Daar komt nog btw bij. Ik betaalde uiteindelijk $312, maar tax verschilt per staat en soms binnen een staat nog. Dat van die garantie weet ik eigenlijk niet, al geloof ik dat er altijd wordt gezegd dat Apple wereldwijde garantie geeft.
is het mogelijk om de ipod touch automatisch via bluetooth te laten connecten met een headset?
Zodra ik in de auto stap zou ik namenlijk graag willen hebben dat hij automatisch de muziek naar de radio stuurt en dus over de speakers laat klinken.
Zodra ik in de auto stap zou ik namenlijk graag willen hebben dat hij automatisch de muziek naar de radio stuurt en dus over de speakers laat klinken.
@rjvisje heb er nooit van gehoord. Je kan wel een bluetooth headset aansluiten maar volautomatisch weet ik niet.
Weet iemand een makkelijk toch goede manier om een online kalender ook te laten werken op mijn ipod touch? en wil heb dan ook graag kunnen bewerken op mijn touch. en eventueel ook nog kunnen openen in outlook
Weet iemand een makkelijk toch goede manier om een online kalender ook te laten werken op mijn ipod touch? en wil heb dan ook graag kunnen bewerken op mijn touch. en eventueel ook nog kunnen openen in outlook
http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=appleFlexicon schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:53:
Zoef
Verwijderd
Als je toegang tot een exchange server hebt (van werk bv) is het helemaal geintegreerd en synchroniseren gaat perfect.Flexicon schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:53:Weet iemand een makkelijk toch goede manier om een online kalender ook te laten werken op mijn ipod touch? en wil heb dan ook graag kunnen bewerken op mijn touch. en eventueel ook nog kunnen openen in outlook
Als je dat niet hebt dan zou je eens kunnen kijken naar google calender. Volgens mij kun je daar het zelfde mee qua synchroniseren (calender, email, contacts etc) alleen heb ik dat zelf nog niet geprobeerd.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 22:09 . Reden: typefouten ]
Edit:Verkeerde topic...
[ Voor 85% gewijzigd door Snippertje op 19-11-2009 22:36 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja bedankt
.
Het is gelukt
Had op een forum een berichtje gevonden over het synchroniseren. Misschien ook handig voor andere:
Agenda toevoegen (exchange)
Username: joumailadres@gmail.com
Wachtwoord: Je Google Calendar wachtwoord
Domein: Leeg laten
En dan komt er server te staan:
Server: m.google.com
Het is gelukt
Had op een forum een berichtje gevonden over het synchroniseren. Misschien ook handig voor andere:
Agenda toevoegen (exchange)
Username: joumailadres@gmail.com
Wachtwoord: Je Google Calendar wachtwoord
Domein: Leeg laten
En dan komt er server te staan:
Server: m.google.com
Het zal ongetwijfeld heel eenvoudig zijn, maar hoe zet ik "shuffle" uit in mijn touch.
Ik krijg dat niet voor elkaar. Elke afspeellijst speelt de nummers nu willekeurig af. Ook als ik een album selecteer worden hier de nummers willekeurig afgespeeld.
Ik krijg dat niet voor elkaar. Elke afspeellijst speelt de nummers nu willekeurig af. Ook als ik een album selecteer worden hier de nummers willekeurig afgespeeld.
In het afspeelscherm tap je eenmaal in het midden van het scherm, dan komt er een balk onder de titel en artiest tevoorschijn. Rechts vind je het icoontje voor shuffle. Blauw is aan, wit is uit
Tja, natuurlijk was het simpel.
Ontzettend bedankt!

Ontzettend bedankt!
Verschilt de 8gb g3 veel met de 32gb g3 aqua gaming (open gl 2.0)
Zijn er steeds meer games die open gl 2.0 ondersteund en niet meer op de 8gb g3 werkt.
Zijn er steeds meer games die open gl 2.0 ondersteund en niet meer op de 8gb g3 werkt.
Beetje later reactie: Je hebt wel een kit voor de iPod Touch/iPhone waarmee je een FM-zender krijgt. Je kan dan de frequentie instellen en diezelfde frequentie via "zender-zoeken" op de radio instellen.rjvisje schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:34:
is het mogelijk om de ipod touch automatisch via bluetooth te laten connecten met een headset?
Volgens mij is het dan handig niet te storen op een populaire zender, dat is niet leuk voor je mede weggebruiker als je in de file staat. (tenzij Frans Bauer draait natuurlijk, dan is het heel aardig)
30 euro
Zit dan ook meteen een oplader bij voor in de auto.
Yippie kayak, other buckets!
Gegroet mensen!
Ik heb al mijn lieve Ipod Touch 3g al een weekje, en ik vind hem nog steeds nais ding.
Maar ik ondekte de laatste tijd dat er bij de zijkant, tussen de glas en de metaal plaat. Een deukje zit, terwijl aan de linkerkant mooi goed geassembleerd is. voorbeeld glas->] |<- ding dat goed vastbind |)<- metaal ]||)
Ik zo van: ".........", wat moet ik in godsnaam nu doen? Stel dat dat deukje een gevolg kan hebben op ehmm, stuk gaan :O!
Moet ik nu naar de Apple retail shop gaan of naar Dixons (waar ik had gekocht)?
Help!
Oh, btw... Is er een reinigingsdoekje bijgeleverd bij Ipod Touch 3g? Ik iig niet
.
Ik heb al mijn lieve Ipod Touch 3g al een weekje, en ik vind hem nog steeds nais ding.
Maar ik ondekte de laatste tijd dat er bij de zijkant, tussen de glas en de metaal plaat. Een deukje zit, terwijl aan de linkerkant mooi goed geassembleerd is. voorbeeld glas->] |<- ding dat goed vastbind |)<- metaal ]||)
Ik zo van: ".........", wat moet ik in godsnaam nu doen? Stel dat dat deukje een gevolg kan hebben op ehmm, stuk gaan :O!
Help!
Oh, btw... Is er een reinigingsdoekje bijgeleverd bij Ipod Touch 3g? Ik iig niet
Dat is niet helemaal mijn probleem, de iPod ziet namelijk mijn autoradio gewoon als een headset (mits goed ingesteld). Dus hij stuurt de muziek via de bluetooth connectie wel gewoon naar de radio, maar ik zou nu dus graag willen dat hij zich automatisch verbind met deze "headset" zodra de iPod de bluetooth verbinding ziet van de radio. Nu moet ik hem namelijk iedere keer handmatig verbinding laten maken zodra ik in de auto stap.jmk schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:32:
[...]
Beetje later reactie: Je hebt wel een kit voor de iPod Touch/iPhone waarmee je een FM-zender krijgt. Je kan dan de frequentie instellen en diezelfde frequentie via "zender-zoeken" op de radio instellen.
Volgens mij is het dan handig niet te storen op een populaire zender, dat is niet leuk voor je mede weggebruiker als je in de file staat. (tenzij Frans Bauer draait natuurlijk, dan is het heel aardig)
30 euro
Zit dan ook meteen een oplader bij voor in de auto.
Zou er gewoon mee terug gaan naar de Dixons winkel. Hun moeten jouw in ieder geval helpen.navi24 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 01:00:
Gegroet mensen!![]()
Help!
Oh, btw... Is er een reinigingsdoekje bijgeleverd bij Ipod Touch 3g? Ik iig niet.
Dat reiningsdoekje krijg je er als het goed is gewoon bij, in ieder geval wel bij de Ipod Touch 2G, het doekje zit opgerold, dus ziet er een beetje vaag uit
Zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n nike sensor kit?

[ Voor 23% gewijzigd door Flexicon op 24-11-2009 13:39 ]
Verwijderd
Ik ben aan het twijfelen tussen een 16 gb ipod touch (2g) en een ipod touch 8 gb (3g).. Nou lees ik dat de 8gb (3g) gewoon de 2g is. Kan ik dan beter voor de 16 gb gaan?
Verwijderd
Ik heb zojuist een iPod Touch 8GB besteld op Lockerz, hoop hem binnen een maand te ontvangen. Hoe zit dat precies met firmwareupgrades op de iPod Touches van de vorige generatie?
Ja, die gebruik ik in combinatie met een bejaarde (gen1) nano. Ik ben er erg enthousiast over, noem me oppervlakkig maar Lance Armstrong die me komt feliciteren motiveert me wel om elke keer net een beetje verder of harder te lopenFlexicon schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:38:
[...]
Zou er gewoon mee terug gaan naar de Dixons winkel. Hun moeten jouw in ieder geval helpen.
Dat reiningsdoekje krijg je er als het goed is gewoon bij, in ieder geval wel bij de Ipod Touch 2G, het doekje zit opgerold, dus ziet er een beetje vaag uit
[afbeelding]
Let er op dat je allen de schoensensor koopt, je hebt het dongletje niet nodig met een touch.Is ook wel prettig trouwens, weer een ding minder dat je in moet steken / kwijt kunt raken.
Zoef
Ja, als het prijsverschil klein is zeker. Ik zou 8GB persoonlijk erg weinig vinden, en inderdaad is er niet echt verschil in de hardware verder. Pas vanaf 32 GB heb je de nieuwe snellere processor en meer RAM.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:44:
Ik ben aan het twijfelen tussen een 16 gb ipod touch (2g) en een ipod touch 8 gb (3g).. Nou lees ik dat de 8gb (3g) gewoon de 2g is. Kan ik dan beter voor de 16 gb gaan?
Zoef
M'n eerste iPod touch (1G) kocht ik in 16 GB, omdat ze hem niet meer in 8 GB hadden. De winkel had toen namelijk een BTW actie.Zpottr schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:42:
[...]
Ja, als het prijsverschil klein is zeker. Ik zou 8GB persoonlijk erg weinig vinden, en inderdaad is er niet echt verschil in de hardware verder. Pas vanaf 32 GB heb je de nieuwe snellere processor en meer RAM.
Is het ook mogelijk om de Agenda met iCal te syncen via bluetooth?
Volgens mij niet, gebruik zelf Google agenda en werkt zwaar goed, nooit meer dubbele agenda'sflo_ schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:54:
Is het ook mogelijk om de Agenda met iCal te syncen via bluetooth?
-nvm- kon beter in het app topic.
[ Voor 88% gewijzigd door Rogier.V op 29-11-2009 18:50 ]
Ik zit met een vraag:
Hoe kan iemand aan de buitenkant van een ongeopende verpakking van een Ipod Touch zien of het een 2G of 3G is? Ik wil er namelijk één via Marktplaats kopen, maar de betreffende persoon weet mij niet te vertellen welke generatie het is..
Alvast bedankt!
Hoe kan iemand aan de buitenkant van een ongeopende verpakking van een Ipod Touch zien of het een 2G of 3G is? Ik wil er namelijk één via Marktplaats kopen, maar de betreffende persoon weet mij niet te vertellen welke generatie het is..
Alvast bedankt!
Is er al een iPod Touch 3G op de markt dan?
Ik denk dat het gewoon om een 2G gaat of misschien een 1G.
De 1G en de 2G kun je uit elkaar halen door de volume buttons en de wifi-antenne.
Op de 2G is de wifi-antenne ovaal en er zijn volume buttons aanwezig.

Links de 1G en rechts de 2G.
edit:
Hmm... schijnbaar wel dus, ik loop achter
Zo te zien niet al te grote verschillen met de 2G ze lijken mij vooral softwarematig.
Zo te zien niet al te grote verschillen met de 2G ze lijken mij vooral softwarematig.
Ik denk dat het gewoon om een 2G gaat of misschien een 1G.
De 1G en de 2G kun je uit elkaar halen door de volume buttons en de wifi-antenne.
Op de 2G is de wifi-antenne ovaal en er zijn volume buttons aanwezig.

Links de 1G en rechts de 2G.
[ Voor 31% gewijzigd door sjaool op 01-12-2009 18:17 ]
"When you grow up your heart dies"
Ja ben ik ook benieuwd naar. Ik zit te twijfelen of ik hem koop in combinatie met een nano of met een ipod touch.Flexicon schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:38:
[...]
Zou er gewoon mee terug gaan naar de Dixons winkel. Hun moeten jouw in ieder geval helpen.
[afbeelding]
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Kun je aan het typenummer zien:Xander25 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:33:
Ik zit met een vraag:
Alvast bedankt!
