Die keys werken perfect met dit tooltje:
http://www.microsoft.com/...help/PKUInstructions.aspx
Ja, als je geen TechNet Plus account hebt, zal je ook geen key's krijgen, en ik krijg die zeker wel

Niet alle klanten hebben een een USB-poort die degelijk werkt, of USB1.1.
Geloof mij, het gebeurt soms dat het via het internet nog stukken sneller gaat dan via USB1.1
En je kan toch ook niet met 60 verschillende CD's gaan sleuren ?
OK OK, ik bedoelde gewoon dat het niet zo veel moeite kost om een WinXP SP3 CD mee te nemen, en dat elke tweaker die dat vaak nodig heeft bij mensen waar hij moet gaan helpen, dat op zak zou moeten hebben

Nee, ook dat niet. Als jij via jou USB harddisk een virus of andere zaken overbrengt naar je klant zijn omgeving dan ben je nog meer de pineut. Aansprakelijkheid? Het is niet jou verantwoordelijkheid om de media te hebben, maar de verantwoordelijkheid van de klant. Als de klant die niet heeft, dan heb je in een eerder stadium de klant al niet goed advies gegeven over de processen die in place dienen te zijn en de benodigdheden voor die processen.
Maar we dwalen af, en ik denk zeker dat dit een topic op zich waard is.
Gedeeltelijk mee akkoord. Een USB-HDD lijkt me niet de meest gepaste oplossing, maar ik ben niet akkoord met wat je zegt dat de klant zijn CD's altijd moet bijhouden en zo niet --> Pech.
Tenslotte betaal je in de winkel waar je de PC hebt gekocht wel voor de licentie, en niet voor de CD.
Het is de klant zijn volste recht om de CD weg te gooien, zo lang hij maar de code waar hij voor betaal heeft bijhoud...
[
Voor 41% gewijzigd door
Petervanakelyen op 30-04-2009 20:30
. Reden: Twee posts samengevoegd... ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.