EDIT 25-07:
Het is inmiddels duidelijk dat het geen probleem is met flash, maar dat er een probleem is mijn nieuwe D-Link DIR-655 router. Zie posts van 25-07 voor meer informatie.
------------
Ik heb sinds kort het probleem dat IE8 een seconde of 5 tot 10 vastloopt bij het laden van sites met flash content. Dit gebeurt alleen de eerste keer. Als IE8 eenmaal een site met flash heeft geladen werkt het allemaal zoals het hoort, totdat ik een nieuw venster open of IE8 opnieuw start.
Systeem: Windows XP SP3, Internet Explorer 8.0.6001.18702
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd, maar die hebben het probleem allemaal niet verholpen:
Het is inmiddels duidelijk dat het geen probleem is met flash, maar dat er een probleem is mijn nieuwe D-Link DIR-655 router. Zie posts van 25-07 voor meer informatie.
------------
Ik heb sinds kort het probleem dat IE8 een seconde of 5 tot 10 vastloopt bij het laden van sites met flash content. Dit gebeurt alleen de eerste keer. Als IE8 eenmaal een site met flash heeft geladen werkt het allemaal zoals het hoort, totdat ik een nieuw venster open of IE8 opnieuw start.
Systeem: Windows XP SP3, Internet Explorer 8.0.6001.18702
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd, maar die hebben het probleem allemaal niet verholpen:
- Flash compleet gedeïnstalleerd
- Shockwave compleet gedeïnstalleerd
- Flash 9 geïnstalleerd
- Flash 10 opnieuw geïnstalleerd
- IE8 zonder add-ons gestart
- IE8 RIES (Reset Internet Explorer Settings) uitgevoerd
- Aangezien ik een aantal dagen gelen Adobe Photoshop CS4 had geïnstalleerd heb ik deze voor de zekerheid samen met alle aanverwante producten (Adobe Air, Bridge en weet ik veel wat voor meuk nog meer) gedeïnstalleerd
[ Voor 23% gewijzigd door VanRoyal op 25-07-2009 13:05 ]