@capN
Dude! streetfighter? Doe je expres donor carts uitkiezen om mijn hart te breken ofzo?

Het spel wat me aan beat em up verslaafd gemaakt heb, en hij was orgineel 250 gulden!!!
Then again, het was een zeer crappy pal versie, met gigantische zwarte blaken en trager dan traag, hrm ok, ik keur het goed
* Sagat wil zijn eigen streetfighter nog een keer in zijn display kastje met g33k zut doen. One of these days...
@baardmeester:
Je hebt gelijk dat de nes veel toppers heeft, niemand ontkent dat ook denk ik, alleen is het door de gfx en de controller voor
de meeste sommige van ons lastig om ze nu nog te spelen. Maar super sweet dat jij er nu nog veel lol mee hebt

En dat van de moeilijkheid heb je echt gelijk in. Ik had het laast nog over turtles met iemand, volgens mij ook besproken in AVG, level 2 was al bijna niet te halen, laat staan de verdere levels
Ik was net bezig met gh3, proberen of ik op easy alles foutloos kan spelen, en ik doe dat omdat een maat van me zegt dat ook gedaan te hebben. Maar het is meer een kwestie van goed concentreren dan dat het echt moeilijk is tot nu toe (moet zeggen voornamelijk pas nummers uit de eerste 4 'events' gedaan te hebben. Van sommige nes games krijg je nu nog echt nachtmerries (dezelfde gast heeft ook ongeveer alle nes megamans uitgespeeld........ikkuh iets minder,
0 ongeveer 
)
[
Voor 4% gewijzigd door
Sagat op 14-03-2009 13:02
]