Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 23:13
Cmdr_Satan schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:37:
[...]

Ook na 60 keer geen resultaat :(
Als jullie nu even allemaal uit de store blijven dan geef ik een bericht als ik klaar ben. Omstebeurt! :9
Ik had hier ook last van... het volgende heb ik gedaan.

- Update gedownload via iTunes
- Internet connectie uitgezet
- Update via Shift-Herstellen geinstalleerd (C:\Documents and Settings\<accountnaam>\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\iPhone1,2_3.0_7A341_Restore)

Tot nu toe loopt de update vlekkeloos. Hij staat er nog niet helemaal op, maar als het zover is dan edit ik deze post even.

edit:
Het is gelukt, enige nadeel is dat je alles weer moet synchroniseren, maar dat moest anders misschien ook wel. (?)

edit2:
Nog simpeler misschien... ik las net dit op het apple forum.
disconnect from the internet whilst the package is expanding and iPhone 3.0 will install without checking in with Apple

[ Voor 19% gewijzigd door Tupel op 18-06-2009 00:57 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Ik zie bij veel reviews enzo screenshots staat waarbij er naast de batterij indicator ook een procent indicator staat. Is dat een 3.0 toevoeging? Zo ja dan kan ik em niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hier update ie eindelijk ook, na 50x proberen ofzo. De aanhouder wint toch :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Stukken beter dat je nu 5 foto's tegelijk kunt e-mailen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

JottemJ schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:07:
[...]

Heb je een Mac? Zo ja: Captioncrunch (for carrier string) even googlen :)
Hmmm, ik zoek nog een sponsor voor een Mac :+ Moet er serieus maar eens over denken zo'n ding aan te schaffen!

Maar bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-06 12:20
iPhone update werkt na 15x proberen hier, tethering werkt ook netjes... staat bij het installeren dat je een screenshotje moet maken van je netwerk instellingen, stond hier na het installeren nog steeds netjes hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Ik dacht dat je in 3.0 een codelock op je SMS kon zetten? Ben ik nou gek of zit er helemaal niet in?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:18

Laguna

Connaisseur

rockmanz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:19:
[...]

:/ Een swipe naar links? Mijn iphone staat altijd op de home pagina en zoniet dan druk ik even op home, bovendien kan je kennelijk ook instellen dat met een dubbele druk op de homeknop je naar spotlight gaat. Niet te moeilijk lijkt me.
En hier zijn mijn 2 cents over de update: YES, eindelijk landscape keyboarding d:)b
Is dat landscape keyboarding ook uit te zetten?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 09:11

Side-Kick

Timmy!

Laguna schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:39:
[...]

Is dat landscape keyboarding ook uit te zetten?
Zo ver ik weet niet.
Binnen Instellingen > Algemeen > toetsenbord staan een aantal instellingen, maar geen instelling voor landscape.

[ Voor 22% gewijzigd door Side-Kick op 17-06-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guider
  • Laatst online: 22:31
Geniaal en heel erg bedankt
Nik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:24:
En dit in live actie:

[afbeelding]

_/-\o_

Hoe?

[...]

[afbeelding]
Noot: Alleen de .mobileconfig werkt. Ik had de andere bestanden er ook in gezet, om niet 3 aparte mails te verzenden en de testen wat nu wel of niet werkt. Je hoeft dus alleen de .mobileconfig als bijlage mee te sturen!

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:18

Laguna

Connaisseur

Side-Kick schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:42:
[...]

Zo ver ik weet niet.
Binnen Instellingen > Algemeen > toetsenbord staan een aantal instellingen, maar geen instelling voor landscape.
Hmm jammer lig namelijk vaak in bed nog even het nieuws te lezen en dan zou ik graag die auto-rotatie uit willen zetten.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
Hmm, eerste generatie iPhone, updaten, no problem, simkaartje er in, keurig netwerk gevonden, gebeld worden geen probleem, kunnen bellen of richting SpringBoard kunnen, ho maar :+

Nu wachten totdat de jailbreak en unlock van het iPhone Dev Team vrijgegeven worden ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Zijn er mensen hier die ook een Canon fototoestel hebben waarbij met een T-Mobile G3 3.0 de EOS Utility opstart zodra je je iPhone aansluit aan je Mac (OS-X 10.5.7)? Heel irritant!

Iig wel beter dan bij 2.2.1 want toen startte camera utility op met een popup 'no camera was found'... Wat dat betreft dus wél een verbetering, alhoewel EOS Utility een logger programma is om op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156537

oke. ik wordt nu toch echt een beetje pissig. ik heb een polaroid pogo gekocht een tijdje terug. naja. omdat er geen bluetooth support op zat werkte dat klote ding natuurlijk niet met versie 2 van het OS.

Maar met 3.0 heb ik nu dus hetzelfde resultaat. hij kan het niet detecteren. en dus ook niet versturen. en ik maar denken dat de iphone verbeterde bluetooth ondersteuning had. mooi niet dus. Ik vind dit wel een beetje jammer. zit je zolang te wachten. doet tie het nog niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-06 16:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guider
  • Laatst online: 22:31
Kan je hem niet via de usb aansluiten dan, wel een handig apparaat
Anoniem: 156537 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:52:
oke. ik wordt nu toch echt een beetje pissig. ik heb een polaroid pogo gekocht een tijdje terug. naja. omdat er geen bluetooth support op zat werkte dat klote ding natuurlijk niet met versie 2 van het OS.

Maar met 3.0 heb ik nu dus hetzelfde resultaat. hij kan het niet detecteren. en dus ook niet versturen. en ik maar denken dat de iphone verbeterde bluetooth ondersteuning had. mooi niet dus. Ik vind dit wel een beetje jammer. zit je zolang te wachten. doet tie het nog niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Echt handige site om de software van 3.0 echt goed door te krijgen.

http://www.ismashphone.co...features_of_iphone_3.html

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:24
nou fijne update mijn iphone doet dus niks meer :(
ik kreeg een melding in itunes dat er iets mis gegaan was (onbekend). op mn iphone staat het logo dat ik hem moet aansluiten op itunes (was ie al).
Als ik de usb stekker er in doe hoor ik wel het windows geluidje dat er iets aangekoppeld wordt, maar er wordt niks herkend in itunes. op mn iphone zelf kan ik niks, want alleen die afbeelding dat ik hem moet aansluiten staat er op, en in itunes gebeurt dus ook niks.

Fijn :(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:30

MsG

Forumzwerver

FireFoz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:59:
nou fijne update mijn iphone doet dus niks meer :(
ik kreeg een melding in itunes dat er iets mis gegaan was (onbekend). op mn iphone staat het logo dat ik hem moet aansluiten op itunes (was ie al).
Als ik de usb stekker er in doe hoor ik wel het windows geluidje dat er iets aangekoppeld wordt, maar er wordt niks herkend in itunes. op mn iphone zelf kan ik niks, want alleen die afbeelding dat ik hem moet aansluiten staat er op, en in itunes gebeurt dus ook niks.

Fijn :(
Zet hem eens in DFU mode.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 23:27

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kan ik mn Dev. phone nou ook gewoon updaten naar de laatste? (heb nu 3.0 Beta 5)
Itunes ziet geen nieuwe versie, maar als ik die restore van apple download moet het toch goed gaan?

[ Voor 50% gewijzigd door HaterFrame op 18-06-2009 00:03 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 23:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 156537 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:52:

Er is voor ontwikkelaars een API beschikbaar om Bluetooth te kunnen gebruiken. Dit betekent dus wel dat iemand daar eerst een App voor moet maken.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 09:11

Side-Kick

Timmy!

rodian50 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:57:
Echt handige site om de software van 3.0 echt goed door te krijgen.

http://www.ismashphone.co...features_of_iphone_3.html
Dank hiervoor. Er zitten toch stiekem nog wat meer functies in, dan aanvankelijk is verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Side-Kick schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:04:
[...]

Dank hiervoor. Er zitten toch stiekem nog wat meer functies in, dan aanvankelijk is verteld.
Echt perfecte site om alles door te krijgen. Toen eenmaal 3.0 erop stond, kon ik bijna geen nieuwe features ontdekken, maar dat is nu wel anders ;)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:24
MsG schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:01:
[...]

Zet hem eens in DFU mode.
dan nog krijg ik geen melding in itunes... ik hoor wel het windows geluidje dat er iets gevonden is, maar thats it :/

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 09-05 23:13
FireFoz schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:22:
[...]

dan nog krijg ik geen melding in itunes... ik hoor wel het windows geluidje dat er iets gevonden is, maar thats it :/
Ik zou even de batterij los halen voor een paar tellen. Weet je zeker dat hij uit is. Vervolgens weer opstarten en aan je pc koppelen (eerst even de pc rebooten lijkt me).

Ik bedenk me ineens dat ik eigenlijk niet zou weten hoe dat moet. Anders moet je wachten tot hij echt leeg is... vervelend joh!

[ Voor 25% gewijzigd door Tupel op 18-06-2009 00:49 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

FireFoz schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:22:
[...]

Zou dat niet te maken hebben met drukte van de activatieservers? Als je 'm af en toe even loskoppelt, opnieuw koppelt en weer een poosje wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hold link in safari to copy/open in new page

PRAISE THE LORD! Tabbed browsing en dan niet in nieuwe tabs kunnen openen was ontzettend jammer, maar dat is nu gefixed dus. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Peppio schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:45:
[...]

Ik zou even de batterij los halen voor een paar tellen. Weet je zeker dat hij uit is. Vervolgens weer opstarten en aan je pc koppelen (eerst even de pc rebooten lijkt me).

Ik bedenk me ineens dat ik eigenlijk niet zou weten hoe dat moet. Anders moet je wachten tot hij echt leeg is... vervelend joh!
Batterij los halen voor een paar tellen? Geen probleem, alvast veel plezier met je "nieuwe" iPod Touch! ;)

redactieblog: Van iPhone 3G naar veredelde iPod Touch

Ik heb de update gedaan, maar zag dat er nog wat apps opstonden van toen hij gejailbreakt was, en zelfs m'n achtergrond (elisha :9~ )... Nu maar even herstellen, dan is hij vast helemaal leeg. :)

offtopic:
Wat zijn de mensen actief hier, en dat om dit tijdstip... :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 18-06-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Laatst online: 08-06 18:20
Shiver23 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:30:
[...]

