Goeie oude (retro) consoles deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.024 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 65469 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:22:
[...]

hoi,

ik ben simon, van simon's website, en van game over? in amsterdam.
we zijn nog gewoon op hoor. dinsdag - zaterdag van 12.00 - 18.00
en regelmatig op zondag en maandag. daarvoor kan je het beste effe vantevoren bellen 020-6247841

misschien was je een keer 's morgens, of koopavond, of zon/maandag ?

groetjes
simon
game over?

ps. iemand enig idee hoe ik deze oude tekst hieronder kan veranderen ? :)
Dat kun je bij profiel wijzigen doen. Wat is de link naar je webshop dan? Die mag denk ik wel hier geplaatst worden, anders kan het per DM? :)

Oh, stond gewoon hierboven... Nvm. :)

Is de lijst die op je site staat 100% correct? Dus de "met boekje" en "met doosje" indicaties kloppen voor elk item?

[ Voor 9% gewijzigd door Tanuki op 08-05-2009 19:17 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296737

Ook binnenkort maar wat bestellen bij Simon heb al wat op het oog bedankt voor de site,

En over die discussie in die andere topic op dat andere forum wil ik even kwijt:

Ik vind het ook behoorlijk onbeschoft/irritant als mensen wat bestellen bij mij (ik verkoop via mp) en dan beweren een betaling te hebben overgemaakt, ik reserveer dan netjes een game voor die gene, en dan 2 dagen later is er niks gestort, en hoor je ook niks meer van de zogenaamde 'geïnteresseerde' en als je dan verhaal gaat halen krijg ik 9 van de 10x geen antw of de leugen ben vergeten de betaling te verzenden,

Dat is gewoon vette onzin in mijn ogen, als je perse iets wil kopen, tenminste ik, moet ik daar nog een bevestiging voor geven, en let ik wel op wat er van mijn rekening af is,

Aan de andere kant ook niet netjes van verkoper om iets sneller door te verkopen, maar met die grappenmakers op internet weet je het nooit, dus als ik van iemand sneller een betaling bvb, Persoonlijk kan krijgen ga ik daar ook eerder op in, en zal ik de ander netjes afmelden, als er nog geen concrete afsp zijn,

Jullie zullen wel denken wat maak je je druk, maar had deze week via mp, 3 dagen geleden weer zo;n grappenmaker die denkt dat ik zo dom ben om mijn games te verzenden alvorens ik een betaling binnen heb, intussen staat die game dan, voor jan met de korte achternaam gereserveerd, vandaag maar weer te koop gezet,

Zo dat wilde ik ff kwijt _/-\o_ Game on,

Heb wel wat toppertjes op de kop getikt,

Secret of Mana Compleet
Illusion of Time Comp
Terranigma Comp

60 euri bij elkaar wel netjes, alles met doosje boekje kaartjes enz, en near mint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Ziekelijk lage prijs voor Terranigma in die staat :P

Maarja, over dat verhaaltje met die Mega Drive. Ik had op zich geen problemen ofzo, hij mailde later dat die geen doos er van had dus die hoefde ik niet, ik bedankt voor het aanbod en succes gewenst met zijn verdere verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja wil eventueel wel een foto'tje plaatsen maar weet niet hoe het werkt hier 8)7

Terranigma is wel de enige met een prijsplakkertje op het doosje beetje jammer, was afgeprijsd van 150 guldens nog naar 30 :*) dus ik heb hem nog voor duurder gekocht dan de verkoper }:O

Mana en Time zijn echt netjes had ik nooit verwacht voor de aankoop, had ze namelijk via de post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:28
Anoniem: 296737 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:35:

Terranigma is wel de enige met een prijsplakkertje op het doosje beetje jammer, was afgeprijsd van 150 guldens nog naar 30 :*) dus ik heb hem nog voor duurder gekocht dan de verkoper }:O
Zelf haal ik altijd meteen de stickers er vanaf wanneer ik een 2e hands spel koop en wanneer ik eventueel wat doorverkoop, staat wat beter op de foto enz.

Plakkertjes kun je er vaak redelijk makkelijk afhalen door een klein beetje wasbenzine op een doekje te doen en dan de stickers ermee vochtig maken en dan kan je de meeste stickers er een stuk makkelijker mee afhalen. Pas alleen wel op met o.a. Mega Drive hoesjes (papieren velletje), want de inkt kan je er ook mee wegvegen ;) bij de SNES doosjes gaat het wel altijd (in mijn geval) goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65469

l0c4lh0st schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:14:
[...]

