Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Joy, constante internetverbinding. Dat vraagt om problemen met disconnects.Ik voorspel al ubisoft-a-like DRM problemen.

Overigens hier niet meer verder gespeeld met STALKER: COP omdat ik geen enkele savegame meer ingeladen krijg. Hij blijft gewoon hangen tijdens het loaden. Heb nu wel een nieuwe grafische kaart en een extra 4gig ram(ddr2) onderweg.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als ze inderdaad constante internetverbinding gaan vereisen, laat ik deze STALKER lekker aan me voorbij gaan. Dat soort draconische DRM zit ik niet op te wachten.

@4bit, heb ik zelf nooit meegemaakt, behalve dan bij het installeren van de Oblivion Lost mod voor SoC, volgens mij werkten toen m'n oude savegames ook niet meer.

Het helpt ook niet als je een nieuwe game start? Heb je dit sinds je die nieuwe grafische kaart geïnstalleerd hebt? In dat geval wil wellicht een herinstallatie wel eens helpen (update van de drivers waarschijnlijk ook, maar ik neem even aan dat je dat al gedaan hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
ik kan me niet voorstellen dat ik een stalker game laat liggen om klote drm vind het wel jammer.
ben nu rage aan het spelen erg gaaf ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Hallo tweakers en modjes ik heb zonet s.t.a.l.k.e.r shadow of chernobyl gekocht voor 2.50 (wauw :*)) bij spelinruil.nl nu heb ik ff een vraagje hoe vinden jullie deze game in tegenstelling tot bvb metro 2033?
ik vond metro 2033 wel nice ik denk dus ook dat ik deze wel leuk ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Valt niet echt te vergelijken. Sfeer heeft veel van elkaar weg, maar stalker heeft veel meer rpg elementen. Vooral met mods kun je op de meeste wapens wel iets van een scope, silencer of ubgl (under barrel grenade launcher) zetten als je die van een ander wapen afhaalt bijvoorbeeld.

Verder is het ook meer kiezen welke wapens (met de bijbehorende munitie) je mee neemt. Aangezien je beperkt gewicht mee kan nemen.

Persoonlijk vind ik stalker net leuker hierom... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:48:
S.T.A.L.K.E.R. 2 vereist constante internet verbinding.

De game bevindt zich nog in de ontwikkelingsfase, maar desondanks vindt Grigorovich de beveiliging van zijn game dusdanig belangrijk dat hij dit al kwijt wilde.

Bron: www.gamersnet.nl
Yep en voor mij een reden om het niet te kopen. Naast de tal van DRM kinderziektes die je bij elk spel weer ziet, want elke developer/uitgever wil het wiel weer voor zichzelf uitvinden, game ik juist op momenten dat ik geen internetconnectie heb.

Ik hoop dat het een kusje op de kont van uitgevers is, om ze goed te stemmen zodat ze het aandurven STALKER 2 uit te brengen, maar dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Als ze dit echt volledig zo willen gaan implementeren zullen ze een zeer, zéér groot deel van hun fanbase in een klap kwijt zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door twiFight op 11-10-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

nou ik heb stalker ff gespeelt was wel nice vond ik.
heb wel een keer een radiation bug gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Stalker kun je in principe niet "ff" spelen .. Juist het doorzetten in deze game om dingen uit te vinden hoe het werkt en wat je allemaal kan vinden etc. is een grote kracht van het spel. De eigen keuze maken om uren alleen maar te looten, sidequests te doen etc. Neem de tijd voor deze game, zet de complete mod eroverheen en geniet van het STALKER leven. Het heeft echt even tijd nodig, maar believe me ... Dat is het dubbel en dwars waard !

Verder over dat nieuwe DRM gebeuren bij ST2 !! Wtf ? Beter gaan ze dit niet doen, ik zit altijd wel aangesloten, maar kom op man .. Dit gaat mij (en velen anderen) toch te ver hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

http://www.fragland.net/n...t-decided-just-yet/26915/
Last Saturday we reported that GSC Games was going have a permanent internet connection as a requisite for S.T.A.L.K.E.R. 2, but it now seems Claudia Kern's statements were a bit premature.

The company has made an official statement, saying that there has not been a decision made on the matter, and they're only looking at the possibility of implementing this hidious form of DRM:

“The idea of implementing DRM came in as a possible anti-piracy solution. You know the severe level of commercial piracy we have here in ex-USSR region. This said however, there is no firm decision to go for DRM with S.T.A.L.K.E.R. 2 as of now. Be assured, we do realize how uncomfortable this solution is for the players, so we’ll continue looking for most effective, yet acceptable for all, way of protecting the game by the time of its release.”
Niet te hard van stapel lopen. ;)
Al denk ik wel dat mocht deze vorm van DRM doorgezet worden GSC zichzelf aardig in de voeten schiet.

Dit soort DRM valt in shooters die de meerderheid voor online play gebruikt nog enigszins te verantwoorden (je hebt immers al een verbinding nodig om het online te kunnen spelen), maar bij een singleplayer game als stalker die ook bijna niet om multiplayer draait valt dit bijna niet goed te praten.

Ten tweede zou de vorm van DRM waarover is gesproken mods zo goed als onnmogelijk maken (alle tekstbased info die serverside is opgeslagen, even quests aanpassen zit er dan niet meer in).

En dat is toch ook absoluut een sterk punt van de stalker tot nu toe geweest. Zou dus niet slim zijn om dat onmogelijk te maken.

Hell, zelfs ik heb al flink wat uren doorgebracht met die files door spitten om dingen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ach we gaan het meemaken, zal nog wel een tijdje duren totdat dit spel in de schappen ligt dus er kan nog van alles veranderen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik weet niet of het al geplaatst is, maar S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl krijgt in 2012 nog eens een nieuwe complete mod met nieuwe dingen...

Afbeeldingslocatie: http://www.flickr.com/photos/artistpavel/4514915273/in/set-72157608341111036

http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Welke NL "reis"-programma's zijn in Chernobyl geweest ??
Hoorde van m'n dochter dat ze op school een aflevering bekeken hadden (in het kader van natuurkunde, straling) die me wel intressant lijkt. Ze dacht dat het '3 op reis' was, maar daar kan ik zogauw niets van vinden. Wel 'reasadvies negatief', maar dat was maar een kort stukje ...

Ah, toch gevonden denk ik : http://3opreis.bnn.nl/video/2b3013d53db6c3d9658fb68810e36814

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 12-10-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

Hallo, ik heb net Shadow of Chernobyl weer geïnstalleerd en ik wilde deze patchen naar de laatste versie: 1.5.10 en toen ik de patch runde kreeg ik de melding: couldn't find the game. Ik heb het spel niet via steam, maar gewoon een dvd-rom en ik heb dus ook de bijbehorende patch gebruikt. Wat kan ik nu het beste doen?

Verder wil ik graag weten met welke games (SoC, CS, CoP) die Stalker Complete Mod 2009 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Neophyte808 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:30:
Hallo, ik heb net Shadow of Chernobyl weer geïnstalleerd en ik wilde deze patchen naar de laatste versie: 1.5.10 en toen ik de patch runde kreeg ik de melding: couldn't find the game. Ik heb het spel niet via steam, maar gewoon een dvd-rom en ik heb dus ook de bijbehorende patch gebruikt. Wat kan ik nu het beste doen?

Verder wil ik graag weten met welke games (SoC, CS, CoP) die Stalker Complete Mod 2009 werkt.
Ik kan me herinneren dat er verschillende patches waren. Geloof EU en non EU misschien de verkeerde gepakt?

Tis alweer een tijd geleden dat ik Stalker patches heb gedraaid. Ik kan me dus vergissen.... O-)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Misschien dat je de verkeerde patch gebruikt hebt? Er is namelijk een US versie en een non-US versie als ik me niet vergis.

Als je dat linkje van demon326 3 posts boven je volgt kun je zien dat de Complete mod voor alle drie de huidige stalker games is. ;)

Zijn wel 3 aparte mods hè.

[ Voor 8% gewijzigd door crizyz op 12-10-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

ChojinZ schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:37:
[...]
Ik kan me herinneren dat er verschillende patches waren. Geloof EU en non EU misschien de verkeerde gepakt?

Tis alweer een tijd geleden dat ik Stalker patches heb gedraaid. Ik kan me dus vergissen.... O-)
Ik gebruik deze: http://cs.stalker-game.com/en/?page=patches&item=10

en dan retail, staat niet bij of het EU of non-EU is, dat is het vervelende eraan.

EDIT: ...En laat maar, ik probeerde de patch voor Clear Sky over Shadow of Chernobyl heen te gooien 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Neophyte808 op 12-10-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Maar dit is voor clear sky .. je had het toch over SoC ?

EDIT: lol .... ok ...

[ Voor 18% gewijzigd door JediUberknaft op 12-10-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

JediUberknaft schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:08:
Maar dit is voor clear sky .. je had het toch over SoC ?

EDIT: lol .... ok ...
Leuk, de patch voor SoC geeft dezelfde melding: "The update program couldn't find the game. The update is impossible without the game installed."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Probeer eens hier al je patches vandaan te halen:

GAMERSHELL

[ Voor 14% gewijzigd door JediUberknaft op 13-10-2011 06:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
twiFight schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:08:
[...]

Yep en voor mij een reden om het niet te kopen. Naast de tal van DRM kinderziektes die je bij elk spel weer ziet, want elke developer/uitgever wil het wiel weer voor zichzelf uitvinden, game ik juist op momenten dat ik geen internetconnectie heb.

Ik hoop dat het een kusje op de kont van uitgevers is, om ze goed te stemmen zodat ze het aandurven STALKER 2 uit te brengen, maar dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Als ze dit echt volledig zo willen gaan implementeren zullen ze een zeer, zéér groot deel van hun fanbase in een klap kwijt zijn.
In principe wordt de anti piracy bescherming(DRM) van elk spel gekraakt. Dus ja, als je het de piraten een stuk moeilijker wilt maken is het juist verstandig om voor elk spel een andere DRM te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mejust schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 07:58:
[...]
In principe wordt de anti piracy bescherming(DRM) van elk spel gekraakt. Dus ja, als je het de piraten je legale gebruikers een stuk moeilijker wilt maken is het juist verstandig om voor elk spel een andere DRM te ontwikkelen.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

JediUberknaft schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 06:37:
Probeer eens hier al je patches vandaan te halen:

GAMERSHELL
1.0005 had ik al van GamersHell en 1.0006 werkt niet zonder dat 1.0005 geïnstalleerd is. Kortom, ik blijf die melding krijgen. Ik heb nu overigens wel die Complete Mod 2009 geïnstalleerd, maar ik kan niet echt zien of hij werkt. Het enige wat me opviel wat ik me niet kon herinneren van de vorige keer is dat er grijze cirkels op je PDA verschijnen met "The wounded brother was last seen here" of "Dead stalker's stash". Is er iets waaraan ik duidelijk kan zien dat de mod geïnstalleerd is? (heb overigens nog geen NPCs met NPCs zien zeulen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Als je mod hebt installed, ziet het menu er al anders uit (ziet al staan dat je in complete mod zit). Dus als je dat al niet ziet, is het niet goed gegaan. Heel andere backgroundpicture heb je namelijk. Zoals ik het deed was gewoon alle (juiste) patches installeren en daarna de mod eroverheen knallen. Nooit problemen daarmee gehad eigenlijk. Wat zie je dan nu bij opstarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

JediUberknaft schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:54:
Als je mod hebt installed, ziet het menu er al anders uit (ziet al staan dat je in complete mod zit). Dus als je dat al niet ziet, is het niet goed gegaan. Heel andere backgroundpicture heb je namelijk. Zoals ik het deed was gewoon alle (juiste) patches installeren en daarna de mod eroverheen knallen. Nooit problemen daarmee gehad eigenlijk. Wat zie je dan nu bij opstarten ?
Gewoon de default achtergrond, maar ik weet al waar het aan ligt:
"Before you get started, remember that the recommended steps are:

1. Install S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl.
2. Patch S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl to v1.0005.
3. Launch & exit the game at least once.
4. Uninstall any previous versions of Stalker Complete 2009.
5. Run Stalker Complete 2009 v1.4.4 Setup.exe.
6. Start a new game.
7. Finish the game.
8. Uninstall Stalker Complete 2009.
9. Uninstall S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl.
10. Get some fresh air and sunlight."

Ofwel: die mod krijg ik ook niet geïnstalleerd als ik 1.0005 niet geïnstalleerd krijg. This just keeps getting better and better... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet jij wel heel zeker dat je de goeie patch hebt voor je spel?
Deinstalleer je spel, gooi de registry entries en de file folder weg, en herinstalleer het spel van de CD.
vervolgens zou ik eens proberen de patches vers te downloaden, en dan zeker te zijn dat je de goeie hebt.
patch any-to-1.0005 <- officiele website met patches, ipv gamershell wat in mijn ervaring nogal een helse kutsite is...
dan complete mod.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 08:47
Steam is zoo goed systeem het spel werkt gewoon zonder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Heb zelf nog nooit problemen gehad anders met mijn dvd versie. Als het de juiste patches zijn, dan is er niks aan de hand. Dus ik vermoed dat gewoon de verkeerde patches worden gebruikt waarom het niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
JediUberknaft schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:47:
Heb zelf nog nooit problemen gehad anders met mijn dvd versie. Als het de juiste patches zijn, dan is er niks aan de hand. Dus ik vermoed dat gewoon de verkeerde patches worden gebruikt waarom het niet lukt.
Same here. Stalker mag dan berucht zijn om zijn bugs, de installatie is behoorlijk stabiel.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:09:
Deinstalleer je spel, gooi de registry entries en de file folder weg, en herinstalleer het spel van de CD.
vervolgens zou ik eens proberen de patches vers te downloaden, en dan zeker te zijn dat je de goeie hebt.
patch any-to-1.0005 <- officiele website met patches, ipv gamershell wat in mijn ervaring nogal een helse kutsite is...
dan complete mod.
Goede tip die je zeker moet proberen. De install mag dan wel stabiel zijn (zie ook mijn opmerking hierboven ;) ) het patchen is best wel een drama (onoverzichtelijk). :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
crizyz schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:28:
http://www.fragland.net/n...t-decided-just-yet/26915/

[...]

