Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
KingKoning schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:05:
De percentage meter is volgens mij alleen mogelijk via een jailbreak. Via cydia is een applicatie te vinden. Er waren geruchten dat het in 3.0 ingebouwd zou zijn maar dit is volgens mij niet gebeurd..
Ik heb het even uitgezocht en het zit zo:

Afbeeldingslocatie: https://files.getdropbox.com/u/668991/percentage-meter.jpg
quote: Official Apple website
The battery icon in the upper-right corner shows the battery level or charging status. You can also display the percentage of the battery charge (iPhone 3G S only).
Bron: http://www.apple.com/ipho...sics.charging-the-battery

De percentage-meter is dus alleen mogelijk op de iPhone 3GS of een jailbroken iPhone (incl left-overs uit eerdere jailbreak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
ah zo zit het dus. Raar verhaal. Op de 3G is het mogelijk met een jailbreak. Vervolgens denk je Apple vind het gewoon niet boeiend genoeg om het in 3.0 te hangen en dan zit het wel in de 3GS. In principe toch een klein software dingetje wat ze zo hadden kunnen aanpassen.

Niet dat ik er nou wakker van lig, maar ik vind het wel weer apart van Apple.

Ik neem niet aan dat ze gaan adverteren met een batterij-percentage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

Vreemd ik heb gewoon een percentage ernaast staan? Geen jailbreak (is nog niet uit) en geen 3G S :?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Snippertje schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:52:
Vreemd ik heb gewoon een percentage ernaast staan? Geen jailbreak (is nog niet uit) en geen 3G S :?
zoals al echt 100en keren gezegd, je tel was gejailbreaked VOOR 3.0, en het percentage wat je ziet is een "leftover" van je vorige jailbreak.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Snippertje schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:52:
kan het ook geen 'left-over' van een eerdere jailbreak zijn? Daar heb ik sommige al eerder over zien posten, die vorige week al 3.0GM hadden draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
KingKoning schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:56:
[...]

kan het ook geen 'left-over' van een eerdere jailbreak zijn? Daar heb ik sommige al eerder over zien posten, die vorige week al 3.0GM hadden draaien.
Klopt, dat kan ook inderdaad. Want dan blijft die pct meter gewoon staan. :)
Vind het wel zeer jammer dat die percentage meter niet beschikbaar gesteld wordt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 19:46

Snippertje

Light up your life

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:55:
[...]

zoals al echt 100en keren gezegd, je tel was gejailbreaked VOOR 3.0, en het percentage wat je ziet is een "leftover" van je vorige jailbreak.
Dan blijft het alsnog vreemd aangezien ik mijn telefoon helemaal heb gestored. Wel leuk dat hij dat kennelijk onthoud. Dat wist ik niet.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Snippertje schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:13:
[...]

Dan blijft het alsnog vreemd aangezien ik mijn telefoon helemaal heb gestored. Wel leuk dat hij dat kennelijk onthoud. Dat wist ik niet.
Maar je hebt waarschijnlijk de backup (dus je contacten etc, maar ook je instellingen) terug gezet, en daarin staat de 'procent-optie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
JanvdVeer schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:46:
[...]

Hoe krijg jij die percentage meter daar? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb zelf ook Hi, waarbij tethering + MMS werkt, maar die percentage meter dus niet. 8)7

Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
Iemand nog tips?
nou in het kader van je tips: het kan dus via een omweg :P

terug naar 2.2.1 -> jailbreaken -> cydia applicatie voor percentage instellen -> restoren -> backup van instellingen ed van na jalibreak -> updaten naar 3.0

beetje veel werk, wachten op 3.0 jailbreak kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:55:
[...]

Hoe kan dit nu :?
Bij de jailbreak in 2.2.1 (met SBSettings) was die teller in de plaats van je icoontje, nu staat hij erlangs met een procent-teken ervoor in 3.0, zou me verwonderen dat dat een leftover is!
Maarja ik heb de rest van dit thread niet gelezen dus sorry als je al een verklaring gezegd hebt :)
EDIT: je hebt blijkbaar gelijk maar ik vind het toch maar vreemd

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:11

MsG

Forumzwerver

Beetje triest dat Apple dit kunstmatig exclusief houdt. Als het nou een boeiende feature was waar een koop afhangt, maar zoiets triviaals. Denk dat het ooit nog wel voor de 3G komt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Mensen,

Zat even te kijken of ik met de software 3.0 nu ook een MMS kan sturen. En ik kwam er zo snel niet achter hoe dat precies moest. Dus heb ik dat even opgezocht (hier). Maar op de een of andere manier werkt dat helemaal niet op mijn iphone. Ik heb zowel geen fototoestel naar het veld waar ik de sms/mms typ als niet de mogelijkheid om MMS aan of uit te zetten bij Settings > Messages!
Heeft iemand anders dit ook? Hoe kan dit?
Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Sinds de update van 3.0 .. mijn sms woordenboek pakt ie niet meer. bij de vorige wel. als ik het woordje ik of en invulde. dan drukte ik bijv. alleen de i of de e. dan herkent ie automatisch ik en.. en. bij 3.0 doet ie dat niet. hij herkent bijna niks. hoe is dit mogelijk? is der een optie waar je dat aan kan vinken? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Canerooo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:10:
Sinds de update van 3.0 .. mijn sms woordenboek pakt ie niet meer. bij de vorige wel. als ik het woordje ik of en invulde. dan drukte ik bijv. alleen de i of de e. dan herkent ie automatisch ik en.. en. bij 3.0 doet ie dat niet. hij herkent bijna niks. hoe is dit mogelijk? is der een optie waar je dat aan kan vinken? :(
Je "T9" leert, gewoon even 2 weken sms'en en je eigen woorden gewoon invullen en je hebt je woorden weer terug.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josverweij
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
DarkTemple schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:02:
IK heb 3.0 er ook op gezet, werkt verder prima, maar bluetooth moet toch nu met allerlei apparaten werken?

Ik heb hier 3 bluetooth devices en de iphone vindt er niet 1. Hij blijft maar zoeken, (blijft ronddraaien achter apparaten)

Ik kan wel vanaf een ander device de iphone zien, maar kan niet pairen...

Meer mensen met problemen/oplossingen?
Jep, hier exact hetzelfde probleem. Het werkte tot afgelopen weekend, daarna niet meer. Heb iPhone hersteld en ook voordat back-up is teruggezet vindt ie geen enkel apparaat meer, geen laptops, andere telefoons, helemaal niks. Erg vervelend, je zou haast denken aan een hardwarematig defect, maar opvallend dat het pas sinds OS 3.0 is. :/

iPhone is overigens wel zichtbaar vanaf andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemds in de zoekfunctie ontdekt.....
Ik typ daar de naam van mijn vriendin in en druk op zoek.
Ik krijg dan vervolgens naast contactgegevens en agenda-punten ook ALLE emails te zien die ik haar verstuurd heb, ontvangen heb van haar of waar haar naam in voorkomt. Dus vanaf half juli vorig jaar!
En dat zijn mailtjes die gestuurd zijn via mijn @home account en die ik lang verwijderd heb uit mijn inbox, verzonden items én prullenbak. Rara hoe kan dat?
Zou de Iphone stiekem toch alles bewaren? Als ik bv "marktplaats" intyp bij zoeken, dan krijg ik ook weer emails van advertenties te zien die al lang en breed verwijderd zijn.
Schiet mij maar lek.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Murderer schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:46:
Zoals jullie wel weten is er zo'n autocorrection functie op de iphone voor bij het smsen. Deze functie leert ook bij dus slaat ook woorden op die je weel gebruikt. Nou heeft hij bij mij opeens de irritante functie geleerd dat als ik een 'X' sms hij dat automatisch verbetert tot 's. Aangezien ik nogal vaak alleen een X wil typen, is dit nogal frustrerend. Iemand een idee hoe dit aan te passen? Dus zeg maar een mogelijkheid om het SMS woordenboek aan te passen?
Hoor het graag. Alvast bedankt.
Makkelijkst: neem in je Address Book een extra contact (bij mij heet die -autocorrect - zie nu dat 3.0 die niet apart sorteert maar gewoon onder de A) op met daarin de woorden die je de iPhone wilt 'leren'.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:14:
Mijn batterij lijkt langer mee te gaan sinds ik afgelopen woensdag 3.0 er op heb staan, of
is dit suggestie van mijn kant?
Recordtijd battery sinds overgestapt naar os 3.0: gebruik 9:04 uur, en standbye 1 dag en 9 uur.

Moest hem voor de update 2x per dag laden, meestal 4 uur gebruik, en standbye 7 uur.

Go OS 3.0 & steve Job s, de Syrische brein achter de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:26:
[...]

Recordtijd battery sinds overgestapt naar os 3.0: gebruik 9:04 uur, en standbye 1 dag en 9 uur.

Moest hem voor de update 2x per dag laden, meestal 4 uur gebruik, en standbye 7 uur.

Go OS 3.0 & steve Job s, de Syrische brein achter de iPhone
Ik heb ook het idee dat mijn iPhone van verder moet komen als ik hem wil unlocken. Het duurt langer dan voorheen voordat ik de slider te zien krijg. Maar verder is de batterijtijd bij mij ongeveer gelijk gebleven, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diddle schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:29:
[...]

Ik heb ook het idee dat mijn iPhone van verder moet komen als ik hem wil unlocken. Het duurt langer dan voorheen voordat ik de slider te zien krijg. Maar verder is de batterijtijd bij mij ongeveer gelijk gebleven, geloof ik.
Onze batterijen verschillen dan, misschien op de wijze waarop ze zijn opgeladen en ontladen. Ik heb een goede website gevonden met praktische tips voor het maximum in goede staat houden van batterijen:

http://buchmann.ca/faq.asp

hierin staat werkelijk alles over accu en batterijen om ze in een op en top conditie te behouden. Dit zal het wel verklaren, het werkt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Over het Bluetooth-device verhaal: Ik had ook een ronddraaiend rondje achter mijn carkit, bleef maar ronddraaien. Toen ik op de naam klikte stond er bij 'verbinding annuleren' of 'ontkoppelen' ofzo, dat terwijl mijn carkit helemaal niet gekoppeld was..? Anyway, toen ik het ontkoppelen annuleerde koppelde hij ineens wél.

Ofwel: probeer eens op de naam te klikken en dan op annuleren, misschien koppelt hij dan wel aan.

Over het toetsenbord: viel mij inderdaad ook al op dat ik mijn naam nu beter type (eerst stond er altijd wilders i.p.v. Wilfred :S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Vandaag een 32GB Black gehaald hier in .ca. Mijn eerste iPhone.
Mooi spul :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 00:36:
[...]

Onze batterijen verschillen dan, misschien op de wijze waarop ze zijn opgeladen en ontladen. Ik heb een goede website gevonden met praktische tips voor het maximum in goede staat houden van batterijen:

http://buchmann.ca/faq.asp

hierin staat werkelijk alles over accu en batterijen om ze in een op en top conditie te behouden. Dit zal het wel verklaren, het werkt echt.
Het kan ook komen door ons verschillende gebruik van onze iPhone.

Ik laad hem eens per drie dagen op, ik gebruik hem dus een stuk minder actief dan jij. En de accu in dergelijke topconditie houden is voor mij onzinnig. Ik houd rekening met een paar dingen, maar aangezien ik hem maar eens per 3 dagen op hoef te laden en ik na maximaal 3 jaar mijn iPhone toch vervang door een nieuwe, laad ik het ding niet eens 400 keer op in zijn leven. En die 80% capaciteit die over is na 400 charges, vind ik goed genoeg. Als je het ding elke dag zo lang mogelijk werkend moet hebben, prima, maar ik heb absoluut geen reden om spastisch te doen over de conditie van mijn accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Zijn er meer mensen teleurgesteld over de fotokwaliteit van de 3GS? Of kijk ik bij de verkeerde flickr persoon die niet kan fotograferen? Ik wil misschien upgraden van de 2G naar de nieuwste 3GS, maar dan moet de camera wel wat verbeterd zijn.

/edit: zijn er trouwens al wat filmpjes gespot gemaakt met de 3GS?

[ Voor 9% gewijzigd door zonoskar op 20-06-2009 09:44 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

zonoskar schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 09:42:
Zijn er meer mensen teleurgesteld over de fotokwaliteit van de 3GS? Of kijk ik bij de verkeerde flickr persoon die niet kan fotograferen? Ik wil misschien upgraden van de 2G naar de nieuwste 3GS, maar dan moet de camera wel wat verbeterd zijn.

Mwah, ik vind het niet echt tegenvallen hoor. Heb hier wel een filmpje gevonden gemaakt met een iPhone 3GS

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@ cv8x: Had je die zelf gevonden of simpel gelinked van:
CLB schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:35:
En de filmkwaliteit is wel 'n pareltje:
[video]
EDIT @ Hieronder: Maakt niks :)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 20-06-2009 10:46 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

CLB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 10:37:
[...]

@ cv8x: Had je die zelf gevonden of simpel gelinked van:

[...]
Sorry, had niet gezien dat jij die al gepost had. En om eerlijk te zijn: zelf gevonden, vanochtend even gezocht op youtube. Blijft wel een mooi filmpje!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een iphone besteld in de veronderstelling dat ik er TV op kon kijken. Nu ga ik er steeds meer aan twijfelen of dat wel kan. Weet iemand wat de mogelijkheden zijn om Live Tv te kunnen kijken, moet het eventueel via een andere operator dan Tmobile? Kan de Iphone het uberhaupt wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geschikte toestellen:

LG Renoir KC910
LG Secret KF750
LG Viewty KU990
MDA Compact IV*
MDA Touch Plus
MDA Vario III*
MDA Vario IV
Nokia 6120
Nokia 6220
Nokia 6650
Nokia E51
Nokia E66
Nokia E71
Nokia N78
Nokia N79
Nokia N82
Nokia N95
Nokia N95 8 GB
Nokia N96
Samsung F480
Samsung G800
Samsung Omnia i900
Samsung Pixon M8800
Samsung Soul U900
Samsung Soul B U800
Sony Ericsson C902
Sony Ericsson C905
Sony Ericsson K770i
Sony Ericsson K800i
Sony Ericsson W595
Sony Ericsson W880i
Sony Ericsson Xperia X1 (gebruik Internet Explorer browser)

Denk dus niet dat het kan aangezien de 3G er ook niet tussen staat.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 16-09 16:43
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:49:
Ik heb gisteren een iphone besteld in de veronderstelling dat ik er TV op kon kijken. Nu ga ik er steeds meer aan twijfelen of dat wel kan. Weet iemand wat de mogelijkheden zijn om Live Tv te kunnen kijken, moet het eventueel via een andere operator dan Tmobile? Kan de Iphone het uberhaupt wel aan?
Als iemand er een programma voor maakt en er een dienst voor begint kan hij het aan. Bij mijn weten is dit echter nog niet gebeurt. Er is wel en of ander slingbox programma zodat je vanuit thuis tv naar je iphone kunt streamen maar dat kost knaken.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:49:
Nee, dat kan niet. De iPhone heeft geen DVB ontvanger die nodig is om live tv te kunnen kijken. Geen idee of het op een andere manier wel kan, maar voor live heb je DVB nodig. Of iemand moet iets uitvinden (iPhone app) waarmee een DVB stream omgezet wordt in een stream die de iPhone snapt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Nee, dat kan niet. De iPhone heeft geen DVB ontvanger die nodig is om live tv te kunnen kijken. Geen idee of het op een andere manier wel kan, maar voor live heb je DVB nodig.
Er zijn ook providers die het als datastroom aanbieden. Maar dat werkt niet op de iPhone. Ik denk dat dat komt vanwege ontbrekende codecs. Je kan wel een Slingbox gebruiken om het te streamen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Ik heb een probleem: m'n geluid gaat soms spontaan over in koptelefoon modus. Als ik dan m'n koptelefoon aansluit, hoor ik het. Trek ik m'n koptelefoon eruit, dan blijft de telefoon in koptelefoon modus.

Vanalles al geprobeerd:
* koptelefoon in, uit, in, uit, etc.
* Talloze reboots en harde resets
* volledige whipe van telefoon
* schoonmaken van de female jack in de iPhone

Niets schijnt te helpen. Hij springt soms vanzelf ineens weer over naar de normale speaker zonder dat ik er iets aan doe. Soms helpt het koptelefoon erin doen en eruit trekken wel, meestal echter niet.

Ten einde raad. Ik kan 'm opsturen ter reparatie, maar dan ben ik 'm 3 tot 7 weken kwijt, dus dat doe ik liever niet. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:00:
[...]

Er zijn ook providers die het als datastroom aanbieden. Maar dat werkt niet op de iPhone. Ik denk dat dat komt vanwege ontbrekende codecs. Je kan wel een Slingbox gebruiken om het te streamen :).
Vodafone heeft een abonnement voor 5 Euro waarbij je onbepertkt tv kunt kijken, streaming over 3G dus zonder DVB ontvanger. De vodafone medewerker gaf aan dat een Iphone het ook aan zou moeten kunnen, in dat geval zou ik voor een simlock vrije Iphone moeten gaan. iemand ervaring met deze combi (vodafone - iphone)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:23:
[...]

Vodafone heeft een abonnement voor 5 Euro waarbij je onbepertkt tv kunt kijken, streaming over 3G dus zonder DVB ontvanger. De vodafone medewerker gaf aan dat een Iphone het ook aan zou moeten kunnen, in dat geval zou ik voor een simlock vrije Iphone moeten gaan. iemand ervaring met deze combi (vodafone - iphone)?
Daar heb je de speciale Vodafone Super Sim voor. Met internetsnelheid van 3,6 Mbps.

Meer daarover: [iPhone 3G S] Provider & Abonnementen - deel 7

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 20-06-2009 12:31 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Of een normale sim only als je er niet 2 jaar aan vast wil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag tot de vervelde conclusie gekomen dat het beluisteren van internetradio via nederland.fm (via WiFi) niet meer werkt. Het Apple dockingstation heb ik aangelosten op mn stereo en luisterde via de iphone dan naar verschillende radio zenders; werkte tot voor de update perfect!

De site nederland.fm opent wel nog maar zodra ik op een zender klik gebeurd er niets meer.

Meer mensen dit al ondervonden... :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Saegos schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:06:
Ik heb een probleem: m'n geluid gaat soms spontaan over in koptelefoon modus. Als ik dan m'n koptelefoon aansluit, hoor ik het. Trek ik m'n koptelefoon eruit, dan blijft de telefoon in koptelefoon modus.

Vanalles al geprobeerd:
* koptelefoon in, uit, in, uit, etc.
* Talloze reboots en harde resets
* volledige whipe van telefoon
* schoonmaken van de female jack in de iPhone

Niets schijnt te helpen. Hij springt soms vanzelf ineens weer over naar de normale speaker zonder dat ik er iets aan doe. Soms helpt het koptelefoon erin doen en eruit trekken wel, meestal echter niet.

Ten einde raad. Ik kan 'm opsturen ter reparatie, maar dan ben ik 'm 3 tot 7 weken kwijt, dus dat doe ik liever niet. Iemand nog tips?
Waar? M'n macbook heb ik moeten terugbrengen naar de Macstore. Het zou 3 weken gaan duren ongeveer maar ik kon 'em na 3 dagen alweer ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:39
Sindskort heb ik dat mijn headset het niet meer doet. Ik gebruik gewoon de originele die erbij is geleverd. Ik kan nog wel muziek luisteren, maar het knopje/mic is niet meer werkend. Gesprekken opnemen werkt niet, mensen horen met niet meer door de headset en ik kan geen muziek meer skippen/ play pause doen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:40:
Vandaag tot de vervelde conclusie gekomen dat het beluisteren van internetradio via nederland.fm (via WiFi) niet meer werkt. Het Apple dockingstation heb ik aangelosten op mn stereo en luisterde via de iphone dan naar verschillende radio zenders; werkte tot voor de update perfect!

De site nederland.fm opent wel nog maar zodra ik op een zender klik gebeurd er niets meer.

bij mij werkt het nog gewoon...

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

gomaster schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:14:
Sindskort heb ik dat mijn headset het niet meer doet. Ik gebruik gewoon de originele die erbij is geleverd. Ik kan nog wel muziek luisteren, maar het knopje/mic is niet meer werkend. Gesprekken opnemen werkt niet, mensen horen met niet meer door de headset en ik kan geen muziek meer skippen/ play pause doen. Iemand een idee?
Bij mij doet allen de microfoon het niet meer. Ben er nog niet achter wat het precies is want hij doet het soms wel. Knopje werkt nog prima.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

Royz

Kleurenblind!!

iemand al HeyWay geprobeerd? wel een vette app :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Iemand een idee of de 3g ontvangst met de iPhone 3GS verbeterd is ten opzichte van de iPhone 3G? Is dit hardwarematig nog veranderd?

En iemand al ervaringen of het bereik met het 3G netwerk beter is geworden sinds de OS3.0 software?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Reinigingsdoek schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:44:
[...]

Waar? M'n macbook heb ik moeten terugbrengen naar de Macstore. Het zou 3 weken gaan duren ongeveer maar ik kon 'em na 3 dagen alweer ophalen.
Bij mn verzekering. Maar zal eens langs de macstore gaan, misschien dat zij er ook iets mee kunnen. Als iemand anders weet hoe je m'n probleem (zie post hierboven) oplost met dat je enkel geluid via je koptelefoon krijgt en niet meer via je oorspeaker, hoor ik 't graag!

gaat dus hierom:

Afbeeldingslocatie: http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/TS1630/TS1630_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In 3.0 hebben ze een feature gesloopt waar ik veel gebruik van maakte.
Normaal heb ik dubbelklikken op home ingesteld dat hij naar de telefoon gaat. Tijdens het afspelen van muziek kreeg je eerder altijd de muziekspeler te zien. Ook als het toestel gelokt was. Nu werkt dat blijkbaar niet meer als het toestel gelockt is of als je geen applicatie open hebt. Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
Shiver23 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:02:
Normaal heb ik dubbelklikken op home ingesteld dat hij naar de telefoon gaat. Tijdens het afspelen van muziek kreeg je eerder altijd de muziekspeler te zien. Ook als het toestel gelokt was. Nu werkt dat blijkbaar niet meer als het toestel gelockt is of als je geen applicatie open hebt. Waarom?
Bij mij werkt het nog als vanouds...

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:47:
[...]

Bij mij doet allen de microfoon het niet meer. Ben er nog niet achter wat het precies is want hij doet het soms wel. Knopje werkt nog prima.
gomaster schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:14:
Ik had laatst ook wat problemen met de afstandsbediening, terwijl de oordopjes verder prima werkten. Er zat toen een klein beetje vuil in de ingang. Kortom, probeer de ingang echt goed schoon te maken. Bij mij hielp uiteindelijk zo'n tandenragertje :)
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:40:

Nederland.fm werkt hier nog steeds prima. Ik gebruik het regelmatig. Daarbij werkt het nu ook weer op de achtergrond (bij alles behalve browsen). Dat is wel fijn. Het was bij mij ergens na een 2.x.x update weggevallen.
Shiver23 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:02:
Kijk eens onder instellingen --> algemeen --> thuisknop. Waarschijnlijk staat de slider daar uit bij iPod-knoppen. Die moet aan staan, anders krijg je idd geen iPod-controls.

[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 20-06-2009 17:40 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit de wat uitgebreidere tests van Anandtech blijkt dat de iPhone 3G S inderdaad een stuk sneller is, vooral bij internetten:

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/7576/iphone3gsbenchmarks1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/134/iphone3gsbenchmarks2.jpg

Verder is dit nog een aardige vergelijking tussen de iPhone 3G en de iPhone 3G S op Youtube:

Tot slot heeft iLounge nog een uitgebreide fotoset op Flickr gezet en nog tien interessante weetjes over de iPhone 3G S.

Edit: Dit had bij de vorige post toegevoegd moeten worden, nouja...

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 20-06-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Hierboven wordt gesproken over radio luisteren via je iPhone. Ik luister graag naar Q-Music en via hun site heb ik een bestand gedownload voor iTunes wat als het ware live muziek afspeelt. Het werkt ideaal omdat het in de lijst van nummers staat bij iTunes. Kan ik dat bestandje op de iPhone zetten en via de iPod mode gewoon afspelen? (natuurlijk wel als internet aan staat) of werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Het lijkt wel of het scherm van de 3GS veel helderder is dan de 3G (nav dat vergelijkingsfilmpje op youtube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Merde! Ik had voorheen autolock altijd op never staan. Ik bepaal zelf wanneer het ding locked. Als hij bijvoorbeeld in de dock in de auto staat, is het irritant als het scherm uit gaat. En hem locken/in standby zetten na gebruik is een tweede natuur geworden. Doe ik net een upgrade naar 3.0, is het maximum 5 minuten geworden, en "Never" is verdwenen? :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
UltraSub schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:18:
Merde! Ik had voorheen autolock altijd op never staan. Ik bepaal zelf wanneer het ding locked. Als hij bijvoorbeeld in de dock in de auto staat, is het irritant als het scherm uit gaat. En hem locken/in standby zetten na gebruik is een tweede natuur geworden. Doe ik net een upgrade naar 3.0, is het maximum 5 minuten geworden, en "Never" is verdwenen? :? :(
Dan weet ik niet waar jij kijkt:
Instellingen > Algemeen > Automatisch slot geeft bij mij het volgende:
iPhone 3.0 autolock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 16-09 23:23
Na een N96 en een Xperia X1 heb ik dan eindelijk een telefoon gevonden die wel werkt!

Vanmiddag de Iphone 3G[S] gekocht bij iphonemonster.nl Zo te zien uit Italie maar wat maakt het uit
als er alle talen in zitten :)

Ook tethering en MMS werkt via KPN..

Ik ben blij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo die accu gaat sinds 3.0 echt een stuk meer mee zeg, dat is echt best wel duidelijk :o
Sta nu op 3 dagen standby en 3 uur gebruik. Dat haalde 2.x echt niet :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Atlas schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:26:
Zo die accu gaat sinds 3.0 echt een stuk meer mee zeg, dat is echt best wel duidelijk :o
Bij mij wel hoor. Ik heb ook wel 5 of 6 dagen standby gehad.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Atlas schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:26:
Apart, mijn (2G) iPhone gaat sinds de update een stuk minder lang mee heb ik het idee.
Gisterochtend heeft ie de hele nacht opgeladen tot half acht 's ochtends, zonder er veel mee te doen viel ie om half vijf 's middags uit. Vandaag heeft ie het iets langer uitgehouden maar hij geeft nu weer aan dat ie nog maar 10% over heeft. Hij checkt om het kwartier naar email maar verder doe geen lange 3D games e.d..
Een spelletje wat ik wel leuk vind om af en toe te doen gaat ontzettend schokkerig sinds 3.0. Ik hoop dat dit met een update van dat spel opgelost kan worden want nu is het haast niet te doen.

Wat ik wel leuk vind, los van 3.0, is dat Sirius XM eindelijk met een iPhone app is gekomen om XM Sattelite radio op je iPhone te luisteren. Dus nu kan ik ook in de auto luisteren :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diddle schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 03:50:
[...]

Het kan ook komen door ons verschillende gebruik van onze iPhone.

Ik laad hem eens per drie dagen op, ik gebruik hem dus een stuk minder actief dan jij. En de accu in dergelijke topconditie houden is voor mij onzinnig. Ik houd rekening met een paar dingen, maar aangezien ik hem maar eens per 3 dagen op hoef te laden en ik na maximaal 3 jaar mijn iPhone toch vervang door een nieuwe, laad ik het ding niet eens 400 keer op in zijn leven. En die 80% capaciteit die over is na 400 charges, vind ik goed genoeg. Als je het ding elke dag zo lang mogelijk werkend moet hebben, prima, maar ik heb absoluut geen reden om spastisch te doen over de conditie van mijn accu.
Ik stress mijn iPhone 2 the max, zodra ik thuis kom isdie fulltime op WiFi, aan de HU school ook. Mp3 iPod hangt ook 70% van de tijd om mijn oren, ook al luister ik niet.

Betreft het spastisch doen, dat hoeft ook echt niet. Maar het kom bij mij frequent vol dat ik met een lage batterij plat gebeld word en dan waardeer ik het echt wel datie de gesprekken langer aankan dan gewoon.

Zodoende is het beste om met een volle accu uit huis te gaan, met je brightness omlaag. Zo ben je aan het eind van je studie/werkdag tog nog in staat om op de terugweg in de trein nog het 1 en andere te kutten met je iPhone. Daar isdie te mooi voor, om in je zak te laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SoulWar1 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:20:
[...]

Bij mij werkt het nog als vanouds...
Net nog een keer geprobeerd en het werkt bij mij nu ook weer zonder enige aanpassing. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:07

Ves

A gadget addicted Bounty

Even wat slecht nieuws
There seems to a problem with sound files on the 3G S and the result after they’re triggered. After they are done playing — like the unlock sound, SMS sound, for instance — the iPhone emits a high-frequency tone. No, we’re not kidding. Something pretty high around 15KHz. We’ve confirmed this isn’t a local isolated issue with our phone, and since some people can’t hear these types of high-pitched tones, your iPhone might produce it yet you’d never notice.
Bron

[ Voor 8% gewijzigd door Ves op 20-06-2009 21:35 . Reden: Bron toegevoegd ]

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:39
Hoedje schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:24:
[...]

[...]

Ik had laatst ook wat problemen met de afstandsbediening, terwijl de oordopjes verder prima werkten. Er zat toen een klein beetje vuil in de ingang. Kortom, probeer de ingang echt goed schoon te maken. Bij mij hielp uiteindelijk zo'n tandenragertje :)
Thanks ga ik morgen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Jongens, ik heb een klein vraagje die ik niet zo snel met Google kan vinden...

Die headset heeft denk ik een 3.5mm aansluiting, en de oordopjes zitten "vast" aan de microfoon met knopje, toch? Dus mijn dure Sennheiser dopjes kan ik niet gebruiken (wil ik er ook handsfree mee bellen), toch? En is er niet zoiets als wat SonyEricsson heeft: dat bij de micrfoon/knop nog een 3.5mm aansluiting heeft zodat je zelf je eigen dopje kan kiezen, zonder de hele headset te vervangen?

Alvast bedankt! :)

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:41
Zoiets bedoel je: Klik Werkt volgens de Griffin website ook met 3G

[ Voor 29% gewijzigd door 0fbe op 20-06-2009 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jailbreak is uit: redsnow lekkorsz

I welcome all myn apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:24
VesNL schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:34:
Even wat slecht nieuws

There seems to a problem with sound files on the 3G S and the result after they’re triggered. After they are done playing — like the unlock sound, SMS sound, for instance — the iPhone emits a high-frequency tone. No, we’re not kidding. Something pretty high around 15KHz. We’ve confirmed this isn’t a local isolated issue with our phone, and since some people can’t hear these types of high-pitched tones, your iPhone might produce it yet you’d never notice.

Bron
ik heb met mijn 3GS er geen last van, maar kan ook zijn dat ik te oud ben om nog die tonen te horen :)
wel heb ik de eerste paar keer, als de 3GS in de dock zet, dt het oplaad toontje 2x snel achter elkaar klinkt,
maar is nu ook weer verdwenen.
.

[ Voor 7% gewijzigd door absrnd op 21-06-2009 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
absrnd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:27:
[...]

ik heb met mijn 3GS er geen last van, maar kan ook zijn dat ik te oud ben om nog die tonen te horen :)
wel heb ik de eerste paar keer, als de 3GS in de dock zet, dt het oplaad toontje 2x snel achter elkaar klinkt,
maar is nu ook weer verdwenen.
.
Probeer deze eens: 15kHz test

Dat irritante gepiep hoor ik wel, maar sommige mensen niet. Daar is ook die hele 'ouder-ringtone' op gebaseerd. Het werkt ideaal, mijn ringtone van m'n zakelijke telefoon hoort niemand behalve ik. Als ik dus bij een klant ben en de telefoon gaat, is er niets aan de hand en kan ik later terugbellen zonder dat iemand er last van heeft gehad! Ideaal dus.. maar niet als het constant afgespeeld wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Laatst online: 14-02-2014
Reinigingsdoek schreef op zondag 21 juni 2009 @ 09:35:
[...]

Probeer deze eens: 15kHz test

Dat irritante gepiep hoor ik wel, maar sommige mensen niet. Daar is ook die hele 'ouder-ringtone' op gebaseerd. Het werkt ideaal, mijn ringtone van m'n zakelijke telefoon hoort niemand behalve ik. Als ik dus bij een klant ben en de telefoon gaat, is er niets aan de hand en kan ik later terugbellen zonder dat iemand er last van heeft gehad! Ideaal dus.. maar niet als het constant afgespeeld wordt. :+
Damn wat een irritant geluidje! Als je zoiets niet hoort, ben je doof. Dat is een ideaal geluidje om iemand te folteren/pissed off te krijgen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
CobraX schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:13:
[...]

Damn wat een irritant geluidje! Als je zoiets niet hoort, ben je doof. Dat is een ideaal geluidje om iemand te folteren/pissed off te krijgen. :p
Als het de echte is, dan horen veel mensen 't niet! Vooral oudere mensen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:21

_AN

zonoskar schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 09:42:

Ziet er prima uit toch? Voor een camera in een telefoon. Anders zou ik toch gaan kijken voor een losse camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wiethoofd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:38:
[...]

Dan weet ik niet waar jij kijkt:
Instellingen > Algemeen > Automatisch slot geeft bij mij het volgende:
[afbeelding]
Precies daar. Geen optie "Nooit" bij mij.. :(
Kom wel van een jailbreak. Misschien heeft het er mee te maken.

Is het mogelijk om een clean install te doen, en daarna alleen sms enzo te restoren, ipv een upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
_AN schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:48:
[...]

Ziet er prima uit toch? Voor een camera in een telefoon. Anders zou ik toch gaan kijken voor een losse camera.
Precies, een telefooncamera gebruik je niet als fotograaf zijnde, maar gewoon voor de leuke foto's die je toevallig even wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reinigingsdoek schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:06:
[...]

Precies, een telefooncamera gebruik je niet als fotograaf zijnde, maar gewoon voor de leuke foto's die je toevallig even wil maken.
Dat is waar :). Op zich heb ik ook al hele mooie foto's gezien. Het is een enorme stap omhoog vanaf de iPhone (2G/3G). Maar ik denk dat Apple toch wel een iets betere camera erin had kunnen zetten. Nu is 3MP op dit moment sowieso echt de ondergrens voor een telefoon. Maar op sommige foto's (vooral met slecht licht) is er wel erg veel ruis. Er zijn genoeg telefoons die dat beter doen, ook zonder flitser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:21

_AN

Wel jammer overigens dat er nog steeds geen agendapunten aangemerkt kunnen worden als privé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Maar ik denk dat ze dat niet hebben gedaan omdat het niet in deze behuizing past, want bijna alle telefoone met een goedekwaliteit camera zijn aardig dik of anders zit er zo'n rand opheen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:11

MsG

Forumzwerver

Hoe zit het eigenlijk met de App Store als je bijv Flight control 1.0 hebt gekocht en 1.2 is uit. Dan krijg je gratis gewoon de update? En is het niet zo dat je gebant wordt als je een jailbroken iphone hebt? Dat ik heb namelijk nodig voor mijn unlock en ik vind het ook wel leuk voor externe apps e.d. Maar sommige spellen zijn het gewoon waard om netjes te kopen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
UltraSub schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:18:
UltraSub schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:53:
[...]

Precies daar. Geen optie "Nooit" bij mij.. :(

Is het mogelijk om een clean install te doen, en daarna alleen sms enzo te restoren, ipv een upgrade?
Gebruik je Exchange? De beheerder daarvan kan policies aangeven voor het locken van je telefoon. Wellicht is daar iets veranderd of heb je een account toegevoegd?
Stormbringer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:30:
Jongens, ik heb een klein vraagje die ik niet zo snel met Google kan vinden...

Die headset heeft denk ik een 3.5mm aansluiting, en de oordopjes zitten "vast" aan de microfoon met knopje, toch? Dus mijn dure Sennheiser dopjes kan ik niet gebruiken (wil ik er ook handsfree mee bellen), toch? En is er niet zoiets als wat SonyEricsson heeft: dat bij de micrfoon/knop nog een 3.5mm aansluiting heeft zodat je zelf je eigen dopje kan kiezen, zonder de hele headset te vervangen?

Alvast bedankt! :)
Mogelijkheden zat, ook goedkoop bij bv. DealExtreme. Deze heb ik niet getest, deze werkt behoorlijk (dopjes weggooien).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
Reinigingsdoek schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:47:
[...]
Als het de echte is, dan horen veel mensen 't niet! Vooral oudere mensen! 8)
Dat was de hele truc achter die stille ringtones, tonen nemen die jongeren wel horen maar ouderen niet, en deze klinkt in ieder geval vrij hoog, al is het niet altijd zeker dat de frequentie die je luidsprekers uitsturen wel echt 15KHz is natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
MsG schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:22:
Hoe zit het eigenlijk met de App Store als je bijv Flight control 1.0 hebt gekocht en 1.2 is uit. Dan krijg je gratis gewoon de update?
In principe wel tenzij de deveoper echt de keuze maakt om dat te breken. Dan moet je opnieuw aanschaffen.
En is het niet zo dat je gebant wordt als je een jailbroken iphone hebt? Dat ik heb namelijk nodig voor mijn unlock en ik vind het ook wel leuk voor externe apps e.d. Maar sommige spellen zijn het gewoon waard om netjes te kopen.
Het is geen XBox :p Nee, je wordt niet gebanned.

[ Voor 10% gewijzigd door Zpottr op 21-06-2009 13:24 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Hoedje schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:08:
[...]

Dat is waar :). Op zich heb ik ook al hele mooie foto's gezien. Het is een enorme stap omhoog vanaf de iPhone (2G/3G). Maar ik denk dat Apple toch wel een iets betere camera erin had kunnen zetten. Nu is 3MP op dit moment sowieso echt de ondergrens voor een telefoon. Maar op sommige foto's (vooral met slecht licht) is er wel erg veel ruis. Er zijn genoeg telefoons die dat beter doen, ook zonder flitser.
Het kunnen selecteren van scherpstel / lichtmetinggebied maakt deze camera in een klap een van de meest capabele telefooncamera's in de markt, zeker als je je beperkt tot de modellen die geen enorme lens toevoegen en / of een flitser hebben.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
UltraSub schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:53:

Je kunt sowieso restoren ipv updaten proberen en een backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens handige tip voor Mac gebruikers die graag de verjaardagen willen syncen met hun iPhone evt. via MobileMe. Je kan onder iCal onder Voorkeuren kiezen voor "Toon verjaardagskalender". Dan wordt de verjaardagskalender toegevoegd op basis van de verjaardagen die bij de contacten staat. Je kan onder 3.0 ook als je MobileMe of Exchange gebruikt die kalender gewoon syncen met de computer iPhone.

Daarnaast kan je als je MobileMe gebruikt de kalender ook OTA (over the air) syncen (let op: de verjaardagen zijn dan wel door iedereen te zien). Kies daarvoor in iCal om de kalender te publiceren, dat doe je door met de rechtermuisknop op de kalender te klikken en te kiezen voor... publiceer :P. Tot slot kun je via datzelfde contextmenu een mail sturen naar je iPhone met het adres van deze gepubliceerde kalender. Open het mailtje op je iPhone, tap op de link en kies voor abonneer.

Bonus: het is natuurlijk ook handig om een reminder te krijgen. Met dit Applescriptje (te openen in Scripteditor) kun je die makkelijk toevoegen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
tell application "iCal"
tell calendar "Birthdays"
set all_events to every event
repeat with this_event in all_events
tell this_event
delete every sound alarm
make new sound alarm at end with properties {trigger interval:-21600, sound name:"Basso"}
end tell
end repeat
end tell
end tell

De interval kun je natuurlijk zelf aanpassen, het gaat in minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 13:33
Hebben meer mensen er last van dat het telefoonnummermasker niet klopt in 3.0?

Ik toets bij de telefoon-applicatie in: 0101234567
Bij 2.2.1 zie ik dan: 010-1234567 (streepje wordt toegevoegd)
Bij 3.0 zie ik: (010) 123 45 67

Regio-instelling staat gewoon op Nederlands. Kan iemand met 3.0 dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 12:24
MarcoC schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:37:
Hebben meer mensen er last van dat het telefoonnummermasker niet klopt in 3.0?

Ik toets bij de telefoon-applicatie in: 0101234567
Bij 2.2.1 zie ik dan: 010-1234567 (streepje wordt toegevoegd)
Bij 3.0 zie ik: (010) 123 45 67

Regio-instelling staat gewoon op Nederlands. Kan iemand met 3.0 dit bevestigen?
Ik heb hetzelfde als jij, maar ik vind het te ver gaan om te zeggen dat de manier van noteren niet meer klopt. Het is maar net wat je gewend bent: het noteren van het netnummer tussen haakjes is niet per definitie not done. Het is maar net wat je gewend bent. Het idee om het netnummer tussen haakjes te plaatsen stamt af van het idee dat je niet altijd het netnummer hoeft te draaien.

Als je vanuit Rotterdam belt naar (010) 1234567 dan kun je 010 achterwege laten. Daarom staat het netnummer tussen haakjes. Wat dan wel jammer is, is dat de haakjes ook worden geplaatst bij een "net"-nummer dat je altijd moet draaien. 0612345678 wordt (06) 12 34 56 78. Ik zou het mooier gevonden hebben als dan 06 - 12345678 gebruikt worden (of bijvoorbeeld 0800-1234567). Maar dat is ook een kwestie van smaak.

Overigens is het "probleem" dat bepaalde regio's niet goed werden genoteerd ook opgelost (bijvoorbeeld 071 of 079).

[ Voor 32% gewijzigd door rclahsen op 21-06-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Het is de Amerikaanse notatie, Amerikaanse telefoonnumers worden altijd op die manier weergeven. In Nederland zie ik telefoonnummers nooit op die manier, enkel een streepje na het netnummer volstaat. Daarnaast kan je 010 helemaal niet achterwege laten met een mobiele telefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door MarcoC op 21-06-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rclahsen schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:53:
[...]

Ik heb hetzelfde als jij, maar ik vind het te ver gaan om te zeggen dat de manier van noteren niet meer klopt. Het is maar net wat je gewend bent: het noteren van het netnummer tussen haakjes is niet per definitie not done. Het is maar net wat je gewend bent. Het idee om het netnummer tussen haakjes te plaatsen stamt af van het idee dat je niet altijd het netnummer hoeft te draaien.

Als je vanuit Rotterdam belt naar (010) 1234567 dan kun je 010 achterwege laten. Daarom staat het netnummer tussen haakjes. Wat dan wel jammer is, is dat de haakjes ook worden geplaatst bij een "net"-nummer dat je altijd moet draaien. 0612345678 wordt (06) 12 34 56 78. Ik zou het mooier gevonden hebben als dan 06 - 12345678 gebruikt worden (of bijvoorbeeld 0800-1234567). Maar dat is ook een kwestie van smaak.

Overigens is het "probleem" dat bepaalde regio's niet goed werden genoteerd ook opgelost (bijvoorbeeld 071 of 079).
De reden dat 06 tussen hakjes opgeslagen wordt is omdat het internationaal gezien de norm is om een mobielnummer te voorzien van de landcode. Een NL 06 wordt dan (+31) 06xxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:06:
[...]

De reden dat 06 tussen hakjes opgeslagen wordt is omdat het internationaal gezien de norm is om een mobielnummer te voorzien van de landcode. Een NL 06 wordt dan (+31) 06xxxxxx
+316 bedoel je. Op het moment dat je +-notatie gebruikt verdwijnen die haakjes bij Nederlandse nummers. Bij Amerikaanse nummers (+1) is 't nog steeds gebruikelijk dat er haakjes staan, dus daar blijven ze wel in beeld.

Ik geef wel toe ik vond de 'oude' notatie fijner.

[ Voor 20% gewijzigd door CyBeR op 21-06-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Inderdaad, bedankt! :-)

Hopelijk is ie over een maandje geupdate voor compatibility met de 3GS.

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Ik las net het volgende:
AT&T has stated that the "iPhone cannot be unlocked, even if you are out of contract".
Ook al is je contract afgelopen, je zult via 3rd party tools je iPhone moeten unlocken omdat je dus geen code van je provider (kunt) krijgen. Mochten mensen zich dit dus afvragen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat is bij AT&T zo ja, met T-Mobile kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:34:
Dat is bij AT&T zo ja, met T-Mobile kan het wel.
In Nederland zijn providers dan ook wettelijk verplicht om na 1 jaar gratis het simlock te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:21:
[...]

+316 bedoel je. Op het moment dat je +-notatie gebruikt verdwijnen die haakjes bij Nederlandse nummers. Bij Amerikaanse nummers (+1) is 't nog steeds gebruikelijk dat er haakjes staan, dus daar blijven ze wel in beeld.

Ik geef wel toe ik vond de 'oude' notatie fijner.
Klopt, +316xxxx

In sommige landen moet je de nul wel gebruiken. Dus dan zou het daar +31(0)6xxx worden. Als je wilt kunnen bellen vanuit Italië bijvoorbeeld maar ook vanuit landen waar de nul niet gebruikt wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Kan iemand die in het bezit is van een 3GS een mini-review plaatsen? Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:40:
[...]

Klopt, +316xxxx

In sommige landen moet je de nul wel gebruiken. Dus dan zou het daar +31(0)6xxx worden. Als je wilt kunnen bellen vanuit Italië bijvoorbeeld maar ook vanuit landen waar de nul niet gebruikt wordt.
Bij +31 moet je nooit de nul gebruiken, en ik ken eigenlijk geen enkel land waar dat wel moet. Sowieso zou dat liggen aan het land waar je heen belt, niet waar je vandaan belt. Dus +310 zul je nooit tegenkomen. Wat je wel tegenkomt is inderdaad +31 (0)23 etc om aan te geven dat die nul pleite moet als je +31 belt maar er bij moet als je 023 belt. Da's puur een menselijk iets echter, je moet dat niet zo in je telefoon invoeren want die snapt dat niet.

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 21-06-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 21:25

8-Track

Als je adressen in bijvoorbeeld Amsterdam toevoegt, dan heb je in 9 van de 10 gevallen te maken met een etage. Dus 'Singel 34-II' of 'Herengracht 46-huis' als straat + huisnummer. Als je vervolgens op het adres klikt in je contact-list, wordt Google Maps met dat adres geopend, alleen begrijpt Google Maps de notatie niet.

'Singel 34-II' geeft simpelweg "niet gevonden".
'Singel 34-2' geeft Singel 2 i.p.v. Singel 34 op de kaart.
'Singel 34' werkt prima, maar dat is niet het juiste, volledige adres.

Weet iemand welke notatie Google Maps wel lust? Ik heb alle smaken die ik kon verzinnen geprobeerd. De etage weglaten, of in de notities toevoegen is een beetje een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat ligt aan het daadwerkelijke adres blijkbaar. Prins Hendrikkade 100-2 pakt 'ie prima. Mischien moet je Singel 34b doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track

8-Track

Hoedje schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:32:
Overigens handige tip voor Mac gebruikers die graag de verjaardagen willen syncen met hun iPhone evt. via MobileMe. Je kan onder iCal onder Voorkeuren kiezen voor "Toon verjaardagskalender". Dan wordt de verjaardagskalender toegevoegd op basis van de verjaardagen die bij de contacten staat. Je kan onder 3.0 ook als je MobileMe of Exchange gebruikt die kalender gewoon syncen met de computer iPhone.

Daarnaast kan je als je MobileMe gebruikt de kalender ook OTA (over the air) syncen <snip>
Voor de mensen die internet hebben bij XS4ALL, is er nog ook de optie om de kalender te publiceren naar hun eigen webspace met webdisk, dat WebDAV gebruikt. De gepubliceerde ICS file zit dan (optioneel) netjes op een https pagina achter authenticatie. Net getest, werkt perfect. :)

Edit: Gewoon http kan ook, je ics is sowieso publiek, al staat Directory Listing standaard wel uit.

[ Voor 5% gewijzigd door 8-Track op 21-06-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8-Track

8-Track

CyBeR schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:24:
Dat ligt aan het daadwerkelijke adres blijkbaar. Prins Hendrikkade 100-2 pakt 'ie prima. Mischien moet je Singel 34b doen?
Nee helaas, als je goed op de kaart kijkt, zie je dat ie dan Prins Hendrikkade 2 laat zien, en niet Prins Hendrikkade 100:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aband/maps-adres.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zpottr schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:22:
[...]

Gebruik je Exchange? De beheerder daarvan kan policies aangeven voor het locken van je telefoon. Wellicht is daar iets veranderd of heb je een account toegevoegd?
Ja, Exchange 2007. In eigen beheer, zeker weten geen policies veranderd.
Wiethoofd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:27:
[...]

Je kunt sowieso restoren ipv updaten proberen en een backup terugzetten.
Dat moet me toch eens iemand uit proberen te leggen, hoe dit nu precies in zijn werk gaat.

Wanneer is het nu een upgrade, en wanneer is het een clean install.
Als ik toch restore, dan komt toch veel te veel troep mee terug? Ik vind het jammer dat je bij restoren niet aan kunt geven wát je allemaal mee wil restoren, zoals bijvoorbeeld bij de Nokia software. Als het aan mij lag zou ik graag volledig van scratch 3.0 er op willen zetten, en alleen sms historie restoren. Rest hoef ik allemaal niet. Als ik nu restore komen er blijkbaar een hoop dingen mee.
Wat is het verschil bijvoorbeeld als je vantevoren het toestel in DFU mode zet, dan wel volledige scratch installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

8-Track schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:12:
Als je adressen in bijvoorbeeld Amsterdam toevoegt, dan heb je in 9 van de 10 gevallen te maken met een etage. Dus 'Singel 34-II' of 'Herengracht 46-huis' als straat + huisnummer. Als je vervolgens op het adres klikt in je contact-list, wordt Google Maps met dat adres geopend, alleen begrijpt Google Maps de notatie niet.

'Singel 34-II' geeft simpelweg "niet gevonden".
'Singel 34-2' geeft Singel 2 i.p.v. Singel 34 op de kaart.
'Singel 34' werkt prima, maar dat is niet het juiste, volledige adres.

Weet iemand welke notatie Google Maps wel lust? Ik heb alle smaken die ik kon verzinnen geprobeerd. De etage weglaten, of in de notities toevoegen is een beetje een hack.
Maar maakt dit echt zoveel uit? Het is nagenoeg altijd of de bovenetage of naast gelegen huis :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
Vos schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:51:
[...]

Maar maakt dit echt zoveel uit? Het is nagenoeg altijd of de bovenetage of naast gelegen huis :p.
Je wilt in je contacten toch wel het exacte adres neerzetten. Dat het in maps niet helemaal exact is, maakt inderdaad niet zo denderend veel uit. Maar het is wel vervelend als maps gewoon helemaal niet werkt met bepaalde adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 21:46

Jrz

––––––––––––

Vos schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:51:
[...]

Volgens mij pakt hij # wel

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.