Dat kun je bij profiel wijzigen doen. Wat is de link naar je webshop dan? Die mag denk ik wel hier geplaatst worden, anders kan het per DM? :)

Oh, stond gewoon hierboven... Nvm. :)

Is de lijst die op je site staat 100% correct? Dus de "met boekje" en "met doosje" indicaties kloppen voor elk item?
tof. kon ik eerst nergens vinden. maar nu is het veranderd :)

ja, de lijst is 100% correct. en wordt bijna elke dag ge-update.

effe voor de duidelijkheid, de lijst op simon's website (http://www.gameover.nl/simons_website/home.html) is niet de voorraad van de gameshop (game over? http://www.gameover.nl) in amsterdam. de gameshop in amsterdam heeft geen lijsten en stuurt niet op. simon's website stuurt wel op.

groetjes
simon

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 65469 op 09-05-2009 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296737 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:15:
Ook binnenkort maar wat bestellen bij Simon heb al wat op het oog bedankt voor de site,
niet te lang wachten, want 25 mei ga ik voor 2 maanden op vakantie, en gaat de website dus 2 maanden dicht.
de winkel in amsterdam is uiteraard gewoon open, maar daar liggen geen spullen van simon's website.

groetjes
simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:05

MsG

Forumzwerver

Oke mensen. Ik heb de DX2 binnen. Leuk dingetje. Start gewoon. Helaas echter doet hij een "waiting" bij de diskette drive, waar ik helemaal geen poging tot laden hoor. Ik ga hem morgen dus denk ik even uit elkaar halen. Cartridge slot werkt wel gewoon. Localhost, hoe kan ik de mbit meten zonder een spel in te laden? :P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
MsG schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 02:20:
Oke mensen. Ik heb de DX2 binnen. Leuk dingetje. Start gewoon. Helaas echter doet hij een "waiting" bij de diskette drive, waar ik helemaal geen poging tot laden hoor. Ik ga hem morgen dus denk ik even uit elkaar halen. Cartridge slot werkt wel gewoon. Localhost, hoe kan ik de mbit meten zonder een spel in te laden? :P
Tbh heb ik nog nooit een copybox uit elkaar gehaald en er echt naar gekeken. Een keer een Pro Fighter, maar toen wist ik nog niet dat die dingen een voeding nodig hebben (:')).

Maar als je 'm open hebt zie je ergens die geheugen chips zitten. Je kan de nummers die daar op staan googlen. Of misschien staat het er wel gewoon op.

Ik zou 'm ook eens proberen met een Sega voeding aangesloten. Wie weet krijgt de diskette drive net niet genoeg stroom of zo (al is dat bij de Wild Card normaal gesproken geen issue, ik zou het toch even proberen).
Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:28:
Misschien een idee om met meerdere mensen bij zo'n kantoorwinkel te bestellen, ik heb zelf geen magazine verzameling maar er zijn vast wle mensen te vinden die hun Edge/PU(Vroegah=top nu=blegh)/NGamer(ugh) verzameling goed willen bewaren.
Ik ben overigens voor. Ik heb geen idee of er hier mensen zijn die interesse hebben, maar... Ik wil best verzamelpunt zijn. Voorwaarde is dan wel dat, als er besteld gaat worden, het bedrag vooraf wordt voldaan.

Ik koop ze zelf in ieder geval sowieso. Ik ga morgen wat rond kijken nog, mocht ik iets goedkoops of in ieder geval zonder gedoe (kleine orders toeslag, te hoge verzendkosten, daar weer btw over, etc) vinden, laat ik het hier weten.

[ Voor 29% gewijzigd door Tanuki op 09-05-2009 02:43 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Zo, nu alles een beetje een plekje heeft gekregen in mijn kamer wil ik mijn USA SNES gaan aansluiten.

Maar zoals een keer eerder gemeld ontbreekt bij mij de stroomkabel. Iemand een idee welke voeding ik nodig heb? Hoeveel Volt e.d.?

Ik ga ook proberen om van de week eens wat consoles op de foto te zetten.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
leech1984 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:11:
Zo, nu alles een beetje een plekje heeft gekregen in mijn kamer wil ik mijn USA SNES gaan aansluiten.

Maar zoals een keer eerder gemeld ontbreekt bij mij de stroomkabel. Iemand een idee welke voeding ik nodig heb? Hoeveel Volt e.d.?

Ik ga ook proberen om van de week eens wat consoles op de foto te zetten.
Volgens mij kun je gewoon een Mega Drive voeding aansluiten.

Maar volgens mij heeft hij 10Volt nodig. Als het goed is zou de voeding van een Pal SNES ook moeten werken. Die was volgens miij 9 Volt, maar 1 Volt maakt niet heel veel uit.

Mijn Mega Drive I heeft ook 10 Volt nodig, maar draait op 9.

[ Voor 19% gewijzigd door danielkraak op 09-05-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
danielkraak schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:40:
[...]

Volgens mij kun je gewoon een Mega Drive voeding aansluiten.

Maar volgens mij heeft hij 10Volt nodig. Als het goed is zou de voeding van een Pal SNES ook moeten werken. Die was volgens miij 9 Volt, maar 1 Volt maakt niet heel veel uit.

Mijn Mega Drive I heeft ook 10 Volt nodig, maar draait op 9.
Al die adapters van toendertijd waren hetzelfde...

Zelfde geldt dus voor MsG met zijn DX2. Daar kan ook gewoon een Sega / SNES voeding in, mits de stekker past natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De MD II plug is kleiner dan een MD1 en past niet. Ik heb een universele voeding maar die kan alleen de stappen .... 9V naar 12V :') heb ik weer hoor. Maar even zien hoe ik dit oplos.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

l0c4lh0st schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:50:
[...]

Al die adapters van toendertijd waren hetzelfde...
Nope; zoals een paar pagina's terug heeft de USA SNES een geheel andere plug (zoals Dell die vandaag de dag in hun Notebooks gebruikt)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
MsG schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:32:
De MD II plug is kleiner dan een MD1 en past niet. Ik heb een universele voeding maar die kan alleen de stappen .... 9V naar 12V :') heb ik weer hoor. Maar even zien hoe ik dit oplos.
Eh, zet 'm op 9V. Opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:38

SaN

Wat is volgens jullie een redelijke prijs voor een GameGear? Ik ben hard opzoek, maar kan niet echt slagen...

Niet boxed trouwens, gewoon goed werkend ;)

[ Voor 17% gewijzigd door SaN op 09-05-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
sander-sp schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:22:
Wat is volgens jullie een redelijke prijs voor een GameGear? Ik ben hard opzoek, maar kan niet echt slagen...

15 euro? Ik had de mijne bij een beurs voor 10 euro, maar het geluid werkte niet (stond erbij vermeld). Dezelfde avond even een condensator vervangen en hij doet het weer.

Op Ebay kun je ze in ieder geval goedkoop krijgen. Ik heb er één boxed nog voor erbij voor 9,50 euro, maar ook hier werkt het geluid niet. En op marktplaats ook één boxed voor 22 euro, maar daar zit ook een Master System converter bij. Nu heb ik 3 Game Gears binnenkort, maar die op Ebay kon ik niet laten liggen voor dat geld en daarvoor was ik al geïnteresseerd in die ene op marktplaats. :P

Maar moge het duidelijk zijn, dat ze goedkoop te krijgen zijn.

Edit: je kunt er wel één van mij kopen, PM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Zojuist even gebeld met Ombouw Nederland. Ik krijg mijn geld teruggestort, zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
l0c4lh0st schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:16:
[...]

Zojuist even gebeld met Ombouw Nederland. Ik krijg mijn geld teruggestort, zeggen ze.
Ow, ik kreeg twee dagen geleden een mailtje dat de bestelling in behandeling was. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
danielkraak schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:23:
[...]

Ow, ik kreeg twee dagen geleden een mailtje dat de bestelling in behandeling was. Ik ben benieuwd.
Ja, die had ik inderdaad ook gekregen. Alle mails die ik naar ze heb gestuurd zijn tot vooralsnog onbeantwoord gebleven. Dus maar even gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 19:43
Anoniem: 65469 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:22:
[...]

hoi,

ik ben simon, van simon's website, en van game over? in amsterdam.
Haha.. internet is soms echt veel te klein. :P
Wel grappig, wist niet dat je ook op GOT zat _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Bellerophon schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:41:
[...]

10 spelen? Netjes! welke allemaal?
Laat antwoord, maar beter laat als nooit. |:(

Niet allemaal megacd spellen zaten erbij overigens:
(en waren er ook geen 10 maar iets meer, maar dat kon ik me zo eff niet herinneren).

Spellen:

Sonic CD (Megacd)
Dune (Megacd)
Yumemi Myster mansion (Megacd)
Prize Fighter (Megacd)
Sol Feace (Megacd)
Road Avenger (Megacd)

Verder op cartridge:

Dick Tracy
Paperboy
Sword of vermillion
Taz-mania
Road Rash 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
sander-sp schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:22:

Inderdaad niet zo heel veel nee. Ik heb een keer best een koopje gedaan voor 30 euro:

Gamegear (niet boxed) + adapter, wel in nette staat en compleet werkend.
Home alone (boxed)
Castle of Illusion (boxed)
Asterix (boxed)
+ colums los, wel met een bewaardoosje.

+ een Game gear tv tuner volledig boxed inclusief garantiekaart, aankoopsbewijs (wat was dat ding destijds prijzig!) handleiding etc.

Niet dat je nog iets aan die tuner hebt, aangezien het antenne signaal in Nederland afgesloten is. Ik woon dicht op de Belgische grens dus ontvang daar nog wel signaal van. Maar het is echt een hebbedingetje zeker in die staat. Geweldig ook als je daar aan komt zetten met bijna een meter aan antenne... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
CrystalViriS schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:17:
[...]

Inderdaad niet zo heel veel nee. Ik heb een keer best een koopje gedaan voor 30 euro:

Gamegear (niet boxed) + adapter, wel in nette staat en compleet werkend.
Home alone (boxed)
Castle of Illusion (boxed)
Asterix (boxed)
+ colums los, wel met een bewaardoosje.

+ een Game gear tv tuner volledig boxed inclusief garantiekaart, aankoopsbewijs (wat was dat ding destijds prijzig!) handleiding etc.

Niet dat je nog iets aan die tuner hebt, aangezien het antenne signaal in Nederland afgesloten is. Ik woon dicht op de Belgische grens dus ontvang daar nog wel signaal van. Maar het is echt een hebbedingetje zeker in die staat. Geweldig ook als je daar aan komt zetten met bijna een meter aan antenne... _/-\o_
Dat is zeker een goede deal. Die TV Tuner gaat vaak zat voor meer dan dat bedrag weg, zeker boxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ik heb mijn geld terug. *O* Maar... 18 eurocent te weinig. -O- _O- Even gemaild. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat is de reden dat ze het niet verzenden als je gewoon de verzendkosten overmaakt?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik denk dat het er om gaat dat je even in die winkel bent zodat je even rondkijkt en de mensen leert kennen. Zo heeft die shop er ook nog wat aan om het gratis weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Het feit dat ze ook nooit op mijn mailtjes gereageerd hebben, geeft sowieso al geen geweldige indruk...laat staan dat ik er langsga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Toch jammer dat zo'n leuke actie averechts werkt dan. Nouja, eerder stom van die winkel zelf natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het lijkt me meer dat die dingen ooit ingekocht zijn, amper meer verkopen en de winkel zoiets heeft van, nou ja dan maar gratis weg, is het magazijn ook weer wat leger. Opsturen tegen betaling van verzendkosten kost de winkel echter weer tijd en gedoe, wat resulteert in verkapte kosten. Daarom is het denk ik ophaal-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik ben trouwens opzoek naar een plastic "houder" voor de gameboy classic. Die heb ik vroeger gehad, het was gewoon hard en doorzichtig plastic met het nintendo logo erop. Ik geloof dat er ook nog wat plek was voor een paar games.

