SSD heb ik zojuist ingebouwd in mijn iMac. Alles is goed gegaan, alleen wel nog wat stof en afdrukken van de bus met lucht achter gebleven (tip: als je compressed air gebruikt, zorg er dan voor dat je de bus rechtop houdt en niet te veel schudden tijdens het spuiten, de vloeistof die er uit komt laat vlekken achter die je maar moeilijk weg krijgt).
Vanmiddag een remote install gedaan via mijn MacBook, god wat gaat dat traag! Helaas heb ik geen externe schijf liggen waar vanaf geboot kan worden helaas, dus ik heb geen andere keus. Geen remote install gebruiken dus als je haast hebt
Heb net alleen wel mijn install gesloopt doordat ik een symbolic link verkeerd had gelegd naar mijn Library op mijn SSD.

Kan ik weer opnieuw beginnen! Ik had dus via Acounts de hele home folder verplaatst naar mijn HDD en wilde een symbolic link maken van de Library naar mijn SSD, dat ging dus helemaal mis. Kan iemand mij stap gewijs misschien uitleggen hoe ik dit moet doen? Heb geen zin om dalijk voor de 3de keer namelijk een nieuwe install te moeten doen
edit: Heb het nu anders gedaan! Eerst geprobeerd door alvast een link te maken op de HDD naar mijn SSD en dan in System Preferences > Accounts de home folder verplaatsen, hij hield de link wel maar ik kreeg allemaal rare problemen met mijn keychain. Heb het nu omgedraaid, allemaal links gemaakt van Documents, Video, Music etc. naar de HDD op mijn SSD en daarna de Home folder weer verplaatst naar mijn SSD, en dat werkt blijkbaar wel goed.
[
Voor 17% gewijzigd door
Soepstengel op 25-03-2011 16:59
]