Bij deze, in een nutshell:
Gister gebeld en na een paar keuzes werd ik doorverbonden naar een medewerker. Kwam er op neer dat hijzelf sowiezo niets aan de prijs kon doen. Wél kon hij mij eventueel doorverbinden naar een medewerker die de monitors zelf verkoopt en ook invloed kan uitoefenen op de prijs. Prima, doe dat dan maar.
Persoon die ik moest hebben was op dat moment nog niet aanwezig werd me verteld.
Uur later gebeld maar toen was ie in gesprek. Naam en nummer achter gelaten en ik zou terug gebeld worden.. 2½ uur later maar weer gebeld en wederom naam en nummer achter gelaten.
Vandaag nog maar een poging gedaan en warempel ik kreeg 'm aan de lijn.

Ongeveer zelfde verhaaltje gehouden wat ik bij de vorige medewerker had. Hij zei dat er geen aanbiedingen voor de U2410 in de planning stonden, maar hij had het nieuwe boekje daar wel liggen. Eventjes gezocht, maar helaas.
Wel kon hij wat van de prijs af halen. Toen hoorde ik een bedrag vallen van €539,00
ex BTW, maar dat BTW gebeuren hoorde ik even niet.. Hij zei dat ik binnen een uur een reactie kon verwachten. En idd, nog geen uur later een e-mail met een offerte gekregen: Totaal 641,41. Lager kon ie echt niet gaan.
Ik ga maar eens informeren bij enkele andere shops over pixel-garantie en garantie afhandeling in t algemeen.
Iemand trouwens ervaring met de U2410 icm Xbox 360?