Ik ben zelf nog bezig alle 3 de officele games te spelen SoC heb ik laatst uitgespeeld ben nu bezig in clear sky al schiet dat ook al aardig op richting einde en daarna wil ik nog CoP spelen. allemaal met de 2009 complete mod. Dacht dat ik door de geweldige ervaring de games wel behoorlijk onthouden had, maar kom toch dingen tegen dat ik denk van zit dat er in? SoC herrinder ik me tot nu toe nog het beste maar bij Clear Sky al behoorlijk dingen tegen gekomen van WTF?
Vind de games nu ik wat ouder ben wel niet meer zo ontzettend eng meer xd. Kan me nog herinneren dat ik in het bloodsucker dorpje vroeger naar een huisje gerent was op het dak gesproken en er niet meer af durfde vanwege de bloodsuckers hahaha. heb ze toen vanaf het dak dood geschoten en toen nog twijfels of het wel "veilig" was. Geweldige ervaring en herinneringen aan die game nog. Als ik ze alle 3 uitgespeeld heb ook maar eens die lost alpha proberen. Hopelijk zijn dan ook de bus waar jullie overspreken er een beetje uit.
Vind de games nu ik wat ouder ben wel niet meer zo ontzettend eng meer xd. Kan me nog herinneren dat ik in het bloodsucker dorpje vroeger naar een huisje gerent was op het dak gesproken en er niet meer af durfde vanwege de bloodsuckers hahaha. heb ze toen vanaf het dak dood geschoten en toen nog twijfels of het wel "veilig" was. Geweldige ervaring en herinneringen aan die game nog. Als ik ze alle 3 uitgespeeld heb ook maar eens die lost alpha proberen. Hopelijk zijn dan ook de bus waar jullie overspreken er een beetje uit.
[ Voor 10% gewijzigd door SMD007 op 30-04-2014 00:00 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq