DNS666 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:08:
De enige reden dat mensen met die reden er op die manier naar kijken.
Is omdat blizzard ontzettend vaak op die manier ook boodschappen verbergd.
Marketing technisch geniaal natuurlijk.
De datum alhoewel toendertijd misschien geloofwaardig (9-9-9 is het opgedraaide van 666) is nu een datum die ze nu never nooit meer gaan halen. (wellicht was het in eerste instantie wel de bedoeling?)
Dat is zeker geniaal en ook erg leuk om het te lezen en erover na te denken

Kijk zelf nergens meer van op, aangezien ze diablo3, 4jaar lang compleet stil hebben weten te houden (heel erg knap)
Zal je straks zien dat ze tijdens blizzcon, gewoon even aangeven dat diablo3 over 2weken uitkomt

Zou wel echt een dikke stunt zijn.
Dat gaat niet gebeuren want dan hebben ze wel erg snel en Acts afgeknald en Beta gedaan..
Een schatting zoals van Raffuhl en mij klinkt me waarschijnlijker in de oren maar ook dat kan helemaal mis zijn natuurlijk

Wanneer zijn trouwens de runes er bij gekomen?
Lijkt me niet dat je al 7jaar van te voren weet, wanneer het volgende deel uitkomt.
Dan ben je behoorlijk met je lange termijn planning bezig

Die zijn met LoD geïntroduceerd en dat was in 2001 (?)
Waren ook nog andere data theorieën zoals de link van D3 plaatje etc maar dat weet ik niet zo meer uit mijn hoofd dan zou je Deel 1 eens moeten lezen daar had ik ook veel gepost toendertijd

DNS666 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:44:
[...]
Geef zelf toch ook aan dat het echt een stunt zou zijn.
Ik verwacht het absoluut niet, maar raar zou ik er ook niet van opkijken.
Aangezien ze de development ook 4jaar wisten stil te houden, wat ik nogal bizar vind.
Al was het een schoonmaker die iets zag, of een neef of maar oid.
Volgens mij was development in 2005 gestart dus zouden ze het ongeveer 3.5 jaar stil hebben gehouden want toen was BlizzCon08

Denk trouwens dat ze ook allemaal wel dikke NDA getekend hebben en het echt close hebben gehouden.
Lijkt me ook wel dat degene die er iets over zou lekken een flinke (media stille) rechtzaak te gemoet zou zien.
FloydRaalte schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:48:
Tsja die theorieen of "voorspellingen" zijn inderdaad erg leuk gevonden maar aan dat soort dingen hecht je uiteraard nul komma nul waarde dunkt me. Ik herinner me nog iemand op kantoor die vlak na de 9/11 ramp met een tekstbestandje aan kwam waarin "9-11-2001" stond of iets dergelijks. Wanneer je dan het lettertype veranderde in Wingdings kreeg je de symbolen flatgebouw, vliegtuig en doodshoofd of iets in die trant. Net zo iets. Als je erin wilt geloven dan kun je overal wel verbanden in vinden. Desondanks erg grappig gevonden.
Mja tis vooral vermaak maar vaak wel
erg ziek gevonden.. hoe kom je erop denk ik altijd meteen en daarom vind ik het zo knap

Niet zo diep inderdaad maar kijk maar naar BlizzCon08.. je maakt de kat niet wijs dat die plaatjes en tekst in de broncode van de BlizzCon08 site toevallig waren

SpoTs schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:00:
[...]
Tuurlijk, maar ik geef gewoon aan dat we niets weten en dat we vaker in het ootje genomen worden door Blizzard. Er is geen informatie dat het niet zo is.. dus ik sluit niets uit

4 jaar stilhouden in development en vervolgens nieuws.. een gemiddelde game is in 4 jaar af

kijk maar naar EA die doet er 1 per jaar ( van bijzondere kwaliteit dus

) maarja.. 1 ster per jaar.. 5 jaar.. voor 5 sterren.. dus! dit jaar is die af!

Dat zou dus eigenlijk volgend jaar beteken want de development is als het goed is in 2005 gestart

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:04:
Klopt, EA heeft wel games af binnen 1 tot 2 jaar, het spel ziet er wel vet uit, maar alle series lijken op elkaar, daarom ben ik definitief gestopt met de command and conquer series na CNC3: TW, wordt een beetje saai.
Kan niet wachten op Diablo III, deze serie blijft een topper.
Ja maar dat is ook maar een beetje schaafwerk.. NFS bijv. allemaal een pot nat en ze hebben steeds eerst een x aantal patches nodig voor de bugs.
Blizzard heeft ook niet alles in 1x perfect want dat kan bijna niet maar Blizzard geeft je het gevoel dat er met liefde aan gewerkt wordt en niet
STAMP STAMP hoppa 'nieuwe' game erbij tenminste dat gevoel heb ik

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:58:
Je zou maar op 10-09-09 in de winkel lopen en dan opeens Diablo 3 zien liggen. Ja, daar sta je dan even, met open mond naar het spel te kijken omdat je altijd dacht dat het pas ergens in 2010 of 2011 kwam.
Volgens mij krijgen zij dit spel nooit onopgemerkt in de winkels, dat zou pas een stunt zijn.
Inderdaad zodra het bij de winkels ligt weet iedereen het daar kan je wel bijna van op aan
[
Voor 5% gewijzigd door
psychoclown op 30-07-2009 15:06
]