Ik train PM idd. Maar niet voor lang meer want winst is er amper meer uit te halen. Ben dus ook redelijk arm met 300.000 in kas. Ik denk dat nadat m'n laatste mid naar formidabel PM popt ik weer even passen train om de aanvalsratings te versterken. Met het begin van het nieuwe seizoen denk ik DEF te gaan trainen met de opbrengsten uit de verkoop van trainees.
Het geld wat ik heb is eigenlijk te weinig om een goede keep van te kopen. Dus spaar ik nog even door, want m'n huidige keeper is goed genoeg voor deze serie, om dan een wat duurdere keeper te kopen.
Ik heb inderdaad aardig veel spelers. Heb een aantal cheap-ass reserve spelers gekocht, en kan dus de oude spelers verkopen/ontslaan. Maar ach, ze kosten me bijna niets dus ik had geen haast.
Die kristian Delau is wat ouder en traint dus niet meer zo snel, dus ik had hem omgeruild met een trainee die ik wat sneller wil laten poppen.
Dat van die oudere spelers op de wing begrijp ik niet helemaal. Wat is daar niet goed aan?
Bedoel je de verdedegings vleugelspelers? Ik heb in de mid maar 1 oudere speler.
Enfin, uiteraard zal ik gaan MOTSen, maar dat gaat hij ook doen neem ik aan.
Ik weet alleen niet wie in welke positie op te stellen om het maximale eruit te halen. Ik speel uiteraard wel weer 3-5-2.
Uit de geschiedenis van mijn tegenstander is ook niet al teveel op te maken. Het lijkt wel alsof hij lukraak maar wat doet (Pressing als taktiek tegen een team dat duidelijk minderwaardig is bijvoorbeeld). Enige dat ik zeker weet is dat hij weer een 4-4-2 opstelling gaat gebruiken.
Oja, dat ik het goed lijk te doen is puur omdat ik al een seizoen in de X gespeeld had.
Toen ik begon met Hattrick kreeg ik mijn team in de IX, op positie 8 met nog 1 wedstrijd te gaan.
Gedegradeerd dus, en had een vol seizoen in de X, dus niet promoveren in deze serie zou schandalig geweest zijn.
[
Voor 26% gewijzigd door
ZenTex op 08-03-2010 17:49
]