Weet iemand waar dat ding te krijgen is, of hoe hij heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

danielkraak schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:11:
[...]

15 euro? Ik had de mijne bij een beurs voor 10 euro, maar het geluid werkte niet (stond erbij vermeld). Dezelfde avond even een condensator vervangen en hij doet het weer.
Waren dat die GameGears in Schiedam netjes in zakjes gestopt? Heb wel 2 kerels ze zien testen in de kantine/restaurant; was jij 1 daarvan?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Richard schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 23:12:
[...]

Waren dat die GameGears in Schiedam netjes in zakjes gestopt? Heb wel 2 kerels ze zien testen in de kantine/restaurant; was jij 1 daarvan?
Hij was inderdaad in een zakje gestopt, maar ik heb hem niet in de kantine getest. Dat was misschien wel handig geweest. Hij kwam trouwens van die ene gast die hier ook postte dat hij Atari Jaguars boxed verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190312

Zo, ik ben maar eens begonnen met het uitbreiden van mijn N64 verzameling. Maar wat een monsterprijzen op marktplaats/ speurders zeg. Allemaal handelaren die schandalige bedragen vragen voor zelfs de minst zeldzame spellen en ieder koopje inpikken zodra het online verschijnt. Alsof die gasten de hele dag zitten te F5'en 8)7

De beste ervaring heb ik tot nu toe met het kopen van kleine partijen, dus een N64 plus een aantal spellen. Dan ben je vaak al meerdere malen goedkoper uit dan wanneer je de spellen los koopt, ZONDER N64 nota bene. Voorbeeldje, net gisteren gekocht:

N64 (transparant blauw)
2 Controllers (transparant blauw, goede sticks nog)
Mario Party 2 (+doosje, boekje, MINT)
Mario Kart 64 (+doosje, boekje, MINT)
Space Station: Silicon Valley (+doosje, boekje)
Top Gear Overdrive (+doosje, boekje)
Tiggers Honey Hunt (+doosje, boekje)
Mario 64 (+boekje)

Meegepakt voor: 40 euro

Alleen voor Mario Party 2 in deze toestand al wordt door de meeste handelaren 30 euro gevraagd. En 50 euro voor Paper Mario? Ik weet dat het aanbod niet gigantisch is, maar voor dat geld mag hij wel van goud zijn 8)7

Wat ik wilde vragen: ik heb gehoord dat er controllers zijn die een ander soort stick hebben dan de standaard N64 controllers. Een stick vergelijkbaar met die van de GameCube controller? Die zoek ik dus, want die gammele stickjes van de normale controllers zijn ook niet alles.

Weet iemand welke controller ik moet hebben? En misschien waar deze in Nederland te koop zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 190312 op 10-05-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij bedoel je de Nintendo Hori Controller
Afbeeldingslocatie: http://photos.imageevent.com/gamescans/consolehardware//Nintendo%20N64%20Hori%20MiniPad%20Black%20Controller%2001%20copy.jpg

Volgens mij zijn die behoorlijk duur. 100+ althans dat heb ik eens gehoord van iemand die ze had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
MsG schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:07:
[afbeelding]

Volgens mij zijn die behoorlijk duur. 100+ althans dat heb ik eens gehoord van iemand die ze had.
Ze zijn betaalbaar: http://cgi.ebay.nl/HORI-P...0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50#ebayphotohosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja nog steeds prijzig maar idd betaalbaarder :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
MsG schreef op zondag 10 mei 2009 @ 14:48:
Nou ja nog steeds prijzig maar idd betaalbaarder :P.
Misschien zijn er GC -> N64 converters. Als die er niet zijn, dan vind ik het tijd worden dat die er komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:04
[afbeelding]

ohhh, wat zijn ze mooi toch? * Schweino kijkt naar zijn 4 boxed Mini-Hori's ;)

Nog een plaatje voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://www.ncsx.com/www/ncs110600/hori_pad_mini_n64.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 10-05-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Schweino schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:02:
[...]

ohhh, wat zijn ze mooi toch? * Schweino kijkt naar zijn 4 boxed Mini-Hori's ;)

Nog een plaatje voor de liefhebbers:

[afbeelding]
En daar heb je 4x $60 voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:17
Ik ben gister bij Ombouw winkel langs geweest na 2 controllers in bestelling te zetten. Hij zei tegen mij dat dit de laatste 2 waren die hij nog had, ik had dus geluk in dat opzicht.

