Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 11:25

gjs

Scoobydoobydoo

Donderstraaltje schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:56:
Dan weet ik niet goed welke kant hij op wil.
Sharen buiten eigen huis is illegaal, maar verschilt nagenoeg niks met binnenshuis via de reader.
Idd sharen met newcs en een cardreader komt op het zelfde neer als de oplossing hierboven (bv SmartWi). Binnenshuis sharen is dan ook wel toegestaan. Maar zoals ook al gezegd als je ook meerder kaarten van Ziggo kan krijgen waarom dan die moeite ?

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

gjs schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:24:
[...]

Idd sharen met newcs en een cardreader komt op het zelfde neer als de oplossing hierboven (bv SmartWi). Binnenshuis sharen is dan ook wel toegestaan. Maar zoals ook al gezegd als je ook meerder kaarten van Ziggo kan krijgen waarom dan die moeite ?
30 euro per kaart misschien ;) Terwijl die kaart daarna niet meer bruikbaar is?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me alleen indenken dat het een handig systeem is als je totaal a-technisch bent.
Maar snap nog steeds niet waar hij heen wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 01:15

Cybergamer

Wanna Play a Game?

grun93 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:32:
[...]

Zoals je dat omschrijft lijkt me dat nogal bewerkelijk en langdurig? Om mijn opnames te bewerken, eigenlijk vooral om de reclames te verwijderen, gebruik ik de VideoRedo TVSuite. Die kan op het frame nauwkeurig snijden en ook meteen alles in DVD formaat op een schijfje branden.
Had ik mee zitten spelen, maar die doet geen subs (mij iig niet gelukt). Daarbij kan ik met TMPGEnc ook gewoon knippen hoor, maar daar heb ik nog niet naar gekeken. Ik heb gewoon hoofdstukken gemaakt van de reclame blokken, meest makkelijke voor nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Cybergamer op 14-08-2010 22:44 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

Skinkie schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:34:
30 euro per kaart misschien ;) Terwijl die kaart daarna niet meer bruikbaar is?
Kijk eens op marktplaats, door staan genoeg ongeregistreerde kaarten te koop rond de 10 euro.
Wat je bedoeld met 'daarna niet meer bruikbaar' volg ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs

gjs

Scoobydoobydoo

Donderstraaltje schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:42:
Ik kan me alleen indenken dat het een handig systeem is als je totaal a-technisch bent.
Maar snap nog steeds niet waar hij heen wilt.
Het is toch wel duidelijk dat hij externe sharing wil om op die manier goedkoper de zenderpakketten te kunnen krijgen. Waarom hij dat dan bij Ziggo gaat navragen is mij ook een raadsel :?
Ik denk dat 3 op marktplaats gescoorde kaarten stukken goedkoper is dan zo'n smartwi. Er zijn ook shops die ze gewoon nieuw al een stuk voordeliger aanbieden. Ik vraag me trouwens ook af of die smartwi achtige oplossingen wel werken in de gecertificeerde Ziggo apparatuur. Meestal worden Irdeto ACS V5 en hoger kaarten niet door dat spul ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

gjs schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:49:
[...]

Kijk eens op marktplaats, door staan genoeg ongeregistreerde kaarten te koop rond de 10 euro.
Wat je bedoeld met 'daarna niet meer bruikbaar' volg ik niet helemaal.
Waar komen die dan vandaan? Van de vrachtwagen gevallen?

Ik bedoel dat je met iedere technischere oplossing straks bijvoorbeeld nog kunt switchen nara CanalDigital en dat je dan nog wat aan die kaartjes hebt. Terwijl als je nu gaat investeren in wat extra Ziggo kaarten je ze weg kunt gooien.

Daarbij kun je maximaal 3 kaarten op 1 abbo zetten.. dat hoeft geen limiterende factor te zijn :+ maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 09:25
Skinkie schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:26:
[...]

Waar komen die dan vandaan? Van de vrachtwagen gevallen?
Iedereen die alles in plus of extra 1 aanschaft krijgt van ziggo een decoder en smartcard.
Vaak hebben mensen al digitale televisie en krijgen dus een 2e decoder en 2e smartcard. Niet iedereen heeft daar behoefte aan en zet het op marktplaats.

Bij veel webwinkels kan je een nieuwe smarcard voor 15 euro krijgen, wil je dus op marktplaats je smartcard verkopen dan moet je onder die prijs gaan zitten.

Ik had al digitale televisie, en kreeg dus vanwege alles in 1 plus een 2e smartcard (en decoder). Later bij aanschaf van een ci+ cam kreeg ik nogmaals een smartcard. Had dus 3 smartcards in huis (2 ongebruikt) waarvan ik er dan ook twee verkocht heb via marktplaats.

[ Voor 20% gewijzigd door job op 15-08-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 01:15

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb mijn kaart gekocht op eBay voor 8,- incl. verzending.

Let er wel even op dat het om niet geactiveerde kaarten gaat! In mijn zoektocht op MP kwam ik nog wel eens verkopers tegen die (onbewust) geactiveerde kaarten verkopen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

babyxl schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:06:
Ik heb mijn kaart gekocht op eBay voor 8,- incl. verzending.

Let er wel even op dat het om niet geactiveerde kaarten gaat! In mijn zoektocht op MP kwam ik nog wel eens verkopers tegen die (onbewust) geactiveerde kaarten verkopen.
En wat is daar het probleem van dan? Je kunt een smartcard toch gewoon toevoegen met de webinterface van Ziggo?

Trouwens een decoder krijgen is onzin. Je betaalt er minimaal extra voor.

[ Voor 7% gewijzigd door Skinkie op 15-08-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
En hier gaan we weer verder: \[DVB-C] Digitale kabel TV op de PC [DEEL 5]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006