In theorie nemen zij alles mee. In mijn geval bleek echter een verkeerd model modem uitgeleverd te zijn (oude model) en de Premium router wordt in week 32 nageleverd....
Hele verhaal uitgelegd, de medewerker van Ziggo remote alles gecontroleer en kwam inderdaad tot de conclusie dat ik een oud type modem ontvangen had. Hij zou me doorverbinden met een afdeling die een afspraak met een monteur in kan plannen om het modem te vervangen. NA tien minuten in de wacht gestaan te hebben werd de verbinding verbroken.
Dus maar opnieuw gebeld, weer het hele verhaal gedaan en uiteindelijk een afspraak weten te maken. Maandagochtend wordt mijn modem omgeruild voor een Docsis 3, waarmee na activering gelijk de nieuwe snelheiden gehaald zou moeten worden. Ik wacht af.....
En net gebeld. Eerst met de afdeling die over de status van de bestellingen gaat. Volgens hem had ik wel degelijk het nieuwe type modem ontvangen. Die welles/nietus discussie schoot ook niet echt op dus uiteindelijk de afdeling gebeld die over de storingen gaat.Question Mark schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:37:
[...]
Zal morgen wel eens bellen met de helpdesk van Ziggo.
Hele verhaal uitgelegd, de medewerker van Ziggo remote alles gecontroleer en kwam inderdaad tot de conclusie dat ik een oud type modem ontvangen had. Hij zou me doorverbinden met een afdeling die een afspraak met een monteur in kan plannen om het modem te vervangen. NA tien minuten in de wacht gestaan te hebben werd de verbinding verbroken.
Dus maar opnieuw gebeld, weer het hele verhaal gedaan en uiteindelijk een afspraak weten te maken. Maandagochtend wordt mijn modem omgeruild voor een Docsis 3, waarmee na activering gelijk de nieuwe snelheiden gehaald zou moeten worden. Ik wacht af.....
[ Voor 75% gewijzigd door Question Mark op 23-07-2009 09:21 ]
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B