Ik heb toen ook een 3rd party RGB SCART kabel gekocht voor mijn WII, maar deze doet het slechter dan de composiet die er standaard bij zit. Dat was dus een beetje jammer, maar ik heb nu 4 DC controllers, nu nog 3 andere mensen om Quake3/UT/P.O.D. 2 mee te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:04
l0c4lh0st schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:14:
[...]

En daar heb je 4x $60 voor betaald?
Nee, ik heb ze in 1997 gekocht toen ik in Hong Kong op vakantie was. Ik geloof dat ze ongeveer 40 gulden per stuk waren destijds.

Ik vond via google ook een (oude) pagina van NCSX waar ze voor $25 per stuk op staan. Misschien hebben ze nog voorraad? Zie http://www.ncsx.com/www/ncs110600/ncs_hori_offer.htm

[ Voor 23% gewijzigd door Schweino op 10-05-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb laatst een 2de nintendo gekregen en een playstation one.
Nintendo incl zapper met duckhunt en spellen zoals mario 1,2 en 3.

Ik weet niet of er iemand is die er nog 1 heel graag wil hebben?

Ik heb een strenge directrice thuis zitten waarvan ik er geen 2 mag hebben :'(

(wil er ook niet al te veel moeite voor doen om deze op te moeten sturen en een kleinigheidje voor terug zou leuk zijn).

(En ja ik weet dat het eigenlijk in vraag en aanbod moet maar ik doe hem liever weg aan een mede tweaker die er plezier aan beleefd dan dat ik er 30 euro voor krijg).

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Yamy_Daffy schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:20:
Ik heb laatst een 2de nintendo gekregen en een playstation one.
Nintendo incl zapper met duckhunt en spellen zoals mario 1,2 en 3.

Ik weet niet of er iemand is die er nog 1 heel graag wil hebben?

Ik heb een strenge directrice thuis zitten waarvan ik er geen 2 mag hebben :'(

(wil er ook niet al te veel moeite voor doen om deze op te moeten sturen en een kleinigheidje voor terug zou leuk zijn).

(En ja ik weet dat het eigenlijk in vraag en aanbod moet maar ik doe hem liever weg aan een mede tweaker die er plezier aan beleefd dan dat ik er 30 euro voor krijg).
Je hebt een PM.

Overigens heb ik op internet een script voor op een PIC chip gevonden, waarmee je je Gamecube controller om kunt zetten naar een N64 controller. Ik weet niet of iemand hier een programmer heeft, maar misschien wel een leuk handeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Vuikie schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:03:
Ik ben gister bij Ombouw winkel langs geweest na 2 controllers in bestelling te zetten. Hij zei tegen mij dat dit de laatste 2 waren die hij nog had, ik had dus geluk in dat opzicht.

Ik heb toen ook een 3rd party RGB SCART kabel gekocht voor mijn WII, maar deze doet het slechter dan de composiet die er standaard bij zit. Dat was dus een beetje jammer, maar ik heb nu 4 DC controllers, nu nog 3 andere mensen om Quake3/UT/P.O.D. 2 mee te spelen :P
Waren ze ook nieuw in doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Michael Knight schreef op zondag 10 mei 2009 @ 21:45:
[...]

Waren ze ook nieuw in doos?
Ik weet 99,9% zeker van wel...

De Dreamcast was geflopt (toch?) en er waren meer controllers dan mensen die er een wouden... Die waren dus allemaal over. En die vind je nu nog steeds overal.

[ Voor 9% gewijzigd door Tanuki op 10-05-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
l0c4lh0st schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:32:
[...]

De Dreamcast was geflopt (toch?) en er waren meer controllers dan mensen die er een wouden... Die waren dus allemaal over. En die vind je nu nog steeds overal.
Inderdaad, je kunt heel gemakkelijk aan een nieuwe Dreamcast controller komen en ook voor schappelijke prijzen, zelfde geldt voor de VMU's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:17
l0c4lh0st schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:32:
[...]

100%. Ik kreeg ze nieuw in doos nog netjes in plastic verpakt.

En over of de DC is geflopt ja of nee, dan moet je dit eens bekijken op YT:

http://www.youtube.com/wa...NfgF08EQE&feature=related
http://www.youtube.com/wa...7kjhZXQqE&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb vandaag een Nes opgehaald met een aantal spellen waaronder een complete "Legend of Zelda" Deze heeft alleen een zilveren cartridge, die had ik nog niet eerder gezien. Ik kwam hem in mijn zoektocht hier wel tegen (bizarre collectie trouwens...)

http://assemblergames.com/forums/showthread.php?t=17541

Maar ik kan er verder weinig over vinden. Iemand een idee wat dit precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:34
sander-sp schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:22:
Ik heb vandaag een Nes opgehaald met een aantal spellen waaronder een complete "Legend of Zelda" Deze heeft alleen een zilveren cartridge, die had ik nog niet eerder gezien. Ik kwam hem in mijn zoektocht hier wel tegen (bizarre collectie trouwens...)

http://assemblergames.com/forums/showthread.php?t=17541

Maar ik kan er verder weinig over vinden. Iemand een idee wat dit precies is?
waarschijnlijk een special edition dus zeldzaam.. dus blij zijn ;)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

hoi,

ik weet niet of het toegestaan is, maar wij (game over? in amsterdam) hebben deze (japanse)
controllers liggen, ik geloof zo uit mijn hoofd voor 20 of 24 euro per stuk. 2e hands, maar helemaal
getest, alle knoppen/pookjes zijn perfect en we hebben een aantal verschillende kleuren.

ik ga elke 2 maanden naar japan om flink inkopen te doen voor de gameshop,
en deze kwam ik een tijd geleden tegen, en normaal moeten wij niets hebben van 3rd party
controllers, maar deze voelde echt heel goed/prettig, dus nu neem ik elke keer een stapel
mee. ook originele nintendo 64 controllers neem ik regelmatig mee, btw :)

groetjes
simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icekiller2k6 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:27:
[...]

waarschijnlijk een special edition dus zeldzaam.. dus blij zijn ;)
de eerste / gewone versie van legend of zelda (voor de nintendo nes) was goudkleurig,
en die is vrij makkelijk te vinden.

daarna kwam een classic serie (een soort platinum / player's choice) en die had een grijskleurige cartridge,
en in tegenstelling tot de meeste andere classic titels, is deze redelijk zeldzaam. wij krijgen hem wel af en toe binnen, en prijzen hem een paar euro meer dan de gouden versie. hij is niet zo heel veel waard, want al kom je hem niet meer zo vaak tegen, volgens mij zijn er wel heleboel van gemaakt.

als je een gele tegenkomt (niet geel verkleurd. hahaha ;) ) dan moet je die meteen kopen, want die is heel zeldzaam.

en er is ook nog een oranje cartridge van, maar die is volgens mij alleen prototype geweest, dus zal helemaal moeilijk te vinden zijn. heb ik ieder geval nog nooit in mijn handen gehad.

groetjes
simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:41
sander-sp schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:57:
Ik ben trouwens opzoek naar een plastic "houder" voor de gameboy classic. Die heb ik vroeger gehad, het was gewoon hard en doorzichtig plastic met het nintendo logo erop. Ik geloof dat er ook nog wat plek was voor een paar games.

Weet iemand waar dat ding te krijgen is, of hoe hij heet?
Ik heb geen idee hoe het ding heet maar ik heb er 1 liggen. Had hem ook op de beurs in Schiedam bij me.
Het kan niet echt uit om zoiets te versturen daar wordt het allemaal te duur van. Kom maar halen als je in de buurt van Leeuwarden bent of ander op de eerst volgende retrobeurs neem ik hem voor je mee.

Zijn er nog mensen naar de beurs in Bochum (Duitsland) geweest afgelopen zaterdag?
Ik was er zelf voor de verandering als consument heen, niet als standhouder.
In tegenstelling tot de NL retro beurzen waren hier wel veel Neo Geo games te krijgen, wel prijzig helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hetzij met enige vertraging, maar dan toch nog foto's van m'n aanwinsten v/d retro-computerdag...

Game Gear Link Cable (nieuw)
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/GG%20-%20Link%20Cable.JPG

N64 LylatWars bigbox (zgan)
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/N64%20-%20LylatWars%20BigBox%201a.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/N64%20-%20LylatWars%20BigBox%201b.JPG

NES LaserScope
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20LaserScope%201a.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20LaserScope%201b.JPG

NES Miracle piano
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201a.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201b.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201c.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201d.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201e.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201f.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201g.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201h.JPG

Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201i.JPG

Even om de grootte te laten zien een foto met een doosje van een NES game ter vergelijking:
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Miracle%20Piano%201j.JPG

SNES Street Fighter II
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/SNES%20-%20Street%20Fighter%20II.JPG

SNES Street Fighter II Turbo
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/SNES%20-%20Street%20Fighter%20II%20Turbo.JPG

Dat was het wat betreft de beurs-aanwinsten, maar in de tussentijd heb ik ook volgende zaken nog in de brievenbus gevonden:

GB Beavis and Butthead (compleet)
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/GB%20-%20Beavis%20and%20Butthead.JPG

GB Street Fighter II (compleet)
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/GB%20-%20Street%20Fighter%20II.JPG

GBC Suske & Wiske
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/GBC%20-%20Suske%20&%20Wiske.JPG

Lotje Game Gear games, nog een link cable en een TV-tuner
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/GG%20-%20Games%20&%20TV-Tuner.JPG

NES + zapper + games (alles near mint)
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20+%20Zapper%20+%20games.JPG

NES A Nightmare on Elm Street (compleet; hevige Krueger fan ;-) moest ik dus persé hebben)
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20A%20Nightmare%20on%20Elm%20Street.JPG

NES Max controller (compleet; nieuw)
Afbeeldingslocatie: http://kruegerf.jalbum.net/Most%20recent%20retro%20purchases/slides/NES%20-%20Max%20controller.JPG

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 65469 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:35:
[...]

hoi,

ik weet niet of het toegestaan is, maar wij (game over? in amsterdam) hebben deze (japanse)
controllers liggen, ik geloof zo uit mijn hoofd voor 20 of 24 euro per stuk. 2e hands, maar helemaal
getest, alle knoppen/pookjes zijn perfect en we hebben een aantal verschillende kleuren.

en deze kwam ik een tijd geleden tegen, en normaal moeten wij niets hebben van 3rd party
controllers, maar deze voelde echt heel goed/prettig, dus nu neem ik elke keer een stapel

groetjes
simon
Hey Simon,

Ik heb al wel es contact met je gehad :). Maar ik lees dat je met die japanse controllers niks kan met een europese klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Dat klopt niet. Ik heb zelf ook een stuk of vijf Hori controllers voor m'n (PAL) N64 en die werken uitstekend. Voor mij geen originele N64 controllers meer. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Beter produceert een bedrijf gewoon nog wat van die Gamecube lookalike N64 controllers en verkopen die dan ook voor rond de 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Bruiser schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:00:
Hetzij met enige vertraging, maar dan toch nog foto's van m'n aanwinsten v/d retro-computerdag...

Game Gear Link Cable (nieuw)
[afbeelding]

N64 LylatWars bigbox (zgan)
[afbeelding]

[afbeelding]

NES LaserScope
[afbeelding]

[afbeelding]

NES Miracle piano
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Even om de grootte te laten zien een foto met een doosje van een NES game ter vergelijking:
[afbeelding]

SNES Street Fighter II
[afbeelding]

SNES Street Fighter II Turbo
[afbeelding]

Dat was het wat betreft de beurs-aanwinsten, maar in de tussentijd heb ik ook volgende zaken nog in de brievenbus gevonden:

GB Beavis and Butthead (compleet)
[afbeelding]

GB Street Fighter II (compleet)
[afbeelding]

GBC Suske & Wiske
[afbeelding]

Lotje Game Gear games, nog een link cable en een TV-tuner
[afbeelding]

NES + zapper + games (alles near mint)
[afbeelding]

NES A Nightmare on Elm Street (compleet; hevige Krueger fan ;-) moest ik dus persé hebben)
[afbeelding]

NES Max controller (compleet; nieuw)
[afbeelding]
Ziek... Die Miracle Piano. Echt een heel mooie aanwinst!

Die NES + spellen zag ik op Marktplaats, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Thx, ben er ook wel heel tevreden mee.

Nope, dat NES pakket komt niet van marktplaats maar van een kennis... 50 euro voor alles :p

[ Voor 18% gewijzigd door Bruiser op 11-05-2009 15:28 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Bruiser schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:00:
Jemig wat een berg zeg.. zat wat gekost hebben! :)
En ook allemaal van zulke aparte dingen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Is het niet tijd voor een nieuw draadje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Be my guest. Snel gegaan overigens. o.0

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ik keek net eens op mijn rekening, bleek de 5,72 euro die op mijn rekening was gestort van PowNed afkomstig te zijn.

Dus ik heb nog steeds geen geld terug van OmbouwNederland... E-mail contact is 0,0 antwoord terug... Fijn is dat. }:| Hoe is het bij jou inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
l0c4lh0st schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:04:
[...]

Ik keek net eens op mijn rekening, bleek de 5,72 euro die op mijn rekening was gestort van PowNed afkomstig te zijn.

Dus ik heb nog steeds geen geld terug van OmbouwNederland... E-mail contact is 0,0 antwoord terug... Fijn is dat. }:| Hoe is het bij jou inmiddels?
Ik kreeg dit als e-mail:
Your order has been updated to the following status.

New status: 07. Halt | Problem

Please reply to this email if you have any questions.
|:(

Ik zal er binnenkort eens op reageren en anders bel ik ook maar even. Doet een aap daar de orders ofzo? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
danielkraak schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:14:
[...]

Ik kreeg dit als e-mail:

[...]

|:(

Ik zal er binnenkort eens op reageren en anders bel ik ook maar even. Doet een aap daar de orders ofzo? :/
Kijk ik nog even verder... Staat er ook een transactie van Simtronix tussen. Dat is blijkbaar OmbouwNederland.

Ik had dus €5,90 betaald (verzendkosten, product was gratis).
Ik heb teruggekregen van Simtronix: €3,40 euro.

Ze houden dus gewoon €2,50 in...

Ook leuk.. }:|
Opgelicht door Simtronix
yared in "Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 2"
Kassa.vara.nl:
Ik heb bij simtronix een PS2 ombouw pakket gekocht en betaald. Ik ben er nog steeds (1 maand) op aan het wachten. OP mijn emails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Zijn er meer mensen via simtronix opgelicht. (volgens kamer van koophandel is dit een legaal bedrijf
http://www.dvdforum.nl/fo...786bb0741b95bbae0e#359818
Ook nog een topic op internetoplichting.nl, maarja, die site is plat dankzij Trendy Laarzen... -O-

[ Voor 34% gewijzigd door Tanuki op 11-05-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190312

Anoniem: 65469 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:35:
[...]

hoi,

groetjes
simon
Ik heb wel interesse in 1 of 2 van die controllers. Ik heb je een mailtje gestuurd.

Overigens zijn er met een beetje zoeken zat plaatsen te vinden waar je nog losse, nieuwe sticks voor de standaard N64-controller kunt kopen. Ik heb er nog eentje liggen die ik kort geleden bij een gameshop heb gekocht voor een paar euro. Die sticks zijn ook meteen het enige wat echt slijt aan de N64. De rest van de controller en console is nagenoeg onverwoestbaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 190312 op 11-05-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bruiser schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:27:
Thx, ben er ook wel heel tevreden mee.

Nope, dat NES pakket komt niet van marktplaats maar van een kennis... 50 euro voor alles :p
Misschien een flauwe opmerking... maar waarom koop je columns voor de game gear, als je die laatst nog verkocht. Of was het 'part of the deal' ? :)

Verder leuke spullekes weer hoor...

Oh en die laserscope... kijk ff naar de AVGN: "FUCK... ?? FUCK!! FUCK!! ASS" en dat ding maar schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Hey ik zoek een NES gezien mn rommelmarktaanwinst flut was. De games heb ik, de kabels ook, de controllers ook dus alleen nog zo'n grijs-witte schoenendoos. Tips waar ik die cheap kan vinden naast de voor de hand liggende plekken als Marktplaats en Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Speurders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:32
Michael Knight schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 00:33:
[...]

Misschien een flauwe opmerking... maar waarom koop je columns voor de game gear, als je die laatst nog verkocht. Of was het 'part of the deal' ? :)

Oh en die laserscope... kijk ff naar de AVGN: "FUCK... ?? FUCK!! FUCK!! ASS" en dat ding maar schieten :D
AVGN _/-\o_ Het is idee van dat ding is leuk, maar als je m zo bij hem ziet...ga je je toch wel afvragen waar ze bij Nintendo mee bezig waren. Prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
DCFreak schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:19:
[...]

Wat je nodig hebt is een 8-polige DIN plug uitgevoerd in 262° ipv de normale 270°.

Kan je vinden en bestellen bij http://www.grootaers.nl/
artikelnummer: 24001580 (din plug)
artikelnummer: 24001560 (chassis)

Tussen haakjes.. leuk topic dit, ik ben zelf ook een retro verzamelaar :)
Bedankt nog trouwens! Ik heb ze zojuist besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

@Simon, ik heb ook interesse in een Hori, maar tja ik reageerde niet omdat jullie zaak niet verstuurd als ik het nog goed heb.

[ Voor 61% gewijzigd door Richard op 12-05-2009 16:02 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Ik heb ook wel interesse in enkele van die Hori controllers, maar alleen als ze nieuw en ingepakt zijn...
Michael Knight schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 00:33:
[...]

Yep... was één pakket...

Danku :)

Had dat filmpje v/d AVGN al gezien.. wel lache... maar vind het zo'n speciaal item dat ik het toch persé moest hebben :p

[ Voor 8% gewijzigd door Bruiser op 12-05-2009 16:24 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeast.net
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-01 12:44
Ikzelf vind retro consoles helemaal de 'shit' :P . Al heb ik soms mijn hebbedingen-koop boosten.

Mijn (schamele) console lijstje dat ik bezit:

2 Game en watch
GameBoy
2 N64 met 1 mr backup Z64
Sega Master System 1
Sega MegaDrive 1
PSX (ps1, de ouwe grijze versie)
Sega DreamCast PAL 1
Xbox met UnleashedX
PS2
Sega Game Gear (nog af te troggelen van mijn buur :') )
PSP
Wii

Dat is het (voorlopig) zon beetje :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aero schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:47:
[...]

Zelf haal ik altijd meteen de stickers er vanaf wanneer ik een 2e hands spel koop en wanneer ik eventueel wat doorverkoop, staat wat beter op de foto enz.

Plakkertjes kun je er vaak redelijk makkelijk afhalen door een klein beetje wasbenzine op een doekje te doen en dan de stickers ermee vochtig maken en dan kan je de meeste stickers er een stuk makkelijker mee afhalen. Pas alleen wel op met o.a. Mega Drive hoesjes (papieren velletje), want de inkt kan je er ook mee wegvegen ;) bij de SNES doosjes gaat het wel altijd (in mijn geval) goed.
Hey Bedankt het helpt wel, heb gewoon het flesje van 70% alcohol uit ons verbanddoosje gehaald en het werkt perfect,

Heb nu ook Earthbound Zero voor de 8-bit Nintendo op de kop kunnen tikken, wel tof het allereerste Mother spel, het verhaal is ook heel anders dan Earthbound voor de Snes ondanks veel reviews zeggen dat de Snes versie een upgrade was, merk ik na een aantal uurtjes dat hij volkomen anders is,

Maarja dat mag ook wel als ze oorspronkelijk als Mother 1 en 2 zijn uitgekomen,

Nu nog Soul Blazer 1 op de zien te vinden, dan heb ik die serie ook compleet t/m deel 3,

Al merk ik dat Soul Blazer 1 vaker te vinden is als NTSC versie, terwijl ik de andere delen als Pal heb zou ik die dus ook graag Pal willen hebben, iemand een Tip waar die te vinden is op Ebay na? want daar kom ik er veel tegen in Duitsland maar ben bang dat die dus ook Duitstalig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik hoop wel dat je je er van bewust bent dat je een reproductie hebt gekocht (tenminste, daar ga ik wel van uit aangezien er maar een paar prototypes zijn) en er dus niet teveel voor hebt betaald.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
En we zijn weer een eind opweg!

zover dat het weer tijd is voor deeltje 8! :)

Bedankt voor het onderhouden van deel 6 en 7 zover Captain N

Na wat overleg en gechat tussen Captain N en mij zijn we erbij gekomen dat ik verder zal gaan met het topic.
Captain N en ik hadden het hier al over sinds de start van Deel 7, Captain N is druk en is op een punt aangekomen dat hij niet actief over dit topic kan opletten. Vandaar dat ik het bij deze voortzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.