Ik snap dat je niet alles uit je homefolder op je SSD wilt hebben, maar de hele homefolder naar een HDD verplaatsen is gewoon niet handig.
Eén van de voordelen van je SSD is dat de access time vrijwel gelijk is aan nul. Apps starten sneller op omdat ze direct uitgelezen kunnen worden (en omdat de overdrachtsnelheid hoog is). Waarom zou je dit dan niet willen voor je browsercache? Of voor de instellingsbestanden (plists etc) van je apps? Je veelgebruikte documenten? De spullen op je desktop? Je mail (mits je een desktopmailer gebruikt)? Denk ook aan chatbestanden (adium), user fonts, cookies, logs, adresboek, etc etc.
Mijns inziens is het van groot belang om ook al die bestanden op je SSD te plaatsen, om optimaal gebruik te kunnen maken van de snelheid die je hebt gewonnen en de euro's die je hebt uitgegeven.
Je kan dit op twee manieren doen.
1- Plaats alleen je ~/Library terug naar de SSD;
2- Plaats je hele ~ terug op de SSD naar waar 'ie was en zet de plaatsverbruikers op je HDD.
Ik heb optie 2 gekozen, omdat dat voor mij het zinnigst was. Movies, Music (en daarmee de itunes library) en Pictures heb ik los op de HDD gezet, de rest staat gewoon netjes op de SSD.
Plaatsgebrek ga je daarmee ook niet hebben, m'n /Applications is nu 6GB en ~ is 10GB, al met al heb ik 25GB in gebruik op m'n SSD. Met een 60GB heb je dus meer dan genoeg ruimte.
Het voordeel dat ze op de door jou gelinkte site noemen, dat je na een reinstall je homefolder alleen maar hoeft terug te linken, is zeker handig maar voor mij weegt het argument van snel gebruik toch vele malen zwaarder. Gebruiken doe je je computer elke dag, herinstalleren doe je hopelijk nooit tot 1x per jaar (ik zit nu op eens in de 2 jaar). Bovendien heb je natuurlijk een nette Time Machine backup van al je documenten en de rest van je home folder... Toch?