Windows 7 Sale Topic (acties & aanbiedingen welkom)

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:48
@Buffalo : verhaal klopt niet.

Je krijgt de dvd van surfspot daar kan je gewoon een clean install mee doen, als je je key niet invoert. Zodra je een key invoert die upgrade-versie key is, dan gaat die zeuren, dat je hem vanaf vista moet doen, of vanaf xp. En nee dat werk niet zoals met win98 cdtje er in doen, je moet echt xp/vista erop hebben staan. Er is een truck: clean install, klaar dan pas upgradekey invoeren, daarna nieuwe clean install er overheen, klaar. Omslachtig maar de enige weg bij Vista (en ik ga ervan uit dat die grap bij 7 ook opgaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Sjah schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:58:
@Buffalo : verhaal klopt niet.

Je krijgt de dvd van surfspot daar kan je gewoon een clean install mee doen, als je je key niet invoert. Zodra je een key invoert die upgrade-versie key is, dan gaat die zeuren, dat je hem vanaf vista moet doen, of vanaf xp. En nee dat werk niet zoals met win98 cdtje er in doen, je moet echt xp/vista erop hebben staan. Er is een truck: clean install, klaar dan pas upgradekey invoeren, daarna nieuwe clean install er overheen, klaar. Omslachtig maar de enige weg bij Vista (en ik ga ervan uit dat die grap bij 7 ook opgaat).
Ergens wel logisch natuurlijk. Het is niet voor niks een upgrade, en een upgrade is ook niet voor niks goedkoper. Ze gaan er natuurlijk vanuit dat je een legale Vista hebt draaien.

Toch ga ik is eea proberen. Ieder geval bestel ik de Surfspot dvd.

Dan ga ik allerlij dingen testen:

- Bovengenoemde OEM DVD installeren (clean install), daarna serienummer wijzigen met de Surfspot key. Met een OEM DVD kun je natuurlijk clean install doen.
- Proberen direct clean install te doen met Surfspot DVD en dan activeren met Surfspot key.
- Upgrade met bovengenoemde OEM DVD, en daarna serienummer wijzigen met de Surfspot key.
- Upgrade met Surfspot DVD en daarna activeren met Surfspot key.

Laatste 2 is eigenlijk om te kijken of dat allemaal goed gaat, en stabiel draait daarna.

Ik zeg iedere keer activeren, maar ik bedoel eigenlijk kijken of het serienummer geaccepteerd wordt. Je hoeft natuurlijk niet perse direct te activeren, maar als het serienummer geaccepteerd wordt weet je ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

niemand die hier g2play.net kent?? zodra me loon binnen is ga ik hem via die site kopen, 65 euro en je krijgt er nog een antivirus + spel naar keuze bij!

voorheen enkele spellen gekocht, ging prima!

http://www.g2play.net/store/Windows-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windows 7 is toch op dit moment toch al leverbaar?

zie hier:
http://www.sefcom.nl/webs...ductid=17544&cat=0&page=1

Want hoe zit het nou dan met de officieele release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Buffalo schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:23:
[...]
- Bovengenoemde OEM DVD installeren (clean install), daarna serienummer wijzigen met de Surfspot key. Met een OEM DVD kun je natuurlijk clean install doen.
- Proberen direct clean install te doen met Surfspot DVD en dan activeren met Surfspot key.
- Upgrade met bovengenoemde OEM DVD, en daarna serienummer wijzigen met de Surfspot key.
- Upgrade met Surfspot DVD en daarna activeren met Surfspot key.
Laat me weten hoe dit gaat! Ik ben vooral nieuwsgierig naar optie 1 en 2. Heb er nu W7 RC op staan en ben absoluut niet van plan eerst XP er weer op te gaan zetten om te kunnen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:35:
windows 7 is toch op dit moment toch al leverbaar?

zie hier:
http://www.sefcom.nl/webs...ductid=17544&cat=0&page=1

Want hoe zit het nou dan met de officieele release?
22 oktober, je mag het nu niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

zou iemand mij kunnen vertellen, waarom de prijzen van windows 7 zoveel verschillen, als je het per land bekijkt? Momenteel op de microsoft site: 200 dollar voor win7 pro, uk: 190 pond, nl 300 euro. Wat klopt er niet... Als ik dus amerikaan ben betaal ik maar 135 euro voor win7pro en als hollander moet je meer dan twee keer zoveel neerleggen? is dat enkel door de pre-sale acties in alle andere landen? Of zie ik iets over het hoofd...

[ Voor 4% gewijzigd door M2M op 16-10-2009 12:48 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SYQ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:28:
niemand die hier g2play.net kent?? zodra me loon binnen is ga ik hem via die site kopen, 65 euro en je krijgt er nog een antivirus + spel naar keuze bij!

voorheen enkele spellen gekocht, ging prima!

http://www.g2play.net/store/Windows-7/
G2play.net is een dubieuze internettoko met een vermoeden van illegaliteit. Zelf twee spellen gekocht, 1 ging prima, bij de tweede niet, en tot vandaag de dag is het niet opgelost (de code die ze me verkochten was niet voor het spel dat ik kocht.)

Verder veel verhalen van mensen die dezelfde code ontvingen (en dus was er minimaal 1 die bot ving).

Ik zou het niet doen als het op een OS aankomt.. Dan maar iets meer betalen, maar wel van een betrouwbare bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

M2M schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:41:
zou iemand mij kunnen vertellen, waarom de prijzen van windows 7 zoveel verschillen, als je het per land bekijkt? Momenteel op de microsoft site: 200 dollar voor win7 pro, uk: 190 pond, nl 300 euro. Wat klopt er niet... Als ik dus amerikaan ben betaal ik maar 135 euro voor win7pro en als hollander moet je meer dan twee keer zoveel neerleggen? is dat enkel door de pre-sale acties in alle andere landen? Of zie ik iets over het hoofd...
Ik weet ook niet waar die bullshitterij vandaan komt, maar ik zie een trend waar Steam en veel mp3 sites doen $1 == €1 en waar bijvoorbeeld Photoshop in Europa ook veeel duurder is dan in de VS (maar een VS licentie mag hier niet). Het lijkt of ze in Amerika aan europeaantje naaien doen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik kom er net wat te laat achter dat ik voor een spotprijs w7 had kunnen kopen :( maar zijn sites die beweren nog steeds goedkope pre-order versies te verkopen nog betrouwbaar? M.a.w. hoort dat nog te kunnen? Ik zag bijvoorbeeld een ook niet al te dure versie op ebay van een betrouwbare koper (heel veel positieve recenties). Zijn dit soort deals nog geloofwaardig of ben ik gewoon te laat? :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

ik heb net surfspot.nl bekeken, en een studentenlicentie van mijn uni kost win7 ultimate 70 euro. Dus ik denk dat ik die maar preorder.... (en de 22e binnen heb volgens de site zelf)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:46

CXNeXo

This behavior is by design.

Even netjes alle surfspot prijzen dan maar:

16 oktober 2009 - Windows 7 per direct te bestellen
Per direct is MS Windows Vista Ultimate Upgrade 7 voor gebruik thuis beschikbaar via SURFspot.nl en SURFdiensten.nl, in de volgende versies:
Studenten/leerlingen
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) NL € 69,75
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (SL) UK € 69,75

MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) (SL) NL € 69,75
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) (SL) UK € 69,75

Medewerkers
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (MT) NL € 18,00
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (32-bits) (MT) UK € 18,00

MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) (MT) NL € 18,00
MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) (MT) UK € 18,00

Enkele opmerkingen hierbij:
- het betreft hier de DVD’s versies van de producten, downloadversies komen nog beschikbaar
- de Ultimate versie van Windows 7 is de meest uitgebreide Windows 7 versie, er komt ook nog een Professional versie op een later tijdstip beschikbaar
- voor eerst bieden we ook 64-bits van Windows voor gebruik thuis aan
- bestellingen kunnen dus per direct geplaatst worden, uitlevering vindt plaats vanaf 21 oktober aanstaande

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
Oke, ik zie in de pricewatch veel UK Retail. Betekent dat deze allemaal in het Engels zijn? Ik mag toch aannemen dat je ook de NL versie kan installeren? En wat is eigenlijk het verschil tussen de OEM en Retial versie? Die laatse mocht je toch op zoveel pc's als je wilde installeren?

Excuses voor de vele vragen :).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CXNeXo schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:28:

Per direct is MS Windows Vista Ultimate Upgrade 7 voor gebruik thuis beschikbaar via SURFspot.nl en SURFdiensten.nl, in de volgende versies:
Studenten/leerlingen

Medewerkers

- het betreft hier de DVD’s versies van de producten, downloadversies komen nog beschikbaar
- de Ultimate versie van Windows 7 is de meest uitgebreide Windows 7 versie, er komt ook nog een Professional versie op een later tijdstip beschikbaar
- bestellingen kunnen dus per direct geplaatst worden, uitlevering vindt plaats vanaf 21 oktober aanstaande
Jammer dat de "bestel nu" links (nog) niet werken. Ik krijg via alle links " oops deze pagina bestaat niet meer" of een soortgelijke melding.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
bwerg: zie er wel betrouwbaar uit hoor, waarom zou zo een deal niet kunnen nog nu?

eldariel: google is your friend. Ennuh, je hebt een apple icoon, en wilt toch Win installen? :P

[ Voor 37% gewijzigd door Sjah op 16-10-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:14
Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:47:
[...]

Jammer dat de "bestel nu" links (nog) niet werken. Ik krijg via alle links " oops deze pagina bestaat niet meer" of een soortgelijke melding.
Vreemd. Heb om 16.00 uur de 64 bit NL en UK besteld voor € 36,= bij surfspot. Heb je al gezocht op Windows 7 Ultimate?

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winkels hebben deze week de spullen binnen gehad. Denk je niet dat Azerty de boel gewoon vanaf de releasedatum uitlevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo

Studenten/leerlingen

Medewerkers

Dat ze Professional ook gaan verkopen is niet van belang. Trek van usenet een Pro versie of een alles in 1 DVD en je kunt je Ultimate key voor Pro gebruiken. Pro zal wel iets goedkoper zijn denk ik, maar Ultimate is ook al spotgoedkoop ivm normale winkelprijs.
jschoorl2 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:23:
[...]

Vreemd. Heb om 16.00 uur de 64 bit NL en UK besteld voor € 36,= bij surfspot. Heb je al gezocht op Windows 7 Ultimate?
Zou een UK key nou ook voor een NL versie te gebruiken zijn en andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Surfspot niet de Professional versie heeft tegen een lagere prijs, maar enkel de Ultimate aanbiedt. Ik ga nu maar voor de Family Pack in de RETAIL van Home Premium, 135 euro met 3 licenses. Ipv 3x70 euro uit te geven is 210 euro. (1x NL, 1x UK, en een 64bits)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:15

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:17:
Jammer dat Surfspot niet de Professional versie heeft tegen een lagere prijs, maar enkel de Ultimate aanbiedt.
Men leze even wat beter:

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://funprice.nl/c/software/besturingssyteem/microsoft

De versies daar zijn tot wel 20-30 euro goedkoper dan ik bij andere shops tegen kom. Maken de andere shops nu zoveel winst erop of klopt funprice gewoon niet? Wist niet eens dat funprice nog bestond trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 18:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jschoorl2 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:23:
[...]

Net nog weer gekeken: deze link is niet meer beschikbaar. Zowel in Firefox als IE doen de links het helaas niet. Op een e-mail naar Surfspot krijg je zoals gewoonlijk weer geen reactie :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hehe vorige maand afgestudeerd in Delft, maar kan nog steeds op blackboard en dus ook op surfspot:) Maar is er al meer bekend over hoe het gaat werken met de upgrade? Met mijn good-old vista kon ik gewoon een clean install doen, hoe gaat dat nu werken? En ik heb een legale XP (retails) daarna een upgrade Vista gekocht, kan ik dan nu ook weer een upgrade Windows7 kopen?

Twijfel toch een beetje, voor 95 euro heb je een Retail Home-Premium en ben je van al het gezeur af. Die extra's zijn verder weinig boeiend.

Is er trouwens al meer bekend over de family pack?

[ Voor 4% gewijzigd door Okasha op 17-10-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:27:
[...]

Men leze even wat beter:

[...]
Ja, maar ze bieden hem dus niet aan. Die komt pas later. Dus ze hebben hem nog niet Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/bye.gif. Hopelijk wordt deze Ultimate een beter succes dan de Vista Ultimate, want dat is echt een aanfluiting geworden.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Het mailtje van microsoft over de verschillende prijzen in de verschillende landen:
Dear M2M,

Thank you for your e-mail concerning price differences between the US and the UK or Europe.

I can confirm that the U.S will usually be cheaper owing to the following reasons:

U.S resellers, particularly online ones may be able to sell the product at a lower price owing to them taking a reduction in their margins. They can normally do this more than resellers in smaller countries due to the economies of scale of selling to a larger customer base. I should point out at this stage, that as a result of EU regulations we cannot set prices ourselves.

Taxation, which can be substantially lower in the U.S than the U.K or Europe.

Operation costs such as distribution and manufacturing, can be significantly lower in the U.S owing to the same economies of scale as mentioned above.

Different Microsoft regional offices can offer promotions and discounts to resellers and consumers that are specific to their own region. Microsoft UK and Microsoft Europe will quite often offer such promotions that are not applicable to our U.S customers.

Finally, the differences in price can also vary with the currency exchange rate between the U.S and the U.K.

I hope the above information is of benefit to you. If you have any more questions please give me a call on (Option 3 and then option 3 again for the licensing team). We are open Monday to Friday 8am - 6pm. Of course if you prefer, please send me an email.

Kind regards,

Malathy Siriwardena

Customer Service Professional

Microsoft Customer Services
Dus, eigenlijk redelijk gelul waarom de prijs van win7 pro in Nl. ruim 2.5 maal zo duur moet zijn dan in de US. "manufacturing" van een dvd'tje is niet ineens 50 euro duurder, belastingen en importmeuk misschien wel, maar dan nog gaat het niet zo vaak over de kop.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Bij Alternate staat Windows 7 Home Premium x64 NL voor 77,77 euro. Lijkt me ook wel een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Buffalo schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:59:
Bij Alternate staat Windows 7 Home Premium x64 NL voor 77,77 euro. Lijkt me ook wel een koopje.
In vind 99 euro bij Yorcom ook wel meevallen :) Daar heb ik hem in pre-order staan.
Die zit vlakbij dus kan ik hem zo afhalen >:)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
tJa bij mij zit ook een Mycom vlakkbij, kan ik hem ook zo afhalern, als ze hem meegeven zonder systeem dan. Toch doe ik dat niet, 160 voor pro is beetje veul als je hem via het net voor 120 kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:34

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
wat is het werkelijke verschil tussen

Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit (Bulk, OEM) € 77,-

Microsoft Windows 7 Home Premium (Retail, UK) € 199,-

en voor hoeveel kan ik mijn gekochte Windows 7 verkopen 2dehands..

ik heb 2x home premium gekocht bij anvika, maar ik zou deze willen verkopen, en van dat geld de Pro versie kopen...

in Brrelgië zijn de prijzen nog meer verschillend tov Nederland.

http://www.alternate.be/h...at1=046&cat2=101&cat3=000

Kan ik zomaar een systems builder versie kopen en installeren...?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

De OEM kan je niet doorverkopen want die werkt maar op één pc, en kan daarna niet meer overgezet worden. Eenmaal geactiveerd registreert microsoft de hardware waar die op draait. Die tweede kan je voor de volle marktwaarde verkopen want die mag je op andere pc's installeren (wel op één tegelijk uiteraard, overzetten kan dus). Dat is het verschil tussen retail en OEM :).

Overigens is de goedkoopste retail die ik nog kan vinden deze. Ziet er ook redelijk betrouwbaar uit.

[ Voor 38% gewijzigd door bwerg op 19-10-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Check deze prijzen:

http://www.onlinekeystore.com/Windows-Office/

Heb zelf al vaak zaken met deze shop gedaan, nooit problemen. Ik denk dat ik er zo'n 7 spellen heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
waarop baseren ze die hardware? wat als je moederbord kapot gaat?
wat als je een upgrade doet van CPU, geheugeh, videokaart,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Okasha schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 06:55:
Check deze prijzen:

Heb zelf al vaak zaken met deze shop gedaan, nooit problemen. Ik denk dat ik er zo'n 7 spellen heb gekocht.
Hmmm ik zou zoiets anders nooit vertrouwen! Vind die prijzen echt supernetjes! Dus volgens jou kan ik er gewoon met een gerust hart op klikken dan (heb interesse in Windows 7)??

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 20-10-2009 11:08 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:52
Okasha schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 06:55:
Check deze prijzen:

Zijn dit Retails? want dat word me niet echt duidelijk namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, als ik geen msdn code had dan wist ik het wel,

100 euro voor ultimate is echt niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Tja, maar zijn dit nou gewoon originele/legale versies of zijn het gewoon keys die toevallig werken?

[ Voor 46% gewijzigd door M_V op 20-10-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Per direct is MS Windows Vista Ultimate Upgrade 7 voor gebruik thuis beschikbaar...
Er staat bij dat ze per 21/10 gaan uitleveren, alleen kreeg gisteren een e-mail van Surfspot dat mijn bestelling gisteren is opgestuurd. Ik ben wel benieuwd wat er is opgestuurd (release is pas donderdag).... ik houd vandaag wel even de brievenbus in de gaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rudy_V schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:32:
Tja, maar zijn dit nou gewoon originele/legale versies of zijn het gewoon keys die toevallig werken?
Hmmm, vroeg ik mij ook al af en dit wekt ook lekker veel vertrouwen op ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Brad Pitt op 20-10-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:52
Toch maar een upgrade van slim.nl dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Heintzer schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:49:
Toch maar een upgrade van slim.nl dan :+
Niet iedereen is student echter :( Oh well, had Home Premium toch al preordered bij Amazon voor 47 GBP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

MikeVM schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:54:
waarop baseren ze die hardware? wat als je moederbord kapot gaat?
wat als je een upgrade doet van CPU, geheugeh, videokaart,..
Je mag hardware aanpassen, maar op een gegeven moment moet je opnieuw activeren. Echter kun je gewoon met MS bellen, doe je je verhaal en mag je gewoon weer activeren.
Dit gaat net zo als bij Vista.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Laatst online: 29-12-2023
Ben erg blij met mijn Technet direct met 10 keys voor iedere versie apart :P

maar de prijzen vallen best mee vergeleken met de introductie van vista

Kreeg vandaag trouwens ook een mail van slim.

Ze hebben deze keer meteen de Ultimate wel weer een upgrade, maar had em wel aangeschaft als ik die technet direct niet had.

Bij de Upgrade versie van Vista kon ik de key gebruiken op een Retail disc van Vista, moest wel activeren via de telefoon. Maar werkte wel. Tot nu toe bij iedere versie :P.

[ Voor 57% gewijzigd door underworld202 op 20-10-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:41:
[...]

Hmmm, vroeg ik mij ook al af en dit wekt ook lekker veel vertrouwen op ;)
Dit verbaasd me echt moet ik zeggen, al mijn keys doen het nog perfect. Ik heb het dan over crysis, crysis warhead (met ea download), fifa 2009, Company of Heroes, Brothers in Arms en COD4.

Het blijft internet, dus iedere malloot/concurrent kan een dergelijke page aanmaken.

Ik stuur hem even een mailtje met OEM/Retail vraag en link naar jouw link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Mja, dat had ik ook met g2play. Ook heel goedkope spellen, iemand anders had daar ook besteld en het werkte, zelf ook gedaan en werkt prima. Maar altijd even googelen als het "too good to be true" is, ook over g2play lopen hele topics van valse keys enzo, zo ook op die site dan. (kwam ik achteraf achter, nu kom ik er niet meer want ik wil niet het risico lopen dat mijn hele steam-account geband wordt ;))

Nog een vraagje over OEM-versies, hoe ver mag je gaan met hardware vervangen? Want ik vind het niet echt fijn klinken maar een retail is natuurlijk (zeker nu we dicht bij release komen) veel duurder.

[ Voor 11% gewijzigd door bwerg op 20-10-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Blijf het verwarrend vinden. De Windows versies op Samenkopen schijnen ook Full Retail keys te betreffen. Vind de prijzen dan wel erg laag. Zit nu mega in dubio om dit te nemen en de Amazon (Home Premium) pre-order(s) te cancellen. Worden als het goed is morgen verstuurd dus moet heel snel beslissen nu :( Echter die waren ook zooo netjes qua prijs. Heb alleen liever de Professional versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dat samenkopen is mij veels te vaag, hoeveel aanmeldinge hebben ze nodig voordat ik mijn key krijg, ik zie dat er maar 1 is besteld, schiet lekker op. Wanneer en hoe betaal ik etc. etc.

Wat ik stom vind, waarom heeft Ms niet een downloadsite met Ideal enzo, dit is wel de zeroes waarin we leven. Gewoon een (uiteraard stuk lagere) betaling doen, en je key gemailt krijgen, samen met donwloadlink van de iso. Zo moeilijk is het toch niet, maar nee Ms moet het lekker exclusief houden. Windows exclusief, nog effe zeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Is zo. Maar ja op G2Play zijn de prijzen ook erg okay. Maar ook daar lees je weer horror verhalen over. Heb uiteraard ook liever gewoon een fysieke ongeopende doos met hologrammetje en 100% echtheids garantie. Misschien toch maar eens zoeken hoe je NL-taal kan krijgen op een UK-based Home Premium. Voor mijzelf is UK prima, maar m'n broert heeft liever NL versie, en die was niet te bestellen bij Amazon. Pffff, zware nacht ;)

Edit: Oh wacht, de SK keys komen ook van G2Play, maakt het nog interessanter :)

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 20-10-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:23

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:49:
De winkels hebben deze week de spullen binnen gehad. Denk je niet dat Azerty de boel gewoon vanaf de releasedatum uitlevert ;)
Afgelopen zaterdag besteld (17 oktober),
vandaag met de post bezorgd (20 oktober), twee dagen vóór officiele release:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2557/4030001840_b093a9d2e5.jpg

Ik wéét dat het topic niet bedoeld is voor 'ik heb hem al'-replies, maar hier vond ik wel enige 'nieuws'waarde aan zitten. Sommige winkels leveren dus blijkbaar wel uit vóór de officiële releasedatum. Het gaat hier trouwens om de 64-bit NL Home Premium OEM versie. Nog niet geïnstalleerd, daar neem ik ff de tijd voor en zal pas volgende week gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Informatique heeft op hun site een teaser staan dat ze op 22 Okt. 7 spectaculaire acties hebben. Vraag me af wat dat dan is, en misschien hebben andere shops op de 22e ook wel iets leuks. Toch maar even de hand op de knip houden en wachten tot donderdag met bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliedel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 09:51
Ik gebruik nu de RC versie en kreeg net te horen dat ik beter in 2009 win 7 kan kopen dan later. Weet iemand of dit klopt?
Ook vroeg ik me af wat er gebeurt als ik nu win7 bij surfspot koop en volgend jaar geen student meet ben, blijft de licentie dan gewoon geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Vliedel schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:32:
Ik gebruik nu de RC versie en kreeg net te horen dat ik beter in 2009 win 7 kan kopen dan later. Weet iemand of dit klopt?
Waarom? Wegens de prijs? Ik weet van niets. Je kon het wel beter tijdens de presale kopen toen het nog dik goedkoop was, maar dat is al niet meer.
Ook vroeg ik me af wat er gebeurt als ik nu win7 bij surfspot koop en volgend jaar geen student meet ben, blijft de licentie dan gewoon geldig?
Vraag is al vaker voorbij gekomen. Iirc blijft de licentie geldig in tegenstelling tot vroegah. Note wel dat je een studentenlicentie hebt dan. Als je commercieel bezig bent, al is het tekstverwerken, en je wordt gecontroleerd, dan is het toch "weer niet goed."

Ik ben ook bijna-ex-student die gewoon een Win7 Pro heeft gepre-ordered omdat ik wat voor mezelf wil gaan werken.

..en terwijl ik dit schijf krijg ik live een mailtje van amazon dat mijn Windows 7 op de post is gegaan! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Sando op 20-10-2009 22:43 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliedel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 09:51
Sando schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:41:
Als je commercieel bezig bent, al is het tekstverwerken, en je wordt gecontroleerd, dan is het toch "weer niet goed."
mja het is voor mn thuis pc, dus denk niet dat dat onder commercieel gebruik valt. Balen dus dat ik de pre-sale gemist heb, moet de nieuws post gemist hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:49
..en terwijl ik dit schijf krijg ik live een mailtje van amazon dat mijn Windows 7 op de post is gegaan! :D
Waar heb je m exact besteld bij Amazon? Heb je n link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Nu online
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:45:
Blijf het verwarrend vinden. De Windows versies op Samenkopen schijnen ook Full Retail keys te betreffen. Vind de prijzen dan wel erg laag. Zit nu mega in dubio om dit te nemen en de Amazon (Home Premium) pre-order(s) te cancellen. Worden als het goed is morgen verstuurd dus moet heel snel beslissen nu :( Echter die waren ook zooo netjes qua prijs. Heb alleen liever de Professional versie ;)
Hoeveel kost de anytime upgrade?
Ik heb de amazon pre-order lopen voor 45 pond, en dan kan ik me voorstellen dat anytime upgrade naar pro mischien wel goedkoper/vergelijkbaar is dan nu nog een OEM pro opsnorren... en dan heb je tenminste retail.

[edit] had verkeerde quote knop...

[ Voor 50% gewijzigd door Ronald op 20-10-2009 22:59 ]

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Cadezo schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:38:
[...]
Er staat bij dat ze per 21/10 gaan uitleveren, alleen kreeg gisteren een e-mail van Surfspot dat mijn bestelling gisteren is opgestuurd. Ik ben wel benieuwd wat er is opgestuurd (release is pas donderdag).... ik houd vandaag wel even de brievenbus in de gaten...
Nou vandaag niets gekregen... Denk dat hun notificatiesysteeem gewoon slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ronald schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:56:
Ik heb de amazon pre-order lopen voor 45 pond, en dan kan ik me voorstellen dat anytime upgrade naar pro mischien wel goedkoper/vergelijkbaar is dan nu nog een OEM pro opsnorren... en dan heb je tenminste retail.
Ja dat heb ik er ook voor betaald, 47 Pond of zo, erg netjes natuurlijk. En geen risico van een eventueel verlopende key als je nu zoiets doet als op SK en zo. Anytime upgrade vraag is wel interessant ja... Gaat mij eigenlijk alleen maar om Remote Desktop, welnu dan maar niet. Voor die 47 Pond mag je écht niet mopperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Yep, ik heb de mail ook ontvangen. Helaas geen trackingnummer. Ik hoop dat het gewoon in de brievenbus past, anders moet ik het weer ergens op gaan halen. En aangezien het postkantoor op de hoek is opgedoekt...

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:49:
Geen idee of het al verkocht is, maar mijn bestelling stond maandag gewoon op "klaar voor afhalen" dus ik denk dat er mensen zijn die hem meegekregen hebben.

Maandag kon ik 'm niet ophalen dus ik wou dinsdag maar ik werdt WAKKER gebeld dat ik hem niet op kon halen omdat donderdag de release is. Ze waren gebeld door Microsoft. Dus ik denk dat het uitgeleverd is O+

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Daywalk3r schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:40:
[...]

Geen idee of het al verkocht is, maar mijn bestelling stond maandag gewoon op "klaar voor afhalen" dus ik denk dat er mensen zijn die hem meegekregen hebben.

Maandag kon ik 'm niet ophalen dus ik wou dinsdag maar ik werdt WAKKER gebeld dat ik hem niet op kon halen omdat donderdag de release is. Ze waren gebeld door Microsoft. Dus ik denk dat het uitgeleverd is O+
Ik had de mijne zaterdag al binnen van Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:29
Ik heb gisteren de 64-bit Ultimate NL besteld bij Slim en ik verwacht hem morgen. Ik ben benieuwd want volgens de site is het een upgrade die alleen maar controleert of je een legale WinXP of Vista op je pc hebt staan. Aangezien ik mijn schijf nu toch leeg ga gooien, zet ik er wel eerst WinXP op en daarna Win7. Voor de prijs van €17,- is het schofterig om hem illegaal te gaan draaien (mijn excuses voor de mensen die wel de volle mep moeten betalen).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 13:57
universal creations schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 01:07:
Ik heb gisteren de 64-bit Ultimate NL besteld bij Slim en ik verwacht hem morgen. Ik ben benieuwd want volgens de site is het een upgrade die alleen maar controleert of je een legale WinXP of Vista op je pc hebt staan. Aangezien ik mijn schijf nu toch leeg ga gooien, zet ik er wel eerst WinXP op en daarna Win7. Voor de prijs van €17,- is het schofterig om hem illegaal te gaan draaien (mijn excuses voor de mensen die wel de volle mep moeten betalen).
Wil ook deze upgrade versie gaan halen, maar vraag me alleen af wanneer je win7 ooit wil herinstalleren hoef je toch niet eerst weer winXP erop te gooien hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:26
Ronald schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:56:
[...]

[edit] had verkeerde quote knop...
De anytime upgrade naar ultimate is nu 1056 pond. bij Amazon

[ Voor 18% gewijzigd door zeef op 21-10-2009 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Amazon heeft gisteravond mijn versie verstuurd zodat ik hem in principe donderdag kan hebben (aankomstverwachting op basis van eerdere ervaringen met Amazon.co.uk)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier ook dezelfde melding gehad van Amazon. Viel mij wel op dat ze als vervoerder TNT hadden staan.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

megatronics schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:15:
Hier ook dezelfde melding gehad van Amazon. Viel mij wel op dat ze als vervoerder TNT hadden staan.
Al mijn bestellingen die ik ooit met Amazon.co.uk heb gedaan zijn verzonden via TNT.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op dit moment zaken wilt gaan bestellen via amazon.co.uk en je wilt het snel in huis hebben, check dan eerst even of er stakingen zijn bij TNT in de UK. Ze zijn hier namelijk van plan om vanaf morgen te gaan staken! Deze melding is in principe alleen voor deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:15

Wildfire

Joy to the world!

Emcee schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 01:10:
[...]

Wil ook deze upgrade versie gaan halen, maar vraag me alleen af wanneer je win7 ooit wil herinstalleren hoef je toch niet eerst weer winXP erop te gooien hoop ik?
Als je een upgrade-versie hebt wel dus. De upgrade-versie vereist een reeds geinstalleerde Windows en accepteert dus niet een schijfje van je vorige Windows als bewijs.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wildfire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:50:
[...]

Als je een upgrade-versie hebt wel dus. De upgrade-versie vereist een reeds geinstalleerde Windows en accepteert dus niet een schijfje van je vorige Windows als bewijs.
Dat staat nog ter discussie: lees vanaf hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Wildfire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:50:
[...]

Ik ga Win7 bestellen bij Slim en zal de issue uitproberen, aangezien er nu Win7 RC op staat - en dus geen WinXP installatie meer - kan ik net zo goed gelijk proberen Win7 er op te knallen. Dus dan hoor ik wel wat ze zeggen. Zal echter nog wel wat dagen duren voordat ik hem binnen heb.

Als er voor die tijd iemand is met de ballen om het te proberen dan hoor ik het natuurlijk graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
ik heb de TS een beetje geupdate. als jullie nog belangrijke informatie hebben, dan hoor ik dat graag, PM me met je info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Helaas, bij surfspot/slim is ie niet meer op voorraad:

Bestelstatus:
Niet op voorraad - 21-10-2009 19:06 - Bijgewerkt door SLIM
Heb gister MS Windows 7 Ultimate Upgrade (64-bits) (SL) NL besteld bij surfspot.

[ Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 21-10-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

pennywiser schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:53:
[...]
Waar heb je m exact besteld bij Amazon? Heb je n link?
Ik tiepte gewoon Windows in, bestelde de Pro presale versie omdat de goedkopere versies niet over een XP (virtueel) licentie en wat andere functies die ik wil beschikken.
Het product waar ik uitkom via de link in de bevestigingsmail is deze:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B002DUCMTC/ (Hoop dat ie er bij jou hetzelfde uitziet)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Ik heb W7 ook via Surfspot besteld. Ik denk dat het gewoon uitproberen is of het lukt om een upgrade key op een schone install te gebruiken.
Momenteel heb ik al een officiele MSDN/TechNET van Usenet geinstalleerd, en ga morgen kijken of ik hem geactiveerd krijg met mijn Surfspot key. In bovengenoemd topic zullen er vast meer zijn die dat gaan doen.

Trouwens, hoe zit het dan als je je PC een keer opnieuw moet installeren, en je bent niet zo handig om bijvoorbeeld een image met Acronis te maken?
Dan is het toch omslachtig om eerst je vorige Windows versie te gaan installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft een mail van Surfspot gekregen dat zijn DVD vandaag woensdag 21 oktober is verzonden? Zoals hun beloven op de site.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:25:
Wie heeft een mail van Surfspot gekregen dat zijn DVD vandaag woensdag 21 oktober is verzonden? Zoals hun beloven op de site.
Volgens Surfspot is mijn dvd maandag al verzonden, nog steeds niet ontvangen. Ik ga er dus vanuit dat hij gewoon morgen binnenkomt...

Edit: Inderdaad vandaag binnengekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Cadezo op 22-10-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:26
Indien u de dringende noodzaak volet om te patsen met uw nieuwe Win 7 pakket(ten) : Het grote Windows 7 "Ik heb 'm zelf ook" topic

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ik krijg net n mailtje binnen van Komplett dat ze Windows 7 Ultimate NL (OEM, 32bit) verkopen voor 149,-

geen beroerde prijs volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

De surfspot server ligt er in ieder geval uit.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Leuke aanbieding bij Alternate: Windows 7 Home Premium 64bit OEM voor 77,77 euro.

Is volgens mij ook niet echt duur.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:14
Cadezo schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:46:
[...]

Volgens Surfspot is mijn dvd maandag al verzonden, nog steeds niet ontvangen. Ik ga er dus vanuit dat hij gewoon morgen binnenkomt...
Hier idem dito, maandag bericht dat hij verstuurd is, maar lag gisteren nog niet op de mat.

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik draai op dit moment Windows 7 RC, wat nog werkt tot Maart 2010.

Kan ik beter nu WIndows 7 aanschaffen omdat je nu goede aanbiedingen hebt (zoals die hierboven van 77,77) of kan ik gewoon wachten op februari want dan zijn deze prijzen er ook nog, of misschien wel betere prijzen?

Ik zit te twijfelen namelijk...

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Iemand hier al iets van HP gehoord, over een eventuele verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
OneUp: van uitstel komt nog weleens afstel. Maar jij kan beter in je eigen portmonnee kijken dan iemand anders hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Mijn blauwe Win7 Pro DVD van Amazon is net bezorgd. Dat was sneller dan ik dacht.

In tegenstelling tot wat ik eerder plande wil ik nu toch meteen een schone installatie doen. Ik vergeet ALTIJD iets te backuppen (ookal is het minor) dus ik loop zelf dit oeroude xp lijstje na die ik eens opstelde, misschien heeft iemand anders die een schone install doet er iets aan:

[XP] Verse installatie om het principe - tips?

Sommige dingen veranderen probably met Win7. En ik bedenk me net dat je ook niet moet vergeten:
system32\drivers\etc\hosts
(mits getweaked natuurlijk)

Ik weet niet in hoeverre dit off-topic of related is, maar oeh nu heb ik het al gezegt.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Net bericht gekregen van slim.nl dat mijn Ultimate 64-bit dvd verzonden is. Verwachte leverdatum: 02-11-2009 :'(

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Sando schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:04:
Mijn blauwe Win7 Pro DVD van Amazon is net bezorgd. Dat was sneller dan ik dacht.

In tegenstelling tot wat ik eerder plande wil ik nu toch meteen een schone installatie doen. Ik vergeet ALTIJD iets te backuppen (ookal is het minor) dus ik loop zelf dit oeroude xp lijstje na die ik eens opstelde, misschien heeft iemand anders die een schone install doet er iets aan:

[XP] Verse installatie om het principe - tips?

Sommige dingen veranderen probably met Win7. En ik bedenk me net dat je ook niet moet vergeten:
system32\drivers\etc\hosts
(mits getweaked natuurlijk)

Ik weet niet in hoeverre dit off-topic of related is, maar oeh nu heb ik het al gezegt.
Ik maak altijd een volledige image van mijn oude instalaltie met Acronis True Image en daar pluk ik dan de dingen wel weer uit die ik eventueel zou zijn vergeten om apart te zetten.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:27

Anno

Griefmaker#2862

OneUp schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:10:
Ik draai op dit moment Windows 7 RC, wat nog werkt tot Maart 2010.

Kan ik beter nu WIndows 7 aanschaffen omdat je nu goede aanbiedingen hebt (zoals die hierboven van 77,77) of kan ik gewoon wachten op februari want dan zijn deze prijzen er ook nog, of misschien wel betere prijzen?

Ik zit te twijfelen namelijk...
Ik verwacht geen spectaculaire prijsdalingen in het eerste jaar. Zelf vind ik de OEM versie al scherp geprijsd. Dus ik zeg "Gewoon doen :) ".

Zeker omdat je een fresh install (link) zal moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 01:29
Eldariel schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:30:
Net bericht gekregen van slim.nl dat mijn Ultimate 64-bit dvd verzonden is. Verwachte leverdatum: 02-11-2009 :'(
Bij mij zal het 3-11 worden. Beetje jammer.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

megatronics schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:43:
Ik maak altijd een volledige image van mijn oude instalaltie met Acronis True Image en daar pluk ik dan de dingen wel weer uit die ik eventueel zou zijn vergeten om apart te zetten.
Wel slim. Dat deed ik vroeger (XP tijd) altijd met die Hiren Boot CD. Nog steeds wel voor Linux. Maar sinds ik eens iets terugzette en mijn hele Windows 7 kapot was ben ik bang geworden dat de nieuwe NTFS versie niet goed ondersteund wordt/werd en vind ik het geen fijn programma meer. :P

Heb jij nooit iets hoeven terugzetten of gebruik je het alleen om 'online' in je backup te kijken?

Win7 schijnt ook nogal wat backuptruukjes ingebakken te hebben maar ik ben ook een beetje para voor Windows apps, ik gebruik over het algemeen alleen het OS zelf. :P

Voordeel van een goede offline image: Als je vergeten bent iets (bijvoorbeeld Adobe CS) te deactiveren in je Win7 beta en je kan 'm niet activeren, kan je even van image wisselen en hem alsnog deactiveren, ookal staat CS zelf op een andere partitie. Dit zal wel zo werken van alle licenties die door FlexServer worden beheerd. FlexServer doet volgens mij iets met ongebruikte ruimte of slackspace ofzo, ik weet niet, maar niet alle backup programma's backen ook die activatie up ookal snap ik niet helemaal hoe het zit.

[ Voor 23% gewijzigd door Sando op 22-10-2009 20:01 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Even een hersenspinsel, maar bij Slim kun je W7 Ultimate bestellen in UK en NL. Maar met ultimate kun je toch taal wisselen, en is het eender welke versie je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
twiFight schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:36:
Even een hersenspinsel, maar bij Slim kun je W7 Ultimate bestellen in UK en NL. Maar met ultimate kun je toch taal wisselen, en is het eender welke versie je besteld?
Ja dat klopt. Met een niet ultimate editie moet je je OS daarvoor opnieuw installeren. Je moet het dus de eerste keer goed aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
twiFight schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:36:
Ik had Vista Ultimate UK, maar gebruikte altijd de Nederlandse interface. Ik heb nu gewoon 7 Ultimate UK besteld en daar gewoon de Nederlandse interface gekozen. Dat werkt perfect...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Okasha schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:50:
[...]

Dit verbaasd me echt moet ik zeggen, al mijn keys doen het nog perfect. Ik heb het dan over crysis, crysis warhead (met ea download), fifa 2009, Company of Heroes, Brothers in Arms en COD4.

Het blijft internet, dus iedere malloot/concurrent kan een dergelijke page aanmaken.

Ik stuur hem even een mailtje met OEM/Retail vraag en link naar jouw link :)
Nog geen antwoord ? Wilde zelf ook een mail sturen met zelfde vraag maar dacht dat het weinig zin had als jij al ging vragen.

Was zelf ook heuverig, dus heb eerder vanavond een PC spel gekocht a 10 USD, ging prima.
Toen Office 2007 Ultimate, ook prima, en dat voor die prijs van 43,99 EUR.
Ik kan verder ook nergens aan zien of deze een OEM of retail betreft.

Vind dit net op hun forum, zou dus gaan om retail key's:
http://www.onlinekeysuppo...windows-7/page__pid__1520

Denk dat ik morgen een order plaats voor Win7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Nee geen antwoord ontvangen... Ik heb dus ook al tig dingen daar gekocht, dus denk dat ik het toch op een home premium ga wagen voor 44 euro.. (Edit: Done, will keep you posted. Heb hem met Creditcard betaald, dus als ik word opgelicht krijg ik het geld toch terug)

Hebben mensen hun surfspot Ultimate Upgrade al binenn? Ik heb deze week nog een surfspot account, maar is het nu net als met de Vista upgrade dat je gewoon een schone installatie kunt doen? Vind al die andere daadwerkelijke upgrade dingen zo''n gezeik, ik doe nogal eens een verse installatie namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Okasha op 23-10-2009 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Ik heb ook al eerder eens een Key gekocht bij de online key store voor CoD4, geen problemen mee gehad. Heb nu Win 7 Pro maar besteld, ben benieuwd voor die 68 euro (incl, paypal fees) kan ik het niet laten.

[ Voor 16% gewijzigd door Lukin op 23-10-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik weet niet hoor, maar jullie krijgen geen sticker, dat is wel verplicht zo een bewijs, voor een legale 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Nee hoor, de surfspot/slim versies hebben ook niet zo'n oldskool sticker en zijn ook gewoon legaal. Ik heb van mijn xp versie die sticker al lang niet meer, maar die is ook niet met het weggooien ervan opeens illegaal geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja voor een studentenversie. Zo oldskool is dat niet, ik heb er ook 1 bijgekregen bij de oem, en bij de retail krijg je zelfs een heel certificaat. In de handleding staat dat de sticker verplicht is als bewijs. En zeker bij een Retail key zou je een certificaat moeten hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 23-10-2009 10:04 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste