De afstandsbediening van mijn oude CRT TV is weer terucht dus de retro corner gaat er echt komen. Ik moet nog het een en ander aanschaffen om de boel wat op te leuken natuurlijk.
Een leuk item dat ik laatst kocht:
Hij is iets groter dan ik verwacht, ong 12cm hoog, Tails was helaas uitverkocht
Allereerst ben ik op zoek naar een
Nintendo GameCube RGB kabel. Ik ga eerst maar eens de huidige consoles goed installeren en dan op zoek naar een Mega Drive.
Het hele SEGA verhaal is aannemelijker dan je zult verwachten, Nintendo heeft met de Wii bewezen dat je geen high-end systeem nodig hebt en de huidige software releases van SEGA zijn wel van goede kwaliteit:
House of the Dead Overkill, Sega Rally, MadWorld, Sonic Unleashed, Valkyria Chronicles, Phantasy Star Portable etc.
Wanneer ze alle kracht weer bundellen tot een enkele console, met de extra support van Platinum Games, High Voltage Software en de licenties die ze hebben dan staan ze stevig in hun schoenen. Wanneer ze de console dan ook nog eens zonder verlies verkopen hebben ze een winnaar. Ik vond het al zo vreemd dat SEGA na de Lindbergh zo snel met een nieuwe arcademachine kwam en het was niet eens zoveel krachtiger dan de huidige arcadeboards.
[
Voor 39% gewijzigd door
Anoniem: 104593 op 13-05-2009 20:39
]