Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Ik heb in de competitie een van mijn spitsen na 60 minuten gewisseld en om hem wel een hele training te geven heb ik hem 30 minuten laten spelen in de friendly. Wat blijkt, hij heeft nu slechts 30 minuten training gehad, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Normaal is het zo dat de laatste gespeelde positie van de twee wedstrijden de training bepaald, het is nooit een optelsom van 2 wedstrijden...
Dus ja het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:11

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

dat zou niet moeten kloppen, hij zou gewoon 60+30=90 minuten trainen moeten hebben gehad ....
ik zou het er vooral op gooien dat de 'tool' die je gebruikt om training te registereren hierin een foutieve weergave heeft.

Vor de training plaatsvind, maar na de wedstrijden, zie je helemaal onderop de spelerspagina een overzicht van de speelminuten en op welke positie die gespeeld werden.
-TheNose- schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:11:
Normaal is het zo dat de laatste gespeelde positie van de twee wedstrijden de training bepaald, het is nooit een optelsom van 2 wedstrijden...
Dus ja het klopt.
nee hoor ... heel vroeger, voor minute-based training ingevoerd werd, was het zo dat de 'positie' tijdens de laatst gespeelde wedstrijd bepalend was, en zou een speler een training verliezen als hij in de friendly op een niet-trainingspositie speelde ...
dat is echter al meerdere seizoenen terug afgeschaft

http://www.hattrick.org/Help/Rules/Training.aspx
Basic principles

The amount of training a player receives depends on how many minutes he has played for your team in a trainable position during the week. Matches played for other teams do not count for training purposes, although form and stamina updates do take account of these matches. If a player has seen no 'live action' during the week, he will not train at all. A player can receive 90 minutes training during a week. Playing more than 90 minutes in a trainable position will not give him more training. Playing less, for example 50 minutes, will give him less training – in this case 50 minutes out of 90.

Repositioned players get their match training from their new position. Players with individual orders get their match training from their normal positions. If a player has played in two different positions during the week, the position that grants him the best training effect will be chosen at the update.

It doesn't matter if the player plays in a friendly game, a cup match or a league game - they're all just as effective from a training point of view. If you show up for a match, but your opponent doesn't, you will win by walkover - and your players will get full training effect, as in a normal game.

Example

The team trains "Crossing" (winger) this week. Please note that your actual match day may vary - Sunday refers to the weekend league match, while Wednesday is the midweek friendly/cup match.

* Adam Adams played 90 minutes as a winger Sunday but missed the Wednesday game. He receives 90 minutes full winger training.
* Bert McBert played 90 minutes as a winger Sunday and 90 minutes as a forward Wednesday. He also receives 90 minutes full winger training.
* Carl Carlson played 50 minutes as a winger Sunday and 90 minutes as a wing defender Wednesday. He receives 50 minutes full winger training and 40 minutes winger training with small effect.
* David Davis played 40 minutes as a winger Sunday and 90 minutes as a forward Wednesday. He receives 40 minutes full winger training and 50 minutes winger training with very small ("osmosis") effect.
* Freddie Fred plays 90 minutes as a wingback both Sunday and Wednesday. He still only receives 90 minutes winger training with small effect.
* Gus O'Gumby didn't play on either Sunday or Wednesday. He doesn't improve his skill at all.

[ Voor 118% gewijzigd door RM-rf op 19-02-2010 09:21 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:12:
dat zou niet moeten kloppen, hij zou gewoon 60+30=90 minuten trainen moeten hebben gehad ....
ik zou het er vooral op gooien dat de 'tool' die je gebruikt om training te registereren hierin een foutieve weergave heeft.

Vor de training plaatsvind, maar na de wedstrijden, zie je helemaal onderop de spelerspagina een overzicht van de speelminuten en op welke positie die gespeeld werden.

[...]

nee hoor ... heel vroeger, voor minute-based training ingevoerd werd, was het zo dat de 'positie' tijdens de laatst gespeelde wedstrijd bepalend was, en zou een speler een training verliezen als hij in de friendly op een niet-trainingspositie speelde ...
dat is echter al meerdere seizoenen terug afgeschaft

http://www.hattrick.org/Help/Rules/Training.aspx

[...]
Doh! :X

Edit: Mijn formidabel mid met uitstekend verdedigen (20jr/55dg) staat inmiddels voor 0 op de lijst, spammers aanwezig om hem alvast op weg te helpen? Ik wil vandaag even voor een nieuwe winger kijken namelijk.
Pol Nieuwhof (248157443)

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 19-02-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

-TheNose- schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:23:
[...]

Doh! :X

Edit: Mijn formidabel mid met uitstekend verdedigen (20jr/55dg) staat inmiddels voor 0 op de lijst, spammers aanwezig om hem alvast op weg te helpen? Ik wil vandaag even voor een nieuwe winger kijken namelijk.
Pol Nieuwhof (248157443)
500k op weg geholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat gaat weer een fix aantal uren gratis supporter opleveren :P
Failing hardware. Engineers are on their way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:
Dat gaat weer een fix aantal uren gratis supporter opleveren :P

[...]
Ok daar gaan mijn kansen om voor een nieuwe winger te shoppen vandaag (vanavond geen tijd). Dan na het weekend maar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels weer online, dus misschien nog wat tijd over om hem als nog te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Werk zit er al bijna op :(

En weer offline...

[ Voor 29% gewijzigd door -TheNose- op 19-02-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341187

Hattricken op je werk? Ooohoooh, dat wil ik ook! ;)

Mag ik alleen niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hij doet het weer maar erg traag. Hattrick Stage werkt wel gewoon snel :)

5 PM stijgingen waarvan 3 nuttige met deze training, ik gooi maar meteen een wat oudere vleugelspeler in de verkoop die net naar uitstekend PM is gestegen.

[ Voor 52% gewijzigd door Marzman op 19-02-2010 17:37 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 341187 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:59:
Hattricken op je werk? Ooohoooh, dat wil ik ook! ;)

Mag ik alleen niet....
Ik mag het ook niet, maar dankzij een route langs het internetfilter lukt het nu wel :)
Lang leve Adobe Acrobat en de internet instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Morgen een belangrijke pot voor mij, als ik deze win dan is promotie voor 95% zeker. Zware pot aangezien hij betere stats haalt en ook nog eens thuis speelt maar om het nog lastiger te maken is de teamgeest geïrriteerd zodat ik wel moet piccen. Kortom zo goed als kansloos, mocht er iemand een geniale ingeving hebben dan hoor ik het graag....

Wedstrijd id: 264316432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:52:
[...]

Ik mag het ook niet, maar dankzij een route langs het internetfilter lukt het nu wel :)
Ik ben netwerkbeheerder op mijn werk (naast mijn normale werk). :P

Damn had 4 leuke nieuwe trainees gebookmarked voor vanavond, door onoplettendheid al 3 gemist. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditvoorst
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-11-2018
d3lph schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:29:
Morgen een belangrijke pot voor mij, als ik deze win dan is promotie voor 95% zeker. Zware pot aangezien hij betere stats haalt en ook nog eens thuis speelt maar om het nog lastiger te maken is de teamgeest geïrriteerd zodat ik wel moet piccen. Kortom zo goed als kansloos, mocht er iemand een geniale ingeving hebben dan hoor ik het graag....

Wedstrijd id: 264316432
Aangezien hij zijn afgelopen wedstrijd zijn linkerflank als belangrijkste beschouwd, denk ik dat het verstandig is daar het overwicht te pakken op hem, en misschien CA spelen. Je wint inderdaad het middenveld niet, maar als je ervoor zorgt dat je zijn flanken kan evenaren of zelfs iets beter, dan heb je misschien nog wel een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 19:39

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:52:
[...]

vertel vertel op mijn werk ook zo'n irritant filter zitten, heeft me al een aantal transfers doen mislopen :'(

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Gisteren heb ik verloren :( met 6 - 3 zelfs ...

wel gelijkwaardig qua Stats ... maar ik vermoed dat ik de gehele schuld kan gooien op de keeper die ik vorige week gekocht had om mn geblesseerde keeper te vervangen.
Financieel was het misschien wel een slimme koop, heb hem voor erg weinig geld gekocht ... 90% van de transferwaarde nu, en kan hem mogelijk wat DEF ptrainen en dan met winst verkopen ...

maar deze wedstrijd heeft hij imho hoogstpersoonlijk vernaggeld doordat hij in waardeloze vorm zit en slechts 2 sterren haalde (waarvan nog een halve ster verval).

Dat én waarschijnlijk dat nóg twee verdedigers geblesseerd uitvielen en ik nu dus 3 van mn beste verdedigers geblesseerd heb (naaats mn keeper) ...
godzijdank bijna allemaal met 1 weekje, dus volgende week is dat weer over en kan ik weer op volle sterkte spelen.

Overigens ben ik eigenlijk wel benieuwd of de Match-engine daadwerkelijk zo in elkaar zit dat een al te zwakke keeper idd zoveel kan uitmaken... ik vermoed zelf eigenlijk van wel (in mn friendlies speel ik meestal ook met een bagger-keeper en dan gaan de kansen tegen er meestal ook makkelijk in).

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag win ik ineens met 6-1 en evenaar mijn beste wedstrijd ooit qua stats. Door de overwinning stijg ik een plaats en heb ineens nog maar 3 punten achterstand op de nummer 4. Als ik het goede begin van de tweede helft door kan trekken dan kan ik dus misschien de play-off duel zelfs nog ontlopen. Wie had dat durven denken na mijn dramatische start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-05 16:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

4-1 verloren, dat was verwacht, maar gvd weer een verdediger eruit geschopt... heb nu 4 verdedigers die geblesserd zijn, plus nog 2 andere spelers.

Ik heb er een beetje genoeg van zo.

Goed nieuws is dat een keeper trainee verkocht is, en ik de pull van RM-rf ga trainen, ben benieuwd hoe goed ie gaat zijn (matig keep, matig verdedig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gisteren 3-0 tegen een botje. Straks gaat er een middenvelder uit en komt er een uitmuntend winger voor terug. Nu maar hopen dat het genoeg zal zijn voor de topper van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:02:
[...]

vertel vertel op mijn werk ook zo'n irritant filter zitten, heeft me al een aantal transfers doen mislopen :'(
Proxyinstellingen die vanuit een Group Policy dicht zijn gezet kan je vanuit de internet instellingen binnen Adobe openen. Als je een andere route weet of je kan via de gateway op internet (ik ben IT'er, dus ik weet de routes hier in het pand), dan kan je dat van daaruit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:59
Gisteren weer een simpele 3-0 overwinning met PIC. Wel 2 blessures, maar mijn belangrijke mid heeft gelukkig nu alweer een mooie pleister. Nu 16 overwinning op rij. Ik denk alleen dat ik komende woensdag toch eindelijk ga stranden in de beker.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05 12:34
Sandyman538 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:58:
Gisteren weer een simpele 3-0 overwinning met PIC. Wel 2 blessures, maar mijn belangrijke mid heeft gelukkig nu alweer een mooie pleister. Nu 16 overwinning op rij. Ik denk alleen dat ik komende woensdag toch eindelijk ga stranden in de beker.
We zullen zien, hij staat in de Hattrick Live >:) .

Van het weekend tegen de verhoudingen in met 2-1 uit gewonnen. Nog steeds eerste in de VIII.1146. Maar eens langzaam gaan kijken hoeveel moeite het gaat kosten om nét tweede te worden. Financiëel gezien blijft promotie een slechte keus. Een seizoenetje extra VIII komt ook de trainees ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07

ZenTex

Doet maar wat.

Grrr. 3-0 gewonnen gister. Normaal niets mis mee, zij het dat het tegen een bot is die nog laatste staat in de series ook. Weliswaar met 81/84 balbezit, maar de hele match report is er 1 van gemiste kansen.
OK, de hele series is een eitje, maar ik zit wel met een degradant uit de VIII die ik voor moet blijven. De 1e wedstrijd heb ik gewonnen, maar de return is uit. Zou ik verliezen moet ik dus de 1e plek zien te behouden op doelsaldo, en nu sta ik nog maar 2 doelpunten voor. :(

Tijd is gelukkig wel aan mijn zijde, mijn concurrent z'n top spelers zijn allemaal boven de 30. Met elke week word hij zwakker en ik sterker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ZenTex schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:09:
Grrr. 3-0 gewonnen gister. Normaal niets mis mee, zij het dat het tegen een bot is die nog laatste staat in de series ook. Weliswaar met 81/84 balbezit, maar de hele match report is er 1 van gemiste kansen.
Hoe staat het Zelfvertrouwen van je team en hoeveel psychologen heb je in dienst?

mijn ervaring is dat dit veel uitmaakt voor de effectiviteit en kansen-benutten van je spelers. (wel is er natuurlijk een risico van 'onderschatting' als je een erg hoog zelfvertrouwen hebt en tegen laag geplaatste teams moet, maar als dat sowieso bots zijn is dat eigenlijk irrelevant, winnen doe je toch wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

content en wonderful. (6 en 6 dus). Dus dat zou ook geen problemen op moeten leveren.
Wel uit en gepict, maar tegen bots doe ik dat wel vaker en leverde me nooit minder op dan een 6-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb afgelopen weekend de verlieswedstrijd van vorige week helemaal goedgemaakt.

Mijn tegenstander thuis ingemaakt met 7-2. Waarschijnlijk een klein beetje overdreven en mogelijk had ik zonder MOTS ook wel gewonnen, maar m'n TS kon het wel aan in ieder geval. Hoogstwaarschijnlijk kan ik komende zondag weer gewoon PIC'en voor de winst en m'n TS weer wat positiever krijgen.

Nu nog maar 2 punten achter op de nr. 1 en 1 punt voor op de nr. 3. Geloof wel dat ik het (op een na) sterkste team van mijn league heb momenteel.

Nu eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om weer op een gelijkspel te spelen met mijn jeugd tegen RM-rf.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
Gisteren ook maar eens begonnen en na wat guides gelezen te hebben weet ik nu aardig hoe ik moet beginnen.
Ik krijg alleen mijn formatie niet op 3-5-2, op geen enkele manier kan ik dat wijzigen.
Heeft dit er mee te maken dat ik nog niet mijn Managers Licence heb? (wacht nog op goedkeuring van GMs op één punt)

En ik zoek iemand die net als mij net begonnen is en ook nog iemand zoekt voor oefenwedstrijden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door M@NIC op 23-02-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Click&drag een speler naar het midden. :)
Dit heeft niets te maken met je license.

Waarom iemand die net zoals jij net begonnen is voor oefenwedstrijden?
Oefenwedstrijden zijn om je trainees te trainen, winnen is leuk maar bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Als ik een 5de speler op de achter of midden linie sleep dan springt hij automatisch weer terug.

Oefen wedstrijd naar een beter iemand mag natuurlijk ook, maar ik had gelezen dat betere spelers dat nooit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
ZenTex schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:30:
Click&drag een speler naar het midden. :)
Dit heeft niets te maken met je license.
Ik meen me te herinneren van mijn license dat je eerst een wedstrijd op 4-4-2 gespeeld moet hebben, daarna pas kun je idd met click&drag je formatie wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
theturtle schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:59:
[...]
Ik meen me te herinneren van mijn license dat je eerst een wedstrijd op 4-4-2 gespeeld moet hebben, daarna pas kun je idd met click&drag je formatie wijzigen.
AH. Zie http://wiki.hattrick.org/License: Je moet opdracht 15 af hebben om te kunnen wijzigen. Waarschijnlijk wacht je daar nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Inderdaad, opdracht 15 is nog de laatste welke ik moet.
Bedankt, kon het helaas niet zelf vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
M@NIC schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:14:
Inderdaad, opdracht 15 is nog de laatste welke ik moet.
Bedankt, kon het helaas niet zelf vinden. :)
Geen probleem. Al zul je dus 18 ook nog moeten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:51:

Nu eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om weer op een gelijkspel te spelen met mijn jeugd tegen RM-rf.
ik stuur je straks nog mn verwachtte sterkte ... ik ga weer 5-5-0 met pressie spelen
defensief ben ik niet meer zo heel sterk, aangezien mn beste verdedigers merendeels al uitgetrained zijn.
straks nog een jeugdligawedstrijd waarin ik mn midenveld ga trainen, en waar ik ook dat middenveld een beetje kan testen qua sterkte.

niet vergeten je wissel in te stellen voor als er verlenging komt hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
M@NIC schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:49:
Als ik een 5de speler op de achter of midden linie sleep dan springt hij automatisch weer terug.

Oefen wedstrijd naar een beter iemand mag natuurlijk ook, maar ik had gelezen dat betere spelers dat nooit willen.
Je kunt je team gewoon toevoegen in de oefenpot dan word je zelf gekoppeld aan een tegenstander voor een friendly. Gewoon een brede niveau doen dan komt dat vanzelf wel goed :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Juist, dat heb ik nu voor elkaar gekregen, dank je. :)

Ben erg benieuwd hoe dit gaat en moet zsm ook wat spelers verkopen want 22 stuks is volgens mij best veel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wordt het salaris van een speler trouwens minder als je hem coach maakt? Dat was vroeger wel dacht ik.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

M@NIC schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:51:
Juist, dat heb ik nu voor elkaar gekregen, dank je. :)

Ben erg benieuwd hoe dit gaat en moet zsm ook wat spelers verkopen want 22 stuks is volgens mij best veel. :P
22 spelers is niet te veel hoor. Je hebt nl. 11 spelers nodig voor je zondag elftal en 11 voor je vriendschappelijk elftal. (Woensdags.)

Zorg er echter goed voor dat je je even inleest in de trainingsmogelijkheden, aangezien je daarmee een beter team op de rails kunt zetten.

En als je iets niet snapt, en het ook niet terug kunt vinden in de handleiding, vraag gerust. Er zitten genoeg behulpzame mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Nondeju .... wat een catastrofe!
zinnen uit wedstrijdrapporten sinds 30-01 (dus iets meer dan drie weken)
Keldertrapje had to make a substitution after 65 minutes. Abelardo Manga limped off the field and was replaced by Alessandro van der Pennen.

Baltazar Szwech was called on to replace Keldertrapje's Abelardo Manga after 69 minutes following a nasty collision.

(70' minute) Keldertrapje were forced to a substitution as Abelardo Manga couldn't continue playing due to the rough treatment, forcing Alessandro van der Pennen to come in from the sidelines.

When Abelardo Manga left the game because of a back injury after 78 minutes, Keldertrapje had to continue a man short due to there being no more available substitutions.
Vier! blessures in 5 wedstrijden, in 3,5 week, voor deze speler ... en dit is dus mn A-team keeper waarvoor ik eigenljk geen geschikte vervanging heb

Verder,
Wéér een aanpassing van de Match-engine, vooral verzwakking van de invloed van het middenveld en het toevoegen van de mogelijkheid in 'exotische' opstellingen ervaring te krijgen ... terwijl de ervaring in 4-4-2 niet meer standaard op uitstekend zit....
Vooral dat dit schijnbaar direkt al volgend seizoen ingaat én er niks bekend is over de daadwerkelijke toekomstplannen (wat gewoon nodig is voor langetermijnsplanningen) vind ik wel een minpunt...

Overigens ben ikzelf wel benieuwd of het zinnig wordt bv 5-5-0 te spelen, eventueel met pressie, als 'slot-op-de-deur'-opstelling ...
eventueel zou dat voor mij wel een te overwwegen tactiek zijn om in te passen en dan een training met passen (openingen maken) te combineren met mn DEF-training...
op termijn denk ik sowieso op Pass te willen overstappen om verder te kunnen groeien, mar tot nu schrikt de mogelijk terugval in sterkte bij een trainingswissel me nog af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik speel nu 2/3 dagen en heb nu al een lijstje met dingen die ik gedaan heb en nu heel anders zou doen.
Beetje jammer want dit heeft me erg veel geld gekost en heb ik wat spelers tekoop gezet die ik eigenlijk zou moeten houden.
Zit er daarom aan te denken om overnieuw te beginnen maar ik geloof dat dat niet zo makkelijk gaat met Hattrick?
theturtle schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:05:
[...]

AH. Zie http://wiki.hattrick.org/License: Je moet opdracht 15 af hebben om te kunnen wijzigen. Waarschijnlijk wacht je daar nog op.
Bij deze de bevestiging!
De GMs hebben eindelijk een punt goedgekeurd zodat ik verder kon met mijn license.
Nu heb ik dus veel meer mogelijkheden om mijn formatie aan te passen.

[ Voor 44% gewijzigd door M@NIC op 24-02-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
M@NIC schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:17:
Ik speel nu 2/3 dagen en heb nu al een lijstje met dingen die ik gedaan heb en nu heel anders zou doen.
Beetje jammer want dit heeft me erg veel geld gekost en heb ik wat spelers tekoop gezet die ik eigenlijk zou moeten houden.
Zit er daarom aan te denken om overnieuw te beginnen maar ik geloof dat dat niet zo makkelijk gaat met Hattrick?
Inderdaad is dat niet makkelijk en daarom moet je jezelf ook goed inlezen in hattrick voordat je allemaal 'handige' beslissingen gaat nemen. Kijk bijvoorbeeld eens de openingspost door. Tsja, iedereen heeft wel eens onhandige dingen gedaan, maar als je jezelf een beetje had verdiept in het spel had je kunnen weten dat je eerst veel moet lezen voordat je ogenschijnlijk slechte spelers gaat verkopen en spelers die heel goed lijken en het toch niet zijn te kopen. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

http://www.hattrick.org/C...ch.aspx?matchID=268184186

sandStrom's beker-wedstrijd is begonnen... helaas staat hij al wel 0-1 achter, maar als alle toeschouwers achter zn team gaan staan kunnen de jongens misschien wel terugkomen...

bovendien gaat het gerucht dat er jkort voor de wedstrijd een extra Vrachtwagen met Bier in het stadion afgeleverd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
net binnen, 65.000 man, volle bak bij SandstorM. Gelukkig was er nog een leuke hostess die een mooi plekje voor me vrij had :D

update: lekkere wissel stond er klaar voor de vleugels.. :( game over?

[ Voor 22% gewijzigd door Delph op 24-02-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 17:14
Bij Hattrick is een wedstrijd dankzij de beroemde ME nooit over ;-)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hmpf. 1e helft gespeeld (vriendschappelijk :p), en ik dacht dat ik de 1-0 gescoord had, maar zijn spits heeft dezelfde achternaam dan de mijne. :p
Ach, 1-0 nog maar. Zijn team is veel sterker dus op winst durfde ik toch al niet te hopen.

Sterkte@sandyman. 65K bezoekers. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:08:
http://www.hattrick.org/C...ch.aspx?matchID=268184186

sandStrom's beker-wedstrijd is begonnen... helaas staat hij al wel 0-1 achter, maar als alle toeschouwers achter zn team gaan staan kunnen de jongens misschien wel terugkomen...

bovendien gaat het gerucht dat er jkort voor de wedstrijd een extra Vrachtwagen met Bier in het stadion afgeleverd is :)
Het is een feest van jewelste, bier is nog lang niet op, maar het staat inmiddels 0-2, dus het is (zoals verwacht) deze ronde voorbij.
d3lph schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:14:
net binnen, 65.000 man, volle bak bij SandstorM. Gelukkig was er nog een leuke hostess die een mooi plekje voor me vrij had :D

update: lekkere wissel stond er klaar voor de vleugels.. :( game over?
Dat is inderdaad wel een groot probleem. Op de vleugels heb ik geen reserve (middenveld eigenlijk helemaal niet). Een keeper/verdediger/aanvaller heb ik allemaal wel op formidabel achter de hand, maar het middenveld niet, dus door deze blessure is de kleine kans die had om door te gaan helemaal verkeken :)
ZenTex schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:10:
Sterkte@sandyman. 65K bezoekers. :9~
Bekerwedstrijd hè, dan mag ik niet al het geld houden ;)
Ik denk dat het hetzelfde bedrag is als vorige week, toen was het ook uitverkocht.
"17-02-2010 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 399 789 € aan entreegeld."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat weet ik wel, maar mijn maximum dat ik ooit had was 12800 bezoekers, oftewel 100.000 aan entreegeld.
Het feit alleen al dat je zo'n groot stadion hebt is :9~ voor mij.

Helaas lijkt het er niet op dat je nog gaat winnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
ZenTex schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:37:
Dat weet ik wel, maar mijn maximum dat ik ooit had was 12800 bezoekers, oftewel 100.000 aan entreegeld.
Het feit alleen al dat je zo'n groot stadion hebt is :9~ voor mij.

Helaas lijkt het er niet op dat je nog gaat winnen. :(
Dat klopt, maar geen schande, er zit 4 divisie's verschil tussen. Dit team staat met ruime afstand eerste in zijn II en is dus waarschijnlijk volgend seizoen te bewonderen in de eredivisie. Jammer dat de 0-3 en 0-4 er ook al in liggen, had het liever iets meer beperkt. Maar ze zijn gewoon een klasse (wat zeg ik, 2 klasse's) beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
en morgen 5 supporters die weglopen vanwege de slechte resultaten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

5-0, helaas. Maar je hebt een goede toer weten te maken.
(ikzelf volkomen onverwacht 2-1 weten te winnen. Maar da's maar een friendly :p)

Ik heb trouwens nog een vraag. Als je 1e word in de competitie, kom je dan in een sterkere league terecht dan wanneer je 2e word?

[ Voor 32% gewijzigd door ZenTex op 25-02-2010 16:37 ]

• bregweb
ZenTex schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:07:
Ik heb trouwens nog een vraag. Als je 1e word in de competitie, kom je dan in een sterkere league terecht als wanneer je 2e word?
Nee, volgens mij wordt er een ranglijst opgemaakt en de bovenste in de lijst van promovendi vervangt de zwakste in de lijst van degradanten.

• Pewwy
De uinodigingen voor onze kleine jeugdleague zijn weer verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
En weer geaccepteerd :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Laatst online: 26-01 13:37
bregweb schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:16:
[...]

Nee, volgens mij wordt er een ranglijst opgemaakt en de bovenste in de lijst van promovendi vervangt de zwakste in de lijst van degradanten.
Is het niet zo dat de beste promovendi de beste degradanten vervangen? (Dus allebei met de meeste punten)

Althans, zo leek ik het ergens gelezen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
nWo_Riot schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:30:
[...]

Is het niet zo dat de beste promovendi de beste degradanten vervangen? (Dus allebei met de meeste punten)

Althans, zo leek ik het ergens gelezen te hebben
Ik dacht ook dat het was zoals bregweg zei, dus de beste promovendi vervangen de slechtste degradanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ach, dan zal ik het wel fout hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hattrick is down due to an unexpected hardware failure.
Zou trouwens toch schandalig zijn wanneer ze down zouden gaan door een verwachte hardware failure.

Hoop niet dat dit lang gaat duren, want heb een vlag uit kyrgyzstan gewonnen bij een loterij en zou toch wel graag die wedstrijd regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nu zit ik met een vraag. Ik heb 2 19-jarige trainees die net gepopt zijn naar excellent playmaking.
Maar bet een beetje mazzel brengen ze volgens de transfer compare respectievelijk 100K en 2-300K op.

Wat kan ik het beste doen? nu verkopen met in het achterhoofd de midfield veranderingen vanaf volgens seizoen? Of toch pas rond de start van het nieuwe seizoen, hopende dat de transfer prijzen niet al te veel gedaald zijn en ze in de tussentijd nog wat passing mee te geven?

De opbrengst hoop ik voor versterking van m'n verdediging te gebruiken, maar met de huidige prijzen kan ik amper een enkele matige verdediger kopen met excellent verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

ZenTex schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:35:
Nu zit ik met een vraag. Ik heb 2 19-jarige trainees die net gepopt zijn naar excellent playmaking.
Maar bet een beetje mazzel brengen ze volgens de transfer compare respectievelijk 100K en 2-300K op.

Wat kan ik het beste doen? nu verkopen met in het achterhoofd de midfield veranderingen vanaf volgens seizoen? Of toch pas rond de start van het nieuwe seizoen, hopende dat de transfer prijzen niet al te veel gedaald zijn en ze in de tussentijd nog wat passing mee te geven?

De opbrengst hoop ik voor versterking van m'n verdediging te gebruiken, maar met de huidige prijzen kan ik amper een enkele matige verdediger kopen met excellent verdedigen.
Het ligt eigenlijk aan een aantal dingen wat je nu het beste kunt doen:
  • Heb je het geld NU, direct, nodig voor versterking van je team? Of kun je je doelstelling voor dit seizoen halen, zonder die aanschaf?
  • Als je deze spelers verkoopt, moet je wel andere trainees aankopen. De bedragen die je denkt dat je krijgt, kun je heel goed gebruiken om een paar leuke 17 jarigen te kopen die wat betere skills hebben, en dus later ook meer opbrengen. Maar dan heb je dus geen geld meer over voor verdediging-versteviging.
  • Als je de spelers verkoopt voor verdedigers, koop dan voor je verdediging wat oudere spelers (26+), die zijn in het algemeen goedkoper in aanschaf en kunnen via ervaring nog wat meer extra hattstats/sterren opleveren.
  • Tevens kun je natuurlijk overstappen naar een andere trainingsvorm, maar dat moet je eigenlijk pas doen als je heel goed uitgezocht hebt wat voor effect het zal gaan hebben op je team-economie. Training is (voor mij in ieder geval) de belangrijkste vorm van inkomen, en ik kan niet zo maar wisselen van de ene naar de andere, zonder geld te verliezen.
Hoe de veranderingen van volgend seizoen gaan uitpakken is echter een grote onbekende factor, ze geven wel aan dat het middenveld minder belangrijk zal gaan zijn, maar je middenveld kan volgens mij niet zomaar ineens totaal onbelangrijk worden. Dat werkt ook niet zo in het echte voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nee, het middenveld zal, voorzover ik kon uitmaken uit het nieuws, van even grote invloed blijven. Alleen zal de invlied van inner midfielders beperkt worden, helemaal die van de middelste. Samen met het kunnen krijgen van ervaring in nieuwe opstellingen zal ertoe bijdragen dat het middenveld spel zoals we nu kennen veranderd gaat worden.

Over mijn situatie:

Ik ga promoveren, dat is zeker. Waarschijnlijk ga ik als eerste eindigen, misschien als 2e, ik speel in de IX, een makkie. Voor mijn team zoals het nu staat heb ik nog geen sterkere verdediging nodig en heb nog even lucht zegmaar. Een betere verdediging is van belang voor in de VIIIe, waar ik gewoon in de top mee wil spelen.

Wat ik ga trainen weet ik nog niet. Als ik deze 2 mids verkoop heb ik nog wel spelers om mee te laten trainen. Ik hoop dat binnenkort 2 mids uit mijn A team poppen naar formidabel en dan schakel ik weer tijdelijk over naar passen trainen. De vraag is, is het het waard om deze 2 trainees te behouden en wat passen mee te geven, of zijn ze, met een jaartje leeftijd erbij en een evt daling van prijzen helemaal niet meer voor een goede prijs verkoopbaar?
Nog een reden waarom ik voor het nieuwe seizoen een goede Def erbij wil is om hem een beetje in te laten spelen. De aankopen die ik tot dusver gedaan heb presteerden in het begin maar matig. (of is dit toeval?)

Qua training wil ik me in het nieuwe seizoen gaan bezighouden met verdedigen.
Ik heb een paar redelijke multiskill spelers die perfekte verdedigers zouden zijn, dus van def trainees heb ik maar 2 nodig op korte termijn.

Oudere spelers met uitstekend def zijn nog steeds erg duur, en ik vindt persoonlijk dat ik dan beter wat jongere defs kan aantrekken, vooral om dat mijn huidige def's ook in de 25/26 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:13

Shabbaman

Got love?

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:24:
[...]

Zou trouwens toch schandalig zijn wanneer ze down zouden gaan door een verwachte hardware failure.

Hoop niet dat dit lang gaat duren, want heb een vlag uit kyrgyzstan gewonnen bij een loterij en zou toch wel graag die wedstrijd regelen :P
Wat voor loterij? Ik heb een speler in m'n eregallerij die z'n enige doelpunt in Kyrgizië heeft gescoord trouwens :p

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, als je inderdaad gaat overstappen naar verdediging-training, dan moet je niet nu opeens oudere spelers gaan aanschaffen. Ik ging er een beetje vanuit dat je momenteel redelijk vast aan positiespel trainen zat. Blijkbaar dus niet.

Toch denk ik dat je beter deze spelers kunt verkopen voordat ze 20jr zijn, de opbrengst zal toch lager zijn bij 20. Je moet ook een beetje in je achterhoofd houden dat spelers vanaf 21jr minder effectief trainen dan van 17jr0dgn tot 20jr+veel.

Aangezien ik momenteel eventjes geen toegang heb tot HT, heb ik de editorial nog niet goed kunnen lezen. Dus ik ben nog niet helemaal op de hoogte van wat er gaat gebeuren. Mijn collega vertelde het me echter, dus ik ben wel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:48:

Hoe de veranderingen van volgend seizoen gaan uitpakken is echter een grote onbekende factor, ze geven wel aan dat het middenveld minder belangrijk zal gaan zijn, maar je middenveld kan volgens mij niet zomaar ineens totaal onbelangrijk worden. Dat werkt ook niet zo in het echte voetbal.
vooral tactieken met drie middenvelders worden lastiger, de MF-rating daarvan daalt daarvan relatief gezien ..
Twee ook, maar iets minder sterk
het is dus zo dat enkel één MF-speler zn voledige PM aan het MF bijdraagt, maar twee en drie telkens wat minder
Bij de centrale DEFs en FW is overigens hetzelfde het geval ..
én de winvloed van Vleugelspel wordt duidelijk verhoogd... imho is het dus ook een behoorlijke stijging van de warde van sterke vlkeugels en zullen goede vleugelspelers nu snel duurder worden

ikzelf speel nu veelal 4-4-2 maar met drie centrale middenvelders en een vleugelspeler, en ik zou nu kunnen overwegen toch twee vleugelspelers te nemen, het liefst met nog wat PM, zodat het effect op mijn team 'minder' is.. tevens speel ik ook wat vaker 5-3-2
ik hoop daarbij dat andere teams, momenteel spelen al mn tegenstanders 3-5-2, zwaarder te lijden krijgen dan ikzelf en daarmee kan profiteren.

wel moet ik zeggen dat dat taalgebruik in die Editorials me een beetje tegenstaat.. het is en beetje loos geroep (dat ze besloten hebben dat de Match-engine 'meer gebalanceerd en eenvoudiger' moet worden, en dat dit dat nu is... yeah right)

We krijgen nu geen kans de MatchEngine te testen in echte wedstrijden, dat ze het testen bij de jeugd is misschien qua 'bugs' voor hen wel leuk, maar nietszeggend om voor managers te testen welk effect dit op de ratings heeft, omdat je dar juist veelal de skills niet weet..
als dat zomaar zonder enige voorbereiding wort ingevoerd voor de Ateams, volgend seizoen is dat voor iedereen een fikse 'sprong in het ongewisse'... niemand wet precies hoe zwaar de invloed zal zijn, of het effect slechts een lichte MF-rating vermindering is bij 3 Middenvelders, of dat men opens enorm veel meer moeite gaat krijgen, tegen teams die gewoon twee heel dure MFers hebben en 4-4-2 met twe vleugels spelen

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 26-02-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

RM-rf schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:13:
[...]

én de winvloed van Vleugelspel wordt duidelijk verhoogd... imho is het dus ook een behoorlijke stijging van de warde van sterke vlkeugels en zullen goede vleugelspelers nu snel duurder worden
Weet jij misschien meer dan wij? :p
Maar da's een goeie, vleugelspelers. Die mis ik nog.
Ik had altijd gedacht dat voor een middenveld winger vooral PM van belang was. Heb dan ook geen sterke wingers. In principe zou ik dus winger kunnen trainen, met behoud van m'n formatie en gebruikmakende van m'n andere middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Voor je middenveldratings misschien wel, maar voor je vleugelaanval voornamelijk vleugelspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:08:
[...]

Wat voor loterij? Ik heb een speler in m'n eregallerij die z'n enige doelpunt in Kyrgizië heeft gescoord trouwens :p
Ben lid van een federatie die lotterijen organiseerd en daar zitten dan weer mensen bij die vlaggen verloten onder hun supporters. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Voor de liefhebber heb ik deze 23 jarige duitse god nog in de aanbieding:

http://www.hattrick.org/C...r.aspx?playerId=227183922

Uitmuntend PM, verder weinig bijzonder. Waarschijnlijk te matig voor de meesten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Pfff, Hattrick ligt er alweer uit. Wordt hier echt een beetje moe van... Wilde net m'n orders instellen voor m'n jeugdfriendly tegen Sandyman... Gelukkig heb ik nog een paar uurtjes de tijd.

Is het zo, dat als Hattrick het bij mij niet doet, dat dit in heel de wereld zo is? En is het dan ook zo dat ik (met een beetje geluk) schandelijk goedkoop spelers op de transferlijst kan binnenhalen zodra Hattrick het weer doet? :P Zou best een succesvolle techniek kunnen zijn...

Edit: Hij doet het alweer, was blijkbaar maar 2 minuutjes...

2e edit: Nu ligt hij er alweer uit! En ik heb niet de kans gehad een opstelling te maken :'( |:(

Hattrick announces:

Hattrick is down due to an unexpected hardware failure. The transfer engine is stopped, and deadlines will be extended.

3e Edit: Doet het weer, in sneltreinvaart heb ik m'n opstelling gemaakt :-)

[ Voor 28% gewijzigd door nWo_Riot op 27-02-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nWo_Riot schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:27:
Pfff, Hattrick ligt er alweer uit. Wordt hier echt een beetje moe van... Wilde net m'n orders instellen voor m'n jeugdfriendly tegen Sandyman... Gelukkig heb ik nog een paar uurtjes de tijd.

Is het zo, dat als Hattrick het bij mij niet doet, dat dit in heel de wereld zo is? En is het dan ook zo dat ik (met een beetje geluk) schandelijk goedkoop spelers op de transferlijst kan binnenhalen zodra Hattrick het weer doet? :P Zou best een succesvolle techniek kunnen zijn...

Edit: Hij doet het alweer, was blijkbaar maar 2 minuutjes...

2e edit: Nu ligt hij er alweer uit! En ik heb niet de kans gehad een opstelling te maken :'( |:(

Hattrick announces:

Hattrick is down due to an unexpected hardware failure. The transfer engine is stopped, and deadlines will be extended.

3e Edit: Doet het weer, in sneltreinvaart heb ik m'n opstelling gemaakt :-)
Als alleen de frontend plat ligt kan je een andere hattrick proberen :) Soms als hij plat ligt dan merk ik dat stage.hattrick.org het wel doet en er is ook nog een server die gehost wordt door Jolt http://jolt.hattrick.org/

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ahh, da's zeer interessant. Zal ik dat de volgende keer proberen. Je hebt trouwens ook nog www.hattrick.ws ipv .org, zou dat ook helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die jolt en www zijn trouwens dezelfde server zie ik nu. www.hattrick.ws is ook dezelfde, dus alleen stage is een andere server. Je kan een keer proberen of je daar op in kan loggen, ik heb daar een keer een bericht over gehad en weet niet of iedereen dat kan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Nope, als ik wil inloggen op stage zegt ie dit: Niet toegestaan om in te loggen!

Gaat dus niet lukken... Maar dat is niet erg want de servers doen het weer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Van het weekend weer gewonnen: 3-1 van de nr. 2 ... en had de beste Hatstats van mn liga
ben opgeschoven naar de derde plaats in mn competitie, de nr 1 verloor (onterecht) van de nr. 3 dus de top-4 staat wat dichter bij elkaar.
verder géén blessure's en slechts één gele kaart (opvallend weinig kaarten krijg ik dit seizoen).

Komende weken kan ik waarschijnlijk een aanval doen op de tweede plaats en die zekerstellen als niks misloopt.

Wat me wel tegenvalt is de inkomsten uit mn jeugd .... heb recentelijk drie spelers gepulled die me eigenlijk juist erg blij maken, maar krijg ze niet verkocht vor een prijs die ik ervoor wil vangen (waarbij ik het voordel heb dat ik ze ook zelf kan doortrainen)..
zaterdag wel een 17-jr goed verdediger met matig Positiespel, 830 TSI, verkocht, voor slechts €102.000 wat imho vééls te weinig is (dubbele leek me redelijker).
ik heb nog een uitstekend def'er met matig wing en +2000 TSI van 17jr, waarvoor ik minimaal 800K verlang, maar niemand dat schijnbaar wil bieden.
probleem is natuurlijk dat ze allemaal 17jr + en vele dagen zijn (60-70 dagen) en iedereen enkel wil bieden op 17jr+0 dagen spelers (en daarvoor ook enorm doorgeboden wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren voor de tweede keer dit seizoen gelijk. Gek genoeg loop ik een punt uit op de nummer twee, want die verloor onverwachts van de nummer 6 (nu 5). Nu dus vier punten voorsprong met nog 5 wedstrijden te gaan. Verlies betekent echter wel dat ik met een beetje pech niet direct promoveer, aangezien ik nog net boven die grens sta. We gaan er hard voor, beetje jammer dat mijn spits waardeloos in vorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ha, bij mij verloor de koploper van de nummer laatst :+ Ik sta nu in punten gelijk, en ik moet volgende week tegen hem aantreden. Uit, helaas. Motsen heeft denk ik niet zo veel zin. Misschien win ik wel, maar dan verlies ik de rest van m'n wedstrijden. Ik zou nog met een IM WTM kunnen spelen ofzo. Dan moet die wel eerst hersteld zijn, want die is er dit weekend voor een week afgeschopt.

Ook raar trouwens, in de 80e minuut laat ik een dubbele wissel doen, en in de 82e minuut wordt een IM kapot geschopt. De reserve IM stond al op het veld, dus komt er een verdediger in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Wat ik me afvraag is, hoe kan het toch dat in een wedstrijd, door mij gewonnen met 6-0, mijn 2 spitsen niet scoren, maar de middenvelders/verdedigers wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293952

ZenTex schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:52:
Wat ik me afvraag is, hoe kan het toch dat in een wedstrijd, door mij gewonnen met 6-0, mijn 2 spitsen niet scoren, maar de middenvelders/verdedigers wel?
Soms is dat best vaag ja. Ik heb afgelopen zondag met 8-0 gewonnen. Middenveld (4 man) 6 doelpunten gemaakt. Aanval (3 man) 2 doelpunten gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
ZenTex schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:52:
Ik vraag me meer af waarom die gasten van mij er van de 6 kansen er 0 inschieten. Dat is pas lomp. Wie er scoort zal me verder roesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Domme pech?! Wie zal het zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Pewwy schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:15:
[...]

Ik vraag me meer af waarom die gasten van mij er van de 6 kansen er 0 inschieten. Dat is pas lomp. Wie er scoort zal me verder roesten.
Mja. Het leek me wel interessant achter de achterliggende reden te komen. Dit gebeurt namelijk regelmatig, dat van de 5 a 6 doelpunten, er maar 1 of 2 gescoord worden door de aanvallers.
Zo zou het interessant kunnen zijn om evt nieuwe middenveld trainees op hoge scoringsvaardigheden te selecteren bijvoorbeeld.
Toegegeven, zolang ik maar meer doelpunten maak dan de tegenstander maak ben ik happy. van de 6 kansen alle missen lijkt mij niet meer dan domme pech. Dat van de scorende mids lijkt een lijn in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan niet op de transfermarkt komen... Meer mensen last van?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo terwijl ik lekker een paar daagjes in NY was heeft mijn team de topper gewonnen! Ik sta nog tweede, maar de nummer 1 is een botje geworden, dat is dus slechts een kwestie van tijd. Mijn directe concurrent staat op 4 punten. VIIde volgend seizoen moet dus haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Anoniem: 293952 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:24:
Ik kan niet op de transfermarkt komen... Meer mensen last van?!
Probeer het eens via --> Wereld --> Transfermarkt. Dan schijnt het wel te werken :-)

Haha, ik word al een echte GoT'er. Vind het forum hier erg gezellig =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb twee spelers te koop staan dus hoop niet dat mensen het gauw opgeven door die problemen met de transfermarkt. :P

Trouwens verbaasde me er ineens over dat ik nog niemand over de wereldberoemde beker der bekers heb gehoord. Alhoewel we nu misschien nu al te laat zijn om hem nog te organiseren.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 03-03-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
De eerstvolgende keer dat je weer de wereldberoemde beker der bekers kan winnen, wil ik ook graag meedoen :-) Alhoewel, ik lig er waarschijnlijk de eerste ronde al uit... Heb zo'n slecht B-team :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Heb alleen maar 1 jaartje meegedaan aan de beker der bekers, uiteindelijk speelde bijna mijn hele A team mee omdat ik hem zo graag wou winnen. Oftewel de GoT Cup kostte me trainingsplekken en dat kostte me weer €€€€€ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
d3lph schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:37:
Heb alleen maar 1 jaartje meegedaan aan de beker der bekers, uiteindelijk speelde bijna mijn hele A team mee omdat ik hem zo graag wou winnen. Oftewel de GoT Cup kostte me trainingsplekken en dat kostte me weer €€€€€ :(
Met je A-team in de GoT cup spelen... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-05 16:59
Bahbah ziet er na uit dat ik mijn eerste seizoen niet zal promoveren, zit momenteel in een heel moeilijke situatie :(

Moet zondag tegen nummer 1, Week erop tegen nummer 2 (deze is echter inactief en slecht), Bot,Nummer 4, Bot

Ik verwacht dat de nummer 2 zijn wedstrijden nu blijft winnen want hij moet alleen tegen bots (en mij dan).
Om te promoveren moet ik ALLE wedstrijden winnen.

Heb mijn vorige 2 wedstrijden gePICed.
Zal dus zondag proberen met MOTS, verlies ik hier dan kan ik niet promoveren :(. Win ik dit dan heb ik een lage ts en moet ik hopen dat ik van de nummer 2 win .. Dus gaat nog spannend worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

wat is het id van je team? (linkje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
RM-rf schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:08:
[...]

wat is het id van je team? (linkje?)
Id (1280423) kan helaas geen link geven omdat ik op het werk niet de site kan benaderen :P Ik denk dat ik de nummer 1 eens een hele grote slijmbrief moet gaan sturen, maar hij had voorheen gezegt dat die dit seizoen niet wou verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-TheNose- schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Met je A-team in de GoT cup spelen... :')
Ik had naast mijn trainees ook vaak wel a-team spelers opgesteld. Dit helaas zonder echt succes, op het moment ben ik gewoon met een ruk team friendlies aan het spelen. Alles wordt verloren, maar mijn keeper traint lekker mee en het bevalt me best zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Remcov250 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:09:
[...]

Id (1280423) kan helaas geen link geven omdat ik op het werk niet de site kan benaderen :P Ik denk dat ik de nummer 1 eens een hele grote slijmbrief moet gaan sturen, maar hij had voorheen gezegt dat die dit seizoen niet wou verliezen.
ik zou gewoon Normaal en Pressie spelen tegen die koploper, maar het ook accepteren als je verliest....
ook dan ben je nog niet geheel kansloos...
imho is er best nog wel een optie dat die 'soccershowdown1' nog een uitglijer maakt ..., en moet ook jij makkelijk kunnen winnen

diens stats zijn zeker niet echt veel beter (laatste drie hatstats 76 - 75 - 82, de bots halen rond de 55-60) en zn keeper is ultrazwak (1*), wat hem behoorlijk kwetsbaar maakt.

tevens zou er een hop zijn dat een van die twee aanvallers bij hem geblesseerd raken, ook dan wordt hij extra kwetsbaar (die twee aanvallers zijn omgeveer zn sterkste punt)

Overigens, ikzelf heb in mn eerste Hattrick-speeljaar drie seizoenen lang 'vast' gezeten in een 'zware' IX-divisie, tweemaal derde geworden (tweede maal in de laatste minuten van de wedstrijd en op doelgemiddelde promotie verspeeld) en het derde op de tweede plek promotie gehaald en ook die nog bijna verspeeld ..
dacht toen dat het verschrikkelijk moeilijk zou worden, maar daarna eigenlijk nooit meer zulke moeilijke divisie's gehad (ook al zat ik hoger, mn team werd echter steeds sneller sterker), en eerder redelijk gemakkelijk doorgestegen, tot nu ik in de VI zit en weer bovenin meespeel...
ik zou je aanraden je aller- allereerst te concentreren op de 'opbouw' van je team, solide financen en waardevolle spelers opleiden en geen geld te verkwisten.. dan komt het succes gegarandeerd, ook al kan het altijd soms net een seizoentje later komen:

M'n 'History Stats' qua liga-positie van de laatste 9 seizoenen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
season  league  pos
41     -       -
40  VII.352        1
39  VI.47          7
38  VII.222        1
37  VII.222        5
36  VIII.1868      1
35  VIII.1868      2
34  IX.20          2
33  IX.20          3
32  IX.20          3

als ik dat bekijk was die IX.20 eigenlijk de moeilijkste liga

[ Voor 41% gewijzigd door RM-rf op 04-03-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
RM-rf schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:29:
[...]

ik zou gewoon Normaal en Pressie spelen tegen die koploper, maar het ook accepteren als je verliest....
ook dan ben je nog niet geheel kansloos...
Ik speel momenteel 541 in Oefendwedstrijden. Als ik counter+541 ga, zou dit mogelijk niet ook werken? Tevens, Mijn TS is momenteel Content, Zou ik dan met een MOTS niet veel betere middenveld ratings krijgen? (moet wel eventueel nog 1-2 spelers aanschaffen (mid+verd)).

Lijkt me balen als de nummer 2 nummer 2 blijft :P Weet alleen nu niet of ik mijn MOTS dan wel of niet moet gebruiken tegen de nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Remcov250 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:48:
[...]

Ik speel momenteel 541 in Oefendwedstrijden. Als ik counter+541 ga, zou dit mogelijk niet ook werken? Tevens, Mijn TS is momenteel Content, Zou ik dan met een MOTS niet veel betere middenveld ratings krijgen? (moet wel eventueel nog 1-2 spelers aanschaffen (mid+verd)).

Lijkt me balen als de nummer 2 nummer 2 blijft :P Weet alleen nu niet of ik mijn MOTS dan wel of niet moet gebruiken tegen de nummer 1.
Ik zou eigenlijk geen MOTS doen, volgens mij is de kans nl. redelijk groot dat je die wedstrijd, ook met MOTS niet wint, maar daarna door de TS-hit ook het nog lastig kunt krijgen met die wedstrijd erna (die imho véél bepalender is, tegen de nr. 2)..
zelfs als je wint tegen de nummer 1, zou je die wedstrijd erop van de nr. 2 verliezen, ben je even ver van huis., zoniet verder (aangezien de nr. 2 je échte concurrent is, niet de nr. 1 die terecht gaat promoveren)

wat betreft 5-4-1... dat zou ik je enkel aanraden als je ook 5 waardige verdedigers hebt, mét de nodige passing-skill.
Counter is eigenlijk pas zinnig als je ook een hoge counterrating haalt; je tegenstander heeft ook een redelijke verdediging (ongeveer gelijkwaardig of nét iets slechter dan jouw verdediging tot nu toe: Hstats rond de 50)
zijn aanval is niet zn sterke punt, maar met een groot middenveld overwicht vermoed ik wel dat hij een paar keer scoort... als je een weinig inmposante counterrating haalt, zou je misschien netaan 1 of 2 extra counterkansen krijgen, wat waarschijnlijk niet zal voldoen (alhoewel er in de lagere liga's wel een grotere ruimte is voor 'verrassende uitslagen' imo, doordat op lagere skillniveau's kleine afwijkingen sterker werken).

Wat betreft de invloed van MOTS, met TS content vermoed ik dat je TS zou terugzakken naar 'geirriteerd' en met je Coach met slechte Leiderschap is de kans dat je die makkelijk weer omhoog krijgt redelijk laag.
je zou dus de wedstrijd erop met redelijk lage TS ingaan: Zelfs als soccer showdown 1 niet inlogt, haal hij in zn thuiswedstrijden wél 21-24 HTstats op zn middenveld en dat ga je niet halen als je de wedstzrijd ervoor geMOTSed hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik zit ook te twijfelen of ik moet motsen, maar omdat de wedstrijden daarna anders erg lastig worden doe ik het maar niet. Alweer geen kampioenschap (maar daar ben ik wel aan gewend), maar liever geen kampioenschap dan degraderen na een p/d wedstrijd.

In ander nieuws: mijn nieuwe trainee popt na 1 training naar uitstekend vleugelspel, best leuk voor een speler van 17 jaar en 12 dagen. Een andere trainee popt naar briljant vleugelspel op 18 jaar en 110 dagen. Eens kijken of iemand zo dom is om 'm als achttienjarige te kopen, transververgelijking geeft prijzen tot een miljoen. Niet slecht voor een speler die ik voor 6000 euro gekocht heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:25:
[...]

Ik had naast mijn trainees ook vaak wel a-team spelers opgesteld. Dit helaas zonder echt succes, op het moment ben ik gewoon met een ruk team friendlies aan het spelen. Alles wordt verloren, maar mijn keeper traint lekker mee en het bevalt me best zo :)
Zo doe ik het idd ook, trainees aangevuld met troep van mijn start team. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Raad je me dan aan om te PICcen zodat ik de rest van de wedstrijden wel win? of moet ik gewoon proberen met Normaal te spelen om een beetje kans te maken ( ik ga eventueel nog een spelertje aanschaffen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Remcov250 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:33:
[...]

Raad je me dan aan om te PICcen zodat ik de rest van de wedstrijden wel win? of moet ik gewoon proberen met Normaal te spelen om een beetje kans te maken ( ik ga eventueel nog een spelertje aanschaffen).
ikzelf zou eerder gewoon Normaal tegen The Sends spelen, en een klein beetje hoop hebben op een verrassing, maar zonder teveel risico te nemen...

MOTS zou ik dan eerder tegen soccer showdown 1 doen, hem te verslaan en mogelijk stevig is des te belangrijker;
héél misschien, als die manager verder ook niet inlogt, kan het zijn dat er een verrassing gebeurt en hij ook tegen een bot punten laat liggen (ook bv blessures kunnen hierbij meespelen, én hij heeft drie spelers die met twee gele kaarten 'op scherp' staan).
verder heb je altijd een kans ook als derde te promoveren, met de bot-degradatie-regel
Ik had ook eigenlijk gewoon een droom-TU ... vorm +7/-1 en TSI +17000/-1500 > Dat betekent dat ik zaterdag lekker sterk kan spelen ... thuis en als ik win heb ik klassebehoud eigenlijk al zekergesteld, en kan ik mogelijk de tweede plek veroveren.
Als dat lukt heb ik eigenlijk ook mn primaire doelen bereikt en schakel ik de rest van het seizoen terug in 'spaar-modus' en wil me vorbereiden op het komende seizoen: heb 3 iets oudere (26jr) en relatieve dure A-spelers te koop gezet voor een redelijke minimum-prijs en als ik die verkoop is dat leuk, Dan concentreer ik me op de aankoop van wat gunstige versterkingen voor volgend seizoen om dan een aanval op de eerste plek te doen

[ Voor 33% gewijzigd door RM-rf op 05-03-2010 12:53 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.