Toon posts:

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 37 Laatste
Acties:
  • 307.177 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49

http://www.wow-raids.net/ziggo/ts/logo.gif

Het Ziggo Topic

Inleiding

Ziggo is sinds 16-05-2008 de grootste kabel telecom provider in Nederland. Ziggo is ontstaan als fusie vanuit de voormalige kabel providers Casema, Multikabel en @home. Aangezien voor alle klanten de producten gelijk getrokken moeten worden kunnen we hier discussieren over Ziggo voor alle klanten!
Ziggo biedt een groot schala aan producten aan: uiteraard de kabel televisie, digitale telefonie en uiteraard ook Kabel internet! Voor dit topic zullen we het voornamelijk hebben over het internet en de digitale telefonie. Het tweaken van je modem signaal waardes, aansluiten van je modem en gebruik van de digitale telefonie kan je uiteraard ook allemaal hier kwijt!

Internet

Ziggo biedt internet in alle gebieden aan via de EuroDOCSIS technologie. Via deze technologie is het mogelijk om data te ontvangen en verzenden via een Modem. Deze wordt rechstreeks aangesloten op de CATV aansluiting om zo een signaal te verkrijgen. Dieper wordt hier op ingegaan bij het stukje Modems.

Ziggo biedt de volgende losse internet pakketten:

Naam

Snelheid

Prijs

Internet Z1

download 1.600 kbit/s
upload 500 kbit/s
[/td align=center]

€ 19,95

Internet Z2

download: 4.000 kbit/s
upload: 1.000 kbit/s

€ 29,95

Internet Z3

download: 12.000 kbit/s
upload: 1.500 kbit/s

€ 47,95

Internet Z3i

download: 20.000 kbit/s
upload: 2.000 kbit/s

€ 69,95

Toekomstige verhoging snelheden:

Naast de standaard losse internet paketten heeft ziggo ook alles-in-1 paketten. Deze hebben televisie, internet en telefonie in een. Het interessante hieraan is dat ze allemaal hogere internet snelheden hebben!

Naam

Snelheid

Prijs

Extra's

Alles-in-1 Basis

download: 800 kbit/s
upload: 128 kbit/s

€ 39,95

Telefonie/Televisie inbegrepen

Alles-in-1 Plus

download: 8.000 kbit/s
upload: 1.500 kbit/s

€ 49,95

Alles-in-1 Extra

download: 16.000 kbit/s
upload: 3.000 kbit/s

€64,95

Verder is er tegenwoordig ook het gratis internet wat hoort bij alleen telefonie.

Naam

Snelheid

Prijs

Telefonie Z1

64/64 kbit/sec

€ 9,95

Er wordt een modem in bruikleen geleverd, op dit moment zijn er 4 modellen in omloop, en wel de volgende:

SB5100E & SB5101E (Internet only)

SBV5120E & SBV5121E (Internet & Telefonie)

Op dit moment zal ziggo de modems gaan uitleveren die bij Casema in gebruik waren. Voor zover voor mij bekend is zal een groot deel van het technische systeem van Casema over genomen worden. Hierdoor zullen nieuwe klanten alleen de laatste twee opgenoemde modems tegen komen.

Nieuwsgroepen

Ziggo biedt uiteraard ook een eigen nieuws server groep aan. De retentie is volgens de website 30 dagen. Dit zou dezelfde nieuws server moeten zijn als bij Casema/Multikabel/@home.

Wil je hem toch gebruiken, hier de instellingen:

Server: news.ziggo.nl
User/Pass: gegevens van je hoofdemail adres bij Ziggo

Tips&Trucs

Het motorola modem wordt door ziggo in bruikleen gegeven, maar toch hebben veel providers de mogelijkheid om andere modems te gebruiken. Bij ziggo is het niet mogelijk om een los modem te gebruiken, maar je kan wel je eigen modem wat tweaken. hoe? Op het modem zit een zogenaamde status pagina, op deze pagina kan je allerlij informatie vinden over de status van je modem/telefonie en hierop in spelen. De pagina is te vinden op de volgende lokatie:

http://192.168.100.1

username: admin
password: motorola

Op deze pagina kan een veelvoud van informatie gevonden worden, oa de signaal sterkte, verwijzingen naar het euroDOCSIS systeem, firmware type en nog veel meer. Doormiddel van deze pagina kan je je modem "perfect" aan sluiten door te kijken of de signaal waardes goed zijn.

Twee waardes waar op gelet moeten worden (en die eventuele problemen kunnen aanduiden)

Downstream powerlevel: 0 dBmV
Dit signaal geeft het verschil aan van signaal sterkte als hij binnen komt op het modem vergeleken met de CMTS. Hoe hoger deze is hoe sterker het signaal is, hoe lager hij is, hoe zwakker het signaal is, een waarde van 0 geeft dus aan dat deze net zo sterk aankomt op het modem als dat hij de CMTS verliet.

Upstream powerlevel: 50 dBmV
Deze geeft de waarde aan van het upstream gedeelte van het modem, met hoeveel zend kracht hij kan zenden. Deze ligt meestal rond de 50/52. Komt hij boven de 55 dan zit er waarschijnlijk ergens een signaal probleem wat meestal een aansluit probleem van het modem is. Te laag komt erg weinig voor (hierbij moet je denken aan onder de 40), controlleer dan toch nog de aansluitingen.
Uitzondering voor de gebruikers in het voormalige @Home gebied: Correcte signaalwaardes liggen hier tussen de 35 en 45dBmV. In deze gebieden zorgt de versterker in de straat ervoor dat het signaal goed bij het wijkcentrum komt. Een te lage waarde zal hier rond 29dBmV of lager zitten.

Let op! Ik raad sterk af om de kanaal frequentie te veranderen. De helpdesk zal het je nooit vragen, en de "gewone" helpdesk medewerker weet niet eens wat het betekend of waar het voor dient. Mocht je het dus wijzigen en je modem werkt niet meer, kan het goed zijn dat je hele modem gereset moet worden of misschien vervangen. Deze gegevens zijn overgenomen van het Casema gedeelte. Helaas kan ik geen informatie meer terug halen over de multikabel/@home situatie. Graag wil ik dat hiermee aanvullen! Post of DM het dus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie

Digitale Televisie

Uiteraard biedt Ziggo ook een groot schala aan Digitale Televisie aan. Niet alleen in de standaard SD beeld kwaliteit maar ook

in de HDTV kwaliteit! Bij Ziggo is het zo dat de standaard televisie kanalen die je ook al analoog kon ontvangen gratis bij het

normale televisie abbonement zitten. Je betaalt hier dus nog niks extra's voor!

Maar uiteraard draait het tegenwoordig niet alleen om de normale zenders. Digitale televisie heeft een groot schala aan extra pakketten die je kan kiezen! Hier een kleine opsomming van de pakketten. Wil je weten welke zenders er precies in zitten? Ga dan hier naar de ziggo site: Ziggo Z2 televisie pakketten/zenders

Naam

Prijs

Keuzepakketten

Kennis & Nieuws

€ 3,95

Sport

€ 3,95

Film & Entertainment

€ 3,95

Muziek

€ 3,95

Kids

€ 3,95

prijs per pakket is hetzelfde, bij 2 pakketten is het € 6,95 en bij 3 pakkette krijg je ze alle 5
Overgens is het mogelijk om van pakket te wisselen. Je kan dus van Kids naar Sport gaan. Voor zover bekend mag dit maximaal 6x per jaar!

Overige pakketten

Film1 en Sport1 pakket

€ 22,95 (los € 14,95)

Chinees pakket

€ 9,95

Hindi pakket

€ 24,95

Turks pakket

€ 4,95

Turks pakket uitgebreid

€ 19,95

Gay Lifestyle pakket

€ 9,95

HDTV pakket

€ 3,95

Als je ook Film 1 hebt krijg je gratis Film 1 HD erbij!

Decoders

Uiteraard kan je de digitale televisie alleen bekijken met een zogenaamde decoder. Deze decodeerd de digitale informatie uit je normale CATV signaal. Er zijn veel decoders in omloop. De meeste mensen zullen een Samsung SD-270r of SD-9401 decoder hebben. Tegenwoordig worden er nog maar een aantal geleverd of zul je tegenkomen in de winkel:

Humax decoder IR-FOX C (SD DECODER)

Samsung DCB-B270R (SD DECODER)

Samsung decoder DCB-9401R (SD DECODER)

Samsung DCB-P850R (PVR)

Humax PVR-9200C

Samsung DCB H360R (HDTV DECODER)

Overgens ondersteund Ziggo geen ingebouwde CI interfaces met een Alphacrypt. Ze zullen wel je smartcard activeren maar als het niet werkt ben je op jezelf of internet aangewezen!

Maar hier komt bij dat er binnenkort wel ondersteuning gaat worden gegeven op een aantal Loëwe televisies. Wanneer en welke is nog niet bekend.

Overstappen van de oude provider naar Ziggo

Sind het samen gaan van Ziggo zijn er een groot aantal dingen veranderd voor bijna alle klanten. De oude bedrijven (Casema, Multikabel en @home) bestaan niet meer en er is nu nog alleen Ziggo. Maar hoe zit het nu met je oude provider gegevens?
Bij alle drie de bedrijven is het de bedoeling dat je gewoon terecht kan via de Ziggo website voor alle diensten.

webmail
De webmail voor alle drie de bedrijven is nog actief. Je zal hier dus ook nog moeten inloggen met je oude provider gegevens.

Ziggo Gegevens
Voor de Casema en Multikabel klanten kan er al gebruik worden gemaakt van Mijn Ziggo voor het wijzigen van een aantal telefonie instellingen en het bekijken van de huidige producten.

Je kan hier inloggen met je gebruikersnaam. Dit is dus het gedeelte VOOR @casema/@multikabel.nl. Het wachtwoord van je email adres moet je hier voor gebruiken/

@Home klanten zullen nog even moeten wachten en gebruik maken van het oude @Home gedeelte.

Nieuws groepen?
Zoals boven al gepost is heeft ziggo nu ook een eigen adres. Alleen heb je natuurlijk nog geen inlog gegevens! Tot op heden is er nog geen definitieve informatie hierover. Maar er is gebleken dat de "oude" server en inlog gegevens nu nog wel werken bij alle drie de bedrijven.

Contract aanpassen?
Voor alle klanten is het mogelijk om de producten aan te passen. Bij bijna elke combinatie kan je goedkoper uit zijn met een van de Alles-in-1 pakketten. Het kan wel al ingevoerd worden door Helpdesk medewerkers maar de nieuwe snelheden zijn tot op heden nog niet actief. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid op 24-05-08 worden gedaan!

Contract duur?
Voor alle klanten is het contract gewijzigd, dat wil zeggen dat het contract vanaf nu nog maar 1 maand opzeg termijn heeft. Hierdoor kan je dus erg snel en makkelijker wisselen van product of snelheid.
LET OP
Orange Cable klanten hebben nog WEL een jaar contract. Dit komt omdat je met Orange een contract bent aangegaan en niet met Casema. Je kan dus NIET wisselen!

Dit blijkt niet waar te zijn! Alle orange contracten zijn gewoon over genomen door Ziggo! Je kan dus gewoon met 1 maand opzeggen of over stappen naar Alles-in-1 Extra

Telefoon nummers van Ziggo

Helpdesk (Technische en administratief)- 0900-1884

Vorige Delen

[Ziggo] @Home, Casema en Multikabel bundelen krachten
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 1
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 3
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4

Leuke Linkjes

Ziggo Website
EuroDOCSIS informatie pagina
Ziggo gebruikers forum
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/
HD PVR Informatie

Op en/of Aanmerkingen

Ik ben zelf geen medewerker van Ziggo. Veel informatie heb ik vanuit het vorige topic gehaald of vanaf de Ziggo website. Mocht iets nou hardstikke fout zijn of moet het anders, laat het mij even weten via een DM! Dan pas ik het meteen aan!

[Voor 0% gewijzigd door een moderator op 02-05-2009 20:43. Reden: Deel 4 toegevoegd ;)]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 58690

Als ik dan toch gelijk even de startpost weer mag aanvullen, ik denk dat de volgende decoders er wel bij kunnen:
- Humax 5000
- Humax 5050
- Samsung DCB H380

Misschien ook een idee om eens op te nemen welke aansluitingen geschikt zijn, zodat men gelijk weet of de aansluiting geschikt is, want die vraag komt nogal eens voorbij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
je vergeet de humax hdtv 5000c en hdtv pvr 5050c decoders.
zijn leverbaard via ziggo ookal duurt het even.

hehe je was me net voor met de post boven mij

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 01-05-2009 09:28. Reden: traage post:)]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38
En tevens in de startport bij Z3i staat nu 20.000/2.000
Toen ik Z3i bestelde in februari was het al officieel 30.000/3.000 en inmiddels in mei is het 40.000/3.000

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterSelie
Anoniem: 58690 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:27:
Als ik dan toch gelijk even de startpost weer mag aanvullen, ik denk dat de volgende decoders er wel bij kunnen:
- Humax 5000
- Humax 5050
- Samsung DCB H380

Misschien ook een idee om eens op te nemen welke aansluitingen geschikt zijn, zodat men gelijk weet of de aansluiting geschikt is, want die vraag komt nogal eens voorbij.
Zet het volgende keer even in een DM, dan is het wat makkelijker om voor mij terug te zien.
Overigens is het inderdaad de bedoeling de TS eens van een grote update te voorzien, van het weekend even tijd voor maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Hebben meer mensen er last van dat je soms niets hoort als je iemand belt of gebeld wordt? Als je dan opnieuw belt dan horen we elkaar wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-06 19:43
Alles in 1 extra is niet 16.000/3.000 maar 20.000/3.000

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
De standaard snelheden staan verkeerd.
Z2 is 5000/1000
en AiE Plus is 10000/1500
En ik zie 2 modems van de 4? Arris TM502B (voor telefonie) en Arris TM.... voor normaal?

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 12:19
Bij alles in 1 extra staat bij de verhogingen (in het schema hierboven) 50/5 in Q2 van dit jaar.
Is dit bevestigd door Ziggo? Zit eraan te denken over te stappen op a-1-extra :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scorpinus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-05 00:45
Ballebek schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:07:
Bij alles in 1 extra staat bij de verhogingen (in het schema hierboven) 50/5 in Q2 van dit jaar.
Is dit bevestigd door Ziggo? Zit eraan te denken over te stappen op a-1-extra :)
nieuws: Ziggo verhoogt snelheid Z3i-abonnement deze zomer naar 50Mbps

Ja dus.

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
Excuses voor mijn UTFS momentje ;(

Heb net A-I-1-Extra aangevraagd :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scorpinus
  • Registratie: November 2002
Ballebek schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:22:
[...]
Excuses voor mijn UTFS momentje ;(
Lol! Geen probleem.

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:05

Ankh

|true

Wat ik irritant vind is dat in Alkmaar het UPC is en alle omringende gemeentes gewoon Ziggo hebben.
Eind dit jaar verhuizen naar Alkmaar wat in houdt dat ik mijn AiE Extra kan opzeggen en een 20Mbit ADSL verbinding kan aanvragen... erg jammer

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0Henk 'm!

SoaDmaggot schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:32:
[...]

Zet het volgende keer even in een DM, dan is het wat makkelijker om voor mij terug te zien.
Overigens is het inderdaad de bedoeling de TS eens van een grote update te voorzien, van het weekend even tijd voor maken.
Dan moet ik dat eerst eens aanzetten, nooit gedaan eigenlijk ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Is er de mogelijkheid bij Ziggo, op welke manier dan ook, een vast IP adres te krijgen? Die nieuwe upstream snelheden zijn interessant, maar i.c.m. een eigen server (voor mij) vrij nutteloos zonder vast IP adres.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
VanRoyal schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:54:
Is er de mogelijkheid bij Ziggo, op welke manier dan ook, een vast IP adres te krijgen? Die nieuwe upstream snelheden zijn interessant, maar i.c.m. een eigen server (voor mij) vrij nutteloos zonder vast IP adres.
Ja, zakelijk abonnement nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zakelijke abonnementen zijn maximaal 20 / 2 Mbit, dat loont de moeite niet.

Heeft Ziggo trouwens ooit aangegeven waarom ze geen vaste IP adressen uitgeven?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 08:38
Ankh schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:35:
Wat ik irritant vind is dat in Alkmaar het UPC is en alle omringende gemeentes gewoon Ziggo hebben.
Eind dit jaar verhuizen naar Alkmaar wat in houdt dat ik mijn AiE Extra kan opzeggen en een 20Mbit ADSL verbinding kan aanvragen... erg jammer
want? UPC heeft toch ook gewoon snelle abbo's? 120mbit zelfs...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
Is er de mogelijkheid bij Ziggo, op welke manier dan ook, een vast IP adres te krijgen?
Hmm... Bedenk ik ook net... Maar: Hoe vaak wijzigd een IP adres bij Ziggo?
Ik heb jaren een mailserver via Kabelfoon gehad (kantoor) en dat IP adres was ook dynamisch en veranderde nooit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:30
VanRoyal schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:05:
Zakelijke abonnementen zijn maximaal 20 / 2 Mbit, dat loont de moeite niet.

Heeft Ziggo trouwens ooit aangegeven waarom ze geen vaste IP adressen uitgeven?
Dat doen ze alleen zodat ze niet de garantie hoeven te geven dat je altijd het zelfde ip-adres houd. Feitelijk veranderd zo'n IP adres vrijwel nooit, dus zo dynamisch is dat niet. Mocht het ooit wel veranderen door netwerkaanpassing oid dan hoeven ze door dit in de AV op te nemen geen individuele IP aanpassingen te gaan bijhouden. Het scheelt ze gewoon een hoop gezeur en dus tijd en geld.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:50

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Ballebek schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:41:
[...]

Ik heb jaren een mailserver via Kabelfoon gehad (kantoor) en dat IP adres was ook dynamisch en veranderde nooit?
Mijn IP adres is ook al maanden niet veranderd. Het verandert meestal als er een snelheidsverhoging is geweest. Zal wel iets te maken hebben met het herindelen van de wijk ofzo.

TF2: [GoT]Netherlands

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
Bart1983 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:55:
[...]

Mijn IP adres is ook al maanden niet veranderd. Het verandert meestal als er een snelheidsverhoging is geweest. Zal wel iets te maken hebben met het herindelen van de wijk ofzo.
Dan ga ik me helemaal niet druk maken: Als ik 1x in de zoveel tijd mijn DNS moet aanpassen vind ik dat geen probleem; draait alleen een simpele IRC en mailserver met webmail bij mij thuis voor een groepje mensen.

Bij Tele2 heb ik officieel ook geen vast IP zag ik net in mijn contract en deze is ook al 2,5 jaar niet veranderd :)

[Voor 10% gewijzigd door Uberprutser op 01-05-2009 15:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb digitale TV en sinds een paar weken heb ik het probleem dat de tijd in mijn Samsung DCB-P850R (PVR) ongeveer 5 minuten achterloopt. Iemand bekend met dit probleem, en is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
shoombak schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:04:
Ik heb digitale TV en sinds een paar weken heb ik het probleem dat de tijd in mijn Samsung DCB-P850R (PVR) ongeveer 5 minuten achterloopt. Iemand bekend met dit probleem, en is er iets aan te doen?
Ik had dit ook en sindsdien haal ik elke nacht de stroom er vanaf (zit op zelfde stekkerblok als LCD TV die alleen stand-by heeft) en nu heb ik er geen last meer van.

Ik zou de stekker er is een nachtje uit trekken dan haalt ie de tijd opnieuw op vanuit het netwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 13:10

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bij de helpdesk is het ook niet bekend dat in Q2 de snelheden omhoog gaan...
Ik heb nu Alles in 1 Extra maar als Alles in 1 Plus 20/3 wordt vind ik dat ook prima...alleen wil ik dat wel zeker weten :)

Daarnaast heb ik de Humax 5000 gekregen ipv de 5050c :( ..en die hebben ze weer niet in een aanbiedingscombo....zucht..terwijl ik duidelijk had gezegt dat ik wilde kunnen opnemen en HD wilde hebben.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
Ik heb zonder ontvanger gedaan; ik heb er 1 en zie niet in waarom ik er nog 1 zou willen hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Sa1 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:15:
[...]

want? UPC heeft toch ook gewoon snelle abbo's? 120mbit zelfs...
Ik heb nu 0,0 problemen (maak al jaar en dag gebruik van Sonera plaza / multiweb).
Mijn oom is van UPC afgestapt naar ADSL wegens slecht internet in Alkmaar. Als ik zulke dingen al hoor van vrienden, familie en kennissen dan heb ik al geen _zin_ om uberhaupt dit uit te proberen ;)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-03-2018
jongentje schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:54:
Hebben meer mensen er last van dat je soms niets hoort als je iemand belt of gebeld wordt? Als je dan opnieuw belt dan horen we elkaar wel.
Yep ! Regelmatig: je draait een nummer, op het schermpje van de phone zie je de tijd lopen maar je hoort niets.... Reuze leuk... :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 17:49

Yucko

One clown to rule them all !

woei!

SciFi channel *O*

Eerste verjaardagskado is vroeg dit jaar :P

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 18:55

TFHfony

Professional Weirdo

[...]

Inderdaad.. Ik HAD al 4 jaar het zelfde IP adres. Zelfs na mijn verhuizing kreeg ik weer gewoon hetzelfde IP adres. Maar vanmiddag om 16:07 was ik ineens mijn internet verbinding kwijt en toen deze een minuutje later weer up was: Een ander IP adres!!!

Nou ja, de eerste IP wijziging in 4 jaar: Lig ik niet echt wakker van... Eve bij dyndns en directnic mijn IP adresjes aangepast en alles is weer goed ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 199465

eeyore98 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:05:
[...]

Yep ! Regelmatig: je draait een nummer, op het schermpje van de phone zie je de tijd lopen maar je hoort niets.... Reuze leuk... :(
Ook wij ervaren dit "ongemak" al een paar dagen hebben wij een "dode" lijn als we iemand bellen, als we opnieuw inbellen doet hij het vaak wel. Mischien feedback voor ziggo om hier eens naar te kijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:24
Heb Ziggo Internet Z2 + TV digitaal genomen voor ons nieuwe appartement. Kreeg gisteren het besteloverzicht, waar het startpakket Radio en TV a 60 (30 heraansluiten en 30 euro digitale ontvanger) op stond plus een losse digitale ontvanger voor 99 euro! Wat een prutsers. Na 3 telefoontjes iemand aan de lijn gekregen die een oplossing wist, order cancellen en opnieuw bestellen. Maar dan moet ik nog langer wachten...

Heb er maar voor gekozen om het zo te laten. Ik kan de tweede digitale ontvanger dan retour doen en krijg die 99 euro terug. Hopen dat dat goed gaat!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-03 14:44
Ballebek schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:07:
Ik ben met mijn bedrijf sinds eergisteren Ziggodealer en heb het uiteraard met mijn contactpersoon hierover gehad. Het is waar, maar ze betwijfeld of Q2 haalbaar is voor alle klanten.Dus zal het wel Q3 worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
Heb inmiddels al aangevraagd... Ik haal nu met Tele2 nog maar 10Mbit dus alles hierboven is vooruitgang :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
Misschien een gekke vraag, maar heb je uberhaupt keuze in decoders/modems bij het afsluiten van een abbo? lees toch dat sommige mensen niet het nieuwe docsis modem hebben gehad.

En als dat zo is, wat is dan een betere decoder ?
Heb nu de Samsung decoder DCB-9401R (SD DECODER) , en ben daar niet zo heel happy mee.
traag switchen tussen kanalen, kanalen lijst vaak niet up 2 date , program not available etc etc

thx voor jullie antwoorden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:07
Kreeg zojuist mail:

Nieuw?

Lekker!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

Let op dat poort 25 gesloten is. Je zal dus wel mail kunnen ontvangen, maar je kan je server niet voor SMTP gebruiken via poort 25.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Heb het ook al in het Telfort topic gepost, maar het gaat ook over Ziggo:

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 09:02

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb ivm telefonie een nieuw modem gekregen, aangesloten, alle lampjes branden, maar ik kom niet op de activatie pagina. Netwerk staat op dhcp, zonder firewall/viirusscanner, wat doe ik fout? is er nog een andere manier?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Wiebbe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:01:
[...]

Let op dat poort 25 gesloten is. Je zal dus wel mail kunnen ontvangen, maar je kan je server niet voor SMTP gebruiken via poort 25.
Dan laat je je eigen server toch relayen? :P

Maar goed, een dynamisch ip kun je toch verhelpen door een DynDNS client op je server te draaien ofzo? Die update elke 5 minuten je ip adres, en het verandert echt niet 10x per dag hoor...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

sander817 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:21:
ik heb ivm telefonie een nieuw modem gekregen, aangesloten, alle lampjes branden, maar ik kom niet op de activatie pagina. Netwerk staat op dhcp, zonder firewall/viirusscanner, wat doe ik fout? is er nog een andere manier?
Heb je je pc direct achter de modem zitten of achter een router? Indien het laatste, probeer dat even direct op de modem.

Dit hielp bij mij altijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja 130 euro plus nog 24 keer 5 euro, alsnog betaal je behoorlijk wat voor die decoder. Ik vind het niet zo'n geweldige aanbieding... wacht nog wel even met dat hele interactieve gebeuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 11:33
[...]

Als je dag en nacht online bent, wijzigt het zelden tot nooit, behalve als Ziggo er een tijdje uit ligt door storingen, of als ze infrastructurele wijzigingen doorvoeren. Wisselt het mac adres waarop je het IP krijgt, dan moet je je modem resetten, en krijg je 99 uit 100x een nieuw IP.

Acties:
  • 0Henk 'm!

sander817 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:21:
http://activatie

Als ie het nog niet doet, reboot het modem eens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-06 14:25

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Frank-NL schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:18:
[...]

Ja 130 euro plus nog 24 keer 5 euro, alsnog betaal je behoorlijk wat voor die decoder. Ik vind het niet zo'n geweldige aanbieding... wacht nog wel even met dat hele interactieve gebeuren.
Vind je? Je krijgt 'm nu voor totaal 250 euro waar http://www.plasma-discoun...dvb-hd-pvr-art-112104.htm er 425 voor rekent.....

:X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Archie_T
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 199465 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:52:
[...]

Ook wij ervaren dit "ongemak" al een paar dagen hebben wij een "dode" lijn als we iemand bellen, als we opnieuw inbellen doet hij het vaak wel. Mischien feedback voor ziggo om hier eens naar te kijken?
Hé wat grappig, toevallig heb ik vandaag hetzelfde. Mijn eigen telefoon gebeld en dan hoor ik niets... Vervolgens mijn ouders gebeld en ook niets. Ik dacht dat het aan mijn blackberry lag. Als ik trouwens met mijn "thuis"telefoon mijn ouders bel gaat het zonder problemen. Het lijkt dus dat het vanaf mijn mobiel (KPN) fout gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 13:03
Anoniem: 58690 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:32:
[...]

http://activatie

Als ie het nog niet doet, reboot het modem eens.
En je router. En zorg ervoor dat je DNS instellingen over worden genomen van DHCP.

Volgens mij zou het hele ziggo domein moeten werken voor de activatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-06 12:55
(Uit 't vorige topic)
ThaHandy schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:50:
[...]

om even op mezelf terug te komen :P

ik heb vandaag een DOCSIS® 3.0 modem ontvangen ivbm de "gratis" 40Mbit

nou hup pluggen, activeren en gaan met die banaan :9

blijkt dat de download niet sneller wordt en die upload nog steeds die 1.96 is :( et ken neit!

aangezien de vorige poging(geen ip, statish werke ook niet) om mijn pc direct op de modem aan te sluiten niet werkte (ow. hier heb ik zoon hekel aan) maar nu met veel meer geduld, 30min en bingo, internet!

draytek 2200V
[afbeelding]

direct aangesloten op modem
[afbeelding]

en maar volhouden dat mijn draytek 2200V niet het probleen was, want die kan immers 48Mbit aan ...NOT!!!!!! O-) O-) (shame on me :P )

ok, nieuwe router dus

ik kan de Sitecom WL-342 300N X3 tegen E40 korting krijgen bij ziggo (met een standaard prijs van a70 euro

prut router?
ik wil nl. een die stabiel is en ook weer even mee gaat met in de toekomst en bijv. 100Mbit down/10mbit upload aan kan?
En jij denkt dat jij het slecht hebt had (was eigenlijk niet eens Ziggo's schuld)? :/
Deze week 't zelfde modem ontvangen en het enige wat er voor mij verandert is.... de upload maar niet eens de snelheid wat het al maanden had moeten zijn. |:(

Van (24 april 2009):

Naar (2 mei 2009):

Nog altijd geen 40 mbps upload of zelfs 30... en nog altijd geen 3 mbps upload. ;(

[Voor 5% gewijzigd door Paprika op 02-05-2009 22:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Paprika schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:28:
(Uit 't vorige topic)

[...]

En jij denkt dat jij het slecht hebt had (was eigenlijk niet eens Ziggo's schuld)? :/
Deze week 't zelfde modem ontvangen en het enige wat er voor mij verandert is.... de upload maar niet eens de snelheid wat het al maanden had moeten zijn. |:(

Van (24 april 2009):
[afbeelding]
Naar (2 mei 2009):
[afbeelding]
[afbeelding]

Nog altijd geen 40 mbps upload of zelfs 30... en nog altijd geen 3 mbps upload. ;(
Heel vervelend dat je niet je max beloofde upload haalt, maar dat je geen 30 of 40 haalt, lijkt me logisch als de snelheidsverhoging nog niet doorgevoerd is... Beetje geduld mensen, komt vanzelf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 15:37

mjl

Ugh

Even m'n ervaringen met de Humas IRHD-5000C posten.

Ik had 'm gekocht bij cardwriter met de 90 euro geldterug actie van Ziggo. Installatie ging prima, alle zenders gevonden! Het beeld is ook een stuk beter nu via HDMI ipv RGB scart. Nog geen HD-pakket genomen, vind het nog wat duur voor zo weinig extra zenders, dus voorlopig alleen de standaard zenders.

Ik heb wat zitten proberen met de output resolutie.Op onze TV (HD-ready (720p)) krijg ik het beste beeld als ik de resolutie op Orig zet (dus de originele resolutie zoals het uitgezonden wordt. De meeste andere settings leveren ribbelige randen of onscherpte op.

Enig nadeel is dat ik mijn decoder na een week heb teruggebracht. Soms kon de decoder de zenders niet weergeven (ofwel preview periode verlopen danwel deze zender zit nietin pakket) en als deze het wel deed had ik last van wegvallend beeld (fractie van een seconde met een foutmelding die in die korte flits niet te lezen was). Meteen een nieuwe meegekregen; nog niet veel mee gekeken maat vooralsnog doet deze het wel goed....

-------

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 199465

Het zou ziggo sieren wat meer openheid te geven over de op hande zijnde snelheids verhogingen. Nu blijft voor een hoop mensen een gisplaatje wanneer het e.e.a wel of niet gaat komen. Ziggo geeft/gaf ook een verkeerd singaal af door neer te zetten "q2" nu weet een iedere dat voornamelijk met alles-in-1 extra dit nimmer gehaald zal worden, maar enige info hierover zou wel prettig wezen.

Verder maakt het mij geen biet uit, ik download niet echt heel veel, en voor internetten is 20mb meer als voldoende. Toch...ook ik ben wel nieuwsgierig naar deze verhoging, het is me dan ook een signifikant verschil zeg pjoei! van 20mb naar 40mb en dan nog een gratis naar 80, en dat voor `t zelfde geld! _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-06 19:43
Anoniem: 199465 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:52:
Het zou ziggo sieren wat meer openheid te geven over de op hande zijnde snelheids verhogingen. Nu blijft voor een hoop mensen een gisplaatje wanneer het e.e.a wel of niet gaat komen. Ziggo geeft/gaf ook een verkeerd singaal af door neer te zetten "q2" nu weet een iedere dat voornamelijk met alles-in-1 extra dit nimmer gehaald zal worden, maar enige info hierover zou wel prettig wezen.

Verder maakt het mij geen biet uit, ik download niet echt heel veel, en voor internetten is 20mb meer als voldoende. Toch...ook ik ben wel nieuwsgierig naar deze verhoging, het is me dan ook een signifikant verschil zeg pjoei! van 20mb naar 40mb en dan nog een gratis naar 80, en dat voor `t zelfde geld! _/-\o_
van 20 naar 50;) En Q2 duurt nog zowat 2 maanden he;)

Natuurlijk zijn ze er niet duidelijk in. Alleen in een perbericht hebben ze het er over gehad. Ze hebben nog niets direct aan Ziggo klanten beloofd.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:08

ThaHandy

Discovery Channel

Ascathon schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:52:
[...]

En je router. En zorg ervoor dat je DNS instellingen over worden genomen van DHCP.

Volgens mij zou het hele ziggo domein moeten werken voor de activatie.
mja wat ik kreeg was een DNS in de 172 reeks, en kreeg die activatie ook niet.

Wat ik toen heb gedaan is de DNS hetzelfde ip gegeven als de gateway

en dan www.ziggo.nl intypen (aangezien alles toch naar het zelfde ip uit komt) en ik kwam op die activatie site

[Voor 11% gewijzigd door ThaHandy op 03-05-2009 02:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paprika
Helsie schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 23:40:
[...]

Heel vervelend dat je niet je max beloofde upload haalt, maar dat je geen 30 of 40 haalt, lijkt me logisch als de snelheidsverhoging nog niet doorgevoerd is... Beetje geduld mensen, komt vanzelf.
Het wordt al maanden aangegeven als http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i en zowat iedere Z3i gebruiker haalt de 30mbps wel en met het nieuwe modem de 40+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 23:30
Het valt wel op dat overal op de site gewoon de genoemde snelheid per pakket staat alleen bij Z3i staat download snelheid tot 30Mbit?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

The Legend schreef op zondag 03 mei 2009 @ 07:20:
Het valt wel op dat overal op de site gewoon de genoemde snelheid per pakket staat alleen bij Z3i staat download snelheid tot 30Mbit?
Dat komt doordat de meeste modems SB5121E's zijn en met docsis 2.0 firmware komen die niet veder dan 35/36 Mbit, althans dat was als ze vol open stonden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Anoniem: 199465 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:52:

Waarom moeten ze een datum afgeven? Wanneer ze dat gaan doen dan kan de helpdesk z'n borst maar nat maken. Want massaal gaat iedereen bellen want de snelheid is nog niet verhoogd.

Ze geven nu aan dat in Q2 een upgrade zal worden uitgevoerd. Hierdoor kunnen ze iedereen gefaseerd upgraden. En kunnen ze het netwerk in de gaten houden of er misschien nog problemen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
Ik twijfel nog welke router ik moet kopen.
Ik lees goede verhalen over Sitecom hier alleen heb ik een lichte aversie tegen dit merk.

Andere keuze zou de Linksys WRT610N zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paprika
Anoniem: 58690 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:23:
[...]

Dat komt doordat de meeste modems SB5121E's zijn en met docsis 2.0 firmware komen die niet veder dan 35/36 Mbit, althans dat was als ze vol open stonden.
Precies, iets wat dit Docsis 3.0 modem toch wel op had moeten lossen... Tevens haalde andere mensen met het modem dat ik eerst had ook al 27-30mbps.

[Voor 10% gewijzigd door Paprika op 03-05-2009 12:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-04 14:56
Ballebek schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:19:
Ik twijfel nog welke router ik moet kopen.
Ik lees goede verhalen over Sitecom hier alleen heb ik een lichte aversie tegen dit merk.

ik heb hier de WRT610N met een alles in 1 pakket extra werkt als een trein heb er m'n ps3 ook op aangesloten nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nAffie
  • Laatst online: 24-05 13:33
idrive schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:25:
[...]

ik heb hier de WRT610N met een alles in 1 pakket extra werkt als een trein heb er m'n ps3 ook op aangesloten nog nooit problemen gehad.
Heb ook sinds kort de WRT610N, werkt echt super! Voordeel ook is dat deze dualband is, je kan dus al je wireless-N apparaten op een aparte band laten verbinden, en de andere band gebruiken voor je B/G apparaten, zodat deze elkaar niet in de weg gaan zitten.

QoS is ook lekker, kan gewoon flink downloaden via newsgroups en op m'n VMC extender (via wireless-N) 720p films bekijken of live TV streamen.

Had wel m'n twijfels over het signaal aangezien deze router geen externe antennes heeft, maar dit is ook prima in orde...

meh.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
Alle mensen die na modem en telefoon reset nog steeds last hebben van dat je elkaar niet kunt horen. En zo te lezen zijn dat er een aantal, bel met Ziggo! De wachttijden zijn laatste tijd minimaal (< 1 minuut) en als iedereen het aanmeld wordt er (hopelijk/waarschijnlijk) sneller iets mee gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 266093

Op basis van welke criteria selecteert Ziggo een IP-adres voor je? Is het: router (mac-adres) -> modem -> ziggo. Op het moment dat het apparaat dat achter de modem zit: router of pc een ander mac-adres heeft, waarna je je modem herstart dat je IP dan veranderd? (Uiteraard moet de leasetijd bij de ISP dan ook verlopen zijn.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:57
Ballebek schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:19:
Er schijnt nu een actie te zijn mbt de Linksys WRT610N. Bij inruil van je oude modem/router zou je € 40 kassakorting kunnen krijgen. Ik las dit hier: http://ziggo-gebruikers.n...php?p=163905&postcount=10

Maar ik kan hier niet veel meer info over vinden bij de betreffende verkopers of op de linksys site.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 07-05 08:38
Anoniem: 266093 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:45:
Op basis van welke criteria selecteert Ziggo een IP-adres voor je? Is het: router (mac-adres) -> modem -> ziggo. Op het moment dat het apparaat dat achter de modem zit: router of pc een ander mac-adres heeft, waarna je je modem herstart dat je IP dan veranderd? (Uiteraard moet de leasetijd bij de ISP dan ook verlopen zijn.)
yup, klopt... laatst een nieuwe nic in m'n servertje (tevens router) gezet en direct een ander ip, daarna m'n oude mac gecloned en had m'n 'eigen' IP weer terug..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
i-dj schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:02:
[...]

Er schijnt nu een actie te zijn mbt de Linksys WRT610N. Bij inruil van je oude modem/router zou je € 40 kassakorting kunnen krijgen. Ik las dit hier: http://ziggo-gebruikers.n...php?p=163905&postcount=10

Maar ik kan hier niet veel meer info over vinden bij de betreffende verkopers of op de linksys site.
Dat zou wel mooi zijn, heb nog een bak met ouwe routers :P
Ik ga eens op onderzoek uit morgen, 40 euro is toch weer een keertje uit eten met het meiske!

edit: Ik lees alleen wel warmteproblemen bij bitorrent gebruikers met de WRT610N ?

[Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 03-05-2009 19:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• i-dj
Ik moet een nieuwe router aanschaffen omdat ik van Tele2 naar zigGO

Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar de Linksys WRT610N maar budgetair denk ik dat deze router iets te duur is (min €150)

Op diverse sites lees ik positieve berichten over de Dlink dir655. Echter kan Ik bij een lokale verkoper redelijk goedkoop (€ 89,25) de sitecom WL-306 router kopen. Deze router lijkt mij ook interessant en als er problemen zijn kan ik altijd even langs bij de verkoper. Echter kan ik niet zoveel interessante informatie vinden over de Sitecom wl-306. Als er een test is wordt bijna altijd de duurdere Sitecom wl-308 (gaming router) getest.

Zijn er hier mensen die mij kunnen "adviseren" over welke router geschikt is voor ZIGGO

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-05 22:34
i-dj schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:02:
[...]

Dit zou wel nice zijn dan ga ik hem wel kopen, zal is even contact opnemen met informatique of dit waar is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
i-dj schreef op maandag 04 mei 2009 @ 07:44:

Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar de Linksys WRT610N maar budgetair denk ik dat deze router iets te duur is (min €150)

Op diverse sites lees ik positieve berichten over de Dlink dir655. Echter kan Ik bij een lokale verkoper redelijk goedkoop (€ 89,25) de sitecom WL-306 router kopen. Deze router lijkt mij ook interessant en als er problemen zijn kan ik altijd even langs bij de verkoper. Echter kan ik niet zoveel interessante informatie vinden over de Sitecom wl-306. Als er een test is wordt bijna altijd de duurdere Sitecom wl-308 (gaming router) getest.

Zijn er hier mensen die mij kunnen "adviseren" over welke router geschikt is voor ZIGGO
Ik ben onlangs overgestapt naar gigabit netwerk met een dir655. Deze was/is relatief goedkoop (85,- incl verzenden) Ben erg tevreden en kan je deze router aanraden.

pricewatch: D-Link DIR-655 Draadloze N Gigabit-router

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sokolum01
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 00:48
i-dj schreef op maandag 04 mei 2009 @ 07:44:

Review, Hardware.info (de snelheden zijn gemeten met Chariot Ixia ):

http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZ2poZGaa/Vergelijkingstest_9_highend_80211n_routers/

Hier wat specs bijelkaar verzameld. Dan zie je dat Sitecom WL-300N-XR de hoogste routing capaciteit heeft van 251MBit/s... da's vet. De WL-306 heeft de hoogste Switch (je data verkeer voor je thuis netwerk) capaciteit 930 MBit/s.
De WL-306 lijkt mij geen slecht systeem (het zijn allemaal N routers).

WL-306 - 79 euro (Prijzen zijn van hardware.info)
Doorvoersnelheid LAN -> LAN 929.85 Mbit/s
Doorvoersnelheid LAN -> LAN (zonder firewall) 930.58 Mbit/s
Doorvoersnelheid WAN -> LAN 94.76 Mbit/s
Doorvoersnelheid WAN -> LAN (zonder Firewall) 113.58 Mbit/s

WRT610N (dualband) - 143 euro
Doorvoersnelheid LAN -> LAN 872.41 Mbit/s
Doorvoersnelheid LAN -> LAN (zonder firewall) 884.76 Mbit/s
Doorvoersnelheid WAN -> LAN 145.15 Mbit/s
Doorvoersnelheid WAN -> LAN (zonder Firewall) 152.63 Mbit/s

WL-300N-XR (gaming router) - 117 euro
Doorvoersnelheid LAN -> LAN 910.23 Mbit/s
Doorvoersnelheid WAN -> LAN 251.75 Mbit/s

[Voor 33% gewijzigd door sokolum01 op 04-05-2009 12:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-06 09:23
Zijn er mensen die ervaring hebben met Ziggo Zakelijk Glasvezel?
Ik sta op het punt deze aan te schaffen, omdat hij veel sneller, en goedkoper is dan KPN sdsl.

Ik hoor graag slechte en goede ervaringen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:32:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Ziggo Zakelijk Glasvezel?
Heb je al een postcodecheck gedaan of het wel mogelijk is op jouw locatie?
Ik weet niet wat de standaard SLA van Ziggo Zakelijk Glasvezel maar zou dit wel meenemen in je beslissing.

[Voor 17% gewijzigd door Uberprutser op 04-05-2009 15:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ballebek schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:34:
[...]

Heb je al een postcodecheck gedaan of het wel mogelijk is op jouw locatie?
Ik weet niet wat de standaard SLA van Ziggo Zakelijk Glasvezel maar zou dit wel meenemen in je beslissing.
Accountmanager heeft uitgezocht en het is mogelijk op beide locaties. SLA ziet er verder goed uit, 99,8% beschikbaarheid. Maar goed, dat zegt natuurlijk niets. Daarom dat ik graag hoor of iemand ervaring heeft met Ziggo Zakelijk glasvezel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Wat kost dat ongeveer als ik vragen mag?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Gisteren was het echt bar en boos met telefonie. Zowel inkomende als uitgaande gesprekken werden niet goed opgebouwd: men kon elkaar soms niet horen.

Moest soms 5 pogingen doen voordat ik een goede verbinding had met de tegenpartij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 02:19
Ik was een uurtje geleden met m'n kameraad aan de telefoon. Ineens poef internetverbinding + telefonie was weg. Ik bel em op z'n mobiel, blijkt dat zijn internet ook was weggevallen. Terwijl hij Online (adsl) heeft en ik Ziggo (kabel). En het mooie was, ongeveer 15 minuten later gaven onze beide modems weer signaal. Zo goed als tegelijkertijd. Is dat mogelijk? Dat 2 internetverbindingen van twee verschillende providers tegelijk wegvallen en ook tegelijk weer terug komen?

Ongeveer 30 minuten later viel mijn verbinding weer weg. Deze bleef 20 minuten weg en kwam daar na weer terug. Erg leuk als je een online spel als OGame speelt en je in die 20 minuten voor een paar jaar werk om zeep geholpen kan worden door een niet werkende internetverbinding.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
rally schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:33:
Wat kost dat ongeveer als ik vragen mag?
Huur van de lijn kost 300 per locatie. Daarnaast betaal je aanlegkosten voor het trekken van de glasvezel, die weet ik nog niet (1000?). Bovenop de kosten van de lijn neem je dan diensten af. Waarbij 10Mbit internet 650 kost, maar 10Mbit VPN weer aanzienlijk goedkoper is (279) per locatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:59

beany

Meeheheheheh

Snowwie schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:31:
Erg leuk als je een online spel als OGame speelt en je in die 20 minuten voor een paar jaar werk om zeep geholpen kan worden door een niet werkende internetverbinding.
:D

Niet overdrijven he... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Gisteren bij Ziggo Digitaal Totaal + HD Pakket besteld en op drie smartcards laten activeren.

