Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 15:34
Vandaag weer eens contact opgenomen met Dell over mijn defecte monitor. Die kennen, zoals eerder aangegeven, helemaal geen Qsix. Ook de naam en het adres waar het KvK nummer naar verwijst is bij hun niet bekend. Zonder de oorspronkelijke ordergegevens kan en mag Dell mij niet helpen. Waarom weigert Qsix dan deze gegevens te geven? Zit er soms een addertje onder het gras? Als het niet zo is, dan lijkt het mij totaal geen probleem om dat aan klanten te geven die garantieclaims in willen dienen bij Dell, als Qsix daar zelf problemen mee heeft. Ook vond de medewerker van Dell het apart dat de prijs zo ver onder de Dell prijs ligt, ik kreeg dan de vraag terug: "hoe kunnen ze daar dan ooit winst op maken?"

Ik kwam op het internet toevallig deze artikelen nog tegen:
nieuws: Nederlandse webwinkels riskeren miljoenen euro's boete

"De Europese richtlijn 'Kopen op afstand' schrijft voor dat internetwinkels een bezoekadres moeten hebben, evenals een BTW-en KVK-nummer. Daarnaast is het verplicht om de algemene voorwaarden van het bedrijf te vermelden."

http://www.automatisering...20vaak%20onvoldoende.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:02
Misschien is er al jaren elke x een container zoek in rotterdam wie weet :)

Wel raar dat ze hem daar niet kennen, terwijl alles toch echt Dell is en orginele Dozen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 22:43

alwinus

Tweaked

Grijze import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

ASF86 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:53:
Vandaag weer eens contact opgenomen met Dell over mijn defecte monitor. Die kennen, zoals eerder aangegeven, helemaal geen Qsix.
Dit is wel heel vreemd. Met name omdat er in hun advertenties op Ebay een groot logo staat "Dell Registered Partner".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 14:00
Mektheb schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:47:
Misschien is er al jaren elke x een container zoek in rotterdam wie weet :)
Jij gelooft zeker ook nog in <+:)

QSix verkoopt via een keurige website, betaling vindt plaats via een gerenommeerde creditcard afhandelaar, inclusief een keurige BTW-factuur met BTW- en KvK nummer etc. Als je op die manier aan het helen bent, ben je wel heel erg blond :Y
Mektheb schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:47:
Wel raar dat ze hem daar niet kennen, terwijl alles toch echt Dell is en orginele Dozen zijn.
Misschien komt het wel bij Dell Duitsland vandaan, QSix heeft tenslotte ook een Duitse vestiging. Dan zou het kunnen dat Dell Nederland dit bedrijf niet kent.

Zoals ik al eerder heb geschreven, is QSix wat mij betreft nog steeds wel bonafide bedrijf. Ik heb immers keurig mijn monitor geleverd gekregen voor de afgesproken prijs.

Goede aftersales ontbreekt echter, in ieder geval de laatste tijd, afgaande op de ervaringen. En dat is onacceptabel. Het gaat allemaal uiterst traag en moeizaam, maar het contact is er - in mijn geval - wel. Daar kun je van vinden wat je wil (ik vind het onacceptabel), maar dat maakt het bedrijf nog niet tot oplichters. Nogmaals: QSix levert wat je bestelt, voor de afgesproken prijs. Dus kan er geen sprake zijn van oplichting.

Wat dat betreft staat QSix niet alleen: er zijn enorm veel zaken waar de service over is, zodra de aankoop is gedaan. De autohandel doorgaans voorop en vlak ook de gemiddelde kabel- en internetaanbieder niet uit.

Dit schrijf ik nu allemaal niet om QSix te verdedigen, maar omdat ik vind dat de discussie zuiver moet blijven.

Het gaat hier om de aftersales van QSix (althans: het gebrek er aan) en hoe dat mogelijk is op te lossen of aan te pakken.

[ Voor 12% gewijzigd door CyrusOne op 08-10-2009 15:42 . Reden: typos / onlogische zinsbouw ]

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
CyrusOne schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:37:
[...] inclusief een keurige BTW-factuur met BTW- en KvK nummer etc.
Schijnt dat je hier vaak "nogal vaak" om moet vragen. Iets dat mij niet als geheel normaal overkomt, maar goed.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Jij gelooft zeker ook nog in <+:)

QSix verkoopt via een keurige website, betaling vindt plaats via een gerenommeerde creditcard afhandelaar, inclusief een keurige BTW-factuur met BTW- en KvK nummer etc. Als je op die manier aan het helen bent, ben je wel heel erg blond :Y

[...]

Misschien komt het wel bij Dell Duitsland vandaan, QSix heeft tenslotte ook een Duitse vestiging. Dan zou het kunnen dat Dell Nederland dit bedrijf niet kent.

Zoals ik al eerder heb geschreven, is QSix wat mij betreft steeds wel bonafide bedrijf. Ik heb immers keurig mijn monitor geleverd gekregen voor de afgesproken prijs.

De aftersales ontbreek echter volledig. En dat is onacceptabel. Men is echter kennelijk niet in staat om een goede aftersales te bieden, mogelijk door gebrek aan personeel. Daar kun je van vinden wat je wil (zo vind ik dat gebrek aan aftersales onacceptabel), maar dat maakt het bedrijf nog niet tot oplichters. Nogmaals: QSix levert wat je bestelt, voor de afgesproken prijs. Dus kan er geen sprake zijn van oplichting.

Wat dat betreft staat QSix niet alleen: er zijn enorm veel zaken waar de service over is, zodra de aankoop is gedaan. De autohandel doorgaans voorop en vlak ook de gemiddelde kabel- en internetaanbieder niet uit.

Dit schrijf ik nu allemaal niet om QSix te verdedigen, maar omdat ik vind dat de discussie zuiver moet blijven.

Het gaat hier om de aftersales van QSix (althans: het gebrek er aan) en hoe dat mogelijk is op te lossen of aan te pakken.
Inderdaad :) en sorry ik zou volgende x ./sarcasm erbij doen

Heb zelf 3 monitoren van Qsix vandaan en heb er tot nu toe geen problemen mee gehad,en ook altijd contact gehad en factuur gehad van hem ( niet bij levering wel enkele maanden erna maar goed )

Tot nu toe prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300404

Direct contact opnemen met dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
Dat hebben diverse mensen, waaronder ikzelf, al gedaan. Maar Dell wil een ordernummer hebben om de monitor in hun systeem te kunnen terugvinden, een serinummer is blijkbaar niet genoeg. En dat ordernummer is niet bekend bij bestellingen via QSix. Ik heb QSix om dat nummer gevraagd maar dat verzoek is tot nu toe niet beantwoord.

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86

Het enige wat de medewerker van Dell mij wel kon vertellen was dat de bestelling van mijn monitor vanuit Rotterdam kwam. Wellicht dat andere bestellingen vanuit Duitsland komen, maar dat weten wij gewoonweg niet.

Hoe dan ook, bij een product hoort ook de service waar je recht op hebt, zoals je dat al aangeeft. Hierin komt Qsix helaas wel heel wat tekort. Ik hoop dat ze dan ook hier snel verandering in brengen en de gedupeerden alsnog correct behandelen.

Is er ergens ook een echte lijst van "Dell Registered Partners"? Het is een kreet die veel bedrijven gebruiken bij de fabrikanten, maar hoe kun je dan als klant zien of het echt zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08-2022
CyrusOne schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:39:
[...]

Jawel: ik heb mijn U2410 op 8 september besteld en op 14 september is 'ie afgeleverd.

Update van mijn kwestie: stukje bij beetje lijken we er te komen. Vandaag kreeg ik van Qsix een email met het verzoek om het serienummer door te geven en excuses voor de vertraging. Mijn factuur heb ik inmiddels ook binnen.

Ik heb inmiddels wel Mastercard op scherp gezet om de betaling terug te gaan halen (aankoopverzekering). Ik hoop echter dat dit niet nodig is.
Dat mailtje heb ik ook 2 weken geleden gekregen inclusief de opmerking dat hij de monitor op zal laten halen door een koerier. Hierop heb ik het S/N nummer gemailed en de vraag wanneer ik de koerier kan verwachten. Hierop heb ik nooit antwoord gekregen, ,,,, ook niet na nog een keer emailen...

