Mijn ervaring van paar uurtjes spelen gisteren:
Je loopt door een rampgebied met allerlei gemuteerde beesten die je elk moment overal om elke hoek kunnen attacken, of uit riet waar je door loopt langs de moerasssen.
Dit met een half rugzakje vol met met een beetje ammo, 1 of twee healthpackies, beetje anti radiatie shit, 2 blikjs tonijn, n handwapen en rifle met 20 kogels ...
Waren dat nou stalkers daar verderop of waren het bandieten ?? Laat ik even die heuvel opkruipen daar links en met mijn binoclairs het groepje eens nader inspecteren !
Damn, het ZIJN bandieten ...1 ....2....3....4 stuks om wel te zijn ... hmmm ... ik heb 20 kogels .. Ga ik aanvallen of er omheen ? Misschien hebben ze veel shit om te looten !
Ik besluit om aan te vallen .... Ik kruip langzaam richting de 2 bandieten die wat afgelegen van de rest staan. Met mijn silenced handgun pak ik ze allebei zonder dat de rest het doorheeft. 1 voor 1 pak ik daarna de andere 2 met mijn rifle (mooie headshots btw). Ik loot alle bandieten en ben weer wat ammo, 2 slpzakken (kan ik verpatsen) en 1 medkit rijker ! Op het moment dat ik mij omdraai om richting eerste missie te gaan, hoor ik gegrom mij en er lopen 4 honden !! Shit !! Ik wordt direct aangevallen ... kut ! ik bloed !! Die pijp daar !!! Ik klim erop, de honden blijven paar meter onder mij staan, wachtend totdat ik weer naar beneden kom, zal toch een keer moeten gebeuren. De lucht trekt in 1x zwart dicht en ik hoor onheilspellend geluid ....Hoor ik een sirene ??? Kut !!! Er komt een emissie aan !!! Ik spring van de pijp af en ren met de honden achter mij aan richting de plek die ik eerder had uitgekozen mocht er een emissie komen. Zonder verdere kleerscheuren kom ik veilig aan ... Ik neem snel een medkit, want ik zie dat ik door de eerdere attack toch behoorlijk gehavend ben ...Pfff ... wat n dag in te Zone weer .... Ik ga maar even slapen ...
--
Op deze manier spelen is toch vet ? Je gaat veel meer de omgeving scannen en belangrijke punten onthouden. Omdat de emissies niet worden aangegeven, en er ook geen schuilplek owrdt weergegeven, zul je veel meer vantevoren moeten bedenken waar heen te gaan etc. Het bevalt mij echt heel erg. En dat versie 2.0 alleen maar beter wordt is alleen maar goed nieuws !
[
Voor 8% gewijzigd door
JediUberknaft op 10-01-2013 09:50
]