Leuk gedaan! Heb wel wat crits als je het niet erg vindt:De Hupie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:51:
Heb voor een wallpaper contest de volgende plaat gemaakt. Ben er zelf wel tevreden over, heb er maar zon 1,5 dag aan gewerkt. Voor het renderen heb ik mental ray gebruikt en heb aardig wat gepost-processed in PS.
Het hoofd is trouwens afgeleid van de joan of ark tutorial die ik zon 2 jaar geleden half gedaan heb.
Ik zou het iets meer detailleren(misschien d.m.v. textuur) en de rendersettings wat hoger zetten. De glossy reflecties hebben te weinig samples.
De blauwe E in de oor heeft een niet zo'n aantrekkelijk materiaal, misschien kun je die laten gloeien en in het oor steken ipv eruit? De kabels lijken gemaakt door alleen de opacity/transparency map te gebruiken, ik zou refractie daar gebruiken zodat het meer van glas lijkt(met een arch en design materiaal indien je mental ray gebruikt).
Het achterhoofd is een beetje overbelicht, als je daar ook leuke reflecties zou kunnen krijgen dan zou het wat mooier worden. Verder is alles wel cool hoor, ga zo door.
Heb een render gemaakt van mijn andere karakter, ik ga deze week haar riggen. Ik probeer m'n karakters zo simpel mogelijk te houden zonder gebruik te maken van displacement maps ofzo. Ik weet dat ze wat meer rimpels kan gebruiken, maar met alleen bump is het lastig om goede rimpels te maken. Denk dat ik nog ga spelen met de IOR van haar brilglazen, om haar ogen er groter uit te laten zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Yanik op 20-08-2009 15:01 . Reden: Kapsel gefixt ]