Bij de review van Engadget hebben ze het op de 3G en 3Gs allebei aanstaan.
Klopt (zie pica hieronder). Dus het zou moeten werken. Of is dit soms OS3.0 beta 5 oid..?
Tikken op de battery werkt hier iig niet. :/

Afbeeldingslocatie: http://files.getdropbox.com/u/668991/battery%20indicator.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Hier staat hoe je die batterij percentage meter aan moet zetten, maar ik heb de optie helaas niet...

http://www.iphoneuserguid...battery-percentage-meter/

General > Usage > Battery Percentage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 23:27

HaterFrame

Well... Poo came out!

Na updaten werkt alles weer als een zonnetje :)

Zelfs tethering :D

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Kunnen anderen met T-Mobile bij de films en series in de iTunes store?

En werkt MMS bij anderen met T-Mobile wel? Toegegeven, ik heb tethering met een mobileconfig bestand aangezet, maar ik zou toch wel graag werkende MMS hebben. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Diddle schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:19:

En werkt MMS bij anderen met T-Mobile wel? Toegegeven, ik heb tethering met een mobileconfig bestand aangezet, maar ik zou toch wel graag werkende MMS hebben. :X
Als het goed is worden er nog steeds geen films en series in de Nederlandse iTunes Store aangeboden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MMS werkt hier. En de percentage niet, dit werkte eerst wel (bij instellingen niet gekeken), maar na "Herstel" gedaan te hebben in iTunes helaas niet meer.

Hoe krijg je tethering werkend? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:21:
[...]

Als het goed is worden er nog steeds geen films en series in de Nederlandse iTunes Store aangeboden.
Juist. Oepsie, ik gebruik het ook nooit (dat moge nu duidelijk zijn), maar bij het naspeuren van alle features miste ik die. :P
Anoniem: 156876 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:24:
MMS werkt hier. En de percentage niet, dit werkte eerst wel (bij instellingen niet gekeken), maar na "Herstel" gedaan te hebben in iTunes helaas niet meer.

Hoe krijg je tethering werkend? ;)
Zo: iPhone Tethering (je internetverbinding delen met je pc) :)

Maar wees gewaarschuwd, mijn MMS doet het niet meer. Maar ik heb liever tethering (gebruik ik zelden), dan MMS (ga ik voor 50 cent per stuk never nooit gebruiken).

[ Voor 24% gewijzigd door Diddle op 18-06-2009 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Diddle schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:13:
Hier staat hoe je die batterij percentage meter aan moet zetten, maar ik heb de optie helaas niet...

http://www.iphoneuserguid...battery-percentage-meter/

General > Usage > Battery Percentage
Lijkt mij voorbehouden aan de 3G S :(
meer op F5 rammen...grrr..

[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 18-06-2009 01:42 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Weet iemand waar de notities komen in Mac OSX na het synchen met de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Executor16 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:46:
Weet iemand waar de notities komen in Mac OSX na het synchen met de iPhone?
Na even zoeken eindelijk gevonden.... in Mail bij Herinneringen. :)

edit:
Volgens mij moet je dan wel 10.5.7 hebben. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 18-06-2009 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Anoniem: 156876 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 02:04:
[...]

Na even zoeken eindelijk gevonden.... in Mail bij Herinneringen. :)

edit:
Volgens mij moet je dan wel 10.5.7 hebben. :)
Ow ja inderdaad, maar die taken dan? Daar staat namelijk ook een kopje van in Mail.app maar ook in iCal.app. Deze zijn apart en ook niet te synchen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Executor16 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 02:13:
[...]

Ow ja inderdaad, maar die taken dan? Daar staat namelijk ook een kopje van in Mail.app maar ook in iCal.app. Deze zijn apart en ook niet te synchen geloof ik
Dat loopt in elkaar over; alle taken in iCal staan ook in Mail. En andersom. Wat werkt dat Apple spul toch mooi he. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:32
Diddle schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:53:
Hold link in safari to copy/open in new page

PRAISE THE LORD! Tabbed browsing en dan niet in nieuwe tabs kunnen openen was ontzettend jammer, maar dat is nu gefixed dus. \o/
Daarvoor kon je in de vorige versie een javascript bookmark voor maken, maar handig was anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Diddle schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:19:

Bij mij werkt MMS ook niet meer nadat ik met die mobileconfig bestand tethering heb aangezet. Niet dat ik MMS ga gebruiken, maar ik zou toch graag willen weten hoe ik het weer werkend krijg :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
Nu wel weten te updaten naar 3.0, maar mooi dat je met geen mogelijkheid terugkomt naar de 2.x-tak. DFU-modus werkt niet, oudere versie van iTunes werkt niet, andere computer werkt niet, dan maar 2.2 ipv 2.2.1 nada op een 1600 error na waar je ook niet veel verder mee komt dan 'opnieuw proberen'.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik ben zo onder de indruk van de update dat ik volgens mij dingen begin te zien die er helemaal niet zijn... 8)7
Zijn er meer mensen die het idee hebben dat het toetsenbord (in 'gewone' stand, dus niet landscape) een heeel klein beetje veranderd is? Ik heb het gevoel dat ik iets minder snel per ongeluk op shift druk...
En die optie 'toon voorvertoning' bij instellingen-berichten... was die er al of is die nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:55

B2

wa' seggie?

Wiethoofd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 03:08:
Nu wel weten te updaten naar 3.0, maar mooi dat je met geen mogelijkheid terugkomt naar de 2.x-tak. DFU-modus werkt niet, oudere versie van iTunes werkt niet, andere computer werkt niet, dan maar 2.2 ipv 2.2.1 nada op een 1600 error na waar je ook niet veel verder mee komt dan 'opnieuw proberen'.
Klopt. Komt omdat door 3.0 de baseband is aangepast. En die kun je niet downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 02:42

Royz

Kleurenblind!!

Wat wel heel cool is, ik kan nu via Exchange personen bekijken van heel het bedrijf waar ik werk. Alleen wat wel weer jammer is, ik kan niemand kopieren naar mijn telefoon van die contacten :)

Iemand wel gelukt?

En daarnaast:
36. Calls from non-contacts include city and state of origin (or city and country)

All phone calls from numbers that are not saved in your address book will show the city and state (or city and country) to give you a general idea where the call came from. This will be shown in "Recents" and in "Voicemail" directly under the phone number.
Dit werkt bij mij ook niet jammergenoeg. Bij iemand anders wel? Of is dit weer alleen USA?

[ Voor 52% gewijzigd door Royz op 18-06-2009 07:42 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:51
Misschien niet direct te maken met de 3.0 update maar is het ook mogelijk foto's die je gesynced hebt naar de iphone, die dan in galerij komen te staan, om die vanaf de iphone te verwijderen? Ik heb namelijk geen prullenbak rechtsonder bij al mn afbeeldingen in de galerij, alleen bij de foto's die in de filmrol staan.... Is die een fout of een feature? :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 16:09
Chester schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 02:41:
[...]

Bij mij werkt MMS ook niet meer nadat ik met die mobileconfig bestand tethering heb aangezet. Niet dat ik MMS ga gebruiken, maar ik zou toch graag willen weten hoe ik het weer werkend krijg :P
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Royz schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 07:24:
Wat wel heel cool is, ik kan nu via Exchange personen bekijken van heel het bedrijf waar ik werk. Alleen wat wel weer jammer is, ik kan niemand kopieren naar mijn telefoon van die contacten :)

Iemand wel gelukt?
Een beetje omslachtig, maar je kunt een contactpersoon naar jezelf e-mailen (via Share Contact) en dan vanuit je e-mail toevoegen aan je default contactlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42
MetroidPrime schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 01:21:
[...]

Da's zeker niet goed, ik zit daar al eeuwen op te wachten. ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb hetzelfde, de MMS-optie is opzich nog wel actief, maar verzenden lukt niet meer. Als je de methode uit iPhone Tethering (je internetverbinding delen met je pc) hebt gebruikt, kun je volgens mij weer terug naar de oude situatie door het profiel bij Instellingen / Algemeen / Profiel (heet bij mij "NL T-Mobile" te verwijderen. Vooralsnog werkt dus óf Tethering óf MMS maar niet tegelijk. Totdat iemand een ipcc bouwt waarbij het beide werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

T-Mobile settings voor voicemail en MMS:
Visual voicemail
APN = voicemail

MMS
APN = mms
gebruikersnaam = tmobilemms
wachtwoord = tmobilemms
MMSC = http://t-mobilemms
Mms-proxy = 10.10.10.11:8080

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:54
Heel leuk en aardig dat os 3.0...

Maar mijn contacten zien er voortaan verne*kt uit!

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/7390/img0031.png

(het venster van anders/werk/prive)

meer mensen met dit probleem en wat te doen?

ook kan ik de battery % meter niet vinden in het menu.... bij algemeen / gebruik staat ie gewoon niet?

[ Voor 17% gewijzigd door T7D_Sneezy op 18-06-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Laatst online: 19-10-2024
Snippertje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:41:
[...]

Hier hetzelfde probleem :? Ook is de optie push bij instellingen weg? Klopt dat?
Sorry, verkeerde bericht gequote.

[ Voor 20% gewijzigd door Blarretje op 18-06-2009 09:14 . Reden: Verkeerde bericht gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Laatst online: 19-10-2024
Furfoot schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:41:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik zie alleen de melding op mijn iphone dat ik met Itunes moet verbinden, vervolgens geeft itunes aan dat er een network timeout is opgetreden.
Gisteren hetzelfde probleem gehad. Had te maken met de drukte op de downloadservers. Heeft ongeveer een half uurtje geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Anoniem: 163039 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:14:
Hoe zorg ik ervoor dat de mail in mijn iphone die .mobileconfig niet als .txt ziet? Help pls
Ga naar http://www.smartersoft.nl/tether/index.html, rechtsklik, kies "opslaan als". Zet hem op je bureaublad, open je mail en voeg toe als bijlage. Done. (rename is niet nodig, het is al een .mobileconfig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

mmm, Dit topic is vervuilt met allemaal Iphone 3G vragen en tips of de naam van de topic klopt niet????? :?

Het heet denk ik niet voor niets 3G S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 09:34

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ aangezien de 3gS nauwelijks verschilt van de 3g lijkt het me handiger het allemaal in 1 topic te houden.

Sterker nog: na wat reviews gelezen te hebben van de 3gs zou ik op dit moment denk ik nog steeds de 3g kopen vanwege zijn lagere prijs (nog niet bekend in NL, maar wel in USA). Die camera boeit me niet, kompas is grappig en voice werkt niet echt stabiel en als klap op de vuurpijl: langer batterijleven lijkt er niet echt te zijn. Doe mij dan maar een korting op het toestel. Ik vind dat apple een zeer matige opvolger gebracht heeft. Ik hoop dat dat volgend jaar als onze contracten aflopen beter wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Lt. Marx schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:32:
^^ aangezien de 3gS nauwelijks verschilt van de 3g lijkt het me handiger het allemaal in 1 topic te houden.

Sterker nog: na wat reviews gelezen te hebben van de 3gs zou ik op dit moment denk ik nog steeds de 3g kopen vanwege zijn lagere prijs (nog niet bekend in NL, maar wel in USA). Die camera boeit me niet, kompas is grappig en voice werkt niet echt stabiel en als klap op de vuurpijl: langer batterijleven lijkt er niet echt te zijn. Doe mij dan maar een korting op het toestel. Ik vind dat apple een zeer matige opvolger gebracht heeft. Ik hoop dat dat volgend jaar als onze contracten aflopen beter wordt!
Hij is wel bloedsnel geworden. Als ik nog geen iPhone had zou ik toch echt wel voor de S gaan hoor.

Oh, heb net even geprobeerd of je een gesprek op de speaker kunt zetten en dan opnemen met de Dictafoon. :D Maar helaas:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/qp2ah5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

Anoniem: 88064 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:28:
mmm, Dit topic is vervuilt met allemaal Iphone 3G vragen en tips of de naam van de topic klopt niet????? :?

Het heet denk ik niet voor niets 3G S
Dit topic is ook voor de 3G. Dus niet zo aanstellen.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 267491 op 18-06-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163039

OnTheJazz schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:18:
[...]

Ga naar http://www.smartersoft.nl/tether/index.html, rechtsklik, kies "opslaan als". Zet hem op je bureaublad, open je mail en voeg toe als bijlage. Done. (rename is niet nodig, het is al een .mobileconfig)
Ik heb het al gefixt maar als je mac hebt moet je nog naar info gaan en dan .txt weghalen want je mac maakt er .txt van na het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Dit is lekker,
iPhone loopt een beetje te kutten en te zieken nadat ik gewoon lekker ff wilde updaten.
Nu lekker vast in DFU (o.i.d.) en kom niet verder als het meer dan frustrerende plaatje van een USB kabel en het iTunes logo.

Ik kan geen kant uit, want herstellen..., dat doet 'ie natuurlijk niet.
Fijn.

Iemand die denk te weten hoe ik mijn iPhone nu eindelijk wel kan herstellen, of dit eventueel nog kan ontwijken?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 22:20

KroeT

[...]

Bij mij loste dat probleem zichzelf op nadat ik de iPhone loskoppelde, opnieuw opstarte en weer aankoppelde.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 14-06 13:18

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

armano schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:13:
Dit is lekker,
iPhone loopt een beetje te kutten en te zieken nadat ik gewoon lekker ff wilde updaten.
Nu lekker vast in DFU (o.i.d.) en kom niet verder als het meer dan frustrerende plaatje van een USB kabel en het iTunes logo.

Ik kan geen kant uit, want herstellen..., dat doet 'ie natuurlijk niet.
Fijn.

Iemand die denk te weten hoe ik mijn iPhone nu eindelijk wel kan herstellen, of dit eventueel nog kan ontwijken?
usb kabel van de iphone afhalen
home knop inhouden (alleen de home)
dan de usb eraan, en restore kiezen :)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eWobbuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 15:38

greetz, me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Voor degenen waar het MMS foto icoontje nog NIET zichtbaar is:

Situatie: Originele iPhone 3G uit België, met KPN (Hi) abbo. Tethering inmiddels al ingesteld!

In de 'oude' situatie zag ik dat icoontje dus niet. Ook kon ik nergens bij [Instellingen] > [Berichten] die mms instellingen vinden. Stappenplan:

1. WiFi uitzetten (weet niet waarom, had het ergens gelezen maar zo werkte iig wel)
2. Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Datanetwerk

Dan zie je het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://files.getdropbox.com/u/668991/netwerkinstellingen.jpg

Gegevens die je moet invullen <hier> opzoeken.

3. Even rebooten (just to be sure....)
4. Finish! Zie nu onder andere je [Instellingen] > [Berichten]

Zie je nu als het goed is dit:

Afbeeldingslocatie: http://files.getdropbox.com/u/668991/berichten%20instellingen.jpg

5. En je hebt nu ook dat foto-icoontje :)

Afbeeldingslocatie: http://files.getdropbox.com/u/668991/nieuw%20bericht.jpg

Nu alleen nog de percentage meter naast de batterij.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 22:20

KroeT

[...]

Leuk voor Exchange-gebruikers: het is nu ook mogelijk om naast je Exchange-agenda (van bv je werk) een prive-agenda bij te houden in iCal. Eerst was het of/of, nu kan het naast elkander. Hoera!

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

weet iemand toevallig of ik de iphone search kan verwijderen of iig niet meer laten zien in het home screen want aan dat ding irriteer ik me enorm :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Hmmz IM+ werkt op dit moment met een workaround voor push messenger.. Is er al iets bekend welke messenger al met push werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 02:42

Royz

Kleurenblind!!

Hoe zit het eigenlijk met verjaardagen in een contactlijst? Krijg je dan een melding oid?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95513

Chester schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 02:41:
[...]

Ik had MMS nog niet geprobeerd toen ik het tethering-bestand het tethering aan heb gezet.
Mijn MMS deed het toen ook niet. Ik heb het profiel van tethering toen verwijderd.
Tethering bleef wonderwel gewoon beschikbaar en MMS deed het toen ook. Tenminste...de knop van tethering bleef zichtbaar en werkend. Heb het nog niet uitgeprobeerd met een pc/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87586

Anoniem: 95513 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:40:
[...]

Ik heb het profiel van tethering toen verwijderd. Tethering bleef wonderwel gewoon beschikbaar en MMS deed het toen ook. Tenminste...de knop van tethering bleef zichtbaar en werkend. Heb het nog niet uitgeprobeerd met een pc/laptop.
Hoe heb je het profiel weer verwijderd als ik vragen mag? Tethering werkt hier prima, maar het logo van de batterij en T-Mobile (scrollend) zijn weer terug naar old-skool. Als tethering blijft werken wanneer ik de bestanden weer verwijder EN ik heb mijn logo's terug, dan is dat het proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik krijg met 3.0 bij een aantal applicaties de melding "Memory Low". Voor de update gaven ze dit probleem niet. Meer mensen last van? Soms is het toestel enorm traag. Lijkt wel iets van een memory-leak zoals bij 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
Shiver23 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:54:
Ik krijg met 3.0 bij een aantal applicaties de melding "Memory Low". Voor de update gaven ze dit probleem niet. Meer mensen last van? Soms is het toestel enorm traag. Lijkt wel iets van een memory-leak zoals bij 2.0.
Welke applicaties? Misschien dat meer mensen dan het probleem hebben of juist niet. Nu is het was lastig vergelijken.

Ik kan overigens in het algemeen wel een restore aanraden. Mijn iPhone is daardoor een stuk sneller geworden t.o.v. het steeds updaten :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ah, ik heb hem ook, ik las er al eerder over: batterij-indicator geeft vol aan tot hij opeens leeg is. Telefoon opgeladen, hij geeft nu sinds gisteravond vol aan, maar vol is hij zeker niet meer. Argh! Schijnt dat je het kan oplossen door de batterij helemaal leeg te laten lopen (wat ik dus onbewust al gedaan heb) of door de telefoon te herstarten (net gedaan).

Nouja, ik kijk het wel even aan.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aartje1975
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-04 14:26
Ook hier het Probleem: kan geen MMS meer versturen na de Tethering app. Ook niet nadat ik het profiel heb verwijderd. Is hier al een oplossing voor bekend ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:24
aartje1975 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:01:
Ook hier het Probleem: kan geen MMS meer versturen na de Tethering app. Ook niet nadat ik het profiel heb verwijderd. Is hier al een oplossing voor bekend ????
Bij mij verstuurd die MMS wel, ik heb alleen tethering uitgeschakeld (niet profiel verwijderd). Of komen ze gewoon niet aan?

Iets anders, klopt het dat je alleen fotos me mms kan versturen en geen geluiden (zoasl uit de dictafoon bijv.)? heb het al gevonden :), kan dus alleen vanuit dictafoon, je kan niet net asl fotos importeren.

[ Voor 8% gewijzigd door 6killer op 18-06-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240181

Tethering werkt perfect, alleen woon ik in een landelijk gebied waar geen 3G dekking is, maar meer een verminderde vorm van EDGE. Tijdens het connecten van mijn MBP via bluethooth om een internet verbinding tot stand te brengen merk ik wel dat mijn iPhone warmer word. Gelukkig niet zo warm als mijn MBP 2.33 anders kan ik de iPhone beter gebruiken als lavasteen voor de barbeque 8)7 .

Verder merk ik dat de batterij tijd stukken langer meegaat: Bluethooth aan, 1 uur Tethernet geactiveerd, WiFi & actief surfen + iPod modus aan volle volume, zit ik op 4 uur 21 minuten in gebruik, en 11 uur 47 minuten stand bye. Met 27 % resterende accu: Netjes, als ik het vergelijk met voor de update.

Alleen jammer van de jailbroken apps die ik erop had staan, de icoontjes staan er wel alleen opstarten gaat niet. Waiting for Dev team to intervene ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoedje schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:58:
[...]

Welke applicaties? Misschien dat meer mensen dan het probleem hebben of juist niet. Nu is het was lastig vergelijken.

Ik kan overigens in het algemeen wel een restore aanraden. Mijn iPhone is daardoor een stuk sneller geworden t.o.v. het steeds updaten :) .
iKITT heeft het sowieso en bij RunKeeper heb ik de melding ook gehad. bChamp en Party Whistle zijn soms supertraag.
De Reb Bull GP app gaf vanmorgen ook de melding "Memory Low", maar die staat er pas net op, dus kan ik niet vergelijken met hoe het was voor de update.

Ik heb de GM vorige week geinstalleerd. Volgens mij was dat automatisch via een Restore ipv een update. In het algemeen is de iPhone ook wel sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
Shiver23 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:20:
[...]
Ik heb de GM vorige week geinstalleerd. Volgens mij was dat automatisch via een Restore ipv een update. In het algemeen is de iPhone ook wel sneller geworden.
De GM kon je op beide manieren installeren, tenminste ik heb steeds geupdate. Totdat ik het nu tijd vond voor een restore... Overigens gebruik ik alleen Runkeeper (Pro) van dat rijtje. Ik heb de melding nog niet gehad. Maar misschien zijn er mensen die de andere apps gebruiken en vergelijkbare ervaringen hebben?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 23:10
zijn er hier nog mensen met oplopende temperatuur sinds FW3.0?
bij het laden en gebruik van wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Is de afmeting van de 3gs EXACT hetzelfde als die van de 3g? Ik wil namelijk al een beschermhoesje bestellen maar alles wat ze aanbieden is voor de 3g... maakt dit nog verschil of niet.

Andere vraag is dat ik zo'n macbpro achtige oplader had gezien voor de Iphone 3g, deze kan ik tcoh ook k open voor de 3gs (want dan bestel ik m alvast)

Weet alleen niet meer waar op ebay ik die kan vinden, misschien kan iemand helpen want sommige twekers hebben m, zo'n oplaad standaard die design heeft van de macpro lijn.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87586

Reloader schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:55:
zijn er hier nog mensen met oplopende temperatuur sinds FW3.0?
bij het laden en gebruik van wifi?
Dat gevoel heb ik wel, maar het is nog te kort om echt te oordelen. Sinds gisteravond heb ik (en jullie misschien ook) de telefoon veel intensiever gebruikt dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95513

Anoniem: 87586 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:50:
[...]

Hoe heb je het profiel weer verwijderd als ik vragen mag? Tethering werkt hier prima, maar het logo van de batterij en T-Mobile (scrollend) zijn weer terug naar old-skool. Als tethering blijft werken wanneer ik de bestanden weer verwijder EN ik heb mijn logo's terug, dan is dat het proberen waard :)
Eeeehhhhh....volgens mij onder "instellingen", "algemeen" en "netwerk" staat ergens onderaan "profielen".
Die kun je verwijderen. (de kop profielen is dan ook niet meer zichtbaar, dus ik moet gokken. Hij kan ook meteen onderaan staan bij "algemeen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Tourniquet schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:34:
[...]

Hij is wel bloedsnel geworden. Als ik nog geen iPhone had zou ik toch echt wel voor de S gaan hoor.
Vind je? Bij die review filmpjes zie je vooral verschil bij 3D games. Nu is dat voor mij een gedeelte wat me niet zo boeit eigenlijk dus die extra snelheid kan me gestolen worden. Mail/contacten/agenda's zijn wel iets sneller maar ook daar lig ik niet ondersteboven van.

Het valt me zowiezo op welke kant apple opgaat met de iPhone. Het is lastig om er telkens nieuwe hardware features in te proppen want die zijn gewoon snel op. En nu de meeste smartphone wishlists verwerkt zitten in OS 3 moet apple toch verzinnen waar ze naar toegaan met de iPhone.

En ja hoor: het gaat richting pc's. Gewoon snellere versies aanbieden en ondertussen rustig de software doorontwikkelen. De extra snelheid komt vooral tengoede van extra functies (games, beeldbewerking etc) en heeft nauwelijks impact op de basisfuncties. Exact hetzelfde als met mac's en pc's.

Voorspelling: de volgende iphone is ook weer sneller en heeft nauwelijks onderscheidende functies tov de 3GS naast snelheid en batterijduur.

Hieraan zie je wel dat ze de iphone als een nieuw platform beschouwen. Ik denk dat nieuwe iPhone OSsen meer prioriteit krijgen langzamerhand als nieuwe (snow)leopards. Al is het alleen maar dat de groei in deze markt nog maar in zijn kinderschoenen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Tethering optie mag dan nog wel zichtbaar zijn na het verwijderen van je profiel, maar zodra je em aanzet en je telefoon aan je PC aansluit verdwijnt de optie.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-06 10:03
Lt. Marx schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:35:
[...]

Voorspelling: de volgende iphone is ook weer sneller en heeft nauwelijks onderscheidende functies tov de 3GS naast snelheid en batterijduur.
Dat denk ik ook dat gaat veranderen, batterijduur...
Had ik eigenlijk nu al verwacht. Met de macbooks etc.. zit apple al gewoon goed met batterijduur. Vandaar dat ik wel had verwacht dit ook bij gsm's toe te passen. Een accu waar je niet 1, maar een dag of 5 mee kunt doen.

Verder, tja, volgende keer zal videobellen wel toegevoegd gaan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 23:10
Anoniem: 87586 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:06:
[...]

Dat gevoel heb ik wel, maar het is nog te kort om echt te oordelen. Sinds gisteravond heb ik (en jullie misschien ook) de telefoon veel intensiever gebruikt dan normaal.
ik heb wifi uit maar hij ligt nu al een tijd aan de computer, net als gisteren dan word hij echt flink warm.. lijkt me niet echt zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
Fukkie, ik heb ge-update naar 3.0 (kwam vanaf een 2.x jailbreak) en ik had na de update (dus met 3.0) ineens zo'n leuk percentage metertje naast mijn batterij (dat was eerst of/of i.c.m. jailbreak). Ik dacht: he, dat is leuk, dat werkt dus nu ook zonder jailbreak.
Echter, na wat proberen kreeg ik m'n iPhone met geen mogelijkheid gepaired met mijn bluetooth apparaten. Dus ik dacht: effe via iTunes herstellen. Zo gezegd zo gedaan, maar nu is m'n percentage metertje weer weg!
Jammer, zit dat nu wel of niet in 3.0? Ik had het eerst wel, maar nu ineens niet meer..?
Edit: na het terugzetten van een backup, is 'ie weer terug!? }:O

[ Voor 11% gewijzigd door autoreverse op 18-06-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
ThePupD schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:00:
Is de afmeting van de 3gs EXACT hetzelfde als die van de 3g? Ik wil namelijk al een beschermhoesje bestellen maar alles wat ze aanbieden is voor de 3g... maakt dit nog verschil of niet.
Ik wil dit ook graag weten. Het een Carcomm houder in de auto voor de 3G. Past de 3GS daar ook in? (Want is écht een tight fit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
KroeT schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:34:
Leuk voor Exchange-gebruikers: het is nu ook mogelijk om naast je Exchange-agenda (van bv je werk) een prive-agenda bij te houden in iCal. Eerst was het of/of, nu kan het naast elkander. Hoera!
he dat wil ik ook graag. Als ik google kom ik alleen uit op extra software of via-via oplossingen. Kun je me even op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 22:30
De afmetingen van de 3GS zijn exact gelijk aan die van de 3G. Apple heeft aangegeven dat alle externe apparatuur gewoon past.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
BugBoy schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:06:
De afmetingen van de 3GS zijn exact gelijk aan die van de 3G. Apple heeft aangegeven dat alle externe apparatuur gewoon past.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:32
JanvdVeer schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:20:
Voor degenen waar het MMS foto icoontje nog NIET zichtbaar is:

[...]

1. WiFi uitzetten (weet niet waarom, had het ergens gelezen maar zo werkte iig wel)
2. Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Datanetwerk

Dan zie je het volgende:

[afbeelding]
Ik kan deze instellingen nergens vinden, als ik naar Instellingen > Algemeen > Netwerk ga zie ik alleen 3G/Dataroaming/Tethering/VPN/WiFi... waarom kan ik dit niet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hoe kan ik dat autologon voor tmobile hotspots aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hielko schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:15:
[...]

Ik kan deze instellingen nergens vinden, als ik naar Instellingen > Algemeen > Netwerk ga zie ik alleen 3G/Dataroaming/Tethering/VPN/WiFi... waarom kan ik dit niet instellen?
Omdat T-Mobile dat voor je uit heeft gezet. Carrier bundle editen en dan kun je er bij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Hielko schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:15:
[...]

Weet niet welke provider je gebruikt?
Of het noodzakelijk is weet ik niet, maar ik dat dus al dat profiel om tethering aan te zetten geïnstalleerd. Mogelijk is dat het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
He,

Ik heb gisteren de update gedaan en nou wou ik MMS testen, maar het lukt niet.

Ik krijg ten eerste dit niet te zien: Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2009/03/img_00471-166x250.jpg

Deze instellingen heb ik gebruikt: http://twitpic.com/7hgr6

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik vraag me af of er mensen zouden zijn die een iPhone 150 abonnement willen hebben maar geen interesse hebben in de iPhone zelf. Zo zou je een contract af kunnen sluiten met degene die het abonnement wil hebben en allebei voordeel hebben. De iPhone hou je namelijk zelf en laat je direct bij T-Mobile unlocken.

Kosten voor de simlockvrije iPhone zijn dan 24*15 (helft van maandbedrag gedurende 2 jaar) + 120,- voor het direct unlocken bij T-Mobile = 480,- en dan nog de prijs van het toestel (zeg 100,- ofzo) kom je niet boven de 580,- uit voor een Nederlandse iPhone met garantie in NL.

Degene die alleen het abonnement dan wil hebben heeft een abonnement van 30,- per maand maar betaald 15,-

Soort van win-win situatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkTemple
  • Laatst online: 23-04 08:54
IK heb 3.0 er ook op gezet, werkt verder prima, maar bluetooth moet toch nu met allerlei apparaten werken?

Ik heb hier 3 bluetooth devices en de iphone vindt er niet 1. Hij blijft maar zoeken, (blijft ronddraaien achter apparaten)

Ik kan wel vanaf een ander device de iphone zien, maar kan niet pairen...

Meer mensen met problemen/oplossingen?

[ Voor 9% gewijzigd door DarkTemple op 18-06-2009 14:03 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.