bedankt voor de reacties.
effe stukje copy-paste uit mijn eerste topic op blz 16 van dit forum
zo is het begonnen
31-10-2009- vandaag dan een ipodtouch 32gb V3 gehaald, itunes laatste versie geinstalleerd op vista pc,niet gesynchroniseerd, account aangemaakt,alles ok.
ipod van pc afgehaald, effe gespeeld, ipod weer aangesloten, itunes start op, herkent ipod,krijg melding;
nieuwe software versie 3.1.1, deze erop gezet, gevolg ipod reageert niet meer?
kan niet herstellen want ik had nog niet een backup gemaakt.!!!!
toen mede dankzij input vh forum de zaak op een andere pc met xp !! toch weer aan de praat gekregen.
ging verder een tijd goed.
daarna vrijwel bij iedere update die de meeste wel voorbij hebben zien komen liep het niet lekker.
of er is een nieuwe versie van tunes of het is de OS update van 3.1.1 naar 3.1.2naar 3.1.3 naar 4.0 naar 4.0.2
behalve dan de 4.0 toen ging het goed.
misschien doe ik iets niet goed?
als ik nieuwe muziek op itunes zet en daarna mijn ipod synchroniseer loopt het ook niet lekker.
dat wil zeggen dat ik dan dus de boel soms weer moet herstellen.
of itunes herkent mijn ipod ineens niet meer of krijg de vrolijke melding op mijn ipod
er staat geen muziek op de ipod, deze kunt u aanscaffen via itunes, ja hallo lekker hoor
Zou het dan slimmer zijn om de ipod, tijdens bijwerken van fotos/muziek etc via itunes,al aan te sluiten op pc?
hoe doen jullie dat?
wat zou de winkel voor mij kunnen betekenen? hij doet het toch weer.......(bij mediamarkt gekocht)
kunnen ze misschien in de applewinkels mijn ipod controleren?
[
Voor 1% gewijzigd door
markborgen op 22-08-2010 11:21
. Reden: winkel info toegevoegd ]