Het was gisteren prachtig weer inderdaad, ik heb daarom ook meteen maar een stukje gereden. Geen rondje en daarom dus ook ongeveer 60 km tegen de wind in. Gelukkig scheen het zonnetje wel, dus toch nog een gemiddelde van 28.5 km/u gehaald.
fsve schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:17:
ik kom net terug van een rondje 55 km, maar d'r stond behoorlijk wat wind zeg. Eerste stuk langs de ijssel lekker wind mee en dat ging lekker

daarna een flink stuk wind tegen en toen viel het even tegen zeg...
Dat was even afzien... op een aantal stukken door de polder kwam ik echt bijna niet meer vooruit.
Maar toch nog met bijna 26 gem. het rondje af kunnen maken.
Zolang het niet regent blijf ik nog wel door rijden. Kou en wind maakt niet zoveel uit, alleen nat zijn niet.
Linkje naar de ronde:
rondje
Vandaag was het een stuk erger met de wind inderdaad. Windkracht 5 a 6 was het schijnbaar, ik kon het wel merken, want in het zeeuwse open land kon ik soms de snelheid amper boven de 20 houden. Op die momenten was ik in ieder geval blij dat ik maar 48 km hoefde te rijden om aan te kunnen schuiven voor taart bij een verjaardag

Mijn gemiddelde zat viel me met 27 km/u nog mee, maar dat komt waarschijnlijk vooral door het laatste stuk, waar ik met wind mee zowaar de 60 km/u nog aan kon tikken.
Overigens, het stuk wat jij vandaag hebt gemaakt, lijkt op een rondje wat ik af en toe rijd. Ik kom alleen uit Rotterdam Centrum, dus ik moet wat verder door de stad. Verder zijn er in die buurt veel rustige polderweggetjes te vinden, waardoor mijn route elke keer anders is.
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:14:
Ben hier al een tijdje actief, maar heb mezelf nog nooit aangemeld voor de TS. Kan ik er ook in met mijn Cinelli xperience, afgemonteerd met Campa Veloce?
[
afbeelding]
Zijn er hier fietsers uit Rotterdam? Mensen die in deze herfstige tijden rondjes Rotte blijven rijden?
Ik kom dus uit Rotterdam, woon zo goed als in het centrum. Lastig wel, omdat ik dus best een stuk moet fietsen om de stad uit te komen, welke kant ik ook op ga. Er zijn een aantal rondjes die ik vaker doe dan anderen, maar langs de Rotte heb ik eigenlijk nog maar 1 keer gefietst. Vaker fiets ik via Zweth, Delft, Schipluiden, Maasdijk naar Hoek van Holland, van waar ik langs de Nieuwe Waterweg weer terug naar Rotterdam rijdt. Een ander stuk wat ik regelmatig doe, is vanuit Rotterdam naar Bergen op Zoom, door de Heijenoordtunnel en over de Haringvlietbrug, soms fiets ik van daaruit nog verder Zeeland in, daar ken ik mensen waar ik kan stoppen en wachten tot m'n vriendin me komt halen

.
Door het mooie weer van dit weekend en vorig weekend ben ik steeds gaan fietsen en daardoor heb ik al 3 keer sinterklaas gezien! Ik kom steeds toevallig door dorpjes waar allerlei blije kinderen rondrennen en zwarte pieten snoepgoed in het rond gooien. Mooie reden om steeds weer te fietsen