Dames en heren, misschien totaal niet gepast, maar ik wil deze post van mij toch even onder de aandacht brengen. Ieders mening is interessant.
D-rez in "3D Contest 72: Flower Power"
D-rez in "3D Contest 72: Flower Power"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
nice!Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:57:
hey mensen, heb alweer een nieuw project af ...veel plezier met deze WIP
[afbeelding]
op target view kun je de hele afwerking bekijken
Verwijderd
hoe ik het in maya doe..de faces van datgene waar je niet blij mee bent selecteren nieuwe uv map maken aanpassen en terug kopieren naar de oorspronkelijke map ...maar ik weet niet of dit ook gaat in max natuurlijkapNia schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:14:
Is er eigenlijk in Max een manier om poly's toe te voegen zonder dat ie je hele UVW reset? Ik heb een character helemaal geunwrapped, maar ben nu getextured toch niet blij over 1 ding, en wil een groepje poly's extruden (niks groots dus). Uiteraard veranderen daarmee wat poly's en IDs, dus reset ie je hele UVW. Wat is nou de beste manier om iets dergelijks aan te pakken?
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door naam op 25-10-2009 20:13 ]
Verwijderd
vink preserve UV's aanapNia schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:14:
Is er eigenlijk in Max een manier om poly's toe te voegen zonder dat ie je hele UVW reset? Ik heb een character helemaal geunwrapped, maar ben nu getextured toch niet blij over 1 ding, en wil een groepje poly's extruden (niks groots dus). Uiteraard veranderen daarmee wat poly's en IDs, dus reset ie je hele UVW. Wat is nou de beste manier om iets dergelijks aan te pakken?
Verwijderd
Verwijderd
thnxapNia schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:49:
Mooi milky, afgezien van de dingen die je aankaart niks op aan te merken! Gaat de muur nog van baksteen worden of is ie gladjes?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
johGuillome schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:47:
Je dakpannen kloppen nog niet overal even goed volgens mij.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
| _nwFolderPath = pathConfig.getCurrentProjectFolder() _nwTheFile = _nwFolderPath as string + "\\" + ("Renders") + ("\\") + "*.txt" _nwStrm = getfiles(_nwTheFile) _nwOpenedFile = openFile(_nwStrm[1]) mode: "r+" format ("\n" + _currentCamera.name as string) to: _nwOpenedFile |
1
2
| "" "Camera 1" |
1
2
3
4
| [Shotlist] "Camera 1" "etc" "etc" |
1
| format (_currentCamera.name + "\n" as string) to: _nwOpenedFile |
1
2
| "Camera1" "" |
Verwijderd
De text file wordt gemaakt wanneer er een project wordt aangemaakt, die krijgt vervolgens "[Shotlist] mee.apNia schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:25:
Ik heb nooit gemaxscript (dus ik gooi 't maar op m'n algemene programmeerknowledge), maar voor de duidelijkheid, je wilt ipv die "" gewoon [Shotlist] bovenaan hebben?
Het lijkt me namelijk nergens dat je [Shotlist] output naar je textfile.
Enkel een newline, en dan op de volgende regel een camera-naam. Denk dat Maxscript dan overal quotejes omheen gooit of zo?
Denk als je zegt
code:
1 format (_currentCamera.name + "\n" as string) to: _nwOpenedFile
dat je dan dit krijgt:
code:
1 2 "Camera1" ""
Als [Shotlist] er al in stond, en je met die laatste regel code daar dus overheen schrijft dan moet je zorgen dat je alle text in een string opslaat, en vervolgens in 1x naar die _nwOpenedFile toeschrijft...
1
| format ("\n" + _currentCamera.name as string) to: _nwOpenedFile |
Verwijderd
Kijk dat is slim, had ik niet aan gedachtapNia schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:49:
Dat is gok ik omdat je met
code:
1 format ("\n" + _currentCamera.name as string) to: _nwOpenedFile
de textfile pakt en er dit in zet, het is dus dat ie niet append. Wat je moet doen, mits mogelijk, is gewoon de textfile uitlezen (naar een string kopieren), vervolgens daar _currentCamera.name achter plakken op een nieuwe regel, en dan zeggen
nieuweString to: _nwOpenedFile of format (nieuweString as string) to: _nwOpenedFile (geen idee wat format() doet).
