Mijn spelers zitten nu nog steeds huilend in de kleedkamer
de sterke teams zijn Oklahoma Tornadoes met zn supermiddenveld
Als al mijn spelers fit zijn dan heb ik qua sterren toch echt een beter middenveld dan Oklahoma.
en tactisch gezien vind ik dat fc Thistle zeker een goed plannend e tacticus... die haalt met overwegend zwakkere ratings, maar wel een sterke aanval veel punten en dat is best moeilijk.
Hij heeft gewoon mazzel dat iedereen tegen hem waarschijnlijk PIC speelt, aangezien de ratings vd tegenstander altijd een stuk minder zijn, omdat het niet zo'n sterk team is, maar hierdoor pakt hij in mijn ogen punten, niet omdat het een groot tacticus is.
degradatie zou je wel moeten kunnen voorkomen. en je huidige lagere positie lijkt vooral met dat onhandige verlies in week 4, wat samen leek te hangen mete en ongelukkige rode kaart én blessure, maar misschien ook met een negatief effect van het sterk inzetten op de beker en toch verliezen (?)
Degradatie gaat echt niet gebeuren, dan zet ik alles meteen te koop. Als je met zo'n team niet meer mee kan, wat dan nog wel?
dat je salaris erg hooog is (schrikbarend veel zelfs, wekelijks €80.000 meer dan de tweede, daarmee maak je jezelf kapot ) zegt niet zoveel....
Hogere salarissen maakt lang niet altijd daadwerkelijk betere spelers....
soms kun je behoorlijk besparen door op zoek te gaan naar meer salaris-efficiente spelers (die meer subskills hebben)
Dan mag jij mij wel even vertellen waar ik het dan fout doe

Zoals op mijn middenveld loopt 3x reusachtig positiespel en 1x buitenaards en 1 reusachtige winger. Als subskill hebben ze allemaal passen tussen goed en formidabel. Wat voor spelers zou ik dan wel moeten kopen waardoor de salarissen laag blijven en ze toch 8 sterren halen?
opvallend is volgens mij dat je verdediging zo zwak is..... die 4 sterren verdediger hoort imho niet meer te spelen:
qua gemiddelde def-ratigs sta je behoorlijk onderop in je liga (enkel twee teams slechter)... zeker als je middenveld niet overdreven sterk is, ontkom je niet aan meerdere kansen weg te geven en met zulk een zwakke verdediging zal dat snel catastrofaal kunnen uitwerken.
Ja dat is mijn spelhervatter (goddelijk + heeeeeel veel). Hij speelde eigenlijk nog omdat ik mijn team gerefreshed heb begin dit seizoen waardoor ik geen goede spelhervatter had. De 1 na hoogste na hem heeft pas briljant. Alleen laat zijn spelhervatter skill het dit seizoen een beetje afweten. Pas 3x gescoord. Maar in zijn hele leven al 95x (als verdediger).
waarschijnlijk zorgt het er ook voor dat je tegenstanders sneller Normaal of zelfs MOTS tegen je spelen, omdat tegen jouw veel te winnen is aan een net wat sterker middenveld.
Ik zou overigens gewoon werken aan de zwakke plekken in je team en niet rigoureus dingen gaan omgaan omgooien, maar dat is ook persoonlijk.
Ok, dan koop ik nog 1 bovennatuurlijke verdediger dan heb ik daar ook 3 van. Verder heb ik nog 2 bovennatuurlijk spitsen. Waar zou je dan nog meer in willen investeren en wat zouden dan de skills van de nieuwe spelers moeten zijn?
Alle advies is welkom.