Hallo igdirli_ilhan ik kwam toevallig omdat ik weer een keer in het Dell UltraSharp Serie topic keek jou topic tegen. Ik heb net zoiets mee gemaakt als jou.
Zie verhaal 1 en 2.
Nu bijna 9 maanden later nog niet opgelost en geen bon.
Ik gebruik nu nog de piepende monitor heb meestal de TV aan of muziek op. 5 jaar garantie is trouwens bij mij 3 jaar als ik op de dell site kijkt. Maar uiteindelijk heb ik er niets aan omdat Qsix niets doet.
http://support.euro.dell....l/details?c=nl&l=nl&s=gen
Tip voor andere mensen koop gewoon bij Dell of een bekende webwinkel die verkopen ze tegenwoordig ook.
Verhaal 1 staat ook hier pimpimmers in "[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 13"
Ik ben echt zeer teleur gesteld in Qsix.
Ik heb 7 januari bij Qsix een 3008WFP besteld en heb tot op de dag van vandaag nog geen goed scherm.
Ik zal het heel kort houden anders wordt het een heel lang verhaal. ( is toch lang geworden)
Ik heb dus 7 januari een 3008WFP rev2 besteld die was netjes 8 januari binnen.
Beetje jammer ik had dus een dode pixel, precies in het midden en er lekte heel veel licht bovenin het scherm. Ik heb Qsix er over gemaild en ik zou er een nieuwe voor krijgen.
Ik heb die tijd meerdere keren gemaild maar kreeg gewoon geen reactie terug.
Na problemen met het service tag nummer was het geregeld en kreeg ik eindelijk 26 januari mijn scherm. Helaas was dit dus geen nieuwe maar een gerepareerde (refurbished) zonder iets er bij dus geen kabels boekjes cd, dus direct weer over gemaild.
In die maand had ik Rob nog gemaild over mijn niet meer goed werkende bijna 3 jaar oude 3007WFP die ik ook bij hem gekocht had via een inkoopactie. (hier zat nog garantie op en zou eigenlijk een gerepareerde 3007WFP ervoor terug krijgen)
30 januari was de laatste mail van Rob dat ik mijn oude 3007WFP wel mocht terug sturen in de 3008WFP doos. Ik mocht dus de gerepareerde 3008WFP monitor houden en mijn oude die ik via een inkoopactie bij hem gekocht had terug sturen (als ik de nieuwe 3008WFP krijg kan die direct omgeruild worden. Daar was ik natuurlijk wel blij mee.
Een week niets meer gehoord van Rob meerdere keren had ik gemaild krijg ik eindelijk 6 februari weer mail. Ik moest nog even geduld hebben maar ik kreeg in ieder geval nog een nieuwe 3008WFP.
13 februari heb ik maar weer eens gemaild hoe het ervoor staat. Hij zat er alweer achteraan zei die.
17 en 21 weer gemaild geen reactie. 23ste kreeg ik mail dat die niet de service tag moest hebben van mijn 3007WFP maar van de 3008WFP. Wat hier zo raar aan is dat ik 3 weken geleden (30 januari) de 3007WFP moest door geven en dat ik nu pas hoor dat die de 3008WFP service tag moet hebben. Het lijkt dus dat hij die 3 weken niets heeft zitten doen, anders had hij dit al eerder kunnen weten en zeggen. Toen waren er weer problemen met de service tag van de 3008WFP bij Dell zei Rob.
27 februari gemaild of Rob mij geen nieuwe kan geven en dat hij het verder met Dell regelt.
Ik werd namelijk het wachten zat. Weer een week geen bericht gehad 4 en 6 maart weer gemaild omdat ik geen reactie kreeg. Maar nee hoor Rob laat niets van zich horen, 9 maart nog een keer geprobeerd en gezegd dat ik het nu spuugzat ben. Dat ik 3x mail en al 1,5 week al niets meer gehoord heb. 11 en 12 maart heb ik weer gemaild maar weer niets.
