Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.194 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:33

chario2

Chario2 (818126)

CoRrRan schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:31:
Waarom wil je die mid hoog in SH hebben? Juist verdedigers, keepers en aanvallers hebben voordeel van SH. De mids zijn volgens mij het minst interessant in je hele linie voor SH.

Of zie ik nu iets over het hoofd?
je heb gelijk als je zegt dat de verdedigers, keepers en aanvallers er het meeste baad bij hebben.
echter keepers kunnen geen spelhervattingen meer nemen :)
zelf train ik nu een spits, met reusachtig spelhervatten en se onvoorspelbaar, doet het leuk, zo heb ik er hiervoor ook gehad en spijt dat ik die eigenlijk op briljant scoren weggedaan heb. hij scoorde vaak uit vrije trappen EN afstandsschoten.
Voor mids is de tactiek afstandsschoten en hoog SH van belang 8)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Weer wat geleerd. Voorheen had ik gewoon een keeper met goddelijk sh. 8)

Ik zal voor een leuke spits kijken met sh. Als het goed is heb ik straks 4mill over voor 6 spelers. Voor mijn spitsen reserveer ik 2mill omdat zij het belangrijkst zijn straks, daarna een uitstekend keeper en misschien dat ik mijn oude wingers nog even bewaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 17:05
Te koop! :P

Kévin Gorlier [playerid=216325017]
France 20 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 13-10-2009

slecht in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Iduna United (sinds 01-10-2008)
Total Skill Index (TSI): 7 200
Loon: 2 556 € (2 130 €) /week inclusief 20% bonus
40 896 € / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Deadline: 12-10-2009 23:00 (1u 25m)

Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig

Even een update vanuit kamp Iduna United. Het gaat steady zoals verwacht zijn we niet de nummer 1 maar de competitie zit heel dicht bij elkaar. De nummer 1 steekt er een beetje uit met zijn rating en 2 bungelen onderaan. De rest zit allemaal aardig bij elkaar met de stats.

We staan nu 2de op 1puntje achter en voor ;) Hebben een nieuwe keeper en nieuwe verdediger gekocht, nu wordt het met dit team het seizoen uitballen en daarna eens kijken wat de verkopen opleveren en wat er voor nieuw kan worden aangekocht.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Als we dan toch aan het updaten zijn: ik sta er belabberd voor... Na 5 wedstrijden sta ik op de 6e plaats. Belangrijkste reden hiervoor: ik heb in de 3e wedstrijd geprobeerd gelijk te spelen tegen het beste team uit mijn league en dat gedaan met een MOTS. Helaas pakte dat niet goed uit: ik had nog steeds niet genoeg sterkte in mijn aanval om door zijn verdediging heen te prikken, terwijl zijn aanvallers zonder al te veel moeite door mijn verdediging heen gingen.

Als gevolg van de verschrikkelijke TS daarna, heb ik dus ook wedstrijd 4 verloren (3-4) en dus ook afgelopen zondag verloren met een 3-0. (Ik denk dat als mijn aanval iets beter was geweest en mijn TS op het normale niveau zou zijn geweest had ik er 3 punten kunnen pakken.)

Maar ik maak me vooralsnog niet druk. Ik heb komende week de nr. 7 op bezoek en daar ga ik zeker wel 3 punten op pakken, dus ik vermoed dat in ieder geval plekje 6 van mij gaat worden. (Nr. 8 = bot) Dus alles wat ik daarna nog kan winnen is mooi meegenomen en ik kan dus op die manier doorgaan met het trainen van mijn middenvelders en op die manier een potje maken voor mijn toekomstige aanvaller en verdediger. (+/- 3M voor de aanvaller en hopelijk 2M voor de verdediger).

Salv: als die speler ietwat meer passen en ietwat meer verdedigen had gehad, zou ik geïnteresseerd zijn.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn god wat lopen die keeperprijzen ver uit elkaar. Uitstekend rond de 600k en dan formidabel gelijk 2mill. 8)7
Dan maar een uitstekend keeper en die een trainingsplek gunnen. 3 lvls def was goed voor 1 lvl keepen toch? Dat levert al snel 1-1.5mill op!

[ Voor 30% gewijzigd door -TheNose- op 13-10-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Eerste nieuwe aankopen zijn binnen!
Eerste 19jr redelijk def/redelijk passen trainee (elcheapo)
Een 19 jarige uitstekend keeper die ik ga optrainen naar uitstekend verdedigen.
Een 21 jarige formidabele pmer met redelijk passen

Ik ga verder nog een wat jongere pmer kopen die ik in verdedigen op ga trainen. Een spits met goddelijk sh en dan kijk ik even hoe het met het geld staat.

Trainees worden nog 4x 19 redelijk(of goed)/redelijk en 3x 17jr redelijk/redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 17:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:06:
Mijn god wat lopen die keeperprijzen ver uit elkaar. Uitstekend rond de 600k en dan formidabel gelijk 2mill. 8)7
Dan maar een uitstekend keeper en die een trainingsplek gunnen. 3 lvls def was goed voor 1 lvl keepen toch? Dat levert al snel 1-1.5mill op!
Nee, een uitstekend keeper drie levels in def optrainen levert niet zo heel veel meer op, 850-900K.
de meerwaarde van hoge DEF skills is dan namelijk wel een stuk minder omdat het andere voordeel, namelijk het laag blijven van de loonkosten ... bovendien zoeken juist de ervarener spelers die ook weten van het meetellen van DEF eerder naar betere keepers...

Overigens, wat ik je zou aanraden is gewoon goed de tijd te nemen en meer te zoeken rond donderdag ... de prijzen kunnen behoorlijk fluctueren gedurende de week en zeker rond zondag en maandag staat bv de TL-vergelijk relatief veel hoger...
Wil je goede koopjes pikken, lukt het vaak veel beter om woensdag, donderdag en vrijdagochtend te zoeken op de minder geeigende tijdstippen ('s avond laat).

ik heb ooit een formidabel keeper voor 500K gekocht, die 5 sterren haalde (nog altijd mn beste keeper, al moet ik daarbij zeggen dat die al tegen de 26-27 aanzat toen)...
die stond ergens 's nachts te koop en er was toen eenmaal op geboden... ik kocht hem gelijk met mn eerste tegenbod (wat me ontzettend verwonderde want dat was ook behoorlijk onder de TL-vergelijkwaarde... enkel, niemand anders bood mee)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:33:
[...]

Nee, een uitstekend keeper drie levels in def optrainen levert niet zo heel veel meer op, 850-900K.
de meerwaarde van hoge DEF skills is dan namelijk wel een stuk minder omdat het andere voordeel, namelijk het laag blijven van de loonkosten ... bovendien zoeken juist de ervarener spelers die ook weten van het meetellen van DEF eerder naar betere keepers...

Overigens, wat ik je zou aanraden is gewoon goed de tijd te nemen en meer te zoeken rond donderdag ... de prijzen kunnen behoorlijk fluctueren gedurende de week en zeker rond zondag en maandag staat bv de TL-vergelijk relatief veel hoger...
Wil je goede koopjes pikken, lukt het vaak veel beter om woensdag, donderdag en vrijdagochtend te zoeken op de minder geeigende tijdstippen ('s avond laat).

ik heb ooit een formidabel keeper voor 500K gekocht, die 5 sterren haalde (nog altijd mn beste keeper, al moet ik daarbij zeggen dat die al tegen de 26-27 aanzat toen)...
die stond ergens 's nachts te koop en er was toen eenmaal op geboden... ik kocht hem gelijk met mn eerste tegenbod (wat me ontzettend verwonderde want dat was ook behoorlijk onder de TL-vergelijkwaarde... enkel, niemand anders bood mee)
Daar doe ik het voor hoor, geen probleem. Die lage lvls def gaan toch behoorlijk snel. Verder heb ik al wat koopjes binnen inmiddels door er oa 1 om 1u 's nachts te kopen. 8)7

Mijn oude coach is inmiddels ook vervangen voor een verdedigend coach. Normaal krijg ik bij een externe coach altijd een oudje, deze is 36 en heeft redelijk wing. 8)

Edit: Fuck met een 1-3-0 opstelling mag je blijkbaar geen friendly spelen. :+

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 13-10-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
RM-rf schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:33:
[...]
Toen ik nog regelmatig 's nachts werkte kon je ook echt goedkoop spelers inkopen. Vaak zat ik in een weekend na een migratie nog even snel te speuren naar goedkope spelers, en met regelmaat maakte ik een paar maanden later nog winst op die spelers.

@CKY2K:

Zo'n opstelling is vrij lastig inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Dit weekend wordt het erop of eronder voor mij. Als nummer 1 krijg ik de nummer 2 op bezoek. Ik heb nog geen verlies punten en ook mijn verdediging is nog niet gekraakt. Hij mag volgende week gelijk tegen de nummer 3. Ik hoop dus een flink gat te kunnen slaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zijn er nog vermogende fed genoten die deze twee ex trainees van mij kunnen spammen?

10. Jesús Sanz (A) (234825671)

en

9. Heribert Amenós (A) (248225323)

Als het goed is poppen ze beiden vrijdag nog, in ieder geval de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159039

Heb gedaan wat ik kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:50:
Zijn er nog vermogende fed genoten die deze twee ex trainees van mij kunnen spammen?

10. Jesús Sanz (A) (234825671)

en

9. Heribert Amenós (A) (248225323)

Als het goed is poppen ze beiden vrijdag nog, in ieder geval de eerste.
ik wil best wel bieden, maar wil je dat zelf ook? des te lager ze staan qua biedrpijs, des te meer mensen vinden zulke spelers en gaan er kort voor het aflopen van de deadline goed voor zitten.
ik kan best een miljoen voor die Jesús Sanz bieden, en een 550-600K voor die ander, maar ben je niet bang juist ook potentieel geintersseerden af te schrikken ...?
zeg het maar, als je wil dat ik dat bied (bv omdat je zelf nu al verder wilt inkopen) bied ik het graag :)

een ander puntje is trouwens ook dat je een behoorlij risico loopt door je speler voor het poppen te koop te zetten, niet enkel dat hij net niet popped, maar de zoekfunctie werkt ook op een 'cache' die niet realtime geupdate wordt ...
oftewel, die spits is ook tegen het aflopen van de deadline niet te vinden door te zoeken op 'briljant scoren'.. enkel op uitmuntend (in de spelerspagina staat het wel correct, maar niet in de zoeklijst)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:10
RM-rf schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:31:
oftewel, die spits is ook tegen het aflopen van de deadline niet te vinden door te zoeken op 'briljant scoren'.. enkel op uitmuntend (in de spelerspagina staat het wel correct, maar niet in de zoeklijst)
Goed verhaal, dit wist ik helemaal niet! Misschien ga ik dit soort informatie toch maar opnemen in de OP als ik die weer eens ga vernieuwen, misschien zelfs met een verbeterde korte soort faq/wist u datjes.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:18:
[...]

Goed verhaal, dit wist ik helemaal niet! Misschien ga ik dit soort informatie toch maar opnemen in de OP als ik die weer eens ga vernieuwen, misschien zelfs met een verbeterde korte soort faq/wist u datjes.
Fuck dit wist ik ook niet! Maar ze moeten eruit en helemaal zeker of ze gaan poppen ben ik ook niet al verwacht ik dat van Sanz wel.

Maar biedingen zijn erg welkom ivm andere aankopen idd, dus als je wilt, graag! Afschrikken zal het niet doen, eerder zien mensen juist een populaire speler staan waar NU AL op geboden is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

[...]

mij ook al een paar keer opgevallen, kan je soms wel een leuke aankoop doen :9~

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Laatst online: 16:33

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Ik wil een nw keeper kopen nu staat er bij vleugelspel "niet-bestaand"

heeft dat invloed? hij is 31 jaar en 55dgn.

Huidige vaardighedenKeepen: uitmuntend
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: niet-bestaand
Passen: rampzalig
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

RZB schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:34:
Ik wil een nw keeper kopen nu staat er bij vleugelspel "niet-bestaand"

heeft dat invloed? hij is 31 jaar en 55dgn.

Huidige vaardigheden
Keepen: uitmuntend
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: niet-bestaand
Passen: rampzalig
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
niet-bestaand is één niveau onder rampzalig en eentje onder waardeloos

als je hem wil opstellen als vleugelspeler zal het betekenen dat hij daar niet goed zal presteren, maar als keeper heeft hij dat ook niet nodig, keepers hebben enkel wat aan Keepen-skils, en ook wat voordeel aan iets hogere verdedigen en/of spelhervatting skills...
maar het is ook niet onoverkomelijk als ze daarin wat lager zitten, ten minste in de lagere regionen/liga's.

Bedenk echter wel dat eeen keeper van 31 al wat ouder is en al sneller zal dalen in z'n skills én eventuele doorverkoopwaarde. (keepers dalen vanaf hun dertigste, veldspelers al vanaf hun 27e).
Dat hoeft geen onoverkomelijkheid te zijn, maar ik zou je wel aanraden te letten op de ervaring die die keepeer al zou moeten hebben... ervarener keepers presteren substantieel beter, dus probeer zeker eentje te kopen met minimaal matig, liever nog redelijk ervaring... koop geen oude keeper met zwakke of nog minder ervaring, voor de prijs die de TL-vergelijk geeft ... aangezien die nu juis ervaring geheel buiten beschouwing laat (en dus oude onervaren keepers relatief te 'duur' vergelijkt, met keepers die waarschijnlijk vel meer ervaren zijn)...
[...]

dankje :)
Eerlijk gezegd ben ik er vooral voor dat dit soort weetjes gewoon in topics zélf uitgewisseld worden ... ik leer daar zelf ook het meeste van en lange startposts lees ik eerder niet door ;)

Persoonlijk ben ik er wel een beetje voor om opener te zijn naar de mensen die vragen willen stellen aan de ietwat meer 'ervaren' spelers (wel met de opmerking erbij dat beginnen de spelers altijd ook gewoon zich eerst een beetje moeten inlezen).