Je krijgt inderdaad wat je besteld, maar aftersales en service is er niet., althans niet in mijn geval (krassen op het scherm van de U2410).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gedachtenkronkel, als je nou iemand kent met een Dell desktop (of op je werk oid) dan log je bij Dell een ticket op de service tag daarvan en je geeft het serienummer van de monitor, vraag is of ze aan het serienummer kunnen zien dat ie apart is aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
wagenveld schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:12:
Gedachtenkronkel, als je nou iemand kent met een Dell desktop (of op je werk oid) dan log je bij Dell een ticket op de service tag daarvan en je geeft het serienummer van de monitor, vraag is of ze aan het serienummer kunnen zien dat ie apart is aangeschaft?
Ze kunnen de volledige order zien, dus hoeveel stuks er afgenomen zijn inclusief op hoeveel producten welke garantieperiode is afgenomen. Monitoren hebben alleen geen service tag, wel gewoon een serienummer waarvan ze alle gegevens kunnen inzien. Zelfs als je naar Dell belt en verder informatie of een poging tot een garantieclaim doet, wordt dit geregistreerd bij het serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-06 09:52
kobekes schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:40:
Ik heb mijn review intussen ingevuld.

Toen ik er vorige maand een Dell 2209WA bestelde werd hij een dag later nog 14 euro goedkoper. Ik heb gevraagd om deze aan de nieuwe prijs te kunnen krijgen (ondanks dat de betaling al onderweg was). In ruil zou ik dan twee lovende recensies schrijven op forums als deze (er was toen nog geen vuiltje aan de lucht) Qsix (R.H.) ging akkoord, dus ik was echt tevreden.
Hoe geloofwaardig zijn die shopreviews dan nog als sommige Tweakers dit soort praktijken er op na houden?

Als jij mijn niet aan mijn wensen tegemoetkomt schrijf ik je shop de grond in...

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
De servicetag is een codering van het model (inclusief opties) van het desktopsysteem of laptop. Dat zegt verder niets over aanschafdatum: daar is het Dell ordernummer voor nodig.

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:34
CyrusOne schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:29:
De servicetag is een codering van het model (inclusief opties) van het desktopsysteem of laptop. Dat zegt verder niets over aanschafdatum: daar is het Dell ordernummer voor nodig.
Waarom kan ik dan ook mijn garantieperiode en dergelijke zien via hun servicetag systeem?

@Hieronder, het ging hierbij niet om een monitor, maar om een compleet systeem.

[ Voor 10% gewijzigd door alex3305 op 08-10-2009 18:07 . Reden: Reactie op hieronder toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
alex3305 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:45:
[...]

Waarom kan ik dan ook mijn garantieperiode en dergelijke zien via hun servicetag systeem?
Geen idee. Wat ik schreef, is wat ik van Dell te horen kreeg. Heb je alleen je servicetag ingevoerd of ook je serienummer?

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:55

aex351

I am the one

Op de doos van de monitor moet een Dell sticker staan met een works- en ordernummer. Deze sticker halen ze waarschijnlijk eraf om hun leverancier, die waarschijnlijk wel een Dell Value Added Partner is, verborgen te houden. Zonder deze sticker of een service tag kan je geen garantie claimen bij Dell.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
Ik zal eens kijken. Weet jij zo hoe lang die works- en ordernummers zijn en of die alfanumeriek zijn? Op mijn doos zitten namelijk nog 2 stickers, buiten het adreslabel om.

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
Ik heb de originele doos eens goed bekeken en kan alleen de sticker vinden waar het serienummer op staat en een verkorte versie op dezelfde sticker. Moet het een van de barcodes zijn? Er staat nog een barcode met in het klein de code eronder. Lijkt mij dat een leverancier gewoon een eigen sticker heeft met daar adres en ordernummer(s) op?
Het kan ook zijn dat deze is verwijderd of dat Qsix de adres van de consument met een groter vel hierover heen heeft geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norix
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
Ik kan me herinneren dat een oude werkgever van mij ook de labels en stickers van elektronica eraf haalde om zo zijn leveranciers geheim te houden.

Misschien een gek idee, maar volgens mij is de kans groot dat dit beeldschermen uit Duitsland zijn.... Zie ook onderstaande prijzen, ze zijn lager dan de NL webshops. Misschien is het een idee om met Dell Duitsland contact op te nemen??

2408WFP vanaf €508,-
http://www.preissuchmasch...l-UltraSharp-2408WFP.html

U2410 vanaf €519,-
http://www.preissuchmasch...ell-UltraSharp-U2410.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobekes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
ik heb zes weken (en zes mailtjes) na de levering alsnog mijn factuur ontvangen van een zekere Lotte (at) qsix (dot) eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
@kobekes: hier idem.

Twee weken geleden heeft Qsix mij gevraagd het serienummer te mailen, wat ik ook gedaan heb. Tot vandaag verder nog geen enkele reactie. Ik heb ze dus vandaag een email gezonden dat ik vandaag nog bericht wil en mijn monitor deze week omgeruild dient te worden. Zo niet dan onderneem ik gerechterlijke stappen. Ik ben er klaar mee.

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
CyrusOne schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:58:
@kobekes: hier idem.

Twee weken geleden heeft Qsix mij gevraagd het serienummer te mailen, wat ik ook gedaan heb. Tot vandaag verder nog geen enkele reactie. Ik heb ze dus vandaag een email gezonden dat ik vandaag nog bericht wil en mijn monitor deze week omgeruild dient te worden. Zo niet dan onderneem ik gerechterlijke stappen. Ik ben er klaar mee.
Zo is het met mijn monitor ook gegaan, ze vragen het serienummer, maar daarna hoor je niets meer van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyrusOne
Vandaar dat ik hen ook heb aangekondigd gerechterlijke stappen te ondernemen. Daar moet je wel een redelijke termijn aan stellen, dus vandaar de week die ik ze gegeven heb. Maar als er uiterlijk volgende week maandag nog niets is gebeurd, krijgt men te maken met mijn advocaat.

Groeten, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
CyrusOne schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:15:
Vandaar dat ik hen ook heb aangekondigd gerechterlijke stappen te ondernemen. Daar moet je wel een redelijke termijn aan stellen, dus vandaar de week die ik ze gegeven heb. Maar als er uiterlijk volgende week maandag nog niets is gebeurd, krijgt men te maken met mijn advocaat.
Juridisch gezien moeten ze je helpen, dat zijn ze wettelijk verplicht, zoniet, dan heb je het recht om de koop te laten ontbinden, echter is dan een gang naar de rechter wel noodzakelijk.

Toen ik in mijn mail zei dat ik andere stappen ging ondernemen, stonden ze me gelijk te woord, echter daarna niet meer, zodoende dat ik nu ook met rechtsbijstand bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18673

Nou, ik kan me hierbij aansluiten, heb zaterdag 3 oktober een monitor besteld die volgens de website gewoon op voorraad was. Een week later hoorde ik maar niks, dus maar eens gaan vragen: kreeg ik een mail terug met de mededeling dat er een probleem was met de voorraad, dat de voorraadmeter op de site niet klopte (zet dat dan op de website, denk ik dan), en dat het nog een week zou duren voor ze weer geleverd konden worden. Prima, niet echt netjes dat ze dat niet van tevoren hadden gemeld, maar soit. Na weer een week nog eens vragen waar mijn monitor bleef. Geen antwoord. Paar dagen later nog eens. Geen antwoord. Ik heb net mijn vierde mail de deur uit gedaan, ik verwacht eigenlijk, helemaal nu ik net deze thread heb gelezen, weer geen antwoord. Ondertussen hebben ze wel al mijn geld, want vooruitbetaald. Eigenlijk zou ik gewoon de hele order willen cancellen, maar ja, als ze niet reageren kan ik weinig doen. De bank zal vast het bedrag niet terug kunnen storten, we zijn alweer een aantal weken verder. Of ze die monitor nou alsnog leveren of niet, voor mij never nooit geen QSIX meer. Zo ga je niet met klanten om.

Note to self: waarom zag ik deze thread niet eerder voordat ik bij QSIX ging bestellen? Ik hoorde eerder zoveel positieve verhalen, maar dit gaat echt nergens over! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Anoniem: 18673 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:24:
Nou, ik kan me hierbij aansluiten, heb zaterdag 3 oktober een monitor besteld die volgens de website gewoon op voorraad was. Een week later hoorde ik maar niks, dus maar eens gaan vragen: kreeg ik een mail terug met de mededeling dat er een probleem was met de voorraad, dat de voorraadmeter op de site niet klopte (zet dat dan op de website, denk ik dan), en dat het nog een week zou duren voor ze weer geleverd konden worden. Prima, niet echt netjes dat ze dat niet van tevoren hadden gemeld, maar soit. Na weer een week nog eens vragen waar mijn monitor bleef. Geen antwoord. Paar dagen later nog eens. Geen antwoord. Ik heb net mijn vierde mail de deur uit gedaan, ik verwacht eigenlijk, helemaal nu ik net deze thread heb gelezen, weer geen antwoord. Ondertussen hebben ze wel al mijn geld, want vooruitbetaald. Eigenlijk zou ik gewoon de hele order willen cancellen, maar ja, als ze niet reageren kan ik weinig doen. De bank zal vast het bedrag niet terug kunnen storten, we zijn alweer een aantal weken verder. Of ze die monitor nou alsnog leveren of niet, voor mij never nooit geen QSIX meer. Zo ga je niet met klanten om.

Note to self: waarom zag ik deze thread niet eerder voordat ik bij QSIX ging bestellen? Ik hoorde eerder zoveel positieve verhalen, maar dit gaat echt nergens over! :(
Als je de monitor dan toch ontvangt, kan je deze binnen 8 dagen retourneren, waarbij de leverancier wettelijk verplicht is het bedrag terug te betalen.
Kan je het bedrag niet terug vorderen via de bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrUfip schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:51:
[...]

Als je de monitor dan toch ontvangt, kan je deze binnen 8 dagen retourneren, waarbij de leverancier wettelijk verplicht is het bedrag terug te betalen.
Bedankt voor de tip wat dat retourneren betreft! Maar misschien ben ik een zwartkijker, maar ergens ben ik dan weer bang dat ik EN geen monitor meer heb, EN nog steeds naar mijn geld kan fluiten. Ik hoop maar dat ik dat ding nog een keer krijg, dat ie het gewoon doet, en dat ik daarna nooit meer iets met QSIX van doen hoef te hebben.

Maar goed, misschien reageren ze dit keer wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, zul je net zien, stuur ik bovenstaande forumpost, denk ik "nog ff een keer mail checken", en wat denkt u? Juist: ik krijg een bericht van Qsix! Ze waren afgelopen week niet op de zaak en zijn in volle verwachting van mijn monitor. Als troost voor het lange wachten zou ik gratis een Soundbar AX510 erbij kunnen krijgen. Goed, ik ben misschien naief, maar ik ben alweer opgelucht. Hoop dat alles toch nog goedkomt! Ik houd jullie op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Laatst online: 04-11-2019
MrUfip schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:51:
[...]

Nope. Bij eenmalige machtiging gaat dat niet. Kan alleen bij automatische incasso. Dat kan je wel bedragen storneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Anoniem: 18673 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:29:
Als troost voor het lange wachten zou ik gratis een Soundbar AX510 erbij kunnen krijgen.
Ik wacht als sinds 5 oktober op mijn monitor, zou ik ook een Soundbar cadeau krijgen? :?
Ik zou al blij zijn als ik eindelijk mijn monitor krijg, want de eerste dagen hoopte ik iedere dag dat DPD langs zou komen maar uiteindelijk is die hoop vervlogen.
Twee mailtjes zonder antwoord en een telefoontje (zonder terugbellen) verder weet ik nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Flitzer schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:56:
[...]

Ik wacht als sinds 5 oktober op mijn monitor, zou ik ook een Soundbar cadeau krijgen? :?
Ik zou al blij zijn als ik eindelijk mijn monitor krijg, want de eerste dagen hoopte ik iedere dag dat DPD langs zou komen maar uiteindelijk is die hoop vervlogen.
Twee mailtjes zonder antwoord en een telefoontje (zonder terugbellen) verder weet ik nog steeds niets.
Ik had hetzelfde lange levertijd probleem, en zou voor het wachten iets erbij krijgen. Ik had gekozen voor een mooie HDMI kabel, dit omdat ik de soundbar al had besteld. Helaas, zat die kabel er niet bij..., maar goed, ik was blij dat ik mijn monitor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Laatst online: 27-05 14:16

Blord

Hello Kitty !

Flitzer schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:56:
[...]

Welke monitor had je besteld ? Ik had op zondag 4 oktober de Dell U2410 besteld, maandag was het verzonden en dinsdag aangekomen bij mij in Belgie. Sneller kon het niet. De email met Qsix kreeg ik altijd binnen 24uur een antwoord. Bij de monitor was geen factuur aanwezig. Ik had met Qsix 1 keer gemaild erover en op 19 oktober kreeg ik een mail terug met een factuur in pdf formaat met een garantiebewijs van 5 jaar on-site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jullie zeggen dat jullie 5 jaar NBD garantie hebben. Is het dan Dell die langskomt (nadat Qsix een RMA telefoontje naar Dell heeft gestuurd) of is dat Qsix zelf? Of is het een of ander bedrijf die dan langskomt?

Enne, is de prijs van een Dell monitor + 5 jr NBD bij QSix goedkoper dan een echte (via de Dell website) Dell monitor zonder 5jr NBD?

[ Voor 192% gewijzigd door silmaril8 op 20-10-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
Blord schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:04:
[...]
Welke monitor had je besteld ? Ik had op zondag 4 oktober de Dell U2410 besteld, maandag was het verzonden en dinsdag aangekomen bij mij in Belgie. Sneller kon het niet. De email met Qsix kreeg ik altijd binnen 24uur een antwoord. Bij de monitor was geen factuur aanwezig. Ik had met Qsix 1 keer gemaild erover en op 19 oktober kreeg ik een mail terug met een factuur in pdf formaat met een garantiebewijs van 5 jaar on-site.
Ik heb de 2209WA besteld en die was op voorraad. Een paar maanden terug had ik een U2410 binnen 24 uur ontvangen, dus ik verwachtte nu ook een snelle levering.
Na 3 dagen ging de voorraadindicatie naar 'not in stock' met de melding op de site dat er 15 oktober weer voorraad zou zijn.
De verwachtte datum voor nieuwe voorraad werd echter 20 oktober (vorige week een staking bij Royal Mail in de UK, toeval?) en ook die datum is nu weer verdwenen.

Ik heb 9 oktober en 16 oktober een mail gestuurd waarin ik om informatie vroeg of de monitor reeds verzonden was (bestellingen willen tenslotte wel eens zoekraken) of wanneer die verzonden zou worden. Ik beide gevallen geen antwoord ontvangen.
Vandaag maar eens gebeld en het standaard antwoord gekregen dat de verantwoordelijke persoon er niet is, maar dat die terug zal bellen. Je raad het al, dat is nog niet gebeurd.
Ik begin het somber in te zien. Deze week nog afwachten en daarna maar annuleren. Bij annuleren zal het nog wel lang kunnen duren voordat ik mijn geld terug zie, dus ik heb liever alsnog de monitor.

Ik weet niet waar Qsix mee bezig is, maar op een dergelijke manier met klanten omgaan vind ik om te janken. :'(
silmaril8 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:25:
Enne, is de prijs van een Dell monitor + 5 jr NBD bij QSix goedkoper dan een echte (via de Dell website) Dell monitor zonder 5jr NBD?
Ja, wat te mooi klinkt om waar te zijn. Echter het is mogelijk om de monitoren in de UK te bestellen voor een nog lagere prijs, waarbij de garantie gewoon via Dell in Nederland loopt. Dus het is zeker niet onmogelijk dat die monitoren geleverd worden tegen die prijs met garantie.
Het enige wat vreemd is dat UK webwinkels gewoon garantie via Dell kunnen leveren en Qsix niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Flitzer op 20-10-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
Een aangetekende brief versturen heeft ook geen zin. Ik kreeg deze gewoon terug met het adres (postbus) op de voorzijde doorgekrast. Op de achterzijde stond er een sticker van de TNT met de vermelding: "vertrokken/onbewoond".
Wie vind dit nog meer gek? Anderen ook zoiets meegemaakt?

