Studentenversie? De versies bij slim/surfspot zijn gewoon volwaardig, niets sl aan imho, alleen dat het een upgrade is.
Onzin. Ik krijg mijn keys ook gewoon van internet, volledig legaal!Sjah schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:50:
Ik weet niet hoor, maar jullie krijgen geen sticker, dat is wel verplicht zo een bewijs, voor een legale 7.
Zolang je maar kan aantonen dat je de key ergens gekocht / gekregen hebt. In mijn geval is dat gewoon de MSDN site van Microsoft, maar alle partner programma's van Microsoft hebben zulk een service dat je achteraf altijd nog kan bewijzen dat je een bepaalde key hebt gekocht / verkregen.
tJa, nou maar ik heb het niet over MSDN, dat is een legale site. Ik heb het over een vage site, die Retail (nou wat voor key er is zeggen ze er niet eens bij) keys verkopen, daar wil IK gewoon een certififcaat van echtheid bij. Tuurlijk zal bij sommige versies die je bij MSDN scoort zo een certificaat overdreven zijn, dat ontken ik niet. Maar als ik van Marktplaats koop, wil ik enkel met sticker, en liefst geseald, jullie toch ook?
Voor een (fysieke) oem of Retail hoort een sticker/certificaat er bij als onderdeel vh pakket, punt.
Voor een (fysieke) oem of Retail hoort een sticker/certificaat er bij als onderdeel vh pakket, punt.
[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 23-10-2009 10:59 ]
Je zou eigenlijk willen kunnen checken of je online key retail is of iets anders. Geen idee eigenlijk of en hoe dat kan. Iemand een idee?Sjah schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:33:
tJa, nou maar ik heb het niet over MSDN, dat is een legale site. Ik heb het over een vage site, die Retail (nou wat voor key er is zeggen ze er niet eens bij) keys verkopen, daar wil IK gewoon een certififcaat van echtheid bij. Tuurlijk zal bij sommige versies die je bij MSDN scoort zo een certificaat overdreven zijn, dat ontken ik niet. Maar als ik van Marktplaats koop, wil ik enkel met sticker, en liefst geseald, jullie toch ook?
Voor een oem of Retail hoort een sticker/certificaat er bij als onderdeel vh pakket, punt.
Ik koop geregeld games bij www.onlinekeystore.com en lees ook in dit topic Legale gamekeys online kopen veel goede ervaringen van andere GoTTers. Dus ik vind het wel betrouwbaar.Brad Pitt schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:41:
[...]
Hmmm, vroeg ik mij ook al af en dit wekt ook lekker veel vertrouwen op
Onderstaande aanbiedingen zijn wel heeel scherp!
Windows 7 Home Premium = 65.99$
Windows 7 Professional = 99.99$
Windows 7 Ultimate = 169.99$
Ik heb mijn key en download link ondertussen binnen van oks. Vanavond ga ik kijken of hij ook echt werkt.
Ik heb ondertussen ook mijn key en download link mogen ontvangen. Ziet er allemaal goed uit, wat me alleen opvalt is dat op de factuur een euro bedrag staat wat hoger is dan ik feitelijk via paypal betaald heb (net nog even gechecked). Zal wel te maken hebben met de conversie ratio die hun applicatie gebruikt.
Ja voor nog geen 50 Euro kan je de gok wel wagen bij onlinekeystore.
Echter wat doe je als op een punt je key al in gebruik is?
Lijkt me dan beter een OEM cd te hebben met cettificaat (zullen vast OEM keys zijn).
Echter wat doe je als op een punt je key al in gebruik is?
Lijkt me dan beter een OEM cd te hebben met cettificaat (zullen vast OEM keys zijn).
43% of all statistics are worthless.
Studentenversie is ook niet helemaal het juiste woord, het gaat om een studentenlicentie. Als je stopt met studeren mag je hem officieel ook niet meer gebruiken, dat was in ieder geval altijd zo.Okasha schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:17:
Studentenversie? De versies bij slim/surfspot zijn gewoon volwaardig, niets sl aan imho, alleen dat het een upgrade is.
In de toelichting (iig bij medewerkers) staat dat hij niet meer gebruikt mag worden als je niet meer aan de universiteit bent verbonden. Echter: in de voorwaarden waarmee je akkoord moet gaan voor het bestellen heb ik deze bepaling niet terug kunnen vinden. Ben benieuwd of in de EULA van Microsoft nog iets hierover is opgenomen. Zo niet dan lijkt, los van de opmerking bij "meer informatie", de licentie dus niet beperkt op dit vlak.Ilya schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:55:
[...]
Studentenversie is ook niet helemaal het juiste woord, het gaat om een studentenlicentie. Als je stopt met studeren mag je hem officieel ook niet meer gebruiken, dat was in ieder geval altijd zo.
Of de studenten andere licentievoorwaarden hebben dan de medewerkers (er zit in ieder geval een verschil in prijskaartje) weet ik niet.
Surfspot geeft aan dat je na het beëindigen van je studie de student licentie mag blijven gebruiken.
Breng mensen nou niet op het verkeerde been. Dit is nu niet zo, en nooit zo geweest. Keys via Slim/SP van Microsoft kan je na je studie blijven gebruiken. Period.Ilya schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:55:
[...]
Als je stopt met studeren mag je hem officieel ook niet meer gebruiken, dat was in ieder geval altijd zo.
Verwijderd
Bij onlinekeystore.com zie je dat je bijvoorbeeld een 32bit+64bit versie van Windows 7 Professional kan selecteren?
Zou dat betekenen dat je dan 2 keys krijgt, of is die key voor beide versies dan gelijk?
Zou dat betekenen dat je dan 2 keys krijgt, of is die key voor beide versies dan gelijk?
Dat was mijn keuze maar het gaat volgens mij alleen om de download links die je toegestuurd gekregen krijgt / wilt krijgen. Ik kreeg er namelijk een voor de x64 en een voor de x86 versie.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:22:
Bij onlinekeystore.com zie je dat je bijvoorbeeld een 32bit+64bit versie van Windows 7 Professional kan selecteren?
1 key.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:50:
maar kreeg je toen 1 key of 2?
Nog niet geinstalleerd, ben de image nu aan het downloaden en de hele mik mak aan drivers weer bij elkaar aan het sprokelen + moet nog ergens een dvdtje op de kop tikken. Als ik klaar ben dan laat ik het wel weten hoe het verlopen is.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:22:
[...]
en werkt die key goed? Geen problemen, is hij echt een retail key?
Uiteindelijk is het wel zo dat de key platform en taal onafhankelijk werkt. Een Chinese 64-bit sleutel werkt dus ook gewoon op een Nederlandse 32-bit Windows.
Info over Windows 7 64bit en Surfspot/SLIM:
Het klopt dat Windows 7 64 bit tijdelijk niet op voorraad is, dit komt
doordat er meer bestellingen zijn gedaan voor Windows 7 64 bit dan
verwacht. Op 2 november is dit weer leverbaar en zal je bestelling
direct worden uitgeleverd.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb het toch echt ergens gelezen, maar kan geen bron vinden. Natuurlijk kan je ze blijven gebruiken, maar mag dat officieel van de heren MS?pennywiser schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:06:
[...]
Breng mensen nou niet op het verkeerde been. Dit is nu niet zo, en nooit zo geweest. Keys via Slim/SP van Microsoft kan je na je studie blijven gebruiken. Period.
Hierbij even een kopietje van de EULA van MSDN:AA
By installing, copying, or otherwise using the Product, you agree to be bound by the terms of the EULA and the License Amendment. If you do not agree to be bound, do not install, copy or use the Product.
Installation Guidelines:Usage Guidelines:
- Your department will provide either server access for you to download program software, or may create up to 50 copies of the software to be checked out on a temporary basis to install on personal use computers. All software reproduced for checkout will be a complete copy, and include all copyright and trademark notices.
- You must be registered in at least one credit course within the member department to be eligible to load program software on your personal use computer. Students registered solely for non-credit courses in the department are not eligible to receive program software.
- You may not give copies of loaned software to anyone else for their use. Other qualifying students must obtain software via the method(s)set up by the MSDNAA Site Administrator.
- In order to install certain components of the Product, you may need an Academic Alliance Product Key (“Product Key”).The Product Key will be assigned to solely to download authorized software. You may not disclose the Product Key information to anyone else.
- The MSDN AA Site Administrator will maintain records of software downloaded from server or checked out, and will provide those records to Microsoft upon request.
- You may use the software for non-commercial purposes including instructional use, research and/or design, development and testing of projects for class assignment and tests or personal projects. You may not use the Program software for any for-profit software development.
- When you are no longer a registered student in a department that is a member of the MSDN Academic Alliance, you may no longer receive updates for your personal use computer. However, you may continue to use previously installed software on your computer, provided you continue to follow program guidelines.
- If you violate the terms of the License Agreement and EULA, the MSDNAA Program Administrator will demand confirmation of removal of the program software on your personal use computer.
Verwijderd
windows 7 family pack home premium upgrade (engels) 3 licenties €130.84
http://www.windowszeven.nl/windows_7_bestellen_kopen.php
http://www.windowszeven.nl/windows_7_bestellen_kopen.php
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 20:27 ]
Ik heb net het installatie process afgerond en windows geactiveerd. No problemo hier.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:22:
[...]
en werkt die key goed? Geen problemen, is hij echt een retail key?
Kan je deze dan ook op 3 pc's installeren? Of klets ik onzin?Lukin schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:23:
[...]
Ik heb net het installatie process afgerond en windows geactiveerd. No problemo hier.
De versie die ik gekocht had was Win 7 Pro, geen family pack dus hij kan maar op één PC worden geinstalleerd.bdu schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:27:
[...]
Kan je deze dan ook op 3 pc's installeren? Of klets ik onzin?
Verwijderd
yep, Family pack is Home Premium upgrade met 3 licenties (engels).bdu schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:27:
[...]
Kan je deze dan ook op 3 pc's installeren? Of klets ik onzin?
moet er natuurlijk nu wel legale Windows opzitten
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 20:32 ]
Uit de voorwaarden van surfspot die bij de studenten upgrade versie vermeld staan.Ilya schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:51:
[...]
Ik heb het toch echt ergens gelezen, maar kan geen bron vinden. Natuurlijk kan je ze blijven gebruiken, maar mag dat officieel van de heren MS?
Speciale voorwaarden
- MS Windows 7 Ultimate Upgrade kan en mag op één computer geïnstalleerde en gebruikt worden
- MS Windows 7 Ultimate Upgrade kent een eeuwigdurend gebruiksrecht, dit houdt in dat wanneer je niet langer als student of leerling aan een instelling of school verbonden bent je van de software gebruik mag blijven maken
- Bewaar de bij MS Windows 7 Ultimate Upgrade horende product key goed, SURFspot.nl kan de product key niet nogmaals verstrekken
Heb de OKS versie zojuist gebrand, geinstalleerd (schoon) en geactiveerd.
Geen problemen
Heb de Home Premium versie en kan bevestigen dat de Key zowel voor 32 als 64 bits is.
Geen problemen
Heb de Home Premium versie en kan bevestigen dat de Key zowel voor 32 als 64 bits is.
offtopic:
verkeerde topic
verkeerde topic
[ Voor 96% gewijzigd door Yippie op 23-10-2009 23:23 ]
Mogelijk beetje stomme vraag maar "oks" staat dat voor Onlinekeystore? Zoja, werkt het dan zo dat je een licentie aanschaft en (in dit geval Windows 7) direct kan downloaden vanaf Onlinekeystore? Iemand hier ervaring mee en met de snelheid van downloaden etc?
Ja, OKS staat voor online key store. Je schaft een licentie aan, krijgt een key + download link voor de microsoft servers toegestuurd. De snelheid die ik haalde was rond de 300-400 kb/s.Meastro1983 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:16:
Mogelijk beetje stomme vraag maar "oks" staat dat voor Onlinekeystore? Zoja, werkt het dan zo dat je een licentie aanschaft en (in dit geval Windows 7) direct kan downloaden vanaf Onlinekeystore? Iemand hier ervaring mee en met de snelheid van downloaden etc?
Ik kan nu op surfspot.nl niet eens meer die link naar Windows 7 bekijken: De link is tijdelijk niet beschikbaar.jelmervos schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:49:
Info over Windows 7 64bit en Surfspot/SLIM:
[...]
Is dit door grote drukte, of heeft dit een andere rede?
edit: de site werkt dus wel, alleen de link naar Windows 7 64 bit en 32 bit niet
[ Voor 11% gewijzigd door hugoy op 24-10-2009 11:59 ]
Hier werkt de surfspot site prima. Iets langzamer maar het werkt.
Wel grappig om te zien dat de 64bit versie nu tijdelijk uitverkocht is.. joh, dat had ik al door.. ik wacht al een paar dagen op mijn bestelling.
Wel grappig om te zien dat de 64bit versie nu tijdelijk uitverkocht is.. joh, dat had ik al door.. ik wacht al een paar dagen op mijn bestelling.
Ik heb nog een vraagje over de OKS; zijn dit OEM key's of retail key's?
Ik heb geen flauw idee.. Is er een manier om dit te achterhalen? Dan doe ik dat voor je. Kan ik anders naar Microsoft bellen?Snoekebeest schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:42:
Ik heb nog een vraagje over de OKS; zijn dit OEM key's of retail key's?
Meestal staat dat wel in de omschrijving die je ziet bij de properties van Computer.Okasha schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:45:
[...]
Ik heb geen flauw idee.. Is er een manier om dit te achterhalen? Dan doe ik dat voor je. Kan ik anders naar Microsoft bellen?
Bij mij staat er "Windows 7 Ultimate" en soms staat er ook "Windows Vista Home Basic OEM" of iets dergelijks..
Bij mij staat er bij compiter-Id (bij het geactiveerde gedeelte), een string met daarin oa OEM. Dus ja heb jij daar oem staan, of iets van RTL? (heb zelf dus een oem die in NL is aangeschaft).
[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 24-10-2009 17:33 ]
Bedankt, duidelijke taal, hier heb ik wat aan! 
Lukin schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:44:
[...]
Ja, OKS staat voor online key store. Je schaft een licentie aan, krijgt een key + download link voor de microsoft servers toegestuurd. De snelheid die ik haalde was rond de 300-400 kb/s.
Heb gekeken, bij Product ID staan enkel cijfers en niets met OEM. En natuurlijk keurig het Genuine MS software Logo
Wow dus die online key store heeft echt een megabrute aanbieding? Lijden ze verlies?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Neuh, dat zou goed stom zijn. Ik denk dat ze groot inkopen, dus groot korting vangen.Sando schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:49:
Wow dus die online key store heeft echt een megabrute aanbieding? Lijden ze verlies?
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ja zoiets idd, maar hij heeft ook weinig kosten natuurlijk. En ze zitten in een goedkoop land volgens mij, dacht thailand. We zitten dus gewoon hier voor thaise prijzen windows te kopen zonder doos oid. Maar wel veilig voor allerlei heffingen en verzendkosten omdat er niet wordt verzonden en op je creditcard nota alleen OKS oid komt te staan en je mailtje krijgt met de code. Je kunt codes na inloggen ook via de site altijd nog opvragen.
Komt geen douane aan te pas dus
Heb het idee dat we licentie's uit de VS hebben, in mijn Office 2007 vond ik iets, dat ik alleen support in de VS en Canada kan krijgen, en dat ik contact op moet nemen met MS om uit te vinden of er in andere landen ook ondersteuning te verkrijgen is.Okasha schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:12:
Ja zoiets idd, maar hij heeft ook weinig kosten natuurlijk. En ze zitten in een goedkoop land volgens mij, dacht thailand. We zitten dus gewoon hier voor thaise prijzen windows te kopen zonder doos oid. Maar wel veilig voor allerlei heffingen en verzendkosten omdat er niet wordt verzonden en op je creditcard nota alleen OKS oid komt te staan en je mailtje krijgt met de code. Je kunt codes na inloggen ook via de site altijd nog opvragen.
Wat betreft licentie's, ze zetten in hun forum dat het om Retails keys gaat, kan dit vooralsnog bevestigen, maar wil nog wel contact met MS opnemen om mogelijke problemen voor te zijn mbt COA e.d.
Als er voor de rest geen problemen zijn, ga ik daar nog aardig wat bestellen komende tijd denk ik.
ps: had nog een mail gestuurd over het ontbreken van COA naar OKS, ze beweren dat het geen probleem is, en alleen als herkenningspunt is. Zolang je bewijs van aanschaf kan overleggen ( factuur OKS bijv .) is er geen probleem. Wil dit nog wel geverifieerd/bevestigd zien van MS, omdat hier toch nog wat verwarring over is.
( wat doe je bijv, als je je systeemkast vervangt, die COA's zijn namelijk niet herplakbaar.
ps2: Voor MS Office zijn er ook COA's. Ik zie het al voor me: een MAC met een Office COA.
Zoals ik al zei, vind ik het steeds aannemelijker dat het niet verplicht is, zolang je maar kan aantonen dat je er voor betaald heb en dat er geen problemen zijn met WGA , activatie etc.
Ja die COA, wat moet je ermee. Op mijn oem-plastic-doos zit er ook 1, en dat is ook de enige plek waarop de key te vinden is. Maar laat doosje met sticker mooi in 'n kast liggen, als ik hem trots op de kast plak, kan ik moeilijk nog een nieuwe kast nemen. Als ik dat doosje met COA-sticker kwijtraak, ben ik mijn licentie gewoon kwijt, ik kan Ms niet bellen met de vraag wat mijn key was, toch? Maar niet kwijtraken.
