Voorlopig krijg ik alleen

Ik wacht anders nog wel even een uurtje

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door frankvanhoesel op 17-06-2009 21:04 ]
Mooi is dat, dan meld ik me nu ook aan voor de wachtrijC00KW4US schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:00:
[...]
Yep![]()
Hier ook een probleempje, na de update naar 3.0 blijft m'n iphone alleen nog maar het usb kabeltje naar iTunes plaatje op het display zien. Kan alleen emergency calls maken met het ding.
Als de iPhone is verbonden met pc en ik start iTunes op dan komt er een minuutje later de melding "We could not complete your iTunes store request. The network connection timed out.
Lekker is dat...
Je kan wel thetering instellen, moet je een bepaalt bestandje downloaden, een xml bestand met daar de instellingen erin, vervolgens naar je mail sturen zodat je dit bestand kunt openen, en vervolgens op profiel opslaan klikken en klaar..Hoedje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:56:
[...]
Ja, dat klopt. Je zal dan een andere IPCC file moeten gebruiken (Erhnam in "[iPhone OS 3.0 Beta] Ervaringen & Discussie") en met een Mac is dat heel makkelijk (Tourniquet in "[iPhone OS 3.0 Beta] Ervaringen & Discussie").
[ Voor 3% gewijzigd door Newjersey op 17-06-2009 21:08 ]
He...Wilf schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:03:
Voorlopig krijg ik alleen
[afbeelding]
Anoniem: 191622
1ste iPhone hier probleemloos, andere al 45min dit probleemstimpyrulez schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:05:
[...]
Mooi is dat, dan meld ik me nu ook aan voor de wachtrij
wel mooi balen... hopelijk duurt het niet al te lang
[ Voor 6% gewijzigd door Roorensu op 17-06-2009 21:21 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nee dat klopt, maar het voelt wel goed als je weet dat je niet de enige bent met dit probleemHoedje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:08:
Heren, misschien is het handiger om het te melden als het wel weer lukt. Zo voegt het ook niet veel toe
Als je bij berichten in een conversatie zit dan zie je linksboven een knop "wijzig". Dan kun je de SMS'jes aanvinken die je wil doorsturen.Glorix Jim schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:10:
3.0 update is hier prima verlopen (gok ik).. enige wat ik mis is de optie om een SMS te kunnen forwarden. Waar zit dat ergens?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Tja, als Apple weet je dus dat 25 miljoen mensen naar 3.0 willen upgraden vandaag. Dus koop je (tijdelijk) extra serverkracht in! Dat heet service...Anoniem: 191622 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:06:
Tja met zo'n 25 miljoen iPhone gebruikers die naar 3.0 willen upgraden kan dit natuurlijk gebeuren, wel balen natuurlijk.
Push wat? Contacten en kalender worden prima gepushed via Google hier.Anoniem: 87586 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 20:53:
Werkt Push uberhaupt bij iemand bij het gebruik met Exchange? Ik krijg alleen een notificatie wanneer Fetch ingesteld staat......![]()
Heb geen geklooide 3G, standaard T-Mobieltje.
[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 17-06-2009 21:22 ]
Links boven kun je zien welke verbinding er gebruikt wordt. Als je telefoon WiFi gebruikt zie je de WiFi golfjes staan.boekenbon schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:14:
Even een vraag van een beginnende Iphone gebruiker.
Met mijn oude PDA (HP Ipaq) kon ik altijd zien wat voor verbinding ik gebruikte voor het internet op de PDA. Als ik thuis was zag ik in mijn scherm dat ik verbonden was met mijn thuiswifi en als ik op straat internette dan zag ik dat ik via gprs aan het internetten was. Was heel helder en duidelijk.
Nu ik mijn Iphone heb (geweldig ding trouwens) kan ik dit volgens mij niet meer zien. Als ik thuis ben dan zie ik in de instellingen wel dat ik verbonden ben met mijn thuisnetwerk maar als ik dan op de Iphone internet blijft het 3G symbooltje zichtbaar. Het internet gaat ook een stuk trager dan wat ik gewend was met mijn Ipaq over mijn wifi netwerk. Ik vermoed eigenlijk dat ik thuis ook gewoon via 3G internet terwijl ik een actieve wifi verbinding heb. Ik ben al een poos wezen pielen in de instellingen maar ik heb toch even hulp nodig van jullie. Kom er gewoon niet uit.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de Iphone verplicht om thuis via mijn wifi te connecten met internet? En hoe kan ik dat controleren?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Is hier al een oplossing voor? Al type ik mijn simlock code in, het blijft steeds bij die Itunes kabel scherm staan.C00KW4US schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:00:
[...]
Yep![]()
Hier ook een probleempje, na de update naar 3.0 blijft m'n iphone alleen nog maar het usb kabeltje naar iTunes plaatje op het display zien. Kan alleen emergency calls maken met het ding.
Als de iPhone is verbonden met pc en ik start iTunes op dan komt er een minuutje later de melding "We could not complete your iTunes store request. The network connection timed out.
Lekker is dat...
[ Voor 7% gewijzigd door TheKillingBean op 17-06-2009 21:32 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Idd koel! Thanks!Hoedje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:14:
[...]
Als je bij berichten in een conversatie zit dan zie je linksboven een knop "wijzig". Dan kun je de SMS'jes aanvinken die je wil doorsturen.
¯\_(ツ)_/¯
TheKillingBean schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:18:
[...]
Is hier al een oplossing voor? Al type ik mijn simlock code in, het blijft steeds bij die Itunes kabel scherm staan.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Nik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:14:
Tethering aanzetten zonder moeite:
http://www.smartersoft.nl/tether/index.html
Bestand opslaan, renamen van .xls naar .mobileconfig, vervolgens naar jezelf mailen, via Mail openen, en dan uitvoeren. Werkt 100%! Zojuist getest met Vodafone!
[ Voor 65% gewijzigd door Nik op 17-06-2009 21:40 ]
Precies, dus de actieve verbinding op dat moment staat links boven in. Ik zie die golfjes als ik thuis internet dus niet, daar staat altijd 3G. En terwijl ik volgens de instellingen wel een actieve wifi verbinding heb. Wat doe ik dan fout?Chester schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:17:
[...]
Links boven kun je zien welke verbinding er gebruikt wordt. Als je telefoon WiFi gebruikt zie je de WiFi golfjes staan.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Heb ik ook ooit gehad.....jailbreaken, categories erop zetten en dan zie je ze weer.Snippertje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:25:
Ik zie een aantal programma's niet omdat ik die onder categories had geplaatst in een map. Weet iemand hoe ik die kan terug krijgen? Zonder een full restore?
¯\_(ツ)_/¯
Inderdaad fluitje van een cent om zo tethering toe te voegen, werkt hier ook zonder problemen met T-MobileNik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:14:
Bestand opslaan, renamen van .xls naar .mobileconfig, vervolgens naar jezelf mailen, via Mail openen, en dan uitvoeren. Werkt 100%! Zojuist getest met Vodafone!
Anoniem: 87586
Contacten en Agenda worden automatisch opgehaald via WiFi, dit zit in het ActiveSyc verhaal tussen de iPhone en Exchange. Hier geen probleem dus.Rafe schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:17:
[...]
Push wat? Contacten en kalender worden prima gepushed via Google hier.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 87586 op 17-06-2009 21:30 ]
Dan moet ik dus eerst even wachten op de jailbreak. Was ik al bang voorM.v.Veelen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:27:
[...]
Heb ik ook ooit gehad.....jailbreaken, categories erop zetten en dan zie je ze weer.
Wil je categories niet meer hebben, dan moet je eerst alles UIT de mappen halen naar je springboard en dan pas categories verwijderen.
[ Voor 9% gewijzigd door Snippertje op 17-06-2009 21:31 ]
Werkelijk PERFECT! Nu nog hopen dat je geen extra data kosten krijgt en je lacht je doodNik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:24:
En dit in live actie:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik vraag me serieus af hoe ze dat kunnen zien. Hooguit aan je dataverkeer? Maar ik browse nu ook flink op mijn iPhone (500 MB per maand is niets voor mij...). Net zoals ze beweren dat je met je Super Simonly van Vodafone ook geen ander toestel mag gebruiken. Ik heb 'm een maand lang in een Qtek 9100 gehad (omdat mijn iPhone stuk was, home button doet gaar).CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:30:
[...]
Werkelijk PERFECT! Nu nog hopen dat je geen extra data kosten krijgt en je lacht je dood
[ Voor 29% gewijzigd door Nik op 17-06-2009 21:33 ]
Anoniem: 87586
Dit heb ik nog nergens gevonden.fZeroNewbie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:33:
weet iemand of het nu mogelijk is vpn on demand voor een mail adres in te stellen. moet nu als ik onderweg ben de hele tijd met de hand een vpn starten en sluiten.
Even opnieuw instellen. Wat is je provider? Mijn instellingen (Vodafone) werden gereset. Even opnieuw invoeren bij Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Datanetwerk.golfgti5 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:36:
Hallo,
ik krijg na update na 3.0 steeds deze melding;
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk: PDP identiteit niet geaccepteerd.............
iemand een idee wat ik hier aan kan doen...?
[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 21:43 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hallo,CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:37:
Uit de review van Engadget:
We mentioned that Apple didn't really make any cosmetic changes to the phone, but that's not entirely accurate. While the 480 x 320 display on the iPhone 3G S is technically identical to its predecessor's screen, it adds one small feature which should make some users extremely happy.
The company has changed the treatment on the surface of the touchscreen, utilizing an oleophobic coating -- essentially a protectant that's highly resistant to fingerprint smudging. For those of you constantly wiping burger grease, WD40, and various other toxic materials from your iPhone, this will come as a tremendous little perk. The most surprising thing about the tech is that it actually does what the company says it will: namely, it resists new smudges and wipes almost entirely clean with a single swipe on a pant leg. This wasn't exactly the most pressing issue we had with the phone, but it's nice to know that Apple is innovating in the dirty screen space.
Ben ik inderdaad wel zeer blij mee!
Kan je wel bellen en SMSen. Kan nl. zijn dat je iPhone niet is geactiveerd na het updaten. Na het updaten moet nl. je iPhone weer opnieuwe geactiveerd worden via iTunes. In principe gaat dit automatisch, maar de activatieservers van Apple zijn nogal overbelast op dit moment. Try again later zou ik zeggen...golfgti5 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:36:
Hallo,
ik krijg na update na 3.0 steeds deze melding;
mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk: PDP identiteit niet geaccepteerd.............
iemand een idee wat ik hier aan kan doen...?
JailbreakenNik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:32:
En nu zou ik best wel een mooi Vodafone logo willen hebben, in plaats van die scrollende tekst...
Yep, kan wel bellen....Flatwhite schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:39:
[...]
Kan je wel bellen en SMSen. Kan nl. zijn dat je iPhone niet is geactiveerd na het updaten. Na het updaten moet nl. je iPhone weer opnieuwe geactiveerd worden via iTunes. In principe gaat dit automatisch, maar de activatieservers van Apple zijn nogal overbelast op dit moment. Try again later zou ik zeggen...
Je quote de verkeerde, maar:golfgti5 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:39:
[...]
Hallo,
dank voor je reaktie, met internet zit ik bij Caiway, met mijn telefoon abo bij Vodafone......
heb jij de gegevens voor mij?
En dat wil ik dus juist nietWiethoofd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:40:
[...]
JailbreakenDan kan je het volgende logo neerzetten: [afbeelding]
Helaas, in ed carries settings staat nu dat T-Mobile NL en Vodafone NL tethering niet standaard ondersteunen. Deze optie is dan standaard ook niet beschikbaar. Voorheen moest je met iTunes beta e.e.a. uploaden, nu kan het via een mailtje en klikken (wat zo super makkelijk werkt!).Frank2006 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:39:
En waarom moet je tethering via zo'n. weliswaar makkelijke, omweg aanzetten? Dat zou er toch gewoon standaard in moeten zitten?
[ Voor 42% gewijzigd door Nik op 17-06-2009 21:47 ]
Iemand ?M.v.Veelen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:20:
Ik heb 'm zojuist ook weten te activeren na tig keer proberen.....
Nu staan er alleen allerlei games en tools op die niet werken. Moet ik dan nu eerst een full reset naar de fabrieksinstellingen doen (herstellen in iTunes) ?
¯\_(ツ)_/¯
Anoniem: 163039
me mail in iphone ziet dit steeds als txt zelfs als ik het eerst hernoem als .xls en daarna hernoem naar .mobileconfigNik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:14:
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 163039 op 17-06-2009 22:04 ]
@Nik,Nik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:43:
[...]
Je quote de verkeerde, maar:
Mobiele data:
APN = live.vodafone.com
Gebruikersnaam = vodafone
Wachtwoord = vodafone
Visual Voicemail (geen idee of dit werkt!?!):
APN = live.vodafone.com
Wachtwoord = vodafone
MMS:
APN = live.vodafone.com
Wachtwoord = vodafone
MMSC = http://mmsc.mms.vodafone.nl:80
MMS-proxy = 192.168.251.150:8799
Succes!
MMS verzenden en ontvangen werkt nu als een zonnetje!
[...]
En dat wil ik dus juist nietHelaas is er (voor zover ik weet) geen andere optie. Maar wie weet... Ooit!
[...]
Helaas, in ed carries settings staat nu dat T-Mobile NL en Vodafone NL tethering niet standaard ondersteunen. Deze optie is dan standaard ook niet beschikbaar. Voorheen moest je met iTunes beta e.e.a. uploaden, nu kan het via een mailtje en klikken (wat zo super makkelijk werkt!).
Er is op dit moment maar 1 oplossing: op een later moment opnieuw proberen. Hele volksstammen met iPhones proberen nu de nieuwe software te downloaden en hun iPhone te activeren. Die serverfarm die Apple in North Carolina wil bouwen komt er niet voor niets!M.v.Veelen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:47:
[...]
Iemand ?
Wil 'm eigenlijk graag helemaal blanco hebben zodat ik alles zelf weer erop kan zetten from scratch. Hoe doe je dat ook alweer .... ? Met een toetscombinatie toch ?
Herstellen via iTunes gaat niet, dan krijg ik een melding dat de activatieserver niet beschikbaar is en kom ik niet verder.
Hier niet... doe ik wat verkeerd? Mail dat profiel naar mezelf, stel 'm in, en bij de netwerk-opties krijg ik een melding dat ik contact met T-Mobile moet opnemen zodra ik het wil instellen.Hielko schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:29:
[...]
Inderdaad fluitje van een cent om zo tethering toe te voegen, werkt hier ook zonder problemen met T-Mobile
[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 17-06-2009 22:05 ]
Ik krijg geen MMS verstuurd met deze instellingenNik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:43:
MMS:
APN = live.vodafone.com
Wachtwoord = vodafone
MMSC = http://mmsc.mms.vodafone.nl:80
MMS-proxy = 192.168.251.150:8799
Succes!
MMS verzenden en ontvangen werkt nu als een zonnetje!
Nee, gewoon voor alles. Maar je moet 'm mailen naar je mailaccount op je iPhone. Vanaf je iPhone kun je 'm binnenplukken (de bijlage openen). Daarna zou het moeten werken. Misschien kun je beter omschrijven wat er precies niet werkt?Anoniem: 163039 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:49:
[...]
werkt bij mij niet man. Is dit voor apple computer?
Als je Vodafone op je iPhone hebt zou dat moeten werken. Even een reboot is wel nodig. Geldt ook voor Tethering. Dus altijd na het toepassen van de instellingen en de upgrade naar 3.0 je iPhone uit en aan zetten!Extreme smell schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:50:
[...]
Ik krijg geen MMS verstuurd met deze instellingen
[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 17-06-2009 21:53 ]
Had je een jailbreak of niet? En zou je kunnen testen of MMS en Visual Voicemail nog wel werkt? En of het na een reboot alledrie nog steeds werkt? Ik lees namelijk heel veel verhalen dat sommige van die dingen (MMS, VV) na het activeren van tethering niet meer werken.Hielko schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:29:
[...]
Inderdaad fluitje van een cent om zo tethering toe te voegen, werkt hier ook zonder problemen met T-Mobile
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hmm raar, had hem al een keer gereboot omdat ik geen mms optie had, daarna probeerde ik te verzenden wat niet lukte, maar na een 2de reboot lukt dat wel. 6 keer rebooten om alle functies te hebbenSnippertje schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:51:
Voor iedereen. Het is het beste als je na de update even je iPhone reset. Daarvoor werkte tehtering bij mij ook niet, evenals MMSen.
[ Voor 11% gewijzigd door itsme op 17-06-2009 22:00 ]
Nothing to see here
Anoniem: 284904
Dat zijn allemaal dingen die op de nieuwe iPhone staan, die zitten niet op de 3G en bij OS 3goosche schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:13:
Videocamera, Voice control, Kompas, Mms, Video editing deze programma`s zie ik niet met de nieuwe update. hoe krijg ik deze tezien? want die Voice control en videocam zijn wel de dingen die ik wel wil hebben.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Is voor de iPhone 3GS, niet voor de 3G.goosche schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:13:
Videocamera, Voice control, Kompas, Mms, Video editing deze programma`s zie ik niet met de nieuwe update. hoe krijg ik deze tezien? want die Voice control en videocam zijn wel de dingen die ik wel wil hebben.
Jammer jeetjeZpAz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:15:
[...]
Is voor de iPhone 3GS, niet voor de 3G.
MMS wel trouwens, die zit gewoon onder SMS.
[ Voor 33% gewijzigd door salgera op 17-06-2009 22:22 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Reboot je iPhone eens?NiteSpeed schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:19:
T-Mobile met iPhone 3G:
Na het configbestandje geopend te hebben werkt tethering via USB. Hoera!
Tetheren via bluetooth lukt niet, want mijn macbook pro en mijn iphone willen elkaar niet connecten. De MBP ziet de iPhone, voegt een PAN netwerk toe, maar wil simpelweg niet een connectie maken tussen die twee apparaten. Raar....
Alleen, MMS werkt totaal niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Nik op 17-06-2009 22:27 ]
Heb je ook via het Bluetooth-menu je iPhone geselecteerd en gekozen voor "Verbind met netwerk"? Of lukt dat gewoon niet?NiteSpeed schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:19:
T-Mobile met iPhone 3G:
Na het configbestandje geopend te hebben werkt tethering via USB. Hoera!
Tetheren via bluetooth lukt niet, want mijn macbook pro en mijn iphone willen elkaar niet connecten. De MBP ziet de iPhone, voegt een PAN netwerk toe, maar wil simpelweg niet een connectie maken tussen die twee apparaten. Raar....
Alleen, MMS werkt totaal niet.
[ Voor 9% gewijzigd door rclahsen op 17-06-2009 22:28 ]
Gepaird en well, en via de Macbook meerdere malen geprobeerd te verbinden. Werkt gewoon niet. Ook vanuit de iPhone gaat het niet. Sterker nog, vanuit de iPhone ziet hij mijn laptop sowieso niet.rclahsen schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:27:
[...]
Heb je ook via het Bluetooth-menu je iPhone geselecteerd en gekozen voor "Verbind met netwerk"? Of lukt dat gewoon niet?
Bij mij (MacBook 2GHz unibody) werkte het probleemloos (nadat ik mijn iPhone heb gereboot)
Ik denk dat het in jouw laatste alinea zit want hier gaat het wel goed met mijn gewone mail (geen Google mail of andere gratis mail providers).Lt. Marx schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:01:
Volgens mij zit er een bugje in spotlight. Als ik search en een mailtje vind wat lokaal staat opgeslagen en daarop klik dan krijg ik netjes die mail te zien. Als je vervolgens de pijl linksbovenaan gebruikt om weer terug te gaan naar je andere postvakken (verstuurd of all mail ofzo) dan krijg je een leeg scherm te zien waarin je niet meer naar andere postvakken kan terugkeren.
(ik gebruik imap gmail en verzonden mail wordt lokaal op de iphone opgeslagen omdat je anders een dubbele kopie van de mail krijgt in gmail, zie iphone instellingen voor IMAP gmail.)
Gewoon blijven proberen, bij mij lukte het ook pas na 30 keer proberen...Vos schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:29:
Activatieserver doet het nog steeds niet. Naja we blijven proberen...
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32121545CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:30:
Volgens mij is de vraag: Zijn er mensen met T-mobile die tethering werkend hebben gekregen?
Voor zover ik hier lees (ook al gaat het topic ubersnel) lukt dat bij geen een Tmobiler namelijk..
Niet dus, had ff snel gezocht, maar een plaatje met 'T-mobile' daarin wordt dan niet gevonden
Ook na 60 keer geen resultaatsalgera schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:30:
[...]
Gewoon blijven proberen, bij mij lukte het ook pas na 30 keer proberen...
[ Voor 18% gewijzigd door Cmdr_Satan op 17-06-2009 22:49 ]
Open de info window en dan bij extensie .txt deleten (hij verbergt extensies)Anoniem: 163039 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:36:
Wat ik ook doe met die config me mail ziet het steeds als .txt
Als je een applicatie installeert dat push-notifications ondersteunt, bijvoorbeeld TapTap Revenge, verschijnt er in je instellingenmenu een knop 'berichtgeving'.ZpAz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:42:
Waar kan ik de 'push' instellingen voor applicaties instellen, of zie je dat hele gedeelte pas staan als er een applicatie is met push?
Ik kan niet wachten tot er een chatprogramma met push komt, en een lading andere uiteraard
Ben benieuwd wat er allemaal inelkaar geknutseld is dmv de nieuwe API.
Oke ben nu online via me iphone. Bedankt 6killer.6killer schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 22:38:
[...]
Open de info window en dan bij extensie .txt deleten (hij verbergt extensies)
De App Store voorwaarden bevatten nu bepalingen voor In App aankopen, waarvan sommige slechts 1 keer kunnen worden gedownload en welke niet kunnen worden doorgegeven tussen apparaten. The Applicatieleverancier is als enige verantwoordelijk voor In App Aankopen.
[ Voor 23% gewijzigd door Tourniquet op 17-06-2009 23:06 ]
Heb je een Mac? Zo ja: Captioncrunch (for carrier string) even googlenNik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:43:
[...]
[...]
En dat wil ik dus juist nietHelaas is er (voor zover ik weet) geen andere optie. Maar wie weet... Ooit!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq