Het is meer de manier waarop je het bracht, althans zo denk ik erover.
Alsjeblieft, heb zojuist een 15min besteed aan onderstaand post.

Niet dat het zo lang is, maar wou er zeker van zijn dat het duidelijk overkomt.
Probleem is (vind ik althans) dat je erg kort door de bocht gaat. Ik denk dat iedereen die met 3D werkt wel op de hoogte is van de userbase van zijn/haar 3D-pakket. Ik mis die onderbouwing in jouw post. Wat je in je 2e post zegt over de userbase, ben ik het wel met je eens. Als je dat in je 1ste post had gezegd, was het allemaal een stuk duidelijker geweest.
Daarnaast zeg ik niet dat Rakkerzero een ander pakket moet leren, maar geef ik een advies. Of Rakkerzero hier überhaupt iets mee doet staat hem vanzelfsprekend vrij. Naar mijn mening kun je als nieuweling beter Maya of Max leren, met name vanwege de grotere userbase. Niks mis mee toch, een mening? (Ik wil hiermee niet suggereren dat Rakkerzero een nieuweling is. Dit is de reden dat ik aan het begin van mijn post vraag waarom hij voor Cinema kiest).
Mwah, op zich mee eens. Maar het hangt er ook vanaf voor wat voor doeleinden je zo'n pakket wilt gebruiken. Wil je bijv. puur voor visualisatie gaan dan zijn er ook andere alternatieven.
Aangezien ik geen discussie wil opstarten tussen de verschillende 3D programma´s, zet ik dit erbij. Dat jij dat hier op reageert door te stellen dat ik dan beter niet had kunnen posten, vind ik niet alleen erg onbeleefd, maar ook ontzettend krom. Ik geef namelijk een inhoudelijke reactie op een post en onderbouw dit. Jij helaas niet,..
Prima. Ik ga er zelf ook niet verder op in. (PM staat aan

) Het was absoluut niet bedoeld als een flame en/of aanval.
Toegegeven, ik heb wat te snel en overdreven gereageerd. Ik kan er nou eenmaal slecht tegen als men iets zegt/beweert zonder (duidelijke) onderbouwing. (Doe m'n best om me in te houden, maar vanmiddag liet ik me beetje meeslepen. Zal wel door de (brakke koffie) komen

)
Wat voor mij eigenlijk de druppel was, was dit:
ik kan je sterk aanraden om (als je dan toch een 3d app gaat leren) Maya, Max of Modo te pakken.
Waarom? Omdat ik bijvoorbeeld geen antwoord op je (logische) vraag weet. Kortom, Cinema heeft een veel kleinere userbase, met naar mijn mening een goede reden.
Als je dit leest (vooral het vetgedrukte), hoe komt het bij jou over? Het komt bij mij, zoals ik al eerder zei, nogal kort door de bocht over. Ik kan er zelfs een vleugje arrogantie in herkennen, maar na meerdere keren je post te hebben gelezen snap ik je punt wel. Het is alleen de manier waarop je het zei.
Enfin, ik wil het hierbij laten. PM staat aan, dus als je wil reageren ben je van harte welkom.