[ Voor 19% gewijzigd door RM-rf op 15-10-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteren 355 hatstats in mijn bekerwedstrijd :) Nog een rondje door, en nog steeds mogelijkheden. De kmende weken moet ik alleen knallen in de competitie, want ik moet tegen de nummer 2 en 3.

Wordt dus een dilemma, want 60000 man in je stadion voor de beker is ook lekker, en ik hoef niet zo nodig naar de IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Fuck heb me teveel mee laten slepen in een bidwar. heb nu 1.7mill betaald voor een 21 jarige formidabele spits, onvoorspelbaar met goddelijk sh. 8)7
Maar goed er gingen 3 andere gasten mee met bieden tot 16.5mill, dus er waren meer gekken die het ervoor over hebben.

Geen gevolgen voor mijn beoogde inkoopbudget aangezien ik wat meevallers gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Got weglopers jeugdcompo is weer aangemaakt en iedereen is uitgedaagd. De uitslag heb ik op excel formaat voor geinteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:51:
Got weglopers jeugdcompo is weer aangemaakt en iedereen is uitgedaagd. De uitslag heb ik op excel formaat voor geinteresseerden.
Geaccepteerd :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
16-10-2009
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.

FUUUUUUUUU!!!!!! 8)7

Is dat alleen door de walkover die ik heb veroorzaakt in mijn friendly? :X

Ik ben trouwens bijna uitgeshopt. Alle spelers zijn binnen op een winger na. Morgenochtend lopen mijn laatste twee trainees af waar nu al door diverse mensen op geboden wordt. Momenteel zou ik 1.5mill in de min uitkomen, maar ik verwacht nog zo'n 2mill totaal te vangen voor die twee spelers. Het wordt dus geen topper die winger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:59
Ja geen opstelling is geen training :'(

Is er al nieuws over de GoT Cup?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
bregweb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:49:
Ja geen opstelling is geen training :'(

Is er al nieuws over de GoT Cup?
Mag van mij nog wel even wachten :) Vorig jaar ook al gemist ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07

ZenTex

Doet maar wat.

Deze week 2 pops, vorige week ook al 1, daarvoor 3 in passen. Met de laaste 2 is mijn team ineens met een factor 20 in waarde gestegen. :)
2 trainees zijn gepopt, waarvan 1 een week na aankoop. Wel zijn ze mijn originele spelers dusdanig voorbijgestreefd dat ik besloten heb ze te houden en niet weer door te verkopen.Ze zijn nog dusdanig jong (18 en 19) dat ik hoop dat ze zich nog verder ontwikkelen. Heb ze eigenlijk ook gekocht om evt als reservespelers aan te houden, dus ze passen ook in het team.

Helaas vanaf morgen 2-3 maanden zonder internet, dus even een berichtje naar een GM sturen of ze willen overwegen mijn account niet te stoppen ivm te lang niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hmm, 2 poppers deze week. scoren van uitstekend naar formidabel en van goed naar uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:55:
Fuck heb me teveel mee laten slepen in een bidwar. heb nu 1.7mill betaald voor een 21 jarige formidabele spits, onvoorspelbaar met goddelijk sh. 8)7
Dat is niet teveel hoor. Ik heb de afgelopen maanden 5 spelers met formidabel scoren, matig passen en minimaal reusachtig sh (tot goddelijk aan toe) verkocht voor tussen de 1.65 en 1.75 miljoen. Dus je hebt niet overdreven veel betaald! :)

Is er overigens ook nog een passen trainer in de zaal? Zit weer te denken om eens te gaan switchen eind van het seizoen, doe nu alweer zoveel jaren spelhervattingen en dat levert teveel op O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 16-10-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 17:05
Waarom gaan wisselen als het te veel op levert? :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:51:
geaccepteerd, ik ben wel geintresseerd in de eindstand ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Sandyman538 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:33:
[...]

Dat is niet teveel hoor. Ik heb de afgelopen maanden 5 spelers met formidabel scoren, matig passen en minimaal reusachtig sh (tot goddelijk aan toe) verkocht voor tussen de 1.65 en 1.75 miljoen. Dus je hebt niet overdreven veel betaald! :)

Is er overigens ook nog een passen trainer in de zaal? Zit weer te denken om eens te gaan switchen eind van het seizoen, doe nu alweer zoveel jaren spelhervattingen en dat levert teveel op O-)
vertel je cash tactiek eens :P wat koop je in dan zoal ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
chario2 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:37:
[...]

vertel je cash tactiek eens :P wat koop je in dan zoal ?
Als trainee's 3 formidabele keepers, 3 uitmuntende verdedigers + minimaal matig passen, 5 formidabele spitsen + minimaal matig passen. En aangezien je deze spelers in principe niet naar goddelijk hoeft op te trainen en de lagere levels vrij vlot gaan, kun je ze al redelijk snel weer verkopen.

En A-spelers zitten tussen bovennatuurlijk en buitenaards en trainen natuurlijk ook gewoon mee, maar die train ik vaak iets langer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:33:
[...]

Dat is een opluchting. 8)

Even een vraagje. Ik heb nog ~700k in kas en moet nog een winger kopen. Iemand een idee waarvoor ik zou moeten kijken? Ik weet niet of ik zo hoog mogelijk in skill moet gaan, multiskilled, specialty, etc. Weinig verstand van wingers.
Oh belangrijk detail: ik speel op de counter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:41:
[...]

Dat is een opluchting. 8)

Even een vraagje. Ik heb nog ~700k in kas en moet nog een winger kopen. Iemand een idee waarvoor ik zou moeten kijken? Ik weet niet of ik zo hoog mogelijk in skill moet gaan, multiskilled, specialty, etc. Weinig verstand van wingers.
Oh belangrijk detail: ik speel op de counter!
specialiteit snel en kop kunnen erg belangrijk zijn voor wingers en geven extra SE's (met snel kunnen extra kansen geschapen worden, specifieke wing-snel-SE's... met head heb ik goed ervaring dat dit vaak een veelscorende winger opleverde)....

verder zou ik vooral letten op zn passing-skill... imho is dat voor een offensieve winger zeker een van de allebelangrijkste skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:38:
[...]

specialiteit snel en kop kunnen erg belangrijk zijn voor wingers en geven extra SE's (met snel kunnen extra kansen geschapen worden, specifieke wing-snel-SE's... met head heb ik goed ervaring dat dit vaak een veelscorende winger opleverde)....

verder zou ik vooral letten op zn passing-skill... imho is dat voor een offensieve winger zeker een van de allebelangrijkste skills
Offensive wingers gebruiken toch juist erg veel hun winger skill? Passen is slechts secundair?

Edit: Arghhhh HT ligt eruit!

Als het maar geen rollback wordt. Ik had net twee goede deals gedaan... :P

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 17-10-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Briljante spits met redelijk passen, 18 jr 95 dagen gister gepopt.
Hij was een al keer gescout, nu nog maals.
Kreeg berichten dat mensen van zijn land hem wilden kopen, heb hem maar te koop gezet voor 3.1 milj.
So far nog geen biedingen, biedt er niemand prima dan train ik hem lekker zelf door.

Zijn kans op u20 speler te worden is niet groot, hij heeft zijn leeftijd in dagen niet mee.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vandaag uit tegen mijn grootste concurrent Ik ga voor pic + counter, maar heb geen idee of dat de ultieme opstelling is. Als ik niet win moet ik 2 de van de komende 3 wedstrijden winnen om goed in de race te blijven. Wordt dus een spannende avond. Ben intussen 15 wedstrijden op rij ongeslagen, dus er staat redelijk wat op het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
0-2 overwinning, nog 1 concurrent in de buurt, en die kom ik de komende twee weken tegen. Met een beetje geluk kan ik nog 1 of 2 keer piccen in de beker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Got, hulp is gewenst:

Team: Chario2 (818126)
Competitie: V.198
Training: scoren

Ik wil graag in deze leauge blijven maar het ziet er niet al te rooskleurig uit, sterke competitie.
Geen geld om te investeren (mits mijn 18 jr briljante spits niet wordt verkocht)
Iemand ideeen voor me ?
Wat kan ik doen ? Mid versterken als ik geld heb ? of andere tactiek / speelstijl ?

Thx

[ Voor 13% gewijzigd door chario2 op 18-10-2009 22:29 ]

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gewonnen met 3-1 vandaag. Eindelijk een klein lichtpuntje aan de horizon.

Tevens 2 trainees verkocht voor 2.5M+, dus ik kan weer gaan investeren. Ik ben nu dus op zoek naar een goede spits. Mogelijk ook een goede verdediger, maar dat wordt wat krap denk ik. Zit te denken aan 3M voor een spits en ik moet natuurlijk ook 2 nieuwe trainees kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ivm prive drukte lukt het mij niet om de got cup te organiseren dit seizoen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo vanmorgen op de gok geboden op een 25 jarige winger en hem verrassend genoeg ook gelijk gekocht (lag zo'n 100k onder de marktwaarde). Formidabel wing, goed passen en snel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Damien2004 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:20:
Ivm prive drukte lukt het mij niet om de got cup te organiseren dit seizoen.
Ivm prive heb ik wel tijd, zal ik het overnemen?
Als je me een klein beetje helpt of met een andere ervaren organisator moet het lukken en kunnen we de traditie voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293952

Ik ben vrij nieuw met het Hattrick online spel. Vorig seizoen ongeveer halverwege ingestapt en het ging redelijk (maar niet geweldig). Ik werd 5e tijdens dat seizoen.

In het huidige seizoen ben ik 1e in IX.1710. Het gaat dus erg lekker, maar er zitten veel bot-teams in die competitie, dus daar win ik vrij makkelijk van. Nu promoveer ik waarschijnlijk wel naar de VIII klasse, maar daar zal ik het uiteraard een stuk lastiger krijgen. Nu heb ik een paar vragen met oog op de toekomst;

- Moet ik nog wat nieuwe spelers kopen (verdedigers of keeper, de rest zit volgens mij wel goed eerst) Heb nog ongeveer 250.000 € in kas,
- Door blijven trainen op korte pass, 11% conditie, 100% intensiteit.

Naar mijn eigen gevoel gaat het nu best goed en overleef ik de VIII klasse ook nog wel, maar ik zie daar graag een bevestiging van iemand voor. Zijn er nog dingen op het eerste oog die ik misschien beter anders kan doen. Alle tips welkom :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ziet er naar uit dat ik zonder al te veel moeite dit seizoen ga promoveren naar de VII.
Wat is nou wijsheid, cashen tot einde seizoen en dan versterken/verjongen waar nodig? Juist nu al versterken en verjongen? Kijken naar een nieuwe coach waarmee ik sneller kan trainen?

Ik heb nu best een aardig a-team, op mijn bank zitten allemaal spelers die nog geen pepernoot raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Stadion elke week uitverkocht? Dan kun je die met een klein stapje uitbreiden.

Kijk wat de slechtste speler is op een niet trainingsplek, en ga eens kijken hoeveel het kost een betere te kopen (1 level hoger met nu wel bijstats of 2 levels hoger, nog steeds zonder bijstats).

begin vast met orienteren dat kost geen geld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 28736 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:45:
Het ziet er naar uit dat ik zonder al te veel moeite dit seizoen ga promoveren naar de VII.
Wat is nou wijsheid, cashen tot einde seizoen en dan versterken/verjongen waar nodig? Juist nu al versterken en verjongen? Kijken naar een nieuwe coach waarmee ik sneller kan trainen?

Ik heb nu best een aardig a-team, op mijn bank zitten allemaal spelers die nog geen pepernoot raken.
Team ID? Link naar alltid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
6-2 gewonnen in de beker. Volgende week een flinke tegenstander, met een verschrikkelijke aanval. Kijken of dat nog een optie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bregweb schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:16:
Stadion elke week uitverkocht? Dan kun je die met een klein stapje uitbreiden.

Kijk wat de slechtste speler is op een niet trainingsplek, en ga eens kijken hoeveel het kost een betere te kopen (1 level hoger met nu wel bijstats of 2 levels hoger, nog steeds zonder bijstats).

begin vast met orienteren dat kost geen geld ;-)
Ik ben pas van 20.000 naar 25.000 gegaan en dit zit ook vol.
CoRrRan schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:56:
[...]
Team ID? Link naar alltid?
http://alltid.org/team/507928/

Team ID heb ik even niet, kan Hattrick niet in, meer mensen last van?
Team ID: 507928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:24:
6-2 gewonnen in de beker. Volgende week een flinke tegenstander, met een verschrikkelijke aanval. Kijken of dat nog een optie is...
die tegenstander heeft inderdaad een mooie aanval !
wordt een interessante wedstrijd

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei, eerste week verdedigers trainen en al gelijk een pop. 19 jarige mid van matig naar redelijk verdedigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

18 jr en 1 dag, formidabel scoren en goed passen kan nog wel eens een leuk talentje gaan worden :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:28:
18 jr en 1 dag, formidabel scoren en goed passen kan nog wel eens een leuk talentje gaan worden :)
Zeker lekker idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik ben enigszns onverwacht begonnen met een grote structurele ombouw van mn team...

mn def-trainee's waren ok al een stukje ouder (22-21) en ik had afgelopen vrijdag nog twee pops van een van die oudere verdedigers en mn keeper... die keeper zit ook al tegen zwak verdedigen en doortrainen gaat ook langer duren en heeft niet echt een veel hogere transferprijs tot gevolg...

dus heb ik nu vier spelers te koop staan, en vorige week al mn toendertijd beste verdediger verkocht ...
dat zpou betekenen dat ik, als al die verkopen slagen (wat goed mogelijk zou moeten zijn, ze staan rond de TL-vergelijkprijs en staan te koop op een optimaal tijdstip) ...
dan heb ik ongeveer 16 miljoen in de bank... terwijl ik daarvoor eigenlijk op d korte termijn enkel een nieuwe keeper moet aanschaffen, wat tegen de 4 miljoen mogelijk moet zijn.

de rest kan ik oppotten om mn team volgend seizoen te optimaliseren... twee middenvelders vernieuwen en waarschijnlijk nog een of twee goede trainee's die snel in mn a-team meekomen erbij... 19 jaar en tegen de outstanding/brilliant en wat subskills ...

kampioen lijkt ik probleemloos te gaan worden (sta al drie punten los van de tweede plek en vier van een niet-promotieplek.. terwijl juist de nr. 3 en nr. 4 deze week tegen elkaar moeten, waarvan er dus hopelijk nog eentje snel afvalt)...
verder kan ik nog overwegen een van mn spitsen te verkopen en pas tegen het einde van t seizoen een échte vervanger te zoeken...
Voor de tussentijd heb ik een best nog wel goed presterende veteraan (31 jr , tot 3,5 sterren als FW ) met redelijk ervaring en goed leiderschap... die misschien over een tijdje mn nieuwe trainer wordt (als die in ervaring popt en dus de extra competitiewedstrijden goed gebruiken kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat klinkt goed, 16mill op de bank, maar moet je nu niet 4 nieuwe def trainees en een keeper kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij zit de sleur er weer in met dit spel. Ik ben al twee weken achter elkaar vergeten een opstelling neer te zetten (nu maar een standaardopstelling gemaakt). Ik denk dat ik mijn hele b-team maar verkoop tot ik het weer wat actiever ga spelen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 12:02

nXXt

Carpe omnia

Hoe zit het eigenlijk met de GoT Cup? Wanneer zou deze plaats kunnen vinden? Vanavond wedstrijd tegen de nr. 3, kan 8 punten afstand nemen van de 3e/4e plaats nemen als ik win en de nr. 4 verliest.

Yikes, wel 2-0 voor (met PIC) maar ben een middenvelder kwijt aan een rode kaart. Heb daarbij wel een A-middenvelder van de tegenpartij uitgeschakeld, maar zijn vervanger is niet echt veel slechter... Hopelijk kan ik het alsnog met winst afsluiten.

Aan de andere kant blijven mijn middenveldratings nu wel kunstmatig laag, waardoor ik misschien nog eens iemand kan verrassen :P.

We gaan gewoon lekker door joh! 3-0 :D

[ Voor 96% gewijzigd door nXXt op 25-10-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Woei, ik heb heel makkelijk gewonnen vandaag. GePICT, en met 8-0 gewonnen. Me stadion is net klaar met verbouwing, en die zat ook tot de nok vol. Volgende week nog een keer PICen. Ook voor het eerst met een tactiek gespeelt, vleugelaanval, en die was gelijk 'uitmuntend'. Alleen is het zelfvertrouwen van me team nu overdreven.

Ook heb ik wat simpele spelers te koop gezet, mochten ze niet verkocht wordne, dan ontsla ik ze gewoon omstebeurt.

Nu nog 1 miljoen in de kas, dus misschien nog een keer me stadion uitbreiden, of even wachten wat de competitie gaat worden. Sta nog steeds 3e in de comp, dus tis nog wel spannend, Hoewel, nummer 1 heeft alles gewonnen tot noch toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 12:02

nXXt

Carpe omnia

Holy crap! In 7 minuten van 3-0 voorsprong naar 3-3 gelijk! Hopelijk kan ik nog scoren om de winst veilig te stellen, eventueel is een gelijkspel wel te verdragen... maar winst is toch veel lekkerder.

Pfff... 3-3.

Mja, een overwinning met 10 man op PIC is misschien wel wat te veel van het goede.

[ Voor 19% gewijzigd door nXXt op 25-10-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 00:15

Quintus

Eg wel! Dus....

Wat betreft de GoT cup kan iemand (Brainpower of Damien) de inschrijvingen vast openzetten?
Eventueel wil ik de organisatie wel leiden dit seizoen, fill me in.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Auw, eerste nederlaag en eerste tegendoelpunt van het seizoen. Niet handig om te piccen en mijn b-trainees op te stellen waarschijnlijk :) Nu moet ik dus wel winnen volgende week, anders wordt het nog een jaartje V...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Quintus schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:15:
Wat betreft de GoT cup kan iemand (Brainpower of Damien) de inschrijvingen vast openzetten?
Eventueel wil ik de organisatie wel leiden dit seizoen, fill me in.
Hij staat open voor een nieuwe ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb me ook gelijk aangemeld voor de GoT-CUP op http://www.gottrick.nl.nu/ :)
hopen dat er nog meer komen
-CKY2K- schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:21:
Dat klinkt goed, 16mill op de bank, maar moet je nu niet 4 nieuwe def trainees en een keeper kopen dan?
klopt ongeveer... van de vier spelers die te koop stonden was er eentje een XP-trainee (toekomstige coach die dus op ervaring gepopped was en ik nu voor €125K pure winst doorverkocht heb :) niet slecht voor tien wedstrijden meespelen op een niet trainingsplaats)

twee zijn nog def-trainee's en een keeper, maar die neemt bij mij ook een def-trainingsplek in...
voor mn keeper heb ik al een vervanger gevonden, en met de rest neem ik het eerst een beetje rustig:
ik wil iig twee A-trainee's aanschaffen die snel meekomen in mn A-team (waarvan eentje ook als vervanging dient voor een binnenkort te verkopen A-trainee die tegen de 23 aanloopt)..
op een plek heb ik nog ruimte oor een jongere speler die vrij training kan krijgen en vooral een hoge financiele opbrengst zou moeten geven bij doorverkoop, waarschijnlijk eentje die snel popt.

Van hetw eekend trouwens wéér gewonnen én weer een punt uitgelopen, zowel op de (nieuwe) nr.2 als op de non-promotieplekken... daarop sta ik nu 5 punten voor.
komende wedstrijd verwacht ik weer te gaan winnen en in week 9 komt een belangrijke clash met de huidige nr.2 ...: als ik die win vermoed ik dat promotie sowieso al onontkombaar zal zijn geworden en kan ik helemaal mn team 'opschonen' (ook oude spitsen en oude middenvelders verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Eenvoudige zege voor mij tegen een 3-5-2 spelende counterploeg. 8)7
Volgende week op herhaling. Stadion was uitverkocht voor de tweede keer, verbouwing is gelukkig bijna klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

In mijn competitie is er iets heel raars aan de hand, twee onafhankelijke ploegen hebben allebei hun ploeg gedecimeerd. De ene via verkoop, de andere via ontslag van alle spelers.

Dit maakt het natuurlijk een stuk makkelijker voor mij, maar had eigenlijk wel gehoopt op een wat actieve VII... Jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Is er iemand van de GoT site die mijn usernaam ww kan achterhalen, heb geen idee welk emailadres ik daar heb gebruikt. Mijn team is Thorgal eagles en mail zou moeten eindigen op bregweb.nl

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

bregweb schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:18:
Is er iemand van de GoT site die mijn usernaam ww kan achterhalen, heb geen idee welk emailadres ik daar heb gebruikt. Mijn team is Thorgal eagles en mail zou moeten eindigen op bregweb.nl

Alvast bedankt
Je kan toch zoeken op je eigen teamnaam? E-mail is gottrick (at) bregweb (punt) nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Brainpower schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:56:
[...]

Je kan toch zoeken op je eigen teamnaam? E-mail is gottrick (at) bregweb (punt) nl
Hoe kan je zoeken op je eigen teamnaam, als je je wachtwoord zoekt om in te loggen? Je moet ingelogd zijn om te zoeken op teamnaam.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan zonder in te loggen zoeken op teamnaam. Echter bregweb stond zijn email op Verborgen dus daar had hij dan inderdaad weer niets aan. Als ik mijn team opzoek kan ik mijn email wel zien en dan kan je met dat adres het wachtwoord weer opvragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:00:
Je kan zonder in te loggen zoeken op teamnaam. Echter bregweb stond zijn email op Verborgen dus daar had hij dan inderdaad weer niets aan. Als ik mijn team opzoek kan ik mijn email wel zien en dan kan je met dat adres het wachtwoord weer opvragen ;)
Ahh ja inderdaad. Alleen ik zie ze wel altijd omdat ik admin ben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het heeft zo zijn voordelen om admin te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Jongens, help een mede fed genoot weer op de rails. Ik zie het hattrick leven niet meer zitten. >:) Na degradatie uit de IV dacht ik even in 1 seizoen terug te keren. Heb het beste team, salaris wat ik betaal is veruit het meeste van mijn hele divisie 430k per week en toch sta ik op dit moment 5e... Veel blessures, schorsingen en een ME die iedereen onderhand kent O-)

Dus ik speel met de gedachte om het weer eens over een andere boeg te gooien. Heb zo'n 8 miljoen op de bank en al mijn spelers zijn samen denk ik tussen de 40 en 50 miljoen waard. Misschien gewoon eens vanaf scratch beginnen? Compleet nieuw team, alleen maar briljant als hoofdstat, nieuwe trainingsvorm, internationals? Wie kan mij weer op het rechte hattrick pad brengen en weer nieuwe uitdaging in het spel brengen.

Onderhand speel ik dit spel ook al 6 jaar (IRL (!) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

heel eerlijk gezegd, vind ik jouw team zeker niet de beste van je liga... eerder gewoon nette middelmaat, wel de bovenste helft .. de sterke teams zijn Oklahoma Tornadoes met zn supermiddenveld en tactisch gezien vind ik dat fc Thistle zeker een goed plannend e tacticus... die haalt met overwegend zwakkere ratings, maar wel een sterke aanval veel punten en dat is best moeilijk.

degradatie zou je wel moeten kunnen voorkomen. en je huidige lagere positie lijkt vooral met dat onhandige verlies in week 4, wat samen leek te hangen mete en ongelukkige rode kaart én blessure, maar misschien ook met een negatief effect van het sterk inzetten op de beker en toch verliezen (?)

dat je salaris erg hooog is (schrikbarend veel zelfs, wekelijks €80.000 meer dan de tweede, daarmee maak je jezelf kapot ) zegt niet zoveel....
Hogere salarissen maakt lang niet altijd daadwerkelijk betere spelers....
soms kun je behoorlijk besparen door op zoek te gaan naar meer salaris-efficiente spelers (die meer subskills hebben)

opvallend is volgens mij dat je verdediging zo zwak is..... die 4 sterren verdediger hoort imho niet meer te spelen:
qua gemiddelde def-ratigs sta je behoorlijk onderop in je liga (enkel twee teams slechter)... zeker als je middenveld niet overdreven sterk is, ontkom je niet aan meerdere kansen weg te geven en met zulk een zwakke verdediging zal dat snel catastrofaal kunnen uitwerken.
waarschijnlijk zorgt het er ook voor dat je tegenstanders sneller Normaal of zelfs MOTS tegen je spelen, omdat tegen jouw veel te winnen is aan een net wat sterker middenveld.

Ik zou overigens gewoon werken aan de zwakke plekken in je team en niet rigoureus dingen gaan omgaan omgooien, maar dat is ook persoonlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 28-10-2009 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 01:15:
heel eerlijk gezegd, vind ik jouw team zeker niet de beste van je liga... eerder gewoon nette middelmaat, wel de bovenste helft ..
Mijn spelers zitten nu nog steeds huilend in de kleedkamer
de sterke teams zijn Oklahoma Tornadoes met zn supermiddenveld
Als al mijn spelers fit zijn dan heb ik qua sterren toch echt een beter middenveld dan Oklahoma.
en tactisch gezien vind ik dat fc Thistle zeker een goed plannend e tacticus... die haalt met overwegend zwakkere ratings, maar wel een sterke aanval veel punten en dat is best moeilijk.
Hij heeft gewoon mazzel dat iedereen tegen hem waarschijnlijk PIC speelt, aangezien de ratings vd tegenstander altijd een stuk minder zijn, omdat het niet zo'n sterk team is, maar hierdoor pakt hij in mijn ogen punten, niet omdat het een groot tacticus is.
degradatie zou je wel moeten kunnen voorkomen. en je huidige lagere positie lijkt vooral met dat onhandige verlies in week 4, wat samen leek te hangen mete en ongelukkige rode kaart én blessure, maar misschien ook met een negatief effect van het sterk inzetten op de beker en toch verliezen (?)
Degradatie gaat echt niet gebeuren, dan zet ik alles meteen te koop. Als je met zo'n team niet meer mee kan, wat dan nog wel?
dat je salaris erg hooog is (schrikbarend veel zelfs, wekelijks €80.000 meer dan de tweede, daarmee maak je jezelf kapot ) zegt niet zoveel....
Hogere salarissen maakt lang niet altijd daadwerkelijk betere spelers....
soms kun je behoorlijk besparen door op zoek te gaan naar meer salaris-efficiente spelers (die meer subskills hebben)
Dan mag jij mij wel even vertellen waar ik het dan fout doe :) Zoals op mijn middenveld loopt 3x reusachtig positiespel en 1x buitenaards en 1 reusachtige winger. Als subskill hebben ze allemaal passen tussen goed en formidabel. Wat voor spelers zou ik dan wel moeten kopen waardoor de salarissen laag blijven en ze toch 8 sterren halen?
opvallend is volgens mij dat je verdediging zo zwak is..... die 4 sterren verdediger hoort imho niet meer te spelen:
qua gemiddelde def-ratigs sta je behoorlijk onderop in je liga (enkel twee teams slechter)... zeker als je middenveld niet overdreven sterk is, ontkom je niet aan meerdere kansen weg te geven en met zulk een zwakke verdediging zal dat snel catastrofaal kunnen uitwerken.
Ja dat is mijn spelhervatter (goddelijk + heeeeeel veel). Hij speelde eigenlijk nog omdat ik mijn team gerefreshed heb begin dit seizoen waardoor ik geen goede spelhervatter had. De 1 na hoogste na hem heeft pas briljant. Alleen laat zijn spelhervatter skill het dit seizoen een beetje afweten. Pas 3x gescoord. Maar in zijn hele leven al 95x (als verdediger).
waarschijnlijk zorgt het er ook voor dat je tegenstanders sneller Normaal of zelfs MOTS tegen je spelen, omdat tegen jouw veel te winnen is aan een net wat sterker middenveld.

Ik zou overigens gewoon werken aan de zwakke plekken in je team en niet rigoureus dingen gaan omgaan omgooien, maar dat is ook persoonlijk.
Ok, dan koop ik nog 1 bovennatuurlijke verdediger dan heb ik daar ook 3 van. Verder heb ik nog 2 bovennatuurlijk spitsen. Waar zou je dan nog meer in willen investeren en wat zouden dan de skills van de nieuwe spelers moeten zijn?

Alle advies is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat het moeilijk is jou te adviseren omdat het verschil tussen VI en V veel groter is als tussen VI en VII of tussen VII en en IIX. Waarschijnlijk train je ook geen hoofdskil, het is gewoon helemaal anders.

Ik heb zelf besloten een beetje in VI te blijven hangen tot ik het weer leuk ga vinden (komt altijd met vlagen). Ik heb mijn b-team verkocht en zal een beetje roteren met de reservespelers en zorgen dat ik niet degradeer. Ik wilde eigenlijk dit seizoen overstappen op het trainen van passen, maar dat is alleen handig als je er ook veel tijd in wilt steken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:36:
Jongens, help een mede fed genoot weer op de rails. Ik zie het hattrick leven niet meer zitten. >:) Na degradatie uit de IV dacht ik even in 1 seizoen terug te keren. Heb het beste team, salaris wat ik betaal is veruit het meeste van mijn hele divisie 430k per week en toch sta ik op dit moment 5e... Veel blessures, schorsingen en een ME die iedereen onderhand kent O-)

Dus ik speel met de gedachte om het weer eens over een andere boeg te gooien. Heb zo'n 8 miljoen op de bank en al mijn spelers zijn samen denk ik tussen de 40 en 50 miljoen waard. Misschien gewoon eens vanaf scratch beginnen? Compleet nieuw team, alleen maar briljant als hoofdstat, nieuwe trainingsvorm, internationals? Wie kan mij weer op het rechte hattrick pad brengen en weer nieuwe uitdaging in het spel brengen.

Onderhand speel ik dit spel ook al 6 jaar (IRL (!) ).
Wat degene voor me zegt, je verliest het voornamelijk op je verdediging.
Een groot deel van je team staat gewoon goed. Ook wanneer je zo veel blessures en kaarten pakt is het misschien handig een goede bank te hebben. Zodat je 16 top spelers hebt, 1 voor elke wissel positie. Of wat minder agressief te spelen. Alleen motsen als je er voordeel mee kan halen verder PIC of normaal spelen.

/edit,
Ik ga zodra het kan mijn jeugd team weer opzeggen. Op dit moment geen tijd en zin in. Daarnaast kost het me meer dan het opbrengt. Maar dat kan samen hangen met eerder genoemde.
Sta bovenaan met 21 uit 7, nog 0 goals tegen 41 voor en mijn aanvaller en verdediger staan 1ste en 2de in de topscoorder lijst. :o
Het gat met de nummer 2,3 en 4 is inmiddels 6 punten. Aankomend weekend moet ik thuis tegen een botje.
Voor volgend seizoen ga ik mijn team terug brengen naar 16 spelers. Misschien mijn stadion uitbreiden naar 30.000 en of een betere coach.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 28736 op 28-10-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11-2021
mensen even een vraag ik zit met mijn team te vogelen en sterker wordt het niet...

zit nu in de 5e en verwacht dat ik daar nog wel even blijf hangen...

Maar hoe gaan jullie nu om met spelers op de plekken die je traint. In mijn geval dus positiespel! Wanneer verkoop je spelers en vooral wat koop je voor dat geld terug?

Als ik nu kijk heb ik een middenvelder op reusachtig uit de eigen jeugd... maar deze is zeer belangrijk voor mij, als ik deze verkoop hou ik geen middenveld over! En dan verlies ik dus echt elke wedstrijd. Nu zie ik dat een aantal teams alleen maar oude spelers dus +27 hebben... moet je dat willen?

Kortom moet ik eerst de linies versterken die ik niet train? en tot welke leeftijd trainen jullie trainees die dus niet in aanmerking komen voor je A-team... 21? 22?

ow ja mijn teamnaam: Netherworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op trainingsposities heb ik sowieso nooit spelers van +27 staan.

Begin altijd te trainen vanaf 17 jaar met goed of uitstekend positiespel. Sommige train ik wel door tot 24/25 en andere verkoop ik op 19/20 weer. Dit mede ook ingegeven dat ik opzoek ben naar een manier om de grote terugval van mijn middenveld wel op te kunnen vangen met trainees.

Andere mogelijkheid die kan is dat je voor je A-team en B-team gescheiden inkopen doet. Dus dan koop je op 21/22/23 voor je A-team spelers die je bijvoorbeeld 3 seizoen traint en dan 17 jarige voor je B-team die je traint. Het is maar net wat je zelf fijn/leuk vind om te doen.

Wanneer je een speler verkoopt is daarnaast nog mede afhankelijk van het feit of het nog een toegevoegde waarde heeft een speler nog een level omhoog te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:49:
Op trainingsposities heb ik sowieso nooit spelers van +27 staan.

Begin altijd te trainen vanaf 17 jaar met goed of uitstekend positiespel. Sommige train ik wel door tot 24/25 en andere verkoop ik op 19/20 weer. Dit mede ook ingegeven dat ik opzoek ben naar een manier om de grote terugval van mijn middenveld wel op te kunnen vangen met trainees.

Andere mogelijkheid die kan is dat je voor je A-team en B-team gescheiden inkopen doet. Dus dan koop je op 21/22/23 voor je A-team spelers die je bijvoorbeeld 3 seizoen traint en dan 17 jarige voor je B-team die je traint. Het is maar net wat je zelf fijn/leuk vind om te doen.

Wanneer je een speler verkoopt is daarnaast nog mede afhankelijk van het feit of het nog een toegevoegde waarde heeft een speler nog een level omhoog te trainen.
okay dus jij doet dus ook een poging om de terugval te beperken! Nou dan zit ik daar niet ver naast dus :)

Maar het blijft lastig zo nu en dan! Keuzes en zeker omdat mijn geld een beetje hard erdoor gaat op dit moment moet ik bijna gedwongen spelers verkopen |:( (nu heb ik natuurlijk wel een hele dure verdediger rondlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

netherworld schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:29:
mensen even een vraag ik zit met mijn team te vogelen en sterker wordt het niet...

zit nu in de 5e en verwacht dat ik daar nog wel even blijf hangen...

Maar hoe gaan jullie nu om met spelers op de plekken die je traint. In mijn geval dus positiespel! Wanneer verkoop je spelers en vooral wat koop je voor dat geld terug?

Als ik nu kijk heb ik een middenvelder op reusachtig uit de eigen jeugd... maar deze is zeer belangrijk voor mij, als ik deze verkoop hou ik geen middenveld over! En dan verlies ik dus echt elke wedstrijd. Nu zie ik dat een aantal teams alleen maar oude spelers dus +27 hebben... moet je dat willen?

Kortom moet ik eerst de linies versterken die ik niet train? en tot welke leeftijd trainen jullie trainees die dus niet in aanmerking komen voor je A-team... 21? 22?

ow ja mijn teamnaam: Netherworld
Je kan dat wel beperken door verdedigers en vleugelspelers ook op PM te selecteren. Maar wat jij nu noemt is ook zo'n beetje de voornmaamste reden volgens mij dat hogere teams geen hoofdskil trainen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
Marzman schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

Je kan dat wel beperken door verdedigers en vleugelspelers ook op PM te selecteren. Maar wat jij nu noemt is ook zo'n beetje de voornmaamste reden volgens mij dat hogere teams geen hoofdskil trainen.
verdedigers en vleugelspelers ook op PM selecteren? die snap ik ff niet hoe moet ik dat zien?

maar hogere teams trainen dus alleen algemeen of op passen ofzow? hoe doen ze dat financieel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
nou daar gaat mijn seizoen! spits en belangrijkste verdediger met blessure tijdens oefenwedstrijd wat een piep(*$#%Y zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

netherworld schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:32:
nou daar gaat mijn seizoen! spits en belangrijkste verdediger met blessure tijdens oefenwedstrijd wat een piep(*$#%Y zooi!
moet je hem ook niet opstellen in een oefenwedstrijd ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Shit, met 2-3 uit de beker. Tweede nederlaag op rij. Als ik zondag niet win kan ik mijn team 100% inzetten voor de GoT cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Meest briljante wedstrijd voor mij tot nu toe: MatchID=252002198

Ik denk dat m'n spelers behoorlijk wat te bespreken hadden tijdens de thee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

netherworld schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:24:
[...]

verdedigers en vleugelspelers ook op PM selecteren? die snap ik ff niet hoe moet ik dat zien?

maar hogere teams trainen dus alleen algemeen of op passen ofzow? hoe doen ze dat financieel dan?
Ze halen de winst uit de meerwaarde die een secundaire skill als passen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

netherworld schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:32:
en dàt noemen we hier een 'Leermomentje®' ;) :P

Hoe zit het trouwens met het begin van de GoT-cup... dat is toch niet komende woensdag? oftewel kan ik voor de komende dinsdag nog wél een friendly regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop het niet, want er zijn pas 7 inschrijvingen en daarmee zou het wel een erg korte GoT-cup worden. Heb de inschrijvingen wel opgezet op verzoek, maar heb verder weinig gezien over de GoT-cup. Dus hopelijk komen er nog meer inschrijvingen, want anders is het de moeite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:22:
Ik hoop het niet, want er zijn pas 7 inschrijvingen en daarmee zou het wel een erg korte GoT-cup worden. Heb de inschrijvingen wel opgezet op verzoek, maar heb verder weinig gezien over de GoT-cup. Dus hopelijk komen er nog meer inschrijvingen, want anders is het de moeite niet.
misschien nog een newsletter sturen naar alle federatieleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie organiseert de Cup dan dit seizoen, want ik was dat niet van plan in ieder geval. Kom nu al tijd te kort voor sommige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:32:
Wie organiseert de Cup dan dit seizoen, want ik was dat niet van plan in ieder geval. Kom nu al tijd te kort voor sommige dingen.
Quintus meldde zich bereid hier wat tijd in te steken? wat mij uitstekend lijkt en juist een oplossing voor de mensen die er anders eigenlijk verantwoordelijk voor waren, maar nu geen tijd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

RM-rf schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:05:
[...]

Quintus meldde zich bereid hier wat tijd in te steken? wat mij uitstekend lijkt en juist een oplossing voor de mensen die er anders eigenlijk verantwoordelijk voor waren, maar nu geen tijd hebben :)
Ik heb Quintus inmiddels de rechten op GoTtrick gegeven om in het admin menu te komen.

@ Quintus, bij vragen, voeg me even toe op MSN en ik zal het je uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:51:
[...]

Ik heb Quintus inmiddels de rechten op GoTtrick gegeven om in het admin menu te komen.

@ Quintus, bij vragen, voeg me even toe op MSN en ik zal het je uitleggen.
Super d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
nevermind, niet goed nagedacht

[ Voor 92% gewijzigd door brambest op 30-10-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
Anoniem: 28736 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:32:
[...]

Ze halen de winst uit de meerwaarde die een secundaire skill als passen heeft.
dus zij kopen een middenvelder met goed passen en trainen die door tot uitmuntend of briljant?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
waar kan ik me aanmelden voor die GoTcup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
OK, merci, heb me ingeschreven voor de GoT Cup

Nog even over wat te doen in IV en V, daar is geen goed antwoord op. In ieder geval niet 1 antwoord. Dit is waar het spelletje echt begint. Sommige managers geven bakken met geld uit, anderen stoppen met trainen, anderen richten zich op de beker, sommigen geloven in subskills........

Wat ik merk is dat Hattrick niet goed meer zo makkelijk te sturen is op dit nivo. Je doet je best, maar ME en blessures kunnen zomaar roet in het eten gooien en ervoor zorgen dat je degradeert. Met een beetje pech kom je dan in een lagere league, waar opeens sterkere teams inzitten 8)7 Ook merk ik dat ik het ene jaar met gemak op de 3e plek eindig en het seizoen daarna moet knokken om niet te degraderen. Op dit moment zitten er 6 punten tussen de nr 2 en de nr 7, tsja dan kan 1 keertje pech veel invloed hebben.

En daar is het waar dit MANAGEMENT spel begint. Ga je voor subskills, allemaal Nederlanders, een andere training???? Beslis en probeer plezier te beleven aan dit spel. Om maar een dooddoener te gebruiken, (vrij naar John Lennon): de ME is wat er gebeurt terwijl je bezig bent met andere plannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

netherworld schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:54:
waar kan ik me aanmelden voor die GoTcup?
http://www.gottrick.nl.nu/ >>> GoT Cup >>> Inschrijvingen

Je moet wel even een account aanmaken als je die nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:54
Hoe is jullie ervaring eigenlijk met Hattrick Organiser? Kloppen de bedragen (marktwaarden) een beetje die voor de spelers gerekend worden? Indien dit een Ja is, kan ik voor volgend seizoen 3 ton (ruim) meer investeren dan dit seizoen. Het was nu mijn 1e seizoen, heb geen spelers gekocht om te trainen, maar ga ik wel mee beginnen volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
bij mij team is het uitverkoop op dit moment ;)

is kijken wat het vanavond allemaal gaat opleveren en wat we met het geld gaan doen...

seizoen is dankzij die oefenwedstrijd van afgelopen woensdag helemaal naar de ....

jaja leermomentje nou zulke leermomentjes hoef ik niet meer...

teamnaam: netherworld
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.