Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 06-12 19:30
7,24 pond voor de kabel, 1,95 pond voor losse verzending.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-12 17:02
quote:
Philip J. Dijkstra schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:16:
Ik heb een paar weken geleden bij onderstaande shop een aantal kabels besteld waaronder 3 SNES Scartkabels.

http://stores.ebay.nl/Retro-Accessories

Uitstekende kabels, goede prijs en snelle levering. Je klanten zijn je beste reclame zullen we maar zeggen :)

Ik heb bij hem ook een Neo Geo Aes SCART kabel met stereo geluid gekocht (de stereo-versie zijn moeilijk te vinden). Hij is momenteel met vakantie dus is z'n shop even 'gesloten' maar zeker de moeite waard om naar te kijken zodra hij weer terug is.

@Sander-SP:

[...]

Die heb ik dus liggen, geen idee hoe hij heet. Ik had het al eerder gepost maar geen reactie gehad.
Bedankt voor de kabel tip, wat vroeg hij ervoor? Ik had hem zelf ook hier gevonden, zou dat dezelfde zijn? Niet al te duur ook.

http://cgi.ebay.nl/SNES-S...6.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A2|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Ik heb je gemaild over die gameboy case.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-02-2017

Bellerophon

Persona non grata

quote:
Philip J. Dijkstra schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:05:
7,24 pond voor de kabel, 1,95 pond voor losse verzending.
Netjes :) Dat is zeker een schappelijke prijs, moet ik zeggen

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
Richard schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:13:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan? En 3 stuks?
Er is niet zo heel veel bijzonders aan... Ik verzamel alles van Mortal Kombat en deze ontbrak nog.

offtopic:
Dus mocht iemand nog iets hebben liggen, aub PM me.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 05-12 16:19

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
l0c4lh0st schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:36:
[...]

Er is niet zo heel veel bijzonders aan... Ik verzamel alles van Mortal Kombat en deze ontbrak nog.

offtopic:
Dus mocht iemand nog iets hebben liggen, aub PM me.
Oh OK; maar ik dacht dat het wellicht een vette speciale release of iets dergelijks zou zijn vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krueger F
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09-11 14:55
Woehoe!

M'n pakje uit de US is zopas gearriveerd, inhoud:
- Game Boy Pocket, compleet en quasi mint in een mooi display doosje
- Virtual Boy, eveneens compleet en ook quasi mint, verpakking heeft wat "corner wear" maar ziet er voor de rest zeer goed uit, de inhoud is perfect, zelfs nog allemaal in de plastiek zakjes incl. origineel bijgeleverde game!

De foto's waren zeer vaag/onscherp, ik wist dus niet goed wat te verwachten maar deze staat had ik nooit durven hopen :D Foto's volgen uiteraard ;-)

Mijn dag is weer goed!

Een splinternieuwe JAP Virtual Boy had ik al en nu dus de US versie ook. Nu nog een cheap los exemplaar ergens op de kop tikken om effectief mee te spelen, en los is dan nog relatief, ik heb namelijk zo een originele Virtual Boy hardcase liggen waar deze mooi in opgeborgen kan worden :-)

Morgen ga ik trouwens even naar Den Haag, weet er iemand daar retro-shops zijn, enzo ja, kun je mij de adressen even doorgeven aub?

Krueger F wijzigde deze reactie 15-05-2009 18:11 (7%)

De retrocollectie -> Klik - Gameopruiming -> Klik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinteX
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2015

NinteX

Gone Forever :W

Ik heb zelf nu ook via Ebay zo'n SNES RGB kabel besteld, ik ben benieuwd naar de kwaliteit. Verkoper heeft wel 99,9% positieve feedback.

Left for greener pastures(NeoGAF/Wii-DS) :W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DannyvS
  • Registratie: september 2006
  • Niet online
Fijn, ik ben nu ook in het bezit van een Hori controller voor de N64. 24 Euro, best een aardig prijsje als je de prijzen op het net ziet.

Vandaag ben ik ook eens langs de Game Over in Amsterdam geweest. Die heeft echt heel veel moois, maar wat een idiote prijzen zeg. 78 Euro voor Mario Party 3 boxed en 68 euro voor alleen de cartridge 8)7 Zo zot verzinnen de handelaren op Marktplaats het niet eens.

Spellen die op dit moment prioriteit hebben in mijn zoektocht voor de N64 zijn Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing en Duke Nukem 64. Banjo Tooie heb ik vandaag gevonden, boxed, voor een redelijke prijs. Nu alleen de voorloper nog :P

Kirby 64 wil ik ook graag hebben, maar ook daar worden van die idiote prijzen voor gerekend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:37

MsG

Forumzwerver

Klopt GameOver is super duur :), maar ja ik ken geen een retrowinkel die níet duur is.

Waar heb je die Hori's vandaan? GameOver?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DannyvS
  • Niet online
quote:
MsG schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:00:
Klopt GameOver is super duur :), maar ja ik ken geen een retrowinkel die níet duur is.

Waar heb je die Hori's vandaan? GameOver?
Yup. Was ook meteen het enige koopje dat ik er tegen ben gekomen. Maar eerlijk is eerlijk. Zoals gezegd hadden ze ook heel veel moois dat ik nog niet eerder had gezien, of zelden heb gezien. Wat dat betreft was het dus een leuk uitstapje voor wat eye-candy.

Ik kwam onder meer de big-box versie van Super Metroid en van Lufia tegen. Die zagen er erg sexy uit. Bijna heb ik nog de speciale editie van Zelda: Ocarina of Time met goudkleurige cassette gekocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beloki
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 07:41
Goede avond, ik lees al een tijdje mee zonder te registeren en nu doe ik dat dus wel vanwege berichten van DannyvS

Ik ben ook vaak bij Gameover geweest en dat is echt genieten...ook is het heel vaak duur...ik vraag me af waar ze die prijzen op baseren

Zelf heb ik jaren geleden Mario Party 1,2,3 compleet gekocht voor een prikkie

Maar het is wel zo dat ze bijna niet meer te verkrijgen zijn..

Gelukkig heb ik ze al, en heb ik Mario Party 3 compleet zelfs dubbel maar eentje is duitse versie en ik heb nog ook Mario Party 2 catridge only extra...

Mijn vriendin vond het eerst rotzooi toen ze mijn collectie zag en nam ik haar mee naar Gameover en toen wist ze dat ik geen rotzooi hebt...

Mijn broer is ook een retro verzamelaar maar veel te laat begonnen, nu is hij jaloers op mijn vele complete spellen omdat hij nu pas inziet dat ze moeilijk verkrijgbaar zijn en zo..

Ben al 10 jaar bezig met verzamelen maar gewoon in mate...

Wat hoog op mijn lijstje staat is Adventure Island 3 en 4 (die alleen in Amerika uitgebracht zijn vermoed ik)
Adventure ISland 1 en 2 heb ik al compleet...

Console's die ik hebt

NES
SNES
N64
Gamecube
Wii
DSlite
Gameboy
Gameboy color
Gameboy Advence
Sega Master II
MegaDrive

Maar ik ben meer een verzamelaar van complete spellen.

Hopelijk dat ik hier mijn steentje kan bijdragen

Groet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

quote:
DannyvS schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:13:
[...]

Yup. Was ook meteen het enige koopje dat ik er tegen ben gekomen. Maar eerlijk is eerlijk. Zoals gezegd hadden ze ook heel veel moois dat ik nog niet eerder had gezien, of zelden heb gezien. Wat dat betreft was het dus een leuk uitstapje voor wat eye-candy.

Ik kwam onder meer de big-box versie van Super Metroid en van Lufia tegen. Die zagen er erg sexy uit. Bijna heb ik nog de speciale editie van Zelda: Ocarina of Time met goudkleurige cassette gekocht.
Hoe duur waren die daar? Ik heb nog een mint big box van Lufia dubbel. Ook maar eens foto's maken van binnenkort.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 06-12 11:16
quote:
MsG schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:20:
[...]

Hoe duur waren die daar? Ik heb nog een mint big box van Lufia dubbel. Ook maar eens foto's maken van binnenkort.
Ja, en hoeveel kostte die Zelda. Die moet ik eigenlijk ook nog hebben. Ik heb nu bijna alle Zelda spellen, behalve Four Swords (bagger) en de Nes spellen (duur). De CDI spellen heb ik ook niet, maar ik vind niet dat je dat als Zelda hoeft te beschouwen. Ik had volgens mij wel Zelda's Adventure Sealed voor 60 euro op Ebay gezien. Koopje. Maar ik heb geen CDI en ik heb het er ook niet voor over.

@Beloki: ik ben ook pas laat begonnnen met verzamlen en heb het Nes en Snes tijdperk niet meegemaakt. Nes was wel mijn eerste console, maar die had ik van mijn neef gekocht. Later ook weer verkocht.. Mijn tweede console was de N64 en die had ik nieuw gekocht. Ik ben blij dat ik daar de doos van heb bewaard en van veel spellen ook de doosjes. Dat scheelt me weer een hoop geld in ze nu compleet maken. Van de domste spellen had ik trouwens ook de doosjes bewaard, maar natuurlijk weer niet van Zelda Oot en MM. Donkey Kong heb ik denk ik ook het doosje van weggegooid (big box). Best zonde eigenlijk, maar als je 8 bent denk je daar niet zo over. Maar het kutste is wel dat ik van sommige grote titels dan weer niet het doosje heb bewaard en van slechte niet.

danielkraak wijzigde deze reactie 15-05-2009 22:31 (37%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DannyvS
  • Niet online
quote:
MsG schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:20:
[...]

quote:
danielkraak schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:25:
[...]

Ja, en hoeveel kostte die Zelda. Die moet ik eigenlijk ook nog hebben. Ik heb nu bijna alle Zelda spellen, behalve Four Swords (bagger) en de Nes spellen (duur). De CDI spellen heb ik ook niet, maar ik vind niet dat je dat als Zelda hoeft te beschouwen. Ik had volgens mij wel Zelda's Adventure Sealed voor 60 euro op Ebay gezien. Koopje. Maar ik heb geen CDI en ik heb het er ook niet voor over.

[knip]
Het prijslabel van Lufia kon ik niet zien. Ook niet naar gevraagd, omdat ik er niet naar op zoek was. Super Metroid big-box was 80 euro en Zelda was 48 euro als ik het me goed herinner. Needless to say: als je interesse hebt zou ik voor de zekerheid effe bellen, dan weet je ook of ze hem nog hebben natuurlijk ;)

DannyvS wijzigde deze reactie 15-05-2009 23:06 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
quote:
DannyvS schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:04:
[...]

[...]

Het prijslabel van Lufia kon ik niet zien. Ook niet naar gevraagd, omdat ik er niet naar op zoek was. Super Metroid big-box was 80 euro en Zelda was 48 euro als ik het me goed herinner. Needless to say: als je interesse hebt zou ik voor de zekerheid effe bellen, dan weet je ook of ze hem nog hebben natuurlijk ;)
Volgens mij was die gouden Zelda op de beurs in Schiedam 90 euro, maar die was wel in goede staat. Maar 48 euro lijkt me zeker een goede prijs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

quote:
DannyvS schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:04:
[...]

[...]

Meer gewoon benieuwd :), ik koop nooit van niet-particulier. Veel te duur :).

• Tanuki
  • Niet online
quote:
DannyvS schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:48:
Fijn, ik ben nu ook in het bezit van een Hori controller voor de N64. 24 Euro, best een aardig prijsje als je de prijzen op het net ziet.

Vandaag ben ik ook eens langs de Game Over in Amsterdam geweest. Die heeft echt heel veel moois, maar wat een idiote prijzen zeg. 78 Euro voor Mario Party 3 boxed en 68 euro voor alleen de cartridge 8)7 Zo zot verzinnen de handelaren op Marktplaats het niet eens.

Spellen die op dit moment prioriteit hebben in mijn zoektocht voor de N64 zijn Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing en Duke Nukem 64. Banjo Tooie heb ik vandaag gevonden, boxed, voor een redelijke prijs. Nu alleen de voorloper nog :P

Kirby 64 wil ik ook graag hebben, maar ook daar worden van die idiote prijzen voor gerekend.
Je PM staat niet open...

Weer wat dingen uit de verzameling...
PowerPak CompactFlash System
Item

GB Smart Card 32M
Product

GB Transferer 2
ProductParallel CableUSB Cable

Wat NES spul...
Four Score
FrontContentsBack

Four Score (Incl. Game)
FrontBack

Game Genie
FrontBackContents

Game Key
FrontBack + Contents

Sega spul...
Multiplayer
FrontBackContents

Arcade Power Stick
FrontBackContents
Contents (2)

Fighter Stick MD-6
FrontBackContents

Rhino Pad
FrontBack

• DannyvS
  • Niet online
quote:
l0c4lh0st schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 00:31:
[...]

Je PM staat niet open...

[knip]
Die zou nu moeten werken. Anders, mijn e-mail: dannyvans@hotmail.com

• Beloki
Welke prijzen worden er dan gevraagd voor Kirby 64???

• DannyvS
  • Niet online
quote:
Beloki schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 02:08:
Welke prijzen worden er dan gevraagd voor Kirby 64???
Bij gameshops en online verkopers die enigszins in de buurt zitten ben ik Kirby 64 tot nu toe alleen tegengekomen voor 40 euro en meer. Dat heb ik er niet voor over, vooral omdat Kirby 64 echt geen topper was. Uiteraard is alleen de losse cartridge veel goedkoper, maar daar heb ik geen interesse in.

Ik heb 'em twee keer gezien voor zo'n 20 euro op veilingsites (compleet) maar die waren al weg, bij wijze van spreken, voordat de advertentie online stond. Gisteren kreeg ik de mogelijkheid om hem te kopen voor 30 euro, maar ook dat vond ik te veel, vooral omdat het doosje licht beschadigd was.

Ik heb geen haast met m'n verzameling, dus ik wacht gewoon de echt leuke prijsjes af... ;) Met een heel klein beetje zoeken zijn er nog steeds regelmatig koopjes te vinden, ook van gewilde spellen.

EDIT: Combinatie-piccie van de recente aankopen:

Daikatana (mint) was 5 euro, dus die heb ik ook maar meegenomen. Bij Banjo Tooie bleek bij thuiskomst een kleine beschadiging onder de prijssticker te zitten. Jammer maar helaas. Top Gear is nu ook compleet. De verkoper van Daikatana had nog een los boekje liggen zonder spel erbij. Mocht ik gratis meenemen.

DannyvS wijzigde deze reactie 16-05-2009 12:38 (23%)

• Philip J. Dijkstra
Ik heb iemands verzameling overgenomen met voornamelijke losse N64 spellen maar ook een paar N64 boxed spellen. Qua losse cartridges kan ik de prijzen aardig inschatten maar vor boxed heb ik geen idee.
Wat zouden reeele prijzen zijn voor Banjo-Tooie, Bomberman Hero & Super Mario 64 (die 3 zijn namelijk boxed). Ik heb er niet zoveel zin in om (weer) in de eerste 3 minuten een paar spellen te verkopen op de retrobeurs om er vervolgens achter te komen dat het ook een standhouder is die ze doodleuk voor een tientje meer in zijn stand neerlegd.

• Captain N
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 29-04 09:22
Respectievelijk 40, 10, 15 euro oid?

En wat betreft de vraag waarop gamewinkels hun prijzen baseren: op wat de gek er voor geeft in combinatie met de zeldzaamheid/schaarsheid. Blijkbaar zijn er toch mensen die het er voor over hebben. Ik ga af en toe als ik in de buurt ben wel eens naar een retrowinkeltje, maar dan meer gewoon om even rond te kijken. Ik koop er echt zelden. Laatste koop was Kirby voor de Gameboy compleet voor 10 euro. Dat was dan wel weer netjes. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Icekiller2k6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 06-12 22:04
heb gisteren nog een pokémon stadium boxed met transferkit 100% inorde echt mooi 10euro :D

gamegear met games etc voor 25euro (ook de converter voor SEGA games erin te steken)
heb wel de powerconnector moeten repareren maar 't was een easy fix en zeker waard!

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

• Tanuki
  • Niet online
Heeft iemand enig idee wat gesealde en nieuwe Game Boy spellen nog waard zijn?

Spellen als Battletoads, Mario Land 2, Kirby, etc.
quote:
Icekiller2k6 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:25:
heb gisteren nog een pokémon stadium boxed met transferkit 100% inorde echt mooi 10euro :D
Kan je daar eens foto's van posten? Die zoek ik namelijk ook, maar.. ik weet niet hoe die er uit ziet 100% compleet.

Tanuki wijzigde deze reactie 16-05-2009 14:03 (55%)

• Captain N
Net als voor de gamewinkels geldt: het is zoveel waard als mensen er voor willen geven. Gewoon even op Ebay kijken wat de gemiddelde verkoopprijs is en voilà! ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• danielkraak
Ik heb nu een boxed Mega Drive I binnen, maar ik heb mijn twijfels over de RF-adapter:

De achterkant is dus gewoon open. Ik heb andere advertenties gezien voor de adapter alleen en daar zie ik niet zo'n uiteinde aan zitten. Je ziet de draadjes aan de achterkant gewoon lopen en als je hem in je tv plugt, dan krijg je dus ook een schok.. Heeft iemand enig idee wat of dit een normale connector is. Volgens mij zat er eerst iets van een behuizing om heen ofzo.

• Aero
  • Laatst online: 06-12 18:38
quote:
danielkraak schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:29:
Ik heb nu een boxed Mega Drive I binnen, maar ik heb mijn twijfels over de RF-adapter
De plug hoort er idd anders uit te zien. Deze is blijkbaar bij zijn vorige eigenaar kapot gegaan en heeft hij zelf een andere plug erop gezet. Dit is gewoon een (oudere) plug om je aan je tv kabel te maken. En ja er hoort uiteraard nog een witte bescherm plaatje omheen te zitten.

• Tanuki
  • Niet online
quote:
danielkraak schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:29:
Ik heb nu een boxed Mega Drive I binnen, maar ik heb mijn twijfels over de RF-adapter:
[afbeelding]
De achterkant is dus gewoon open. Ik heb andere advertenties gezien voor de adapter alleen en daar zie ik niet zo'n uiteinde aan zitten. Je ziet de draadjes aan de achterkant gewoon lopen en als je hem in je tv plugt, dan krijg je dus ook een schok.. Heeft iemand enig idee wat of dit een normale connector is. Volgens mij zat er eerst iets van een behuizing om heen ofzo.
Dit is de originele kabel:

Het was bij de Megadrive II een vaak voorkomend probleem dat het pinnetje in die coax kabel losliet of iets dergelijks. Weet niet of dat ook zo bij de Megadrive 1 was.

Ik sta er in ieder geval niet van te kijken dat er een andere stekker op is gezet.

offtopic:
PS: Al enige vooruitgang m.b.t. ombouwnederland.nl? Ik krijg nog steeds €2,50 van ze...

Tanuki wijzigde deze reactie 16-05-2009 14:48 (3%)

• danielkraak
quote:
Aero schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:40:
[...]

De plug hoort er idd anders uit te zien. Deze is blijkbaar bij zijn vorige eigenaar kapot gegaan en heeft hij zelf een andere plug erop gezet. Dit is gewoon een (oudere) plug om je aan je tv kabel te maken. En ja er hoort uiteraard nog een witte bescherm plaatje omheen te zitten.
Oke, dan ga ik hem er maar eens mee confronteren, want ik heb ook een GameGear van hem, waarvan het scherm kapot is. Als hij dat er nou bij zet. :/

offtopic:
Ik ga ze maar eens bellen, maar ik weet niet of ik me in kan houden tegen hun.

danielkraak wijzigde deze reactie 16-05-2009 14:48 (8%)

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 16:08
Best wel lullig zeg :( een 'boxed' MD krijgen met zon pruts RF-ding erbij. Doe er dan gewoon t origineel bij en zeg dat dat niet werkt, toch? Game Gear met verrot scherm is toch useless? hoe kun je dat verkopen vraag ik me af? :( Trieste bedoeling :(

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• danielkraak
quote:
Speedlink schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:52:
Best wel lullig zeg :( een 'boxed' MD krijgen met zon pruts RF-ding erbij. Doe er dan gewoon t origineel bij en zeg dat dat niet werkt, toch? Game Gear met verrot scherm is toch useless? hoe kun je dat verkopen vraag ik me af? :( Trieste bedoeling :(
De GameGear werkt wel, maar het scherm is alleen te zien als je vanuit een onnatuurlijke hoek kijkt en dit is dus een bekend probleem. Ik ga hem nu een mailtje sturen. Waar ik me vooral aan erger is dat er dan in zijn advertentie staat: zo vind je ze niet elke week op Ebay. 8)7

• Aero
quote:
danielkraak schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:00:
[...]
Waar ik me vooral aan erger is dat er dan in zijn advertentie staat: zo vind je ze niet elke week op Ebay. 8)7
Nou, daarin moet ik hem dan wel gelijk in geven ;)

• Philip J. Dijkstra
Op een MD1 gaat gewoon een reguliere RF kabel, ik zou me er niet al te druk over maken.
Dat is dan weer het voordeel van op beurzen en in retrowinkels kopen, 'wij' hebben het spul waar iets mis mee is er al tussenuit gehaald (of gefixed).

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 03-12 15:19
Ik ben even aan het kijken naar mijn Nintendo 64 controllers, maar de pookjes worden slecht.

Nu las ik dat ze redelijk makkelijk te vervangen zijn. Iemand ervaring mee? En waar kan ik die pookjes eventueel bestellen?

PSN: Leech1984

• danielkraak
quote:
Philip J. Dijkstra schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:12:
Op een MD1 gaat gewoon een reguliere RF kabel, ik zou me er niet al te druk over maken.
Dat is dan weer het voordeel van op beurzen en in retrowinkels kopen, 'wij' hebben het spul waar iets mis mee is er al tussenuit gehaald (of gefixed).
Ik maak me over het feit of hij wel of niet goed werkt geen druk, maar ik heb deze Mega Drive uit verzameloogpunt gekocht en er stond niks over bij bij de advertentie. Daarnaast was de advertentie ook ontzettend gericht op verzamelaars en dan verwacht je dat zulk soort dingen er op zijn minst bij worden gezet, tenzij je problemen wilt krijgen. Er zat ook een boekje van een spel niet bij en daar stond ook niks over in.

Het gaat om deze advertentie: Link

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo, gisteren een paar n64/dreamcast controllers en DC rumble packs binnengekregen. Allemaal nieuw in doos. :D

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• MsG

MsG

Forumzwerver

Krijg je echt een schok? De Nintendo RF-unit heeft ook een open uiteinde ja

• SaN
quote:
danielkraak schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:19:
[...]

Ik maak me over het feit of hij wel of niet goed werkt geen druk, maar ik heb deze Mega Drive uit verzameloogpunt gekocht en er stond niks over bij bij de advertentie. Daarnaast was de advertentie ook ontzettend gericht op verzamelaars en dan verwacht je dat zulk soort dingen er op zijn minst bij worden gezet, tenzij je problemen wilt krijgen. Er zat ook een boekje van een spel niet bij en daar stond ook niks over in.

Het gaat om deze advertentie: Link
Vreemd inderdaad, wel een mooie prijs zeg. Ik heb net een 61cm crt tv opgehaald voor een tientje, is toch wat leuker met die oude games :)

• DannyvS
  • Niet online
quote:
leech1984 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:14:
Ik ben even aan het kijken naar mijn Nintendo 64 controllers, maar de pookjes worden slecht.

Nu las ik dat ze redelijk makkelijk te vervangen zijn. Iemand ervaring mee? En waar kan ik die pookjes eventueel bestellen?
Als ik Google op bijvoorbeeld 'N64 stick replacement' kom ik enkele tientallen (voornamelijk Amerikaanse en Engelse) shops tegen die losse sticks verkopen. Voor zover ik weet zit er echter geen enkel verschil tussen sticks voor de Europese en voor de Amerikaanse controllers, dus kun je die gewoon bestellen. Op Marktplaats/ Speurders komen ze ook geregeld voorbij.

Wat betreft tutorials: bovengenoemde zoekopdracht levert ook meerdere geschreven handleidingen en video's op waarin wordt uitgelegd/ voorgedaan hoe je zo'n stick moet vervangen. YouTube heeft enkele tientallen van dergelijke filmpjes. Overigens kun je ook eerst proberen de sticks die je nu hebt te repareren. Ook hier zijn meerdere tutorials voor te vinden. Ik hoor echter zelden van mensen dat ze daar succes mee boeken.

Al met al is vervangen van de stick echt een koud kunstje. Stel jezelf er niet te veel bij voor. Het is een kwestie van een paar schroefjes losmaken, stekkertje lostrekken, de nieuwe er in prikken, en de voorgaande stappen andersom uitvoeren om het karweitje af te ronden.

• danielkraak
@Msg: ja, ik krijg een schok. Maar voor die prijs vind ik het allemaal niet heel erg enzo, maar ik baal er gewoon van dat zoiets er niet bij staat. Hij had ook voor 30-40 euro weg kunnen gaan en dan was het gewoon het geld niet waard geweest.

Zijn er nog mensen die hard op zoek zijn naar een Sega Saturn? Ik heb er straks ééntje over. Er zit alleen geen videokabel bij, maar die kun je van Play-asia halen.

danielkraak wijzigde deze reactie 16-05-2009 16:00 (25%)

• gamesnoozer
  • Laatst online: 07-12-2012
Toch het vermelden waard

Een Z64 aangeboden op ebay: http://cgi.ebay.de/Z64-Mr...6.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A1|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A3|294%3A50

• Krueger F
Zo, net even een GBA Promo stand gaan afhalen... maar lijkt alsof er bovenaan iets ontbreekt, ook zit er geen originele stroomadaptor bij. Iemand enig idee welke stroomvoorziening hier bij zou moeten zitten?

• Richard
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 05-12 16:19

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
Krueger F schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:03:
Zo, net even een GBA Promo stand gaan afhalen... maar lijkt alsof er bovenaan iets ontbreekt, ook zit er geen originele stroomadaptor bij. Iemand enig idee welke stroomvoorziening hier bij zou moeten zitten?
Foto en we geven je antwoord :)

• DannyvS
  • Niet online
Hmm, het lijkt erop dat de N64 die ik heb gekocht toch gewoon vuil was aan de binnenkant. Ik heb de contactpunten van Mario 64 met een wattenstaafje met reinigingsalcohol ingesmeerd en daarna een paar keer in- en uit de N64 gehaald. Nu draait de console weer als een zonnetje en pakt hij alle spellen meteen de eerste keer, zonder uitzondering.

Heeft iemand eigenlijk nog een goede tip hoe je stickers van boekjes af kunt halen zonder deze te beschadigen? Op 2 boekjes zitten namelijk van die leuke videotheek-stickers die er niet vanaf gaan zonder de helft van de plaklaag achter te laten. De truc lijkt me om de lijmlaag weer te 'activeren'. Misschien met een föhn ofzo.

(schaamteloze oproep) Overigens houd ik me aanbevolen voor mensen die nog een mooi en compleet exemplaartje van Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing, Duke Nukem 64, of Kirby 64 te koop hebben staan (/schaamteloze oproep).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
DannyvS schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:13:
Hmm, het lijkt erop dat de N64 die ik heb gekocht toch gewoon vuil was aan de binnenkant. Ik heb de contactpunten van Mario 64 met een wattenstaafje met reinigingsalcohol ingesmeerd en daarna een paar keer in- en uit de N64 gehaald. Nu draait de console weer als een zonnetje en pakt hij alle spellen meteen de eerste keer, zonder uitzondering.

Heeft iemand eigenlijk nog een goede tip hoe je stickers van boekjes af kunt halen zonder deze te beschadigen? Op 2 boekjes zitten namelijk van die leuke videotheek-stickers die er niet vanaf gaan zonder de helft van de plaklaag achter te laten. De truc lijkt me om de lijmlaag weer te 'activeren'. Misschien met een föhn ofzo.

(schaamteloze oproep) Overigens houd ik me aanbevolen voor mensen die nog een mooi en compleet exemplaartje van Banjo Kazooie, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing, Duke Nukem 64, of Kirby 64 te koop hebben staan (/schaamteloze oproep).
Fohn gebruik ik al jaren om stickers van dozen en carts af te halen.. :)

Andere middelen tasten toch altijd het papier/plastic aan :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
gamesnoozer schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:27:
Toch het vermelden waard

Een Z64 aangeboden op ebay: http://cgi.ebay.de/Z64-Mr...6.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A1|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A3|294%3A50
Die Z64 is verwijderd??

Ik was de hoogste bieder volgens mij. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18-11 23:28
Daarom altijd de aanbieder een mail sturen bij dit soort goederen, de kans is namelijk groot dat het door Ebay wordt verwijderd aangezien het in hun ogen "illegaal" is, en dan heb je iig al via mail contact gelegd.

als je een bod hebt gedaan kan je de verkoper ook via Ebay een mail sturen en het buiten Ebay om kopen.

Schweino wijzigde deze reactie 17-05-2009 12:44 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Exactly. Maar localhost je wilde hem toch niet? :P want je vroeg of ik hem wilde overbieden.

Mijn Pro Fighter X is ook eens weggehaald terwijl ik een zeer goed bod kreeg. Kan er nog steeds niet van slapen :'(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
Beetje offtopic: Ik wil naast het op beurzen staan ook een webshop openen met alle retrospullen. Uitdaging voor mij is het fotograferen van honderden spellen variërend in grootte van losse Lynx/Gamegear spellen tot boxed Neo Geo AES spellen. Weet iemand hier een handig hulpmiddel voor? Een soort mini-studio achtig iets met een statief of zo? Ik heb een geweldige camera liggen (Canon EOS 400D) maar helemaal stil hangen boven zo'n klein spel en een mooie scherpe foto maken is best tijdrovend. Iemand tips?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PPREWN
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 30-12-2014
Volgens mij had ik zoiets laatst nog gezien. Bij een webshop, volgens mij Pixmania.

Ik ga even zoeken. Was best interessant, maar niet al te groot.

Edit : Ja, Pixmania dus. Link

PPREWN wijzigde deze reactie 17-05-2009 16:46 (29%)
Reden: Link erbij..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
quote:
Philip J. Dijkstra schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:00:
Beetje offtopic: Ik wil naast het op beurzen staan ook een webshop openen met alle retrospullen. Uitdaging voor mij is het fotograferen van honderden spellen variërend in grootte van losse Lynx/Gamegear spellen tot boxed Neo Geo AES spellen. Weet iemand hier een handig hulpmiddel voor? Een soort mini-studio achtig iets met een statief of zo? Ik heb een geweldige camera liggen (Canon EOS 400D) maar helemaal stil hangen boven zo'n klein spel en een mooie scherpe foto maken is best tijdrovend. Iemand tips?
Ik gebruik altijd de Macro-functie. Die heeft die van jou toch ook wel denk ik. Daarmee krijg ik het altijd wel scherp, zelfs zonder statief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
@PPREWN : Dankjewel, daar verder te zoeken op de woorden die ik in de door jou aangewezen advertentie tegenkwam kwam ik op deze [link]http://www.erconline.nl/mini-foto-studio-p-1624.html[/link]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krueger F
Bij deze enkele foto's van m'n recentste aankopen :-)

Game Boy Pocket, in display doos, compleet en quasi mint (geen enkel krasje):

Virtual Boy US:

Game Boy Advance promopaal:

Hier zie je duidelijk dat er bovenaan iets mist...

En deze foto bevestigd dit, vijsjes en 2 afgebroken stukjes plastiek:

Info en/of foto's over die promopaal zijn welkom ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
quote:

Ik heb diddy kong racing volgens mij nog in mn collectie. Spel is compleet met doosje en boekje en in zeer goede staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DannyvS
  • Niet online
quote:
Bianca schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:24:
[...]

Ik heb diddy kong racing volgens mij nog in mn collectie. Spel is compleet met doosje en boekje en in zeer goede staat.
Offtopic:

Ik heb al met iemand 10 euro voor Diddy Kong Racing met doosje en boekje afgesproken, maar het boekje van zijn versie ziet er redelijk slecht uit en het doosje matig. Mocht je de game willen verkopen dus voor een mooi prijsje en je woont niet te ver bij mij vandaan, dan heb ik wel interesse. Dan blaas ik die andere deal gewoon af. Ik woon zelf in Hendrik Ido Ambacht (vlakbij Rotterdam).

Je PM staat alleen niet aan, dus ik kan je niet bereiken...

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
DannyvS schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:48:
[...]

Offtopic:

Ik heb al met iemand 10 euro voor Diddy Kong Racing met doosje en boekje afgesproken, maar het boekje van zijn versie ziet er redelijk slecht uit en het doosje matig. Mocht je de game willen verkopen dus voor een mooi prijsje en je woont niet te ver bij mij vandaan, dan heb ik wel interesse. Dan blaas ik die andere deal gewoon af. Ik woon zelf in Hendrik Ido Ambacht (vlakbij Rotterdam).

Je PM staat alleen niet aan, dus ik kan je niet bereiken...
Hey, nog iemand uit HIA :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 25-10 07:07

GZ

!!

Jullie ook al uit HIA. HIer nog een...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
GZ schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:27:
Jullie ook al uit HIA. HIer nog een...
Aardig retro-clubje dan voor zo'n dorp :)

/ontopic: wat is een reele vraagprijs (ik zoek dus dit spel) voor Resident Evil 2, N64, alleen cart?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 04-11 13:51
quote:
Krueger F schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:24:
Bij deze enkele foto's van m'n recentste aankopen :-)

Game Boy Pocket, in display doos, compleet en quasi mint (geen enkel krasje):
[afbeelding]

[afbeelding]

Virtual Boy US:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Game Boy Advance promopaal:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En deze foto bevestigd dit, vijsjes en 2 afgebroken stukjes plastiek:
[afbeelding]

Sow aardige winsten!
Zeer netjes met je Game Boy Pocket!, wat ik zoal geleerd heb over dit vernuftige apparaatje is dat ze erg moeilijk te vinden zijn. laat staan compleet met doosje en/of niet japans :) ben al zelf ook een tijdje aan het zoeken naar een.

Jammer van die promo paal dat er iets ontbreekt. maybe valt het nog ergens vandaan te toveren zodra je weet wat het is dat ontbreekt :)

ik ben zelf ook nog steeds aan het wachten op een grote partij Nintendo stuff :/ foto's zodra het (allemaal) hier is :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schweino
Mooi spul Krueger F, heb je ook een Game Boy Pocket Light? Die vond ik altijd super, heb er helaas nooit een gekocht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gamesnoozer
@ taurnil

wat is er zo bijzonder aan een gameboy pocket? heb er 2 liggen hier, 1 met zo'n origineel opbergdoosje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaN
Ik heb hier een gameboy pocket liggen die wat beeldlijnen mist (blijven gewoon geel) Het is alleen aan de zijkanten. Normaal zou ik het niet zo erg vinden, maar omdat de gameboy zelf nog in zo'n goede staat is vind ik het toch zonde. Ik heb hem al open gemaakt om te kijken of die kabel die de twee helften verbindt (de videokabel toch?) nog goed was, dit is volgens mij wel het geval.

Ik kan op internet niks vinden, heeft iemand ene idee of dit te repareren is of is een nieuw schermpje de enige oplossing?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
Ik heb even een vraagje. De Saturn die ik heb gekocht gisteren blijkt omgebouwd te zijn. Nu heb ik dus even Dead or Alive "gehaald" en deze werkt dus. Dit geeft me het idee dat de chip ook voor regio vrij functies zorgt. Maar nu zit ik met het volgende: werken originele imports nu ook? Het kan natuurlijk zijn dat de chip niet ingeschakeld wordt bij originele games. Heeft iemand hier ervaring mee? Dan weet ik namelijk of het het waard is Dead or Alive nog te kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krueger F
Thanks, ben zelf ook weer zeer tevreden van m'n recente aanwinsten :-)

De Game Boy Light is de enigste die ik nog mis (is er ook een GB Pocket Light?), deze is toch enkel in Japan gereleased niet?

Wbt de promopaal, Richard wist mij te vertellen dat het een lampje is wat in die uitsparing zat... ik hoop dat ik dat en de originele stroomvoorziening ooit wel eens vind zodat hij terug compleet is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Captain N
quote:
Krueger F schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:24:

Hoort er niet zo'n spotje te zitten dat de Gameboy verlicht?

D'oh. Spuit elf. Voortaan beter lezen. :)

Captain N wijzigde deze reactie 17-05-2009 21:54 (8%)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Krueger F schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:42:
Thanks, ben zelf ook weer zeer tevreden van m'n recente aanwinsten :-)

De Game Boy Light is de enigste die ik nog mis (is er ook een GB Pocket Light?), deze is toch enkel in Japan gereleased niet?

Wbt de promopaal, Richard wist mij te vertellen dat het een lampje is wat in die uitsparing zat... ik hoop dat ik dat en de originele stroomvoorziening ooit wel eens vind zodat hij terug compleet is.
De light is in feite een pocket, maar dan met lichtoptie :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
quote:
Michael Knight schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:51:
[...]

De light is in feite een pocket, maar dan met lichtoptie :)
Volgens mij is hij wel iets groter dan een Pocket en hij is inderdaad alleen in Japan gereleased. ;) Wat ik niet snap is dat Nintendo hierna niet in de GBC en GBA een light functie hadden gemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Captain N
De GB Light is idd ietsjes groter dan de GB Pocket. Ik heb een zilveren en een gouden versie, beiden compleet. :) En idd Japan only.

Captain N wijzigde deze reactie 17-05-2009 23:07 (7%)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 04-11 13:51
quote:
gamesnoozer schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:58:
@ taurnil

wat is er zo bijzonder aan een gameboy pocket? heb er 2 liggen hier, 1 met zo'n origineel opbergdoosje.
nah ik bedoel dat ze best moeilijk te vinden zijn compleet met doosje. (voor mij wel zover, 1 mis gelopen helaas).

En met opberg doosje bedoel je zeker zo'n doorzichtig plastic doosje waar gameboy pocket op staat?
Ik bedoel compleet in kartonnen doosje (zwart met links gameboy pocket, en de gameboy pocket (in de kleur welke erin zit) beetje scheef op het doosje in full size).

Los zonder doosje, maar ook met zo'n doorzichtig plastic opberg doosje kom ik ze ook nog wel tegen. maar zoals Krueger F er nu een heeft die zie ik weer niet (wel japans waar ik nu een beetje op let).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
danielkraak schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:36:
Ik heb even een vraagje. De Saturn die ik heb gekocht gisteren blijkt omgebouwd te zijn. Nu heb ik dus even Dead or Alive "gehaald" en deze werkt dus. Dit geeft me het idee dat de chip ook voor regio vrij functies zorgt. Maar nu zit ik met het volgende: werken originele imports nu ook? Het kan natuurlijk zijn dat de chip niet ingeschakeld wordt bij originele games. Heeft iemand hier ervaring mee? Dan weet ik namelijk of het het waard is Dead or Alive nog te kopen.
Volgens mij is die dan ook regio vrij geworden ja :Y

Een website zegt dit over de Saturn:
quote:
Has inbuilt lockout for foreign CDs. Lockout defeator cartridges are available but hard to find.
Is dus erg aannemelijk dat je nu ook import games erop kan spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 26-09 13:59
quote:
Bellerophon schreef op maandag 18 mei 2009 @ 07:24:
Volgens mij is die dan ook regio vrij geworden ja :Y
Volgens mij niet. De modchips voor de Saturn die ik tot nu heb gezien vereisen alsnog een import adapter voor originele import games. Die import adapters zijn makkelijk te vinden in de vorm van een (nep) Action Replay, maar de prijzen daarvoor varieren nogal wild van 5,- euro tot 50,- euro. Bijvoorbeeld:

http://computer-software....-voor-de-sega-saturn.html

mvdklip wijzigde deze reactie 18-05-2009 11:40 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
mvdklip schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:54:
[...]

Volgens mij niet. De modchips voor de Saturn die ik tot nu heb gezien vereisen alsnog een import adapter voor originele import games. Die import adapters zijn makkelijk te vinden in de vorm van een (nep) Action Replay, maar de prijzen daarvoor varieren nogal wild van 5,- euro tot 50,- euro.
Je hebt gelijk volgens mij,

http://www.racketboy.com/...turn-to-play-imports.html

Blijkbaar zijn de saturn en haar games belachelijk beveiligd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 04-12 16:10

sorcees

Atari 2600 woody

Ik ben in bezit van een goed werkende Atari 2600 (woody) met ongeveer 30 spellen, en volgens mij is daarmee het console gamen begonnen, er is ook nog veel te koop, voor weinig, dus waarom niet in dit retro topic?
Pacman, space invaders, meteor etc...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GetBack
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 04-10-2012

GetBack

Womanizer

quote:
sorcees schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:00:
Ik ben in bezit van een goed werkende Atari 2600 (woody) met ongeveer 30 spellen, en volgens mij is daarmee het console gamen begonnen, er is ook nog veel te koop, voor weinig, dus waarom niet in dit retro topic?
Pacman, space invaders, meteor etc...
Zolang je het maar niet hebt over de pacman-versie voor de 2600. ;)

Gets all the ladies on their Backs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 06-12 17:56
quote:
GetBack schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:16:
[...]

Zolang je het maar niet hebt over de pacman-versie voor de 2600. ;)
Wat is daarmee dan? ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GetBack

GetBack

Womanizer

quote:

:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 06-12 17:56
quote:
Oooo :+

Haha... Die heb ik hier ook liggen :P
Snap het al |:(

M'n atari's zitten hier vaker in de doos als dat ik er daadwerkelijk op speel (vooral laatste tijd) ;(
Dus kon even niet bedenken wat er mee was.

Ik vind "happelaar" op de Videopac G7000 zelfs meer geslaagd als dit. (zo'n pacman-cloon).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 04-12 16:10

sorcees

Atari 2600 woody

quote:
sorry, maar ik snap het nog steeds niet.
b.t.w. dit is wel de versie die ik meer dan 30 jaar geleden helemaal dol gespeeld heb, meestal 'snachts na het stappen nog even packman, tot de zon weer opkwam................lang geleden..........

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gamesnoozer
quote:
sorcees schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:23:
[...]

sorry, maar ik snap het nog steeds niet.
b.t.w. dit is wel de versie die ik meer dan 30 jaar geleden helemaal dol gespeeld heb, meestal 'snachts na het stappen nog even packman, tot de zon weer opkwam................lang geleden..........
die heb ik thuis ook nog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 06-12 19:43
quote:
mvdklip schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:54:
[...]

Volgens mij niet. De modchips voor de Saturn die ik tot nu heb gezien vereisen alsnog een import adapter voor originele import games. Die import adapters zijn makkelijk te vinden in de vorm van een (nep) Action Replay, maar de prijzen daarvoor varieren nogal wild van 5,- euro tot 50,- euro. Bijvoorbeeld:

http://computer-software....-voor-de-sega-saturn.html

_/-\o_ :Y)

Deze heb ik toener tijd gekocht samen met mijn USA import Saturn. Werkt zeer goed moet ik zeggen, ik speel al mijn PAL met deze AR. Ik dacht dat deze ook nog 1meg in had zitten maar dat weet ik niet zeker. Mss die cart met 4meg erbij halen voor €15,-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krueger F
quote:
Captain N schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:53:
[...]

Hoort er niet zo'n spotje te zitten dat de Gameboy verlicht?

D'oh. Spuit elf. Voortaan beter lezen. :)
Toevallig iemand hier foto('s) van? Of nog beter, zo een lampje?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leech1984
quote:
Banjo Kazooie heb ik nog wel liggen in doosje + boekje.
Donkey Kong 64 ook + de Expansion Pack (compleet dus)

Voorlopig ben ik weer aardig bezig met het verzamelen van spelletjes.
Heb nu de volgende zaken op mijn verlanglijstje staan:

Mario Tennis, Mario Golf en Paper Mario voor de N64
Mario Tennis, Mario Golf, Paper Mario, Mario Baseball, Mario Kart en Mario Soccer voor de GC.

Lastig te vinden voor een leuk prijsje (voor mij hoeft het niet per se boxed te zijn...).

Verder heb ik nog van de week 3x N64 + 9x controllers + 43 spellen binnengekregen.
Zal van de week eindelijk eens mijn verzameling + aanwinsten posten.... werk = geen tijd... :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
quote:
leech1984 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:58:
[...]

Mario Tennis, Mario Golf, Paper Mario, Mario Baseball, Mario Kart en Mario Soccer voor de GC.

Lastig te vinden voor een leuk prijsje (voor mij hoeft het niet per se boxed te zijn...).

Verder heb ik nog van de week 3x N64 + 9x controllers + 43 spellen binnengekregen.
Zal van de week eindelijk eens mijn verzameling + aanwinsten posten.... werk = geen tijd... :'(
Check je PM eens, ben ook wel geïnteresseerd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leech1984
quote:
daandegoeiste schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:07:
[...]

Check je PM eens, ben ook wel geïnteresseerd :)
PM's worden beantwoord, maar laten we Danny een eerlijke kans geven (hij vroeg het het eerste).

Nu weer on topic?

Ben nog steeds op zoek naar een adapter voor mijn USA SNES.... megadrive adapter werkt niet ivm dat rare pieletje...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DannyvS
  • Niet online
quote:
leech1984 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:58:
[...]

Thanks, ik heb je een PM gestuurd. Mag ik vragen wat je voor dat mega-pakket met 43 spellen kwijt was?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aero
Weet iemand hier met zekerheid te zeggen of een GameCube controller uit Amerika ook gewoon op de Europese console werkt? En (ok ok geen retro) een draadloze Xbox 360 controller?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leech1984
quote:
DannyvS schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:02:
[...]

Thanks, ik heb je een PM gestuurd. Mag ik vragen wat je voor dat mega-pakket met 43 spellen kwijt was?
Genoeg.

Als je uitgaat van 5 euro per spel dan heb je de prijs.
Hierbij zit dus ook Donkey Kong 64 (boxed), Banjo Kazooie (boxed), Mario 1, 2 en 3 boxed en nog een stuk of 10 boxed games.

Volgens mij niet zo heel slecht. ;-)

Ben nu bezig met een heel grote set met oa Super nes, nes, GBC en GBA SP.

Iemand nog een leuke deal geslagen? Of is prijzen noemen een beetje een taboe? ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
Er stond gister een crystal blue N64 op marktplaats met 6 spellen (sport enzo, rotzooi dus) voor 100 euro. :) Ik heb telkens 20 euro geboden en gekeken hoe hij weer verwijderd werd. :z Uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat als ik niet normaal kon bieden ik niet zou moeten bieden. Ik heb me op zich wel kapot gelachen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Laatst online: 16:08
_/-\o_ *O* _/-\o_ @ l0c4lh0st:

http://i17.ebayimg.com/01/i/001/48/2f/5ac9_1.JPG

Voor 20 euro niet slecht toch _/-\o_

Lampuhkap wijzigde deze reactie 18-05-2009 22:24 (60%)

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 05-08 15:50

HotFix

CAPSLOCK CRUISER

Hey!
Ik zag zo deze topic, en moest gelijk denken aan mijn retro (oud ;) 1981) Scramble.

Misschien kennen jullie hem wel, zie deze site: http://www.handheldmuseum.com/Tomy/Scramble.htm
I know, hij zegt zelf dat ie uit 1982 komt, maar op de mijne staat wel degelijk 1981.

Het probleem alleen, ik doe er niets meer mee. Zit hier iemand die geinteresseerd is om hem voor een zacht prijsje over te kopen? :)

En! Ik zag laatst ook nog bij mijn locale Het Goed twee Mega Drives liggen, samen met drie spellen. Ook nog een grote stapel videopac spellen. Zou het iets zijn om die mee te nemen? (Ik ben als 16-jarige misschien iets té, wat dat betreft, maar erg duur was het daar nou ook weer niet :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DannyvS
  • Niet online
quote:
leech1984 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:15:
[...]

Genoeg.

Als je uitgaat van 5 euro per spel dan heb je de prijs.
Hierbij zit dus ook Donkey Kong 64 (boxed), Banjo Kazooie (boxed), Mario 1, 2 en 3 boxed en nog een stuk of 10 boxed games.

Volgens mij niet zo heel slecht. ;-)

Ben nu bezig met een heel grote set met oa Super nes, nes, GBC en GBA SP.

Iemand nog een leuke deal geslagen? Of is prijzen noemen een beetje een taboe? ;-)
Offtopic

Nice. Zeker een goede deal lijkt me! Laat me weten of je Donkey Kong en Banjo Kazooie nog wilt verkopen. De expansion pack heb ik ook wel interesse in. Die kan mooi in m'n andere N64. Mocht je ook nog andere boxed games in de verkoop hebben, laat het me weten.

Ontopic:

Morgen of woensdag komt waarschijnlijk mijn Gamebit binnen, waarmee ik m'n N64 en SNES kan openmaken. Gerotzooi met BIC pennen etc zag ik niet zo zitten, aangezien zo'n schroevendraaier toch geen drol kost. De föhn-methode was overigens weinig succesvol in het verwijderen van stickers op boekjes. Wattenstaafje + stickeroplossser + grote voorzichtigheid, bleek de ideale combinatie.

Voor de geïnteresseerde heb ik nog een losse cartridge Mario Party 2 liggen trouwens. Ook Tiggers Honey Hunt doe ik (wonderwel) in de verkoop ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
quote:
DannyvS schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:12:
[...]

Offtopic

Nice. Zeker een goede deal lijkt me! Laat me weten of je Donkey Kong en Banjo Kazooie nog wilt verkopen. De expansion pack heb ik ook wel interesse in. Die kan mooi in m'n andere N64. Mocht je ook nog andere boxed games in de verkoop hebben, laat het me weten.
offtopic:
De expansion pack hoort bij Donkey Kong. Deze zit in het doosje, samen met de cartridge en het boekje uiteraard. Er is dus ook ruimte voor in het witte kartonnen ding waar de cartridge in zit.
quote:
*O*

Tanuki wijzigde deze reactie 18-05-2009 22:40 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
quote:
danielkraak schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:29:
Er stond gister een crystal blue N64 op marktplaats met 6 spellen (sport enzo, rotzooi dus) voor 100 euro. :) Ik heb telkens 20 euro geboden en gekeken hoe hij weer verwijderd werd. :z Uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat als ik niet normaal kon bieden ik niet zou moeten bieden. Ik heb me op zich wel kapot gelachen.
Oh man het is ongelooflijk hoe ontzettend triest mensen kunnen reageren.
Ik doe een bod en krijg een uur later een heel verhaal per email dat hij of zij alleen dit en dat spelletje al voor 25 euro kan verkopen en blaaaaaat. Zo werkt bieden poppetjes, iemand doet een laag bod en iemand anders biedt daar overheen net zolang tot het een enigsinds reeele waarde heeft bereikt. Als je er niet over kunt dat ik 25 euro bied op je stinkende PS2 zet dan de mogelijkheid tot bieden uit, het is een vinkje, het staat daar }:O

Nog het meest onnozele is wel wanneer mensen je mailen 'nee voor de door jou geboden 20 euro verkoop ik het echt niet maar voor 150 euro is ie van jou'. Lieverd ik heb er hier nog 3 staan, als je 100 euro per stuk betaald stap ik nu in de auto en kom ik ze je brengen..... en maai je gras er gratis bij.

Zo sorry hoor, even de marktplaats avondirritatie van me af typen :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schweino
quote:
sorcees schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:23:
[...]
Ga jij eens even heel snel naar de GoT bejaardensoos - hier melden deel 2 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beloki
Dat heb ik vaak met Marktplaats..

Ik ben heel actief met Martkplaats, ik koop en verkoop Nintendo spullen maar soms heel rare mails krijg ik

Wou een Wii doorverkopen en wou minimaal 250 euro,(wii met 6 spellen, 2 wii motes etc 1 jaar terug)
Kreeg ik een mail waarop stond dat vrouw alleenstaande werkloze vrouw was en graag een wii wou voor haar kindje maar niet meer dan 120 euro kon betalen en of ze het van me kon kopen... dacht het dus niet

Of dat iemand een ouwe digitale camera wou ruilen voor mijn wii... pff heb een normale digitale camera en een spiegelreflexcamera dus nee

Wil gewoon geld zien en een normale bedrag dan, ik vraag nooit extreme bedragen maar dan moeten ze niet met zulke rare mails aankomen en zo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 06-12 22:04
quote:
[b][message=31966087,noline]
Wou een Wii doorverkopen en wou minimaal 250 euro,(wii met 6 spellen, 2 wii motes etc 1 jaar terug)
Kreeg ik een mail waarop stond dat vrouw alleenstaande werkloze vrouw was en graag een wii wou voor haar kindje maar niet meer dan 120 euro kon betalen en of ze het van me kon kopen... dacht het dus niet
Moes ik redelijk veel geld hebben.. en het kunnen missen.. en ze het kunnen bewijzen;. en ik WETEN dat het kind het graag zou hebben,.. zou ik het misschien overwegen.. maja ik moet toegeven dat ik ook ben van.. ja .... spaar dan wat langer etc.. maar men vergeet soms wel dat het soms allemaal niet zo makkelijk gaat met geld....

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GetBack

GetBack

Womanizer

quote:
Beloki schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:11:

Ik ben heel actief met Martkplaats, ik koop en verkoop Nintendo spullen maar soms heel rare mails krijg ik

Of dat iemand een ouwe digitale camera wou ruilen voor mijn wii... pff heb een normale digitale camera en een spiegelreflexcamera dus nee

Wil gewoon geld zien en een normale bedrag dan, ik vraag nooit extreme bedragen maar dan moeten ze niet met zulke rare mails aankomen en zo
Hhaha wat mensen al niet verzinnen. Als je echt werkloos en alleen bent dan doe je met 120 euro echt wel wat anders, hoe graag je kind ook een wii wil. Doet me denken aan die mails die ik wel eens krijg van Afrikaanse prinsen die geld willen overmaken naar een andere bank en mij daarvoor nodig hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

quote:
Netjes! Dat is een hele mooie prijs
quote:
Beloki schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:11:

Haha ja dat zijn zulke herkenbare mailtjes :D :') Ernstig gewoon. En we gaan het maar niet over het taalgebruik en interpunctie op marktplaats hebben :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Captain N
Als ik iets te koop zet met de bieden optie aan, ik in de tekst vermeld dat ik bijvoorbeeld hem niet weg doe voor minder dan 50 euro, en mensen gaan 10 euro bieden is het toch echt verspilde moeite. Die gaan regelrecht weer de prullenbak in om te voorkomen dat je daarna een ellenlange "11 euro - nee ik bied 12 euro - 13 voor mij!!!" etc gebeuren krijg. Doe een reëel bod of geen bod.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaN
Ik heb laatst een Sega Master System cadeau gekregen bij een bestelling. Ik heb er 1 controller bij. Nou is het volgens mij zo dat er al een game ingebouwd zit, dus dat wil ik wel eens zien. Het punt is dat ik er geen kabels bij heb. Wat heb ik nodig om te kunnen spelen? Ik heb hier een 12v adapter die past, maar volgens mij moet er origineel een 9v in.

Ook zit ik met de videokabel, ik zie voor de master system 2 eigenlijk geen composite videokabels, alleen RF kabels. Wat heb ik hiervoor nodig?
Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.

Hiervoor zijn ook voldoende alternatieven beschikbaar, bijvoorbeeld T.net Vraag & Aanbod.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True