[ Voor 4% gewijzigd door ASF86 op 21-10-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
Ik heb vandaag een soortgelijke reactie per e-mail gekregen als Sebas21. Ik heb de verzekering gekregen dat de monitor volgende week wordt geleverd inclusief een extraatje voor het lange wachten. Ik ben benieuwd.
Het blijft ook raar dat de ene bestelling goed verloopt en de monitor binnen een dag binnen is, terwijl de volgende bestelling een ramp is. Ik hoop dat Qsix de toezegging nakomt en ik volgende week eindelijk kan genieten van de lang verwachtte monitor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Flitzer schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:28:

Echter het is mogelijk om de monitoren in de UK te bestellen voor een nog lagere prijs, waarbij de garantie gewoon via Dell in Nederland loopt. Dus het is zeker niet onmogelijk dat die monitoren geleverd worden tegen die prijs met garantie.
Het enige wat vreemd is dat UK webwinkels gewoon garantie via Dell kunnen leveren en Qsix niet.
Weet je dit heel zeker? Want ik meen ergens te lezen dat er ook iets was met die garantie. Je monitor wordt bij een defect in ieder geval niet vervangen, zoals wel gebruikelijk is (tot 3x dacht ik ) als je bij Dell Nederland besteld.
Ik had met Qsix 1 keer gemaild erover en op 19 oktober kreeg ik een mail terug met een factuur in pdf formaat met een garantiebewijs van 5 jaar on-site
Niet lullig bedoeld , maar denk dat dit weinig voorsteld als ik alle ervaringen zo lees. Ik ga in ieder geval zeker niet in zee met die gasten. Sommige mensen zeggen dan wel van "ja maar bij mij ging het perfect etc etc". Maar die hebben dus nooit van de aftersales gebruik hoeven maken. Want daarover vind ik gewoon nergens positieve reactie's enkel negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
Twanjo schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:06:
[...]
Weet je dit heel zeker? Want ik meen ergens te lezen dat er ook iets was met die garantie. Je monitor wordt bij een defect in ieder geval niet vervangen, zoals wel gebruikelijk is (tot 3x dacht ik ) als je bij Dell Nederland besteld.
In het Dell Ultrasharp topic meld iemand dat je inderdaad je monitor niet mag ruilen voor een ander type of meer dan 3x kunt laten vervangen. Uiteraard is ook 'Kopen op afstand' niet van toepassing. Persoonlijk zou ik dit niet echt een probleem vinden: ruilen vind ik toch al vreemd als je iets hebt gebruikt en een monitor 3x omruilen is wel erg extreem.
Twanjo schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:06:
[...]
Niet lullig bedoeld , maar denk dat dit weinig voorsteld als ik alle ervaringen zo lees. Ik ga in ieder geval zeker niet in zee met die gasten. Sommige mensen zeggen dan wel van "ja maar bij mij ging het perfect etc etc". Maar die hebben dus nooit van de aftersales gebruik hoeven maken. Want daarover vind ik gewoon nergens positieve reactie's enkel negatief.
Wat betreft die facturen klopt het dat je daar naar moet vragen, maar dat ze dan ook opgestuurd worden. Wat mij betreft nog steeds een raadsel waarom dit zo gedaan wordt, want de meeste shops sturen meteen de factuur in de bestelling of los per mail.
Die aftersales blijft echter het grootste raadsel. Waarom levert Dell zelf geen support op de monitoren van Qsix en kun je daar wel een beroep op doen als je bij een andere reseller koopt? 8)7
Maar het klopt, ik heb nog geen positieve verhalen gezien over aftersales. Misschien moet Qsix hier maar een keer verandering in brengen, want dit is niet goed voor het imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
Flitzer schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:25:
[...]

Persoonlijk zou ik dit niet echt een probleem vinden: ruilen vind ik toch al vreemd als je iets hebt gebruikt en een monitor 3x omruilen is wel erg extreem.
Ja maar als ik het goed begreep, wer de monitor niet omgeruild. Dus koop jij een nieuws scherm en krijg je daar een defect aan dan ben je hem dus een aantal weken kwijt (reparatie)."Als ik een scherm koop van over de 500 euro heb ik toch graag als er (b.v. de eerste 2weken) iets kapot gaat gewoon een nieuwe.

Verder ga ik toch nog eens zoeken of er wel een bevestiging is dat Dell je monitor "repareert"als hij b.v. uit de UK komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
Twanjo schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:23:
[...]
Ja maar als ik het goed begreep, wer de monitor niet omgeruild. Dus koop jij een nieuws scherm en krijg je daar een defect aan dan ben je hem dus een aantal weken kwijt (reparatie)."Als ik een scherm koop van over de 500 euro heb ik toch graag als er (b.v. de eerste 2weken) iets kapot gaat gewoon een nieuwe.

Verder ga ik toch nog eens zoeken of er wel een bevestiging is dat Dell je monitor "repareert"als hij b.v. uit de UK komt.
Er staat dat je wel om mag ruilen, maar niet voor een ander model. Dit lijkt me overigens ook geen standaard service van Dell, maar eerder een gevolg van de wet 'kopen op afstand' die uiteraard voor de UK niet geldt.

Als bedrijven zoals bijvoorbeeld PCBuyIT expliciet vermelden dat buiten de UK de service wordt afgehandeld door Dell, dan zal dit ook zeker gebeuren. Als dit niet het geval was dan zou Dell ze snel genoeg op de vingers tikken en zou dit ook in fora ook snel bekend worden.

Het omruilen is overigens niet altijd een voordeel omdat dit bij de meeste fabrikanten vaak een refurbished monitor betreft en de ervaringen daarmee zijn nogal wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
Afgelopen donderdag, na 3 weken, weer antwoord gekregen van de bekende persoon binnen dit bedrijf. Kennelijk reageren ze pas als je juridische stappen gaat ondernemen. Een ordernummer werd overhandigd, die bij Dell voor de omruiling van mijn 2408WFP zou zorgen. Dit nummer bleek helaas niet te kloppen. Was het verzonnen?
Na mijn hele verhaal voor de derde keer aan een Dell medewerker uit te hebben gelegd ging ze toch akkoord om mijn scherm om te ruilen. Een wonder!? Ik heb in ieder geval bij Dell aangekaart dat de praktijken van dit bedrijf niet door de beugel kunnen. Ook zij vond het vreemd waarom er zo moeilijk gedaan moest worden om een garantieclaim, terwijl het helemaal niet zo gaat met andere leveranciers.

Mijn scherm was 8 weken defect, aan de garantie van Qsix heb ik 0 gehad en maar te zwijgen over de aftersales. Een aantal weken geleden had ik al een vervangend scherm gekocht, omdat ik anders niet door kon gaan met mijn werk. Uiteindelijk heeft het meer dan 200 euro extra gekost aan een vervangend scherm, telefoonkosten, aangetekende brieven en dan zal ik maar zwijgen over de onzekerheid en moeite die gedaan moest worden. Ineens is Qsix niet meer zo scherp geprijsd als je alles bij elkaar optelt. Kon ik het scherm evengoed bij Dell hebben gekocht en helemaal geen gedoe met aftersales.

Hierbij laat ik het zeker niet liggen. Ik had ik al contact opgenomen met Kassa, Radar en Opgelicht. Voor de mensen die ook garantieproblemen met dit bedrijf ondervinden zou ik dat zeker doen!
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=main_contact
http://www.trosradar.nl/index.php?id=433

Tevens is er een melding bij de Consuwijzer gedaan over de handelingen van dit bedrijf. Daar wordt het in een algemene database verwerkt en kan het bij verdere stappen gebruikt worden. Dus ook daar kunnen mensen een melding plaatsen.
http://www.consuwijzer.nl/

Dan heb ik een algemene tip voor iedereen, koop voortaan maar niet bij Qsix. Als je garantie op een product wilt of fatsoenlijke afstersales, er zijn genoeg andere winkels met een scherpe prijs en wel goede aftersales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

deze man gaat op zn bek gok ik.. hij was naar mijn weten een power-seller op ebay, nu heeft ie niks meer te koop staan

http://shop.ebay.nl/supra...from=&_ipg=&_trksid=p3686

ooo wat ben ik blij dat ik geen aanspraak heb hoeven maken op mijn monitor die destijds 750 euro heeft gekost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, na lang zeuren en heel vele mailtjes (zie eerdere posts) heb ik dan eindelijk vandaag het bericht in de bus gekregen dat mijn order verstuurd is. Morgen heb ik hopelijk dus mijn monitor binnen!!! Ik hoop dat een ieder hier die ook problemen heeft en wacht op een order ook eindelijk geholpen wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Flitzer schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:05:
[...]

Als bedrijven zoals bijvoorbeeld PCBuyIT expliciet vermelden dat buiten de UK de service wordt afgehandeld door Dell, dan zal dit ook zeker gebeuren. Als dit niet het geval was dan zou Dell ze snel genoeg op de vingers tikken en zou dit ook in fora ook snel bekend worden.
Dit zijn jouw aannames. Mensen kopen ook nog steeds bij QSix terwijl er op forums bijna niemand zich meldt met een positieve aftersales ervaring.

Meten is weten, dus navraag bij Dell Nederland kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
Wolly schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:28:
[...]
Dit zijn jouw aannames. Mensen kopen ook nog steeds bij QSix terwijl er op forums bijna niemand zich meldt met een positieve aftersales ervaring.

Meten is weten, dus navraag bij Dell Nederland kan nooit kwaad.
Qsix beweert nergens dat de garantie rechtstreek via Dell loopt!
Op hun site kun je vinden:
"Retournering geschied altijd in overleg met een van onze medewerkers."
Als klant heb je ook alleen te maken met de leverancier, Qsix in dit geval, en hoe zij garantie leveren is aan hun.
Bij problemen heeft Dell hier dus ook niets mee te maken en navragen heeft dus geen enkele zin, wat ook blijkt uit de problemen die mensen ondervinden.

PCBuyIt en ook andere aanbieders via bijvoorbeeld Ebay, claimen dat je rechtstreeks voor garantie naar Dell kunt gaan en dat moeten ze dan ook nakomen.
Dell zal niet accepteren dat bedrijven klanten direct naar hun doorsturen, terwijl er geen recht is op service.

Onduidelijk blijft gewoon hoe (en of) Qsix de garantie afhandelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Flitzer schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:54:
[...]

Qsix beweert nergens dat de garantie rechtstreek via Dell loopt!
Op hun site kun je vinden:
"Retournering geschied altijd in overleg met een van onze medewerkers."
Als klant heb je ook alleen te maken met de leverancier, Qsix in dit geval, en hoe zij garantie leveren is aan hun.
Bij problemen heeft Dell hier dus ook niets mee te maken en navragen heeft dus geen enkele zin, wat ook blijkt uit de problemen die mensen ondervinden.
Het navragen van Twanjo ging ook over het navragen bij Dell Nederland over de garantie van PC BuyIt, niet Qsix.
PCBuyIt en ook andere aanbieders via bijvoorbeeld Ebay, claimen dat je rechtstreeks voor garantie naar Dell kunt gaan en dat moeten ze dan ook nakomen.
Dell zal niet accepteren dat bedrijven klanten direct naar hun doorsturen, terwijl er geen recht is op service.
En daarom is het handig als iemand de moeite neemt om dat even te controleren bij Dell Nederland, iets wat volgens jouw niet nodig is wegens diverse (naar mijn mening ongefundeerde) aannames.
Onduidelijk blijft gewoon hoe (en of) Qsix de garantie afhandelt?
Afgaande op dit topic: Niet tot nauwelijks.

PCBuyIt is eigenlijk vergelijkbaar met Qsix voor wat betreft de prijzen. De vraag is alleen of ze met garantie inderdaad een betere afhandeling kunnen garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

SYQ schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:12:
deze man gaat op zn bek gok ik.. hij was naar mijn weten een power-seller op ebay, nu heeft ie niks meer te koop staan
Of gaan ze misschien onder een andere naam door? zou me niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
Wolly schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:03:
[...]
En daarom is het handig als iemand de moeite neemt om dat even te controleren bij Dell Nederland, iets wat volgens jouw niet nodig is wegens diverse (naar mijn mening ongefundeerde) aannames.
[...]
Toen ik mijn geval voor de derde keer aan Dell voorlegde, had ik ook de vraag gesteld of er ergens een lijst is, welke bedrijven echt geautoriseerde resellers van Dell zijn. Ik werd doorverwezen naar de website, maar gaf al aan dat ik die niet kon vinden. "Dan bestaat zo'n lijst waarschijnlijk niet en zal er dan ook niet komen" werd er geantwoord. Vanuit Dell is het dus onduidelijk om te achterhalen welke bedrijven geautoriseerd zijn. Bang om dan "eigen klanten" te verliezen?

Met de ervaringen die ik met Qsix heb gehad en de manier hoe Dell hierop reageerde kan ik alleen concluderen dat Qsix hier dus niet bij hoort. Anders zou Dell, Qsix wel kennen, de gegevens van mijn serienummer kloppen en de omruiling in een keer goed verlopen, zoals dat wel normaal is met andere leveranciers.

Als tip werd mij aangeraden om voortaan maar gewoon bij Dell producten te kopen, zodat een eventuele RMA veel soepeler zal verlopen. Vanuit Dell gezien is wel een heel gemakkelijk antwoord...

Dus iemand een beter idee om het wel te kunnen controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Oef wat lees ik nou allemaal... ik heb dus ook een Dell monitor ervandaan.
Ben al een jaar aan het wachten op de Factuur, en je raad het al geen contact mogelijk en of dingen worden niet nagekomen. Morgen nog maar 1 belletje wagen en meteen even melden dat me monitor aan het doodgaan is, en zo niet... dan ben ik heel snel klaar... rechtsbijstand verz.

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:55

aex351

I am the one

Indien Qsix wel de benodigde gegevens geeft om gebruik te maken van de garantie bij Dell. Dan zou Dell met die gegevens de monitor moeten kunnen herleiden naar de oorspronkelijke leverancier.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

HELE BELANGRIJKE UPDATE

Voor alle Dell klanten van Qsix, heb heel veel speurwerk gedaan, gebeld met Qsix met de dame met de vervelendste baan van nederland, namelijk allemaal boze klanten aan de lijn. Daar word je niets wijzer van idd.

Maar om een heel lang verhaal kort te maken, Via het Serienummer achter op de monitor kan je op dit moment bellen met Dell Nederland: 020-6745969 -
Je krijgt dan de receptie die je gaat vragen om je service-Tag, heb je die niet vertel dit dan en meld dat je wel een serienummer hebt en graag doorverbonden wilt worden met afdeling monitors.

Daar kan je het Serienummer doorgeven en leg je verhaal maar uit van Qsix, het verhaal is ondertussen bij de hele afdeling bekend, en je zal in de meeste gevallen worden geholpen aangezien het Postadres van Qsix overeenkomt met de naam van het bedrijf die ooit de spullen bij Dell heeft georderd.

Die naam ben ik helaas nog niet tegengekomen in mijn speurtoch. Maar omdat Dell er nu van weet, en het het ook Qsix gaat proberen aan te pakken, passen ze toch een soort van coulance toe voor gedupeerde.

Wat mij betreft verdient Dell hier een grote pluim, ze hoeven tenslotte niet omdat de verkoper verantwoordelijk is en niet hun.

Ik hoop dat iedereen die hiermee naar aanleiding van mijn post even zijn ervaringen/bevindingen hier nog wil posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Centropy schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:51:
HELE BELANGRIJKE UPDATE

Voor alle Dell klanten van Qsix, heb heel veel speurwerk gedaan, gebeld met Qsix met de dame met de vervelendste baan van nederland, namelijk allemaal boze klanten aan de lijn. Daar word je niets wijzer van idd.

Maar om een heel lang verhaal kort te maken, Via het Serienummer achter op de monitor kan je op dit moment bellen met Dell Nederland: 020-6745969 -
Je krijgt dan de receptie die je gaat vragen om je service-Tag, heb je die niet vertel dit dan en meld dat je wel een serienummer hebt en graag doorverbonden wilt worden met afdeling monitors.

Daar kan je het Serienummer doorgeven en leg je verhaal maar uit van Qsix, het verhaal is ondertussen bij de hele afdeling bekend, en je zal in de meeste gevallen worden geholpen aangezien het Postadres van Qsix overeenkomt met de naam van het bedrijf die ooit de spullen bij Dell heeft georderd.

Die naam ben ik helaas nog niet tegengekomen in mijn speurtoch. Maar omdat Dell er nu van weet, en het het ook Qsix gaat proberen aan te pakken, passen ze toch een soort van coulance toe voor gedupeerde.

Wat mij betreft verdient Dell hier een grote pluim, ze hoeven tenslotte niet omdat de verkoper verantwoordelijk is en niet hun.

Ik hoop dat iedereen die hiermee naar aanleiding van mijn post even zijn ervaringen/bevindingen hier nog wil posten.
Maar om het weer lastig te maken niet elke monitor heeft een service tag, volgens mij vanaf 24"+ pas correct me if im wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Mektheb schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:57:
[...]

Maar om het weer lastig te maken niet elke monitor heeft een service tag, volgens mij vanaf 24"+ pas correct me if im wrong
Lees dan even goed, "heb je die niet vertel dit dan en meld dat je wel een serienummer hebt en graag doorverbonden wilt worden met afdeling monitors. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Centropy schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:58:
[...]

Lees dan even goed, "heb je die niet vertel dit dan en meld dat je wel een serienummer hebt en graag doorverbonden wilt worden met afdeling monitors. "
Inderdaad beter lezen >.< ,excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Mektheb schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:05:
[...]

Inderdaad beter lezen >.< ,excuses
Ben je ook gedupeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nog niet, en ik hoop ook niet snel

Heb 2x een 27" van Dell zelf staan maar ook 2x een 1908WFP van Qsix, en ook tot op heden nooit en bon gehad.

Functioneren nog prima,maar voor het geval dat volg ik dit draadje wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Mag ik je aanraden eventueel ze wel alvast aan te melden oid bij Dell, zodat ze er iig van weten mocht er iets mis gaan? straks val je nog is buiten de boot oid... het is maar een idee oid van mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Centropy schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:30:
Mag ik je aanraden eventueel ze wel alvast aan te melden oid bij Dell, zodat ze er iig van weten mocht er iets mis gaan? straks val je nog is buiten de boot oid... het is maar een idee oid van mij hoor.
Misschien niet eens zo'n slecht idee :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 15:19

soap

diskoers.

Heeft er iemand deze week nog een mail van/contact gehad met Qsix (niet met het standaard callcenter)?
Ik heb vorige week dinsdag een mail (hoge prioriteit) gestuurd, maandag nog een keer dezelfde mail en gisterochtend nog gebeld (er zou een spoed-sms worden gestuurd naar de eigenaren...). Uiteraard nog steeds niets.
Qsix kan zo'n goede zaken doen als ze gewoon ietsje meer energie erin staken. Ik heb echt het idee dat ze eoa goede deal met een Duitse Dell reseller hebben en dit een beetje 'ernaast' doen. Zonde.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Mr.Zop schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:22:
Heeft er iemand deze week nog een mail van/contact gehad met Qsix (niet met het standaard callcenter)?
Ik heb vorige week dinsdag een mail (hoge prioriteit) gestuurd, maandag nog een keer dezelfde mail en gisterochtend nog gebeld (er zou een spoed-sms worden gestuurd naar de eigenaren...). Uiteraard nog steeds niets.
Qsix kan zo'n goede zaken doen als ze gewoon ietsje meer energie erin staken. Ik heb echt het idee dat ze eoa goede deal met een Duitse Dell reseller hebben en dit een beetje 'ernaast' doen. Zonde.
Laat maar zitten , je krijgt ze toch niet te pakken en ze negeren je gewoon, boeven zijn het.

Als er wat met je monitor is kan je beter even mijn eerdere post proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap

soap

diskoers.

Het probleem is dat ik geen garantieproblemen met mijn monitor heb maar hem de dag nadat ik hem had ontvangen al wilde ruilen (3008WFP, veel te groot, liever een maatje kleiner).
Dit heb ik direct aangegeven een dag na levering van het scherm maar niks, nakkes, nada. Wet koop op afstand geldt natuurlijk ook gewoon voor dit bedrijf maar ja, hoe nu verder?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Ja niet MR Zop, je zal dan naar de rechter moeten etc... ik krijg morgen een nieuwe 24" van dell, die wil ik wel met je ruilen tegen die 30" :P maar dat vind jij vast een slecht plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Centropy schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:51:
Ja niet MR Zop, je zal dan naar de rechter moeten etc... ik krijg morgen een nieuwe 24" van dell, die wil ik wel met je ruilen tegen die 30" :P maar dat vind jij vast een slecht plan.
Ik heb wel een 27" met wel 3jaar Dell Warranty die we kunnen ruilen met misschien wat bij betaling ?(mijn kant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heren, ik stel voor dat jullie die ruilhandel verder voorzetten buiten dit topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 29-10-2009 16:52 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loxodon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-06 19:26
Ben dus ook verliefd op die U2410 van Dell. En heb zoals meerdere hier wel ook geen zin om +200 euro meer te betalen via Dell zelf. Natuurlijk als je 400euro uitgeeft voor een scherm wil je wel garantie als er iets mis is.
XPSBargains lijkt me er tot hiertoe het beste uit te komen, maar zoals ik een post had kunnen lezen zat er geenf actuur bij? Dat begrijp ik toch even niet goed.

Het is inderdaad zeer spijtig dat Qsix niet meer moeite doet om z'n naam wat te zuiveren want ik denk dat deze shop met die prijzen dan z'n bestellingen zelfs niet zou kunnen volgen.

Anyway ik wacht het allemaal nog even af en volg dit topic op de voet, alvast bedankt voor de feedback van de kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loxodon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-06 19:26
Heb naar Dell belgië gebeld als ik een monitor koop bij xpsbargains (engeland) moet de garantie via engeland gaan zei die man aan de telefoon en je hebt 1 jaar garantie. Allemaal wel raar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
Centropy schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:51:
HELE BELANGRIJKE UPDATE
...

...
Kijk dat is nog eens goed nieuws! Blijkt Dell toch een prima service te hebben en kennelijk had de dame die mij toen had geholpen het ook echt aangekaart bij haar baas over Qsix. Hopelijk kunnen gedupeerden nu wel gebruik maken van garantie bij Dell, zoals ik had gedaan. Hulde voor Dell inderdaad!

Dus de postbus van Qsix komt wel overheen? Het is zeker niet bekend wanneer en welke orders daaronder vallen? Dat was namelijk niet zo voor mijn 2408WFP die ik in februari 2009 had gekocht bij Qsix. Hadden ze ook niks aan de naam Renox?

Ohja en als je bij Dell omruilt heb je wel gewoon next business day guarantee. Dus de volgende werkdag komen ze de monitor al voor je omruilen, prima service heb ik zelf ervaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap

soap

diskoers.

Voor bovenstaand verhaal heb je dus wel of niet de factuur nodig?
Want dat is ook nogal eens een probleem bij Qsix.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Nee MR Zop alleen het Serie Nummer, ik heb vandaag al mijn spliksplinternieuwe Dell U2410 binnengekregen is dat snel of is dat Super... Zo kan het dus ook is een keer bij grote bedrijven die je normaal in de kou laten staan.

10000 kudo's voor Dell Thumps Up _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

ASF86 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:27:
[...]

Kijk dat is nog eens goed nieuws! Blijkt Dell toch een prima service te hebben en kennelijk had de dame die mij toen had geholpen het ook echt aangekaart bij haar baas over Qsix. Hopelijk kunnen gedupeerden nu wel gebruik maken van garantie bij Dell, zoals ik had gedaan. Hulde voor Dell inderdaad!

Dus de postbus van Qsix komt wel overheen? Het is zeker niet bekend wanneer en welke orders daaronder vallen? Dat was namelijk niet zo voor mijn 2408WFP die ik in februari 2009 had gekocht bij Qsix. Hadden ze ook niks aan de naam Renox?

Ohja en als je bij Dell omruilt heb je wel gewoon next business day guarantee. Dus de volgende werkdag komen ze de monitor al voor je omruilen, prima service heb ik zelf ervaren :)
Dezelfde monitor heb ik dus ook in Januarie gekocht en daarbij klopte het adres wel, Gewoon even volhouden bij Dell, Ik heb vandaag dus een nieuwe ontvangen van hun. Echt zo gaaf... en die *knip* van Qsix want dat zijn het tenslote die moeten inderdaad worden aangepakt zodat ze niets meer verkopen en er geen nieuwe gedupeerde kunnen ontstaan, maar nee Renox is het blijkbaar ook niet, Qsix zelf wil hier ook niets over loslaten. Vertel ons hoe het je verder verloopt.

Zullen we dat soort zware beschuldigingen maar achterwege laten? Voor zover ik weet is er nog niemand veroordeeld namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 30-10-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Centropy schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:24:
[...]

*knip*

Zullen we dat soort zware beschuldigingen maar achterwege laten? Voor zover ik weet is er nog niemand veroordeeld namelijk.
Modbreak:Via PM afgehandeld.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 04-11-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Mektheb schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:57:
[...]

Ik heb gebeld met Dell ivm krassen op mijn U2410 welke door Qsix geleverd is.
Dell wilt je graag helpen maar heeft een ordernummer van je nodig, en dat ordernummer heb je niet omdat Qsix de monitor gekocht heeft. Qsix staat wel in het systeem, maar met een 2408, niet met een U2410, dus dat ordernummer kunnen ze niet gebruiken.

Als de monitor een eigen service tag had, had je dit probleem niet, maar dat is pas vanaf 27".

De afdeling monitoren kon niets voor mij doen en verwees mij door naar de afdeling Customer Care/Wrong/Missing/Damage. Hopen dat die wel wat kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raypie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 11:41
Als je naar de pricewatch gaat valt het nog wel mee met het voordeel pricewatch: Dell Ultrasharp U2410
Als ik de eerste neem met een goede winkel beoordeling is het prijsverschil ongeveer €50 en service kost natuurlijk ook wat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Centropy schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:21:
Nee MR Zop alleen het Serie Nummer, ik heb vandaag al mijn spliksplinternieuwe Dell U2410 binnengekregen is dat snel of is dat Super... Zo kan het dus ook is een keer bij grote bedrijven die je normaal in de kou laten staan.

10000 kudo's voor Dell Thumps Up _/-\o_
Vroegen ze bij jou niet om een ordernummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

MrUfip schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:32:
[...]

Vroegen ze bij jou niet om een ordernummer?
Nee uitgelegd dat Qsix het tot nu toe niet zo nauw neemt met de aftersales, in mijn geval niets, en het serienummer gegeven. Toen was het rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Centropy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:19:
[...]

Nee uitgelegd dat Qsix het tot nu toe niet zo nauw neemt met de aftersales, in mijn geval niets, en het serienummer gegeven. Toen was het rond.
Okidoki, mooi voor jou, helaas voor mij. Heb exact hetzelfde vertelt, mijn serienummer klopte, maar zonder ordernummer konden ze niets doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

MrUfip schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:30:
[...]

Okidoki, mooi voor jou, helaas voor mij. Heb exact hetzelfde vertelt, mijn serienummer klopte, maar zonder ordernummer konden ze niets doen :'(
Stuur mij even een PM aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ten eerste: Hij kan je geen PushMessage sturen, dat kan alleen crew
Ten tweede: Hij zou je wel een DirectMessage kunnen sturen, maar dan moet ie dat eerst aanzetten in z'n forumvoorkeuren
Ten derde: We zien liever dat tweakers elkaar gewoon helpen op het forum, dan hebben anderen die het (later) lezen er wellicht ook nog wat aan. Tenzij je het idee hebt dat het erg off-topic zou gaan en anderen er echt niets aan kunnen hebben :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
MrUfip schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:30:
[...]

Dat was bij mij de eerste twee keren ook zo. Het hangt ook af welke persoon achter de andere kant van de lijn zit. Tevens wordt het geregistreerd dat je al eerder had gebeld. Dus hoe meer pogingen, hoe serieuzer ze je zaak zullen nemen schat ik in. Daarbij moet je ook alles wat tot nu toe bekend is over Qsix aan Dell vertellen, en ook dat er meerdere gedupeerden zijn met Dell producten van dit bedrijf. Er bestaat ook een kans dat je iemand aan de lijn heb gehad die niet op de hoogte was over dit bedrijf en de garantieclaims of met de verkeerde afdeling had gesproken. Het moet wel echt de monitor afdeling zijn of de technische dienst/afdeling daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
ASF86 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:51:
[...]

Dat was bij mij de eerste twee keren ook zo. Het hangt ook af welke persoon achter de andere kant van de lijn zit. Tevens wordt het geregistreerd dat je al eerder had gebeld. Dus hoe meer pogingen, hoe serieuzer ze je zaak zullen nemen schat ik in. Daarbij moet je ook alles wat tot nu toe bekend is over Qsix aan Dell vertellen, en ook dat er meerdere gedupeerden zijn met Dell producten van dit bedrijf. Er bestaat ook een kans dat je iemand aan de lijn heb gehad die niet op de hoogte was over dit bedrijf en de garantieclaims of met de verkeerde afdeling had gesproken. Het moet wel echt de monitor afdeling zijn of de technische dienst/afdeling daarvan.
Ja het was ook de monitor afdeling, ik ben nu door verwezen naar Customer Care, mocht dat niet lukken, dan bel ik weer met die monitor afdeling, hopen dat het lukt.
De telefoniste die ik aan de lijn had, kon het ook niet waarderen dat Qsix geen support leverde aan hun klanten en ze liet barsten, dit ook omdat ze Dell producten verkochten en hun naam er dus ook aan ging. Wat ik niet snap, is dat Dell levert aan zulke bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap

soap

diskoers.

Ik denk ook dat Dell NL niet (meer) direct levert aan Qsix. En dat er daarom ook weinig in het systeem over Qsix is te vinden. Volgens mij doet Qsix zaken met een duitse reseller of Dell DE. Ik weet niet of het standaard is maar mijn 3008WFP stond bijvoorbeeld in het Duits ingesteld.

Ondertussen trouwens nog steeds niks vernomen van ze, heb onderhand gemaild dat ik het scherm ook niet meer wil ruilen omdat ik dan waarschijnlijk naar geld en beeldscherm kan fluiten. Nog steeds geen factuur natuurlijk en ook nog steeds geen antwoord na verschillende mails en telefoontjes.

Goedkoop is in dit geval echt wel duurkoop als je gaat kijken naar de tijd die je kwijt bent aan dit bedrijf om iets gedaan te krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door soap op 05-11-2009 13:16 . Reden: spelfout ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Vandaag weer met Dell gebeld, de medewerker was erg bereid-willend en na lang zoeken kon hij het ordernummer van mijn monitor achterhalen. Juhuhu :) Hij heeft het in het systeem ingeboekt en één dezer dagen kan ik een nieuwe monitor verwachten. :)
Hulde voor Dell!!!! Dikke pluimen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Het ergste is dan eigenlijk nog dat ik toch nog twijfel om bij hen te bestellen :P
Met die pixelgarantie heb je al minder kans op problemen.
En 189,29 EUR korting op een U2410 is toch ook wat moeite waard.
Zeker als het via Dell oplosbaar is. (hulde voor hen trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Simon Verhoeven schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:51:
Het ergste is dan eigenlijk nog dat ik toch nog twijfel om bij hen te bestellen :P
Met die pixelgarantie heb je al minder kans op problemen.
En 189,29 EUR korting op een U2410 is toch ook wat moeite waard.
Zeker als het via Dell oplosbaar is. (hulde voor hen trouwens)
Pixelgarantie heb ik ook genomen, maar dat is een wassen-neus, dit omdat de U2410 al door Dell zelf 100% pxiel-fout-vrij gegarandeerd wordt.

Het prijsverschil tussen Qsix en Dell is misschien groot, maar als ik de tijd en ergenis erbij reken, dan vind ik het het niet waard, maar dat is ieder voor zich. In het vervolg bestel ik direct bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Klopt, maar bij de pixel garantie ben je ineens zeker dat het scherm werkt.
Ik hoop i.i.g. dat de situatie betert, ik koop toch niet direct een nieuwe monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Simon Verhoeven schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:43:
Ik hoop i.i.g. dat de situatie betert, ik koop toch niet direct een nieuwe monitor.
Vermoedelijk is bij mij de doos nooit open geweest voor controle, althans ik heb het niet kunnen zien. Zodoende vermoed ik dat ze het nooit hebben gechecked voor mijn U2410. Dit ook vanwege de Dell-garantie.
Maar kan me voorstellen met andere monitoren dat het anders ligt.

[ Voor 23% gewijzigd door MrUfip op 11-11-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
Simon Verhoeven schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:43:
Je bent zeker dat je scherm werkt ja...totdat die na een tijd ineens defect raakt, iets dat mij was overkomen. Dan is de vraag in hoeverre je "garantie" bij dit bedrijf eigenlijk waard is. Ook voor de periode waarvoor je het krijgt. Dan heb je pas de poppen aan het dansen! Ik zou zeker dit bedrijf niet aanraden, gewoon bij Dell kopen of andere leveranciers die wel goede service bieden. Vaak kun je bij Dell zelf wat korting afdingen, zo beroerd zijn zo ook weet niet wat dat betreft ;)

• ncux
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Qsix - leven ze nog?
Eigen ervaring: In de nacht van zondag naar maandag Dell 2009WA bij Qsix besteld, per iDeal betaald.
Enige reactie was maandag een e-mail (na mijn aandringen via mail/secretaresse) dat volgende dag het opgestuurd zou worden.
Vandaag is het al donderdag, niets ontvangen, natuurlijk. Kan Qsix niet bereiken. .
Geen factuur gekregen, beantwoord geen e-mails, telefonisch onbereikbaar.
Bah

P.S.: Over U2410: Google ff, ze schijnen allemaal last van groen/paars gloei te hebben en Dell doet er niets aan, lees forums van Dell. Vandaar toch voor 2209 gekozen...

[ Voor 5% gewijzigd door ncux op 12-11-2009 11:28 ]

• Flitzer
  • Niet online
ncux schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:27:
P.S.: Over U2410: Google ff, ze schijnen allemaal last van groen/paars gloei te hebben en Dell doet er niets aan, lees forums van Dell. Vandaar toch voor 2209 gekozen...
De meeste mensen hebben geen(!) problemen met die groene/paarse gloed, slechts een enkeling meldt problemen.
Ik heb er zelf 2 aangeschaft en beide monitoren zijn perfect.
Er zijn inderdaad incidentele problemen met de IPS panelen van LG, waarbij er een lichte groene of paarse gloed is waar te nemen en dan vooral naar de randen.
Die problemen waren er ook al bij de Philips 240PW9ES en de HP LP2475W, die een oudere versie van het scherm hadden (mogelijk inmiddels ook het nieuwe paneel).
Ik vind het wel vreemd dat deze schermen niet bij de kwaliteitscontrole worden afgevangen.

De U2410 is een prima monitor, met een paar imperfecties:
- Het bekende 'sparkling' bij het kijken onder een hoek naar een zwart beeld in een donkere kamer.
- Lichte backlight bleeding mogelijk.
- Het scherm moet circa 10 minuten opwarmen, initieel is er een lichte afwijking naar groen.
- Incidenteel een probleem met een paarse of groene gloed aan de zijkant van het scherm, maar dit lijkt me een productiefout of afwijking.
De monitor heeft echter veel aansluitingen, een prachtig scherp beeld, mooie kleuren en prima kijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 01:38
Juist, ik heb ook geen groen of paarse gloed bij m'n u2410.
Alles perfect.

Ik vroeg me ook af waarom Qsix 19 euro vraagt voor een pixelcontrole?
Die controle is er al geweest in de fabriek.
Het kan dus altijd zijn dat de pixelfouten later optreden, bv na een paar dagen.
Maar dat is niet erg, je krijgt, door de Ultrasharp garantie onmiddelijk een andere.
Helaas beantwoord QSix dan z'n mails niet meer en mag je het zelf regelen met Dell.

Voor ik mijn Dell kocht heb ik eerst contact gehad met Dell zelf... Ik vroeg of zo'n extra pixelcontrole goed was voor 19 euro.
Die man kon er alleen maar mee lachen.
Zijn antwoord was: "Als je naar je wagendealer gaat voor een nieuwe wagen, betaal je dan ook 19 euro extra om zeker te zijn dat er vier wielen aanzitten?"
Ik zeg: "nee..."
"Nee, natuurlijk niet, die moeten er zowieso aanzitten. Wel bij een Ultrasharp reeks mogen er zowie zo geen pixelfouten zijn. Maar het kan natuurlijk altijd dat er toch iets scheelt, dat er maar drie wielen aan je wagen zitten. Wel dan brengt je dealer dit onmiddelijk in orde.".

En dat was nu net het probleem met Qsix... Zijn service... die er niet is.
Hahaha of die hij op voorhand doet, voor 19 euro extra!

Zo'n extra controle op pixels heeft alleen zin bij Klasse 2 monitoren, dus niet bij een ultrasharpreeks of bij een ander merk. Dan brengt zo'n controle enige zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
micd33 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:26:
Juist, ik heb ook geen groen of paarse gloed bij m'n u2410.
Alles perfect.

Ik vroeg me ook af waarom Qsix 19 euro vraagt voor een pixelcontrole?
Die controle is er al geweest in de fabriek.
Het kan dus altijd zijn dat de pixelfouten later optreden, bv na een paar dagen.
Maar dat is niet erg, je krijgt, door de Ultrasharp garantie onmiddelijk een andere.
Helaas beantwoord QSix dan z'n mails niet meer en mag je het zelf regelen met Dell.

Voor ik mijn Dell kocht heb ik eerst contact gehad met Dell zelf... Ik vroeg of zo'n extra pixelcontrole goed was voor 19 euro.
Die man kon er alleen maar mee lachen.
Zijn antwoord was: "Als je naar je wagendealer gaat voor een nieuwe wagen, betaal je dan ook 19 euro extra om zeker te zijn dat er vier wielen aanzitten?"
Ik zeg: "nee..."
"Nee, natuurlijk niet, die moeten er zowieso aanzitten. Wel bij een Ultrasharp reeks mogen er zowie zo geen pixelfouten zijn. Maar het kan natuurlijk altijd dat er toch iets scheelt, dat er maar drie wielen aan je wagen zitten. Wel dan brengt je dealer dit onmiddelijk in orde.".

En dat was nu net het probleem met Qsix... Zijn service... die er niet is.
Hahaha of die hij op voorhand doet, voor 19 euro extra!

Zo'n extra controle op pixels heeft alleen zin bij Klasse 2 monitoren, dus niet bij een ultrasharpreeks of bij een ander merk. Dan brengt zo'n controle enige zekerheid.
helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap

soap

diskoers.

Nou ja kijk, ik had geen zin in dat gezeik achteraf omdat Qsix gewoon steevast niet reageert.
Dan liever die 19 euro van tevoren betalen om een 3008wfp zeker zonder dode pixels etc te hebben dan 10 keer heen en weer mailen, tijd kwijt zijn aan telefoontjes en gezeik zonder die 19 euro te betalen.

Ik heb na een maand nog steeds geen factuur en weer geen antwoorden. Ik ga morgen maar weer eens bellen *zucht*.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Mr.Zop schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:30:
Nou ja kijk, ik had geen zin in dat gezeik achteraf omdat Qsix gewoon steevast niet reageert.
Dan liever die 19 euro van tevoren betalen om een 3008wfp zeker zonder dode pixels etc te hebben dan 10 keer heen en weer mailen, tijd kwijt zijn aan telefoontjes en gezeik zonder die 19 euro te betalen.

Ik heb na een maand nog steeds geen factuur en weer geen antwoorden. Ik ga morgen maar weer eens bellen *zucht*.
Dat was mijn redenatie ook voor die 19euro, naja helaas pindakaas.
Wat betreft je factuur, gewoon blijven mailen, het is mij uiteindelijk ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
Vandaag mijn nieuwe U2410 van Dell ontvangen, hulde, hulde aan Dell _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• ASF86
Dat is mooi nieuws!!
Wie is het nog meer gelukt om via Dell wat te regelen, wat via Qsix problematisch of niet ging? Of hebben ze daar inmiddels wel "aftersales"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 01:38
Ik begrijp echt niet dat zo'n man nog klanten kan hebben.... tsss tsss tss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrUfip
micd33 schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:03:
Ik begrijp echt niet dat zo'n man nog klanten kan hebben.... tsss tsss tss...
tja, goedkoop zijn is ook niet alles,
terwijl het jammer is, want als hij de ordernummers erbij gaf, kon iedereen probleemloos zijn garantie verhalen bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 09:48

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik vind het vreemd dat dit allemaal zo loopt. 3 jaar geleden heb ik een 3007WFP gekocht bij hem via eBay (supradictus), scherm was later defect gegaan, is omgeruild via hem, dus toen al met al geen problemen gehad! Zie hier voor mijn oude productreview. Ben nog steeds tevreden maar ik twijfel wel een beetje als ik zo de verhalen lees. Maarged, even afkloppen.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Pagina: 1 2 3 4 Laatste