Je bent niet verplicht hem er op te plakken, staat er in de voorwaarden. Wel zou je hem indien niet bevestigd op de computer/laptop, wel op de verpakking moeten hebben.Sjah schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:03:
Ja die COA, wat moet je ermee. Op mijn oem-plastic-doos zit er ook 1, en dat is ook de enige plek waarop de key te vinden is. Maar laat doosje met sticker mooi in 'n kast liggen, als ik hem trots op de kast plak, kan ik moeilijk nog een nieuwe kast nemen. Als ik dat doosje met COA-sticker kwijtraak, ben ik mijn licentie gewoon kwijt, ik kan Ms niet bellen met de vraag wat mijn key was, toch? Maar niet kwijtraken.
Maar hoe zit het dan met Office, deze hebben ook COA's. Bij een fysiek pakket zit die wederom op de verpakking, maar hoe zit het dan met direct downloads ? MS biedt deze zelf aan via zijn webshop.
Vandaar dat ik dus dit ga vragen bij MS zelf om hier duidelijkheid over te krijgen.
Aah jij hebt de voorwaarden zitten lezen. Nou ik heb beetje schijt aan die voorwaarden, want die COA is zogenaamd verplciht bij de oemk/Retail. Ja, maar als je hem van MSDN download is die verplichting er opeens niet meer, gewoon omdat ze geen zin hebben om geld uit te geven aan er een opsturen. Nou zoek het dan maar uit, ik zal mijn COA niet weggooien, maar het enige wat mijn 7 legaal maakt IMO, is dat ik weet ik dat er goed geld voor betaald heb.
Je kan "schijt" hebben aan de voorwaarden, maar je zal je er toch aan moeten houden.
Wat jij vindt, mag je helemaal zelf weten, maar dit wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.
Wat jij vindt, mag je helemaal zelf weten, maar dit wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.
offtopic:
Dit is geen persoonlijke aanval, maar wil voorkomen dat mensen je post lezen en denken, oh dus het is ok.
Dit is geen persoonlijke aanval, maar wil voorkomen dat mensen je post lezen en denken, oh dus het is ok.
Ja maar het is toch ok, als je een key online koopt, en geen COA erbij krijgt. Anders zou het ook niet ok zijn dat via MSDN zonder COA het wel kan. tJa dat Ms dan misschien andere voorwaarden oplegt zal allemaal wel, maar ik weet wel beter. Als ik mijn coa kwijt ben, maar mijn originele DVD nog heb, en zeker ook de bon, heb ik gewoon legale 7, wat Ms ook mag zeggen. Zo een ontwikkeld rechtsgevoel heb ik nog wel.
Als je bij een malafide key-handelaar koopt, zit je wel fout, dan heb je geen originele DVD, geen COA, enkel een "bon". Dan zit je wel fout ja. Maar een key regelen via bonafide site lijkt mij geen probleem, behalve als Ms expliciet/impliciet in een of ander reglement heeft staan dat Thaise keys helemaal niet verkocht mogen worden aan Westerse landen. Daarom is het altijd verstandig om Ms aan te schrijven over een site, maar sta niet verbaast als ze het je afraden, omdat een medewerker je een standaard antwoord geeft dat verwijst naar de dure online-shop van Ms zelf.
maar zelfs als Ms dat in een reglement heeft staan, is het nog maar de vraag of dat verbod niet in strijd is met internationale regelgeving
Als je bij een malafide key-handelaar koopt, zit je wel fout, dan heb je geen originele DVD, geen COA, enkel een "bon". Dan zit je wel fout ja. Maar een key regelen via bonafide site lijkt mij geen probleem, behalve als Ms expliciet/impliciet in een of ander reglement heeft staan dat Thaise keys helemaal niet verkocht mogen worden aan Westerse landen. Daarom is het altijd verstandig om Ms aan te schrijven over een site, maar sta niet verbaast als ze het je afraden, omdat een medewerker je een standaard antwoord geeft dat verwijst naar de dure online-shop van Ms zelf.
maar zelfs als Ms dat in een reglement heeft staan, is het nog maar de vraag of dat verbod niet in strijd is met internationale regelgeving
[ Voor 48% gewijzigd door Sjah op 25-10-2009 20:29 ]
Ik zie het zo: ik heb een key gekocht (met bon), ik vind niet dat je een site om een lage prijs kan wegzetten als niet betrouwbaar oid. Vervolgens heb ik windows geinstalleerd en mijn key laten 'controleren' door Microsoft, vervolgens heeft MS mij te kennen gegeven dat mijn versie Genuine is. Meer checks zijn er imho niet nodig.
Ik heb ook Fifa 10 nog gekocht dit weekend (15 euro), hop laten checken door EA download manager, goedgekeurd, geregistreerd op mijn naam en is nu klaar met downloaden en geinstalleerd.
OKS doet gewoon goede zaken en zijn wat mij betreft na een stuk of 8 transacties 100% betrouwbaar. Mijn COD4 key doet het na 2 jaar en talloze maanden ongebruikt te zijn ook nog steeds btw
Ik heb ook Fifa 10 nog gekocht dit weekend (15 euro), hop laten checken door EA download manager, goedgekeurd, geregistreerd op mijn naam en is nu klaar met downloaden en geinstalleerd.
OKS doet gewoon goede zaken en zijn wat mij betreft na een stuk of 8 transacties 100% betrouwbaar. Mijn COD4 key doet het na 2 jaar en talloze maanden ongebruikt te zijn ook nog steeds btw
offtopic: ja ik zit er ook even te kijken, wil best een key halen, maar doe geen spellen meer zowat op "mijn leeftijd".
nou zie ik er CS source staan, die wil ik wel, maar is 17€. Dat is toch niet bijzonder goedkoop, of wel, hoorde dat je CS voor 15 euro hier in NL kan scoren?
nou zie ik er CS source staan, die wil ik wel, maar is 17€. Dat is toch niet bijzonder goedkoop, of wel, hoorde dat je CS voor 15 euro hier in NL kan scoren?
Ja, dat had ik ook met g2play.com. Orange box voor weinig geld gekocht, doet het prima. Wat vrienden ook wat dingen via g2play gekocht, werkt ook prima. Maar wat googelen levert ook wat ontevreden klanten op, keys die al in gebruik waren of mensen die plotseling de gecensureerde Duitse versie van een shooter kregen. Dus het kàn wel, is misschien ook wel legaal, maar ik raad toch aan om even op shopreviews te googelen als het "too good to be true" is. Je kan er in sommige gevallen flink de boot mee in gaan.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Ik zou me toch flink afvragen of hun handel wel legaal is als er kans is dat je key al in gebruik is. Dat geeft toch te denken over hoe zij hun zaken doen. Laat ik het omdraaien voor jullie: dat de meeste keys werken betekent niet per sé dat het legaal is. Bij een 'normale' winkel kan het in principe gewoon niet voorkomen dat een key al in gebruik is, dus waarom zou dat bij die winkels wel mogelijk zijn, als het allemaal toch zo legaal is?
Ik bedoelde eigenlijk meer: soms wel legaal. G2play in ieder geval niet (altijd), daar koop ik dan ook niet meer. Maar hierboven wordt een andere winkel aangegeven (lijkt er op, veel lagere prijzen dan normaal), die kàn misschien wel legaal zijn omdat de keys in andere landen veel goedkoper zijn etc. Maar het ging mij er dus om dat je het vooral even moet opzoeken voordat je er een impulsaankoop doet
(dus of er negatieve ervaringen zijn en of een thaise key hier wel geldig is en dat soort dingen)
Iemand al zijn HP upgrade kit binnen gekregen?
Nou ik heb mijn key gekocht bij the onlinekeystore en kreeg de download link in de mail, maar inplaats van een iso bestand kreeg ik een exe bestand die niet werkte...
Kon ik evengoed het illegale circuit in om een werkend iso bestandje te scoren.
Maar gezien de key werkt en legitiem is ga ik nog wat keys bestellen voor dat geld.

Kon ik evengoed het illegale circuit in om een werkend iso bestandje te scoren.

Maar gezien de key werkt en legitiem is ga ik nog wat keys bestellen voor dat geld.
Verwijderd
Ik denk dat het een goed idee is om weer verder te gaan over Windows 7 en te stoppen met de discussie of bepaalde winkels veilig zijn. Als je behoefte hebt om daarover te praten dan kan dat in een apart topic
Waarom neem je dan uberhaubt de tijd om te lopen klagen als je toch besluit er weer een aankoop te doen???? Heb je daarnaast contact opgenomen met OKS ????Snoekebeest schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:42:
Nou ik heb mijn key gekocht bij the onlinekeystore en kreeg de download link in de mail, maar inplaats van een iso bestand kreeg ik een exe bestand die niet werkte...![]()
Kon ik evengoed het illegale circuit in om een werkend iso bestandje te scoren.![]()
Gister ook een key gekocht, had daarvoor de juiste iso al gedownload. Llink die ik kreeg voor iso bestand werkte perfect, kwam alleen wat traagjes. Ik is blij! Kan nu eindelijk sleep functie gebruiken wat voorheen zowat onmogelijk was met minder legale Vista en Win7
[ Voor 7% gewijzigd door SYQ op 26-10-2009 10:48 ]
Verwijderd
Het grappige is dat mijn vriendin zojuist een upgrade heeft gekocht van Win7 Prof voor heel erg weinig geld. De Home en de Prof versie waren even duur (30 pond, voor staf van de uni hier only). Een beetje vreemde keuze om beide versies even duur te maken, maar we zien vanavond wel wat het is.
Zijn er vergelijkbare bronnen waar de upgrade versie van Prof even duur is als de Home edition?
Zijn er vergelijkbare bronnen waar de upgrade versie van Prof even duur is als de Home edition?
op samenkopen.net is er een mail gepubliceerd die de echtheid moet garanderen.
- Ze garanderen de legaliteit ervan
- Ze garanderen een nieuwe key indien Microsoft jouw key ongeldig verklaard.
MS Office 2007 10 in 1 NL versie €35,-
Windows 7 Ultimate 32 Bit NL Versie €100,-
Windows 7 Ultimate 64 Bit NL Versie €100,-
Windows 7 Professional 64 Bit EN versie €65,-
Windows 7 Professional 32 Bit EN versie €60,-
Windows 7 Home Premium 64 Bit EN versie €55,-
Windows 7 Home Premium 32 Bit EN versie €44,-
De eerste keys zijn uitgeleverd via Samenkopen.net, en de eerste reacties zullen deze week daar op het forum gepost worden of de keys al dan niet werken... Stay tuned
http://www.samenkopen.net/action_products/768188/426131
- Ze garanderen dat het Full Retail isHammie
Organisator Gepost op dinsdag 20 oktober 2009 om 18:28:
Heb bericht terug van G2play omtrent de Windows 7 keys.
Hij zegt dat ze van een officiele Microsoft supplier zijn en dat het de kans dat de licentie teruggetrokken word zeer gering is. Mocht het toch gebeuren, dan krijg je een nieuwe serial for free.
Windows 7 the ones we have are fully legal and will not get deactivated and you can download all updates.Its retail key.
Its a box key. We do not buy from Microsoft ofcourse but we buy from its partners.
Op de vraag of de licenties teruggetrokken kunnen worden en of we dan een nieuwe krijgen
Yes absolutely. But i dont think these keys which we have will be banned or something, our supplier is an official microsoft buyer.
De eerste keys zijn uitgeleverd via Samenkopen.net, en de eerste reacties zullen deze week daar op het forum gepost worden of de keys al dan niet werken... Stay tuned
[ Voor 4% gewijzigd door MikeVM op 26-10-2009 19:04 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Ik was net aan het rondkijken voor de volledige retail versie van Windows 7 Ultimate (dat hele gedoe met OEM ben ik persoonlijk zat), toen ik on-line een tip tegenkwam om te kijken of je die niet goedkoper in het buitenland kon krijgen. Dat heb ik toen maar eens gedaan, want Windows 7 Ultimate kost volgens de Pricewatch bij Databyte 257,98 euro (exclusief verzendkosten) en dat vind ik toch nog een tikkeltje te prijzig. 
Als ik producten uit het buitenland bestel, is dat meestal bij Amazon.co.uk (of bij de Amerikaanse en Duitse variant ervan). Dus ik naar Amazon.co.uk kijken wat de retail versie daar kost, blijkt het 157,29 Britse pond te kosten (exclusief verzendkosten). Volgens de koersconverter op GWK Travelex is dat omgerekend 156,89 euro - maar volgens de XE Universal Currency Converter is dat 173,63 euro. Kortom: in Groot-Brittannië kun je Windows 7 Ultimate dus krijgen voor een prijs tussen 156,89 euro en 173,63 euro (exclusief verzendkosten). Dat is toch een heel stuk goedkoper dan in Nederland, zelfs als je de verzendkosten erbij telt.
Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn - zit er hier ergens een addertje onder het gras? In tegenstelling tot het Amerikaanse Amazon.com doet Amazon.co.uk dit product wél gewoon naar Nederland verschepen, dus dat is in ieder geval dan geen probleem.
Ook heb ik gehoord dat men bij Windows 7 - in tegenstelling tot bijvoorbeeld Windows XP - ook taalpakketten kan installeren, waardoor het niet meer uitmaakt wat de taal is van je basisinstallatie. Dus ik zou in principe goedkoop aan een Engelstalige versie van Windows 7 Ultimate kunnen komen, en deze via de on-line te downloaden taalpakketten helemaal kunnen omtoveren naar een Nederlandstalige installatie. Ik neem aan dat er dan verder geen verschil is met een installatie die gemaakt is met een geheel Nederlandstalige CD.
Nou, dat is in ieder geval wat ik me bedacht heb.
Ik hoor het graag als er ergens addertjes onder het gras zitten, of als ik iets over het hoofd zie. Anders ga ik serieus overwegen om via Amazon.co.uk dan de retailversie van Windows 7 Ultimate aan te schaffen.

Als ik producten uit het buitenland bestel, is dat meestal bij Amazon.co.uk (of bij de Amerikaanse en Duitse variant ervan). Dus ik naar Amazon.co.uk kijken wat de retail versie daar kost, blijkt het 157,29 Britse pond te kosten (exclusief verzendkosten). Volgens de koersconverter op GWK Travelex is dat omgerekend 156,89 euro - maar volgens de XE Universal Currency Converter is dat 173,63 euro. Kortom: in Groot-Brittannië kun je Windows 7 Ultimate dus krijgen voor een prijs tussen 156,89 euro en 173,63 euro (exclusief verzendkosten). Dat is toch een heel stuk goedkoper dan in Nederland, zelfs als je de verzendkosten erbij telt.
Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn - zit er hier ergens een addertje onder het gras? In tegenstelling tot het Amerikaanse Amazon.com doet Amazon.co.uk dit product wél gewoon naar Nederland verschepen, dus dat is in ieder geval dan geen probleem.
Ook heb ik gehoord dat men bij Windows 7 - in tegenstelling tot bijvoorbeeld Windows XP - ook taalpakketten kan installeren, waardoor het niet meer uitmaakt wat de taal is van je basisinstallatie. Dus ik zou in principe goedkoop aan een Engelstalige versie van Windows 7 Ultimate kunnen komen, en deze via de on-line te downloaden taalpakketten helemaal kunnen omtoveren naar een Nederlandstalige installatie. Ik neem aan dat er dan verder geen verschil is met een installatie die gemaakt is met een geheel Nederlandstalige CD.
Nou, dat is in ieder geval wat ik me bedacht heb.
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it. Resist it, and your soul grows sick with longing for the things it has forbidden to itself." ~ Oscar Wilde
Verwijderd
Je zou ook nog voor de E versie kunnen gaan (geen internet explorer), dan kan het wellicht nog wat goedkoper:
http://www.itmarketplace.biz/product153667_311407.aspx
Geen idee of ze naar het buitenland verzenden. Hier nog een linkje voor je
http://www.google.co.uk/p...7+ultimate+-upgrade&hl=en
Die GWK converter is wel erg positief. Je kan beter even zoeken naar de actuele rate bij bv de ABN en even omrekenen. De rate is ongeveer 1-1,1... Dus 100 pond zo'n 110 euri...
Ehm Windows 7 E bestaat toch nietVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:27:
Je zou ook nog voor de E versie kunnen gaan (geen internet explorer), dan kan het wellicht nog wat goedkoper:
Verwijderd
Ik jaste even door google shopping windows 7 heen en daar kwam deze versie naar voren. Ik had het nieuwsbericht nog niet eens gezienLukin schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:10:
Ehm Windows 7 E bestaat toch nietZie ook Tweakers nieuws.
Bottomline, er is meer in de UK dan Amazon
Wat ik me ook afvraag, is er een kans dat de retailversie van Windows 7 Ultimate ooit zoveel gaat kosten zoals het nu omgerekend kost bij Amazon (bijvoorbeeld na 6 maanden tot een jaar)? Of zal de prijs amper zakken de komende jaren (in Nederland) en ben ik dan wat dat betreft óók op de langere termijn beter uit als ik Windows 7 Ultimate in Engeland koop? Misschien een domme vraag, maar ik wou het toch graag even zeker weten.
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it. Resist it, and your soul grows sick with longing for the things it has forbidden to itself." ~ Oscar Wilde
Zozo, volgens mij is dat echt wel interessant. Als de keys inderdaad voor altijd blijven werken natuurlijk. Voor 44 euro voor een 32 bit W7 HP kun je je natuurlijk geen buil vallen.MikeVM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:03:
[...]
- Ze garanderen dat het Full Retail is
Trouwens dom als je W7 HP 64 bit voor 55 euro gaat bestellen, aangezien de 32 bit key ook op 64 bit werkt.
De prijs zal amper zakken, was bij Xp en vista ook zo. Windows is nou eenmaal populair, of ja linux moet opeens opkomen, dan zal 7 wel zakken, maar zeg zelf, hoe groot is die kans. Maar we krijgen volgend jaar wel Google-OS, we zullen zien.Duysterwald schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:14:
Wat ik me ook afvraag, is er een kans dat de retailversie van Windows 7 Ultimate ooit zoveel gaat kosten zoals het nu omgerekend kost bij Amazon (bijvoorbeeld na 6 maanden tot een jaar)? Of zal de prijs amper zakken de komende jaren (in Nederland) en ben ik dan wat dat betreft óók op de langere termijn beter uit als ik Windows 7 Ultimate in Engeland koop? Misschien een domme vraag, maar ik wou het toch graag even zeker weten.
JA, het is verstandig als je bij Amazon bestelt.
Mijn god, ik heb €160 betaald voor Win7 Pro. (Amazon)
Wel 2 DVD's in een doosje, staat cool in de kast, maar ik had liever even €95 bespaard als ik dit truukje eerder wist. Als men hierboven erover uit is dat OKS compleet legitiem is dan zou ik niet bij Amazon kopen.
Wel 2 DVD's in een doosje, staat cool in de kast, maar ik had liever even €95 bespaard als ik dit truukje eerder wist. Als men hierboven erover uit is dat OKS compleet legitiem is dan zou ik niet bij Amazon kopen.
[ Voor 24% gewijzigd door Sando op 27-10-2009 18:27 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Alleen is d evraag welke dvd krijg je erbij 32 of 64 bits dvd? of staat alles op 1 dvd?Buffalo schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:21:
[...]
Zozo, volgens mij is dat echt wel interessant. Als de keys inderdaad voor altijd blijven werken natuurlijk. Voor 44 euro voor een 32 bit W7 HP kun je je natuurlijk geen buil vallen.
Trouwens dom als je W7 HP 64 bit voor 55 euro gaat bestellen, aangezien de 32 bit key ook op 64 bit werkt.
Je krijgt geen DVD, je krijgt een download-link en een "losse" serial gestuurd.Dracula schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:08:
Alleen is d evraag welke dvd krijg je erbij 32 of 64 bits dvd? of staat alles op 1 dvd?
Nickname does not reflect reality
Aha, dan snap ik het prijs verschil niet. Zag wel dat de prijzen imiddels gelijk zijn getrokken.Brad Pitt schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:12:
[...]
Je krijgt geen DVD, je krijgt een download-link en een "losse" serial gestuurd.
Even afwachten of kan je dan niet meer bestellen ?MikeVM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:03:
[...]
- Ze garanderen dat het Full Retail is
even afwachten, maar ik zou het voor december bestellen..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
In dat geval houd ik de reacties wel even in de gaten. Full retail HP 64bit voor €44 is natuurlijk absurd laag.
waarom via samenkopen.net als je voor zowat hetzelfde bedrag het ook kunt krijgen via osk of g2play.net ?? de garantie die je krijgt bij samenkopen heb je ook bij onlinekeystore.
de mijne werkt nog steeds zonder problemen
de mijne werkt nog steeds zonder problemen
Dit soort reacties zijn niet gewenst. Als je dergelijke zaken te melden hebt dan maak je maar even een TR aan (
).

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 00:15 . Reden: Niet op de man! ]
Even een TR aanmaken of een modje waarschuwen was voldoende geweest
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 00:15 ]
Overigens meldde iemand anders in dit topic (dus weet het zelf niet zeker) dat op samenkopen ook via g2play wordt gekocht. Dus doe ermee wat je wilt maar iets wat via g2play gaat hoeft van mij niet...
Voorzover het de Ultimate versie betreft klopt dit inderdaad. Ik heb zelf ook een Engelstalige versie geinstalleerd en deze met een taalpakket voorzien van de Nederlandse taal. Hoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb met een volledig NL versie neem ik aan dat er geen verschillen zijn, ik ben in ieder geval nog niks raar tegengekomen.Duysterwald schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:11:
Voor die belachelijke lage prijzen van OSK en G2play wordt het trouwens echter wel bijzonder interessant om dit aan te schaffen. Even kijken of de ervaringen positief blijven, dan heb ik het er zeker wel voor over
Overigens is het kopen van keys niet meer mogelijk op samenkopen.net
Ofzoiets. Klinkt allemaal maar wazig.Naast de vraag of de door mij ingekochte licenties legaal of niet legaal zijn, is het ook zo dat ik producten toegevoegd heb zonder de toestemming van de Crew. Ik heb aldus verkeerd gehandeld, hierdoor moet de inkoop van Windows 7 en Office licenties stopgezet worden.
Degene die betaald hebben, maar nog geen licenties hebben mogen ontvangen, krijgen hun geld teruggestort.
Tevens zal de productgroep en de producten verwijderd worden.
Doch zal ik nog bereikbaar zijn omtrent vragen e.d. over de Windows 7 Licenties en Office licenties, maar alleen voor degenen die deze al gekregen hebben.
Op mails met vragen als 'kun je er niet 1 voor mij regelen?' zal ik niet op in gaan.
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Ik struikelde zojuist over een interessant topic betreffende een 'clean install' van de diverse upgrade versies van Windows 7. Nu is het al bekend (tenminste dat is wat ik lees) dat een upgrade over upgrade werkt, maar dat is tot dusver een upgrade over een 1ste clean install. Een 2de clean install over een 1ste clean install werkt schijnbaar net zo goed. Geen gedonder met een installatie die toeneemt in omvang na een upgrade over clean, maar een echte clean install.
Het windows 7 installatie gebeuren wordt dus blijkbaar ergens 'getriggered' door een gedetecteerde in aanmerking komende windows versie, waar dan ook op de schijf. Deze in aanmerking komende windows versie mag dus -zo te lezen- ook een net ervoor geinstalleerde niet geactiveerde windows (7) 'upgrade' versie zijn! In essentie is dus 2x een schone installatie voldoende zo lijkt het.
Voor de details zie hier:
This tells us that to do a clean install you have to have some previous version of windows already installed on your PC somewhere (perhaps any drive or any partition). The fact that you can erase these partitions and install to the drive's bare unallocated space once in setup must mean that some flag is triggered during the initial loading of setup that detects the windows version somewhere. One key item to note: It seems like this works even with an unactivated copy of windows 7 installed on a partition.
Het windows 7 installatie gebeuren wordt dus blijkbaar ergens 'getriggered' door een gedetecteerde in aanmerking komende windows versie, waar dan ook op de schijf. Deze in aanmerking komende windows versie mag dus -zo te lezen- ook een net ervoor geinstalleerde niet geactiveerde windows (7) 'upgrade' versie zijn! In essentie is dus 2x een schone installatie voldoende zo lijkt het.
Voor de details zie hier:
This tells us that to do a clean install you have to have some previous version of windows already installed on your PC somewhere (perhaps any drive or any partition). The fact that you can erase these partitions and install to the drive's bare unallocated space once in setup must mean that some flag is triggered during the initial loading of setup that detects the windows version somewhere. One key item to note: It seems like this works even with an unactivated copy of windows 7 installed on a partition.
Ik heb een engelse MSDN Ultimate RTM versie voorzien van een apart MSDN NL taalpakket en dat heeft nu zelfs een Nederlands "Welkom" als ik opstart.kingrichard47 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:47:
[...]Voorzover het de Ultimate versie betreft klopt dit inderdaad. Ik heb zelf ook een Engelstalige versie geinstalleerd en deze met een taalpakket voorzien van de Nederlandse taal. Hoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb met een volledig NL versie neem ik aan dat er geen verschillen zijn, ik ben in ieder geval nog niks raar tegengekomen.
Een engelse OEM Ultimate (gedownloade) versie welke via windows update van een NL taalpakket is voorzien heeft nog steeds "Welcome" tijdens het opstarten.
Verder heb ik er nog niet goed op gelet.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hier een RTM versie (nog steeds in gebruik via rearm mogelijkheid) voorzien van een NL pakket via windows update, en kom toch nog foutjes tegen als de volgende:Gutteguttegut schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 04:05:
[...]
Ik heb een engelse MSDN Ultimate RTM versie voorzien van een apart MSDN NL taalpakket en dat heeft nu zelfs een Nederlands "Welkom" als ik opstart.
Een engelse OEM Ultimate (gedownloade) versie welke via windows update van een NL taalpakket is voorzien heeft nog steeds "Welcome" tijdens het opstarten.

Het lijkt er dus op dat het windows update taalpakket anders is (minder uitgebreid) dan de versie welke via MSDN te krijgen is...EaS schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 04:42:
[...]Hier een RTM versie (nog steeds in gebruik via rearm mogelijkheid) voorzien van een NL pakket via windows update, en kom toch nog foutjes tegen als de volgende:
[afbeelding]
Komt dat niet gewoon omdat je bij Land en Taal gekozen hebt voor Engelse datum notatie ipv Nederlands?EaS schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 04:42:
[...]
Hier een RTM versie (nog steeds in gebruik via rearm mogelijkheid) voorzien van een NL pakket via windows update, en kom toch nog foutjes tegen als de volgende:
[afbeelding]
Dat is wel heel kort door de bocht. (NPI)Gutteguttegut schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 04:54:
[...]
Het lijkt er dus op dat het windows update taalpakket anders is (minder uitgebreid) dan de versie welke via MSDN te krijgen is...

Ik heb een Engelse Ultimate met een NL taalpakket van de windows update.
Hoi!
Daarom zei ik ook lijkt.EWK schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:44:
[...]Dat is wel heel kort door de bocht. (NPI)
[afbeelding]
Ik heb een Engelse Ultimate met een NL taalpakket van de windows update.
Ik weet het niet zeker, ik meldt gewoon mn bevindingen
jelmervos schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:12:
[...]
Komt dat niet gewoon omdat je bij Land en Taal gekozen hebt voor Engelse datum notatie ipv Nederlands?

Gisteren via onlinekeystore een Windows 7 HP 64x NL aangeschaft. Kreeg al snel de download link en de key. Meteen gedownload van de Microsoft site en nu van de week eens gaan installeren. Wilde de gok wel wagen bij onlinekeystore.
Het downloaden van de iso duurde overigens wel lang. Ruim 4 uur. Verstandig is om het te downloaden met een downloadmanager die reconnect.
Het downloaden van de iso duurde overigens wel lang. Ruim 4 uur. Verstandig is om het te downloaden met een downloadmanager die reconnect.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
De versie die ik draai is ook een OEM, maar bij het opstarten heb ik wel gewoon netjes 'Welkom'Gutteguttegut schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 04:05:
[...]
Ik heb een engelse OEM gedownload en die via windows update naar nederlands omgezet.kingrichard47 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:51:
[...]De versie die ik draai is ook een OEM, maar bij het opstarten heb ik wel gewoon netjes 'Welkom'
Jij hebt waarschijnlijk een OEM bij je systeem gekregen?
Samenkopen stopt ermee.
http://www.samenkopen.net/action_topic/768188/524325/10
http://www.samenkopen.net/action_topic/768188/524325/10
Wat is dat eigenlijk? Zoiets zag ik ook vaak bij Vista (die ik heb overgeslagen).[b][message=32833832,noline]een Windows 7 HP 64x NL aangeschaft
Ik heb gewoon Win7 Pro.
(Ik bedoel dus op dat HP, Dell etc. wat er vaak bij staat. Windows is toch merkonafhankelijk?)
(Excuses voor de ongetwijfeld domme vraag..)
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
HP is toch Home Premium?
idd
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Verwijderd
Die samenkopen actie haalde ze bij de onlinekeystore met een paar euro korting.
Nu die gestopt is koop ik wel direct bij oks....
Nu die gestopt is koop ik wel direct bij oks....
Oeps dom van mij, ik dacht meteen aan Hewlet Packard, Ik dacht aan Vista die ook in verschillende merksmaakjes op de piratenbaai te vinden was..jelmervos schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:46:
HP is toch Home Premium?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Dat zijn de OEM versie die deze fabrikanten gebruiken.Sando schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:49:
[...]
Oeps dom van mij, ik dacht meteen aan Hewlet Packard, Ik dacht aan Vista die ook in verschillende merksmaakjes op de piratenbaai te vinden was..