat het niet de echte supporters zijn ;)
gloryhufters, maar tis tot nu toe nog niet echt een top seizoen voor je.
Ligt ook aan de fan verwachtingen

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

RM-rf schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:22:
[...]

naar ik meen gaat passen trainen niet overdreven snel, en als je vanaf zwak komt moet je toch en aantal wedstrijden trainen om tot bv redelijk te komen, wat pas echt wat uitmaakt qua prijs ....
ik zou hem dus gewoon eerder nu al pullen dan doortrainen, ik denk niet dat je hem daarmee veel waardevoller maakt

overigens vind ik 800K, zonder specialiteit wel en klein beetje hoog ingezet .. zelfs als hij bv hoog in zn PM-skill zit ;)
Idd, 500k is een betere prijs denk ik. Maar hij gaat er voor 0 op. De laatste tijd met dit soort jonge spelers goede ervaringen gehad door ze voor 0 euro erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:47:
Quintus had het toegezegd, maar zag toevallig dat er nog maar ruimte voor 2 teams. Quintus heeft deze week ook nog niet ingelogged op Gottrick en zou zonden zijn als we mensen nee moeten verkopen als ze mee willen doen ;)
De startdatum is dus nog steeds aankomende woensdag? Maw geen friendly regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:58:
[...]

gloryhufters, maar tis tot nu toe nog niet echt een top seizoen voor je.
Ligt ook aan de fan verwachtingen
Heerlijk die fans, 3 nederlagen op rij in beker en competitie en er lopen er deze week tien weg. Blijf dan ook lekker weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bregweb schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:19:
[...]

De startdatum is dus nog steeds aankomende woensdag? Maw geen friendly regelen?
Ja we moeten sowieso aankomende woensdag starten als moet je het schema wel erg inkorten. Dan zouden we na de poulfase gelijk de halve finales moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Brainpower schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:05:
[...]

Idd, 500k is een betere prijs denk ik. Maar hij gaat er voor 0 op. De laatste tijd met dit soort jonge spelers goede ervaringen gehad door ze voor 0 euro erop te zetten.
denk ik ook, zeker als die boven de 1000 TSI (dat is ook zo'n boost-sleutelpunt... domweg omdat veel managers dat als makkelijk als ondergrens aangeven in zoekopdrachten)...

voor mij is ook de meest optimale transferlijst-tijd een speler die voor 0 op de TL gezet wordt... dan al direkt een paar heel lage minimaal-biedingen krijgt van verschillende spelers... bv dat een manager 48 uur voor afloop van de deadline 5Kbied, een ander erna 6K wil geven en dan direkt de eerste weer eroverheen gaat met 7K: ... kleine mini-bidwars die weinig te maken hebben met de prijs die er daadwerkelijk betaald gaat worden, maar wel de zekerheid geven dat meerdere managers geinteresseerd zijn.

Uiteindelijk is het ook leuk als je rond de deadline nog een 'ongeduldige' tussen de bieders hebt zitten die in ene maal de prijs met 100K hoger gooit...; Terwijl de normale biedprijs-stappen dan met iets van 5K per bod omhoog gaan...
Volgens mij is dat meestal dé garantie dat de uiteindelijke biedprijs echt duidelijk boven de TL-vergelijkprijs uit gaat komen, omdat het na zo'n mega-biedstap meestal helemaal niet ophoud met bieden en ook de andere bieders weten dat die speler waarschijnlijk nog wel meer waard is, wat hen meestal ook motivert of zeker nog een keertje door te bieden, al is het enkel maar om die ongeduldige te ergeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Jammer dat je overboden bent Pewwy! Had het wel leuk gevonden als een van de GOT'ers 'em zou hebben binnengehaald. Uiteindelijk is m'n verdedigen talentje verkocht voor 1M.

[ Voor 10% gewijzigd door CoRrRan op 05-11-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik moest een stukje gaan rijden op de motor :) Net mijn rijbewijs opgehaald, dus te weinig tijd om te blijven bieden. Volgende keer misschien, ik blijf zoeken naar Nederlandse verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Is der al wat bekend over de loting van de GoT Cup?

Iig heb ik een leuke TU gehad, vooral mn vorm gaat weer de goede kant op ..
zaterdag een belangrijke wedstrijd tegen mn zwaarste concurrent uit de liga en eigenlijk moet ik wel winnen na dat domme verlies vorige week (als ik nu weer verlies, gaan 3 volgteams op 1 of 2pts in mn nek hijgen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn beste verdediger is naar reusachtig gepopt, en die kan er dus uit. Eindig ik het seizoen met meer dan 10 miljoen op de bank 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dadelijk nog een etentje met de afdeling van het werk, mocht er vavavond nog niet geloot zijn dan deel ik de poules wel in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Zeau, ik ook gelukkig weer een leuke TU gehad. 21 jarige van wereldklasse naar bovennatuurlik gepopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De poule indeling voor de GoT-cup is gegenereerd. Dus kijk tegen wie je moet spelen en laten we proberen geen WO te veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

:o Zware poule! :o

AC Quattro
FC Keldertrapje
Tolhek Terminators
SC Amsreiw

[ Voor 67% gewijzigd door nXXt op 07-11-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Groep E en ronde 1 vrij dus nog maar snel een wedstrijdje voor woensdag regelen :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:33:
:o Zware poule! :o

AC Quattro
FC Keldertrapje
Tolhek Terminators
SC Amsreiw
Dat dacht ik precies ook al.... ik vermoed dat mn team weinig kans heeft, aangezien ik toch niet echt de luxe heb van een erg sterk B-team, maar juist een B-team dat vooral gericht is op kosteneffectiviteit (dus trainee's, en keeper die ook def meetraint en de rest zijn XP-trainee's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Yay! Heb RM-rf als nieuwe supporter :)

Heb zin in de GoT-cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
In poule D staat VV Nunspeet - VV Nunspeet als eerste wedstrijd.
Maak daar maar VV Nunspeet - Sportclub Rijssen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:22:
Yay! Heb RM-rf als nieuwe supporter :)

Heb zin in de GoT-cup :)
al mn tegenstanders in de GoT cup zijn nu ook teams die ik suporter... heb trouwens nog twee slots over, dus als iemand nog een supporter wil, kunnen die zich melden :)

gisteren trouwens mn top-wedstrijd gewonnen, 3-0 tegen mn in theorie zwaarste tegenstander (vermoed eigenlijk dat hij PIC gespeelt heeft om de zware strijd om de tweede plek achter me beter te kunnen voeren: 5 teams op slechts twee punten).

Ik sta nu zeer ruim voor, 5 punten, en heb een relatief lichter programma dan anderen: ik tref enkel nog teams die qua HT-ratings tot de onderste 6 behoren.. en de sterkste daarvan tref ik thuis én die wedstrijd kan ik MOTS spelen omdat ik daarna een bot tref...
dat is een redelijke luxueuse situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:21:
In poule D staat VV Nunspeet - VV Nunspeet als eerste wedstrijd.
Maak daar maar VV Nunspeet - Sportclub Rijssen van.
Is gewijzigd. Jammer genoeg valt in poule E deze eerste WO van het seizoen te betreuren. Hopelijk blijft het bij deze ene en gaat de rest van de wedstrijden wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een rode kaart en blessure van 2 weken. Maar met 0-1 gewonnen nog altijd geen tegen goals en nog geen verlies punten. :D Nog steeds 6 punten voor op de nummer 2 en 9 op de 3 en 12 op de grootste concurrent.

Komend weekend tegen een botje. Dus kan lekker rustig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

GoT cup :)

Tegenstander uitgedaagd, niet dat ik kans maak om te gaan winnen. Ofzo, B-team is heeeeeeeel slecht.

Competitie is nog steeds goed, ongeslagen op eerste plaats, komende wedstrijd tegen de andere titelkandidaat, waar ik vorige keer wel van gewonnen heb. Verwacht weinig problemen.
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:24:
Een rode kaart en blessure van 2 weken. Maar met 0-1 gewonnen nog altijd geen tegen goals en nog geen verlies punten. :D Nog steeds 6 punten voor op de nummer 2 en 9 op de 3 en 12 op de grootste concurrent.

Komend weekend tegen een botje. Dus kan lekker rustig aan doen.
Grootste concurrent op 12 punten?? Met nog 5 wedstrijden, waarvan 1 tegen een bot kan ie nog maximaal gelijk komen. Lijkt me geen grootste concurrent meer dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het natuurlijk voor je zelf wel een beetje spannend maken ;)

Gisteren met 2-1 gewonnen van de nummer 1, die geen nummer 1 meer is. Sta nog maar 2 punten achter op de nummer 2 en 4 punten op de nummer 1. Met nog 5 wedstrijden te gaan kan het nog alle kanten op. Iedereen kan van iedereen winnen in mijn competitie. Gisteren wel mijn beste wedstrijd ooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majoh schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:12:
GoT cup :)

Tegenstander uitgedaagd, niet dat ik kans maak om te gaan winnen. Ofzo, B-team is heeeeeeeel slecht.

Competitie is nog steeds goed, ongeslagen op eerste plaats, komende wedstrijd tegen de andere titelkandidaat, waar ik vorige keer wel van gewonnen heb. Verwacht weinig problemen.

[...]

Grootste concurrent op 12 punten?? Met nog 5 wedstrijden, waarvan 1 tegen een bot kan ie nog maximaal gelijk komen. Lijkt me geen grootste concurrent meer dan...
5 wedstrijden, 2 tegen botjes, 2 tegen de 'minste' teams en 1 tegen de huidige nummer 2, wat de spannendste wedstrijd wordt.
Maar wat vooraf gezien en volgens alltid mijn grootste concurrent zou zijn, die staat op 12 punten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 19:17

vleesjus

echte vleesjus!

Gisteren een erg leuke jeugdspeler gescout:
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Positiespel wordt!
Dit gaat volgend jaar ook een erg erg grote aanwinst worden van mijn hoofdteam. Hij is nu als 16 jarige al net zo goed op positiespel als mijn beste middenvelder. Welke volgend jaar graag met pensioen wil, dus dat komt mooi uit :).

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

vleesjus schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:51:
Gisteren een erg leuke jeugdspeler gescout:

[...]

Dit gaat volgend jaar ook een erg erg grote aanwinst worden van mijn hoofdteam. Hij is nu als 16 jarige al net zo goed op positiespel als mijn beste middenvelder. Welke volgend jaar graag met pensioen wil, dus dat komt mooi uit :).
leuke speler, ik neem aan al wel 16 .. hoeveel dagen heeft hij dan? dan maakt namelijk het ook een hoop uit of het een 'vroege' 16-jarige is of juist eentje die snel 17 kan worden.

Verder is 'uitstekend' natuurlijk enkel het potentiaal dat hij heeft.. hij zal zeker nog de PM-training nodig hebben dat te bereiken en dan ben je zeker een heel seizoen mogelijkzoet ermee (misschien zelfs als je optimaal traint op die ene speler)

verder zou ik je afraden een jeugdspeler te zien enkel als een snelle vervanger van je eigen speler (tenminste als je graag beter presteert)..
als je niet zelf in je A-team PM traint (wat ik betwijfel als je kennelijk zeer oude middenvelkders hebt rondlopen en die niet hoger dan uitstekend gaan), kun je veel geld vangen met verkoop van je jonge speler, en voor een veel kleiner bedrag een oudere speler (23-24) kopen met een veel hogere PM-skill, die ook beter zal presteren als hij ook wat meer XP heeft.

(nog eens los ervan dat het aanhouden van de jeugdacademie zelf ook geld kost en je dus zeker, als dat de enige pullbare speler is, 160.000 euro kwijt bent voordat je die speler pulled.... Dat moet zich naturulijk wel renderen)

[ Voor 12% gewijzigd door RM-rf op 09-11-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik moet zeggen dat het wel lijkt alsof ik de laatste tijd erg veel geluk heb met m'n jeugd scouts.

Deze speler vorige week gescout en in de eerste wedstrijd haalt hij al 6* als CD.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Andrew Vossen (67728896)

15 years and 40 days, Next birthday: 20-01-2010

Speciality      : [b]Technical[/b]
Team            : Hekje mag niet
Nationality     : Nederland
Arrived in club : 02-11-2009 02:52 (7 days ago)
Warnings        : 0
Injuries        : Healthy

Player skills
Keeper     : unknown
Defending  : [i]inadequate[/i] (max unknown)
Playmaking : unknown
Winger     : weak (max unknown)
Passing    : unknown (max weak)
Scoring    : unknown
Set pieces : unknown
Dit terwijl ik dus al 2 andere 15jr verdedigers heb rondlopen die "goed" kunnen worden voordat ze uitgetrained zijn. En ik vorige week dus een 17jr verdediger voor 1M+ heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

De eerste wedstrijd in de GoT-Cup is gespeeld.... Pewwy speelde mn jongens geheel van de mat en won terecht met 4-0.

helaas raakte zn topspits ook geblesseerd, maar hopelijk valt die +1 blessure nog mee.

Vanavond speelt natuurlijk de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga vanavond eens een poging wagen om Damien van het veld te vegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Lekker dan, mn tegenstander (skywalker sharks) heeft niet geaccept in the GoTcup. Daar gaat een training...
Had m een paar berichten gestuurd, en alvast een standaard opstelling gemaakt, mocht ie accepteren als ik op mn werk zat. Niet gebeurd dus en niet echt gelukkig hiermee.

[EDIT] te vroeg, das vanavond natuurlijk :+ Hopelijk reageert ie nog

[ Voor 11% gewijzigd door majoh op 11-11-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

majoh schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:53:
Lekker dan, mn tegenstander (skywalker sharks) heeft niet geaccept in the GoTcup. Daar gaat een training...
Had m een paar berichten gestuurd, en alvast een standaard opstelling gemaakt, mocht ie accepteren als ik op mn werk zat. Niet gebeurd dus en niet echt gelukkig hiermee.

ik weet niet of je nu nog friendlies kunt accepteren, ik dacht dat dat voor dinsdag 18:00 gedaan moet zijn...

verder was het altijd zo dat je, als je tegenstander tot een bepaald moment niet geaccepteerd heeft (was lang zondagavond) eventjes de organisator van de Cup een berichtje moet sturen (en het liefst wachten op bevestiging van hem)..
daarna krijg je een Walk-over (5-0) toegewezen en kun je eena ndere firneldy nog regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinsadag 18:00 geld volgens mij alleen voor internationale friendlies. Als je binnen de landsgrenzen blijft zou het volgens mij nog moeten kunnen.

Heb in ieder geval gezien dat de wedstrijd nog niet geregeld is en je tegenstander heeft de afgelopen twee dagen niet ingelogd. Je kan wat mij betreft gewoon een andere regelen, want het is zonde als je door dat iemand anders niet accepteert dat jij training verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:15:
De eerste wedstrijd in de GoT-Cup is gespeeld.... Pewwy speelde mn jongens geheel van de mat en won terecht met 4-0.

helaas raakte zn topspits ook geblesseerd, maar hopelijk valt die +1 blessure nog mee.

Vanavond speelt natuurlijk de rest
Tsja, aangezien er niets meer op het spel staat in mijn competitie kon ik dit makkelijk doen. En die blessure is waarschijnlijk vrijdag of zaterdag een pleister. Zo niet dan koop ik een reservespits. Die was toch nog nodig ;) Was wel een lekkere schoppartij aan het einde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:07:
dinsadag 18:00 geld volgens mij alleen voor internationale friendlies. Als je binnen de landsgrenzen blijft zou het volgens mij nog moeten kunnen.

Heb in ieder geval gezien dat de wedstrijd nog niet geregeld is en je tegenstander heeft de afgelopen twee dagen niet ingelogd. Je kan wat mij betreft gewoon een andere regelen, want het is zonde als je door dat iemand anders niet accepteert dat jij training verliest.
Hij heeft nu nog niet gereageerd, dus bij deze een andere wedstrijd geregeld... Wie is nu eigenlijk de admin van de cup, zodat ik het kan melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:19:
[...]

Tsja, aangezien er niets meer op het spel staat in mijn competitie kon ik dit makkelijk doen. En die blessure is waarschijnlijk vrijdag of zaterdag een pleister. Zo niet dan koop ik een reservespits. Die was toch nog nodig ;) Was wel een lekkere schoppartij aan het einde :(
ja, ik dacht net dat het een lekkere probleemloze friendly was , slechts eenmaal geel en geen blessure's en toen werden er opeens in de laatste tien minuten twee afgeschopt, en kreeg nog eentje een pleister...

die van mij is een oudje, een XP-trainee (met nog wel met matig stamina, wat herstel bevordert)... was wel net terug van een blessure, maar dat is altijd het risico van zulke jongens... ik hoop dat hij over 4-6 weken weer mee kan doen, helaas mist hij dan ook een wedstrijd in mn competitie tegen een botteam, wat natuurlijk veel meer XP oplevert dan enkel friendlies; hij heeft zeker nog wel minimaal vier seizoenen te gaan voordat ik hem zou kunnen doorverkopen.

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 11-11-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
majoh schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:53:

Gewoon zelf een friendly regelen nu het nog kan! Je gaat toch geen training laten schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

w00t! 9-0 gewonnen van SC Amsreiw! :P

Heb gewoon het B-team ongeveer opgesteld, heb niet eens gekeken naar SCA, dus wist niet dat het zo'n eenzijdig verhaal zou worden :P.

• bregweb
Ook hier een leuke wedstrijd zonder blessures, een 3-0 winst bij SV Mijdrecht, zoals verwacht wonnen de 2 topploegen hun wedstrijd, komende woensdag speelt Thorgal Eagles de belangrijke uitwedstrijd bij FCThe_Blade in België.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Quintus

Eg wel! Dus....

nXXt schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:54:
w00t! 9-0 gewonnen van SC Amsreiw! :P

Heb gewoon het B-team ongeveer opgesteld, heb niet eens gekeken naar SCA, dus wist niet dat het zo'n eenzijdig verhaal zou worden :P.
Je kreeg lekker veel tegenstand van mijn 2-5-3 trainingsteam. :P

Unknown

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Quintus schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:15:
[...]
Je kreeg lekker veel tegenstand van mijn 2-5-3 trainingsteam. :P
Nja, ik zette mijn B-team in. Gelukkig is het verschil tussen mijn B-spelers en A-spelers niet heel groot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-0 gewonnen. Sta nu met 30 punten bovenaan. Doelsaldo 56-0. :D
+1 blessure op mijn keeper van 33 :')
Mijn back up keep stelt weinig voor. 18 jaar en weak keepen.
En volgende week een match tegen de nummer 5.

Moet te doen zijn, maar goed.

Trouwens eerste match in mijn 'nieuwe' stadion. Van 25.000 naar 30.000 gegaan en ik zit alweer op de ruim 29.000 toeschouwers. Met licht bewolkt weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Damn, vergeten opstelling te maken, of te wel, te motsen :( 2-1 verloren.
Nu sta ik nog wel eerste, maar alleen op doelsaldo. Hopelijk nog wel kampioen op het einde...

Tweede GoTcup match geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat een spannende ontknoping worden van de competitie, want de eerste 4 staan nu binnen 2 punten van elkaar. De afgelopen 3 weken elke keer een andere koploper dan de week ervoor. Hopelijk kan ik dus pas de laatste speelronde op kop komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ik had wat probleempjes met mijn gottrick account (die inmiddels helemaal verholpen zijn _/-\o_ ) dus de volgende editie ben ik er ook weer bij.

Ik ben in de competitie met een losingstreak bezig. Was wel wat te verwachten, maar het doet toch pijn. ;)
Volgend seizoen beter, seizoen daarop promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:44:
Het gaat een spannende ontknoping worden van de competitie, want de eerste 4 staan nu binnen 2 punten van elkaar. De afgelopen 3 weken elke keer een andere koploper dan de week ervoor. Hopelijk kan ik dus pas de laatste speelronde op kop komen ;)
zow aardige balans heb jij in je team zeg! Hoe krijg je zo'n hoge rating met slechts 2 aanvallers? Hebben ze buitenaards scoren ofzo? of zitten ze hoog met passen?

ben ff benieuwd want ik ga degraderen en wil wel met een knal tegen de nummer 1 eruit! Kortom ik wil van hem winnen, dan kan ik met een gerust hard degraderen en volgend seizoen in de 6e knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren 1-1 gespeeld tegen de nummer 4 :( 8 verliespunten in de laatste 4 wedstrijden. Er worden trainers om minder ontslagen :)

Gelukkig heeft de nummer 1 verloren, dus ik sta nog maar 3 punten en 1 doelpunt achter hem. Daarbij heb ik de zwaarste tegenstanders gehad, dus het is nog niet over met het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik zal hoogstwaarschijnlijk genoegen moeten nemen met een tweede plaats (tenzij de nr. 1 tegen een verlies aanloopt), maar kan wel naar de VI promoveren (dit is mijn tweede seizoen VII), die voorsprong op de nummer 3 (10 punten en een doelsaldo dat 23 punten hoger ligt) geef ik niet meer weg.

Heb zin in de GoT-Cup van deze woensdag, zal de Tolhek Terminators met een bezoekje vereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netherworld schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:42:
[...]

zow aardige balans heb jij in je team zeg! Hoe krijg je zo'n hoge rating met slechts 2 aanvallers? Hebben ze buitenaards scoren ofzo? of zitten ze hoog met passen?
De ene spits is reusachtig met formidabel passen en de andere is bovennatuurlijk met formidabel passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:
Ik ben net begonnen met Hattrick.
Zit met spelers en geld nog aardig aan de onderkant, mn hoogste speler is nergens in de buurt van uitmuntend :-)
Zit bij bal op het dak34 competitie, dus nog lekker laag.
Echter heb ik het redelijk voor elkaar (op 3 na bot teams) en lijkt het erop dat ik na een geweldige zege reeks zelfs kan gaan promoveren.
Is dit wel verstandig?
Moet ik niet nog een seizoen in deze klasse blijven zodat ik langzaam het team kan opbouwen.

Met trainingen, is het verstandig om met 2 elftallen te spelen, of zoveel mogelijk je "basis" elftal opstellen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:26
@nossio
Het is in principe prima te doen om een team op te bouwen in de 9e klasse (heb niet gekeken, maar neem aan dat je nu in de 10e zit?)
Heb je je managersdiploma al gehaald? Mijn team haalt met gemak 30* als ik de "betere spelers" opstel. Ben nu bezig te verjongen, was ook mijn 1e seizoen, maar heb het spel al wel eerder gespeeld.
Met de extra inkomsten van je diplomering samen met geld als je wat spelers kan verkopen, ik heb zelf dit seizoen al beste winst kunnen maken, als ik de spelers verkoop, kan je je prima redden een competitie klasse hoger.
De inkomsten zijn in een hogere klasse ook wat beter en je zal ook meer publiek trekken. Het mooie daarvan is dat je dus minder lang hoeft te wachten voor je versterkingen kan kopen. Als je mee kan komen een klasse hoger, zonder dat je weer degradeert (wat volgens mij wanneer je van 10 naar 9 gaat echt moet kunnen) moet je zeker die klasse hoger gaan spelen.

Zonder de verkopen van een paar spelers (die allen bij elkaar wel ong. 1 tot 1,5 ton op moeten leveren) hou ik aan het einde van dit seizoen zo'n 150k over. En ik heb behoorlijk wat spelers weggedaan en ook een best aantal gekocht.
Wel is het (als je het spel voor het eerst speelt) veel lastiger om het 1e seizoen al winst te maken. Je moet daarvoor wel weten wat je doet.

@Fritz
Welke klasse speel je? Toevallig niet alleen botjes in je competitie?
Ik speel nu 10e klasse en helaas allemaal botjes.
Wel 30 punten, 60 voor 1 tegen (1e wedstrijd, had een paar spelers gekocht die de sfeer verziekten, had ik ff niet bij nagedacht) en toen kreeg ik zowaar een goal tegen.

[ Voor 27% gewijzigd door jbdeiman op 16-11-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:17:
Even een vraagje:
Ik ben net begonnen met Hattrick.
Zit met spelers en geld nog aardig aan de onderkant, mn hoogste speler is nergens in de buurt van uitmuntend :-)
Zit bij bal op het dak34 competitie, dus nog lekker laag.
Echter heb ik het redelijk voor elkaar (op 3 na bot teams) en lijkt het erop dat ik na een geweldige zege reeks zelfs kan gaan promoveren.
Is dit wel verstandig? Moet ik niet nog een seizoen in deze klasse blijven zodat ik langzaam het team kan opbouwen.
Zou in ieder geval niet moeite gaan doen om niet te promoveren. Het hangt sowieso allemaal op de wedstrijd van aankomend weekend als je tegen de enige concurrent speelt voor plaats 2. Zou gewoon je idee aanhouden en blijven trainen van spelers. Zou dan in ieder geval wachten met versterken van je team tot je weet in welke competitie je terecht komt. Afhankelijk van je tegenstander van volgend seizoen kan jij je met de winsten uit transfers weer versterken op een bepaalde linie.
Met trainingen, is het verstandig om met 2 elftallen te spelen, of zoveel mogelijk je "basis" elftal opstellen?

Alvast bedankt!
Zou nooit twee volwaardige elftallen er op na houden. Je hebt je eerste elf die je steeds beter wilt maken. Daarnaast heb je de linie die je traint waar je jonge reserves voor traint. De rest van reserves zou ik gewoon oudere mindere spelers houden. Dit voornamelijk om ze dan op te stellen tijdens vriendschappelijke wedstrijden zodat je blessures bij je eerste elf vermijd verkleint doordat ze maar 1 wedstrijd per week spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jbdeiman
Ik zit in IX.1105
De spelers die ik nodig heb voor een redelijk team vallen best tegen.(vind ik persoonlijk)
Zit nog met een aantal posities die ik moet invullen en nu even met wat geschuif genoegen moet nemen met...
De reserves zijn nog minder, en de jeugd kan ik nog niet promoveren wegens de leeftijd.
Spelers door verkopen zit er ook nog niet in met die belabberde waardes.

Financien zijn redelijk (84 950 € (53 633 €)
Maar geld voor een goede speler is er niet, gezien de prijzen weet ik ook niet of dat ooit gaat lukken.

@DSanka
Ik heb een redelijk 1e elftal voor de competite. (redelijk)
een 2e elftal voor de vriendschappelijke.(belabberd)
Ik hoop over een tijdje wat jeugd door te laten stromen wat gezien de leeftijd nog niet kan.

Als ik het 11e elftal 5 of 45 minuten laat spelen met een internationale vriendschappelijke wedstrijd, pakken ze hier dan een hoop van mee met de waardering?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbdeiman schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:30:
@Fritz
Welke klasse speel je? Toevallig niet alleen botjes in je competitie?
Ik speel nu 10e klasse en helaas allemaal botjes.
Wel 30 punten, 60 voor 1 tegen (1e wedstrijd, had een paar spelers gekocht die de sfeer verziekten, had ik ff niet bij nagedacht) en toen kreeg ik zowaar een goal tegen.
@bdeiman
Ik speel in de VIII.296 3 botjes.
Heb dit seizoen erg weinig aan in en verkoop van spelers gedaan. Never change a winning team. :P
Wordt spannend volgend seizoen, volgens Alltid kom ik best is een goede VII league terecht, nou weet ik niet hoe betrouwbaar alltid hierin is.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:14:
@jbdeiman
Ik zit in IX.1105
De spelers die ik nodig heb voor een redelijk team vallen best tegen.(vind ik persoonlijk)
Zit nog met een aantal posities die ik moet invullen en nu even met wat geschuif genoegen moet nemen met...
De reserves zijn nog minder, en de jeugd kan ik nog niet promoveren wegens de leeftijd.
Spelers door verkopen zit er ook nog niet in met die belabberde waardes.

Financien zijn redelijk (84 950 € (53 633 €)
Maar geld voor een goede speler is er niet, gezien de prijzen weet ik ook niet of dat ooit gaat lukken.

@DSanka
Ik heb een redelijk 1e elftal voor de competite. (redelijk)
een 2e elftal voor de vriendschappelijke.(belabberd)
Ik hoop over een tijdje wat jeugd door te laten stromen wat gezien de leeftijd nog niet kan.

Als ik het 11e elftal 5 of 45 minuten laat spelen met een internationale vriendschappelijke wedstrijd, pakken ze hier dan een hoop van mee met de waardering?
International friendly
International friendlies cost 6000 US$ each. These types of friendlies can have some benefits, though. Many users choose to play matches abroad in order to collect flags (many of these players belong to the Flag Chasers Community). Your players will also gain about twice the experience they would usually receive in a National Friendly. International friendlies can also provide an opportunity to meet different types of players in different countries and cultures.
The times specified below indicates the earliest possible start time for international friendlies. There can be delays for various reasons, and all the updates, as well as matches, take time to complete. Precisely how long varies depending on how many teams there are in the league and on the type of update.
Hierin maakt het volgens mij niet uit of ze nou 1 minuut of 90 minuten spelen, zolang ze maar spelen.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:14:
@jbdeiman

wat bedoel je hiermee?

internationale friendlies hebben qua uitslag geen enkele waarde.... hooguit kun je voord e lol ook met bv een friendly-cup meedoen (zoals de Got-cup), maar de waarde ervan ligt enkel in het oog van de beschouwer en betekent niks voor je teams...

het enige wat een int.friendly verder oplevert voor je spelers is training voor de spelers in de trainingslinie... en een héél klein beetje XP (experience, ervaring) ... dat is echter slechts ongeveer 0,2 XP-punten (uitgaande van 28 XP-punten voor een ervarings-pop)... een normale ligawedstrijd levert je 1XP punt op...verder krijgen spelers ook XP-punten voor de minuten dat ze gespeeld hebben, dus 5 minuten in een friendlie, levert een speler 0,004% van een ervarings-niveau op, je speler zou 250 maal zo moeten spelen om één niveau te stijgen... ik neem aan dat je ook begrijpt dat dat weinig zinnig is.

Gezien het risisoc van blessure's is het altijd aan te raden spelers maar één wedstrijd per week te laten spelen (tenzij je natuurlijk nog in de beker zit, of wanneer je een Ateam speler die normaal niet op en trainingsplaats speelt, toch training wilt laten oppikken, dan moet hij de friendly op de trainingsplaats spelen)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:21:

Hierin maakt het volgens mij niet uit of ze nou 1 minuut of 90 minuten spelen, zolang ze maar spelen.
Nee, het staat er niet expliciet, maar Ervaring is Minuten-gebaseerd; en speler krijgt enkel ervaring voor de door hem gespeelde minuten ... helaas (anders zou XP-training wat ikzelf doe nóg een stukje effectiever kunnen worden)

[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 17-11-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:21:
[...]

@bdeiman
Ik speel in de VIII.296 3 botjes.
Heb dit seizoen erg weinig aan in en verkoop van spelers gedaan. Never change a winning team. :P
Wordt spannend volgend seizoen, volgens Alltid kom ik best is een goede VII league terecht, nou weet ik niet hoe betrouwbaar alltid hierin is.
Nu nog niet zo heel erg, dit zal de komende weken nog wel veranderen, maar de uiteindelijke op alltid klopt meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Sta 6 punten los van nr 2, en met wedstrijden tegen de nummers 2, 3, 7, en 8 voor de boeg lijkt promotie zeker haalbaar, dus hopelijk volgend seizoen in de IV. Heb het idee dat tegenstanders de wedstrijden tegen mij alvast met verlies incalculeren en piccen, want tegenstand is de laatste wedstrijden minimaal. Maar goed, nummers 2 en 3 worden nog lastig. Wel erg spijtig dat mijn enige verliespunten tegen de nummer 8 zijn, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Meh, Tolhek Terminators scoort al in de tweede minuut :(

Verder gebeurt er al een kwartier niets :P

Beh, 2-0 :(

Nja, niet dat ik per se moest winnen ofzo, maar was wel leuk geweest :P

[ Voor 59% gewijzigd door nXXt op 18-11-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:22:
Meh, Tolhek Terminators scoort al in de tweede minuut :(

Verder gebeurt er al een kwartier niets :P
bij mij sta ik na 8 minuten al 3-0 achter :o :'( mn droom om ooit de Got Cup te winnen komt zo wel heel ver weg te liggen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Begint voor Keldertrapje wel op een strafexercitie te lijken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

1-6 gewonnen in de GoT cup maar mijn coach/b elftal keeper is wel stuk. Naja, is maar voor 1 week dus valt alleszins mee :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Waarom was er trouwens geen GoT-Cup Nieuws? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Quintus

Eg wel! Dus....

Lekker spannend in de GoT cuppoule. 3 teams met 6 punten en Keldertrapje met 0.
Zie al wel dat mocht ik winnen volgende week ik het op doelsaldo ga afleggen.

Hoeveel teams gaan er eigenlijk door naar de knock out fase? 8 teams?

Unknown

• bregweb
Helaas, de belangrijke wedstrijd tegen de Blade verloren met 3-1, nog knap, want volgens de nieuwe wedstrijdvoorspeller zou ik 5-0 klop krijgen., Nu maar knokken voor de 2e plek, maar http://www.gottrick.nl.nu/ is even overbelast, waarschijnlijk wil iedereen zijn nieuwe wedstrijd checken ;-)

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Oeps, perongelijk verkeerde wedstrijdorders gegeven gisteren. Ofterwijl, ipv mijn b trainees,mijn a trainees opgesteld. Dan maar zondag met m'n b trainees spelen, en promotie laten schieten.

• bregweb
brambest schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:49:
Oeps, perongelijk verkeerde wedstrijdorders gegeven gisteren. Ofterwijl, ipv mijn b trainees,mijn a trainees opgesteld. Dan maar zondag met m'n b trainees spelen, en promotie laten schieten.
Dat kan helaas niet meer, morgen is de training. Dus gewoon weer je A-spelers de wei insturen op zondag en promotie veilig stellen.

Oh ja, woensdag wel je B-team opstellen he ;-)

Verwijderd

Zo, gotcup group stage bijna de poule gewonnen, 6 op 6 :)

In competitie gaat het nog spannend worden, als ik zondag met wat chance kan winnen kan ik op de laatste speeldag nog steeds kampioen worden en rechtstreekse promotie afdwingen als ik win tegen de eerste.

Ben benieuwd, hoop op wat meeval zondag, misschien wat SE's en vrije trappen, want ploeg van zondag haalt wonderbaarlijk middenveld thuis, en ik zit nog met 2 blessures van A midds dus heb wat oude rommel moeten kopen.

Gaan eerste 2 ploegen door in gotcup eigenlijk? of 3 beste 2des en alle 1stes ofzo?

GL iedereen.

Verwijderd

Quintus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:54:
Lekker spannend in de GoT cuppoule. 3 teams met 6 punten en Keldertrapje met 0.
Zie al wel dat mocht ik winnen volgende week ik het op doelsaldo ga afleggen.

Hoeveel teams gaan er eigenlijk door naar de knock out fase? 8 teams?
1 met 6 punten en 2 met 3 punten, want 3 teams met 6 punten is onmogelijk na 2 wedstrijden ;)

Ja er gaan er 8 door. Dus de nummer 1 is sowieso door en die worden aangevuld met de 3 beste nummers 2.

Verwijderd

GoT-Cup Nieuws

Na 2 gespeelde wedstrijden is er nog spanning in elke groep. Tolhek Terminators is zeker van de groepswinst in Groep A bij een gelijkspel volgende week. Echter mogen ze op bezoek bij SC Amsreiw die alleen aan een winst genoeg heeft om zich alsnog te plaatsen voor de kwartfinales. In groep B lijkt FCThe_Blade iets zekerder indien hij volgende week mag aantreden tegen de inmiddels al uitgeschakelde DrieBier. Ook FC Puk in groep C staat met anderhalf been in de volgende ronde. Ze kunnen de komende wedstrijd nog fors verliezen en dan nog blijven ze waarschijnlijk op doelgemiddelde eerste. Groep D is een van de twee groepen waar het nog helemaal open is. Met 2 teams op 4 punten en eentje op 3 kan het komende week nog alle kanten op. Ook in groep E is het nog niet beslist. In de enige groep met 3 teams spelen de teams met een overwinning in de laatste ronde tegen elkaar. Kwistenbiebels heeft echter aan een gelijkspel genoeg om op doelgemiddelde eerste te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
Luitjes,

Even een update vanuit mij kant, ben veel aan het lezen hier en kom weinig tot typen toe.

De competitie gaat voort varend, zoals sommige hier al voorspeld hadden zou ik niet veel moeite hebben om mij te handhaven in mijn huidige reeks. Echter ik sta maar 3 punten achter op de nummer 2 en 6 punten op de nummer 1. Moet de nummer 2 nog ontmoeten, dus zou zelfs nog voor een 2de plek kunnen gaan en daarmee promotie behalen!

Door een aantal fikse blessures in friendly matches ben ik wel gedwongen geweest om een nieuwe keeper, 2 nieuwe spitsen en een verdediger aan te trekken. Deze moeten nog wat vorm pakken en dan zullen zij de nieuwe basis spelers worden.

Dus het word nog een leuke rit die laatste 4 wedstrijden, met 2 zware teams op het programma.

Dan zit ik nog met het volgende.

Ik heb een jeugdopleiding gestart om zo wat "talenten" de kans te geven zich bij mij te ontwikkelen. Natuurlijk moet ik dan het trainingschema voor ze opstellen maar merk dat ik hierin best slordig ben en niet goed weet wat en hoe te doen.

Je moet je natuurlijk richten op de jonge gasten en daarop je training aanpassen, maar merk dat ik het gewoon niet goed aanpak of begrijp..

Nu zit ik dus te twijfelen om het langzaam aan stop te zetten, de wat spelers met matig en redelijk eruit te halen en om dan maar met het oude pullen te gaan werken.

Ken iemand mij toch zeggen wat een betere manier is van de jeugd of is het voor mijzelf dan toch handiger en beter om maar te gaan pullen?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Jeugd is (mijn ervaring) een kwestie van tijd hebben. Als je er veel tijd in stopt kun je er betere resultaten mee behalen dan met het oude pullen. Ik zelf heb het ook geprobeerd, maar ben sinds 1 seizoen weer terug naar het oude pullen, ik heb niet genoeg tijd voor een jeugdteam. De tijd die ik wel heb besteed ik liever aan mijn A-team en het bestuderen van tegenstanders.

Handige vind ik momenteel ook weer dat mocht je een keeper blesseren in een friendly, je gewoon een keeeper pullt die woensdag weer vrolijk mee kan spelen, tot je reserve keeper weer beter is.

Aan beide systemen zitten voor- en nadelen, de tijdfactor geeft in mijn ogen de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:56:

Ken iemand mij toch zeggen wat een betere manier is van de jeugd of is het voor mijzelf dan toch handiger en beter om maar te gaan pullen?
gebruik je Hattrick-youthclub ?

voor mij is dat de manier o overzicht te houden over welke spelers talent hebben, hoever ze in hun training zijn...
momenteel heb ik ongeveer 9 spelers rondlopen die als het goed is me uiteindelijk 950K gaan opleveren tussen nu en ongeveer anderhalf seizoen van nu ...
Dat betekent dat het me zeker geld oplevert.

sinds enige tijd is veel van het bijhouden van wedstrijden en spelers geautomatiseerd, nu hoef je enkel een knopje te drukken en wordt een boel via CHPP geimporteerd, of hooguit moest je soms wat codes kopieren en copy-pasten..... vroeger moest dat allemaal handmatig ingegeven worden

het echte verdienen, als je eens een keer een speler heb die je meer dan 500K oplevert bij verkoop, is volgens mij ook een beetje een kwestie van geluk hebben .. zowel het pulen an sich, als het doorhebben waarin die speler talent heeft (mn beste talent nu had ik een tijd lang forward-training gegeven omdat hij daarin redelijk leek te hebben en wat wing en schijnbaar passing had... tot opeens de melding kwam dat hij ook goed in verdedigen kon halen en dan én beter in mn training pastte en uiteindelijk veel meer zou opbrengen... helaas heeft dat me wel wat tijd gekost en kan ik hem nu pas waarschijnlijk met 17jr+40d verkopen... had ik dat eerder geweten en hem optimaler getrained en verkocht met 17jr+3d had het me makkelijk een ton meer opgeleverd)

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 20-11-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
RM-rf schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:58:
[...]

gebruik je Hattrick-youthclub ?

voor mij is dat de manier o overzicht te houden over welke spelers talent hebben, hoever ze in hun training zijn...
momenteel heb ik ongeveer 9 spelers rondlopen die als het goed is me uiteindelijk 950K gaan opleveren tussen nu en ongeveer anderhalf seizoen van nu ...
Dat betekent dat het me zeker geld oplevert.

sinds enige tijd is veel van het bijhouden van wedstrijden en spelers geautomatiseerd, nu hoef je enkel een knopje te drukken en wordt een boel via CHPP geimporteerd, of hooguit moest je soms wat codes kopieren en copy-pasten..... vroeger moest dat allemaal handmatig ingegeven worden

het echte verdienen, als je eens een keer een speler heb die je meer dan 500K oplevert bij verkoop, is volgens mij ook een beetje een kwestie van geluk hebben .. zowel het pulen an sich, als het doorhebben waarin die speler talent heeft (mn beste talent nu had ik een tijd lang forward-training gegeven omdat hij daarin redelijk leek te hebben en wat wing en schijnbaar passing had... tot opeens de melding kwam dat hij ook goed in verdedigen kon halen en dan én beter in mn training pastte en uiteindelijk veel meer zou opbrengen... helaas heeft dat me wel wat tijd gekost en kan ik hem nu pas waarschijnlijk met 17jr+40d verkopen... had ik dat eerder geweten en hem optimaler getrained en verkocht met 17jr+3d had het me makkelijk een ton meer opgeleverd)
Ja ik maak al wel een flinke tijd gebruik van youthclub, alleen doe ik daar nooit echt iets meer. Doe daar meer me wedstrijden en training invoegen, aangeven of ik spelers heb ontslagen, nieuwe of verkocht etc.. Verder kijk ik daar nooit naar resultaten wat me spelers hebben e.d. omdat ik daar toch weinig van snap en niet uit kan halen waar ik op moet letten of wat dan ook..

Zo heb ik nu wel wat jonkies die wat passen kunnen hebben ofso, maar het zijn allemaal geen spelertjes die boven matig / redelijk uit komen. Ene kant vind ik het wel leuk aan de andere kant heb ik ook zoiets van tja tijd rovend en ik doe het toch niet goed dus eigenlijk sund..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.