Het doet me iig denken aan PHP's problemen waar mensen zitten te worstelen, en denken te appenden, maar in feite aan het begin van de textfile beginnen te schrijven.
[ Voor 12% gewijzigd door apNia op 27-10-2009 13:17 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 14:57 ]
OK dat werkt niet. Mijn stack is als volgt:
Verwijderd
preserve UV's werkt alleen wanneer hij is gecollapsed ( UVW/Edit poly ), dan blijft je UVW map behouden maar omdat je de UVW Unwrap boven op hebt staan heeft dat inderdaad geen effect.apNia schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:43:
[...]
OK dat werkt niet. Mijn stack is als volgt:
[afbeelding]
Als ik bij de onderste (Editable poly) Preserve UVs doe heeft dat geen effect. Als ik vertexes verschuif vertekent de map gewoon (dat zou toch stil moeten staan als Preserve UVs aan staan toch?)
Wat wel werkt is er een Edit Poly modifier BOVENOP zetten, en m'n poly's extruden. Maar is dat wel 'de' oplossing? Want gezien je Preserve UVs roept krijg ik sterk de indruk dat ik de verkeerde weg bewandel en wellicht later in de problemen kom....
Verwijderd
thnx,Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:19:
@milky, begin is veelbelovend! ga je het texturen enzo?
Verwijderd
ben benieuwd waar ik meer op moet lettenSchuey schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:54:
Toch zou ik eens naar anatomie gaan kijken en de houding fixen. Dan zal het een heel eind vooruit gaan denk ik.
Wat mij opvalt aan jouw werk is dat het nogal gehaast lijkt zonder dat je let op enige detaillering. Ik denk dat je veel mooiere modellen en textures zou kunnen maken als je er meer tijd voor neemt per model en ook zo nu en dan nieuwe technieken probeert en toepast.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 01:04:
en wederom een nieuwe characterpack af
Venom
[afbeelding]
voor nog meer pics kun je hier even kijken.
Verwijderd
hahaha nee dit is een straight out render uit maya.apNia schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:05:
Ook lijken die mond en die bril er wel gewoon in geplakt met Photoshop ofzo. De bril is gewoon een vlak met nagenoeg dezelfde kleur en die mond is er gewoon ineens. Werk je icm Poser ofzo?
Verwijderd
normaal gesproken zou ik een Displacement map pakken.De Hupie schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 04:19:
[...]
Wat mij opvalt aan jouw werk is dat het nogal gehaast lijkt zonder dat je let op enige detaillering. Ik denk dat je veel mooiere modellen en textures zou kunnen maken als je er meer tijd voor neemt per model en ook zo nu en dan nieuwe technieken probeert en toepast.
Ik weet niet precies wat de bedoeling van je werk is maar je verkoopt dit ofzo? Ik begrijp dat het leuk is om dan zoveel mogelijk producten te hebben om te verkopen maar ik zou in dit geval toch meer gaan voor kwaliteit dan kwantiteit.
Bijvoorbeeld bij je venom model/texture. Het lijkt alsof je een paar tileable textures hebt toegepast in de normal map en verder een spinnenicoon in de diffuse map. Je zou imo veel meer detail kunnen toevoegen zoals naden en wat meer definitie van wat voor stof het pak is. Zie bijvoorbeeld: http://features.cgsociety...2444_1244773323_large.jpg en http://features.cgsociety...0935_1231764949_large.jpg .
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
ow wacht ik zal even voor een andere link kijkenStukfruit schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:26:
ionisys, die afbeeldingen zijn niet te bekijken voor mensen zonder account op je site.
Verwijderd
okay heb het al aangepast ...je kan ze nu allemaal bekijkenStukfruit schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:26:
ionisys, die afbeeldingen zijn niet te bekijken voor mensen zonder account op je site.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 12:55 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Schuey op 29-10-2009 14:32 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 15:12 ]
Verwijderd
mooi, vind zoiets altijd wel mooiVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:16:
[...]
thnx,
ja heb er grote plannen mee, zal het hier ingeval ook even posten als het af is
btw welke belichting gebruik je? misschien dat ik je even wat snelle tips kan geven, belichting scheelt
enorm veel bij dit soort scenes. je geometry ziet er gewoon prima uit, maar je belichting maak het allemaal
wat plat.. hoor het wel, goed begin ingeval
Verwijderd
heb eens gekeken naar jouw creaties maar dan moet ik zeggen,dat jezelf ook nog heel wat mag bijleren enSchuey schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:28:
Tering vraag je 80 euro voor dat techno suit?
Dan mag je toch wel eens ietsje beter je best gaan doen voor die 80 euro want ik zou er nog geen 5 voor geven als placeholder...
en waar je op moet letten?
Spiergroepen bijvoorbeeld, niet zomaar overal 'blobs' sculpten omdat er dan detail lijkt te zitten. Detailleer eens iets en fix de houding zonder dat het lijkt alsof hij spastisch is
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 15:42 ]
Dat moet ik ook, maar ik ben niet degene die mensen er 80 euro voor laat betalenVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:41:
[...]
heb eens gekeken naar jouw creaties maar dan moet ik zeggen,dat jezelf ook nog heel wat mag bijleren en
sleutelen aan je models
maar okay ik zal er verder geen woord meer aan vuil maken ...laten we het gezellig houden
[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 29-10-2009 15:49 ]
Verwijderd
ten eerste zien je shaders er niet uit, de ogen ...alsj e het over plakken hebt...;)Schuey schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:45:
[...]
Dat moet ik ook, maar ik ben niet degene die mensen er 80 euro voor laat betalen
Mensen die geen verstand hebben van 3d vinden een subdivided cube al mooi, dat zegt helemaal niks over kwaliteit.
Heb ook al veel te veel tijd in die Selene gestopt en zeker dat aangezien het nog maar mijn 3e character model is, waarvan mijn 2e high poly.. Maar als je beweert dat die anatomisch niet goed is, dan eet ik mijn sok op en ben ik zeer benieuwd waar de fouten dan liggen
Verwijderd
Verwijderd
ja sorry je hebt gelijkVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:13:
less hate more 3d
wij die het nog moeten leren hebben niks aan vendeta's die op een forum worden uitgevochten, althans ik leer meer van de pics dan van de flames.
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:10:
[...]
ten eerste zien je shaders er niet uit, de ogen ...alsj e het over plakken hebt...;)
ten 2de heeft selene een rare bobbel in de armen,die ik niet thuis kan brengen
en bij gebruik van kleren.... kan ik over de rest niks zeggen want ik zie het lichaam gewoon niet.
ten 3de over structuur gesproken ... laat maar lekker glimmen dat pakje,is makkelijker dan aan de textures te werken.
Maar dit is natuurlijk mijn eigen mening
Ik zou zeggen, begin dan gewoon met leren.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:13:
less hate more 3d
wij die het nog moeten leren hebben niks aan vendeta's die op een forum worden uitgevochten, althans ik leer meer van de pics dan van de flames.
[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 29-10-2009 16:39 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Schuey op 29-10-2009 16:56 ]
Verwijderd
zoals eerder gezegd waren dit geen final rendersDe Hupie schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:08:
Ik vind dat jullie beiden (schuey en ionisys) nog wel wat kunnen werken aan het geven van constructieve kritiek. Ik zie vooral kritieken als dit is slecht en dat is slecht, maar niet hoe het beter kan. Voorbeelden:
ten eerste zien je shaders er niet uit
heb eens gekeken naar jouw creaties maar dan moet ik zeggen,dat jezelf ook nog heel wat mag bijleren en
sleutelen aan je models
Spiergroepen bijvoorbeeld, niet zomaar overal 'blobs' sculpten omdat er dan detail lijkt te zitten. Detailleer eens iets en fix de houding zonder dat het lijkt alsof hij spastisch is
Volgens mij schieten weinig mensen hier wat mee op. Het lijkt mij verstandig dat als je iets niet mooi vind, je dat alleen post als je ook constructieve kritiek eraan kunt toevoegen en specifiek kunt uitleggen wat er niet goed aan is.
Voorbeeld hoe ik denk dat het beter kan mbt het geven van constructieve kritiek:
[afbeelding]
Correct, ik zal er eens op gaan letten.De Hupie schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:08:
Ik vind dat jullie beiden (schuey en ionisys) nog wel wat kunnen werken aan het geven van constructieve kritiek. Ik zie vooral kritieken als dit is slecht en dat is slecht, maar niet hoe het beter kan.
[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 29-10-2009 18:39 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 19:15 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:09:
haha, het lijkt wel onderweg naar morgen voor 3d-ers, wat een drama allemaal![]()
@kwjansen.
de belichting die je nu hebt krijg je bv als het bewolkt is, alles word regelmatig belicht.
als je nu een zon zou toevoegen, met strakke schaduwen en tikkeltje gelig, word het meteen
een stuk mooier (dat is natuurlijk subjectief).
mijn leraar belichting hamert altijd op ''light to reveal form'' dat kan gewoon niet als je alleen
een globale belichting hebt. met een zon komt de vorm er bv al veeel meer uit (als je hem schuin erop laat vallen).
light to reveal form betekent dus dat het voorvlak van een kubus een andere kleur heeft dan de zijkant, zodat je duidelijk de 3 demensionaliteit er van kan zien, ook rimlight (dat kleine belichte randje aan de zijkant, zie je ALTIJD in films) zorgt ook weer wat extra vorm.
verder hamert hij er ook op dat je gerust wat extra lichten kan toevoegen die eigenlijk niet ''realistisch'' zijn, oftewel die in realiteit er niet zouden zijn, zolang het er niet nep van word en meer vorm geeft.
hij had bv een foto laten zien uit een tijdschrift en wees zo 20 lichten aan die in de opzet ervan zaten, maar die in werkelijk er nooit hadden kunnen zijn, die worden dus gebruiken om de vorm beter weer te geven en een sfeer te creeeren.
ik vond het een mooie manier om over belichting na te denken.
hoop dat je er iets aan hebt.
@ionisys
hoe heb jij die betaling van turbosquid rond gekregen?
ik heb er nog een paar honderd dollor open staan, maar snap geen zak van hoe ik het met de belasting kan regelen...ik moet iets invullen voordat ze het geld naar europa willen opsturen.. maar weet niet wat en hoe..
btw vind het wel belachelijk dat turbosquid 50% procent (!) van je geld afpakt en daarna de belasting voor het importeren van het geld ook nog iets van 25% procent... echt belachelijk...
turbosquid pakt idd veel geld ja..daarom ben ik ook mijn eigen shop begonnen.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:09:
haha, het lijkt wel onderweg naar morgen voor 3d-ers, wat een drama allemaal![]()
@kwjansen.
de belichting die je nu hebt krijg je bv als het bewolkt is, alles word regelmatig belicht.
als je nu een zon zou toevoegen, met strakke schaduwen en tikkeltje gelig, word het meteen
mijn leraar belichting hamert altijd op ''light to reveal form'' dat kan gewoon niet als je alleen
een globale belichting hebt. met een zon komt de vorm er bv al veeel meer uit (als je hem schuin erop laat vallen).
light to reveal form betekent dus dat het voorvlak van een kubus een andere kleur heeft dan de zijkant, zodat je duidelijk de 3 demensionaliteit er van kan zien, ook rimlight (dat kleine belichte randje aan de zijkant, zie je ALTIJD in films) zorgt ook weer wat extra vorm.
verder hamert hij er ook op dat je gerust wat extra lichten kan toevoegen die eigenlijk niet ''realistisch'' zijn, oftewel die in realiteit er niet zouden zijn, zolang het er niet nep van word en meer vorm geeft.
hij had bv een foto laten zien uit een tijdschrift en wees zo 20 lichten aan die in de opzet ervan zaten, maar die in werkelijk er nooit hadden kunnen zijn, die worden dus gebruiken om de vorm beter weer te geven en een sfeer te creeeren.
@ionisys
hoe heb jij die betaling van turbosquid rond gekregen?
ik heb er nog een paar honderd dollor open staan, maar snap geen zak van hoe ik het met de belasting kan regelen...ik moet iets invullen voordat ze het geld naar europa willen opsturen.. maar weet niet wat en hoe..
btw vind het wel belachelijk dat turbosquid 50% procent (!) van je geld afpakt en daarna de belasting voor het importeren van het geld ook nog iets van 25% procent... echt belachelijk...
Dit is misschien wat kort door de bocht, maar post je daarom steeds zo opvallend die links naar je TV ipv afbeeldingen mbv de img-tag?Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:37:
turbosquid pakt idd veel geld ja..daarom ben ik ook mijn eigen shop begonnen.
Mag ik vragen waarom je er niet aan doorwerkt? Als je er toch iedere dag iets nieuws uitpoept (positief bedoeld!), wat zou je dan wel niet kunnen maken als je er wat meer tijd aan besteed?Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:28:
zoals eerder gezegd waren dit geen final renders
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
ow sorry dat dit onderwerp ter sprake kwam... was omdat iemand over turbosquid begon, anders had ik het nog eens niet genoemd.Stukfruit schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:07:
[...]
Dit is misschien wat kort door de bocht, maar post je daarom steeds zo opvallend die links naar je TV ipv afbeeldingen mbv de img-tag?
Dit topic is niet bedoeld voor spam he? Je mag best eens een linkje plaatsen naar je 3d site (graag zelfs!), alleen om in iedere reactie te moeten lezen dat we het beste naar wee wee wee target-view moeten surfen, dat is imho helaas iets teveel van het goede. Voor mijzelf is dat altijd zelfs een reden om de betreffende site juist niet meer te bezoeken.
Als je meer aandacht voor je site wil, koop dan wat advertentieruimte. Dan help je t.net ook nog eens en krijg je een keurig plaatsje boven of onderaan de pagina. Of zet een linkje onder je huisje-icoontje of in je sig, daar willen mensen ook nog wel eens op klikken als ze je werk interessant vinden. Volgens mij kweek je op die manier veel meer goodwill
[...]
Mag ik vragen waarom je er niet aan doorwerkt? Als je er toch iedere dag iets nieuws uitpoept (positief bedoeld!), wat zou je dan wel niet kunnen maken als je er wat meer tijd aan besteed?
[ Voor 14% gewijzigd door De Hupie op 29-10-2009 23:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 23:22 ]
Ze mogen hier max. 600 pixeltjes breed zijn, anders krijg je die rode mededeling er omheenVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:08:
probeerde laatst een geheel plaatje te posten, maar op de een of andere manier moest ik een klein formaat posten
of ik deed iets verkeerd ???
[ Voor 9% gewijzigd door Stukfruit op 29-10-2009 23:56 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Verwijderd
Is zoals schuey al een beetje aangeeft gewoon één dakpan gemaakt van een spline, deze extruden, convert to edit poly, en allemaal attachen, en vervolgens een noise modifier eroverheen. krijg ik straks met texturen ook een mooier effect.D-rez schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:47:
@kjwjansen
Begint al lekker veel detail in te zitten. Hoe doe je die daken? Want dat ziet er behoorlijk sjiek uit.
Inderdaad een mooi verhaal, waar ik denk ik zeker ook nog wat aan heb. zal in mijn volgende render eens proberen of ik het fatsoenlijk kan toepassen. Hoewel ik er nu wel al een spot in heb zitten, moet die denk ik een stukje feller, en de skylight minder fel. En misschien de scherpte van de schaduw beter benadrukken, heb nu overigens volgens mij wel al raytrace shadow, dus geen shadow map.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:09:
@kwjansen.
Verwijderd
Verwijderd
Als die wat uitgebreider was, zou het een mooie map zijn voor een shooter!Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:49:
en weer wat verder, was wat met de rendersettings aan het spelen, en lichten. op advies van milky.
Is nog niet wat ik er van verwacht had, maar vond dit wel een leuk effect., heeft wat weg van een zandsculptuur.![]()
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 11:54 ]
Ben ik nu zo gek of zie ik daar echt een visvorm in? (met oog en zuiglipmond)Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:44:
nice, mijn leraar zou er tevreden mee zijn
btw moest een gun maken en verzinnen voor school...
mochten mensen hem willen hebben(aangezien ik er toch niks mee ga doen):
http://rapidshare.com/files/300407073/Model.rar.html
[afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 31-10-2009 14:26 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
AlstuStalllone schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:27:
Geef eens het plaatje van het Basis modelnu weet ik niet wat je gedaan hebt
?
Verwijderd
een visvorm? waar?daves2hd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:22:
Hahaha ik zie het ook inderdaad
Ik maak me bij die gun wel een beetje zorgen om de houding
Waar moet ik mijn 2e arm kwijt. Gezien de schoudersteun gaat het om een rifle of some kind. Maar dat mes zit erg ongelukkig als ik wil ondersteunen
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:45:
een visvorm? waar?
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
begint er steeds beter uit te zienjagermeister schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:00:
Ik ben weer wat verder met mijn sculpt. Eindelijk komt er nu wat detail in zicht
[afbeelding]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq