Heb ik erg vaak, had ik het al eerder over.
Ik bewaar een werkende config en schrijf die over de andere heen als ik die fout krijg en het werkt weer.
Deze error krijg ik als er niet nar acamd geconnect kan worden.
Het lijkt er mee te maken te hebben dat acamd niet goed wordt afgesloten.
Nu heb ik wel een idee maar firedaemon is niet langer gratis, en ik weet niet hoe ik zelf een service aanmaak nog, geen tijd voor enzo.
Binnenkort maak ik even een low profile bracket voor de terratec, heb nu al alles afgetekend maar de kolomboormachine die ik tot mijn beschikking heb staat helaas aan de andere kant van het land.
Verder gekeken naar andere low profile dvb-c kaarten, en elke keer kom ik weer uit bij de teratec/technisat/twinhan. Weet iemand hoe dit komt? werkelijk waar, analoog, dvb-s/t zijn er zat low profile kaarten, zelf dual tuners!, maar dvb-c ho maar... en laat ik nu net geen keus hebben.
Ik mag hier van de gemeente Utrecht geen schotel plaatsen, bederft het stadsgezicht, en wees nu eerlijk dat staat ook niet op een herenhuis. Dvb-t heeft niet alleen veel last van scooters en auto's die voorbij komen hier (ja een half jaar noodgewongen digitenne gehad omdat de huisbaas geen tv-kabels had getrokken

) maar het is ook geen alternatief, blokkenfestijn @ tv, no thanx.
Nu kwam ik dit tegen, nu is mijn Duits redelijk, maar is dit een concreet product of een pre-productie model?
http://www.soltel.de/quad-dvb-ct.html En beter nog quad tuner(!), hoewel dual tuner meer dan genoeg voor mij is hoor

Maar goed vind het prima om te zien dat dvb-c als het ware nog niet afgeschreven is, al was het maar omdat ik een gruwelijke hekel heb aan al die schotels overal, erger ik me echt kapot aan.