8GB - 2G: MB528NF/A, 3G: MC086NF/A
32GB - 2G: MB533NF/A, 3G: MC008NF/A
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Vooral hardwarematig juist. Snellere CPU (ik dacht dezelfde als de 3GS), meer RAM, andere capaciteit.sjaool schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:59:
edit:
You're right!Emile schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:12:
Snellere CPU (ik dacht dezelfde als de 3GS
[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 01-12-2009 23:23 ]
Verwijderd
Hey
Ik ben van plan een ipod touch te kopen, alleen weet ik niet precies welke ik moet hebben. Ik heb gelezen dat de 32 gb versie wel beter is voor games enzo, maar ik luister zelf ook niet zoveel muziek, ik zou nooit die 32gb vol kunnen krijgen. Dus ik zat te denken aan 8gb of liever 16gb, dan kan ik gewoon films kijken,muziek luisteren en gamen. Wat raden jullie me aan?
En is er dan nog veel verschil tussen 2G en 3G? of zal ik daar niet veel van merken?
Ik ben van plan een ipod touch te kopen, alleen weet ik niet precies welke ik moet hebben. Ik heb gelezen dat de 32 gb versie wel beter is voor games enzo, maar ik luister zelf ook niet zoveel muziek, ik zou nooit die 32gb vol kunnen krijgen. Dus ik zat te denken aan 8gb of liever 16gb, dan kan ik gewoon films kijken,muziek luisteren en gamen. Wat raden jullie me aan?
En is er dan nog veel verschil tussen 2G en 3G? of zal ik daar niet veel van merken?
De 3G heeft een betere chip voor games en ondersteund eventueel radio en wifi-n. De 16GB is er alleen in 2G uitvoering en de 8GB 3G is eigenlijk niets meer dan oude wijn in nieuwe zakken omdat het exact dezelfde is als de 2G maar standaard geleverd met de nieuwe firmware.
Verwijderd
Ik heb even een vraagje.. Ik heb nu een 2g ipod touch maar die wil ik updaten naar 3.1 maar ik heb geen flauw idee hoe het moet.. Kan iemand mij misschien helpen..?
http://www.apple.com/nl/ipodtouch/software-update.htmlVerwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:31:
Ik heb even een vraagje.. Ik heb nu een 2g ipod touch maar die wil ik updaten naar 3.1 maar ik heb geen flauw idee hoe het moet.. Kan iemand mij misschien helpen..?
Link rechtsboven klikken download update via iTunes.
Ik heb een probleempje met m'n Ipod Touch 1G 8GB. De Ipod vindt mijn draadloze thuisnetwerk wel, netjes het wachtwoord ingevoerd, gaat allemaal goed. Alleen blijf m'n Ipod het zoeken naar netwerken "refreshen". Het vinkje voor mijn draadloze netwerk gaat dan aan en uit. Soms blijft hij voor wat langere tijd aan (en zie ik ook gewoon dat "internet symbool" in de rechterbovenhoek), maar dan nog kan ik niet op Safari/App Store/enz. Safari blijft op "Verbinden" steken.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt!
Misschien is de afstand van de router naar je iPod te groot, waardoor je slecht bereik hebt?Xander25 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:33:
Ik heb een probleempje met m'n Ipod Touch 1G 8GB. De Ipod vindt mijn draadloze thuisnetwerk wel, netjes het wachtwoord ingevoerd, gaat allemaal goed. Alleen blijf m'n Ipod het zoeken naar netwerken "refreshen". Het vinkje voor mijn draadloze netwerk gaat dan aan en uit. Soms blijft hij voor wat langere tijd aan (en zie ik ook gewoon dat "internet symbool" in de rechterbovenhoek), maar dan nog kan ik niet op Safari/App Store/enz. Safari blijft op "Verbinden" steken.
Het ding verticaal houden in plaats van horizontaal wil ook nog wel eens helpen, een WiFi signaal van een router met 1 antenne is namelijk maar in 1 richting tegelijk gepolariseerd.syltheboy schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:27:
[...]
Misschien is de afstand van de router naar je iPod te groot, waardoor je slecht bereik hebt?
Ik heb het vaak genoeg gehad dat ik met mijn laptop volle bak signaal had, tot ik hem dichtklapte en het signaal ineens nul werd.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ik heb niet alles door gelezen, maar ik zit met een probleem.
Vandaag m'n Ipod binnen gekregen en op de zaak ff zitten spelen ermee, wat programma's erop gezet etc.
Nu kom ik thuis, installeer Itunes (64bit) en ik mag ineens geen programma's meer op m'n Ipod zetten, ik heb hier geen toestemming voor.
Weet iemand hoe ik dit gefixt krijg?
Vandaag m'n Ipod binnen gekregen en op de zaak ff zitten spelen ermee, wat programma's erop gezet etc.
Nu kom ik thuis, installeer Itunes (64bit) en ik mag ineens geen programma's meer op m'n Ipod zetten, ik heb hier geen toestemming voor.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Heb je wel via iTunes --> Store --> Computer machtigen... je PC gemachtigd? Had eerst hetzelfde probleem en meen het zo opgelost te hebben.Mad-Matt schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:35:
Ik heb niet alles door gelezen, maar ik zit met een probleem.
Gaf een collega ook aan, lekker stom dat ik dat niet gezien heb. Ik ga het vanavond proberen, maar denk dat het dan wel opgelost moet zijnArieR schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:00:
[...]
Heb je wel via iTunes --> Store --> Computer machtigen... je PC gemachtigd? Had eerst hetzelfde probleem en meen het zo opgelost te hebben.
En het werkt
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hallo,
Ik ben ook van plan een IPOD TOUCH V3/3G te kopen, ik heb inmiddels begrepen dat de Ipod Touch 3G 8GB een gepimpte versie van de 2G is met alleen een andere softwareversie.
Een 32 GB is dus wel noodzakelijk om gebruik te maken van de Ipod Touch 3G CPU toch?
Nu heb ik nog een paar vraagjes:
Hoe kan ik een Ipod Touch V3/3G van een 2G onderscheiden, op basis van uiterlijk?
Is de Ipod touch V3/3G al te jailbreaken?
Is het mogelijk om op een Ipod Touch V3/3G, radio te luisteren via internet met WIFI?
Is de uitzendinggemist applicatie ook al beschikbaar op de Ipod Touch V3/3G ?
Is de nosteletekst applicatie ook al beschikbaar op de Ipod Touch V3/3G ?
Bestaat er ook een 16GB IPOD TOUCH 3G/V3?
Wat is de exacte CPU speed van de IPOD TOUCH 3G/V3?
Zijn de games die op de IPhone 3GS te spelen zijn, ook te spelen op de IPOD TOUCH 3G/V3?
Klopt het dat de technische specificaties van de Ipod Touch V3/3G, gelijk zijn aan die van een Iphone 3GS?
Is het slim om een nu een Ipod Touch V3/3G te kopen, of is de nieuw V4 versie al weer ingepland, of is hier geen sprake van?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Ik ben ook van plan een IPOD TOUCH V3/3G te kopen, ik heb inmiddels begrepen dat de Ipod Touch 3G 8GB een gepimpte versie van de 2G is met alleen een andere softwareversie.
Een 32 GB is dus wel noodzakelijk om gebruik te maken van de Ipod Touch 3G CPU toch?
Hoe kan ik een Ipod Touch V3/3G van een 2G onderscheiden, op basis van uiterlijk?
Is de Ipod touch V3/3G al te jailbreaken?
Is het mogelijk om op een Ipod Touch V3/3G, radio te luisteren via internet met WIFI?
Is de uitzendinggemist applicatie ook al beschikbaar op de Ipod Touch V3/3G ?
Is de nosteletekst applicatie ook al beschikbaar op de Ipod Touch V3/3G ?
Bestaat er ook een 16GB IPOD TOUCH 3G/V3?
Wat is de exacte CPU speed van de IPOD TOUCH 3G/V3?
Zijn de games die op de IPhone 3GS te spelen zijn, ook te spelen op de IPOD TOUCH 3G/V3?
Klopt het dat de technische specificaties van de Ipod Touch V3/3G, gelijk zijn aan die van een Iphone 3GS?
Is het slim om een nu een Ipod Touch V3/3G te kopen, of is de nieuw V4 versie al weer ingepland, of is hier geen sprake van?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
[ Voor 22% gewijzigd door PSP123 op 20-12-2009 00:31 ]
nietPSP123 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 23:43:
Hallo,
Deels, je moet bij elke reboot hem even koppelen aan je pc.Is de Ipod touch V3/3G al te jailbreaken?
Eh, ja uiteraard.Is het mogelijk om op een Ipod Touch V3/3G, radio te luisteren via internet met WIFI?
yupIs de uitzendinggemist applicatie ook al beschikbaar op de Ipod Touch V3/3G ?
volgensmij wel, alles voor de 2g werkt ook op de 3g he.Is de nosteletekst applicatie ook al beschikbaar op de Ipod Touch V3/3G ?
Kijk zelf eens, een keer zoeken op de pricewatch bijv kan geen kwaad he.Bestaat er ook een 16GB IPOD TOUCH 3G/V3?
idem als die van de 3gs dacht ik, het gaat vooral om het verschil in wat chipsets.Wat is de exacte CPU speed van de IPOD TOUCH 3G/V3?
jaZijn de games die op de IPhone 3GS te spelen zijn, ook te spelen op de IPOD TOUCH 3G/V3?
ja, idem. of het slim is moet je zelf bepalen. Nieuwe komt pas fall 2010.Klopt het dat de technische specificaties van de Ipod Touch V3/3G, gelijk zijn aan die van een Iphone 3GS?
Zelf een beetje beter en meer zoeken mag in het vervolg wel, vandaar ook de redelijk korte replies.Alvast bedankt voor de antwoorden.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Bedankt!geerttttt schreef op zondag 20 december 2009 @ 03:08:
[...]
niet
[...]
Deels, je moet bij elke reboot hem even koppelen aan je pc.
[...]
Eh, ja uiteraard.
[...]
yup
[...]
volgensmij wel, alles voor de 2g werkt ook op de 3g he.
[...]
Kijk zelf eens, een keer zoeken op de pricewatch bijv kan geen kwaad he.
[...]
idem als die van de 3gs dacht ik, het gaat vooral om het verschil in wat chipsets.
[...]
ja
[...]
ja, idem. of het slim is moet je zelf bepalen. Nieuwe komt pas fall 2010.
[...]
Zelf een beetje beter en meer zoeken mag in het vervolg wel, vandaar ook de redelijk korte replies.
Ik heb zojuist een touch (8GB)
Maar muziek erop zetten duurt een eeuwigheid.
een paar nummers kan zonder overdrijven al minuten duren.
Ala touch, of is er hier iets mis?
M'n oude nano die transfert wel gewoon met 3 / 5 mb's
Windows 7 32, Touch firmware 3.1.1
@ 21:35, 63 nummers gesleept naar mn ipod, is inmiddels nog bezig bij nummer 27 pas.
Dit meen je niet toch?
@ 21:35, 63 nummers gesleept naar mn ipod, is inmiddels nog bezig bij nummer 27 pas.
Dit meen je niet toch?
[ Voor 18% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 20-12-2009 22:02 ]
Heb je hem niet aangesloten op een USB1.0 poortNoLiMiTSoLDieR schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:39:
Ik heb zojuist een touch (8GB)
Dit meen je niet toch?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
weet iemand of er al een fatsoenlijke equalizer app uit is voor de touch? Heb gezocht maar nog geen kunnen vinden.
K wil namelijk wat meer bass in mn geluid brengen, maar 'meer lage tonen' zorgt voor beetje gekraak wat me gelijk irriteert. En het ligt niet aan de oordopjes, want op mn andere speler (sony nw-a805) knallen ze wel als een gek.
K wil namelijk wat meer bass in mn geluid brengen, maar 'meer lage tonen' zorgt voor beetje gekraak wat me gelijk irriteert. En het ligt niet aan de oordopjes, want op mn andere speler (sony nw-a805) knallen ze wel als een gek.
Hoe verwacht je dan dat dat werkt ? Een app werkt alleen als die geopend is, dus als je muziek afspeelt via de muziekapp, dan heeft een third party app daar geen invloed op. Een andere muziekapp is er ook niet, want die worden niet toegestaan. Kortom: nee, is er niet
Verwijderd
ah oke, klinkt heel logisch idd. Dat is dan een groot minpunt wat mij betreft. Equalizer hadden ze stukken beter kunnen maken ipv al die voorgeprogrammeerde zooi.
Geen hub of dergelijke, hij zat wel in mn front panel, maar maakt geen verschil als ik hem direct aansluit.
Blijft tergend traag zelfs voor een paar nummers wat al langer duurt dan 5 minute,
als ik naar het balkje in itunes bekijk : (Bestanden op ipod bijwerken)
zie je nauwlijks een verschuiving in de progressiebalk..
Net ook een paar games/apps gedownload via Itunes store.
die installeerde wel gewoon met een normaal tempo enDat was totaal 160 mb.
begrijp je dat?? Vage shit.
gebruik de laatste Itunes en firmware 3.1.2.
Voorheen altijd met Winamp plugin gewerkt, wat een k*t programma dit itunes.
Blijft tergend traag zelfs voor een paar nummers wat al langer duurt dan 5 minute,
als ik naar het balkje in itunes bekijk : (Bestanden op ipod bijwerken)
zie je nauwlijks een verschuiving in de progressiebalk..
Net ook een paar games/apps gedownload via Itunes store.
die installeerde wel gewoon met een normaal tempo enDat was totaal 160 mb.
begrijp je dat?? Vage shit.
gebruik de laatste Itunes en firmware 3.1.2.
Voorheen altijd met Winamp plugin gewerkt, wat een k*t programma dit itunes.
[ Voor 14% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 22-12-2009 20:16 ]
Synchroniseer eens een stuk of 100 nummers en time hoe lang hij daar over doet. Dat zegt me meer dan tien nummers.
Allright,
ik heb 69 nummers er op gezet.
Gestart @ 20:25 <-> Finish @ 21:55
1:30 uur totaal
Verwijderd
Is echt erg traag, dit is geen standaard gedrag.NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:58:
Allright,
Files copieeren naar een USB-stick in dezelfde poort gaat wel snel? En sync naar de Nano ook?
Dan zou ik eens proberen om de Touch te upgraden naar 3.1.2
edit: je zegt een paar posts terug dat je op 3.1.2 zit en daarvoor zeg je dat je op 3.1.1 zit... had je al upgrade gedaan ondertussen? Zo ja, dan zou ik eens een volledige restore proberen en/of Itunes opnieuw installeren.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 00:44 ]
1,5 uur over 69 nummers is belachelijk inderdaad. Ik zou eens helemaal opnieuw beginnen. iTunes opnieuw installeren, iPod herstellen en de nieuwste software erop. Doet hij het dan nog, dan zou ik eens even naar de winkel gaan om een nieuwe te halen. Ik vind hem ook niet snel syncen, maar dat van jou is gestoord inderdaad...
Eindelijk me (nieuwe) iPod terug
, koste me maar 6 dagen wachttijd. Een grote applaus voor Dixons winkel & Apple!
Nou ja, over de sync. gesproken. Het beste is firmware & iTunes opnieuw installeren, vooraf je iPod backup maken.
Nou ja, over de sync. gesproken. Het beste is firmware & iTunes opnieuw installeren, vooraf je iPod backup maken.
Oke, ik heb een dualboot gemaakt met XP.
En op XP tranfert mn touch wel naar behoren. (een wereld van verschil)
Op xp heb ik wel een oudere Itunes, namelijk versie 8.2.1
Itunes reinstall etc @ windows 7 mog niet baten, gebruik hier wel gewoon die nieuwste versie.
Hebben meer mensen hier last van @ windows 7?
Nano doet het perfect in windows 7 & xp !
En op XP tranfert mn touch wel naar behoren. (een wereld van verschil)
Op xp heb ik wel een oudere Itunes, namelijk versie 8.2.1
Itunes reinstall etc @ windows 7 mog niet baten, gebruik hier wel gewoon die nieuwste versie.
Hebben meer mensen hier last van @ windows 7?
Nano doet het perfect in windows 7 & xp !
[ Voor 3% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 27-12-2009 14:34 ]
TOP 2000.NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:58:
Allright,
Gestart @ 21:40 <-> Finish @ 21:46
6,21 minuten totaal, voor 2000 songs.
Niet gek!
[ Voor 3% gewijzigd door PSP123 op 28-12-2009 21:51 ]
Verwijderd
Ik zou vandaag dus die iPod touch van 8gb halen
en hijs in 2/3 winkels bijna overal niet meer te koop!
Ik heb echt overal doorzocht
dus ik heb 2 opties
die van 32gb nemen en 279 euro betalen dus 100 euro meer en ook meer geheugen.
of via de webshop die van 8gb voor 179 euro bestellen en morgen of overmorgen bezorgt krijgen
dus ik heb 2 opties
of via de webshop die van 8gb voor 179 euro bestellen en morgen of overmorgen bezorgt krijgen
Bij wehkamp ook niet meer op voorraad? Ik heb afgelopen week ook een Ipod Touch 3G 32 GB gekocht en toen zag ik dat je bij wehkamp 25 euro korting kreeg bij besteding voor 250 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:57:
Ik zou vandaag dus die iPod touch van 8gb halen
dus ik heb 2 opties
Ipod Touch 3G 32GB: 259 euro - 25= 234 zeer nette prijs!
Ikzelf heb er niet zo geluk mee, vorige week donderdag mijn Ipod Touch 3G 32 GB binnen en die dinsdag daarop gelijk om laten ruilen voor een nieuwe ivm. dode pixel!
Ik ben er niet beter op geworden gisteren ontdekte ik tijdens film kijken 2 witte pixels, ook 2 dode pixels dus.
Afgelopen donderdag kreeg ik mijn eerste Ipod Touch 32GB en ik ontdekte toen al snel een dode pixel, vervolgens de helpdesk gebeld en ik kreeg de dinsdag daarop gelijk een nieuwe. Goede service dus!
Nu op 2e Ipod Touch 3G 32GB van afgelopen dinsdag ook weer twee dode pixels gevonden. Witte puntjes op het scherm, dit zijn toch dode pixels? Of toch luie pixels?
Met film kijken vallen ze op en in het menu. (zwart)
Wat vinden jullie nu wat ik moet doen? Nogmaals bellen naar de helpdesk, een nieuwe Ipod Touch 3G 32GB proberen te krijgen of het voorlief nemen deze twee dode pixels want op mijn volgende Ipod Touch zou het ook wel voorkomen? En misschien nog wel erger!
Ik heb google, Youtube en de vorige delen van dit forum afgespeurd en het komt opvallend vaak voor! Zou eigenlijk niet mogen bij zo´n duur product!
Hebben meer mensen op dit forum last van luie/dode pixels op hun Ipod Touch of heb ik al twee keer de ´rotte appel´?
Nu op 2e Ipod Touch 3G 32GB van afgelopen dinsdag ook weer twee dode pixels gevonden. Witte puntjes op het scherm, dit zijn toch dode pixels? Of toch luie pixels?
Met film kijken vallen ze op en in het menu. (zwart)
Wat vinden jullie nu wat ik moet doen? Nogmaals bellen naar de helpdesk, een nieuwe Ipod Touch 3G 32GB proberen te krijgen of het voorlief nemen deze twee dode pixels want op mijn volgende Ipod Touch zou het ook wel voorkomen? En misschien nog wel erger!
Ik heb google, Youtube en de vorige delen van dit forum afgespeurd en het komt opvallend vaak voor! Zou eigenlijk niet mogen bij zo´n duur product!
Hebben meer mensen op dit forum last van luie/dode pixels op hun Ipod Touch of heb ik al twee keer de ´rotte appel´?
[ Voor 3% gewijzigd door PSP123 op 01-01-2010 15:05 ]
Nog een vraagje, wat is beter voor Ipod Touch s´avonds als je naar bed gaat:
-Volledig uit te zetten door sleep/wake knop ingedrukt te houden voor ong. 5 sec. en dan slide to Power Off?
-Eénmaal sleep/wake knop ingedrukt houden, en de Ipod Touch in slaapstand te zetten.
Wat is beter voor de batterij en het apparaatje?
Ik denk zelf dat de Ipod Touch in Sleep mode zéér weinig gebruikt en wat het verbruikt, verloren gaat tijdens het opstarten van je Ipod Touch als je hem volledig heb uitgezet.
Klopt het dat de CPU van de Ipod Touch tijdens Sleep volledig is uitgeschakeld? Alleen snel op te roepen is?
Dus eigenlijk is Sleep hetzelfde als volledig afgesloten alleen weer snel te gebruiken, of niet?
Nu graag jullie mening, wat is beter volgens jullie ook qua levensduur van de batterij en batterijduur!
-Volledig uit te zetten door sleep/wake knop ingedrukt te houden voor ong. 5 sec. en dan slide to Power Off?
-Eénmaal sleep/wake knop ingedrukt houden, en de Ipod Touch in slaapstand te zetten.
Wat is beter voor de batterij en het apparaatje?
Ik denk zelf dat de Ipod Touch in Sleep mode zéér weinig gebruikt en wat het verbruikt, verloren gaat tijdens het opstarten van je Ipod Touch als je hem volledig heb uitgezet.
Klopt het dat de CPU van de Ipod Touch tijdens Sleep volledig is uitgeschakeld? Alleen snel op te roepen is?
Dus eigenlijk is Sleep hetzelfde als volledig afgesloten alleen weer snel te gebruiken, of niet?
Nu graag jullie mening, wat is beter volgens jullie ook qua levensduur van de batterij en batterijduur!
Verwijderd
Uit- en aanzetten is KILLING voor de batterij van de touch - gewoon niet doen.
Hij verbruikt inderdaad bijna niks als hij slaapt.
Hij verbruikt inderdaad bijna niks als hij slaapt.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 14:54 ]
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met de app fishtext?? Het is een applicatie waar je voor mee kan sms. Het gaat via je eigen nummer je en betaalt niet de 25 cent die je bij t-mobile betaalt(buiten de bundel) maar ongeveer 3 cent. Klinkt allemaal super maar ik heb er nog nooit iemand anders over gehoord??
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb net even op hun website gekeken. Wat ik denk is, dat de smsjes via een ander netwerk worden verstuurd, met jouw nummer als afzender. Als dit inderdaad zo is, verbaast het mij dat die App toegelaten wordt, want providers zijn hier natuurlijk niet blij mee.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:39:
Heeft er iemand ervaring met de app fishtext?? Het is een applicatie waar je voor mee kan sms. Het gaat via je eigen nummer je en betaalt niet de 25 cent die je bij t-mobile betaalt(buiten de bundel) maar ongeveer 3 cent. Klinkt allemaal super maar ik heb er nog nooit iemand anders over gehoord??
Dergelijke vragen kan je trouwens beter stellen in [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2
Heeft iemand ook last van dat de USB-Kabel die je bij je Ipod krijgt begint te scheuren?
Bij mij ligt dus bijna het lange stekkertje eraf, en nu zegt die gast dat dat aan mij ligt.
Maarja volgens mij kwam die ook behoorlijk "verkracht" uit het doosje.
Mijn Ipod staat altijd aan. Kan nou niet echt zeggen dat die veel verbruikt. Als die savonds op 10% staat bijv. staat die dat de volgende dag ook nog. Verder is die van mij nog niet vaak uit geweest.
Bij mij ligt dus bijna het lange stekkertje eraf, en nu zegt die gast dat dat aan mij ligt.
Mijn Ipod staat altijd aan. Kan nou niet echt zeggen dat die veel verbruikt. Als die savonds op 10% staat bijv. staat die dat de volgende dag ook nog. Verder is die van mij nog niet vaak uit geweest.
Klopt, ik heb het vandaag ook getest na 14 uur nog steeds het zelfde aantal % batterij in de iTouch!Flexicon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:49:
Heeft iemand ook last van dat de USB-Kabel die je bij je Ipod krijgt begint te scheuren?
Als ik je een tip mag geven, op Ebay kan je de USB kabels voor je Ipod kopen voor 4,00 incl. verzendkosten!
Succes.
Dat is best langzaam ja. Om hoeveel MB gaat het hier dan? Als je 69 nummer van 100MB / stuk hebt (lossless), dan kan het misschien nog wel. Of gebruik je USB1.1 ofzo?NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:58:
Allright,
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Volgens mij gaat het om losse mp3´s dus zeg max. 7,5 MB each!HaTe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:22:
[...]
Dat is best langzaam ja. Om hoeveel MB gaat het hier dan? Als je 69 nummer van 100MB / stuk hebt (lossless), dan kan het misschien nog wel. Of gebruik je USB1.1 ofzo?
Klopt maar was toch niet van plan om me zo af te laten schepen. Koop ik een product van 280 euro ongeveer en dan na een half jaar is de USB kabel al kapot. Mag ik toch wel iets meer verwachten...Dus ga er van de week maar eens mee terug.PSP123 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:10:
[...]
Klopt, ik heb het vandaag ook getest na 14 uur nog steeds het zelfde aantal % batterij in de iTouch!
Als ik je een tip mag geven, op Ebay kan je de USB kabels voor je Ipod kopen voor 4,00 incl. verzendkosten!
Succes.
Voor wie nog een goedkope Touch 64GB zoekt
http://www.allpmp.com/goods-119-Apple+iPod+Touch+64GB.html

Weet niet of dat wel zo legit is, nu zou ik sowieso niet snel een apparaat van die prijsklasse uit Hong Kong laten komen maar goed.chim0 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 04:15:
Voor wie nog een goedkope Touch 64GB zoekt![]()
Tesla M3LR '21
Als je moet betalen, wordt het bedrag al hoger i.v.m. belastingcompenstatie.chim0 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 04:15:
Oja, maar valt zeker onder de garantie hoor! Idem voor de oordopjes van Apple.Flexicon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:40:
[...]
Klopt maar was toch niet van plan om me zo af te laten schepen. Koop ik een product van 280 euro ongeveer en dan na een half jaar is de USB kabel al kapot. Mag ik toch wel iets meer verwachten...Dus ga er van de week maar eens mee terug.
Alleen als dat is vanwege een jailbreak uiteraard. En voor zover ik begrepen heb is dat niet te bewijzen.Wiethoofd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:22:
Even de topic start van de Jailbreak topics doornemen kan je dat antwoord ook opleveren.
Hoogstwaarschijnlijk niet, maar als ze de RMA niet accepteren staan ze in hun volste recht je die te weigeren.
Ik heb daar eerder gekocht, prima shop maar denk dat het of een foutje is of ze hebben hem ergens heel goedkoop kunnen inkopen.Las Vegas schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:59:
[...]
Weet niet of dat wel zo legit is, nu zou ik sowieso niet snel een apparaat van die prijsklasse uit Hong Kong laten komen maar goed.
Ik heb er eerder gekocht en hoefde nooit iets te betalen. Ze sturen het op in een grote papieren enveloppe met een sticker "Audio access - value $20"PSP123 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:13:
[...]
Als je moet betalen, wordt het bedrag al hoger i.v.m. belastingcompenstatie.
en hoe zit het dan met de garantie?chim0 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 04:15:
denk er over om er ook een te kopen maar hoeveel GB?
Valt toch wel mee? In de VS is de adviesprijs ook $400.chim0 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:25:
[...]
Ik heb daar eerder gekocht, prima shop maar denk dat het of een foutje is of ze hebben hem ergens heel goedkoop kunnen inkopen.
Whatever Apple's garantie is, gewoon een jaar bij die shop, je kan hem gewoon terugsturen als ie kapot gaat.
Ze hebben zo te zien de 64GB op voorraad dus je kan het erop wagen en je ervaringen hier delen?denk er over om er ook een te kopen maar hoeveel GB?
Dat weet ik niet, zou kunnen, maar vond het wel goedkoop vergeleken met hier. Hier kost ie minimaal 330/340? Scheelt bijna 100 euro en uit Amerika krijg je hem niet of moeilijker hier. Deze shops shippen prima naar NL, heb al stuk of zes chinese PMP's besteld van dat soort shops.
[quote]chim0 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:13:
[...]
Whatever Apple's garantie is, gewoon een jaar bij die shop, je kan hem gewoon terugsturen als ie kapot gaat.
[...]
Niet te hopen dat je een rijtje dode/luie pixels er op heb, anders kan ie gelijk terug!
[...]
[...]
Niet te hopen dat je een rijtje dode/luie pixels er op heb, anders kan ie gelijk terug!
ja oke maar ze hebben 32gb ook op voorraad.
welke is zou ik moeten nemen?
en er staat:
Brand new latest version. 1 year international warranty, you can repair your iPod for free in any service centre in any countries
klopt dit
ps: er staat ook dit tm 4 pixels die lui/dood zijn normaal is en geen garantie is
welke is zou ik moeten nemen?
en er staat:
Brand new latest version. 1 year international warranty, you can repair your iPod for free in any service centre in any countries
klopt dit
ps: er staat ook dit tm 4 pixels die lui/dood zijn normaal is en geen garantie is
PSP123 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:55:
[quote]chim0 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:13:
M'n laatste chinese speler (Teclast T51) had ook een dode pxiel en die heb ik gewoon teruggebracht en een nieuwe gekregen. Welliswaar bij een andere (soortgelijke) shop maar deze ruilt hem ook wel om denk ik.davevogel0 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:10:
Stuur anders een mailtje naar ze met al je vragen. Ik werk er niet, heb er alleen besteld.
Heb net een nieuwe iPod Touch 8 GB [3G]
Ik had de 2de generatie, maar die heeft gister zo hard liggen trippen dat ik een nieuwe heb gehaald.
Straks even aan iTunes hangen en kijken wat hij allemaal extra heeft.
De winkel medewerker vertelde wel sneller WiFi, Microfoon optie, Speaker,etc dat klinkt allemaal erg vet.
Ik had de 2de generatie, maar die heeft gister zo hard liggen trippen dat ik een nieuwe heb gehaald.
De winkel medewerker vertelde wel sneller WiFi, Microfoon optie, Speaker,etc dat klinkt allemaal erg vet.
Life is complicated
Dat is baluh, zegt de verkoper je doodleuk sneller WIFI etc. Blijkt het exact dezelfde te zijn als je 2G. Zit er trouwens Microfoon functie op? Ik denk het niet omdat het gewoon een oude 2g is!W1ckeD schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:32:
Heb net een nieuwe iPod Touch 8 GB \[3G]
De 2G had voor zover ik weet ook al de mogelijkheid tot geluidsinput via een microfoon.
Ik ben ook van plan om daar wat te bestellen, moest je ze nog vragen iets à la gift etc erop te zetten of doen ze dat standaard.chim0 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:25:
[...]
Ik heb daar eerder gekocht, prima shop maar denk dat het of een foutje is of ze hebben hem ergens heel goedkoop kunnen inkopen.
[...]
Ik heb er eerder gekocht en hoefde nooit iets te betalen. Ze sturen het op in een grote papieren enveloppe met een sticker "Audio access - value $20"
Ik moet mijn Ipod Touch opsturen naar Apple (garantie) hoe zet ik mijn Ipod Touch 3G 32GB weer terug met gejailbreakte software naar orginele Apple firmware??
Alleen een restore via Itunes of ook nog een toetsen combinatie die ervoor zorgt dat de Jailbreak er sowiezo van af is en Apple niet kan ontdekken dat er een jailbreak opstaat ?!
Kan apple er toch niet achter komen? Is er al duidelijkheid, of er bestanden achter blijven op de Ipod/iphone van een jailbreak?
Alleen een restore via Itunes of ook nog een toetsen combinatie die ervoor zorgt dat de Jailbreak er sowiezo van af is en Apple niet kan ontdekken dat er een jailbreak opstaat ?!
Kan apple er toch niet achter komen? Is er al duidelijkheid, of er bestanden achter blijven op de Ipod/iphone van een jailbreak?
Denk dat je dit beter kunt vragen in het Jailbreaktopic
[ Voor 3% gewijzigd door Scott op 09-01-2010 23:30 ]
In London voor 193 pond (214 euro) een iPod Touch 32GB gekocht, had hiervoor een iPhone 3G maar die ging kaput. Blackberry voor in de plaats genomen maar ik miste toch wel sommige applicaties en de mediaplayer en browser van de iphone/ipod touch dat ik toch overstag ben gegaan...
Mijn grootste WOW moment was het feit dat die iPod Touch echt bizar snel is vergeleken met een iPhone 3G. Had altijd zoiets van, Jaja het zal wel, zal toch niet zoveel schelen... nou mooi wel! Echt bizar
Erg blij mee iig, en nu weer helemaal verslaafd aan het iPhone OS! Helaas geen Jailbreak mogelijk maar dat overleef ik wel!
Mijn grootste WOW moment was het feit dat die iPod Touch echt bizar snel is vergeleken met een iPhone 3G. Had altijd zoiets van, Jaja het zal wel, zal toch niet zoveel schelen... nou mooi wel! Echt bizar
Erg blij mee iig, en nu weer helemaal verslaafd aan het iPhone OS! Helaas geen Jailbreak mogelijk maar dat overleef ik wel!
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
ik ben van plan om van de week zo een ipod te kopen.Welke kan ik het beste nemen de 8GB versie of de 32 GB.
Ik heb wel een HTC toch Diamond, maar die kan gewoon niet met muziek omgaan vanwege de batterij. Ook heb ik een PSP dus daarvoor zal ik het niet doen. Ik wil hem echt voor muziek video's en brouwsen (tenmisnste buiten de deur.
Voor de prijs 169 euro staat de prijs mij wel aan (aangezien ik nog 70 euro aan kado bonnen heb) Dus netto iets van 99 euro. Wie het weet mag het zeggen.
Ik heb wel een HTC toch Diamond, maar die kan gewoon niet met muziek omgaan vanwege de batterij. Ook heb ik een PSP dus daarvoor zal ik het niet doen. Ik wil hem echt voor muziek video's en brouwsen (tenmisnste buiten de deur.
Voor de prijs 169 euro staat de prijs mij wel aan (aangezien ik nog 70 euro aan kado bonnen heb) Dus netto iets van 99 euro. Wie het weet mag het zeggen.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Wat is je vraag danMouse_NL schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:26:
Wie het weet mag het zeggen.
En ik naam aan dat je browsen 'binnen' de deur bedoelt, tenzij jouw gemeente voorzien is van een draadloos WiFi-netwerk op straat
Jailbreak is wel mogelijk (d.m.v. blackra1n), hoor!The Otherside schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:08:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met de Logitech Pure-Fi Mobile i.c.m. de iPod touch 3G? MyCom heeft hem namelijk voor 40 euro, maar ik wil wel graag dat ik via bluetooth muziek kan afspelen. Op een computer of laptop werkt hij sowieso, toch?
[ Voor 50% gewijzigd door syltheboy op 13-01-2010 18:13 ]
Ik heb daar 1 keer besteld en toen ze idd standaard iets in die trend erop gezet, weet niet meer precies wat maar geloof iets van "audio accessoires value $20"maxietheboss schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:26:
[...]
Ik ben ook van plan om daar wat te bestellen, moest je ze nog vragen iets à la gift etc erop te zetten of doen ze dat standaard.
Ik heb nu een volwaardig navigatiesysteem kunnen maken van de Ipod touch 2g.
Wat moet je ervoor hebben?
1. Software versie 3.xx
2. Bluetooth GPS ontvanger b.v. via deze website (€ 20).
3. RoqyGPS softwarelicentie (€8)
Verder moet je de Ipod jailbraken en voorzien van RoqyGPS navigatie software, die je uiteraard netjes moet kopen
. Vervolgens verbindt roqyGPS met de BT GPS ontvanger en die sluist het door naar iedere applicatie die er gebruik van wil maken.
Ik gebruik nu tomtom en heb in de auto al een houder+kastje(Dension voor Alfa 147) die de cd-wisselaar ingang gebruikt. Zo kan ik de muziek gewoon bedienen vanaf me radio (of op de ipod zelf) en ook nog navigeren! Het werkt erg leuk moet ik zeggen, het enige nadeel is dat je geen geluid meer hebt als je naar de tuner switched, de speaker van de ipod is gemute zolang hij in de houder zit.
Tomtom draait veel soepeler op de Ipod dan op een dedicated tomtom one.
Nog meer mensen die er gebruik van maken? En nog tips hebben voor goede navigatie software naast tomtom?
Wat moet je ervoor hebben?
1. Software versie 3.xx
2. Bluetooth GPS ontvanger b.v. via deze website (€ 20).
3. RoqyGPS softwarelicentie (€8)
Verder moet je de Ipod jailbraken en voorzien van RoqyGPS navigatie software, die je uiteraard netjes moet kopen
Ik gebruik nu tomtom en heb in de auto al een houder+kastje(Dension voor Alfa 147) die de cd-wisselaar ingang gebruikt. Zo kan ik de muziek gewoon bedienen vanaf me radio (of op de ipod zelf) en ook nog navigeren! Het werkt erg leuk moet ik zeggen, het enige nadeel is dat je geen geluid meer hebt als je naar de tuner switched, de speaker van de ipod is gemute zolang hij in de houder zit.
Tomtom draait veel soepeler op de Ipod dan op een dedicated tomtom one.
Nog meer mensen die er gebruik van maken? En nog tips hebben voor goede navigatie software naast tomtom?
Ik heb daar een tijdje geleden een topic voor geopend, maar ik geloof niet dat er veel geïnteresseerden zijn
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook iPods, iPhones & iTunes Beleid.