Dan doe je dat 's nachts? Op m'n iPod Touch duurde het per aflevering zo'n 15 minuten. Best lang, maar ach 's nachts aan laten staan en de volgende nacht heb je een volle iPhone!Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:58:
Valt behoorlijk tegen dan. Één van de redenen dat ik de Iphone kocht was om mijn series er op te zetten. Nu zie ik dus dat ik voor één aflevering van mijn serie al een uur bezig ben om het om te zetten :\
Ligt natuurlijk ook vooral aan de hardware waarmee je encodeert =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je moet volgens mij wel een UMTS enabled sim hebben. Heb je een vrij oude sim?Spam schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 17:15:
ff een SIM vraag : ik stak om te kijken iemand anders zijn T-mobile sim in mijn iphone (niet unlocked) en ik kreeg niet de mogelijkheid om de pin code in te voeren. De balkjes bleven plat en niets gebeurde. Stak ik daarintegen een kaart van Vodafone erin kreeg ik netjes de melding dat deze locked was.
Moet ik me hier zorgen maken dat er misschien iets mis is met de sim module ? Een willekeurige SIM kaart van T-Mobile zou ook geaccepteerd moeten worden door de iphone ? Ik dacht dat zo SIMLOCK altijd werktte.
Of is er een menu optie waar ik de PIN kan instellen ?
Let wel : toen ik de telefoon overnam heb ik 'm gereset en daarna gejailbreakt maar niet unlocked.
Even een korte vraag. Hoe kan ik mijn laptop laten samenwerken met mijn iPhonevia Blue thooth? Ik heb geprobeert een verbinding te maken maar dan vraagt Vista om een driver en die kan ik op de apple website niet vinden. Ik heb me inmiddels uren vermaakt met instructie filmpjes en dergelijke maar kan niets vinden. Ook googlen op een driver geeft geen duidelijk resultaat. Wat ik wil is het uitwisselen van bestanden en liefst een applicatie waarmee ik bijvoorbeeld adressen en dergelijke kan invoeren. Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ding vandaag van mijn baas gehad en ik heb er nog geen ervaring mee. Bij voorbaat dank voor alle hulp die ik krijg.
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Verwijderd
Weet iemand of de optie "markeer alle berichten als gelezen" beschikbaar is?
Want heb net m'n gmail erop gezet, maar die mailtjes heb ik allemaal al gelezen ..
Want heb net m'n gmail erop gezet, maar die mailtjes heb ik allemaal al gelezen ..
Werkt bij iemand al het aanmelden bij My T-Mobile? Ook is mijn Visual Voicemail nog niet actief, hij belt gewoon naar de voicemail. Ik ben een nieuwe klant. Is het bij iemand wel al geactiveerd?
Je kan toch gebruik maken van imap? Dan neemt ie alles over zoals van je webmail/pc.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:35:
Weet iemand of de optie "markeer alle berichten als gelezen" beschikbaar is?
Bij synct ie en staat alles zoals het op mijn pc staat (ook imap). Dus als ik een mail op mijn pc lees is hij ook 'gelezen' op de touch (in mijn geval) en vice versa.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Moet je mail provider dat wel ondersteunenDarkSide schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:51:
[...]
Je kan toch gebruik maken van imap? Dan neemt ie alles over zoals van je webmail/pc.
Bij synct ie en staat alles zoals het op mijn pc staat (ook imap). Dus als ik een mail op mijn pc lees is hij ook 'gelezen' op de touch (in mijn geval) en vice versa.
Ook gewoon de winkel (Belcompany) ingelopen en zo een zwarte 32 GB meegekregen zonder te reserveren! Ik gebruik nu mijn Ben kaart en dat werkt, ik krijg alleen een foutmelding als ik wil internetten via 3G:
"could not activate cellular data network: you are not subscribed to a cellular data service"
Iemand een idee wat ik kan doen?
"could not activate cellular data network: you are not subscribed to a cellular data service"
Wat dacht je van de provider? Ik gok dat je vriend t-mobile heeftykz schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:08:
Ik denk erover om een iphone te kopen aangezien ik aan een nieuwe telefoon toe ben (vind ik)
Alleen maak ik me min of meer zorgen over het bereik van de iphone...
Een vriend van me heeft een iphone 3G en hij regelmatig geen bereik (hier in Venlo) en laatst op enkele waddeneilanden en rond het ijsselmeer ook niet...
Is het bereik nou zo slecht of ligt dat aan zijn iphone?
Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny
Een abonnement met 3G nemen? Deze melding lijkt erop dat je niet mag 3G-entienes schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 22:20:
Ook gewoon de winkel (Belcompany) ingelopen en zo een zwarte 32 GB meegekregen zonder te reserveren! Ik gebruik nu mijn Ben kaart en dat werkt, ik krijg alleen een foutmelding als ik wil internetten via 3G:
Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny
Ja idd maar gij had het over gmail en die ondersteund dit.Moe_Szyslak schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 22:13:
[...]
Moet je mail provider dat wel ondersteunenHotmail heeft bijvoorbeeld alleen support voor POP
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb een Ben 3G abonnement... Denk dat het komt door de standaard T Mobile internet instellingen en deze kan ik helaas niet aanpassen.... Of weet iemand hoe dit moet?Swat schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 22:24:
[...]
Een abonnement met 3G nemen? Deze melding lijkt erop dat je niet mag 3G-en
Niemand ?robbinonline schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:47:
Laatst heeft hier iemand software genoemd die op je Mac liet zien wanneer je een smsje of een incomming call kreeg op je iphone. Ik heb het hele topic nog een keer doorgezocht alleen ik kan de post niet meer vinden.
Iemand die nog weet wat de naam van die software was.
Kicken mag eigenlijk pas na 24 uur, anders vervuilt het topic wel erg snel
[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 27-06-2009 10:21 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Verwijderd
Vraagje.
Ik weet dat in de TS staat hoe je een mp3 converteert naar een ringtone maar waar ligt het eigenlijk aan dat je niet gewoon een mp3 ringtone kunt gebruiken op de iPhone? Accepteert die deze niet zoals elke andere moderne telefoon dat doet?
Ik ben gewoon benieuwd, meer niet
Ik weet dat in de TS staat hoe je een mp3 converteert naar een ringtone maar waar ligt het eigenlijk aan dat je niet gewoon een mp3 ringtone kunt gebruiken op de iPhone? Accepteert die deze niet zoals elke andere moderne telefoon dat doet?
Ik ben gewoon benieuwd, meer niet
@kohaku het is een drm ding. Ze (Apple of muziekindustrie) willen geld verdienen aan de ringtones.
Wel grappig dat iemand de iPhone vindt tegenvallen omdat series zo langzaam geconverteerd worden. Als je series koopt op iTunes dan is het geen moeite, of converteren met handbrake gaat ook wel prettig.
Wel grappig dat iemand de iPhone vindt tegenvallen omdat series zo langzaam geconverteerd worden. Als je series koopt op iTunes dan is het geen moeite, of converteren met handbrake gaat ook wel prettig.
Something something
Verwijderd
Hebben ze nog iPhones bijgebracht in lommel ?DeluxZ schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:23:
[...]
In het engels is het dan 3GS'Vanmorgen ook een iPhone 3GS 16GB Wit gehaald
In Lommel, was nog een heel gedoe met pinnen en geld halen in België
Maar uiteindelijk na een half uurtje wachten op koerier (kwam iPhones brengen van andere filialen) en het op en neer rijden naar Nederland toch mee kunnen nemen
Ik ging om 09:20 de winkel uit met de laatste witte 16GB.
Ik begrijp dus dat er daarna nog meer gebracht zijn ?
Verwijderd
Ga zo maar eens hier in Den Haag kijken of er nog 1 te scoren is. Ik vrees het ergste maar na alle verhalen ben ik wel benieuwd naar het toestel.
Verwijderd
Nou heb ik dus een Ari hd4870 en ik las in de dag dat je met het progamma avivo via de gpu kan converteren, maar nu is dat linkje dood en ik kan het nergen anders vinden.
[google=Avivo Video Converter]Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 08:44:
Nou heb ik dus een Ari hd4870 en ik las in de dag dat je met het progamma avivo via de gpu kan converteren, maar nu is dat linkje dood en ik kan het nergen anders vinden.
[google=Avivo Video Converter download]
The ATI Avivo Video Convertor with GPU transcoding acceleration is now also available for use with HD 4800 and HD 4600 series graphics cards and is included with the Catalyst 8.12 drivers. Support for Vista x64 is available via a separate download starting with Catalyst 9.6 (9-6_vista32-64_xcode).
Verwijderd
Ja het kan aan mij liggen maar ik kan het echt nergens vinden op mijn computer of in de drivers 
Kan alleen vanuit Basic Mode.
Wat mij opvalt trouwens is dat er bij mij boven de volume knop speling zit tussen het spiegelende randje en de rest. Hoort dit? Het lijkt net alsof de omlijsting daar niet goed is aangedrukt maar ik krijg het ook niet dicht, of heeft dit een functie?
Kan alleen vanuit Basic Mode.
Wat mij opvalt trouwens is dat er bij mij boven de volume knop speling zit tussen het spiegelende randje en de rest. Hoort dit? Het lijkt net alsof de omlijsting daar niet goed is aangedrukt maar ik krijg het ook niet dicht, of heeft dit een functie?
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 09:22 ]
Zo heb je ook Badaboom voor Nvidia GPU's. Te vinden via de website van NVIDIA alleen is dit geen freeware.
Klopt het dat een nieuwe iPhone in iTunes 181MB aan "Other" er op heeft staan? Merkte net ook dat als je een app sync afbreekt de apps niet meer op de phone staan.
En daar was ie dan: [iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & beschermingHoedje schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:56:
Aangezien er nogal veel belangstelling is om over cases, screenprotectors e.d. te praten, als iemand een topic wil openen. Doe het gerust! Dan blijft het toch wat overzichtelijker
Bah denk dat ik eentje heb met een defecte GPS. Als ik het kompas opstart dan is de knop linksbeneden uitgegrijsd. Ook wanneer ik google maps opstart en linksbeneden op de knop klik, krijg ik altijd de foutmelding "your location could not be determined". Heb al een reset gedaan van alle instellingen op de iPhone alsook hem uit- en aangezet. Direct nog maar eens buiten proberen (gisteren al binnen en buiten getest) zonder resultaat. 
Als iemand nog bright ideas heeft, shoot.
Heb je ook een restore gedaan ipv puur de instellingen herstellen, of heb je dat juist gedaan maar beschrijf je het halfCobraX schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:34:
Heb al een reset gedaan van alle instellingen op de iPhone alsook hem uit- en aangezet.
Dat ligt eraan in welk proces je de sync stopt. Ik had dat deze week tijdens de muziek sync gedaan. Er was weinig veranderd (paar liedjes erbij) maar de andere 200 bleven gewoon staan. Zat ik in de trein.. zonder muziek.tommy6 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:12:
Klopt het dat een nieuwe iPhone in iTunes 181MB aan "Other" er op heeft staan? Merkte net ook dat als je een app sync afbreekt de apps niet meer op de phone staan.
Is gewoon een beveiliging, niet zo gek toch, als je halverwege het proces stopt
Nee nog geen restore gedaan. Dat ga ik nu eens proberen. Ik hou m'n hart vast want anders ga ik hem waarschijnlijk weken mogen missen (Mobistar kennende). Heb hem nog maar sinds gisteren.Wiethoofd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:44:
[...]
Heb je ook een restore gedaan ipv puur de instellingen herstellen, of heb je dat juist gedaan maar beschrijf je het half
[ Voor 4% gewijzigd door CobraX op 27-06-2009 11:05 ]
Heeft iemand een goeie tip voor een autohouder voor een iphone met battery pack? Ik heb een mophie juicepack air, dus het geheel is ca. 2x zo dik. Heb nu navigon, dus ben op zoek naar een autohouder en een adaptor met usb. Alles in 1 zou helemaal perfect zijn.
Zo ben erg tevreden met deze nieuwe Iphone.
Ik heb hm gisteren opgehaald in de T-shop in Utrecht
Ik had gisteren maar even ook gelijk een filmpje gemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=GaVLmLVQmiA
Heb je locatievoorzieningen onder Instellingen wel aan staan?CobraX schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:34:
Bah denk dat ik eentje heb met een defecte GPS. Als ik het kompas opstart dan is de knop linksbeneden uitgegrijsd. Ook wanneer ik google maps opstart en linksbeneden op de knop klik, krijg ik altijd de foutmelding "your location could not be determined". Heb al een reset gedaan van alle instellingen op de iPhone alsook hem uit- en aangezet. Direct nog maar eens buiten proberen (gisteren al binnen en buiten getest) zonder resultaat.
Jup Location Services staat aan. Heb ook eens geprobeerd dat uit te zetten, maar dan klaagt ie sowieso.simplendi schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:34:
[...]
Heb je locatievoorzieningen onder Instellingen wel aan staan?
3G uit, WiFi (aan/uit) en Bluetooth (aan/uit) heb ik allemaal getest (location services stond sowieso aan). Niks werkte. Nu mijn final hope de Full Restore die bezig is vanuit iTunes. Ik hou m'n hart vast want als hij nu niet werkt, ga ik mijn leuk speeltje waarschijnlijk verschillende weken mogen missen.
Verwijderd
Moet dit toch wel even delen.
Ik heb dit programmaatje gevonden om video's te converteren en is echt super fijn. Werkt veel makkelijker dan Super. Het is gewoon één interface, je sleept je video's er in en hij doet het.
http://www.dvdvideosoft.c...o-to-iPhone-Converter.htm
Ik heb dit programmaatje gevonden om video's te converteren en is echt super fijn. Werkt veel makkelijker dan Super. Het is gewoon één interface, je sleept je video's er in en hij doet het.
Bah, das voor windowsVerwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:48:
Moet dit toch wel even delen.
Een Full Restore via iTunes heeft dus ook niet geholpen. 
Ik blijf de melding "your location could not be determined" krijgen en als ik m'n kompas opstart, blijft de knop linksonder uitgegrijsd. Mijn gok is dat de GPS receiver niet aangesloten is of kapot is. Dus in de namiddag maar terug naar Mobistar ermee. Echt balen.
Ik blijf de melding "your location could not be determined" krijgen en als ik m'n kompas opstart, blijft de knop linksonder uitgegrijsd. Mijn gok is dat de GPS receiver niet aangesloten is of kapot is. Dus in de namiddag maar terug naar Mobistar ermee. Echt balen.
Ik heb sinds gisteravond op m'n gloednieuwe 3GS de melding "no service". Bloed irritant. Ik heb vanalles proberen te resetten in de settings, ik heb 3G uitgeschakeld, en dit allemaal gewoon buitenshuis waar ik normaal bereik behoor te hebben... iemand een idee wat ik nog kan proberen? 
Edit: gebeld met t-mobile, mijn contract gaat pas de 14e in, daarom is de SIM inactief. Reden dat ik het zo onlogisch vond was dat de SIM gisteren iets van 9 uur werkte, maar dat schijnt volgens haar normaal te zijn
Edit: gebeld met t-mobile, mijn contract gaat pas de 14e in, daarom is de SIM inactief. Reden dat ik het zo onlogisch vond was dat de SIM gisteren iets van 9 uur werkte, maar dat schijnt volgens haar normaal te zijn
[ Voor 27% gewijzigd door apNia op 27-06-2009 13:13 ]
Jammer dat het kwaliteit niet beter is, zijn er geen instellingen voor de video?Rashied schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:26:
Zo ben erg tevreden met deze nieuwe Iphone.
OK terug van Mobistar. Volgens hen zou de locatie bepalen in Google Maps enkel gaan via 3G omdat de locatiebepaling via gsm masten gebeurt. Ik zeg: tiens daar zit toch een A-GPS receiver in (aka Assisted-GPS). Die zou toch de GPS receiver moeten gebruiken en als hij geen signaal vindt, dan zou hij via 3G proberen? Ik zei dat ik het eens ging navragen. Ik mocht hem altijd binnen brengen voor reparatie.
Dus aan de mensen hier zonder 3G abo. Kunnen jullie dit eens testen voor mij? M.a.w. enkel WiFi aan om de Google Maps binnen te halen (3G en Bluetooth uit) en kijken of de locatiebepaling werkt. En als 2de test het kompas opstarten en linksbeneden op het knopje klikken (dat zou google maps moeten openen en ook de huidige locatie tonen neem ik aan).
Dus aan de mensen hier zonder 3G abo. Kunnen jullie dit eens testen voor mij? M.a.w. enkel WiFi aan om de Google Maps binnen te halen (3G en Bluetooth uit) en kijken of de locatiebepaling werkt. En als 2de test het kompas opstarten en linksbeneden op het knopje klikken (dat zou google maps moeten openen en ook de huidige locatie tonen neem ik aan).
Verwijderd
Heb zojuist ook de zwarte 3gs gehaald. Probeer hem nu te syncen met itunes, maar itunes wil hem niet uitlezen.
Mijn abonnement gaat pas in oktober in. Ik kan hem toch wel voor die tijd als ipod gebruiken?
Mijn abonnement gaat pas in oktober in. Ik kan hem toch wel voor die tijd als ipod gebruiken?
Als je een T-Mobile sim hebt kan die er gewoon in, alleen uit kijken met data binnenhalen als je geen databundel hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 16:08:
Heb zojuist ook de zwarte 3gs gehaald. Probeer hem nu te syncen met itunes, maar itunes wil hem niet uitlezen.
Verwijderd
heb de tmobile sim erin zitten, hij vraagt eerst om de pincode. Die heb ik vervolgens ingetikt. Daarna kan ik die onderste balk slepen om het alarmnr te bellen. Aangezien het abbonnement pas in oktober wordt geactiveerd.
Als ik de iphone aan de pc hang synct die niet. Hij herkent hem niet in itunes.
Ik moet hem namelijk toch eerst syncen om in het hoofdmenu van de iphone te komen?
Als ik de iphone aan de pc hang synct die niet. Hij herkent hem niet in itunes.
Ik moet hem namelijk toch eerst syncen om in het hoofdmenu van de iphone te komen?
Maandag ga ik de mijne halen een 32GB 3GS, even een vraagje, is het mogelijk om iets te doen zonder iTunes.
Oke de 1e keer dat je hem aansluit/opstart dat kan ik me wel voorstellen.
Ik gebruik voor mijn iPod nu ook winamp, heeft iemand een goede vervanger voor iTunes in combinatie met een 3GS.
FF google en je vind het
.
Andere vraag dan maar, ik heb een andere credit card, en in het verleden heb ik eens een account bij Apple aangemaakt, maar daar zit mijn oude credit card nog aanvast, iemand hier die weet hoe je je nieuwe card kan koppelen bij Apple.
Ik gebruik voor mijn iPod nu ook winamp, heeft iemand een goede vervanger voor iTunes in combinatie met een 3GS.
FF google en je vind het

Andere vraag dan maar, ik heb een andere credit card, en in het verleden heb ik eens een account bij Apple aangemaakt, maar daar zit mijn oude credit card nog aanvast, iemand hier die weet hoe je je nieuwe card kan koppelen bij Apple.
[ Voor 31% gewijzigd door Pierre op 27-06-2009 16:19 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Inmiddels aan een andere pc gehangen. Hier sync die wel gewoon. Hij heeft blijkbaar problemen met synchroniseren op een mac
Vraagje. Er zitten 2 speakertjes onderaan de telefoon, maar er lijkt er maar 1tje te werken.. kapot?
Er zit maar 1 speaker onderaan de telefoon, de andere is een microfoon.Reinigingsdoek schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 16:54:
Vraagje. Er zitten 2 speakertjes onderaan de telefoon, maar er lijkt er maar 1tje te werken.. kapot?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
MetroidPrime schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 16:54:
[...]
Er zit maar 1 speaker onderaan de telefoon, de andere is een microfoon.
Ja, dat is dus klinklare onzin. A-GPS houdt simpelweg in dat je lokatie bepaald wordt met een heuze, het is ongelooflijk mensen, GPS chip. Dat heeft niets te maken met GSM-masten. A-GPS maakt daar wel gebruik van om de lokatie wat sneller te kunnen bepalen, of om een idee te geven waar je je ongeveer bevindt als er geen GPS signaal is. Sta je buiten in de open lucht, dan zou je met, zonder of zelfs zonder enige telefoon-ontvangst, alsnog een lokatie moeten kunnen bepalen. Alleen de kaarten in Google maps zullen niet downloaden.CobraX schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 15:44:
OK terug van Mobistar. Volgens hen zou de locatie bepalen in Google Maps enkel gaan via 3G omdat de locatiebepaling via gsm masten gebeurt. Ik zeg: tiens daar zit toch een A-GPS receiver in (aka Assisted-GPS). Die zou toch de GPS receiver moeten gebruiken en als hij geen signaal vindt, dan zou hij via 3G proberen? Ik zei dat ik het eens ging navragen. Ik mocht hem altijd binnen brengen voor reparatie.
Dat is echt compleet appels perenVerwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:59:
Hoe komt het eigenlijk dat de 3GS 2 maal zo snel is dan de 3G met het laden
van internetpagina's (althans, als je de frontpage van t.net moet geloven)?
Ik was in de veronderstelling dat de modem/netwerksnelheid normaliter de belemmerende
factor was tijdens het surfen, en niet de 400mhz processor van de G3. Toen ik vroeger namelijk
van een PII 400 overstapte naar een PIII 600 werd mijn internet niet ineens 2 maal zo snel. Sterker nog,
de surfsnelheid veranderde niet merkbaar.
Ik merk toch wel steeds meer visuele foefjes van apple om het sneller te laten lijken
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
De gegevens van je nieuwe credit card kun je heel makkelijk via iTunes invoeren. Je logt in (via iTunes... het is heel makkelijk) en verandert ze.Pierre61 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 16:12:
Maandag ga ik de mijne halen een 32GB 3GS, even een vraagje, is het mogelijk om iets te doen zonder iTunes.
FF google en je vind het.
Ik heb hier een iPhone 3GS 32gb zwart liggen, maar wil um nog niet uitpakken voor mijn hoesje binnen komt (eind volgende week..) 
PS: simlock free trouwens
[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 27-06-2009 18:08 ]
Verwijderd
Beste medetweakers,
Ik heb inmiddels al ruim een jaar de iphone maar nu stuit ik op iets waar ik toch niet helemaal uit kom. Mn vriendin heeft namelijk ook een iphone en nu schaften we elke applicatie dubbel aan wanneer we hem beide wilden hebben. Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat je beide iphones ook onder 1 itunes account kan hangen. Weet iemand of dit echt zo is en hoe dit evt werkt? Het zou namelijk een hoop geld schelen. Tevens zou ik graag willen weten of mn vriendin dan bijv. al haar applicaties kwijt is die ze op haar iphone heeft staan wanneer ze connect met bijv. mijn itunes.
Alvast bedankt!
Ik heb inmiddels al ruim een jaar de iphone maar nu stuit ik op iets waar ik toch niet helemaal uit kom. Mn vriendin heeft namelijk ook een iphone en nu schaften we elke applicatie dubbel aan wanneer we hem beide wilden hebben. Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat je beide iphones ook onder 1 itunes account kan hangen. Weet iemand of dit echt zo is en hoe dit evt werkt? Het zou namelijk een hoop geld schelen. Tevens zou ik graag willen weten of mn vriendin dan bijv. al haar applicaties kwijt is die ze op haar iphone heeft staan wanneer ze connect met bijv. mijn itunes.
Alvast bedankt!
Hoe het zit met meerdere iPhones weet ik niet.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:18:
Beste medetweakers,
Alvast bedankt!
Maar ik weet wel dat je op een iPhone, applicaties van meerdere accounts kan installeren en gebruiken.
Zelf heb ik bijvoorbeeld apps van m'n Nederlandse, en van m'n Amerikaanse iTunes account op m'n iPhone staan. Dus dat is geen probleem.
offtopic:
@Outlandos:
@Outlandos:

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Is het mogelijk om bij de APN settings te komen op een T-Mobile gesimlockte iPhone? Ik kan het niet te voorschijn krijgen...
Verwijderd
Ik heb een soortgelijke vraag. Er zijn applicaties gekocht in een iTunes account en deze op een iPod Touch of andere iPhone geinstalleerd. Vervolgens koop je een nieuwe iPhone. Kun je deze applicaties dan gewoon gratis via iTunes er weer op zetten, of moet je alles opnieuw kopen?Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:18:
Beste medetweakers,
Alvast bedankt!
Of zijn er extra handelingen nodig?
Zolang ze allemaal op hetzelfde iTunes account geregistreerd worden hoeft er niet opnieuw voor betaald te worden.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:47:
Ik heb een soortgelijke vraag. Er zijn applicaties gekocht in een iTunes account en deze op een iPod Touch of andere iPhone geinstalleerd. Vervolgens koop je een nieuwe iPhone. Kun je deze applicaties dan gewoon gratis via iTunes er weer op zetten, of moet je alles opnieuw kopen?
Je kan hem voorlopig in een trendy sok plaatsen?Outlandos schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:08:
Ik heb hier een iPhone 3GS 32gb zwart liggen, maar wil um nog niet uitpakken voor mijn hoesje binnen komt (eind volgende week..)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Zoals hierboven aangegeven wordt: Je aanschaffen worden gekoppeld aan een iTunes account, koppel je nieuwe iPhone of iPod Touch aan dit account en je kunt ze installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:47:
[...]
Ik heb een soortgelijke vraag. Er zijn applicaties gekocht in een iTunes account en deze op een iPod Touch of andere iPhone geinstalleerd. Vervolgens koop je een nieuwe iPhone. Kun je deze applicaties dan gewoon gratis via iTunes er weer op zetten, of moet je alles opnieuw kopen?
Tip: De-autoriseer de iPhone/iPod die je niet meer gebruikt. Je kunt een maximaal aantal appraten koppelen aan een iTunes account. Zelfde geldt trouwens voor computers: je kunt maximaal 5 computer autoriseren dus koop je een nieuwe comp? Eerst je oude de-autoriseren.
Geldt dit ook als je je computer herinstalleert? Of maakt het dan niets uit?Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:12:
[...]
Tip: De-autoriseer de iPhone/iPod die je niet meer gebruikt. Je kunt een maximaal aantal appraten koppelen aan een iTunes account. Zelfde geldt trouwens voor computers: je kunt maximaal 5 computer autoriseren dus koop je een nieuwe comp? Eerst je oude de-autoriseren.
Aanvulling: als je 5 computers heb geautoriseerd, dan verschijnt er bij je account een knop om in één keer alle computers te de-autoriseren.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:12:
[...]
Zoals hierboven aangegeven wordt: Je aanschaffen worden gekoppeld aan een iTunes account, koppel je nieuwe iPhone of iPod Touch aan dit account en je kunt ze installeren.
Verwijderd
Ik heb laatst mijn MacBook opnieuw geinstalleerd, maar kan het me niet herinneren. Anyhow, je kunt je aanmelden met je nieuw geinstalleerde PC/Mac en op "Deauthorize Computer" klikken. iTunes geeft dan wel aan of dat gelukt is, zo niet dan is er een nieuwe uniek id voor je PC/Mac aanwezig. Dan heb je "pech" totdat je 5 computers geauthorizeerd hebt.ykz schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:16:
[...]
Geldt dit ook als je je computer herinstalleert? Of maakt het dan niets uit?
Pas wanneer er 5 computers geauthorizeerd zijn, kun je ze allemaal teniet doen (dan verschijnt de optie pas in je account). Let wel op dat je dit maar 1x per jaar mag doen, anders moet je contact opnemen met Apple Support.
Heb vanmiddag ook de 3GS opgehaald. Overtreft mijn verwachtingen. Natuurlijk wel goed georienteerd van te voren. Die kerel in de Tmobile shop die wist niet wat hij hoorde allerlei termen die ik eruit gooide. Zijn hele verkooppraatje aan duigen
. Momenteel nog relax 400 icm w&w plus tm medio september. Dan over op de i500. Alles werkt verder prima. Wifi aan de praat en al de nodige apps geinstalleerd.
Een vraagje, zijn er uberhaubt pop mail accounts die push ondersteunen of is dit alleen weggelegd voor imap?
Een vraagje, zijn er uberhaubt pop mail accounts die push ondersteunen of is dit alleen weggelegd voor imap?
Heeft TomTom nou al een volwaardige app uitgebracht?
Ik meende dat ik pas een extra popup kreeg met nieuwe voorwaarden dat er nu ook programma's zijn die maar op 1 device geinstalleerd mogen worden.Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:12:
[...]
Zoals hierboven aangegeven wordt: Je aanschaffen worden gekoppeld aan een iTunes account, koppel je nieuwe iPhone of iPod Touch aan dit account en je kunt ze installeren.
Ook IMAP fetched minimaal om de 15min. Push is alleen voor Exchange en MobileMe.Oppie schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:56:
Heb vanmiddag ook de 3GS opgehaald. Overtreft mijn verwachtingen. Natuurlijk wel goed georienteerd van te voren. Die kerel in de Tmobile shop die wist niet wat hij hoorde allerlei termen die ik eruit gooide. Zijn hele verkooppraatje aan duigen. Momenteel nog relax 400 icm w&w plus tm medio september. Dan over op de i500. Alles werkt verder prima. Wifi aan de praat en al de nodige apps geinstalleerd.
Los van of de iPhone iets kan is push ook gewoon technisch onmogelijk met POP.Oppie schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:56:
Heb vanmiddag ook de 3GS opgehaald. Overtreft mijn verwachtingen. Natuurlijk wel goed georienteerd van te voren. Die kerel in de Tmobile shop die wist niet wat hij hoorde allerlei termen die ik eruit gooide. Zijn hele verkooppraatje aan duigen. Momenteel nog relax 400 icm w&w plus tm medio september. Dan over op de i500. Alles werkt verder prima. Wifi aan de praat en al de nodige apps geinstalleerd.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hey mensen,
Ik heb vanmiddag een klein ongelukje gehad met m'n iPhone, was over de veluwe aan het fietsen en er brak zon erge storm los dat ik helemaal doorweekt was.
Nou is mn iPhone dus ook aangetast, blijft maar zeggen dat 'this device is not compatible with this iPhone' en de home knop doet het niet meer evenals de Vol min knop. (Hij flikkert ook aan randomly)
Nou heb ik een iPhone verzekering afgesloten bij tmobile die ook waterschade dekt dus dat komt wel goed denk ik...
Paar vraagjes alleen:
1. Hoe lang duurt zoiets normaal gesproken (telefoon inleveren -> terugkrijgen)
2. Kan ik dat gewoon bij elk Tmobile filiaal doen?
3. Is het ijdele hoop dat, omdat ze de oude iPhone 3G 16Gb's niet meer verkopen, ik misschien (als ik mazzel heb) een iPhone 3G S krijg?
Als iemand die hier wat ervaring mee heeft en dat zou willen delen veel dank
Ik heb vanmiddag een klein ongelukje gehad met m'n iPhone, was over de veluwe aan het fietsen en er brak zon erge storm los dat ik helemaal doorweekt was.
Nou is mn iPhone dus ook aangetast, blijft maar zeggen dat 'this device is not compatible with this iPhone' en de home knop doet het niet meer evenals de Vol min knop. (Hij flikkert ook aan randomly)
Nou heb ik een iPhone verzekering afgesloten bij tmobile die ook waterschade dekt dus dat komt wel goed denk ik...
Paar vraagjes alleen:
3. Is het ijdele hoop dat, omdat ze de oude iPhone 3G 16Gb's niet meer verkopen, ik misschien (als ik mazzel heb) een iPhone 3G S krijg?
Maar bij exchange zie je geen PUSH notificatie als je nieuwe mail hebt, bij mij iig niet
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Moet je activeren bij de settings hé.Royz schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:53:
Maar bij exchange zie je geen PUSH notificatie als je nieuwe mail hebt, bij mij iig niet
Push betekend dat nieuwe info direct zichtbaar is op je iPhone (of ander apparaat) Als er bij programma's wat nieuws is (zoals bij een IM bericht) wordt die nieuwe info naar je iPhone gepushed. Daar krijg je dan een notificatie van (de push notificatie).Royz schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:53:
Dus push is niet hetzelfde als push notificatie, je krijgt dus ook geen pop-up als een nieuwe email naar je phone gepushed wordt
Dat misschien niet, maar wel direct een melding / 'bzzzz' mag in aannemen..?fsfikke schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 23:33:
Dus push is niet hetzelfde als push notificatie, je krijgt dus ook geen pop-up als een nieuwe email naar je phone gepushed wordt
Want anders is het gewoon fetch (volgens een bepaald tijdschema)....
Dat wel inderdaad. Nou gaat dat ding niet meteen trillen zodra de versturende partij op de knop verzenden heeft gedrukt, maar meestal komt ie wel binnen een minuut na versturen binnen.JanvdVeer schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 23:59:
[...]
Dat misschien niet, maar wel direct een melding / 'bzzzz' mag in aannemen..?
Want anders is het gewoon fetch (volgens een bepaald tijdschema)....
Bij de shop in Nijmegen wel. Het is wachten op de 2e levering. Zullen her en der vast nog wel een witte 32gig te koop zijn maar het leeuwendeel is toch weg.Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:03:
Is de release van de 3Gs een succes in Nederland, dus (vrijwel) overal uitverkocht?
Ja, ik snap dat dat 2 verschillende dingen zijn daarom zei ik ook dat ik geen push notificatie krijgfsfikke schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 23:33:
[...]
Push betekend dat nieuwe info direct zichtbaar is op je iPhone (of ander apparaat) Als er bij programma's wat nieuws is (zoals bij een IM bericht) wordt die nieuwe info naar je iPhone gepushed. Daar krijg je dan een notificatie van (de push notificatie).
de vraag is alleen waarom zou dat niet ingebouwd zijn? lijkt me wel handig eigenlijk?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Major WTF. Sinds twee dagen begint mijn iPhone willekeurig gedrag te vertonen. Wanneer hij is aangesloten op mijn computer verliest hij opeens de verbinding (disconnect-geluid speelt) en verbindt hij opnieuw, waarna hij natuurlijk begint te syncen. En dat dan een paar keer achter elkaar 
Connector vies ofzo? Even kijken of ik hem kan schoonblazen oid.

Connector vies ofzo? Even kijken of ik hem kan schoonblazen oid.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Wiebelt jullie standby knop ook? Ik vind het dodelijk irritant, maar weet niet of het zo hoort.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Als je de iPhone in een sok steekt, voel je hem dan ook nog net zo goed trillen?Nitai schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:04:
[...]
Je kan hem voorlopig in een trendy sok plaatsen?Ik zou niet wachten op een hoesje hoor..hehe
Het is op zich normaal gezien het soort knopje. Mijne is redelijk 'recessed' dus ik heb er geen last van (in plaats daarvan moet ik moeite doen om 'm in te drukken).MsG schreef op zondag 28 juni 2009 @ 01:41:
Wiebelt jullie standby knop ook? Ik vind het dodelijk irritant, maar weet niet of het zo hoort.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Om termcollisions te vermijden: je wilt een notificatie schermpje ala SMS en Voicemail na het ontvangen van een email. Dus een (push)-email notification.Royz schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:05:
[...]
Ja, ik snap dat dat 2 verschillende dingen zijn daarom zei ik ook dat ik geen push notificatie krijg.
de vraag is alleen waarom zou dat niet ingebouwd zijn? lijkt me wel handig eigenlijk?
En dat wil ik ook, ik snap niet waarom het er niet in zit. Ik zie graag op het lockscreen de afzender, het onderwerp en eventueel wat inhoud, zodat als het niet belangrijk is, ik niet helemaal Mail in hoef te duiken. Of, als het wel belangrijk is, ik met een swipe meteen bij dat mailtje uitkom in Mail. Hopelijk komt dit beide nog.
Misschien wordt dit een killer 'feature' voor het volgende iPhone OS.
[ Voor 10% gewijzigd door Diddle op 28-06-2009 02:14 ]
Volgens mij niet.tienes schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:29:
Is het mogelijk om bij de APN settings te komen op een T-Mobile gesimlockte iPhone? Ik kan het niet te voorschijn krijgen...

Over een maandje heb ik hem een jaar en ga ik die unlockcode aanvragen, maar ik ben benieuwd of het vervolgens wel kan.
edit:
Iek! Zie nu pas dat dit een dubbelpost is. Sorry...
Iek! Zie nu pas dat dit een dubbelpost is. Sorry...
[ Voor 8% gewijzigd door Diddle op 28-06-2009 03:57 ]
Verwijderd
Mijn Iphone 2g word opeens heel erg warm aan de achterkant ( bovenin onder de sim) , dit heeft hij nooit eerder gehad, pas vanaf software 3.0.
Een vriend van mij heeft dat probleem ook sinds hij over is.
Vraag me af, hoe kan dat?
Heb niet zoveel zin in brandwonden aan mn been , of dat mn huis affikt door de warmte van mn iphone.
Heb niet zoveel zin in brandwonden aan mn been , of dat mn huis affikt door de warmte van mn iphone.

Ik heb toch echt de indruk dat 3.0 fiks langzamer geworden is op mijn 3G.
Clean DFU install, setup as a new phone. Dus niks gerestored. Safari opent en gedraagt zich langzamer, en vele apps reageren langzamer. Ook langzamer terug naar home scherm e.d.
Clean DFU install, setup as a new phone. Dus niks gerestored. Safari opent en gedraagt zich langzamer, en vele apps reageren langzamer. Ook langzamer terug naar home scherm e.d.
Verwijderd
ps3player en UltraSub;
Het gaat hier over de iPhone 3GS, niet over OS 3.0 in het algemeen ;-)
Verwijderd
Met een jailbreak is het weergeven van die informatie a piece of cake. En als we het Dev Team moeten geloven, zijn we dichtbij een jailbreak voor de 3GS.Diddle schreef op zondag 28 juni 2009 @ 02:10:
[...]
En dat wil ik ook, ik snap niet waarom het er niet in zit. Ik zie graag op het lockscreen de afzender, het onderwerp en eventueel wat inhoud, zodat als het niet belangrijk is, ik niet helemaal Mail in hoef te duiken. Of, als het wel belangrijk is, ik met een swipe meteen bij dat mailtje uitkom in Mail. Hopelijk komt dit beide nog.
PS. Excuses voor dubbelpost
Het gaat hier over alle iPhones, maar zullen we het op de vingers tikken van users overlaten aan de mensen in het rood?Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:14:
ps3player en UltraSub;
Dat ie heel warm wordt is een bekend probleem, Restore de iPhone eens en zet geen backup terug, bij mij bleef ie daarna wel koud.
Probeer IntelliScreen eens. Ik gebruik het al heel lang en ben er erg tevreden mee.Diddle schreef op zondag 28 juni 2009 @ 02:10:
[...]
Om termcollisions te vermijden: je wilt een notificatie schermpje ala SMS en Voicemail na het ontvangen van een email. Dus een (push)-email notification.
Misschien wordt dit een killer 'feature' voor het volgende iPhone OS.
[ Voor 47% gewijzigd door fsfikke op 28-06-2009 11:19 ]
1. Ligt eraan of ze hem kunnen repareren. Maar waarschijnlijk wordt die omgeruild. Denk aan zo'n 3 weken. Overigens wel 30 euro eigen risico.Relis schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:52:
Hey mensen,
Paar vraagjes alleen:
2. Nee je hebt papieren van de verzekering met een nummer erop van Pro Assist. Die bellen, komen ze hem bij je thuis ophalen.
3. Ja, je krijgt gewoon een 16GB 3G. Zijn er nog genoeg van.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Had dat ook 1x met mijn 2G, even powerdown, paar minuten wachten, weer aan en hij werd niet meer zo heet, sindsdien niet meer last van gehad.Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 08:34:
Mijn Iphone 2g word opeens heel erg warm aan de achterkant ( bovenin onder de sim) , dit heeft hij nooit eerder gehad, pas vanaf software 3.0.
Heb je push service toevallig aan? Zet dat eens uit is het dan sneller? Hier lagte alles met push, heb het maar uitgezet.UltraSub schreef op zondag 28 juni 2009 @ 10:46:
Ik heb toch echt de indruk dat 3.0 fiks langzamer geworden is op mijn 3G.
Het gaat in deze topics altijd om alle iPhones, echter krijgt de topicnaam de titel van de nieuwste iPhone. Kijk maar naar de vorige delen.Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:14:
ps3player en UltraSub;
Over nummertje 3:Snippertje schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:25:
[...]
1. Ligt eraan of ze hem kunnen repareren. Maar waarschijnlijk wordt die omgeruild. Denk aan zo'n 3 weken. Overigens wel 30 euro eigen risico.
2. Nee je hebt papieren van de verzekering met een nummer erop van Pro Assist. Die bellen, komen ze hem bij je thuis ophalen.
3. Ja, je krijgt gewoon een 16GB 3G. Zijn er nog genoeg van.
Een vriend van me krijgt een NIEUWE 3GS omdat zijn 3G kapot is. Pro-Assist zit hij ook. Althans, dit is aan de telefoon gezegd, dus je weet het maar nooit wat uiteindelijk gebeurt.
Dan had ik mijn 3G ook per ongeluk in het water kunnen laten vallen, oeps!Hidde schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:26:
[...]
Over nummertje 3:
Een vriend van me krijgt een NIEUWE 3GS omdat zijn 3G kapot is. Pro-Assist zit hij ook. Althans, dit is aan de telefoon gezegd, dus je weet het maar nooit wat uiteindelijk gebeurt.
(ik dacht dat ik idd wel ergens had gelezen, dat de 3g 16gb op end of life staat, maar ze zullen nog wel genoeg op vooraad zijn)
[ Voor 13% gewijzigd door ZyCo DaMiaN op 28-06-2009 12:36 ]
Toen de buurman gister z'n voordeur open liet staan had ik ook even z'n LCD TV mee kunnen nemen.ZyCo DaMiaN schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:34:
[...]
Dan had ik mijn 3G ook per ongeluk in het water kunnen laten vallen, oeps!
Hoe vaker verzekeringsmaatschappijen uit moeten betalen, hoe duurder de premie wordt.
Daarbij blijft het fraude.
@hieronder:
Ik maak voordat ik een update uitvoer altijd screenshots van alle pagina's
Over icon's gesproken, een van m'n apps heeft een ander icon dan dat ie zou moeten hebben, en ik heb een webclip (zo'n icon die een website launched) die ik niet weg kan krijgen. Als ik hem delete is ie weg, maar zodra ik respring of reboot staat ie vrolijk weer waar ie stond.
[ Voor 31% gewijzigd door fsfikke op 28-06-2009 13:04 ]
Is er geen mogelijkheid (eventueel mbv jailbreak), om de plaats van je icons te backuppen/restoren? Of anderszins op een makkelijke manier goed te zetten? Want jezus, van dat sudoku gepuzzel word ik niet goed
http://www.iphoneclub.nl/...-last-van-bruine-strepen/
Mijn witte 16GB 3GS wordt ook redelijk warm. Meer mensen hier last van. Ik zit dan gewoon wat te surfen met Safari en af en toe te gamen (snap ik dat die warm wordt dan), maar bij Safari zou ik verwachten dat die niet zo warm zo worden.
Mijn witte 16GB 3GS wordt ook redelijk warm. Meer mensen hier last van. Ik zit dan gewoon wat te surfen met Safari en af en toe te gamen (snap ik dat die warm wordt dan), maar bij Safari zou ik verwachten dat die niet zo warm zo worden.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
bij mij ook erg warnm... best wel snel al.
Weet niet of dit erg is...
Weet niet of dit erg is...
Ik ben eens aan het goochelen met de spraakbesturing en ik loop tegen een moeilijk puntje aan. Op zich is het geweldig dat de spraakbesturing gewoon op Nederlands kan terwijl de telefoon verder op Engels staat. Het vervelende is alleen dat de namen van m'n Engelse artiesten ook Nederlands moeten worden uitgesproken. OneRepublic wordt alleen herkend en herhaald als "oohnuhrepubliek" en Racoon wordt "rakoohn". Spraakbesturing ook op Engels zetten zou dat oplossen, maar dan moet ik de namen van m'n contacten weer debiel uitspreken...

^ Wat hij zegt.
En je kan contacten niet op nederlands en muziek op engels zetten?Z-Dragon schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:10:
Ik ben eens aan het goochelen met de spraakbesturing en ik loop tegen een moeilijk puntje aan. Op zich is het geweldig dat de spraakbesturing gewoon op Nederlands kan terwijl de telefoon verder op Engels staat. Het vervelende is alleen dat de namen van m'n Engelse artiesten ook Nederlands moeten worden uitgesproken. OneRepublic wordt alleen herkend en herhaald als "oohnuhrepubliek" en Racoon wordt "rakoohn". Spraakbesturing ook op Engels zetten zou dat oplossen, maar dan moet ik de namen van m'n contacten weer debiel uitspreken...
Is het mogelijk om een snelkoppeling te maken naar een instelling in het menu?
Wat ik eigenlijk wil is de internet tethering als koppeling aan en uit te kunnen zetten.
Zo hoef ik dus niet heel het menu door om de functie snel aan te kunnen zetten..
Iemand een idee of dat kan?!
Wat ik eigenlijk wil is de internet tethering als koppeling aan en uit te kunnen zetten.
Zo hoef ik dus niet heel het menu door om de functie snel aan te kunnen zetten..
Iemand een idee of dat kan?!
En het is weer tijd voor een nieuw deel: [iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 21
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming
[iPhone & iPod Touch 2G] Bluetooth headsets & ervaringen
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming
[iPhone & iPod Touch 2G] Bluetooth headsets & ervaringen
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.