Eindelijk 13 maart vraagt hij mijn telefoonnummer. Hij had gebeld ik zou dinsdag een nieuwe monitor krijgen alleen ging dit weer heel raar ik kon alleen mijn 3007WFP terug sturen als ik akkoord ging dat ik een nieuwe 3008WFP kreeg in een andere doos, die heel erg beschadigd was. En hij zou de monitor voor mij testen. Ik vond het allemaal maar raar. Maar als ik dat niet wou moest ik maar langer wachten op Dell. Het gesprek vond ik maar raar en ik vertrouwde het niet. Ik heb een aantal keren gevraagd of die wel echt nieuw is dan. En of alles er wel bij zat zoals kabel, boekjes, cd etc. Hij zei: ja als jij die er bij wilt krijg jij die er bij. Ik vond het allemaal nog gekker worden dat zit er normaal altijd bij, dus dacht ik hier klopt iets niet. Hij verzekerde mij dat echt alles nieuw was (hij zou een nieuwe monitor uit de kluis/container halen) dus ben maar ik akkoord gegaan omdat ik nu ook zat van alles was.
Toch zat het me niet lekker en heb ik hem nog maar gemaild dat ik toch gewoon een nieuwe monitor wil in ongeopende doos en niet getest. Zo weet ik zeker dat die echt nieuw is omdat ik hem niet meer vertrouwde.
Ik kreeg mail van Rob dat ik het ineens gecompliceerd maakte. Hij zei dat ik de gerepareerde 3008WFP maar moest terug sturen en niet de 3007WFP en dan kon ik alleen een nieuwe krijgen.
En dat hij niets met de 3007WFP te maken had. Dat had niets met deze garantie te maken zei hij.
Wat wel grappig was dat ik al een gevoel had dat die zoiets zou zeggen. Eerst zeggen dat het wel kan om een klant tevreden te houden omdat die al zolang wacht en dan ineens zeggen dat het niet meer kan. Dit bevestigde mij weer dat ik hem niet kon vertrouwen. Ik werd echt woest maar toen heb ik maar gemaild dat we het bij het oude laten wat we voor de telefoon hebben afgesproken (ik wou er namelijk nu ook van het gezeur af zijn) alleen hoeft de monitor niet door hun getest te worden. Waarom ik dat wil, omdat ik dan kan zien dat die wel 100% nieuw is. Omdat mijn vertrouwen was gewoon 0% in Rob. Gelukkig ging die akkoord.
23 maart was het zover mijn 3007WFP (die in een 3008WFP doos moest) werd geruild, en ik kreeg een nieuwe 3008WFP in een verrotte doos. Er zat gelukkig een buiten doos om heen maar de originele doos zag er echt niet uit die was helemaal stuk. Dus dit heeft een maand allemaal weer geduurd. En ik ben al vanaf 8 januari bezig. Dus bijna 11 weken verder.
Wat nu weer jammer was, is dat mijn nieuwe scherm ook weer niet goed is. Hij piept heel irritant.
Nu kreeg ik natuurlijk te horen “ja dat is nu precies de reden dat wij hem wilden testen.
Maar jij wilde dat niet nu zit je met een spiksplinter nieuwe monitor die piept.”
Natuurlijk is dat zo maar ik heb gewoon 0% vertrouwen in Rob/Qsix daarom wou ik hem niet laten testen omdat ik dacht dat die me gewoon een oude zou opsturen en geen spikspliter nieuwe monitor. Maar goed hij is niet goed dus hij moet geruild worden ik heb gewoon garantie en recht op een nieuw goed werkend product.
Om het nu wat korter te houden, ga ik niet zo ver op in de details.
23 maart heb ik direct het service tag nummer door gegeven.
De laatste mail van Rob is 27 maart.
Ik heb 3 weken later 15 april maar eens gemaild hoe het ervoor staat.
Maar geen reactie. 21 april ook nog een keer gemaild en 4 mei ook nog een keer, dat mijn mail genegeerd wordt en waarom ik geen mail terug krijg. Ik bel steeds expres niet omdat ik alles zwart op wit wil hebben.
Ik heb 1 mei dus maar eens gebeld, toen kreeg ik geloof ik een Micheal aan de lijn en die zou het door geven. Mijn nummer en mail adres waren genoteerd. Maar niets van gehoord dus 5 mei weer gebeld. Krijg ik een vrouw aan de lijn Rob was er weer niet. Dus is alles weer genoteerd. En 8 mei ook weer gebeld weer een vrouw die zei dat ze is doorgeschakeld en dat Rob er niet is dus alles is weer genoteerd. Ik had nog tegen haar gezegd dat ze er maar bij zet, dat ik anders het programma Kassa inschakel. Als ik niets van hem hoor.
Tot op vandaag nog steeds niets gehoord.
Ook heb ik in al die tijd wel 10x gevraagd of ik een bon krijg maar die heb ik dus tot nu toe nog niet gehad.
Als ik snel niets hoor van Rob denk ik dat ik aangifte ga doen bij de politie en ik ga het programma Kassa inlichten. Wat Rob doet klopt gewoon niet.
Ik heb ook nog nooit zoiets mee gemaakt. Ik bestel altijd echt alles via internet (meer dan 10 jaar) en nooit problemen gehad een paar kleine dingetjes maar dat was altijd zo opgelost.
Ik heb er dus echt spijt van dat ik bij Rob/Qsix gekocht heb ook al heb ik nu een gerepareerde 3008WFP voor mijn 3007WFP gekregen. En zit ik nu nog met een nieuw piepende monitor. Die nog steeds niet is omgeruild. Dus ik heb vanaf 8 januari tot nu nog geen goed scherm gekregen en we zijn nu al ruim 4 maanden verder.
Ik kan me trouwens niet voor stellen dat dit ook zo bij Dell was gegaan.
Misschien moet ik Dell ook maar informeren. Dat mij dit zo overkomt dat een partner van Dell (Qsix) niet eens terug mailt. Als het wel aan Dell ligt dat alles zo traag gaat klopt het niet dat ik niets van Rob/Qsix hoor.
Iemand tips wat ik nog kan doen?
Verhaal 2 staat ook hier pimpimmers in "[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 13"
Ik dacht laat ik weer eens kijken in het Dell UltraSharp Serie topic.
En zie ineens mensen met problemen bij Rob Qsix.
Misschien hebben jullie mijn problemen wel eens gelezen zie
pimpimmers in "[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 13"
Tijdje terug wou ik alweer wat posten hier in het forum hoe het verlopen was maar er kwam weer wat tussen. Maar had het nog opgeslagen. Zie hier onder.
“
Nu had ik Qsix nog gemaild 14 mei dat ik aangifte ging doe bij de politie en ja hoor eindelijk mail terug van Rob.
Hij vroeg waarom ik dat ging doen. Hij begon natuurlijk over mijn oude 3007 monitor dat ik daar een 3008 voor heb gehad en hun advies (pixel test servies) niet had gevolgd.
Als jullie mijn verhaal hadden gelezen snappen jullie waarom ik dat niet gedaan had.
Hij zei als laatste “Ik heb gezegd dat je nu gewoon onder de Dell garantie valt.”
Ik heb hem direct terug gemaild en gezegd dat hij in zijn laatste mail had gezegd dat hij zei “We gaan hem voor je indienen…”
En dat ik mijn bon wil waarop staat dat ik 5 jaar garantie heb.
En dat ik antwoord terug wil.
Maar na die mail natuurlijk niets meer gehoord.
Heb hem meerdere keren gebeld maar hij is echt nooit op de zaak elke keer een telefoniste die zegt dat hij er niet is. (het ligt er niet aan dat ik bel, omdat ik soms mijn naam niet heb gezegd, heb het ook een paar keer tegen die vrouw uitgelegd en zij zegt ook dat het niet netjes is)
Dus Qsix is gewoon een waardeloze zaak. Hij het druk met niets doen.
Dozen schuiven en dan mensen die problemen hebben laten zitten en geen bon leveren.”
Zoals je ziet doet Rob dit al veel langer (niets van zich laten horen) dus dat met verhuizingen, ja dat kan, maar ik geloof er niets van. Ik heb vorige week ook nog gebeld en daarvoor ook nog meerdere malen maar Rob is nooit op zijn werk elke keer neemt een vrouw op, en ze kunnen niet weten dat ik bel omdat we een afgeschermd nummer hebben.
Ik bestel al jaren online mijn spullen ik kom eigenlijk nooit in een winkel. Alleen toen ik een LCD TV ging kopen ging ik in de winkel kijken en online bestellen
En heb 1x iets gehad begin 2003 ook met een monitor. De winkel (2m Computers)leverde heel laat, heeft hier geloof ik ook nog op GOT gestaan mensen hadden ook nog de politie gebeld. Is gelukkig nog wel goed gekomen nadat ik 3 uur onder weg ben geweest om ze op te zoeken. Ik dacht eerst daar gaat mijn geld (van 3 Samsung monitoren) Die gast was eigenlijk net zo’n praatjes maker als Rob. Elke keer een ander excuus / verhaal en uiteindelijk komt het niet goed en moet je er weer achteraan.
Voor mij is Qsix / Rob waardeloos, ook al heb ik nu voor mijn 3007 een refurbished 3008 gekregen. (waar ik natuurlijk wel blij mee ben) Ik zit alleen nog met een monitor die piept en ik heb geen bon.
Volgens mij gaat mijn 3007 monitor stiekem naar Dell terug in een 3008 doos. Ik denk dat omdat hij hem alleen terug in de 3008 doos wilde. Ik heb nog het piepschuim wat uitgesneden anders paste die niet. Misschien is het ook wel niet zo wat ik zeg, Dell komt er toch wel achter. Maar waarom moet die dan perse de 3008 doos en net de doos die er bij hoort de 3007.
Nu zeiden een paar mensen hier op het forum dat ik hem zelf ook bij Dell kan indienen.
Nu heb ik het steeds druk dus nog geen tijd voor gehad. (ik vind ook dat Rob dit moet doen)
Maar nu zat ik net op de Dell site en zie ik dat je je garantie kan controleren met het garantiestatus tool door je service tag in te vullen en zie ik dat ik maar 3 jaar garantie heb tot 2012 dus. Terwijl ik 5 jaar moet hebben. Hebben jullie dat ook? Zie
http://support.euro.dell....l/details?c=nl&l=nl&s=gen
Kan je wel zonder bon bij Dell je monitor ruilen?
Ik verwacht namelijk niet meer dat ik die krijg.
Ben benieuwd.
Misschien kunnen we met meer mensen wat doen om het op te lossen.
Iedereen heeft recht op een bon en binnen 3 dagen antwoord en dat alles wordt opgelost.
Ooja leest Rob dit forum? Het antwoord is JA
In het begin toen het al niet helemaal goed ging had ik het hier op GOT gezegd hoe alles verliep (Welk deel weet ik zo niet, aantal terug)
Hij had mail van een klant gekregen zei die, dat er gal op tweakers stond.
Ik heb toen dit terug gemaild naar rob: (Copy – Paste)
“
Hoi Rob,
Gal? Ik heb gewoon gezegd hoe het bij mij verliep. Ik maakte mij zorgen omdat ik helemaal niets meer hoorde van jullie.
Omdat ik vorige week donderdag mijn monitor zou krijgen en niet kreeg heb ik jullie meerdere malen gemaild maar ik kreeg steeds geen antwoord. Dat vond ik ook zeer vreemd omdat jullie altijd zo snel zijn. Ik heb verder niets negatiefs over jullie gezegd ik heb zelfs gezegd dat het waarschijnlijk wel opgelost gaat worden terwijl ik geen reactie op mijn mail kreeg. Ik kreeg woensdag pas mail dat is dus bijna een week later.
Maar ik ben wel tevreden hoor voor 95% dan ;-)
Als ik een goeie monitor heb en ook nog de bon erbij dan ben ik 110% tevreden en dan mag ook iedereen op tweakers dat lezen 
Groeten,
“
Ik kreeg later deze mail van Rob:
“
Hahaha… Nou, ik las het vanochtend vroeg (voor de koffie) dus even en toen dacht ik echt even
tjonge, jonge, “ze moeten weer even met ze allen gal spuien hoor…”
Zelf schrijf je ook zeer slecht en een rood hoofdje erbij etc.. ;-)
Dus das best wel negatief toch?
Maar goed, wij kunnen ook alleen maar ons best doen. Ik zal er voortaan meer op letten om
elk emailtje te beantwoorden (we krijgen er vaak meer dan 150 per dag joh…).
Maar heb nu ook extra hulp, dus dat komt wel goed!
Toevallig werd ik net gebeld door UPS Ierland (ook zij zitten daar net als Dell –natuurlijk vanwege
het zeer gunstige belastingklimaat- met hun hoofdkantoor), dat ze ‘Out of Stock’ zijn met de 3008wfp’s
Niet zo vreemd eigenlijk, daar wij erg veel opkopen.. hihi.
Maar goed, in deze weer een domper voor jou. Ik heb dus nog geen trackingnummer gekregen, daar
je pakket nog niet is verstuurd. Maar nu weet je iig dat er een spiksplinternieuwe onderweg is naar je!
Zodra je monitor is verstuurd, krijg ik een UPS trackingnummer door, die ik weer naar jou zal forwarden.
Graag zie ik bij aankomst van je monitor, nog even het Service Tag nummer van je tegemoet.
Zodat ik die kan aanmelden voor de 5 jaar garantie (vanaf datum aankoop 1ste monitor en de factuur.
Bedankt voor je geduld, nog even met die pixel en lichte vlek etc werken dan maar… Maar het komt goed!
Best regards,
Qsix
“
Ik heb later zelfs nog mijn bericht aangepast op GOT.
Achteraf had ik het niet moeten doen.
Trouwens wat die zei dat ik een nieuwe kreeg dat was dus een refurbished.
Alles wat die zegt klopt volgens mij niet. Elke keer heeft die weer een ander verhaaltje.
Als die dit nog leest kan die het altijd nog goed maken. Ook al moet die me nu helemaal niet meer denk ik. Maar dat zal die denk ik niet meer doen. (dat zegt mij dan direct genoeg)
Hij kan het goed maken door
1. Bon mailen of opsturen
2. Nieuwe monitor voor mijn piepende
3. 5 jaar garantie ipv 3 jaar staat ieder geval op de Dell site zo
En misschien een uitleg WAAROM het zo gegaan is.
Als het opgelost wordt (waar ik niet van uit ga) ben ik ook zo eerlijk om het hier neer te zetten.
Ik zou zelfs dan weer een monitor bij hem kopen. Maar op dit moment ZEKER NIET.
Ik snap ook niet dat die dit doet, uiteindelijk heeft die zich zelf er mee. Misschien verkoopt die nu nog goed maar later gaat iedereen ergens anders kopen. En mensen die allemaal slechte dingen over hem lezen gaan misschien niet meer bij hem kopen.
Dus Rob los het op.
Jammer dat Qsix niet in Pricewatch Shopreviews staat. Zal wel een redden voor zijn.
Dan kan je tenminste zien wat je wel of niet aan een winkel hebt.
Lang verhaal hé