Klinkt alsof het een keer tijd wordt voor een grote GoT rondrit door de duinenRopniko schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:51:
[...]
Dan ben ik je waarschijnlijk ergens tegengekomen als je tussen 10:00 en 13:00 op die route zat, fietste zelf vanuit Lisse, naar Noordwijk-Zee, Katwijk, Scheveningen en vervolgens via Wassenaar, Katwijk en Noordwijk-Zee via de Leidsevaart (of Haarlemmertrekvaart) weer terug naar Lisse. Geen 125 km, maar een schamele 75 km.
Kan iedereen een rit door de duinen tussen Scheveningen en Zandvoort aanraden. Alleen tussen Noordwijk en Langevelderslag (halverwege tussen Noordwijk en Zandvoort) is er een groot deel schelpenpad (fietst overigens wel lekker) en een stukje klinkers. Verder is het asfalt of betonplaten. Qua wind zit je het grootste deel van de rit achter de eerste duinenrij, dat maakt het soms bij een straffe westenwind wel handig fietsen. Het enige nadeel is dat het er wel vaak al druk is, alleen op een beetje de afwijkende tijden ('s avonds na 20:00 en zondagmiddag na 15:00 is het er aardig rustig).
Als ik op dit forum af ga dan komen velen van ons elkaar regelmatig tegen daar, zonder dit te weten en dus ook zonder elkaar te groeten zoals ik hierboven lees.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt