Een paar weken terug mijn installatiepakket ontvangen voor Alles in een plus. Omdat ik toen nog met mijn poten in de verf en het puin stond, kon ik het nog niet aansluiten. Daar ben ik vorige week mee begonnen en dat liep vrij gesmeerd. Heb wel een keer de helpdesk nodig gehad omdat ik de modem niet kon activeren. Dat was op een donderdag middag en ik kreeg echt binnen 10 seconden iemand aan de lijn. Die vertelde mij vrolijk dat hij het wel even voor me zou doen. 2 Minuten later ging mijn modem in discostand en knipperden alle lampjes en een paar seconden later zat ik online. Ook had deze knaap nog even mijn emailadres geactiveerd.
Kortom: geen probleem bij mij. En het is natuurlijk wel zo dat je altijd de negatieve ervaringen tegenkomt op de fora.
Mijn ouders hadden tv via casema en dat is nu ook natuurlijk Ziggo geworden. Toen ik vertelde dat ik Ziggo had gekozen voor mijn tv/internet/telefonie kreeg ik gelijk de reactie: neee dat moet je niet doen, altijd storing bla bla...standaard verhaaltje. Toen ik hen toen liet zien dat ze zelf ook via Ziggo tv kijken waren ze best verbaasd
Kortom: geen probleem bij mij. En het is natuurlijk wel zo dat je altijd de negatieve ervaringen tegenkomt op de fora.
Mijn ouders hadden tv via casema en dat is nu ook natuurlijk Ziggo geworden. Toen ik vertelde dat ik Ziggo had gekozen voor mijn tv/internet/telefonie kreeg ik gelijk de reactie: neee dat moet je niet doen, altijd storing bla bla...standaard verhaaltje. Toen ik hen toen liet zien dat ze zelf ook via Ziggo tv kijken waren ze best verbaasd
PSN: Sluuz