Niet te hard van stapel lopen. ;)
Al denk ik wel dat mocht deze vorm van DRM doorgezet worden GSC zichzelf aardig in de voeten schiet.
Wél te hard van stapel lopen. Al die "maar het was een misverstand!" posts van gamemakers zijn niks anders dan proefballonnetjes. Keer op keer weer worden er draconische DRM maatregelen geimplementeerd, waarna wanneer de fans schande spreken toch maar weer schoorvoetend het een en ander afgezwakt wordt, vaak pas na een paar patches.. Men kijkt gewoon waar ze mee weg kunnen komen, hoe ver ze kunnen gaan, en zodra een DRM maatregel enigszins geslikt wordt door de kopers dan laten ze die er lekker in. En de keer daarna zit hij er sowieso in, want boe-hoe piraterij en bij het vorige spel zat het er ook in "dus de mensen zijn het nu gewend". Waarbij maandenlange problemen gewoon genegeerd worden en forumposts over niet werkende DRM methoden simpelweg verwijderd.
Mejust schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 07:58:
[...]

In principe wordt de anti piracy bescherming(DRM) van elk spel gekraakt. Dus ja, als je het de piraten een stuk moeilijker wilt maken is het juist verstandig om voor elk spel een andere DRM te ontwikkelen.
Als "een stuk moeilijker" betekent dat het 2 dagen duurt voordat er een crack is en je vervolgens tonnen aan geld voor DRM kwijt bent en alleen de betalende gebruikers met de problemen zitten, dan is daar helemaal niks verstandigs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:09:
dan complete mod.
Ik had de patch die die Jedi hier had gepost gebruikt en die gaf dezelfde melding, maar laat maar, ik heb het spel al uitgespeeld (monolith ending, niet die sarcophagus shit). Op naar Clear Sky, die ik
spoiler:
de vorige keer niet uitgespeeld kreeg omdat Strelok niet dood ging. Dat was zo' n stomme bug: iedereen die tijdens de laatste missie op de grond staat is onsterfelijk en Strelok was daar perongelijk terecht gekomen. Ik heb alle ammo van mn Gauss Rifle en van een van die assault rifles helemaal leeggeschoten op Strelok... op 1 meter afstand en hij ging maar niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Kwam net deze tegen:
filenox in "WTF (!?) - Deel je ervaringen bij WTF situaties - Deel 5"
:9~
Ben ik de enige die meteen aan de circus anomaly met die pyrogeist in Stalker CoP moet denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Haha dat lijkt er idd wel erg op ja.

Wanneer komt stalker 2?? mei 2012? Nog geen screenshotje te vinden!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
crizyz schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:24:
Kwam net deze tegen:
filenox in "WTF (!?) - Deel je ervaringen bij WTF situaties - Deel 5"
:9~
Ben ik de enige die meteen aan de circus anomaly met die pyrogeist in Stalker CoP moet denken?
+1 :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Deze al voorbij gekomen ?

Afbeeldingslocatie: http://s2.itrash.ru/idb/2841/osector23.png

KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Volgens mij niet. Stalker remake op cryengine. :9

Benieuwd of dat nog wat gaat worden. Heb hem maar toegevoegd aan de tracking-list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crizyz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:19:
Volgens mij niet. Stalker remake op cryengine. :9

Benieuwd of dat nog wat gaat worden. Heb hem maar toegevoegd aan de tracking-list.
Waarom zou je dit willen eigenlijk? Je kunt toch gewoon de Complete mod downloaden, dan heb je graphics waar de Cryengine ook niet meer bovenuit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Maakt het waarom uit? Zoals het er naar uit ziet, maakt hij niet zozeer direct één van de Stalker spellen na, maar wordt het een uniek verhaal op basis van een boek (en niet het boek waar Stalker losjes op gebaseerd is). En gebruikt daarbij de look en feel van Stalker, inclusief vrijwel alle gameplay elementen. Mooi toch? Meer van Stalker is nooit slecht ;)

En er lijkt inderdaad niet echt een goede reden om het op de CryEngine te bouwen, buiten dat dat misschien makkelijker is voor de modder. En wat verbeterde animaties tov het origineel is sowieso niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

En (ook al heeft dat ergens ook weer zn charme), geen, de zo bekende stutter momenten / freezes van de stalker engine meer :-). Verder, zoals jij zegt > meer van STALKER is nooit erg. En zo te zien zijn die gasten goed bezig en met liefde gemaakt. Ben heel benieuwd er naar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zijn het wel juist de animaties waar ze nog moeite mee hebben natuurlijk. Maar inderdaad, meer is wel beter, maar ik heb wel graag dat dat meer dan ook echt goed is, en niet een beetje half-assed mod; maar goed, we zullen het zien.

Overigens, ik heb geen last van stutters en freezes, maar ik heb dan ook niet de allertraagste PC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik heb het met elke pc, dat ik af en toe freezes heb. En al mijn vrienden ook trouwens. En mijn pc's zijn ook absoluut niet de traagste. Bij andere spellen geen "problemen". Hoort toch een beetje bij de engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
Het lijkt dan toch officieel te zijn, Stalker is niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:29
Godverdomme ik las het :'( Zonde Stalker was echt fantastische fps. Helaas verkopen tegenwoordig Call of duty/ Battlefield fps goed op de pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

WTF !!! echt superk*t dit !! Wat een ongelofelijk bout nieuws dit ! Zo'n super spel met zoveel meer potentie !

Had ik niet verwacht dit, zo'n vet spel ! ... damn .... ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeeeeeeeeeeeee dit is echt verschrikkelijk! stalker 2 moet gewoon uitkomen! hier 2 screens en wat artwork van s.t.a.l.k.e.r 2. RIP!!!!

http://www.dsogaming.com/...gsc-gameworld-is-closing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Jammer dat GSC opgedoekt wordt, heb zoals de meesten hier altijd erg genoten van de Stalker games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Staat nu ook op de FP
nieuws: 'Stalker-ontwikkelaar GSC sluit deuren'

offtopic:
Verkapte kijk mij eens met mijn nieuwssubmitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is nog hoop....

Received new data. It turns out to GSC Game World was built a new office. From this comes up ... All information previously received from third parties, themselves, the developers did not comment on ongoing, continued to attract attention than concerned. Closure of GSC Game World, probably does not mean closing the company, and only office in the street Lepse, 4. Under the assumption that the whole story - the original PR move of the company, which was inflated only by third parties on the basis of rumors fired....

gezien het bericht op vrijdag middag de wereld in ging en er maandag een officiele verklaring komt...... :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Laten we het hopen, het zou onwijs zuur zijn! Het is echt een onwijs gave game die toch net even anders is dan de meesten shooters. SoC bijv ook heel erg van genoten! CoP moet ik nog wel eens met complete nod spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Yup, vooral bij de eerste play through had ik echt een paar van die :o momenten. Kan me nog heel goed de eerste keer herinneren dat ik bij de agroprom research facility (?) terecht kwam en ik opeens een groep stalkers een kleine militaire invasie moest helpen afslaan.

Dat zijn echt van die momenten die het een geweldig spel maken. Paar dingen scripted maar verder ook erg veel random encounters.

Zou het ook erg jammer vinden mocht er geen stalker 2 komen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
"We will do our best to continue. However, at this moment, nothing is certain. "

Het statement :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01

Specs

• rgras
  • Niet online
Nu alle drie de games via Steam te krijgen voor €8,47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update:

The Stalker team continues work on the project and hopefully everything will turn out well. Good Hunting Stalkers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
ik hoop het ook, stalker 2 was de game waar ik het meest naar uitkeek.
ik kan de oude stalkers weer allemaal voor de 3e keer uitspelen maar das ook zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Wanneer ik een nieuwe GPU heb ga ik weer bezig met CS + COMPLETE en COP + COMPLETE. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
We zullen wel zien hoe het loopt met de ontwikkeling van Stalker 2. Ik meen dat de ontwikkeling van het origineel ook enige kinken in de kabel had.

Ik ben zelf in ieder geval wel nog van plan om SoC, CS en CoP nog een keer door te spelen. Geloof dat ik nog nooit met de Complete mod gespeelt heb (behalve misschien CS), dus gaan we dat eens proberen. Voegt de SoC Complete mod trouwens ook reparatie mogelijkheden toe? Vond dat altijd wel fijn in Oblivion Lost, kon ik tenminste de SEVA en de Vinitar BC blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update:

Official S.T.A.L.K.E.R.

The Stalker team is extremely happy! Why? Because we are continuing work on Stalker 2 after the holidays.

Mooi nieuws lijkt me! Kan niet wachten op deze game..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:07:
update:

Official S.T.A.L.K.E.R.

The Stalker team is extremely happy! Why? Because we are continuing work on Stalker 2 after the holidays.

Mooi nieuws lijkt me! Kan niet wachten op deze game..!
Heb je ook een bron?

Maaruh, goed nieuws! Momenteel bezig met Skyrim, maar eigenlijk verlang ik meer naar de Chernobyl setting... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

facebook van Oleg ...

http://www.facebook.com/oleg.yavorsky?sk=wall

en : http://games.on.net/artic...Development..._For_Now...

[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 12-01-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ChojinZ

Jazeker...
facebook van Official S.T.A.L.K.E.R
http://www.facebook.com/o...sk=wall#!/officialstalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nice heel erg vet nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Jippy :) Stalker toch 1 van de meest sfeervolle games die ik heb gespeeld.
Meerdere keren doorlopen zelfs en dat doe ik bijna nooit bij spellen.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Goed nieuws, vind Stalker echt een ondergewaarderde game, de sfeer, uitstraling etc is gewoon zo enorm vet. ondanks dat het er nu wat gedateerd uitziet blijft het de sfeer behouden. Herriner me nogsteeds de luchten met daaronder kapotte treinen met paden en bomen eromheen die echt spot on is met fotos uit die omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Eerste keer dat ik hier wat van hoor, ziet er interessant uit!

http://www.vg247.com/2012...-l-k-e-r-online-surfaces/

[ Voor 21% gewijzigd door rgras op 25-01-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Om verwarring te voorkomen.

Dat is geen S.T.A.L.K.E.R. 2.

Ze spreken over S.T.A.L.K.E.R. online MMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

http://stalker-online.co/?lang=en

Op het moment loopt er alleen een Russische beta (server met 900 players), maar ze werken aan een Engelse.
Er is een Engels forum, je kunt de game downloaden en een account aanmaken. Zal er in het weekend eens naar kijken ...

EDIT: als ik binnen kan komen tenminste ...

Game server activity:Online
Server core version:0.8.27
Gamers in game:904 + Queue: 318
Game server mode:Штатный режим
Server max users limit:900

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 27-01-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:39:
Game server activity:Online
Server core version:0.8.27
Gamers in game:904 + Queue: 318
Server max users limit:900
Estimated time to wait before joining: well, that depends, really. do you believe in reincarnation?

Ik wacht wel op de release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Ik heb hier besloten van na SoC en CoP ook Clear Sky eens een kans te geven. Bevalt me beter dan ik dacht, aangezien ik er meer negatieve commentaar van hoorde. Je moet er alleen tegen kunnen dat je meer 1 pion bent en niet alles op je eentje oplost of overwint.

Nu goed moet ik wel naar de garbage gaan. Ik ben door een rioolpijp geweest en wordt daar tegengehouden door enkele bandits. Als ik doe wat ze zeggen stelen ze al mijn geld. Schiet ik ze neer, voor of na ze mijn geld stelen, dan verwijnen ze opeens allemaal nadat we eventjes een vuurgevecht houden. Nog geen echt idee hoe dit op te lossen, of ik gewoon moet verder gaan na ze mij beroven.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Geen geld geven en gewoon snel terug trekken in de buis. Het staat me even niet precies meer bij of ze inderdaad uit zichzelf ergens anders heen gaan of dat je ze eerst allemaal om moet leggen, maar dat is wat ik gedaan heb. Ik ga die gasten niet mijn hard verdiende centjes geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalker 2 animation
by Sergey Zhukov

Voor wie ook niet zomaar random linkjes klikt van mensen die hij niet kent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:23:
[...]

stalker 2 animation
by Sergey Zhukov

Excuus had ik er inderdaad even bij moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:23:
[...]

stalker 2 animation
by Sergey Zhukov

Vimeo is niet zomaar een linkje IMO...

Maar animatie ziet er goed uit, art direction baart me wel zorgen (wat betreft de bloodsucker dan) maar dat kan aan de camera-instellingen liggen en het gebrek aan shaders in die werkomgeving.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Binnenkort schijnt ook Cryzone uit te komen, een Stalker mod voor crysis, de online filmpjes ervan zien er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Hmmz, en ik ben ook weer achter iets gekomen (althans, in de LURK mod voor SoC). Tijd versnellen zou er met patches uitgehaald zijn, maar kwam erachter dat via esc+F2, je alsnog kan toggelen. Ik had dus per ongeluk opeens de tijd een stuk sneller gezet. 8)7

Wat betreft die bloodsucker, vraag me af waar ze dat op testen, met zo'n lage fps. Of is dat een normaal iets voor zo'n testomgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

crizyz schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:20:
Hmmz, en ik ben ook weer achter iets gekomen (althans, in de LURK mod voor SoC). Tijd versnellen zou er met patches uitgehaald zijn, maar kwam erachter dat via esc+F2, je alsnog kan toggelen. Ik had dus per ongeluk opeens de tijd een stuk sneller gezet. 8)7

Wat betreft die bloodsucker, vraag me af waar ze dat op testen, met zo'n lage fps. Of is dat een normaal iets voor zo'n testomgeving?
Redelijk normaal, ziet er uit als animatie in 3d Software, niet de engine...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Sn0wblind schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 12:08:
Binnenkort schijnt ook Cryzone uit te komen, een Stalker mod voor crysis, de online filmpjes ervan zien er goed uit.
Had eigenlijk niet verwacht dat dat zo snel tot iets zou leiden, meeste ambitieuze mod projecten stranden toch wel ergens halverwege. Zal er eens wat meer over gaan lezen, wellicht een reden om een keertje Crysis voor goedkoop ergens op te pikken.

Die STALKER 2 animaties vind ik er nog niet zo bijzonder uit zien. De menselijke animaties zien er nog steeds wat vreemd uit. En vraag me af of lipsynchen dit keer op iets gaat lijken dat er wat natuurlijker uit ziet dan de poppetjes uit Thunderbirds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
henkie196 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:23:
[...]

Had eigenlijk niet verwacht dat dat zo snel tot iets zou leiden, meeste ambitieuze mod projecten stranden toch wel ergens halverwege. Zal er eens wat meer over gaan lezen, wellicht een reden om een keertje Crysis voor goedkoop ergens op te pikken.

Die STALKER 2 animaties vind ik er nog niet zo bijzonder uit zien. De menselijke animaties zien er nog steeds wat vreemd uit. En vraag me af of lipsynchen dit keer op iets gaat lijken dat er wat natuurlijker uit ziet dan de poppetjes uit Thunderbirds.
Volgens mij gebruiken ze gewoon een hoop assets uit de originele game ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 20:23
Heb deze game een beetje gemist, maar schijnt een zeer goede game te zijn.. het is weer tijd om een budget game aan te schaffen , echter de vraag is welke stalker vinden jullie het beste? en moet ik dan nog iets van mods of zo downloaden/kopen of is het gewoon installeren en gaan met die banaan?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

ik zou gewoon beginnen met de eerste en daarna call of pripyat. qua mods zou ik meteen gaan voor de complete mods. erg goeie mods die het spel (naar mijn idee) echt beter/leuker maken.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Visgek82 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:55:
Heb deze game een beetje gemist, maar schijnt een zeer goede game te zijn.. het is weer tijd om een budget game aan te schaffen , echter de vraag is welke stalker vinden jullie het beste? en moet ik dan nog iets van mods of zo downloaden/kopen of is het gewoon installeren en gaan met die banaan?
Gewoon vooraan beginnen en enkele mods downloaden die hem net wat speelbaarder maken (accuracy mod en complete-mods bijvoorbeeld).

Vaak zijn ze als bundel te vinden via STEAM.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Inderdaad, gewoon bij 1 beginnen, en neem er de tijd voor, vrij grote games :)

Overigens zijn de laadtijden wel tergend met de complete mods. Tenminste, bij mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Laadtijden zijn behoorlijk lang ook zonder de complete mod voor mij. Maar inderdaad, begin bij het origineel, die is gewoon nog steeds het sterkst in de dingen die een STALKER game zo leuk maken: Sterke sfeer en survival gevoel.

Vergeet vooral niet ze eerst te patchen. De spellen (behalve CoP) kregen in het begin veel kritiek op de bugs, maar tegen de tijd dat ik ze speelde waren ze al een aantal keer gepatched en ik heb dan ook weinig tot geen last gehad van bugs in het origineel en Clear Sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:19
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-08 13:26
Zijn er hier mensen met enige ervaring ivm Stalker op Mac via Wine?

http://portingteam.com/fr...amic-lighting-support-r13

Ik zou liever iets betalen voor Wine dan bootcamp te moeten installeren. Op voorwaarde dat Wine zijn werk goed doet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Wimbo schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:54:
Als je van lange laadtijden af wilt, installeer de games op een SSD.
Ik heb de games van mijn 1.5TB disk afgehaald en op een 128GB SSD geinstalleerd.
Laden gaat dan zeer vlot voor alle 3 de games, met een aantal mods.

Ik ben maar weer opnieuw begonnen met CoP, nu met wat mods (Atmosfear3 + Nature enz.)
Zijn er nog mods aan te raden die het spel "beter" en/of mooier maken, en geen hele makeovers zijn?
Alleen jammer dat ik eerder een OS op een dergelijk dure schijf zou zetten dan spellen... Ach, over 2 jaar wellicht, intussentijd vind ik het wel lekker retro, een kwartier wachten met een laadscherm ;)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
Bram Perneel schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:35:
Zijn er hier mensen met enige ervaring ivm Stalker op Mac via Wine?

http://portingteam.com/fr...amic-lighting-support-r13

Ik zou liever iets betalen voor Wine dan bootcamp te moeten installeren. Op voorwaarde dat Wine zijn werk goed doet ...
Geen ervaring met Wine. Bootcamp kan, maar op mijn MBP 13" was het toch redelijk heftig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Wimbo schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:09:
Mee eens, maar ik had de ruimte toch over. (Naast Windows install nog ruimte zat)
Aangezien de S.T.A.L.K.E.R. games de enige zijn die ik nog speel op de PC vond ik het de ruimte wel waard.

Ik zie trouwens de bomen het bos niet meer wat betreft mods voor CoP.
Zijn er vrij veel, maar er zijn er weinig die echt veel verbeteren/toevoegen en geen complete overhaul zijn.
Iemand een aanrader? (Atmosphere3 heb ik al installed)
SSD voor spellen zou inderdaad wel fijn zijn, maar ik hou er niet van om de hele tijd spellen te installeren en te deïnstalleren, dus dan zijn SSDs over het algemeen te klein voor mijn wensen (of te duur, afhankelijk van hoe je het bekijkt).

Al vaak genoemd, maar de Complete mod is een mooie toevoeging (en heeft volgens mij Atmosfear ook al er bij inbegrepen). Daarnaast heb ik zelf ook nog wat tweaks geïnstalleerd staan zoals een ander kleurtje voor de 3rd generation night vision en night vision op de SEVA (zoals in het origineel). Ik meen nog iets anders ook, maar kan het me zo niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
-

[ Voor 124% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
In CoP heeft de Complete mode niet zoveel invloed qua gameplay. De enige optie die ik kon selecteren bij de installatie was of stalkers die aan een emissie worden blootgesteld gewoon dood gaan of zombies worden (en nog een paar opties die me nu even ontschieten). Ik heb toen de zombie optie gekozen en wat ik hier vooral van merk is dat er wat meer zombies lijken te spawnen dan ik gewend ben zonder de Complete mod.

Maar ze spawnen random en niet noodzakelijkerwijs na een emissie, dus het kan ook zijn dat dit door een andere component van de mod komt, waar dan geen optie voor was tijdens de installatie.

Oh ja, nu herinner ik me weer wat ik nog extra gemod had. Ik had ook wat getweaked zodat er meer artifacts spawnen na een emissie. Of in ieder geval dat de kans daarop wat hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Visgek82 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:55:
Ik heb ze alledrie (uit)gespeeld en vind:
- Shadow of Chernobyl de beste sfeer hebben.
- Clear Sky is goed vanwege de faction wars en uitzichten.
- Call of Pripyat is het beste in free-roaming.

Alle S.T.A.L.K.E.R.-games zijn ruw in afwerking, inmiddels redelijk goed vanwege patches. Maar nog blijft het een aparte gamereeks, geen doorsnee shooter/rpg. Ook hebben ze alledrie iets waarom ik ze stuk voor stuk zou aanraden, maar als ik er één moet kiezen word het Call of Pripyat. Puur omdat je oneindig lang kunt blijven spelen, gear en wapens kunt reparen en aanpassen. Ik speel hem nu ook weer alleen dan met de Complete Mod, had die al een keer geprobeerd maar die is vrij zwaar voor je PC. Nu draait het goed, en het draagt veel bij aan de immersie in de gamewereld. Achtergronden, vergezichten, dikkere bebossing lijkt het wel. Meer het gevoel of je echt ergens in de wildernis loopt, maar het gevoel van Shadow of Chernobyl kan het niet evenaren. Als ik daar 's avonds ondergronds dook had ik het af en toe niet meer.. :X
Clear Sky is vooral mooi in het begingebied, de zonsopgang, het afstruinen van het gebied door moeras en riet met bouten en een shotgun. Bijna een scene uit een film op jacht in het riet.. en dan shit: een gemuteerd wild zwijn! :o

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ander groot voordeel van Clear Sky boven de anderen is de aanwezigheid van een volledig modbare LMG met voldoende ammo te koop wat, in combinatie met de faction wars en de scripted team warfare stukken, heerlijk lomp sproeiwerk oplevert. De wapens en armor suits zijn qua blance en karakter in mijn ogen beter dan die in CoP, vooral doordat je een grondig gemod wapen een geheel eigen gevoel kunt geven. Bovendien vond ik CoP ook nadelen hebben qua roaming, omdat de areas wel heel groot zijn, maar er zijn er maar drie, en eigenlijk zijn slechts twee ervan echt geschikt om te roamen. En die heb je vrij rap verkend.

Vanmorgen voor het werk nog even het laatste stuk Clear Sky uitgespeeld. Met dik 1700 LMG kogels verstookt heel rustgevend en therapeutisch, zeker als je om half acht begint met je eerste vergadering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:04
Clear Sky was in het begin absoluut onspeelbaar door alle Script Errors wat resulteerde in CTD's.
Maar nu dit is gefixed en zeker met de huidige generatie GPU's in combinatie met de Complete Mod is het een echte aanrader.

Dat vind ik toch wel het mooie aan de S.T.A.L.K.E.R. serie, het lijkt hetzelfde maar alle 3 zijn toch compleet verschillende spellen (met een heel vriendelijk prijskaartje).

Ik hoop dat mijn GTX 680 deze week arriveerd die mijn (overleden) 5970 gaat vervangen.
De 5970 + 5850 in Tri-Fire deed het redelijk maar de 1GB frame-buffer is net niet genoeg icm met High-Res Textures, FSAA en Full-HD+. S.T.A.L.K.E.R. loves VRAM

[ Voor 6% gewijzigd door Zanac-ex op 25-04-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

S.T.A.L.K.E.R. 2 is nu definitief de ijskast in, team gaat verder en maakt een spel met wel de sfeer maar niet de titel/rechten van Stalker. Helaas.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
skullsplitter schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:49:
S.T.A.L.K.E.R. 2 is nu definitief de ijskast in, team gaat verder en maakt een spel met wel de sfeer maar niet de titel/rechten van Stalker. Helaas.
:(

Waar lees je dit ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
skullsplitter schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:49:
Ik roep nooit zo snel om een bron maar ik ben toch wel benieuwd waar je dit vandaan hebt. Het zou me namelijk erg verbazen aangezien ze onlangs aangegeven hebben er wel gewoon aan te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 13-09 10:25
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste