Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Anoniem: 82860
BoE wil zeggen dat zodra je het wapen equipped, je het niet meer op een andere char kan equippen. Zolang je het in je inventory houdt en niet op je char, kun je het nog op een andere toon equippen. Je kunt wel die items vrij traden
Dit staat los van het feit dat je die items eventueel kan volstoppen met gems/runewords etc.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 04-09-2009 11:53 ]
Maar weet je zeker dat dat altijd alleen de eerste keer is?tollo71 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:51:
Wat mij opviel is dat het erop lijkt dat het Ladder-systeem, zoals het nu gebruikt wordt bij D2/LoD, geen voorkeur geniet (Bashiok noemt het een "very intrusive approach"). Er wordt gesproken over een systeem waarbij meerdere jaren gespeeld kan worden zonder ladder-systeem (+reset) en zonder dat er een hoge inflatie optreedt. Ik ben het met Pheno eens dat het BoE principe maar een klein gedeelte van het item-flooding wegneemt. Alleen de eerste maal dat je zo'n item vind heb je de keuze: traden of permanent houden. Dat is natuurlijk nooit genoeg, zonder ladder-reset, om inflatie te voorkomen. Op Hardcore is dat altijd wat minder omdat alle items verloren gaan bij een RiP. Uitgaande van een soortgelijke dropkans voor de top-items als bij D2/LoD lijkt het me, met name op Softcore, onmogelijk om jaren vooruit te kunnen zonder dat deze (top)items flink hun waarde verliezen.
Wat betreft allerlei "visuals", laat Blizzard nu maar gewoon hun werk doen. Al dat gemiereneuk in zo'n vroeg stadium is volstrekt zinloos.
Misschien vind je de eerste keer een Shako lvl85 (WOOOT WOOOT) maar na een 2 maanden mfen vind je Deckard Cain's Hat lvl94 die 2x zo goed is.. dan gebruik je die waarschijnlijk en kan de shako of in de stash of in de shoppa voor wat doekoe.
Amen!
Inderdaad dat had ik ook ergens gelezen maar soms is het allemaal aardig wat info om te onthoudenAnoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:31:
En als je goed leest tussen de regels door, merk je ook op dat ze de effecten bij 'full potential' testen, en de effecten dus upgraden als je skills upgraden.
BoE, Bind on Equip, betekend dat een item aan je char gebonden wordt wanneer je hem equipped.The_Sukkel schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:38:
Ik weet niet of ik het BoE (bind on equip) principe goed begrijp.
Betekent het dat je je eigen wapens gaat verzamelen welke je steeds sterker kan maken door er allerlei items aan toe te voegen? En die wapens zouden vervolgens alleen door jezelf kunnen worden gebruikt?
If so, dan zou dat best wel ok zijn...
If not, begrijp ik het nog niet helemaal...
Dit zal alleen bij lvl85+ Uniques/Rares het geval zijn waardoor deze items hun waarde zullen behouden.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik vraag me af of BoE dan ook een nieuwe trade-scam gaat zijn. Beetje items traden, heb je neit in de gaten dat je BoE item al geequipped is geweest. Doh!
Anoniem: 197066
denk niet dat dat laatste kan. Want dan kun je hem al niet meer in het trade venster zetten.Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:00:
Ik denk dat we bij aanhoudende flooding ook BoP items kunnen gaan verwachten. Als blijkt dat een class uitstekend gebruikt kan worden voor MF-en en je vindt 5x een shako, dan is de hele markt zo verzadigd. Wellicht dat het dan vendor-trash gaat zijn.
Ik vraag me af of BoE dan ook een nieuwe trade-scam gaat zijn. Beetje items traden, heb je neit in de gaten dat je BoE item al geequipped is geweest. Doh!
Mwah dat is een kwestie van goede droprates kiezen zoals in het voorbeeld wat ik laatst tegen pheno zei dat was niet heel ondenkbaar.Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:00:
Ik denk dat we bij aanhoudende flooding ook BoP items kunnen gaan verwachten. Als blijkt dat een class uitstekend gebruikt kan worden voor MF-en en je vindt 5x een shako, dan is de hele markt zo verzadigd. Wellicht dat het dan vendor-trash gaat zijn.
Nee vast niet die zul je simpelweg niet meer in de tradewindow kunnen plaatsen en uiteraard niet in de AH droppen.
Volgens mij is het nog niet 100% zeker dat MagicFind in precies de zelfde manier terug komt, dacht zoiets te hebben gelezen. Kan alleen zo snel het interview hier over even niet vinden...Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:00:
Je bedoelt dat je met iemand trade, en dan blijkt dat het item je net gekregen hebt niet te gebruiken is? Zal niet gebeuren lijkt me, ze bouwen vast net als in WoW de beveiliging in dat je BoE items die equiped zijn niet kan traden.Ik vraag me af of BoE dan ook een nieuwe trade-scam gaat zijn. Beetje items traden, heb je neit in de gaten dat je BoE item al geequipped is geweest. Doh!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat lijkt me sterk heAnoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:00:
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat zou kunnen, maar dan zullen ze daar wel ivm mulen rekening mee moeten houden. Ik kan me voorstellen dat je een +resistance armour set op een mule houdt tot je een bepaalde boss gaat runnen, die moet je dan wel kunnen traden naar een mule ondanks dat die al soulbound (oid) is. Wellicht gaat dat via de stash!OkkE schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:05:
[...]
Volgens mij is het nog niet 100% zeker dat MagicFind in precies de zelfde manier terug komt, dacht zoiets te hebben gelezen. Kan alleen zo snel het interview hier over even niet vinden...
[...]
Je bedoelt dat je met iemand trade, en dan blijkt dat het item je net gekregen hebt niet te gebruiken is? Zal niet gebeuren lijkt me, ze bouwen vast net als in WoW de beveiliging in dat je BoE items die equiped zijn niet kan traden.
Hmm dat vraag ik mij af of dat nog wel gaat lukken, denk dat je die in je eigen stash zal moeten bewaren.Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:11:
[...]
Dat zou kunnen, maar dan zullen ze daar wel ivm mulen rekening mee moeten houden. Ik kan me voorstellen dat je een +resistance armour set op een mule houdt tot je een bepaalde boss gaat runnen, die moet je dan wel kunnen traden naar een mule ondanks dat die al soulbound (oid) is. Wellicht gaat dat via de stash!
@Posts hierboven: ik dacht dat ik een spuitelf was maar er zijn er een aantal erger gelukkig
als ze niet willen dat mensen gaan lopen zeiken om filmpjes, dan moeten ze die filmpjes niet laten zienAnoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:31:
ik vind bovenstaande discussie over kleuren weer net zo nutteloos als de discussie over art direction + kleur maanden geleden. Sterker nog, het zijn waarschijnlijk dezelfde mensen. Ik ben het volledig met Bashiok eens.Mensen die niet zelf bij de ontwikkeling betrokken zijn wel kunnen speculeren, maar vormen dus duidelijk geen goed afgewogen mening met correcte argumenten aan. En de aanpak is smakeloos.
Dit is weer typisch zo'n design verschijnsel dat op z'n pootjes terecht gaan komen, maar mensen moeten duidelijk wat te zeiken hebben.
En als je goed leest tussen de regels door, merk je ook op dat ze de effecten bij 'full potential' testen, en de effecten dus upgraden als je skills upgraden.
blizzard wil toch juist feedback? blizzard wil niet alleen maar "oh wat mooi" nee ze willen juist dat er aangegeven wordt wat de fans vinden dat er mis mee is, de "zeikerds" volgens jouw
Als er alleen maar mensen zijn die zeggen "oh wat mooi ja doen" op alles waar blizzard mee aankomt, wat voor game krijg je dan??? juist een game die minder is als een game waar je zeikerds bij hebt
om deze post toch nog nuttig te maken:
Het gaat er wat mij betreft ook niet over dat er mensen zijn die op- of aanmerkingen hebben op de filmpjes (of andere info). Waar ik me wel aan erger is de manier waarop het gemeld wordt, en het feit dat een groot aantal punten waar commentaar op komt, al door Blizzard is voorzien van uitleg/reactie.Dalyxia schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:38:
als ze niet willen dat mensen gaan lopen zeiken om filmpjes, dan moeten ze die filmpjes niet laten zien
Tuurlijk mogen mensen zeggen dat ze iets niet mooi vinden, iets anders hadden verwacht, of iets een slechte beslissing vinden. Maar onderbouw dat dan a.u.b. ook goed, dan heeft Blizzard er iets aan. En ga niet lopen zeiken op dingen, waarvan Blizzard al heeft aangegeven dat ze er zelf ook nog niet tevreden over zijn.
[ Voor 199% gewijzigd door OkkE op 04-09-2009 12:49 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Je hebt constructieve kritiek en gezeik. Dat gemiep over kleurtjes is niet contructief, helemaal niet als het op die "dit is onze game dus waag het niet het te verpesten" manier gaat.Dalyxia schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:38:
Als er alleen maar mensen zijn die zeggen "oh wat mooi ja doen" op alles waar blizzard mee aankomt, wat voor game krijg je dan??? juist een game die minder is als een game waar je zeikerds bij hebt
https://niels.nu
Die filmpjes zijn er vanwege marketing-doeleinden. Ze gaan echt niet om de mening van mensen vragen over gameplay-filmpjes. Daar hebben ze alpha en beta testing voor. Wat kun je nu helemaal zeggen over de feel van de game aan de hand van zo'n filmpje? Je hebt zelf niet eens de muis in de hand.Dalyxia schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:38:
[...]
als ze niet willen dat mensen gaan lopen zeiken om filmpjes, dan moeten ze die filmpjes niet laten zien
blizzard wil toch juist feedback? blizzard wil niet alleen maar "oh wat mooi" nee ze willen juist dat er aangegeven wordt wat de fans vinden dat er mis mee is, de "zeikerds" volgens jouw
Mijn definitie van een zeikerd in deze: Iemand die denigrerend en neerbuigend zonder genuanceerde en constructieve mening, denkt verstand te hebben van het ontwikkelproces van een game en ontwikkelaars de les gaat lezen.
Slaan die termen niet op jou ondanks dat je het wellicht niet met het design van die effects eens bent, hoef je je dus niet aangesproken te voelen en ook niet fel te reageren.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 04-09-2009 15:47 ]
Blizzard heeft aangegeven dat er ook gekeken wordt naar de mogelijkheid van BoA waarbij je dus een gebruikte item wel binnen je account kan traden. Wel gaven ze gelijk al aan dat het niet hun voorkeur genoot.Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:11:
[...]
Dat zou kunnen, maar dan zullen ze daar wel ivm mulen rekening mee moeten houden. Ik kan me voorstellen dat je een +resistance armour set op een mule houdt tot je een bepaalde boss gaat runnen, die moet je dan wel kunnen traden naar een mule ondanks dat die al soulbound (oid) is. Wellicht gaat dat via de stash!
Anoniem: 316688
zou me iig niets verbazen
Zou beetje zuur zijn als je bijv eerst een shako had en je krijgt een betere helm.
Dan zou je die shako graag willen equippen op een andere char lijkt mij?
De droprate's in D2 waren mijn inziens al goed.
Alleen door al dat dupen heeft iedereen alsnog alle items kunnen krijgen.
Ik heb in al die jaren D2 1x een Windforce als drop gehad en dat was toen ik een weekje een bot had getest.
[ Voor 33% gewijzigd door Sinned123 op 05-09-2009 12:21 ]

Is dit de vrouwelijke Monk?
If so, dan lijkt ze een klein beetje op de vrouwelijke Wizzard...
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Anoniem: 241964
Ze zouden dat naar mijn idee ook beter kunnen verwerken in de classes, zoals hierboven wordt gezegd kan je bijvoorbeeld altijd wel een dolk in beide handen houden. Met twee messen vechten vergt in het echt ook vooral een erg goede motoriek, het zou raar zijn als een barb meer motoriek heeft dan bijvoorbeeld een wizard, ook al is hij veel meer fysiek aangelegd. Het fysieke vechten kan naar mijn mening gewoon allemaal wel wat realistischer, ook al is het dan een fantasy game.
nah, diablo is een snelle, hack en slash, no learning curve, clickfest. moet je niet teveel realistisch detail in gooien, word het al snel overcomplicated, en neemt de lol die je er mee hebt af. Ik weet nog dat ik voor het eerst dual-wield zag bij de barbarian, act 1 darkwood. chop-chop, mooi cirkeltje met lijken van dark rogue's om me heen. Dat was ZO vet. Als ik realistisch detail wil, ga ik wel baldur's gate ofzo spelen, Diablo is gewoon no-brain raggen met die hap.kid jansen schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 17:42:
Ik zou het zelf opzich ook wel vet vinden als ze de stats van male vs. female niet helemaal identiek maken (uiteindelijk wel even sterk, maar andere balans ofzo). Wat me ook super gaaf zou lijken is als je bijvoorbeeld met de barbarian veel meer invloed zou hebben in kracht vs. snelheid vs. uithoudingsvermogen. Zoals een barbarian vecht is natuurlijk fysiek gezien behoorlijk intensief, dus het zou gaaf zijn als je daar net als in het echt een balans in moet zien te vinden, en dat je daar dan ook zelf invloed op hebt. Ik heb het hier dus niet over equipment stats, maar echt over het karakter zelf.
Ze zouden dat naar mijn idee ook beter kunnen verwerken in de classes, zoals hierboven wordt gezegd kan je bijvoorbeeld altijd wel een dolk in beide handen houden. Met twee messen vechten vergt in het echt ook vooral een erg goede motoriek, het zou raar zijn als een barb meer motoriek heeft dan bijvoorbeeld een wizard, ook al is hij veel meer fysiek aangelegd. Het fysieke vechten kan naar mijn mening gewoon allemaal wel wat realistischer, ook al is het dan een fantasy game.
ach dat vind ik nog niet zo'n ramp..kid jansen schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:50:
Af en toe mag het best wat moeilijker van mij, en vooral meer afwisseling. Ik zou het zelf leuker vinden als je geen Normal, Nightmare en Hell had, maar dat je gewoon van begin tot eind steeds nieuwe content had. En dan ook niet zoals nu op Ladder dat je Hell op lvl70 hebt uitgespeeld, en dat je dan vervolgens alleen nog maar baalruns aan het doen bent. En een beetje tactics kan ook geen kwaad, vooral bij bossfights met meerdere spelers.
Maar wat mij wel heel erg leuk lijkt is dat als ej meerdere Char heb aan gemaakt ..
Dus je heb een
Monk lvl 80
Warrior lvl 75
Wizzard lvl 88
Dus dat je die dan met een andere char mee kan nemen als Henchman
Dus dan met die andere chars ook nog tegelijke tijd een beetje kan levellen of dingen kan doen.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Je hebt de vrouwelijke wizard gevonden, gefeliciteerd.Arne schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:54:
[afbeelding]
Wat voor character is dit? Ziet er rogue achtig uit...
Het is kaal en heeft een baard. niet de vrouwelijke wizard dus!Pheno79 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 20:37:
[...]
Je hebt de vrouwelijke wizard gevonden, gefeliciteerdOf dacht je dat Blizzard per ongeluk de vijfde nog geheime character in hun publieke demo zouden stoppen?
Het is de monk.
monks gaan ook fist weapons gebruiken ja, klopt.. die zie je op die afbeelding. dus het heeft op zich wel wat assassin vergelijkingen.
[ Voor 15% gewijzigd door kaluro2 op 05-09-2009 21:49 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Klopt dat is dus bound aan die char waarmee je hem gedragen hebt.DNS666 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:18:
Dat BoE verhaal, betekent dat ook dat je niet binnen je eigen account kan mulen?
Zou beetje zuur zijn als je bijv eerst een shako had en je krijgt een betere helm.
Dan zou je die shako graag willen equippen op een andere char lijkt mij?
De droprate's in D2 waren mijn inziens al goed.
Alleen door al dat dupen heeft iedereen alsnog alle items kunnen krijgen.
Ik heb in al die jaren D2 1x een Windforce als drop gehad en dat was toen ik een weekje een bot had getest.
Veel fans opperde voor BoA en Blizzard heeft al aangegeven dat ook in het achterhoofd te hebben al geven ze ook aan er niet echt over te spreken zijn.
Dat is er al hoor, in de form van orbs alleen is dat een bol die ze in de hand houdt maar je weet niet hoe high level orbs eruit zietAnoniem: 241964 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 15:40:
Ik zou het wel vet vinden als je een staf en een soort van zwaard Talisman kon dragen, gewoon voor de looks, en misschien dat er nog een kleine functie aan hangt (een dolk kan natuurlijk er altijd bij). Met functie heb ik het natuurlijk over stat bonussen etc.
Lvl 70 pas ja? Hell uitgespeeld op lvl 3 en dan UTleechenkid jansen schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:50:
Af en toe mag het best wat moeilijker van mij, en vooral meer afwisseling. Ik zou het zelf leuker vinden als je geen Normal, Nightmare en Hell had, maar dat je gewoon van begin tot eind steeds nieuwe content had. En dan ook niet zoals nu op Ladder dat je Hell op lvl70 hebt uitgespeeld, en dat je dan vervolgens alleen nog maar baalruns aan het doen bent. En een beetje tactics kan ook geen kwaad, vooral bij bossfights met meerdere spelers.
Anders lees je even terug?.Arne schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:54:
Wat voor character is dit? Ziet er rogue achtig uit...
Wow Pheno heb ik je aangestoken met de mexicaanse griep? Die runes op de grond zijn niet van de Wizard hoorPheno79 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 20:37:
[...]
Je hebt de vrouwelijke wizard gevonden, gefeliciteerdOf dacht je dat Blizzard per ongeluk de vijfde nog geheime character in hun publieke demo zouden stoppen?
Nee dat is echt een fout idee want dan krijg je sowieso dat 50% het volgende doet:ravw schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:03:
[...]
ach dat vind ik nog niet zo'n ramp..
Maar wat mij wel heel erg leuk lijkt is dat als ej meerdere Char heb aan gemaakt ..
Dus je heb een
Monk lvl 80
Warrior lvl 75
Wizzard lvl 88
Dus dat je die dan met een andere char mee kan nemen als Henchman
Dus dan met die andere chars ook nog tegelijke tijd een beetje kan levellen of dingen kan doen.
Level een char tot 10, doe hetzelfde voor een tweede en zorg dat ze beide equip hebben en je neemt er eentje mee als hench en de ander speel je. Nieuwe manier van snel en easy levelen, niet te vergeten voor enige leuke bonussen van quests/bosses (te denken aan bijv. hf, imbueq, larzuks).
Dus kan je er nu een mee nemen die helemaal naar je zin is ..
Alleen ze moeten het dan wel zo doen dat als hij dood gaat je dingen verliest of andere negatieve dingen.
maar oke de hoofd Char vind ik in D1 en D2 iets te makkelijk.
Vind best wel dat ze het zo mogen maken als AC.
Dus zo iets van EXP verliezen of gewoon 1 level terug gezet worden
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Ja maar heb je mijn argumentatie wel gelezen? Een merc is iets anders als een 2e char die je even meeneemt alsof het een merc is...ravw schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 22:23:
waarom zou het niet kunnen in D2 kan ej ook al een henceman mee nemen maar die is niet echt super goed te noemen .
Dus kan je er nu een mee nemen die helemaal naar je zin is ..
Alleen ze moeten het dan wel zo doen dat als hij dood gaat je dingen verliest of andere negatieve dingen.
maar oke de hoofd Char vind ik in D1 en D2 iets te makkelijk.
Vind best wel dat ze het zo mogen maken als AC.
Dus zo iets van EXP verliezen of gewoon 1 level terug gezet worden
Stel dat je de merc-char dan 'standaard gear' gebruikt en de equip uitgeschakeld is kan je hem nog meenemen met een high level en makkelijk levelen.
Dit volg ik even niet wat is AC? Asheron's Call?
Bedoel je dan als je char dood gaat? Dit zit ook gewoon in D2 hoor (exp verliezen) al is het echt goed te merken vanaf hell en met name als je high lvl bent.
en over dat henchmen's niet goed zouden zijn: skelliemancer met een act 2 nightmare might aura henchmen. Okee, zelf doet ie niet zoveel
Mercs zijn sowieso best sterk, geef een A2 merc een eBotD War Pike / Eth Bugged Forti en Andy's of Gaze 20dr en ze zijn kunnen bijna alles wel alleen aanAnoniem: 197066 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 22:34:
tja, eigenlijk doe je hetzelfde als in multiplayer, dus op zich zou het kunnen. maar ik denk niet dat dat de bedoeling is, aangezien ze multiplayer toch een beetje willen pushen (volgens mij had ik dat ergens gelezen), en een dergelijke feature zou daarmee niet echt helpen.
en over dat henchmen's niet goed zouden zijn: skelliemancer met een act 2 nightmare might aura henchmen. Okee, zelf doet ie niet zoveel
Trouwens hebben wij Leah al eens ingame mogen aanschouwen

Heu bron ?psychoclown schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 22:40:
[...]
Trouwens hebben wij Leah al eens ingame mogen aanschouwen
[afbeelding]
(Ziet er als een halve vent uit op de screenshot

Een vrouwelijke hero met het figuur van een fotomodel en reverse armor (hoe minder % lichaam bedekt, hoe meer defense stats) dan? Ik vind het juist leuk dat ze hier vrouwen ietwat realistische verhoudingen geven.Iets minder breed zou meer flatteren denk ik
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bron is Diablo 3 site en 'wij' als in wij allemaal maar we hebben het plaatje nooit goed bekekenWard Vr schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:29:
[...]
Heu bron ?En wie zijn 'wij' ?
![]()
(Ziet er als een halve vent uit op de screenshot![]()
Iets minder breed zou meer flatteren denk ik )
Plaatje wat ik poste is trouwens door een Diii member gemaakt die zag het ook pas sinds vandaag, 'wij' zijn dus niet de enigen

Eigenlijk niet, wat is het verband tussen Leah en the archivist ? En waarom ze er zo uitgerokken moet uitzien kan ik er ook niet echt uit afleiden ...psychoclown schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:55:
[...]Als je mijn link bekeken hebt snap je het wel waarom ze misschien niet echt flattered.
De archivist is de april fool van dit jaar en als je goed gekeken hebt zie je dat het plaatje van daar is.Ward Vr schreef op zondag 06 september 2009 @ 00:09:
[...]
Eigenlijk niet, wat is het verband tussen Leah en the archivist ? En waarom ze er zo uitgerokken moet uitzien kan ik er ook niet echt uit afleiden ...
Verder had je dan ook kunnen zien dat het flink cropped is dus lijkt het al wat erger dan het eigenlijk is
Trouwens wel leuk dat ze toen al de model voor Leah 'klaar' hadden zoals ze er op de Concept Art uit ziet.
Vond ik al vanuit de concept arts en schetsen. Eerste wat me opviel is dat ze best korte benen had tov haar lichaam, een beetje over the top lange rug die door het lange lichaam en korte beentjes nog holler en langer lijkt. En wel erg brede en lange heupen heeft. Zeker ook als je de breedste punt tov het smalste punt van haar lichaam meet (van voor/achter) gezien.Ward Vr schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:29:
[...]
Heu bron ?En wie zijn 'wij' ?
![]()
(Ziet er als een halve vent uit op de screenshot![]()
Iets minder breed zou meer flatteren denk ik )
Wie weet was de character designer net naar "Sir Mix Alot - Baby Got Back" aan het luisteren bij het maken van Leah
Ik vraag me af of we de female monk nog wel te zien gaan krijgen als die er al is. Wie weet ik de Monk gewoon een all male class en word de 5e class een all female. Kan me niet voorstellen dat ze niet eens een pic of concept art konden laten zien aan ons. Straks krijgen we die als "nieuw" nieuws te zien op de volgende game con
edit: Ingame lijken Leah's schouders ook erg breed, die verslaat de barb nog met armpje drukken man
[ Voor 4% gewijzigd door daves2hd op 06-09-2009 01:24 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Haha ja daar heb je wel gelijk in maar het plaatje met de piraten kledij lijkt het wel normaal, tenminste als haar heupen zitten waar haar handen 'steunen'.daves2hd schreef op zondag 06 september 2009 @ 01:22:
[...]
Vond ik al vanuit de concept arts en schetsen. Eerste wat me opviel is dat ze best korte benen had tov haar lichaam, een beetje over the top lange rug die door het lange lichaam en korte beentjes nog holler en langer lijkt. En wel erg brede en lange heupen heeft. Zeker ook als je de breedste punt tov het smalste punt van haar lichaam meet (van voor/achter) gezien.
Wie weet was de character designer net naar "Sir Mix Alot - Baby Got Back" aan het luisteren bij het maken van Leah![]()
Ik vraag me af of we de female monk nog wel te zien gaan krijgen als die er al is. Wie weet ik de Monk gewoon een all male class en word de 5e class een all female. Kan me niet voorstellen dat ze niet eens een pic of concept art konden laten zien aan ons. Straks krijgen we die als "nieuw" nieuws te zien op de volgende game con
edit: Ingame lijken Leah's schouders ook erg breed, die verslaat de barb nog met armpje drukken man
Die is er en bevestigd maar die krijgen we gewoon nog niet te zien. Alleen toch niet zo'n heel groot probleem? De Male Wizard hebben we ook nog niet echt duidelijk mogen aanschouwen vind ik, in ieder geval heb ik geen verschil kunnen ontdekken tussen alle Wizards van Gameplay filmpjes
Het is een Gameplay report van een Diii member die het op PAX 2009 heeft gespeeld en er staan best leuke weetjes in (ook al zullen de meesten dit al weten):
Zagreus - Diablo 3 PAX Impressions
All four announced classes were playable, with the Female Monk being the only disabled option, and it was the desert, same as the Blizzcon build. I got in when the doors opened, so there were only four people in front of me. Guy #1 rocked a witch-doctor, and received a (presumably random) quest where you rescue a girl tied to a post from a group of Fallen. She then asks you to follow her, but dies a couple steps later, asking you to go find here village and let them know what happened. When you find the village, they have you go and kill some champions outside the village that have some quest drops and return them to the headman. Not sure what the next leg of the quest was, as his time ran out.
Guy #2 rocked a monk, literally blowing away pretty much everything on the field. Monk was much more powerful than the other three classes at this point. He received a random quest to go down into the Lost Ruins and escort a man to a relic at the end of the dungeon. Inside that dungeon where a bunch of skeletal soldiers called “Bone Warriors”, snake men called “Tomb Vipers”, and those spider people on the four spindly legs were called “Doppelganger”, with the blue versions being called “Frozen Mage”. After that quest, the random NPC runs off, say he’s got to “get this back to town”.
Guys #3 & #4 rocked a Wizard and a Barbarian for approx 10 minutes each, jsut wanting to see what the game was like and then move on. And then it was my turn.
I picked the Witch Doctor and rolled out. Hotkeys currently consist of 1 through 5, left click, right click and tab. The tab key toggles swaps what is in the tab slot with your right click. As a WD 1 had Summon Zombie Dog, 2 had Frighten, 5 had 5 Health Potions (more on this later), left click was a standard attack, right click was Skull of Flame, and Tab was the Corpse Spiders.
An NPC named Azsheara (or something like that) greets you at the gate and gives you the main quest concerning the city filled with cultists. I didn’t receive any random quests, sticking pretty much to the main road in to town where I began killing cultists. On the way there, I ran into a group of Champions, consisting of a Champion, 2 Fanatic, and 2 Possessed Dune Stalkers, so those all exist in DIII. Also found a Health refill shrine and a another shrine whose effect I didn’t have time to figure out. I came across a raised drawbridge that would lead across a side-canyon when lowered but when i tried to hit the switch to lower it it told me that in order to do so I was required to have the “Necromancer’s Book” Quest item, which I never found.
Drop-wise, I got a pretty good variety of Items. I got various daggers, axes, helms, armor, 2 Greater Healing Potions, 1 Lesser Healing potions, and 3 more of the regular Healing Potions that you started out with. All potions were instant heal, like in Diablo I, as opposed to the Heal over time like DII, and there was a universal Potions cool-down like in WoW. not sure exactly how long it was, but was somewhere between 30 and 60 seconds. You started out with a stack of like 20 Scroll of identifies in your backpack, with familiar red-bound scroll icon, in order to identify unknown items with (signified by a blue question mark in the middle of the item pic). Items you couldn’t use had a red X through them. I got and elixir of regeneration and an elixir of strength, and tried to activate both, but discovered that you can have only one elixir on at a time.
Not much else noteworthy happened in my playthrough. General notes on the WD: I became low on health frequently, but was always able to save myself with a Frighten followed by Corpse Spiders and/or Plague Swarm and a couple Zombie Dogs. Mana regenerated fast enough that I could almost always pop off a Skull of Flame, if little else, though there where a few times where I was running from a horde of Dervishes and those Light-saber-wielding Hyena people (can’t remember what they’re called) where I had to wait for enough mana to cast Frighten before I felt safe. He was challenging yet fun.
@daves2hd: De verhoudingen zijn volgens mij ook iets overdreven, maarja, dat is puur om het geheel wat meer aantrekkingskracht te geven
(Bij mij viel vooral haar héél smalle taille op, ivg met de breedte vd heupen).
Net zoals bij die gephotoshopte modellen altijd wordt gezegd dat hun heup-taille verhouding niet klopt, en dat ze met zo'n taille zelfs geen kinderen zouden kunnen krijgen
btw hou ik niet van dat graatmagere, ok, D3 is onrealistisch, maar dat hoeft dat niet ook met de modellen te zijn, die kunnen wel gewoon realistische maten hebben
over die all male en 5e all female class
blizzard heeft zelf aangegeven dat er voor all classes een male en een female versie komt
dus je mag straks ook met een non spelen zogezegd
Want dat zie ik toch liever.
Speel bijna altijd in RPG/ H&S een dame
Ik wil niet flauw zijn, maar ik zie toch echt twee characters. D3 monk voorop, maar of hij is groot bedeeld, of er loopt iets vrouwelijks naast hemkaluro2 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:47:
[...]
Het is kaal en heeft een baard. niet de vrouwelijke wizard dus!
Het is de monk.
monks gaan ook fist weapons gebruiken ja, klopt.. die zie je op die afbeelding. dus het heeft op zich wel wat assassin vergelijkingen.
Of het is een lijkje, maar dan ligt die wel heel weird....
[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 07-09-2009 08:06 ]
Ik zie echt alleen een Monk met cape, boven zijn hoofd ligt een lijkje van een fallen, voeten naar boven.Pheno79 schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:55:
[...]
Ik wil niet flauw zijn, maar ik zie toch echt twee characters. D3 monk voorop, maar of hij is groot bedeeld, of er loopt iets vrouwelijks naast hem
Of het is een lijkje, maar dan ligt die wel heel weird....
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Klopt met op de grond de runes van Inner Sanctuary.Angeloonie schreef op maandag 07 september 2009 @ 08:27:
[...]
Ik zie echt alleen een Monk met cape, boven zijn hoofd ligt een lijkje van een fallen, voeten naar boven.
Dalyxia schreef op zondag 06 september 2009 @ 22:48:
over die all male en 5e all female class
blizzard heeft zelf aangegeven dat er voor all classes een male en een female versie komt
dus je mag straks ook met een non spelen zogezegd
Zou heel goud kunnen dat de 5e class een soort Amazon wordt, female only.All four announced classes were playable, with the Female Monk being the only disabled option, and it was the desert, same as the Blizzcon build.
Nee dat wordt hem niet want wat jij nu laat zien is de ene helft van het verhaal.Angeloonie schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:19:
[...]
[...]
Zou heel goud kunnen dat de 5e class een soort Amazon wordt, female only.
De andere helft is dat we female monk later te zien krijgen, zoals Dalyxia ook al aangaf.
Zagreus - Diablo 3 PAX Impressions II
The demo starts out in front of some city gates, which via context of conversation with Asheara (the female NPC who gives you the main quest), I'm assuming to be the city of Lut Bahadur. Asheara states that the city of Alcarnus is lost, and that the troops are falling back to Lut Bahadur. You begin in the Sundering Pass, right outside the city gates, and, over the course of your playthrough, can progress forward onto the Howling Plateau, then into the Canyon Rim Mines, and after passing through the Stinging Winds, finally enter the fallen city of Alcarnus. Random Quests I and those in front of me in line encountered brought us to the Town of Arkun (I can't remember the exact spelling), the Lost Ruins and the Crumbling Ruins mini-dungeons.
The random quest into the Lost Ruins was entitled "Idol of Rygnar". An NPC, Poltahr, is standing outside the entrance, and tells you that it has taken him years, but he's managed to track down the Rygnar Idol to these ruins, but they are monster infested. You escort him through the ruins and find the idol, after which he thanks you and says he needs to get this back to town. You are rewarded with 8400 experience points and the Empire Runners item (no idea what it is, wasn't my quest).
The random quest for the Crumbling Ruins begins when you enter. The place starts falling down around you and your character states that they "Better take what I can and get out..." you then have three minutes before the ruins collapse to explore and loot.
I encountered the random quest I noted yesterday with the dying girl. She is initially tied to a post and surrounded by Dark Cultists. Once you free her, she says that she is done for, stating that she already saw what happened to the other girls. She asks you to go to the village of Arkun (again, not sure if that's not actually what it was called), and warn them that she and the others were kidnapped by a villager name Akawrun (also, not sure on this name, was approaching the end of my play time). I did not make it to the village, but I did come across "The Cowering Akawrun" amongst a group of cultists. After disposing of them, he begged for his life, stating that "If I hadn't given them our daughters, they would have done to us what they did to Alcarnus!" I was not presented the option of killing him; He was untargetable.
I also ran into a quest where I had to save some men-at arms from some Lacuni. After rescuing all of them from a couple Lacuni each, we regrouped with their commander and they helped fight off a couple waves of Lacuni Huntresses. It appeared as if one of them was going to join me as a Hireling, but my playtime was up and I was asked to allow someone else to play.
Along the way, enemies encountered include, but are not limited to; Sand Wasp, Dune Thrasher, Desert Dervish, Fallen Imp, Fallen Shaman, Fallen Overseer, Fallen Hound, Lacuni Warrior (the muscular cat men with duel swords), Lacuni Huntress (smaller cat persons who pop out of the sand and follow you), and Dark Cultists. The two Ruins dungeons housed Bone Warriors, Tomb Vipers, Serpent Magus, Enraged Spirits, Frozen Mages, Gloam Constructs (like the frozen mage, only electricity based), and Poisonous Skeletons (like the frozen mage, only poison based).
Monster Prefixes included Champion, Fanatic, and Possessed. What I'm going to call Affixes for the time being, which appeared in yellow, below the monster names, that I managed to right down were as follows; Electrified, Plagued, Fast, Magical, Frozen, Stoneskin, Cold Aura, Doppelganger (which I erroneously reported as and enemy type yesterday), Molten, and Powerful. Molten was the only Affix that was not attached to a Unique, making the Bone Warrior [Molten] less powerful than a Champion Bone Warrior, but more powerful than a non-affixed Bone Warrior. All the Uniques had at least one, if not two Affixes.
Uniques that I managed to catalog are a follows: Death Froth [electrified] was a wasp. Spirit Hawk [plagued][fast], Bile Feast [magical], and Rust Raven (was too busy dying to note her affixes) were all Lacuni Warriors. Haze Fuse [powerful][cold aura] and Pit Thorn [frozen][stoneskin] were Tomb Viper/Serpen Maguses.
Again, I got a wide variety of items and equipment. Equipment I could not equip simply told me that I could not equip it. There was no required stat level, and only one item said that it was unique to a class (A two-handed Axe for the Barbarian). I managed to find four elixirs; An Elixir of Strength I, Elixir of Dexterity I, Elixir of Dexterity II, and Elixir of Willpower III. Elixirs of rank I increased the stated stat by 4 for 300 seconds, rank II gave a +8 for 300sec, and rank III gave +12 for 300 sec. The universal potion cooldown was 60 seconds. Someone in front of me received a Vial of Regeneration and a Vile of Resurrection, but I did not and don't know what they do. As a side note, it tried to un-equip the backpack, but it wouldn't let me because I had items in it.
Minor Notes : I rocked a Wizard this playthrough. The magic baldes skill was the default left click and consumed about as munch mana as the WD's Skull of Flame, but the Wizard's mana regenerated faster. 1,2 and 3 were Frost Armor, Mirror Image, and an ability that froze enemies around you temporarily. All were very helpful, especially Mirror Image, which isn't just a immobile copy, but has access to all of your skills, and has rather good AI (it was doing better in fights than I was).
All in all, a good morning at PAX. Torchlight was also playable, but I didn't get a chance to play it, spending the rest of my time receiving free stuff and participating in raffle drawings.
toen ik wakker werd, i was like ... crap
I had a dream.. it was 2011.. and diablo 3 was retailPensmaster-B schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:42:
i had a dream .... about playing the diablo 3 demo
toen ik wakker werd, i was like ... crap

toen werd ik wakker en moest ik verder werken
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
oh je viel in slaap op werk jaSpoTs schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:45:
[...]
I had a dream.. it was 2011.. and diablo 3 was retail
toen werd ik wakker en moest ik verder werken
Om ook nog wat nuttigs in deze post te zetten, 2 nieuwe PAX videos:
Diablo 3 - Gameplay Footage from Pax 2009
Video of Diablo 3 at PAX09
[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 07-09-2009 23:06 ]
That VideoGame Blog - PAX Impression
I had a chance briefly this morning to get my hands on Diablo III at the Blizzard booth here at PAX 09. I decided to try out the newly announced Monk class for myself as it is further removed from what I am used to in Diablo II. The first thing to notice as different is that the pace of the fighting is a bit slower than that of its predecessor. However, Diablo III responds in kind because everything has an extra weighty badass-ness to it. What I mean by that is that when you pull of a large skill, the ground or the screen might shake, and the audio gives you very satisfying feedback to go along with it. The result is that you really feel like you are fighting these deadly things off as they try to surround you.
The interface is familiar but dressed up, and item names appear over drops as normal. Two things that are very different that I noticed in the small demo were checkpoints, and reviving teamates. When I died in the demo, the game waited to see if a teammate was ready to revive me with a skill or potion and when no one did, I was resurrected at the last checkpoint which was close by. This is markedly different from Diablo II, in that I had all my equipment and did not need to worry about whether I dropped a portal or had to walk to my body from town, I just got right back into the action. I don’t know if this is a positive change or a negative one just yet, I am really biased to Diablo II, and I am not sure if those checkpoints persist when the game is turned off. One thing is for sure, it’s fun.
Toptenreviews - Diablo 3 Game Impressions at PAX 2009
Blizzard Entertainment had quite the setup here at PAX 2009, with a huge booth stocked with PCs for playing their three major titles in development. It was a nice change of pace from some of the other booths because they didn't bother with gimmick, models and hokey displays. The just let us play the game. Thank you! Check out the gameplay videos and impressions below to see how it went.
Our time with Diablo III was much more brief than we would have liked. The long lines of slavering Diablo fans behind us kept breathing down our necks, reminding us that we had to keep moving or face forcible ejection. But we did get enough time with Diablo III to know it will be a great game.
Fans will be delighted to know that the game looks and plays much like the first, obviously with better graphics, new foes and new classes. But the heart of the first Diablo games is still there and it all feels very familiar.
We got to play in a barren wasteland composed of several different areas. Much as before you travel between areas and accomplish tasks while killing enemies and looting them. The most noticable difference from the previous games is that the battles and attacks are so much flashier than before. You will still get swarmed, and the playing style still requires a click-fest, but attacks are brighter, the blood is redder and far more plentiful, and the spells appear large and flamboyant on the screen.
We spent some time with the newest class in the Diablo series, the Monk. The Monk focuses more on hand-to-hand combat, but it doesn't have a lot of hit points. That means you can't just rush in and start swinging or you'll die quickly. The Monk requires a little more finesse and a lot more strategy, deciding how to draw out enemies, when to retreat and when to attack. The monk also has a few combo moves that allow you to deliver many attacks without staying in the same spot. One has you slashing back and forth through an attacker from many different angles. It actually looked like a move from Street Fighter or an anime movie rather than a Diablo move, but the Monk is like nothing you've seen the Diablo games anyway.
Overall, the game looks fun and the mechanics have had a nice update and polish. But that won't be enough to make it a great game. The story is going to be the big selling point. If Blizzard can create an epic story and some compelling quests (and let's face it, we know they can), then Diablo III will be a supremely entertaining and memorable game. Otherwise, it will just be Diablo II with a shiny new veneer.
Diablo 3 Newsupdates Archive III
Diii AERobinson - Diablo 3 Impressions
I was lucky enough to get to play Diablo III a few times while at PAX, and thought I would share my impressions and experience with you all.
I started out playing the Wizard, and quickly found that it has a learning curve. If a Wizard gets into a bad spot, they die a lot faster than other classes. They also have a lot more active skills, so knowing what button to press and when to press it is a lot more important. I didn't have a lot of time here, so I mostly just died a lot before my friends took over. One of them played a Monk for a while, but I'm sure you've read a lot about them already.
Later I came back and played a Barbarian, and they are much improved from the DII variety. For one, no more mana. The Fury system felt very natural, which surprised me, because I expected it to be like the Rage mechanic in WoW (which I dislike). I especially enjoy the fact that if you Cleave into a group of enemies, you get back more than enough Fury to just keep on Cleavin'. Also, the warstomp was not only effective, but fun. The +defense warcry had no cost that I could see, so no precious resources wasted on the buff. When cast, a small box with a timer appears above the action bar to let you know how long is left on the buff.
On to the gameplay. I got a full inning with the Barbarian, and it was action packed. Started with two one-handed weapons, but soon found a big axe and started using that instead. It was honestly pretty hard to tell a difference between the two styles, but both produced lots of dead things. I later on picked up a rare two-handed sword, and that was both effective and pretty. It added lightning damage, and you could see little bits of electricity hitting the enemies now and then. Very satisfying.
While playing, I pretty much ignored the main quest given to me and explored the desert. While wandering, I found three random quests. For the first one, I stumbled on a group of cultists performing some ritual. Knowing that's often a bad thing, I attacked them; one of them cowered and begged for his life. In return, he told me where to find a treasure chest. It took me until almost the end of my game session to find it, but it contained a rare dagger among other things.
I also came across an adventurer fighting near some ruins. Once I rescued him, a quest display popped up saying "1 of 5 adventurers rescued". I eventually found all 5, at which point I was prompted to find their captain nearby. After talking to him, it initiated an event that had waves of monsters rushing us. Not too difficult, and it awarded some nice exp.
Last quest I found was a collapsing cave. I clicked on the portal in and found myself on the floor of the cave with 4 minutes until the roof collapsed. There were chests all over the place; I would estimate there were over 20 of them in there. Lots of rares. The marketing guy that we were talking to said that if we didn't get out in time, we would lose all loot gained inside. I managed to find that above-mentioned rare two-handed sword in here, and used it to kill the few enemies that were inside. I never managed to find the exit, though. When the roof collapsed, it killed me and I resurrected at the portal in. I still had the sword I found, so perhaps you get to keep everything after all? Either way, it was a lot of fun. Kept me on my toes and definitely added to the excitement.
On top of all that, I watched a buddy play the Witch Doctor for a session, and he fell in love. He was casting zombie dogs and spiders all over the place, and then throwing firebombs into the mess. I swear he even cackled a few times. The only problems he seemed to run into were occasions that big boss-types took out all his dogs, and he had to retreat to resummon them. His mana was generally quite high, unless he was just chain-gunning the firebombs.
Last but not least, Bashiok was around and quite friendly. He provided plenty of information and didn't seem to mind the barrage of questions that were directed at him. Good man for the job.
Als ik dit lees <bekende verhaal insert> ...
Maarja.. nog 1.5 jaar.
Ja het klinkt allemaal zo ontzettend lekkerSpoTs schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:26:
[...]
Als ik dit lees <bekende verhaal insert> ...
Maarja.. nog 1.5 jaar.
Maar ook leuk die Impressions van Diii forum members want er staat best veel toffe info in.
Trouwens was er een tijd terug een Item Name contest die alleen voor Amerikaanse inwoners was...
Inmiddels zijn van de ~5000 entries 100 uitgekozen en daarvan worden er 5 geselecteerd die vervolgens in de game zullen komen. Ik kan je vertellen er zitten echt hele goede entries tussen waarmee ik mezelf ook wel zou willen vertonen ingame.
De lijst is niet vrijgegeven want iedereen die heeft gewonnen heeft een berichtje gehad maar Flux heeft er een aantal opgeduikeld en ik verwacht dus ook dat de lijst nog wel wordt aangevuld in de komende dagen
[quote] • Havenrow Skin Peeler, by KarlGrande
• Belial’s Wrath, by Kastrien
• Staff of the Sightless Eye, by Frostblind
• Elzix’s Misfortune, by ChrisEngine357
• Deckard’s Cane, by ClakyDruott
• Archivist’s Scroll, by Maelnison
• Axe of Assimilation, by ScottGallupe
• Herald of Hereafter (Barbarian Über Weapon), Miyagi’s Calm (Monk Gear), Bloodbath Celebrant (formerly owned by The Countess), Tongue of Intulo (Witch Doctor item, from Zulu mythology), Deathless Soul (Wizard Orb), by Nephian. (He entered several days, and doesn’t know which one won.)
• Que Hegan’s Zeal, by forbrukerombud
• Crown of Divine Right, by MShaneman
• Lord Telrandan’s Hand, by Erignmatic
• Skull Crusher of Demise, by ravenneangelle
• Meshif’s Compass, by bombadilb
Ik mis nog:psychoclown schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:55:
[...]
Ja het klinkt allemaal zo ontzettend lekker![]()
Maar ook leuk die Impressions van Diii forum members want er staat best veel toffe info in.
Trouwens was er een tijd terug een Item Name contest die alleen voor Amerikaanse inwoners was...
Inmiddels zijn van de ~5000 entries 100 uitgekozen en daarvan worden er 5 geselecteerd die vervolgens in de game zullen komen. Ik kan je vertellen er zitten echt hele goede entries tussen waarmee ik mezelf ook wel zou willen vertonen ingame.
De lijst is niet vrijgegeven want iedereen die heeft gewonnen heeft een berichtje gehad maar Flux heeft er een aantal opgeduikeld en ik verwacht dus ook dat de lijst nog wel wordt aangevuld in de komende dagen
[...]
The butchers tabard
Garbads Weak Rags
Farnhams Cudgel
Pepin's magical book
e.d.
Wel erg toffe namen allemaal en ook leuk die verwijzingen naar eerdere NPC's.
Heb niet opgezocht.. zelf net verzonnen ( no lies )psychoclown schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:05:
Oh je had zelf ook al gezocht?
Wel erg toffe namen allemaal en ook leuk die verwijzingen naar eerdere NPC's.
Ik maakte vroeger zelfs tekeningen van wapens met bij behorende namen e.d.
Zal is kijken of ik dat nog terug kan vinden

[ Voor 20% gewijzigd door Dakreal op 10-09-2009 17:17 ]
Trouwens ik heeeeel vroeger ook eens, was ik een staff bedenken met 2 vrienden voor Diablo 1
Maar zoals ik zei ik vind die namen best wel tof vraag me af hoeveel onzin namen er bedacht zijn..
Anders lijkt het mij toch realistischer dat hij over 6 maand tot een jaar uitkomt.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Dat is inderdaad niet zeker maar wat we wel weten dat het niet in 2009 uit zal komen en ook niet in 2010 dus waarschijnlijk minstens anderhalf jaarVisgek24 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:35:
Ik lees in de laatste berichten dat het nog 1.,5 jaar gaat duren , maar is dit officieel? bij mijn weten geeft blizzard nooit release datums uit, of hebben ze dat nu wel gedaan?
Anders lijkt het mij toch realistischer dat hij over 6 maand tot een jaar uitkomt.
Dat is natuurlijk een beetje krom he..DeepSeven schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:41:
Hij komt niet in 2009 uit, blizzard heeft al aangegeven dat ze in 2010 2 titels uitbrengen en dat zijn Starcraft 2 en WoW:cataclysm, dus D3 staat voor 2011 of later. 1.5 jaar op zijn minst nog dus, ik volg het nieuws ook nog amper, duurt gewoon nog te lang tot release.
Je kon er eerst ook al bijna zeker van zijn dat het niet in 2009 uit zou komen en Blizzard laat de games mooi afstand houden dus was het eerst misschien Q4 2010 geworden dat is ook nog vies lang
[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 11-09-2009 15:46 ]
Daarbij nog gerekend dat als er een release date is.. dat wachten altijd NOG langer duurt.psychoclown schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:42:
[...]
Dat is inderdaad niet zeker maar wat we wel weten dat het niet in 2009 uit zal komen en ook niet in 2010 dus waarschijnlijk minstens anderhalf jaarAl hoop ik stiekem dat ze het toch kerst 2010 uitbrengen
[...]
Dat is natuurlijk een beetje krom he..
Je kon er eerst ook al bijna zeker van zijn dat het niet in 2009 uit zou komen en Blizzard laat de games mooi afstand houden dus was het eerst misschien Q4 2010 geworden dat is ook nog vies lang
Dus die laatste 6 maanden zullen wel slopend zijn
Niet echt hoor, 2010 lijkt om de hoek. 2011 is gewoon ver weg. Ik kan niet echt warm lopen voor een game die nog jaren uitblijft.psychoclown schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:42:
[...]
Dat is inderdaad niet zeker maar wat we wel weten dat het niet in 2009 uit zal komen en ook niet in 2010 dus waarschijnlijk minstens anderhalf jaarAl hoop ik stiekem dat ze het toch kerst 2010 uitbrengen
[...]
Dat is natuurlijk een beetje krom he..
Als het voor de graphics wilt spelen ben je bij Diablo met een verkeerde instelling bezig als je het mij vraagtAnoniem: 36835 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:06:
Tegen die tijd zijn die graphics al weer flut
Misschien komt het nu wel Q1 2011 in plaats van Q4 2010, scheelt op zijn max 6 maanden extra valt toch best meeDeepSeven schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:18:
[...]
Niet echt hoor, 2010 lijkt om de hoek. 2011 is gewoon ver weg. Ik kan niet echt warm lopen voor een game die nog jaren uitblijft.
PAX Diablo 3 Monk and Wizard Gameplay - Vanaf 1:40 wordt het diablo tot het einde en er is best veel te zien
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 11-09-2009 22:54 ]
Bashiok on Skill Caps
Bashiok: Skill caps start at 5 and go up from there. We’ll have a way for them to be increased and right now we like the idea of the player being able to choose which one/s they want to increase. So if that’s the case it’ll probably be an item you can use to “unlock” a skill cap to a higher number, and maybe a few of these skill cap unlocking items will be provided through playing the game (major quest/act completion rewards) and then also maybe as very rare item drops.
Weet nog niet goed hoe ik over bovenstaand item voel, wel kut, als volgend jaar de 5de class aangekondigd wordt, (beetje net zoals hoe het nu is in het forum / d3 live ) dan krijg je echt een dood gat van nieuws
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
We hebben nog maar heel weinig verschillende omgevingen gezien in de gameplay, dus ik denk dat ze nu druk bezig zijn met het leveldesign, en de techniek nu hebben staan.
Dat denk ik ook wel, A1 zullen ze nu wel zo goed als af hebben (hadden ze rond kerst 08 al) en A2 zal wel ver zijn. Misschien wat concepts voor A3 in de gang of misschien al mee gestart, vergeet ook niet dat balancing veel tijd kost denk aan al die items, builds etcAngeloonie schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:03:
StarCraft II lijkt sinds de aankondigingsvideo ook al "af" en speelbaar, en die is er ook nog niet...
We hebben nog maar heel weinig verschillende omgevingen gezien in de gameplay, dus ik denk dat ze nu druk bezig zijn met het leveldesign, en de techniek nu hebben staan.
Diablo 3 Character Panel Audience Q&A Transcript
Question: I was a big fan of the Amazon in Diablo 2, and I’m wondering if we’ll see her return? Or perhaps the Rogue from Diablo?
Answer: No comment. You’ll have to wait until next year to find out.
Question: Will we see the Horadric Cube in Diablo 3? Or some other form of item crafting?
Answer: There were good and bad elements to the Horadric Cube. We liked that it gave players some control over item creation, but we didn’t like the fact that the recipes were hidden. Players shouldn’t have to check websites to find how to use the features in the game. We’re going to include ways for players to improve their items, but we’re not ready to give details about those yet.
Question: I was a fan of Singer Barbarians in Diablo 2. Will we see builds like that possible with the Barbarian in Diablo 3?
Answer: (Some initial confusion due to the questioner’s accent and about what he meant with the question.) Oh, you mean a Barbarian with offensive warcries? We don’t have any of those in the game now, but it’s something we’ll consider.
Question: What sort of weapons can the Monk use? Just a staff?
Answer: In our early Monk design we had him empty handed, but we soon realized that weapons just make things more fun. Characters in Diablo are defined by their weapons. The Monk now uses staves, and his animations are all tied to that. He has a lot of sweeping motions with the staff, and when he uses fist weapons he changes entirely, using punching attacks. We’re not sure how the Monk’s weaponry will work eventually, but we might have him using fewer weapons than some of the other characters, but have his weapons make a bigger effect upon his performance.
Question: How dark is Diablo 3 going to be? Horror influences?
Answer: (Some confusion over the question, since it was somewhat unclear if the guy was referring to actual darkness, like art direction, or darkness in a thematic sense.) Oh, you mean dark as in mood and theme? Yes, we think Diablo 3 will be very dark and full of horror influences. We can’t talk about everything yet, but if you look at the situation in Alcarnus in the demo playable here at the show, you’ll see a total massacre. The town completely defiled. That’s just a sample of the sort of thing we’re aiming for with Diablo 3.
Question: I have a question about the Monk’s control system. On the combo attacks. Can you just keep doing them at stage one, without moving on to stage two and three?
Answer: Yes. The moves activate on timers, and if you don’t click the mouse again quickly enough, the second stage won’t be activated. Right now we’ve got the timer set to 0.6 seconds, I believe, and a player can reset the timer any time they want by pausing.
Question: I have a question about item farming from bosses. Baal runs. Will that sort of play be supported in Diablo 3?
Answer: We want to allow a wide variety of play styles in Diablo 3. Players will always do what grants the best reward, and bosses have the best items. In the Diablo 2 end game, there was one right answer. No variety. In Diablo 3 we’re looking at doing something more like World of Warcraft, where there are a lot of quests for players to do. That diversifies the end game content. Players do “runs,” but different ones. We can’t give details yet. Furthermore, the end game equipment goals will be more varied, and more strategic. It won’t be just about adding more hps/damage.
Question: Will we see mercenaries, like there were in Diablo 2?
Answer: No comment yet. But if I were going to comment, I’d point out that the mercenaries in Diablo 2 were a great idea, and that if we had them in Diablo 3 we’d want to expand on the concept!
Question: Will magic find return?
Answer: Yes. It’s in the game now, and we’re definitely going to support magic find and gold find. We’re thinking about things like ways to find specific items. Something like gem find, or rune find, etc. Also, everyone in Diablo 2 played the Sorceress since she was so good at magic finding since she didn’t need other equipment bonuses. We’re looking to avoid that sort of situation in Diablo 3, by making equipment more necessary to survival and success.
Question: I’m wondering if we’ll still need a lot of mules to hold items? Will the stash be larger in Diablo 3?
Answer: Gigantic stash! Bigger. And we weren’t happy with the methods required to self transfer items in Diablo 2. We’d like players to be able to share items through the stash, or maybe by email. Like most of our other systems, we’ve got a lot of ideas and we’re working on it, but we can’t make any final comment yet.
Anoniem: 182205
-Misschien een quest waarbij de merc wordt gevangen gehouden (een beetje zoals Cain) en dat je hem/haar daar moet bevrijden.psychoclown schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:23:
Question: Will we see mercenaries, like there were in Diablo 2?
Answer: No comment yet. But if I were going to comment, I’d point out that the mercenaries in Diablo 2 were a great idea, and that if we had them in Diablo 3 we’d want to expand on the concept!
-Of dat jouw merc tijdens het spel door (terwijl je hem al, als merc hebt), gekidnapped word door een of ander boss, en je daar achteraan moet.
Enkel maar ideetjes..
Valt mij trouwens op dat de meesten echt Diablobloed hebben! Natuurlijk heb ik dit ook, maar om dagelijks hier op het forum te gaan zitten....
offtopic:Anoniem: 182205 schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:18:
[...]
Valt mij trouwens op dat de meesten echt Diablobloed hebben! Natuurlijk heb ik dit ook, maar om dagelijks hier op het forum te gaan zitten....
psychoclown, We've found a witch, may we burn her?
lijkt mij iig niks, moeten ze nog een heel stuk gaan uitwerken
Ja precies, kun je best leuke dingen mee bedenken maar ook zoals de 'mercs' die mee lopen met Cain in de Gameplay Video is ook wel vetAnoniem: 182205 schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:18:
[...]
-Misschien een quest waarbij de merc wordt gevangen gehouden (een beetje zoals Cain) en dat je hem/haar daar moet bevrijden.
-Of dat jouw merc tijdens het spel door (terwijl je hem al, als merc hebt), gekidnapped word door een of ander boss, en je daar achteraan moet.
Enkel maar ideetjes..
Are you sure it's a normal Witch and not a Witch Doctor?Pensmaster-B schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:12:
[...]
offtopic:
psychoclown, We've found a witch, may we burn her?
Let her say the password and if she fails then you may burn her!
pass: oe ie oe aa aa ting tang walla walla bing bang
Zie ook wat ik daarboven postte, opzich kun je er leuke dingen mee bedenken maar het voelt nu best geforceerd. Daarentegen weten wij er natuurlijk nog vrijwel niks vanaf dus wie weet wat er allemaal in die Blizzard hoofden rond spooktDalyxia schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:28:
die skill cap zooi vind ik maar niks, dat je skill cap kan raisen en die skill cap raisen via een very rare item drop is al helemaal loos, dat is weer echt zo'n ding voor de rijken + zit er dan ook een cap op de skill cap raising, of kan je oneindig doorgaan met de skillcap raisen?
lijkt mij iig niks, moeten ze nog een heel stuk gaan uitwerken
nee ok, maar dat is een argument die dit topic een beetje doodslaat hepsychoclown schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:44:
Zie ook wat ik daarboven postte, opzich kun je er leuke dingen mee bedenken maar het voelt nu best geforceerd. Daarentegen weten wij er natuurlijk nog vrijwel niks vanaf dus wie weet wat er allemaal in die Blizzard hoofden rond spookt
Blizzard zal wel een tussen weg van betere en slechtere cap vergroters er in gooien zodat de "play for fun" groep ook niet compleet buiten gesloten word.
Maar eigenlijk zijn dit soort items net als high runes in d2. Als je het dupen zou weghalen zouden alleen de echte hardcore diablo 2 spelers groep nog wat hoto's, enigma's, coh's etcs hebben.
In d3 alleen het gevoel dat ze het online ook qua items allemaal net wat anders gaan doen dan d2. Maar dat is alleen maar goed want ze baseren het op informatie en ervaringen die we tussen d2 en nu hebben opgedaan in d2 zelf en andere online games.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ik weet iig dat ik bij de release 1 of 2 weken vrijneem om ff lekker de tijd te hebben voor dit spel en niet verplicht ergens heen moet.daves2hd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:41:
Mja je kan niet iedereen die speelt de zelfde beloning geven. De meeste mensen die af en toe wat voor de lol spelen vinden dat soort dingen vaak ook niet nodig. In tegen stelling tot de hardcore gamers ofc. Die veel moeite gaan doen voor die rare items etc.
Blizzard zal wel een tussen weg van betere en slechtere cap vergroters er in gooien zodat de "play for fun" groep ook niet compleet buiten gesloten word.
Maar eigenlijk zijn dit soort items net als high runes in d2. Als je het dupen zou weghalen zouden alleen de echte hardcore diablo 2 spelers groep nog wat hoto's, enigma's, coh's etcs hebben.
In d3 alleen het gevoel dat ze het online ook qua items allemaal net wat anders gaan doen dan d2. Maar dat is alleen maar goed want ze baseren het op informatie en ervaringen die we tussen d2 en nu hebben opgedaan in d2 zelf en andere online games.
"Yo dude.. wanna drink some beer? " Not not asshole, i'm busy!!
Wij pakken zoiets eenvoudiger aan: Spontane lanparty bij iemand thuis. Zo hebben we een paar maanden geleden nog eens met wat vrienden doorheen D2 gerushedSpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:47:
[...]
"Yo dude.. wanna drink some beer? " Not not asshole, i'm busy!!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
is idd ook gezelligBoeboe schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:03:
[...]
Wij pakken zoiets eenvoudiger aan: Spontane lanparty bij iemand thuis. Zo hebben we een paar maanden geleden nog eens met wat vrienden doorheen D2 gerushed
Nou ja mijn record staat samen met een maatje van mij op ongeveer 30 uur non-stop World of Warcraft spelen...daarna zo brak als een tientje maar het was de moeite waard :-)SpoTs schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:17:
[...]
maar dan moet diegene wel toevallig net zo life-less als mij zijn ( na de release that is)
Ik weet zeker dat dat met Diablo 3 ook weer gaat gebeuren, dus je bent niet de enige
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ja ok daar heb je ook wel weer gelijk in maar ik ben het wel eens met Dave, Blizzard wilt nu ook meer casual gamers pakken en dat doe je niet door alleen de hardcore diabloers zoals ons met het elite spul rond te wandelen.Dalyxia schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:16:
[...]
nee ok, maar dat is een argument die dit topic een beetje doodslaat he
Maar opzich kan het wel, extra rare skillcap verhogende items (bijv. scrolls/elixirs) voor bepaalde passive skills die BoU zijn. Daarnaast skillcap verhogende quests voor bepaalde active skills, die laatste zijn imo het belangrijkste voor casual diablo spelers omdat passive skills toch vaak net voor paar procent meer dmg is dus ben je al wat meer hardcore bezig.
Wel lans gedaan met vrienden maar dan wel wat verschillende games maar één game non-stop nog nietDonnas-A schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:11:
[...]
Nou ja mijn record staat samen met een maatje van mij op ongeveer 30 uur non-stop World of Warcraft spelen...daarna zo brak als een tientje maar het was de moeite waard :-)
Ik weet zeker dat dat met Diablo 3 ook weer gaat gebeuren, dus je bent niet de enige
Vaak zijn er dan wat vrienden die een bepaald spel niet zoveel spelen maar weer een ander spel meer etc.
Trouwens lijkt me dit Topic al aardig vol zitten dus het nieuwe topic komt eraan!
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.