Noem je dat vieze handen? Ik zal ooit eens een foto maken van mijn handen als ik mijn fietske net heb schoongemaakt
Daar is zwart nog wit bij..
:D
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Noem je dat vieze handen? Ik zal ooit eens een foto maken van mijn handen als ik mijn fietske net heb schoongemaakt
:D
Maar dit was natuurlijk over 2 paar handen verdeeldKoffieNT schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:39:
[...]
Noem je dat vieze handen? Ik zal ooit eens een foto maken van mijn handen als ik mijn fietske net heb schoongemaakt.
Daar is zwart nog wit bij..
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
If it aint fixed, it's broken.
Gelukkig ben ik van het type " wat m'n ogen zien kunnen m'n handen maken", vroeger ook m'n hele scooter uit elkaar getrokken (en succesvol weer in mekaar gezetImpry schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:39:
[...]
Zou dat echt niet trekkenIk koop gewoon een nieuwe fiets en dan af en toe klein onderhoud, maar zodra er maar een derailleur afgesteld moet worden ga ik al naar de fietsenmaker.
Ben zo a-technisch wat dat betreft.
RESTECP!
[ Voor 6% gewijzigd door MartijnGizmo op 12-10-2009 20:26 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Bramster op 12-10-2009 22:00 ]
Nee die remblokjes zijn voor dezelfde fiets.Bramster schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:51:
Ziet er goed uit allemaal! Goed bezig!
maar 38T? zou dat niet wat licht zijn voor over de weg? voor op de weg wordt volgens mij 42-16 als uitgangspunt gebruikt.
eneeh, die sintered remblokjes? voor een andere fiets neem ik aan?
[ Voor 10% gewijzigd door ThunderNet op 12-10-2009 22:15 ]
oh, voor heb je een mechanische schijfrem?ThunderNet schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:14:
[...]
Nee die remblokjes zijn voor dezelfde fiets.
Koop een willekeurige MTB, zonder verende voorvork, maar zorg dat er des te meer kwaliteit zit in de afmontage (alles XT bijv ipv deore). Bandjes die je er op moet leggen: slicks, niet al te breed (maar ook niet te smal, afhankelijk van je smaak) met noppen aan de zijkant. Daar moet je simpelweg zelf naar op zoek gaan.Trax_Digitizer schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:52:
Na jaren niks aan sport te hebben gedaan wil ik het fietsen weer gaan oppakken. Een fiets heb ik niet meer, dus ik ben van plan er een aan te schaffen. Ik heb al een en ander bekeken en gezien, maar ik wil het toch nog eens tegen de lezers van dit topic aanhouden. Wellicht dat jullie nog wat goede tips hebben.
Semi mechanisch/hydraulisch.. (Promax DC 800). Gaat dus met gewone remkabel naar de rem, en die trekt in de rem zelf een zuiger aan.Bramster schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:56:
[...]
oh, voor heb je een mechanische schijfrem?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:30:
Hm, zou m'n Xtrail op dit rek passen?
[afbeelding]
Met name qua framedikte voor de klemmen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 23:49 ]
Wow, vette pics mr.!ThunderNet schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:43:
En het resultaat van een middagje knutselen (helaas met enkele tegenslagen).
Met een D3 icm stukje glas met een groot diafragma. De donkere foto's vanaf de zijkant ingeflitst met een ik gok een SB800 of een SB900.Jazzper schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:45:
1 vraag: hoe heb je die foto's gemaakt?
1 opmerking: coole bike
[ Voor 5% gewijzigd door jules op 27-10-2009 11:59 ]
Niet geheeljules schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:59:
[...]
Met een D3 icm stukje glas met een groot diafragma. De donkere foto's vanaf de zijkant ingeflitst met een ik gok een SB800 of een SB900.
ps, die oranje ketting is best bruutHopen dat die ook zo oranje blijft...
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 18:06 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Bramster op 28-10-2009 15:53 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
[ Voor 5% gewijzigd door willy1986 op 08-11-2009 21:44 ]
Op welke route is dat gebeurd?Bramster schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:21:
Vandaag een flinke crash gemaakt, heb een zware hersenschudding en ik heb geen idee meer wat is gebeurd, rest van de dag is ook helemaal weg
De wijzen komen uit het Oosten!
Sux kerel, sterkte en beterschap.Bramster schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:14:
ja, zo'n verhalen hoor ik veel van mensen met een lichte hersenschudding... laat ik nu net een zware hebben
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
[ Voor 13% gewijzigd door Bramster op 14-11-2009 20:38 ]
AangepastViperke schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:46:
Jules zou jij de Trek 6300 van impry even onder mijn naam in de startpost willen zetten
Handtekening
Het valt wel een beetje uit de toon ja, aan de andere kant is de ketting en de derrie ook nog zilver.Bramster schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:30:
Vind het bijna jammer dat de XT crank zilver is![]()
Maar het oranje is echt fluo-oranje, de camera krijgt het er niet op
Mooie specs en frame! Grappig om te zien dat ze bij Trek de frametypes vaak gewoon min of meer doorschuiven.Jacub86 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:38:
Ik heb een paar weken geleden een tweedehands trek 8500 frame uit 2007 gekocht en deze opgebouwd met als resultaat:
[afbeelding]
Niet luisteren naar die zeikerds, gewoon een On One Mary erop!Bramster schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:23:
een flatbar zou echt niet staan bij dit soort fiets hoor, hier moet gewoon een riser op
(die lange stuurpen gaat er nog vanaf he? komt een 70mm op)
Word!Bramster schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:23:
een flatbar zou echt niet staan bij dit soort fiets hoor, hier moet gewoon een riser op
(die lange stuurpen gaat er nog vanaf he? komt een 70mm op)
[ Voor 31% gewijzigd door Bramster op 19-11-2009 15:19 ]
Djuu! Nog een maand?Impry schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:57:
[afbeelding]
Pff... moet nog een maand wachten. Levering uitgesteld naar medio december.
Gelukkig heb ik nu toch geen tijd, maar vind het wel jammer dat het zo lang duurt.
[ Voor 104% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:35 ]
Ja, ik wel per se die kleur, lekker exclusief.dnhelle schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:54:
[...]
Djuu! Nog een maand?
Wil je een maand wachten voor een kleur. Gezien de prijs (met alle respect) zou ik dus kijken voor een alternatief...
Ik vind de keuze qua fiets logisch, als het niet alleen de kleur isImpry schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:59:
[...]
Ja, ik wel per se die kleur, lekker exclusief.En door grote drukte op 'zakelijk vlak' ben ik nu toch elke zaterdag nog aan het werk, dus weinig tijd om te MTB-en.
En qua prijs is het inderdaad geen hele bijzondere fiets, maar ik zweer bij Trek en weet nu al zeker dat de montage mij niet in de steek gaat laten. Dus dit is voldoende.
Maar niet op een Trekdnhelle schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:18:
[...]
De montage kun je toch ergens anders ook vinden?
[ Voor 26% gewijzigd door Impry op 20-11-2009 13:32 ]
[ Voor 100% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:35 ]
Als ie lekker zit, zit ie lekker. Dat voel je zelf het beste.Fastman schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:08:
[...]
En neen, het is geen vrouwenfiets!
Hij zit lekker, verkoper heeft me opgemeten en op maat gemaakt (ander stuur, stuurpen, zadelpen, zadel), al ben ik 1m78, maar blijkbaar korte beentjes
[ Voor 8% gewijzigd door Sp33dFr34k op 21-11-2009 14:04 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Gewoon de breedste SKS-units, passen ook (net) om 2.35 Fat Franks / Big Apple's...Bramster schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:34:
ja, beter als een oude opa fiets
moet nog even kijken of ik er ook spatborden/bagagedragers op ga zetten. De montage punten zitten iig op het frame
denk dat ik hem helemaal fluo-groen ga maken, zo opvallend mogelijk. Dan is de kans dat die gejat gaat worden ook al kleiner. En het past wel mooi naast bij fluo-oranje On-One
Woei, die ga ik weer even updatenSp33dFr34k schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:03:
Ruig ding Bramster
Ik had de TS nog beloofd wat nieuwere plaatjes te zoeken, hierbij 2 stuks:
[afbeelding]
[afbeelding]
Al lang niets meer aan veranderd, maar ben er wel tevreden mee
Ik herontdekte dit topic uit verveling vanwege m'n hersenschudding. En als ik iets fotografeer, dan moet ie natuurlijk wel een beetje in een geschikte omgeving staan. En aangezien ik nog steeds niet echt beter ben, is het er om die reden nog niet van gekomen.@jules: waarom staan er geen pics bij jouw Stevens??
Mooie fiets!Sp33dFr34k schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:03:
Ruig ding Bramster
Ik had de TS nog beloofd wat nieuwere plaatjes te zoeken, hierbij 2 stuks:
[afbeelding]
[afbeelding]
Al lang niets meer aan veranderd, maar ben er wel tevreden mee
@jules: waarom staan er geen pics bij jouw Stevens??
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Waar een hersenschudding niet goed voor is he?jules schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:30:
[...]
Ik herontdekte dit topic uit verveling vanwege m'n hersenschudding. En als ik iets fotografeer, dan moet ie natuurlijk wel een beetje in een geschikte omgeving staan. En aangezien ik nog steeds niet echt beter ben, is het er om die reden nog niet van gekomen.
Mja, maak er maar een grapje om. Ik zit dus nog steeds ziek thuis omdat ik nog niet 100% genoeg ben om te werken. Ik weet niet hoe hard jouw klapper was, die van mij was hard genoeg dat ik zeker een 9 uur volledig kwijt ben. Het is vermoedelijk ergens op straat gebeurd en heb daarna of daarvoor een nacht op straat rondgehobbelt. Ik weet dus geeneens hoe of wat er precies gebeurd is. Er was geen bekende in de buurt die het me na kon vertellen...Bramster schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:56:
[...]
Waar een hersenschudding niet goed voor is he?
[ Voor 14% gewijzigd door jules op 21-11-2009 20:40 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Impry op 22-11-2009 08:17 ]
De wandelaar vluchtte van het mtb pad de begroeiing in en zat klaar met zijn camera...Impry schreef op zondag 22 november 2009 @ 08:16:
Leuk om zo'n foto te hebben. Hoe wist je waar ze te vinden waren?
Ohja, die bidon valt wel heel erg uit de toon.
En als je dan nog goedkoper wil, dan haal je die tabletten bij bijv. de jumbo. Nog een stuk goedkoper. Ik gebruik ze in mijn camper en het werkt als een tierelier om de watertank schoon en smetvrij te houden.Bramster schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:40:
tjah, dat is misschien een beetje een probleem van een namaak camelbak...
de waterzakken van camelbak zijn echt super
Maar je zou eens kunnen proberen met Steradent tabletten. Dat zijn tabletten om kunstgebitten schoon te maken maar ze zijn praktisch hetzelfde als de schoonmaaktabletten van Camelbak zelf, maar dan een stuk goedkoper
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq