Hmm, Bovenstaande post brengt mij weer aan het twijvelen.
Ik wil namelijk of twee Dell 2209WA's (naast elkaar) of één Dell 2408WFP gaan kopen.
Maar ben niet echt zeker over wat nu de beter keuze is.
De 24'' heeft het voordeel dat die Full HD is en vele aansluitingen heeft. (waardoor ik ook een xbox360 en dergelijke eraan kan hangen.)
Echter ik heb nu een 22'' HP (met glossy scherm) en eerlijk gezegt vind ik 22'' eigenlijk wel hoog genoeg kwa scherm.
2x een 22'' heeft echter weer het voordeel dat het een heel breed zicht geeft (wat ik persoonlijk een stuk fijner vind, Mijn zicht is meer in de breedte dan in de hoogte)
Maar goed dan komt de vraag naar boven of ik wel echt gebruik ga maken van 2 schermen. (eventueel kan ik altijd mijn huidige 22'' naast de 24'' dell laten staan om daar af en toe wat vensters in te dumpen (MSN vensters voornamelijk.)
Gamen doe ik niet zo eel veel op de pc, wel op de xbox360 maar die hangt aan mijn tv.
Al zou ik die aan de 2408WFP hangen als ik die zou kopen dan kom ik met mijn pc werk weer in de knoop, En 2 Dell 2408WFP's kopen gaat te duur worden.
Wel weet ik dat in de 2209WA een E-IPS scherm zit en wat ik daarvan begrepen heb is dat het een soort van budget ips scherm is.
De 2408WFP lijkt mij dan de beste investering voor mijn gebruik (Office, Internet, Soms een game en in de toekomst waarschijnijk ook digitaal tekenwerk.)
Ook wat digitaal tekenwerk betreft ben ik misschien wel beter af met 1 scherm omdat mijn wacom er dan makkelijker naast kan liggen (A4 formaat dus die neemt aardig wat ruimte in.)
Heeft iemand tips of commentaar en mogelijk wat hulp in mijn keuze?
P.S. Mijn excusses voor eventuele taalfouten.
Edit: Klopt het trouwens dat het scherm in de 2408WFP vele male beter is dan het scherm in de 2209WA ?
[
Voor 3% gewijzigd door
Sato op 08-08-2009 19:54
]