Nu hebben we voor ongveer hetzelfde geld alle pakketten :) We hadden namelijk het Kennis & Nieuws pakket op drie smartcards. Het kostte even wat moeite om het om te zetten, maar het is nu dus wel mogelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 23:56

robbertinho

Lost in Translation

Wilde geen nieuw topic openen, maar heb een vraag. Wellicht kunnen jullie mij helpen.

Een aantal dagen geleden lag mijn internet verbinding eruit bij Ziggo. Even gebeld met Ziggo en bleek dat er een storing was op mijn locatie (tenminste dat kreeg ik te horen via zo'n electronisch grietje voordat ik een medewerker van de helpdesk aan de telefoon kreeg). Twee dagen erna was mijn internet verbinding terug, maar klapte hij er na 30 min telkens uit, om na 30 tot 45 min weer terug te keren.

Inmiddels lijkt de verbinding weer volledig hersteld, maar nu heb ik het volgende probleem. Ik speel geregeld online een spelletje (voornamelijk WoW) en mijn latency gaat geregeld richting de 600 tot 1000ms met uitschieters richting de 6000ms! Soms zakt het weer terug naar tussen de 40 en 60ms (dit was mijn waarde voor al mijn problemen).

Nu heb ik ook de motorola 5121E met daaraan een MIMO-XR van Sitecom als wireless router. Hieraan hangt ook nog mijn xbox360 met een normale ethernetkabel. Mijn PC is draadloos verbonden. Verscheidene dingen geprobeerd om te kijken of het aan mijn eind zat, maar dat is volgens mij niet het geval.

Aangezien ik de laatste dagen dus vooral WoW speel, heb ik het IP opgezocht van de server waarop ik speel en daar een tracert op los gelaten. De verbinding thuis was prima (alles 1ms). De Hop naar Ziggo (de 2e) gaf echter zeer fluctuerende waardes terug. Als mijn latency hoog was in WoW, kreeg ik waardes terug tussen de 800ms en 2000ms). Toen mijn lat ging zakken in WoW, was ook de response Ziggo aan het dalen.

Kan ik hieruit concluderen dat het probleem bij Ziggo ligt en niet bij mij? En kan de responsetijd zoveel fluctueren aan hun kant?

Ook heb ik het idee dat mijn IP adres verandert is, zat vroeger bij Casema en dacht dat ik een 89.xxx.xxx.xxx IP had, nu heb ik een 94.xxx.xxx.xxx adres.

Het IP adres van ziggo dat zulke hoge response tijden teruggeeft is 94.208.160.1 (locatie Breda).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Ping statistics for 94.208.160.1:
Packets: Sent = 42, Received = 42, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 8ms, Maximum = 49ms, Average = 10ms

Dus dat lijkt allemaal erg gezond te zijn (kan nog wel een langere test doen, maar dat heeft weinig zin). Dit is overigens van een XS4All DSL abonnement naar dat IP toe.

Om dit te analyseren zul je een aantal dingen moeten doen:

1. Als je WOW speelt, zijn er dan andere apparaten die communiceren met het Internet?
2. Doe een ping -t naar drie servers tegelijk tijdens het spelen en kijk dan als je lag hebt of dat ook hebt naar die drie IP's. Ik zou nemen: 195.241.77.53, 194.109.66.67 en iets van www.tweakers.net.
3. Als je de mogelijkheid hebt kun je dan een bandwidth monitor op je computer installeren en kijken hoe zwaar de belasting is?

Wat voor abonnement heb je eigenlijk?

[Voor 3% gewijzigd door rally op 05-05-2009 10:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 00:58:
Gisteren was het echt bar en boos met telefonie. Zowel inkomende als uitgaande gesprekken werden niet goed opgebouwd: men kon elkaar soms niet horen.

Moest soms 5 pogingen doen voordat ik een goede verbinding had met de tegenpartij.
Vul het contact formulier op Ziggo even in. Er zijn heel veel mensen die er last van hebben in mijn omgeving maar volgens Ziggo was ik de enige die erover belde en er dus last van had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frenck
  • Laatst online: 03-06 22:49

Frenck

Home Assistant

Zow ook ff mijn fustraties kwijt over ziggo...
ik ben inmiddels al een jaar bezig de facturatie stop te zetten. Mijn abbo is beeindigd... al ruim een jaar, maar facturatie loopt door!! Krijg nog een leuke bak geld van ze... maarja... gaat allemaal niet zo makkelijk bij Ziggo.

Nu is mijn geduld op en heb ik de bank hun incasso laten blokkeren en de laatste incasso terug laten halen in ieder geval :)

Full-time Home Assistant developer | Nederlandse Domotica Discord Server

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:59

beany

Meeheheheheh

Dan heb je nog lang geduld gehad. Na een 1e keer onterechte afschrijving was ik gelijk al begonnen met storneren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frenck
  • Laatst online: 03-06 22:49

Frenck

Home Assistant

Hmz ja... was meer een verrassing... Want ik kijk eigenlijk nooit op mijn rekening :S

Full-time Home Assistant developer | Nederlandse Domotica Discord Server

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 23:56

robbertinho

Lost in Translation

rally schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:13:
Ping statistics for 94.208.160.1:
Packets: Sent = 42, Received = 42, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 8ms, Maximum = 49ms, Average = 10ms

Dus dat lijkt allemaal erg gezond te zijn (kan nog wel een langere test doen, maar dat heeft weinig zin). Dit is overigens van een XS4All DSL abonnement naar dat IP toe.

Om dit te analyseren zul je een aantal dingen moeten doen:

1. Als je WOW speelt, zijn er dan andere apparaten die communiceren met het Internet?
2. Doe een ping -t naar drie servers tegelijk tijdens het spelen en kijk dan als je lag hebt of dat ook hebt naar die drie IP's. Ik zou nemen: 195.241.77.53, 194.109.66.67 en iets van www.tweakers.net.
3. Als je de mogelijkheid hebt kun je dan een bandwidth monitor op je computer installeren en kijken hoe zwaar de belasting is?

Wat voor abonnement heb je eigenlijk?
Het zou nu best weer ok kunnen zijn. Heb gisteren ook een aantal keren wel lage ms gehad naar dat IP, en toen was mijn latency in WoW ook weer prima. Tenminste die zag ik hard terugzakken naar normale waardes.

- Er zit alleen een Xbox360 aan mijn router verbonden, maar die stond niet aan. Verder is het een beveiligde verbinding en is alleen mijn PC verbonden aan mijn wireless router.
- Ik heb gisteren tijdens hoge lag een tracert gedaan naar andere sites en daarin was de communicatie met 94.208.160.1 vaak het probleem. Zal vanavond nog even jouw voorbeelden uitproberen.
- bandwith monitor installeren. Geen probleem. Wat raad je aan? Heb wel wat speedtest testjes gedaan sinds ik last heb van mijn problemen en mijn download is rond de 14mbps en mijn upload rond de 1,5 mbps. Had het vroegere Casema abonnement met 12mbit download en is nu 15mbit geworden.

Das Ziggo Z3 nu volgens mij.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

http://www.bwmonitor.com/

Dit is een prima tooltje (trial versie zou prima voor je moeten zijn.

Vergeet niet ook een ping te doen naar die server. Dan kun je zien of het alleen die server is of je verbinding.

BWM is nodig om te kijken of je upload niet toevallig vol gegooid word en je verbinding dicht trekt. Als dat WEL zo is, dan moeten we verder zoeken.

Als er alleen een hoge latency naar je 94.x.x.x. IP dan weet je dat het i.i.g. niet je verbinding is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
Even een update over de Linksys actie: Ik was gisteren bij Paradigit in Den Haag met een oud brak Speedtouch ding onder m'n arm en zowaar wisten ze van de actie af :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:36
Ik zit eraan te denken om zelf een digitale decoder te kopen, en dan deze i.c.m. een smartcard aan te sluiten op mijn PC. nu heb ik hierover twee vragen:

1. Is dit mogelijk, om via de computer digitale TV te kijken? heb ik dan meer noddig dan een kastje en smartcard?

2. Moet ik het kastje aansluiten op de COAX TV kabel, of haald deze het signaal ergens anders vandaan.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
1. Als je de digitale ontvanger op je pc aansluit werkt het, heb je wel een video-in nodig op je Pc. Mooier is als je monitor beschikt over video-in.
2. Ja Ziggo levert signaal over de kabel dus die moet je op dat kastje aansluiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• i-dj
Ballebek schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:42:
Even een update over de Linksys actie: Ik was gisteren bij Paradigit in Den Haag met een oud brak Speedtouch ding onder m'n arm en zowaar wisten ze van de actie af :)
Dus jij bent een gelukkig mens met een nieuwe Liksys router?
Wat mag je allemaal inruilen om de korting te krijgen? Een modem of router van elk soort of zijn er voorwaarden aan verbonden. Ik heb namelijk een "leen" modem van Tele2 en nog wel ergens een intern 56k6 modem liggen. Mag ik de laatst genoemde ook inruilen voor de korting?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
i-dj schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:39:
[...]

Dus jij bent een gelukkig mens met een nieuwe Liksys router?
Wat mag je allemaal inruilen om de korting te krijgen? Een modem of router van elk soort of zijn er voorwaarden aan verbonden. Ik heb namelijk een "leen" modem van Tele2 en nog wel ergens een intern 56k6 modem liggen. Mag ik de laatst genoemde ook inruilen voor de korting?
Ze hadden hem niet op voorraad, alleen in de kast staan maar daar heb ik geen trek in (ouwe zeur he).

Alles wat ADSL modem / routing doet en losse routers mogen volgens de actie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:36
Beste Jongentje,

Bedankt,

Maar is het mogelijk het signaal draadloos te ontvangen? mijn PC staat namelijk niet in dezelfde ruimte als mijn COAX aansluiting, en ik heb niet zo'n zin om draad te trekken.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
Gotez schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:02:
Beste Jongentje,

Bedankt,

Maar is het mogelijk het signaal draadloos te ontvangen? mijn PC staat namelijk niet in dezelfde ruimte als mijn COAX aansluiting, en ik heb niet zo'n zin om draad te trekken.

Alvast bedankt.
Dan moet je aan digitenne denken en zit je in het verkeerde topic :). Het is niet voor niets kabel-tv.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 02:19
Uni 35 - Ogame.org loopt op 5 speed. De buurman kan in 6 minuten bij je zijn. Dus 20 minuten is zeker niet overdreven :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-06 18:29
Nog wat vragen over digitale tv van Ziggo, want ik vind de site niet geheel duidelijk.

Wat ik begrijp uit de site is dat wanneer je alles-in-1 neemt, je nu gratis een digitale ontvanger krijgt. Dit is bij mijn weten dat Humax ding (typenr weet ik even niet), welke mijn vriendin nu ook heeft. Deze is alleen via SCART aan te sluiten op de tv, en heeft geen mogelijkheid tot het afspelen van HD (in de toekomst).
Als je alles-in-1 neemt en kiest voor de HD digitale ontvanger, moet je 99 euro (eenmalig) bijbetalen en ben je dus wel op de toekomst voorbereid (als in: je hoeft geen nieuwe decoder aan te schaffen).

So far so good?

Mijn vraag is nu: welk zenderaanbod zit hierbij? Is dit het gewone digitale standaard zenderaanbod? En als je die HD ontvanger neemt, heb je dan ook de HD zenders of moet je die ook nog los erbij bestellen?

Verdere vragen. In ons nieuwe huis komen 2 tv's. Als ik alles-in-1 neem, krijg ik neem ik aan 1 smartcard erbij. Kan ik een tweede smartcard bestellen (kosten?) + decoder (kosten?) en dan op hetzelfde abonnement tv kijken, of moet ik voor die tweede tv ook weer opnieuw een tv abbo nemen?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Sluuz schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:53:
Mijn vraag is nu: welk zenderaanbod zit hierbij? Is dit het gewone digitale standaard zenderaanbod? En als je die HD ontvanger neemt, heb je dan ook de HD zenders of moet je die ook nog los erbij bestellen?

Verdere vragen. In ons nieuwe huis komen 2 tv's. Als ik alles-in-1 neem, krijg ik neem ik aan 1 smartcard erbij. Kan ik een tweede smartcard bestellen (kosten?) + decoder (kosten?) en dan op hetzelfde abonnement tv kijken, of moet ik voor die tweede tv ook weer opnieuw een tv abbo nemen?
Je krijgt gratis het standaard zenderaanbod. Voor extra zenders (muziek, science, etc) moet je extra betalen. 3,95 per kanaal of 9.95 voor alle zes.
Hetzelfde geld voor de HD kanalen (voorlopig nog maar 4), hoewel Eurosport HD gratis is.

Een smartcard kun je bij Mediamarket etc kopen voor € 29.95. Een HD decoder kun je daar ook eenvoudig vandaan halen.

Sinds mei is het mogelijk om een abonnement op maximaal 3 smartcards te activeren. Dus als je één of meerdere abonnementen neemt hoef je niet te betalen voor je extra smartcards.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Sluuz schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:53:
Nog wat vragen over digitale tv van Ziggo, want ik vind de site niet geheel duidelijk.

Wat ik begrijp uit de site is dat wanneer je alles-in-1 neemt, je nu gratis een digitale ontvanger krijgt. Dit is bij mijn weten dat Humax ding (typenr weet ik even niet), welke mijn vriendin nu ook heeft. Deze is alleen via SCART aan te sluiten op de tv, en heeft geen mogelijkheid tot het afspelen van HD (in de toekomst).
Als je alles-in-1 neemt en kiest voor de HD digitale ontvanger, moet je 99 euro (eenmalig) bijbetalen en ben je dus wel op de toekomst voorbereid (als in: je hoeft geen nieuwe decoder aan te schaffen).

So far so good?
Dat klopt, je zou eventueel nog over kunnen gaan op interactive tv.
Maar daar moet je z'n duurdere cisco decoder voor aanschaffen :)
Je krijgt gewoon het standaard tv (z1) pakket.
Alle andere pakketten moet je los aanschaffen...zoals het kennis & nieuws pakket ed. a 3,95 per pakket.
je kan ook kiezen voor om het digitaal totaal pakket te nemen a 9,95 per maand.
Dan krijg je standaard (z1) tv plus 5 pakketten en een aantal extra zenders.
voor het hdtv pakket betaal je 3,95 per maand extra ;)
De extra smartcard en/of decoder kan je gewoon bij de winkel halen, maar de smartcard moet je dan nog wel even op ziggo activeren.
Je kan je pakketten op maximaal 5 kaarten gebruiken zonder extra kosten :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uberprutser
Vrijdag A-I-1 Extra aangevraagd en gisteren brieven met activatiecode, telefoonnummer en overige narigheid ontvangen. Ik had gisteren nog gebeld met Ziggo en die melde mij dat ik waarschijnlijk deze week nog het modem kan ontvangen. :9

Ben benieuwd!

Pagina: 1 2 3 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee