Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Lt. Marx schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:22:
Hoe kan ik dat autologon voor tmobile hotspots aanzetten?
Volgens mij is er geen plek waar je dat aan kunt zetten. Ik weet wel dat het helaas niet werkt bij KPN-hotspots op stations. De hotspot werkt wel, maar je moet je alsnog elke keer aanmelden bij de loginpagina van KPN.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:14
Iemand al gekeken naar de nieuwe AppStore op 3.0. Updates zijn van de snelkoppelingen bar verdwenen. Opzich niet zo erg want je kan de balk aanpassen net zoals in de iPod en Youtube app, maar bij mij onthoud hij de instellingen niet, arghhh.

Meer mensen hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

L-VIS schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:10:
Iemand al gekeken naar de nieuwe AppStore op 3.0. Updates zijn van de snelkoppelingen bar verdwenen. Opzich niet zo erg want je kan de balk aanpassen net zoals in de iPod en Youtube app, maar bij mij onthoud hij de instellingen niet, arghhh.

Zelfde probleem hier. Ik had 'm inderdaad aangepast zodat de knop "updates" weer in beeld was, maar dat wordt niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Ik maakte voor de lol even mijn Hotmail account aan in Mail en het werkte nog ook 8)7 Voor 3.0 lukte dit maar niet bij mij.. Alleen weer zo jammer dat je geen code erop kan zetten, nu kan iedereen zo je mail in :S

Weet iemand iets meer over beveiliging van SMS en Mail Inbox, want mij is er verteld dat dit in 3.0 mogelijk zou worden, maar heb nog niks gezien.. :(

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Voor de mensen die hun 2G geupdate hebben en nu een gelockte 3.0 erop hebben staan kan ik deze handleiding aanbevelen!
Ik heb hem zojuist succesvol doorlopen en heb nu een geunlockte 3.0 :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:50
NickySantoro schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:51:
He,

Ik heb gisteren de update gedaan en nou wou ik MMS testen, maar het lukt niet.

Ik krijg ten eerste dit niet te zien: [afbeelding]

Deze instellingen heb ik gebruikt: http://twitpic.com/7hgr6
Ik heb hetzelfde probleem... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

rodian50 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:18:
Ik maakte voor de lol even mijn Hotmail account aan in Mail en het werkte nog ook 8)7 Voor 3.0 lukte dit maar niet bij mij.. Alleen weer zo jammer dat je geen code erop kan zetten, nu kan iedereen zo je mail in :S

Weet iemand iets meer over beveiliging van SMS en Mail Inbox, want mij is er verteld dat dit in 3.0 mogelijk zou worden, maar heb nog niks gezien.. :(
Je kan natuurlijk je hele telefoon beveiligen door een code erop te zetten: Settings -> General -> Passcode Lock.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:16
Vince22 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 07:43:
Misschien niet direct te maken met de 3.0 update maar is het ook mogelijk foto's die je gesynced hebt naar de iphone, die dan in galerij komen te staan, om die vanaf de iphone te verwijderen? Ik heb namelijk geen prullenbak rechtsonder bij al mn afbeeldingen in de galerij, alleen bij de foto's die in de filmrol staan.... Is die een fout of een feature? :)
iemand?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag je vraag pas binnen 24 uur kicken. Maar om vraag op je antwoord te geven, dat is een feature. Net als dat je muziek niet kunt wissen vanaf je iPhone :). Het idee bij de camera is dat je ook mislukte foto's zult maken en die dan snel kunt wissen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds 3.0 is bij mij het nummerherkenning in het Amerikaanse(?) format (dus met haakjes, bijv. bij SMS van nr. 5100, krijg ik dan (510) 0 te zien), uiteraard heb ik de Region Format op Nederland staan en had ik al een restore gedaan. Iemand anders met dit probleem?

[ Voor 6% gewijzigd door dentify op 18-06-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Het is bij mij gelukt om de iphone opnieuw op te starten :)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:26

MsG

Forumzwerver

Hebben trouwens meer mensen "last" van diverse miniscule stofjes achter het scherm? Ik wil helaas, hoewel het niet rampzalig is, echter is dit het eerste toestel waarbij me dat gebeurt is (was al zo toen ik hem kocht).

En hoe hebben jullie de iPhone in de broek? Ik zit te denken aan een screenprotector van Brando op het scherm, aangezien ik alsnog bang ben voor krassen op het scherm, ook al is het glas. Maar weet iemand hoe de responsitiviteit is met zo'n brando velletje erbij op? En als je je telefoon laat vallen, is het glas dan meteen stuk? Daar ben ik namelijk bang voor, aangezien hij ook al zo glibberig is :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:14
Ik heb hem gewoon in mijn broekzak, en tot nu toe helemaal geen krassen op het scherm. Zolang je de telefoon maar niet samen met sleutels oid in je zak stopt is zo'n screenprotector niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
De prijzen zijn bekend van de nieuwe iPhones icm. de abonnementen. De 32gb versie is zo'n 100,- euro duurder, maar ik vraag me af of je 32gb echt nodig hebt? 16gb lijkt me genoeg, maar het zou m'n eerste iphone worden en om er na een paar maanden achter te komen dat ik toch beter de 32gb versie had kunnen kopen, lijkt me zo zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Hielko schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:27:
Ik heb hem gewoon in mijn broekzak, en tot nu toe helemaal geen krassen op het scherm. Zolang je de telefoon maar niet samen met sleutels oid in je zak stopt is zo'n screenprotector niet echt nodig.
Idd. iedereen kijkt mij ook altijd raar aan. Wat, zo een mooie telefoon en dan geen hoesjes oid.

Ja duh!!! met hoesje is die lelijk! koop je zo een mooie telefoon ga je hem alsnog wegstoppen omdat je bang bent dat ie krasjes krijgt :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Royz schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:47:
[...]

Idd. iedereen kijkt mij ook altijd raar aan. Wat, zo een mooie telefoon en dan geen hoesjes oid.

Ja duh!!! met hoesje is die lelijk! koop je zo een mooie telefoon ga je hem alsnog wegstoppen omdat je bang bent dat ie krasjes krijgt :P
Met ^^
Ik snap ook niet dat mensen vrijwillig hun iPhone vern**ken met die lelijke hoesjes :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Chester schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:51:
[...]

Met ^^
Ik snap ook niet dat mensen vrijwillig hun iPhone vern**ken met die lelijke hoesjes :P
Net zoiets als vrouwen en burka's. O-)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Laatst online: 03-09 16:06
DarkTemple schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:02:
IK heb 3.0 er ook op gezet, werkt verder prima, maar bluetooth moet toch nu met allerlei apparaten werken?
Ik heb hier 3 bluetooth devices en de iphone vindt er niet 1. Hij blijft maar zoeken, (blijft ronddraaien achter apparaten)
Ik kan wel vanaf een ander device de iphone zien, maar kan niet pairen...
Meer mensen met problemen/oplossingen?
Geloof niet dat er nu support in zit voor file transfer of zo iets, alleen wel ad2p (stereo koptelefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hielko schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:27:
Mwah. iPhone scherm is redelijk krasbestendig maar ik heb nadat 't eerste krasje erop kwam toch een screenprotector erop gefixt. Daar zie je toch niets van en 't helpt wel om 't scherm krasvrij te houden. (Dwz: als er krassen opzitten plak je er gewoon een nieuwe op.) De achterkant vin'k niet zo boeiend, daar hoef ik niet door krassen heen te kijken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 18-06-2009 15:58 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:45:
De prijzen zijn bekend van de nieuwe iPhones icm. de abonnementen. De 32gb versie is zo'n 100,- euro duurder, maar ik vraag me af of je 32gb echt nodig hebt? 16gb lijkt me genoeg, maar het zou m'n eerste iphone worden en om er na een paar maanden achter te komen dat ik toch beter de 32gb versie had kunnen kopen, lijkt me zo zonde!
Hangt natuurlijk van jezelf af. Heb een ipod van 30 GB en die heb ik nu voor de helft vol met muziek. Hiervan kan zeker meer dan de helft eraf omdat ik dat toch nooit luister. Denk dus dat 16 GB ruim genoeg is. En anders maar wat vaker aan iTunes hangen en wisselen. Duurt alleen nog zolang voordat m'n huidige abo afloopt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

CyBeR schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:58:
[...]

Mwah. iPhone scherm is redelijk krasbestendig maar ik heb nadat 't eerste krasje erop kwam toch een screenprotector erop gefixt. Daar zie je toch niets van en 't helpt wel om 't scherm krasvrij te houden. (Dwz: als er krassen opzitten plak je er gewoon een nieuwe op.) De achterkant vin'k niet zo boeiend, daar hoef ik niet door krassen heen te kijken ;)
Toch maar besteld. Een Brando Ultraclear. Voor die 7,95 is het wel het proberen waard. Mijn achterkant is ook bekrast en zelfs een scheurtje, ach ja. Zo'n ramp vind ik dat zelf niet.

Hebben jullie ook dat de zilveren rand bekrast raakt? En dat het scherm ten opzichte van de rand aan de ene kant hoger is dan aan de andere kant?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Hoe krijgen jullie allemaal krasjes op het scherm? Stop je het in een zak/tas waar je sleutels (of andere dingen die kunnen krassen)? Ik stop het altijd in een lege broekzak en thuis gewoon in de dock. Nog helemaal geen krasjes op dat ding O+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:29
Ik heb vanaf de eerste minuut dat de verpakkingsfolie eraf kwam een screen protector erop gegooid. Tot het einde van het leven van mijn 3G zal er geen kras op het scherm komen te zitten. ;)

Overigens, met 3.0 is die Youtube applicatie nog steeds een grote hoop stront vind ik. Hij laadt altijd maar iets van 20% van een filmpje, nooit meer dan dat. Ik heb gewoon een strakke Wi-Fi verbinding die makkelijk enkele MB/s aan kan, maar youtube-filmpjes laden ho maar. ;( Het komt zelden voor dat een filmpje 100% gebuffered wordt. Net weer een filmpje van 10 minuten geopend, hij heeft gebuffered tot 2:17, heel snel, en stopt daar. Ik wacht nou al 5 minuten en druk op Play maar hij laadt gewoon NIET verder.

[ Voor 19% gewijzigd door Xeanor op 18-06-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 20:35
Ik hoor hier verschillende mensen praten over een percentage accu icon, maar hoe krijg ik die percentages dan daar? Ik heb al van alles geprobeerd, maar hij blijft gewoon groen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Chester schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:18:
Hoe krijgen jullie allemaal krasjes op het scherm? Stop je het in een zak/tas waar je sleutels (of andere dingen die kunnen krassen)? Ik stop het altijd in een lege broekzak en thuis gewoon in de dock. Nog helemaal geen krasjes op dat ding O+
Mja, dat kan een keer gebeuren he. Of hij ligt op z'n kop, of whatever. En hoewel ik op zich gebruikssporen niet boeiend vind is dat in een scherm toch wel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:31:
Sinds 3.0 is bij mij het nummerherkenning in het Amerikaanse(?) format (dus met haakjes, bijv. bij SMS van nr. 5100, krijg ik dan (510) 0 te zien), uiteraard heb ik de Region Format op Nederland staan en had ik al een restore gedaan. Iemand anders met dit probleem?
De weergave is wel iets veranderd ja. Als ik door een onbekend 06 nummer gebeld wordt, is het (06) 12 34 56 78. Voorheen kreeg je als ik me niet vergis +31 6 te zien? Ik heb de taal op Engelsch staan en de region format op Nederlandsch. Ook niet handig wanneer je iemand wilt toevoegen in je Contacts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook benieuwd naar het icoontje voor de batterij..

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Tom schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:19:
Maar tethering zit er helemaal niet in? Zou toch onder settings > general > network moeten zitten. Zeker omdat ik T-Mobile heb?
Tethering is gewoon aan te zetten, zie link! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:49:
[...]

De weergave is wel iets veranderd ja. Als ik door een onbekend 06 nummer gebeld wordt, is het (06) 12 34 56 78. Voorheen kreeg je als ik me niet vergis +31 6 te zien? Ik heb de taal op Engelsch staan en de region format op Nederlandsch. Ook niet handig wanneer je iemand wilt toevoegen in je Contacts...
De weergave is iets aangepast ja. Maar of je 06 of +316 doorgestuurd krijgt ligt aan 't netwerk in principe. Ik krijg iig gewoon +31 door van Vodafone.

[ Voor 59% gewijzigd door CyBeR op 18-06-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
pjlgt schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:01:
[...]

Hangt natuurlijk van jezelf af. Heb een ipod van 30 GB en die heb ik nu voor de helft vol met muziek. Hiervan kan zeker meer dan de helft eraf omdat ik dat toch nooit luister. Denk dus dat 16 GB ruim genoeg is. En anders maar wat vaker aan iTunes hangen en wisselen. Duurt alleen nog zolang voordat m'n huidige abo afloopt ;(
Ja dat is waar, muziek heb ik aan 5 gb meer dan genoeg, maar ik zit ook te denken aan applicaties ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
Heb een vraagje indien iemand het weet.

Stel...
1. Heb op mijn laptop (nl versie) en pc (us versie) itunes geïnstalleerd, waarmee ik free appstore applicaties download. Gebruik pc als hoofdversie, is het mogelijk om de ipa applicaties die op de laptop staan te kopieren naar de pc versie van itunes. Of werkt dat niet?

Alvast bedankt.
MsG schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:15:
[...]

Toch maar besteld. Een Brando Ultraclear. Voor die 7,95 is het wel het proberen waard. Mijn achterkant is ook bekrast en zelfs een scheurtje, ach ja. Zo'n ramp vind ik dat zelf niet.

Hebben jullie ook dat de zilveren rand bekrast raakt? En dat het scherm ten opzichte van de rand aan de ene kant hoger is dan aan de andere kant?
Waar heb jij die besteld voor die prijs?

Is dat de 'beste' beschermer voor de iphone?

Ik had gelezen dat de bescherming enkel voor de achterkant is en de hoeken. Moet je voor de scherm een aparte halen? Alvast bedankt.

Binnenkort hopelijk mijn iphone3gs O+

[ Voor 22% gewijzigd door Appo op 18-06-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TUX2K schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:56:
[...]

Geloof niet dat er nu support in zit voor file transfer of zo iets, alleen wel ad2p (stereo koptelefoon).
Juist geconcludeerd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:52:
[...]

Net zoiets als vrouwen en burka's. O-)
Een iphone word minder snel gestolen als er een (lelijke) hoesje om zit, zo is dat ook met vrouwen, daar wordt minder snel mee gezondigd door de lelijke Burka. _/-\o_

Houd het verder op de iPhone svp, en weerhoud je van religieus getinte opmerkingen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 19:50
Als je je iphone niet verzekerd, en je krijgt scheurtjes in de behuizing, kan je hem dan nog wel laten repareren of moet je daar verzekerd voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

L-VIS schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:10:

Bij mij zijn nu spontaan de 'oude' knoppen weer terug! De knop 'Meer...' is weer 'Updates' geworden! Heel vaag. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:48:

Houd het verder op de iPhone svp, en weerhoud je van religieus getinte opmerkingen :*)
Eerst erop ingaan en dan zelf zeggen dat er geen religieus getinte opmerkingen gemaakt moeten worden. Het was te moeilijk voor je he :')

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dirk0s schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:51:
Als je je iphone niet verzekerd, en je krijgt scheurtjes in de behuizing, kan je hem dan nog wel laten repareren of moet je daar verzekerd voor zijn?
Dit valt onder het leveren van een deugdelijk en goed product en behoort dus tot de standaardgarantie.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Je kan een verzekering ook zien als het afkopen van discussie met (verschrikkelijk achterlijk) winkelpersoneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Tourniquet schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:54:
[...]

Bij mij zijn nu spontaan de 'oude' knoppen weer terug! De knop 'Meer...' is weer 'Updates' geworden! Heel vaag. :o
Idd, bij mij ook. Inwisselen is weg!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

kenneth schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:54:
[...]

Eerst erop ingaan en dan zelf zeggen dat er geen religieus getinte opmerkingen gemaakt moeten worden. Het was te moeilijk voor je he :')
Aan z'n info te zien is hij moslim of daaraan gerelateerd (dwz, achtergrond), dus dat geeft hem het alleenrecht he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• familyman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 07:04
Moeten we een poll beginnen om eens te bekijken wat de correlatie is tussen (1) De nieuwe OS is een enorme verbetering en (2) Ik ben een Apple-gebruiker voor mijn laptop / desktop?

Wat een ontzettende misser, overal icoontjes en dingetje erbij! Waarom dat telefoondingetje in mijn lijst recent gebelde nummers? Wat is dat gedoe in de itunes? Al die knoppen heb je niet nodig (en die er zaten ook niet, trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
CyBeR schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:23:
[...]

Aan z'n info te zien is hij moslim of daaraan gerelateerd (dwz, achtergrond), dus dat geeft hem het alleenrecht he.
En besides, volgens de Islam hoef je helemaal geen burka/hoofddoek te dragen als je uit huis gaat :P

Ontopic:
Nog een leuke feature dat ik tegen kwam. In de wachtwoord velden verandert na een tijdje dat zichtbare karakter ook in een bolletje *O*

[ Voor 18% gewijzigd door Chester op 18-06-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32

HaterFrame

Well... Poo came out!

familyman schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:37:
Wat een ontzettende misser, overal icoontjes en dingetje erbij! Waarom dat telefoondingetje in mijn lijst recent gebelde nummers? Wat is dat gedoe in de itunes? Al die knoppen heb je niet nodig (en die er zaten ook niet, trouwens)
Beetje overdreven, men probeert alleen de beleving wat beter te maken. Dat telefoontje laat alleen zien dat jij degene bent geweest die gebeld heeft. Als ie er niet staat weet je dat je gebeld bent.

Die call historie die je er nu bij kunt halen vind ik ook nog wel handig :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Chester schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:39:
[...]
Nog een leuke feature dat ik tegen kwam. In de wachtwoord velden verandert na een tijdje dat zichtbare karakter ook in een bolletje *O*
Euh, dat was altijd al zo hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
CyBeR schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:56:
[...]

Euh, dat was altijd al zo hoor..
:o
Niet bij mij? Ik vond het altijd ook raar dat je die laatste karakter kon blijven zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

familyman schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:37:
Moeten we een poll beginnen om eens te bekijken wat de correlatie is tussen (1) De nieuwe OS is een enorme verbetering en (2) Ik ben een Apple-gebruiker voor mijn laptop / desktop?

Waarom zou je daar een verband tussen willen leggen? M.a.w.: Wat wil je bewijzen.

Je tweede deel begrijp ik niet helemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Chester schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:18:
Ik heb bepaalde broeken waar aan 1 kant van de zakken zo'n soort minizak weer in zit, en dus ook zo'n spijkerknoopdinges aan dat minizakje, waardoor ik daar per ongeluk menig scherm aan heb getikt :'(. Voorderest door gebruik soms (althans bij andere mobieltjes) of van de stylus.

Wat gebruiken jullie voor muziek eigenlijk? Vanwege hygiene heeft de vorige eigenaar zijn oordopjes gehouden in ruil voor 25,- korting. Echter ging ik vandaag naar de Dixons (puur om te kijken uiteraard) maar zag daar alleen door Steve Jobs ingestraalde accessoires staan Usb Connector 20,- :') Iphone sokjes 35 :') Oordoppen 25 :'). Ik ben toch niet gek om zulke achterlijke prijzen te betalen? :). Op ebay zie ik voor luttele euro's zo'n soort kabeltje van het proprietaire iphone formaat naar 3,5" jack. Iemand ervaring er mee? Werkt dat gewoon prima?

[ Voor 30% gewijzigd door MsG op 18-06-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
Klopt het dat, sinds 5 januari 2009, als men meer dan 50 mb download, dat de snelheid verlaagd wordt naar 64/16kbps. Ik dacht namelijk dat het 2mb onbeperkt was...
Laatste alinea, pag. 4: http://www.telefoonopzeggen.nl/tfopzeggen5.pdf

Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
zunshine schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:07:
Klopt het dat, sinds 5 januari 2009, als men meer dan 50 mb download, dat de snelheid verlaagd wordt naar 64/16kbps. Ik dacht namelijk dat het 2mb onbeperkt was...

Onbeperkt bestaat niet, alle providers die zeggen dat het onbeperkt is hebben een Fair Use Policy. Ze kunnen dus doen wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Op engadget kwam ik het volgende tegen.
http://www.engadget.com/2...l-with-auto-connection-i/

Is dat ook al mogelijk met T-Mobile? Soms zit ik op rare plekken met weinig bereik maar wel T-Mobile hotspot. Zou mooi zijn als ik niet eerst moet gaan SMSen en dan wachtwoord intikken en dan en dan en dan.......

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
MetaFrame schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:43:
[...]
Die call historie die je er nu bij kunt halen vind ik ook nog wel handig :)
Hier ook! Draai nog geen OS3 (ben nog op vakantie), maar dat is een van de features die ik miste op de iPhone. Ben een statistieken man, en wil graag zoveel mogelijk historie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Oh en what up met dat half uur durende backup :S
Ik druk op de sync knop om m'n kalender te syncen en dan begint dat ding natuurlijk alles te syncen en te backuppen. Kan niet niet sneller?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
Bestaat er een app dat precies bijhoudt hoeveel minuten je belt:

Bv: 30 sec bellen, wordt afgerond naar 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunshine schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:07:

Voor vragen over de abonnementen is er een apart topic: [iPhone 3G S] Provider & Abonnementen - deel 7.

Om toch hier je vraag te beantwoorden. Het staat lekker onduidelijk in dat artikel :X. In Nederland heb je gewoon onbeperkt internet met 2 Mbit. Dat wordt niet geknepen. Maar dit geldt na 50 mb in het buitenland, daarna wordt het blijkbaar geknepen. Dat lijkt me eerder om de kosten te beperken voor de klant. Dan heb je immers voor al meer dan 100 tot 750 euro aan data verbruikt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op de My T-Mobile pagina staat bij mijn account info:
Startdatum contract: 15 juli 2008.

Kan ik hem nu op 15 juli 2009 al gratis Simlock vrij laten maken? Of pas vanaf de dag daarna, de 16e dus. En moet ik hiervoor eerst een afspraak maken of kan ik op de dag zelf zo een T-Mobile Shop inlopen zodat daar alles binnen een paar minuten is gepiept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:32:
Op de My T-Mobile pagina staat bij mijn account info:
Startdatum contract: 15 juli 2008.

Kan ik hem nu op 15 juli 2009 al gratis Simlock vrij laten maken? Of pas vanaf de dag daarna, de 16e dus. En moet ik hiervoor eerst een afspraak maken of kan ik op de dag zelf zo een T-Mobile Shop inlopen zodat daar alles binnen een paar minuten is gepiept?
Dat moet je via internet aan kunnen vragen, via my t-mobile. Zo heb ik mijn vorige telefoon ook ontdaan van zijn simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Yes dat is inderdaad de snelste mogelijkheid!
Zelf schreef ik toentertijd een brief en kreeg na een maand ofzo een brief terug met m'n unlockcodes en troep.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 23:48

_AN

Het is nu ook mogelijk om met meerdere agenda's te synchroniseren. Ik synchroniseer met een Exchange server en met mijn Outlook op mijn thuiscomputer. Ik zou graag de afspraken van de Exchange agenda ook in mijn Outlook thuis hebben. Is dit nu wel mogelijk. Het gebeurt nu namelijk niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:14
MsG schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:05:
[...]
Wat gebruiken jullie voor muziek eigenlijk? Vanwege hygiene heeft de vorige eigenaar zijn oordopjes gehouden in ruil voor 25,- korting. Echter ging ik vandaag naar de Dixons (puur om te kijken uiteraard) maar zag daar alleen door Steve Jobs ingestraalde accessoires staan Usb Connector 20,- :') Iphone sokjes 35 :') Oordoppen 25 :'). Ik ben toch niet gek om zulke achterlijke prijzen te betalen? :). Op ebay zie ik voor luttele euro's zo'n soort kabeltje van het proprietaire iphone formaat naar 3,5" jack. Iemand ervaring er mee? Werkt dat gewoon prima?
ik heb dit kabeltje voor 13,- euro bij de Dixons gehaald (al een tijd geleden dus vandaar dat de prijs mss hoger ligt nu). Daar sluit ik dan mijn in ear Sennheisers op aan, prima geluid en toch handsfree bellen. :9

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MsG schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:05:
[...]

Ik heb bepaalde broeken waar aan 1 kant van de zakken zo'n soort minizak weer in zit, en dus ook zo'n spijkerknoopdinges aan dat minizakje, waardoor ik daar per ongeluk menig scherm aan heb getikt :'(. Voorderest door gebruik soms (althans bij andere mobieltjes) of van de stylus.

Ik heb twee keer op Ebay zo'n verloop kabeltje/stekkertje gekocht.
Je moet wel even kijken welke je koopt, de eerste keer had ik zo eentje:
Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee174/posterking/cable/cable_005a.jpg
Maar na een paar maanden scheurde net boven dat kleine stekkertje dat rubber in waardoor ie nu aan twee hele dunne kabeltjes aan elkaar hangt. (hij doet het nog wel, maarja)
Daarna heb ik zo eentje gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://images.redtagtown.com/product/rt_041501-00040_c1b.jpg
Die werkt nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
DarkTemple schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:02:
IK heb 3.0 er ook op gezet, werkt verder prima, maar bluetooth moet toch nu met allerlei apparaten werken?

Ik heb hier 3 bluetooth devices en de iphone vindt er niet 1. Hij blijft maar zoeken, (blijft ronddraaien achter apparaten)

Ik kan wel vanaf een ander device de iphone zien, maar kan niet pairen...

Meer mensen met problemen/oplossingen?
jep, vind alleen mijn parrot carkit.. terwijl er hier toch echt meer met bleutooth en vindbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

edit:
dubbel

[ Voor 132% gewijzigd door fsfikke op 18-06-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Heeft iemand hier toevallig Hi en een iPhone en daarop MMS werkend? Ik had het gisteren werkend, maar na tethering erop gezet te hebben werkt het niet meer. Vervolgens profiel gewist en een restore gedaan. Maar het werkt nog niet.

Instellingen heb ik als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa236/Razor_sniper/iphone.jpg

Edit: Volgens mij opgelost! Even wifi uitzetten. Tethering profiel verwijderen. Rebooten en het werkt! Nu nog even de andere kant bellen om het zeker te weten :+

[ Voor 19% gewijzigd door Snippertje op 18-06-2009 21:52 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulWar1 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:11:
[...]

ik heb dit kabeltje voor 13,- euro bij de Dixons gehaald (al een tijd geleden dus vandaar dat de prijs mss hoger ligt nu). Daar sluit ik dan mijn in ear Sennheisers op aan, prima geluid en toch handsfree bellen. :9
handig, is alleen de totale kabellengte nu niet super groot? ik bedoel: oordopjes + philips ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 17:13
Ik heb sinds de update dat mijn iPhone 3G alle programma's meteen afsluit na het starten. Klik icoontje aan, 1 seconde ander beeld, en dan weer meteen eruit. En dat alleen met third-party-apps. Aan/uit, reset, werkt niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Laatst online: 27-03-2024
Zoals jullie wel weten is er zo'n autocorrection functie op de iphone voor bij het smsen. Deze functie leert ook bij dus slaat ook woorden op die je weel gebruikt. Nou heeft hij bij mij opeens de irritante functie geleerd dat als ik een 'X' sms hij dat automatisch verbetert tot 's. Aangezien ik nogal vaak alleen een X wil typen, is dit nogal frustrerend. Iemand een idee hoe dit aan te passen? Dus zeg maar een mogelijkheid om het SMS woordenboek aan te passen?
Hoor het graag. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 17:13
Ook dat weer volhouden, en dan werkt het weer, dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• familyman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 07:04
@iKremers:

Ik bedoel dat ik denk dat windows gebruikers een stuk blijer zijn met de update dan mac gebruikers.

Ik vind dat een aantal van de standaarden die ik gewoon was van osx losgelaten is om met kritiek om te gaan. De toegevoegde symbolen in het telefoonscherm zijn daar een voorbeeld van. Het is lelijk en onrustig en ze hadden het ook met kleuren simpel kunnen oplossen (zwart = bellen, blauw = gebeld worden en rood = gemist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Laatst online: 27-03-2024
TranceSetter schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:48:
Ook dat weer volhouden, en dan werkt het weer, dacht ik...
Ja dat doe ik dus al zeker een maand, gewoon continu die verbetering wegdrukken maar hij past zich maar niet automatisch aan! Echt geen andere truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

fsfikke schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:22:
[...]

[afbeelding]
Maar na een paar maanden scheurde net boven dat kleine stekkertje dat rubber in waardoor ie nu aan twee hele dunne kabeltjes aan elkaar hangt. (hij doet het nog wel, maarja)
[afbeelding]
Zou altijd voor die 1e gaan met dat kabeltje. Die onderste is echt kwetsbaar en slopend voor je poort + de rest van de binnenkant.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

rodian50 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:23:
[...]

Zou altijd voor die 1e gaan met dat kabeltje. Die onderste is echt kwetsbaar en slopend voor je poort + de rest van de binnenkant.
Mijn iPhone 3G heeft een normale aansluiting. Waarom zo'n adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
TranceSetter schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:43:
Ik heb sinds de update dat mijn iPhone 3G alle programma's meteen afsluit na het starten. Klik icoontje aan, 1 seconde ander beeld, en dan weer meteen eruit. En dat alleen met third-party-apps. Aan/uit, reset, werkt niet.

Iemand een idee?
Ik had het alleen met jailgebreakte apps

[ Voor 5% gewijzigd door Motabeatz op 18-06-2009 22:28 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

fsfikke schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:22:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn voor de originele iPhone waar de headphone connector wat recessed was, wat er voor zorgde dat veel oordopjes niet pasten omdat de plug te groot was. De 3G heeft gewoon een 'normale' 3.5mm minijack plug. Het enige proprietaire daaraan is dat je er ook een headset met microfoon aan kunt hangen met een speciale plug. Maar normale oordopjes werken gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Shiver23 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:25:
[...]

Mijn iPhone 3G heeft een normale aansluiting. Waarom zo'n adapter?
De 2G heeft een verzonken aanlsuiting waar alleen hele dunne stekkertjes in passen.
rodian50 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:23:
[...]

Dan zal mijn iPhone na al bijna een jaar die adaptor gebruikt te hebben wel kompleet vernield zijn van binnen. Achja, zolang ie nog perfect werkt heb ik er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Murderer schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:06:
[...]

Ja dat doe ik dus al zeker een maand, gewoon continu die verbetering wegdrukken maar hij past zich maar niet automatisch aan! Echt geen andere truc?
Hele custom woordenboek resetten helpt waarschijnlijk, maar het is de vraag of je dat wilt.

General > Reset > Reset Keyboard Dictionary

---

Ik zie dat hele Mobiele Data scherm niet bij General > Network. Ik heb T-Mobile, dus dat zal wel de reden zijn, maar is er een manier om dat scherm aan te zetten? Aangezien ik mijn MMS gemold heb door tethering aan te zetten, zou dat scherm wel een uitkomst zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Diddle op 18-06-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Mijn applicaties komen niet allemaal terug na een restore. Ik had hiervoor een jailbreak met categories. Nu dacht ik dat het daar aan lag. Maar ook na een restore komen ze niet terug. Iemand een idee?

Waarom lukt het altijd wél nadat ik iets post 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Snippertje op 18-06-2009 22:52 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:37

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Om even terug te komen op die verloopstukjes ... mijn ervaring.. één groot drama, in het begin gewoon zon standaard verloopkabeltje gekocht en werkte verders prima, maar ik gebruik het elke dag gemiddeld 2 uur dus dan mag je qua levensduur ook niet té veel verwachten voor 4 euro. Dus daarna nog !2 van deze kabeltjes nabesteld ,nu gingen ze nog sneller kapot. (allemaal achter de 3,5 male jack, rubbertje laat los en op het eind heb je alleen nog 2 dunne koperdraadjes eraanhangen :P)

Vervolgens zo'n korte ''harde'' adapter gebruikt , ging ook lang goed maar op een gegeven moment switcht hij steeds naar het volgende nummer, wat volgens mij komt doordat daarop een 3e ring zit wie normaal ook op de standaard oordopjes zit. Daarmee kun je met die afstandbediening nr's verder gaan en je phone opnemen.
Maar dit gaf op den duur dus problemen.

Pakweg 2 maand geleden eindelijk deze gevonden : http://store.apple.com/uk...MTY1NDAzOQ&mco=MjI0MDY1OA
Goedkoop kunnen kopen via marktplaats .. nog steeds erg tevreden mee! _/-\o_

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Laatst online: 01:10

defiant

Moderator General Chat
Ik heb sinds kort wat stofjes onder het scherm van mijn iPhone 3G (linksonder het scherm), het kan zijn dat ze er al iets langer onder zitten, vooral met dit zonnige weer valt het erg op. Het zijn er nog niet dusdanig veel dat het irritant begint te worden, maar het moeten er ook niet meer worden ben ik bang.

Ik heb gezocht op het onderwerp, maar het is me nog onduidelijk wat de Apple policy hieromtrent is, met andere woorden heeft het zin om hier mee terug te gaan of valt dit onder ongemak ontstaan door gebruik.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

defiant schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:48:
Ik heb sinds kort wat stofjes onder het scherm van mijn iPhone 3G (linksonder het scherm), het kan zijn dat ze er al iets langer onder zitten, vooral met dit zonnige weer valt het erg op. Het zijn er nog niet dusdanig veel dat het irritant begint te worden, maar het moeten er ook niet meer worden ben ik bang.

Ik heb gezocht op het onderwerp, maar het is me nog onduidelijk wat de Apple policy hieromtrent is, met andere woorden heeft het zin om hier mee terug te gaan of valt dit onder ongemak ontstaan door gebruik.
Ik heb zelf een nieuwe gekregen vanwege stof onder het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
Ik twijfelde tussen de Pre en de nieuwe iPhone maar uiteindelijk ga ik toch voor de iPhone omdat deze binnenkort uitkomt en er zijn zo ontzettend veel apps voor beschikbaar. Op dit moment heb ik een Nokia N95. Weet iemand of ik straks mijn contacten kan overzetten naar de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
Shiver23 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:52:
Ik heb zelf een nieuwe gekregen vanwege stof onder het scherm.
Dan ga ik vrijdag of zaterdag mijn geluk beproeven bij de Apple Store, bedankt voor de informatie.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:54:
[...]

:? Ik laat je in jou illusie 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mavi schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:59:
Ik twijfelde tussen de Pre en de nieuwe iPhone maar uiteindelijk ga ik toch voor de iPhone omdat deze binnenkort uitkomt en er zijn zo ontzettend veel apps voor beschikbaar. Op dit moment heb ik een Nokia N95. Weet iemand of ik straks mijn contacten kan overzetten naar de iPhone?
Als je je N95 synct met bijvoorbeeld Outlook en daarna je iPhone ook synct met Outlook ben je klaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
Murderer schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:06:
Volgens mij slaat de iPhone geen 'woorden' op die slechts bestaan uit 1 karakter, je zult dus telkens moeten corrigeren (of twee x'jes typen natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

defiant schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:01:
[...]

Dan ga ik vrijdag of zaterdag mijn geluk beproeven bij de Apple Store, bedankt voor de informatie.
Kan je met T-Mobile gewoon naar de Apple Store? Ik heb ook diverse stofjes.
fsfikke schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:33:
[...]
De 2G heeft een verzonken aanlsuiting waar alleen hele dunne stekkertjes in passen.

[...]

Dan zal mijn iPhone na al bijna een jaar die adaptor gebruikt te hebben wel kompleet vernield zijn van binnen. Achja, zolang ie nog perfect werkt heb ik er geen problemen mee.
Lol ik heb een 3G. Een kameraad met een 2G zei dat je dan mono geluid kreeg. Maar nu snap ik dus waarom hij dat zei. 2G vs 3G :).

[ Voor 46% gewijzigd door MsG op 19-06-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 17:41
Ik kan niet wachten op Im+ update! Die push notifications lijken me super handig.

Komt skype ook met push functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
MsG schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:48:
Kan je met T-Mobile gewoon naar de Apple Store? Ik heb ook diverse stofjes
Geen idee, het is geloof ik niet echt een Apple Store waar ik hem gehaald heb maar een premium reseller zie ik nu (papieren er even bijgehaald, ik ben niet zo thuis in die termen), maar dus dat is sowieso mijn eerste aanspreek punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 14:11
Ik heb flink wat haarscheurtjes, zoveel dat m'n achterkant op een plek bijna grijs is (witte iPhone) door alle haarscheurtjes die daar vlak bij elkaar zitten. Ook heb ik een grote breuk linksboven op m'n iPhone, van ongeveer 1CM. Ik heb tot 22 juli garantie, maar ik vraag me af hoe dat gaat. Gooien ze het op het excuus dat ik hem heb laten vallen, of krijg ik (misschien na betaling) een nieuwe?

Haarscheurtjes, prima, maar zoveel als ik er heb... Zal voordat ie weggaat sowieso nog even wat foto's maken. Daarbij, als ik hem vlak voor de garantie tóch om kan wisselen, waarom dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkTemple
  • Laatst online: 02-09 08:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Hoppa!

De nieuwe iPhone is besteld, duur, maar ik vind het te leuk om te laten liggen.
Je kunt trouwens beter via de site bestellen, ik heb 10 minuten in de wacht gehangen en nog niets maar op de site kun je direct bestellen. Wel vreemd trouwens dat je nog steeds de mogelijkheid hebt Postbank te selecteren als bank.

Mensen met Postbank, druk niet ING aan, maar Postbank want die staat er nog steeds tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Laatst online: 20:57

Wokker

De avond wokkel

endness schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 02:03:
Ik heb flink wat haarscheurtjes, zoveel dat m'n achterkant op een plek bijna grijs is (witte iPhone) door alle haarscheurtjes die daar vlak bij elkaar zitten. Ook heb ik een grote breuk linksboven op m'n iPhone, van ongeveer 1CM. Ik heb tot 22 juli garantie, maar ik vraag me af hoe dat gaat. Gooien ze het op het excuus dat ik hem heb laten vallen, of krijg ik (misschien na betaling) een nieuwe?

Haarscheurtjes, prima, maar zoveel als ik er heb... Zal voordat ie weggaat sowieso nog even wat foto's maken. Daarbij, als ik hem vlak voor de garantie tóch om kan wisselen, waarom dan ook niet.
Ik had een soort gelijk probleem. Flinke scheur in de onderkant. Eerste keer dat ik hem opstuurde koste me dat 250 euro.

Daarna is het item bij kassa behandeld. Nogmaals opgestuurd naar iphone (met tussen komst van Kassa). Toen was het in eens binnen 5 werkdagen geregeld (gratis).

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
edit: al gevonden

[ Voor 89% gewijzigd door BlakHawk op 19-06-2009 08:49 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=715629

Dit misschien?
"The keyboard letter keys are a few pixels narrower than in the last OS, and the spaces between the keys slightly wider (found by smythey)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Snippertje schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:25:
Heeft iemand hier toevallig Hi en een iPhone en daarop MMS werkend?
Instellingen heb ik als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa236/Razor_sniper/iphone.jpg
Hoe krijg jij die percentage meter daar? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb zelf ook Hi, waarbij tethering + MMS werkt, maar die percentage meter dus niet. 8)7

Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Echt geniaal OS 3. Ik kom regelmatig nog nieuwe bugfixjes en features tegen. Hiervoor werden adressen gesynct uit gmail in google maps weergegeven als een adres in de US. Deze bug is nu gefixt. Ook het scrubbend spoelen van video en muziek werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:29
Tourniquet schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:27:
[...]

Dit misschien?
"The keyboard letter keys are a few pixels narrower than in the last OS, and the spaces between the keys slightly wider (found by smythey)"
Ik had ook al zo'n idee dat het typen anders was, ik typte opeens alles precies goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Tourniquet schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:27:
[...]

Dit misschien?
Thanks, ik dacht even dat ik gek geworden was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:34

4POX

Everybody is wired

Na de update 2 weken geleden naar iPhone OS 3 werkt bij mij de Location service niet meer op mijn eerste generatie iPhone met een KPN simkaart. De Location Service werkt alleen als die wifi punten zit. Maar als er nergens een bekend wifi punt in de buurt zit gaat de iphone proberen een peiling te doen met de zendmasten. En helaas werkt deze niet meer.

Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben en wat zou een oplossing kunnen zijn voor dit probleem. Pas als het er niet meer is merk ik hoe erg ik het eigenlijk mis.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
JanvdVeer schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:46:
[...]

Hoe krijg jij die percentage meter daar? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb zelf ook Hi, waarbij tethering + MMS werkt, maar die percentage meter dus niet. 8)7

Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
Iemand nog tips?
dat is volgens mij alleen mogelijk via een jailbreak. Via cydia is een applicatie te vinden. Er waren geruchten dat het in 3.0 ingebouwd zou zijn maar dit is volgens mij niet gebeurd..
defiant schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:48:

ik heb dit tegenwoordig ook. mijn iphone 3G is een aantal maanden geleden bij de verzekering geweest voor een nieuw scherm (van tafel gevallen en dikke barst) dus ik denk dat ze ergens iets fout hebben gedaan.
Of heeft iedereen na verloop van tijd last van stof onder het scherm? (vooral te zien in de zon)

Anders toch maar even proassist bellen....

[ Voor 50% gewijzigd door KingKoning op 19-06-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij lijkt langer mee te gaan sinds ik afgelopen woensdag 3.0 er op heb staan, of
is dit suggestie van mijn kant?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.