Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Zit met een probleem (en hoop dat ik het hier in het goede forum post).
Na de recente update (althans voor mij recent) van ITunes wordt mijn IPod niet meer gevonden.
Uiteindelijk na veel gekloot was ik zelfs op een punt dat hij niet meer uit de DFU modus kwam.
Ik heb hem vervolgens op een andere PC hersteld.
Nu had ik een app op mijn IPod (Blizzard Mobile Authenticator) die een bepaalde serial kreeg.
Nu ik dat appje opnieuw heb gedowned (via de PC waarop de IPod nog wél werd gevonden), alleen heb ik nu ook een nieuwe serial.
Aangezien de codes worden weergegeven aan de hand van de serial kan ik nu niet meer inloggen op de site waaraan mijn account is gekoppeld omdat deze nog is gekoppeld aan mijn oude, orginele serial.
Is het op de een of andere manier mogelijk je volledige ITunes van een PC naar een andere te kopieren zodat wellicht mijn oude serial weer boven water komt?
Wat is dan bedoel is eigenlijk mijn complete library inclusief alle instellingen.
Welke mappen moet ik dan zoal hebben (indien uberhaupt mogelijk uiteraard) of zijn hier andere truucjes voor?
En om mijn andere probleem ook maar meteen voor te leggen, ITunes vind mijn IPod niet meer.
Ik heb echt alle stappen al ondernomen die worden aangeraden door Apple zelf. (DFU, re-install, herstel andere PC etc). Alleen mocht niets baten.
Na de update van ITunes werd mijn IPod door Windows ineens herkent als een fotocamera en niet meer in ITunes.
Nu wordt hij zelfs niet meer herkend in Windows. Weten jullie nog een oplossing? Ik ben niet de enige met dit probleem (had al geGoogled) maar een echte oplossing wordt eigenlijk nooit echt geboden buiten die van Apple dan.

Sorry for the wall of text btw! O-)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
clonedonkey schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:04:
Sinds een tijdje (denk sinds ios4) loopt mijn ipod touch 2g super snel leeg. Als ik hem een dag gewoon standby laat liggen, dus niet aanzet en aan het einde van de dag kijk is er +- 35% uit te accu ! Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, en vooral wat ik eraan kan doen ? Ik heb er dus ios4 op staan met de een jailbreak van jailkbreakme.
Ligt aan de wifi, die blijft aan staan in stand-by

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Veel zeggen dat het aan de WiFi ligt, echter is dit bij mij totaal niet het geval.
Airplane mode zorgt er wel voor dat ik langer met mijn batterij kan, maar dan gewoon enkel in "SpringBoard" gebruik.

Maak zelf geen gebruik van de airplane mode :
Als ik op het lockscreen zit heb ik geen WiFi icon, dit zou dus betekenen dat ik geen WiFi connectie heb, dit hebt ik getest. (Dan heb ik het dus over de normale mode, en zit ik NIET in Airplane mode).

Ik heb de Ipod gedurende een hele nacht aangehad met WiFi op enabled het resultaat :

Voor de nachtrust batterij : 100% (full charged)
Na de nachtrust batterij : 100%

Lijkt zelf beter dan 3.1.3 waar ik het verlies van ongeveer 3% per nacht had.
Wat wel wil helpen is er zeker van zijn dat er geen achtergrond processen zijn, er blijven standaard 4 processen draaien : Mail, Muziek, Video, Safari.

Mail is een proces wat zo'n 3MB een geheugen neemt, deze valt dus te verwaarlozen.
Muziek / Video blijven draaien nadat de muziekplayer al gestopt is, deze neemt zo'n 17-20MB aan geheugen. Helaas weet ik niet hoe deze te verwijderen is zonder een Jailbreak.

Safari neemt ongeveer hetzelfde misschien iets meer als Muziek / Video deze is te sluiten door alle tabbladen in Safari eerst te sluiten en daarna pas de homeknop te gebruiken.

Voordeel : Zo weinig mogelijk processen zullen zekere meehelpen aan de batterij duur van de Ipod.

[ Voor 3% gewijzigd door Helioss op 18-08-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybysaia
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:09
Als de nieuwe generatie iPod touch uitkomt, wordt de huidige generatie (3e) dan ook goedkoper? En zo ja, hoeveel denken jullie? Ik wil namelijk een 64gb kopen. Die is op ebay ongeveer 250 euro, maar goedkoper is altijd beter natuurlijk. En hoe lang zou het duren voordat de komst van de nieuwe generatie invloed gaat hebben op de prijs van de oudere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
ybysaia schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:04:
Als de nieuwe generatie iPod touch uitkomt, wordt de huidige generatie (3e) dan ook goedkoper? En zo ja, hoeveel denken jullie? Ik wil namelijk een 64gb kopen. Die is op ebay ongeveer 250 euro, maar goedkoper is altijd beter natuurlijk. En hoe lang zou het duren voordat de komst van de nieuwe generatie invloed gaat hebben op de prijs van de oudere?
Meestal worden de oude gewoon in de uitverkoop gezet, dit zal waarschijnlijk niet veel schelen (zo'n 10-30 euro denk ik) en ik denk dat het vrijwel meteen invloed heeft op de prijs. Maar als er veel toegevoegde dingen zitten in de Ipod Touch, zou ik toch voor de nieuwe gaan, het scheelt toch net zo veel in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

ik heb een vraagje, mijn ipod doet het normaal altijd prima, maar nu kan ik het wifi niet meer aanklikken, het is gewoon grijs, en ik kan het niet eens aanklikken, rest van de ipod doet het nog wel gewoon, wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337550

Geen flauw idee... Ik heb net mijn ipod geupdate en ik heb nu ineens hetzelfde probleem. Ik had gelezen dat er problemen met 4.0 waren maar daar heb ik nooit problemen mee gehad. Nu ik net 4.0.2 erop heb gezet doet wifi het helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2024
nu na een aantal maanden werken met een ipodtouch 32 gb 3e generatie
weet ik het zeker, nooit meer itunes en ipod voor mij.
om de haverklap moet je een update installeren.of al mijn muziek is weg

ik hou mijn hart vast als ik nieuwe muziek of fotos op mijn ipod wil zetten.

nu net weer, zet de ipod aan en hij zegt vrolijk dat er geen muziek meer op staat, voor de zoveelste keer weer alles herstellen en een uur later staat het er dan weer op.

ontzettend jammer, want als het werkt is het fantastisch

maar weer eens herstellen, zit nu op versie 4.0.2
hoop dat mijn wifi het straks nog doet

ipod is gewoon niet stabiel, is het dan de software??
wanneer ik dus bijvoorbeeld weer eens al mijn muziek kwijt ben, doet de rest het nog wel!

keten is net zo sterk als zwakste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:47
markborgen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:23:
Ik zou in dat geval tocg terug naar de winkel zijn gegaa, want ik hoor dit verhaal toch echt nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337550

Mijn probleem met de Wifi is opgelost door de router te resetten. Ik hoop niet dat ik dat elke versie van iOs moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
inderdaad na een routerreset weer wifi.

naar de winkel terug??, ja maar meneer hij werkt toch weer na het herstellen, hoor ik ze al zeggen.

en dat is voorlopig inderdaad zo, hij doet het weer.

ook al mijn fotos staan er weer goed op, daar zat ook iets niet lekker.

dus vooruit he, weer lekker spelen met de ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18
markborgen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:23:

ik hou mijn hart vast als ik nieuwe muziek of fotos op mijn ipod wil zetten.

nu net weer, zet de ipod aan en hij zegt vrolijk dat er geen muziek meer op staat, voor de zoveelste keer weer alles herstellen en een uur later staat het er dan weer op.

ontzettend jammer, want als het werkt is het fantastisch

maar weer eens herstellen, zit nu op versie 4.0.2
hoop dat mijn wifi het straks nog doet

ipod is gewoon niet stabiel, is het dan de software??
wanneer ik dus bijvoorbeeld weer eens al mijn muziek kwijt ben, doet de rest het nog wel!
toon volledige bericht
Dit is echt niet normaal. Ik zou hier toch mee teruggaan naar de winkel.
Ik heb dit met mijn touch (2gen) nooit gehad. En om de haveklap updates installeren?
Ben echt bang dat er iets niet goed is met jouw ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
bedankt voor de reacties.

effe stukje copy-paste uit mijn eerste topic op blz 16 van dit forum
zo is het begonnen

31-10-2009- vandaag dan een ipodtouch 32gb V3 gehaald, itunes laatste versie geinstalleerd op vista pc,niet gesynchroniseerd, account aangemaakt,alles ok.
ipod van pc afgehaald, effe gespeeld, ipod weer aangesloten, itunes start op, herkent ipod,krijg melding;
nieuwe software versie 3.1.1, deze erop gezet, gevolg ipod reageert niet meer?
kan niet herstellen want ik had nog niet een backup gemaakt.!!!!
toen mede dankzij input vh forum de zaak op een andere pc met xp !! toch weer aan de praat gekregen.

ging verder een tijd goed.

daarna vrijwel bij iedere update die de meeste wel voorbij hebben zien komen liep het niet lekker.
of er is een nieuwe versie van tunes of het is de OS update van 3.1.1 naar 3.1.2naar 3.1.3 naar 4.0 naar 4.0.2
behalve dan de 4.0 toen ging het goed.

misschien doe ik iets niet goed?
als ik nieuwe muziek op itunes zet en daarna mijn ipod synchroniseer loopt het ook niet lekker.
dat wil zeggen dat ik dan dus de boel soms weer moet herstellen.
of itunes herkent mijn ipod ineens niet meer of krijg de vrolijke melding op mijn ipod
er staat geen muziek op de ipod, deze kunt u aanscaffen via itunes, ja hallo lekker hoor

Zou het dan slimmer zijn om de ipod, tijdens bijwerken van fotos/muziek etc via itunes,al aan te sluiten op pc?

hoe doen jullie dat?
wat zou de winkel voor mij kunnen betekenen? hij doet het toch weer.......(bij mediamarkt gekocht)
kunnen ze misschien in de applewinkels mijn ipod controleren?

[ Voor 1% gewijzigd door markborgen op 22-08-2010 11:21 . Reden: winkel info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
wat zou de winkel voor mij kunnen betekenen? hij doet het toch weer.......(bij mediamarkt gekocht)
kunnen ze misschien in de applewinkels mijn ipod controleren?
Natuurlijk doet hij het weer, maar het gaat niet goed. Zal even een vergelijking maken;

Ik koop een nieuwe auto, maar de startmotor daarvan is kapot (vanuit de fabriek al). gevolg, ik moet hem aan laten duwen of een klap met een hamer op de startmotor geven. gevolg, de auto rijdt weer. Maar je ziet toch zelf wel in dat hij kapot is dan? Nou en zo lijkt dat ook met je Ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Twee vragen.

1. Gebruik je automatisch synchroniseren icm 2 computers waarvan 1 computer een lege muziekdatabase heeft?
2. Heb je het eens met een ander kabeltje / andere USB poort geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
net dan via itunes/help/diagnostische test uitvoeren ;de tests gedaan
alle tests uitgevoerd, voor alles geslaagd usbpoorten ook

op deze manier kan ik dus in de winkel ook niet bewijzen dat hij kapot is

1e keer sluit ik ipodje aan , synchroniseren/resevekopie maken >> geeft foutmelding kan niet naar ipod schrijven
2e keer ipodje uitgezet/aan/itunes start en alles gaat goed HE IK snap het niet meer.

denk dat ik mijn ipod dan maar gewoon uit moet gaan zetten of zo want dan gaat het goed(lekker simpel maar werkte wel)

bedankt voor meedenken, ga het een poosje proberen met dat aan/uit zetten laat ik nog wel effe weten hoe ofdat dat bevalt.

groeten.

[ Voor 17% gewijzigd door markborgen op 26-08-2010 15:49 . Reden: beter antwoord,probleem opgelost? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
[quote]90710 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:30:
Twee vragen.

1. Gebruik je automatisch synchroniseren icm 2 computers waarvan 1 computer een lege muziekdatabase heeft?
nee gebruik alleen op laptop

2. Heb je het eens met een ander kabeltje / andere USB poort geprobeert?
ja en de middelste werkt beste, moet tevens mijn zonealarmfirewall uitzetten tijdens herstellen, dat is oder controle, ander kabeltje heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markborgen
ja en nu ben ik boos 8)7 8)7 , koppel de ipod netjes af via itunes, trek de usbkabel eraf
zet ipod niet uit ofzo, kijk naar mijn muziek en.....

geen materiaal ,u kunt muziek downloaden via itunes,

toch maar eens naar de applewinkel binnenkort.

groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Weet iemand een China online winkel waar ze Ipod Touch 3G screen protectors hebben?
Dealextreme, Everbuying, Kaidomain, Popbuying en Focalpriice kan ik nix vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 24-08-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-05 19:05
maartend schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:31:
Weet iemand een China online winkel waar ze Ipod Touch 3G screen protectors hebben?
Dealextreme, Everbuying, Kaidomain, Popbuying en Focalpriice kan ik nix vinden.
FYI, iPod Touch 3G en 2G zijn qua uiterlijk en scherm hetzelfde, qua interne hardware verschillen de 32 en 64GB per generatie, maar de screenprotectors van de 2G passen prima op de 3G.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Wiethoofd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:36:
[...]

FYI, iPod Touch 3G en 2G zijn qua uiterlijk en scherm hetzelfde, qua interne hardware verschillen de 32 en 64GB per generatie, maar de screenprotectors van de 2G passen prima op de 3G.
Ik vroeg het juist, omdat ik bij DE las dat de 2G een kleiner scherm heeft.
Dus bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Hoe kan ik background processen op mijn ipod touch stoppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
clonedonkey schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:15:
Hoe kan ik background processen op mijn ipod touch stoppen ?
als hij gejailbreaked is via SBsettings en ik dacht backgrounder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303442

Krijg morgen of overmorgen een Ipod Touch bij m'n Imac. Maar de bijgeleverde oordopjes zijn zeker niet zo best? Kan ik dan alvast beter de Creative Labs EP-830 bestellen? Die krijgt wel goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-05 00:09
De bijgeleverde oordpjes zijn inderdaad niet echt goed. De ep-830 zijn wel een goede keuze, maar voor meer informatie over oordopjes kan je beter in Draagbare Mediaspelers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:45
Anoniem: 303442 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:00:
Krijg morgen of overmorgen een Ipod Touch bij m'n Imac. Maar de bijgeleverde oordopjes zijn zeker niet zo best? Kan ik dan alvast beter de Creative Labs EP-830 bestellen? Die krijgt wel goede reviews.
Die ipod dingen zijn niet geweldig maar die volumeknop/pause die op de draad zit, gebruik je elke dag. Ik zou iig kijken of je die functionaliteit bij een andere koptelefoon er ook bij krijgt.

Member of the Ukraine IT Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Vihaio schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:08:
De bijgeleverde oordpjes zijn inderdaad niet echt goed. De ep-830 zijn wel een goede keuze, maar voor meer informatie over oordopjes kan je beter in Draagbare Mediaspelers kijken.
En dan met name in dit topic;
Juweeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303442

Bedankt voor de tips:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
heb sinds gisteren een 3G 32GB aangeschaft. Dit omdat ik volgend jaar naar nepal ga en een MP3/game/internet dingetje wilde hebben. Man, wat is dit een leuk spelletje, totaal geen spijt van.
Hij moet wel JB'en, want ik moet zo lang mogelijk met de accu doen daar voor ik hem oplaad.
Maar dat is heel eenvoudig begreep ik.

En dan aan de kenners ; welke apps zijn onmisbaar? En nee, ik geef geen grenzen aan, ben echt benieuwd. Als ik het alsnog niet kan gebruiken, dan zie ik dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2022
MobileRSS, TweetDeck, iDaft, Buienradar, Tweakers natuurlijk, TVGiDS.tv, WIndows Live Messenger, DoodleJump, Speed Test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
catbread schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:18:
MobileRSS, TweetDeck, iDaft, Buienradar, Tweakers natuurlijk, TVGiDS.tv, WIndows Live Messenger, DoodleJump, Speed Test.
Tweakers heb ik al (logisch), en de rest gaat ik bekijken en sommige gebruiken.
Thnx

Anoniem: 268098

Ipod event is officieel op 1 september om 19.00 NL time.

Anoniem: 281955

nou wat voor ipod zou het worden? met syncen vanochtend gaf ie een foutmelding... Camera niet gevonden. oeps.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:41
Anoniem: 268098 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:24:
Ipod event is officieel op 1 september om 19.00 NL time.
Ik kijk er naar uit. Ik ga zeer waarschijnlijk mijn DS lite vervangen voor een iPod Touch. Ik gebruik hem zeer sporadisch en dan alleen maar voor muziek te spelen.

• hardware.tom
jip_86 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:31:
[...]

Ik kijk er naar uit. Ik ga zeer waarschijnlijk mijn DS lite vervangen voor een iPod Touch. Ik gebruik hem zeer sporadisch en dan alleen maar voor muziek te spelen.
Heb ik ook gedaan, nu lach ik mensen met een DS uit, wat een prutding is dat vergeleken met een iPod Touch zeg :P

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Door de regen is mijn iPod touch helemaal vochtig geworden. Heb hem gelijkt uitgezet, gedroogt voor een paar seconden onder de handen droger van de WC. Hij licht nu in een bak met pasta en siliconen gel in een gesloten zak. Nu hopen dat hij het vanavond weer doet (Dan heeft hij er 6 uur in gelegen) Iemand nog tips ?

-edit-
Heb nu een probleem
Het is :
1. Hij sluit niet goed af, en gaat daarom terug naar `zet uit` scherm
2. Hij gaat vanzelf weer aan

;(

-edit2-

Het lijkt opgelost, hij doet normaal. Nu hopen dat er binnen geen roest vormt etc, maar ben al blij dat hij het heeft overleeft.

[ Voor 32% gewijzigd door Cornelisjuh op 27-08-2010 07:48 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Net voor de nieuwe release is natuurlijk wel het meest vervelende moment om je iPod te laten overlijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Weet iemand van het bestaan af van een harshell voor de touch? Ik ga op reis en dat ding moet veilig in mijn rugzak zitten, dus de voorkant moet ook beschermd zijn.
Liefst bij een china-site.

Ik heb er nog geen gevonden, enkel 1 voor onderwater voor de Iphone, maar ik weet niet of die compatibel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171914

Dealextreme al geprobeert? Die hebben dat soort meuk vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

maartend schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:39:
Weet iemand van het bestaan af van een harshell voor de touch? Ik ga op reis en dat ding moet veilig in mijn rugzak zitten, dus de voorkant moet ook beschermd zijn.
Liefst bij een china-site.

Ik heb er nog geen gevonden, enkel 1 voor onderwater voor de Iphone, maar ik weet niet of die compatibel zijn.
No China, maar prijzen zijn niet hoog:
http://www.deipodspeciali...492/iPod-Bescherming.html

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 171914 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:47:
Dealextreme al geprobeert? Die hebben dat soort meuk vaak wel.
Sorry, vergeten te melden.

DX, Focal ed al helemaal doorgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zelfde spul haal ik goedkoper uit China, maar bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Merdendeel leer, dus te zacht voor in mijn rugzak of de voorkant is niet beschermd.

En ik heb die van 2,81 dollar al in mijn lijstje staan als ik echt niet kan vinden wat ik zoek.
Hij moet beschermd zitten in mijn rugzak.

[ Voor 14% gewijzigd door maartend op 29-08-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Wat is de beste iPod V3 8Gb Touch speaker ?

Ik zoek namelijk een goedkope speaker/dockspeaker waarbij de stroom niet van de iPod wordt gepakt. Een afstandbediening vind ik niet zo belangrijk. Onder de 60 euro zou wel nice zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door madmaxnl op 30-08-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik zoek 2 dingen voor de touch, maar kan ws in 1 programma zitten

Ik zoek een proggie om mijn gereden werkkilometers bij te houden.
En 1 om mijn gewerkte uren bij te houden.

Maar wel zo dat ik bijv. kan aangeven dat hij dat per maand moet optellen.
Had dat in Exell gedaan, maar heb nu dus een touch en wil het daarop gaan bijhouden.

En kent iemand dit ;
Touch_Screen_Panel_Digitizer_for_iPod_Touch_3rd

[ Voor 20% gewijzigd door maartend op 31-08-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
http://www.engadget.com/2010/09/01/ipod-touch-gets-revamped/
Ziek *O*
Eigenlijk gewoon een iPhone 4 voor 229 dollar, maar dan zonder telefoonfunctie :)
En, wat nog beter is, hij is volgende week al beschikbaar in de US, maar dan waarschijnlijk bijna meteen weer uitverkocht ;) Voor de rest ook nog wat nieuws over de nieuwe iPod Nano, die ook écht gaaf is, snij een iPod Touch in vier stukken, en voilà, je hebt vier iPod Nano's ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Het is inderdaad een goedkope iPhone, echt een vet dingetje maar als je al een iPhone hebt dan heb je daar niets meer aan tenzij je natuurlijk een echte gadget freak bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-04 23:10
benieuwd wanneer die in NL beschikbaar is, net een pre-order gedaan op de NL webshop van Apple

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Weet iemand of het updaten van het OS op een iPod Touch via iTunes moet? Of kan het ook los van een computer...

Ga binnenkort misschien op reis en aangezien ik niet voor 20 euro per maand bel is een iPhone niet ideaal dus dacht ik er aan om een iTouch te kopen, maar dan ga ik niet mijn computer meezeulen.

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:47
De 8Gb versie is nu dus wel gewoon hardwarematig gelijk aan de 32/64 Gb versie? Anderzijds vind ik het nogal een verschil, kwa prijs heb ik nu zoiets van: ik ga wel voor 8, maar ik wil achteraf ook niet zo zitten van, had ik maar doorgespaard voor wat meer geheugen, want 8gb tegenover 32 is nogal een verschil ofc. :P

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik krijg op mijn huidige iPod touch de 8Gb nog niet eens vol, ik zit op 20%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
simlock schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:27:
Weet iemand of het updaten van het OS op een iPod Touch via iTunes moet? Of kan het ook los van een computer...

Ga binnenkort misschien op reis en aangezien ik niet voor 20 euro per maand bel is een iPhone niet ideaal dus dacht ik er aan om een iTouch te kopen, maar dan ga ik niet mijn computer meezeulen.
daar heb je een computer bij nodig, maar waarom zou je als je op reis ben het OS willen updaten.
neem aan dat je toch ook weer een keer terug kom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 22:34
weet iemand hoe het zit met de front facin rear camera van de ipod? hij zou namelijk kunnen filmen in 1280x1024, en fotos maken in 960x720. dat kan toch eigenlijk niet kloppen? waarom zou de fotoreslolutie lager zijn dan de film resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

De FCc in Amerika heeft hem ( de nieuwe ITouch) al uit elkaar gehaald om alles grondig te onderzoeken alvorens goedkeuring te geven...

Hier de foto's :

http://www.engadget.com/p...-touch-2010-fcc-teardown/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 234657 op 03-09-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339445

Even een vraag wat zijn jullie ervaringen over de software update van de ipod touch ?
Ik druk nu nog steeds op annuleren als ik de ipod sync omdat ik hier en daar geen goede dingen hoor over de update,maar wil graag weten wat jullie er met zijn allen van vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

pimjai schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:51:
weet iemand hoe het zit met de front facin rear camera van de ipod? hij zou namelijk kunnen filmen in 1280x1024, en fotos maken in 960x720. dat kan toch eigenlijk niet kloppen? waarom zou de fotoreslolutie lager zijn dan de film resolutie?
Filmen is 720p, dus zal wel andersom zijn. Hoewel ik denk dat foto's nog wel een hogere resolutie zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
is inderdaad een typo van mij, hij zou kunnen filmen in 1280x720 wat dus 720P is. maar volgens de apple site is de resolutie van fotos dan nog steeds lager, daar staat namelijk het volgende:

Video recording, HD (720p) up to 30 frames per second with audio; still photos (960x720) with back camera

dus, waarom zou hij filmen in een hogere resolutie dan dat hij fotos maakt? normaal gesproken is het volgens mij andersom.
Anoniem: 339445 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:45:
Even een vraag wat zijn jullie ervaringen over de software update van de ipod touch ?
Ik druk nu nog steeds op annuleren als ik de ipod sync omdat ik hier en daar geen goede dingen hoor over de update,maar wil graag weten wat jullie er met zijn allen van vinden .
als je de 3de generatie ipod hebt hoef je je volgens mij nergens druk om te maken. als je een oudere hebt, zou ik even wachten met updaten tot ios4.1 die komende woensdag te downloaden is.

[ Voor 41% gewijzigd door pimjai op 04-09-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Laatst online: 03-08-2024
pimjai schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 09:08:
is inderdaad een typo van mij, hij zou kunnen filmen in 1280x720 wat dus 720P is. maar volgens de apple site is de resolutie van fotos dan nog steeds lager, daar staat namelijk het volgende:

Video recording, HD (720p) up to 30 frames per second with audio; still photos (960x720) with back camera

dus, waarom zou hij filmen in een hogere resolutie dan dat hij fotos maakt? normaal gesproken is het volgens mij andersom.

[...]

als je de 3de generatie ipod hebt hoef je je volgens mij nergens druk om te maken. als je een oudere hebt, zou ik even wachten met updaten tot ios4.1 die komende woensdag te downloaden is.
In allebei de gevallen is het dus 720P, dat geeft alleen de vertikale resolutie aan en mag HD genoemd worden, het zal dus voor zowel foto als video hetzelfde zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
ok, bedankt, dat is dan duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
simlock schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:27:

Ja, je hebt iTunes nodig. Apple ondersteunt OTA-updates niet, of doet er in ieder geval niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
waar blijft eigenlijk de update van de startpost ivm de Touch 4G? :-) voor velen wel interessant denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Dat kan beter in het nieuwe topic lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
is nog niet gestart toch of heb ik dr overheen gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Nee, maar bij 1000 replies kan er een nieuw deel gestart worden, en dit lijkt me daar wel een geschikt moment voor, met die nieuwe iPod Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:57
Een nieuw deel komt eraan :).

[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 04-09-2010 17:43 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
weet je al wanneer? aangezien we het graag over de nieuwe ipod gaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Weet niet of het al bekend was maar waarschijnlijk de release date:

Bol.com

Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 13.09.2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
zou wel kunnen kloppen, volgens de apple site wordt die van mij tussen de 10 en de 15e geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
volgens dynabyte krijg ik mijne de 10de al, bol.com is dus wat trager

[ Voor 23% gewijzigd door pimjai op 04-09-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik hoop em ook de 10e te hebben.. heb eigenlijk geen ervaringen met bestellen via apple site zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
We zullen zien. Ik heb gelijk na de presentatie besteld. Hopelijk zit ik een beetje vooraan dan :p

[ Voor 10% gewijzigd door jip_86 op 05-09-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
@jip, heb ik ook gedaan, de mijne was voor 9uur besteld en betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
crazylegs schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 18:08:
weet je al wanneer? aangezien we het graag over de nieuwe ipod gaan hebben?
Zeer snel, ik werk er nu aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:36
Apple heeft mij verteld dat ik mijne krijg tussen de 10e en 15e, hoop dat mijn invisibleshield er tegen die tijd ook al is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Marijn100 schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:33:
Apple heeft mij verteld dat ik mijne krijg tussen de 10e en 15e, hoop dat mijn invisibleshield er tegen die tijd ook al is. :)
Is wel fijn ja ;)
Maar mijn ervaring is dat alleen de achterkant echt krast, en de rest wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
[iPod Touch]Ervaringen en Discussie - Deel 8
Nieuw deel *O*
Nog niet helemaal af, dat klopt, morgen doe ik de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:57
Dan mag deze dicht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook iPods, iPhones & iTunes Beleid.