Ja...dat klopt idd...errug handig iig! ik heb vLite gebruikt om m'n Win7 klein genoeg te krijgen zodat hij op m'n Eee pc wilde installeren;)MelvinB schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:59:
[...]
Nou ja, in iedergeval kan je dus netjes vLite gebruiken als je al zelf een versie wilt klaarmaken en bakken.
daar heb ik dus ook last van.hellboy123 schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:33:
hier draait dus 7100 ook een tijdje. Het valt mij op dat ik niemand hoor klagen over WindowsMediaPlayer.
Het slepen van mp3 bestanden naar de list gaat goed, helaas duurt het dan nog een paar minuten voordat het spelen daadwerkelijk begint. Als ik daarvoor nog iets probeer in WMP loopt deze totaal vast.
Het toevoegen van een map aan de bibliotheek duurt ook weer godsgruwelijk lang. En stel ik ben niet thuis, en ik start WMP op verwijderd deze automatisch alle muziek die op mijn andere pc staat. Ook loopt deze ook gewoon vaak vast tijdens het spelen van nummers. Het huidige nummer wordt gewoon afgespeeld, maar de volgende begint gewoonweg niet. Dit is al vanaf de eerste beta die ik geprobeerd heb. Ook het afspelen van dvd's is mij nog niet gelukt, het beeld blijft gewoon zwart en WMP loopt vast, hetzelfde met mediacenter.
Ik heb trouwens al mijn muziek op een andere pc staan, misschien dat hij hier veel problemen mee heeft. VOor de rest heb ik eigenlijk nog nergens problemen mee gehad.
op me laptop heb ik nog een oudere build staan maar heb geen zin om alles opnieuw te installen dus draai er nog ff op door. daar heb ikook VLC voor geinstalleerd staan maar het viel me wel op toen ik mijn HTPC installeerde met de RC1.
precies dezelfde situatie want ik heb alles op me NAS staan.
trouwens, iemand al opgevallen over mijn eerdere post dat alles maar op 100mbit draait en geen gigabit
I-King schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:44:
Klik met rechtermuisknop op Favorites en dan op restore. Lijkt te werken!

Idd, ik heb release 7068 draaien, hier bestaat de knop desktop nog gewoon. Ze hebben deze dus inderdaad weggehaald.bornin7ty2 schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:10:
[...]
Dit viel mij ook ineens op in RC1. In de voorgaande releases is het mij nooit opgevallen dus neem ik aan dat die mogelijkheid gewoon nog aanwezig was. Typisch iets wat je pas opmerkt als het er niet meer is.
Kan iemand die nog 7077 of eerder draait even bevestigen dat de knop in die versie nog bestaat?
Je loopt achter, daar waren we afgelopen weekend al achter gekomen
Elke keer als ik Windows 7 wil afsluiten dan zegt ie dat het programma groupmanager.exe niet meer reageert en moet ik hem handmatig killen. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat dit niet meer hoeft want is beetje irritant. Verder draait W7 echt geweldig, meteen maar main OS van gemaakt
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Deze kop klopt overigens niet. De XP modus word een aparte download, dus er word verder niets "ingebouwd".
Die 7100 werkt gewoon met de beta keys. Kan je met deze RC ook een licentie tot 2010 fixen of werkt dat alleen met de 5 mei RC?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
volgens mij tot windows 7 release hoor waarom zou het tot 5 mei werken anyway.Sando schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:48:
Die 7100 werkt gewoon met de beta keys. Kan je met deze RC ook een licentie tot 2010 fixen of werkt dat alleen met de 5 mei RC?
Win7 werkt verder prima en ben van plan om dit als main OS te gebruiken. Maar zou ik dan bij de final release weer een herinstall moeten doen, en dus alle programma's etc opnieuwe moeten installeren? Of kan er eenvoudig worden geupgrade.
Staat al in de TS.DJH schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:05:
Win7 werkt verder prima en ben van plan om dit als main OS te gebruiken. Maar zou ik dan bij de final release weer een herinstall moeten doen, en dus alle programma's etc opnieuwe moeten installeren? Of kan er eenvoudig worden geupgrade.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Verwijderd
Weet iemand al of in Windows 7 Build 7100 nog steeds Third Party Codecs geblokkeerd worden?
Ik zou graag FFDshow gebruiken voor men subtitles. Ik gebruik TVersity om naar men PS3 te streamen en krijg via TVersity enkel men subs met ffdshow (gebruik nu Vista). Bij de Windows 7 Beta1 kreeg ik geen FFDshow tray video icon omdat Windows media zijn eigen codec voornam. Daarom gebruik ik voorlopig nog Vista maar ik hoop dat de RC dit nu wel kan
.
Ik zou graag FFDshow gebruiken voor men subtitles. Ik gebruik TVersity om naar men PS3 te streamen en krijg via TVersity enkel men subs met ffdshow (gebruik nu Vista). Bij de Windows 7 Beta1 kreeg ik geen FFDshow tray video icon omdat Windows media zijn eigen codec voornam. Daarom gebruik ik voorlopig nog Vista maar ik hoop dat de RC dit nu wel kan
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 13:20 ]
Ze worden niet geblokkeerd, er wordt gebruik gemaakt van windows media foundation ipv directshow. De bal ligt bij FFdshow, niet bij microsoft.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:19:
Weet iemand al of in Windows 7 Build 7100 nog steeds Third Party Codecs geblokkeerd worden?
Ik zeg check de TS even daar staat uitgelegd hoe je een legale key kunt krijgen die het tot 2010 doetSando schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:48:
Is er een manier om de Windows Verkenner in Windows 7 zo te laten openen dat hij begint in de "favorites"?
(In XP kon je bv "explorer.exe /e,D:\" gebruiken om standaard in D:\ te openen)
Aangezien het onmogelijk(?) is om die favorites weg te slopen, ga ik er dan maar gebruik van maken
Ik heb "Local Disk (C) en Local Disk (D)" en wat veel gebruikte folders eronder gezet, maar dan mag hij daar nu ook default mee gaan openen.
Aangezien het onmogelijk(?) is om die favorites weg te slopen, ga ik er dan maar gebruik van maken
Ik heb "Local Disk (C) en Local Disk (D)" en wat veel gebruikte folders eronder gezet, maar dan mag hij daar nu ook default mee gaan openen.
[ Voor 11% gewijzigd door bitpixl op 28-04-2009 14:12 ]
Hebben mensen hier ook problemen met Bluetooth onder Windows 7?
Wanneer ik een device wil toevoegen, vind ie er geen en hij opent geen options of whatsoever wanneer ik daar op klik.
Verder doet ie erg raar wanneer ik devices and printers wil zien, iets wat ie in eerdere builds wel gewoon liet zien. Dan laadt ie heel lang en laat gewoon niets zien.
Heel irritant puntje dit..
Heb btw een Thinkpad SL300 en het installeren van de drivers van Lenovo zelf mocht niet baten.
Wanneer ik een device wil toevoegen, vind ie er geen en hij opent geen options of whatsoever wanneer ik daar op klik.
Verder doet ie erg raar wanneer ik devices and printers wil zien, iets wat ie in eerdere builds wel gewoon liet zien. Dan laadt ie heel lang en laat gewoon niets zien.
Heel irritant puntje dit..
Heb btw een Thinkpad SL300 en het installeren van de drivers van Lenovo zelf mocht niet baten.
Als je (met de juiste utility - ik ben mijn laptop heel even kwijt waar het op staat) de codecs qua preference aanpast kan dat ook gewoon hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:19:
Ik zou graag FFDshow gebruiken voor men subtitles.
3rd party codecs worden niet geblokkeerd, ze staan alleen niet standaard op 'Preferred' .
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
en dat werkt ook voor MCE / WMP?alt-92 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:28:
[...]
Als je (met de juiste utility - ik ben mijn laptop heel even kwijt waar het op staat) de codecs qua preference aanpast kan dat ook gewoon hoor.
3rd party codecs worden niet geblokkeerd, ze staan alleen niet standaard op 'Preferred' .
Ja
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Weet iemand misschien hoe het zit met de Logitech G15 software? Ik heb dit toetsenbord namelijk besteld, maar ik vraag me af of dat wel goed gaat werken met Windows 7
Werkt primaSuX DeLuXe schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:46:
Weet iemand misschien hoe het zit met de Logitech G15 software? Ik heb dit toetsenbord namelijk besteld, maar ik vraag me af of dat wel goed gaat werken met Windows 7
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
De RC kan je dus updaten naar de final versie, dit ben ik dus ook van plan, echter hoe zit het met de taal, is de RC ook in NL beschikbaar of enkel in ENG.
Nu vind ik het niet erg om de RC in ENG te hebben maar in het verleden kon je nooit upgraden van de ene naar de andere taal, weet iemand hoe dit nu zit?
Bedankt, maar die linkt gewoon naar de "Test Drive the Windows® 7 Beta" page. Zo'n beta key heb ik al. Ik dacht dat je voor RC een andere key nodig had.TheVMaster schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:01:
Ik zeg check de TS even daar staat uitgelegd hoe je een legale key kunt krijgen die het tot 2010 doet
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik heb Windows 7 op mijn Dell XPS 1530 geinstallleerd en alles werkt prima. Heb de x64 Vista drivers voor mijn touchpad, fingerprint reader en Quickset gebruikt en geen problemen ondervonden. Sound was met de standaard drivers wat krakerig en heb daar ook de x64 Vista Sigmatel driver van Dell voor gebruikt en ook dat werkt goed.
Wel heb ik problemen met mijn WRT610N router. De wireless verbinding op mijn 5Ghz verbinding is instabiel. Deze wordt constant verbroken. De 2.4Ghz werkt daarin tegen wel stabiel.
Mcafee Total Protection Service werkt goed
Office 2007 werkt goed
Alcohol Free ed. 52% werkt ook goed (1.9.8 b7612)
Wel heb ik problemen met mijn WRT610N router. De wireless verbinding op mijn 5Ghz verbinding is instabiel. Deze wordt constant verbroken. De 2.4Ghz werkt daarin tegen wel stabiel.
Mcafee Total Protection Service werkt goed
Office 2007 werkt goed
Alcohol Free ed. 52% werkt ook goed (1.9.8 b7612)
Ik heb ook een leuke computer..
dan zal dit wel outdated zijn;
http://gizmodo.com/518539...-third+party-video-codecs
maar ik ben benieuwd naar je tool!
Het scheelt ook als je wat verder leest:
http://gizmodo.com/518539...ty-video-codecs#c11642890
En aangezien je daar wel weer de preference van kan instellen (0x8000000) ben je er ook.
"the developer in question" is dan een dev van FFDShow.The linked post does not support the title and first line of Gizmodo's story.
The developer in question states that it is not possible to REPLACE Microsoft's default h.264 and MPEG-4 decoders with 3rd-party h.264 and MPEG-4 decoders with regard to Microsoft products (WMP, etc.). It is perfectly possible to install ADDITIONAL codec packs for access to additional formats.
En aangezien je daar wel weer de preference van kan instellen (0x8000000) ben je er ook.
[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 28-04-2009 15:25 ]
is inderdaad nog niet in NL, net als met vista toen der tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:48:
[...]
De RC kan je dus updaten naar de final versie, dit ben ik dus ook van plan, echter hoe zit het met de taal, is de RC ook in NL beschikbaar of enkel in ENG.
Nu vind ik het niet erg om de RC in ENG te hebben maar in het verleden kon je nooit upgraden van de ene naar de andere taal, weet iemand hoe dit nu zit?
Heb zelf ook nu de 7100 Engels...
Zal later wel NL taal pakket in download komen die je erover heen kan zetten. (net als je met NL installatie Engels taal pakket erop kan zetten met vista).
Upgraden van een taal naar een ander is inderdaad niet mogelijk.
Ik heb RC1 inmiddels ook als main OS (virusscanner werkte niet en virusje opgelopen, dus dan maar meteen Windows 7 erop
), en heb nu eigenlijk maar 1 vraagje nog: Ik heb een monitor en een TV aangesloten op mijn PC, en ik duplicate de desktop; op mijn monitor is alles mooi en beeldvullend, maar op mijn TV zitten er aan beide zijkanten zwarte balken. Hoe kom ik daar vanaf? Door het dupliceren kan ik niet twee verschillende resoluties instellen, maar moet het perse allebei op 1680x1050, waardoor het bij mijn TV dus niet beeldvullend is, maar een soort 4:3-verhouding van maakt.
[ Voor 121% gewijzigd door MacorgaZ op 28-04-2009 15:34 ]
Bambu Lab P1S Combo
Net zoals je met elke afwijkende monitorset doet?
Ehh, en hoe doen we dat normaal ookalweer? 
(Ik bedoelde trouwens dupliceren ipv mirroren)
[ Voor 34% gewijzigd door MacorgaZ op 28-04-2009 15:35 ]
Bambu Lab P1S Combo
Iemand hier problemen met Visual Studio 2008 Professional? Ik heb hem getest onder zowel build 7000 als 7100 en tijdens het builden krijg ik constant "Incremental Linker has stopped working". Echt gruwelijk irritant
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
wat is het verschil?MacorgaZ schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:34:
Ehh, en hoe doen we dat normaal ookalweer?
Kaspersky Internet Security 2009SpeedfreakR schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:24:
Ik draai nu de uitgelekte RC1 versie (build 7100 aangegeven) en ben nu ook eens 64 bit gaan draaien, maar even ter zaken. Ik heb bij de vorige builds AVG gebruikt omdat ik bij de eerste Beta versie van Windows 7 steeds blauwe schermen kreeg van "Symantec Endpoint Protection 11" nu dacht ik deze weer eens te proberen in de RC1 versie op 64bit maar nee dus, hij installeert niet eens (Misschien toch even mee spelen nog, de installatie doet namelijk halverwege een roll back)
Nu was ik wel benieuwd naar welke antivirus/firewall jullie gebruiken?
Ik ben nu alleen bekend met AVG die werkt onder Windows 7.
vind het wel iritant met WLM in de taskbar...
was bezig met mijn CS4 master te installen.. gaat niet verder door WLM actief is, naja goed afsluiten toch?
Ik dus rechts klik op WLM... zie geen afsluiten, alleen alle vensters afsluiten... na goed zal ook wel goed zijn? ik doe dat dus.. alles van WLM gaat weg en lijkt gewoon af gesloten te zijn, en nog steeds geen CS4 master die wil installen... heb dus uiteindelijk task manager derbij gehaald, en ja hoor msnmsngr.exe nog actief... die killen en alles werkte verder met de install van CS4
Blijkbaar wordt WLM dus niet 100% gekilled als ik het nu "afsluit" wat voorheen niet het geval is.
Zijn misschien de kleine dingen maar vond het zeer iritant

Iemand een idee waarom het goed is dat onder he WLM icoontje, je WLM contacten lijst wordt weer gegeven + je eigen MSN avatar? als je op beide klikt wordt gewoon de WLM contacten lijst actief?...
[ Voor 6% gewijzigd door Taurnil op 28-04-2009 15:47 ]
Zou het niet weten, maar misschien dat er net een verschil tussen zat dat ik niet kende, dus meldde ik het maar even
Bambu Lab P1S Combo
Zou je nog even op je laptop willen kijken? Ik ben vorige week aan het zoeken geweest maar kreeg het niet voor elkaar h364 door coreavc af te laten spelen..alt-92 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:28:
[...]
Als je (met de juiste utility - ik ben mijn laptop heel even kwijt waar het op staat) de codecs qua preference aanpast kan dat ook gewoon hoor.
laat maar, was nog niet zover met de rest van het topic
[ Voor 5% gewijzigd door [Roland] op 28-04-2009 15:57 ]
Off-topic:MacorgaZ schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:46:
[...]
Zou het niet weten, maar misschien dat er net een verschil tussen zat dat ik niet kende, dus meldde ik het maar even.
Spiegelen geeft een weinig bruikbaar resultaat op je tweede monitor, zou ik zo zeggen.
Van de week heb ik build 7100 (64 bit) geinstalleerd, maar ik ondervind wat problemen met het dual boot gedeelte, dat wil zeggen: dual boot werkt prima, alleen ik krijg geen selectie menu.
Het volgende is de situatie:
Ik had op 1 fysieke schijf twee partities: c: -> windows vista, d: -> data (beiden NTFS)
Ik heb de d: partitie verkleind en van de overgebleven vrije ruimte een nieuwe ntfs partitie gemaakt (beide stappen d.m.v. computermanagement - schijfbeheer). Vervolgens heb ik op die partitie Windows 7 geinstalleerd (waarbij ik de stappen heb ondernomen die volgens diverse bronnen een dual boot scherm zou opleveren).
Windows 7 draait als een zonnetje: echter bij het opstarten geen OS-selectie scherm.
Windows 7 is op de juiste partitie geinstalleerd en ik zie ook de juiste partitie van Windows Vista nog staan. De enige manier om Vista op te starten is om die partitie als actief te markeren in computer management / schijfbeheer. Zodra ik dan reboot, start Windows Vista netjes op. Als ik datzelfde doe in Vista voor de Windows 7 partitie, start Windows 7 na een reboot op.
In beide OS-en zijn alle partities voorzien van een driveletter (ik las dat dat het probleem kon veroorzaken). En ik heb dmv bcdedit /enum gezien dat er maar 1 OS in de bootloader zit, waar ik er twee had verwacht. Volgens mij (ik kan het nu niet controlleren), laat hij alleen het OS van de actieve partitie zien.
Enig idee hoe ik het andere OS kan toevoegen?
Ik had op 1 fysieke schijf twee partities: c: -> windows vista, d: -> data (beiden NTFS)
Ik heb de d: partitie verkleind en van de overgebleven vrije ruimte een nieuwe ntfs partitie gemaakt (beide stappen d.m.v. computermanagement - schijfbeheer). Vervolgens heb ik op die partitie Windows 7 geinstalleerd (waarbij ik de stappen heb ondernomen die volgens diverse bronnen een dual boot scherm zou opleveren).
Windows 7 draait als een zonnetje: echter bij het opstarten geen OS-selectie scherm.
Windows 7 is op de juiste partitie geinstalleerd en ik zie ook de juiste partitie van Windows Vista nog staan. De enige manier om Vista op te starten is om die partitie als actief te markeren in computer management / schijfbeheer. Zodra ik dan reboot, start Windows Vista netjes op. Als ik datzelfde doe in Vista voor de Windows 7 partitie, start Windows 7 na een reboot op.
In beide OS-en zijn alle partities voorzien van een driveletter (ik las dat dat het probleem kon veroorzaken). En ik heb dmv bcdedit /enum gezien dat er maar 1 OS in de bootloader zit, waar ik er twee had verwacht. Volgens mij (ik kan het nu niet controlleren), laat hij alleen het OS van de actieve partitie zien.
Ja dat kan, je hoeft geen parameter meer op te geven "explorer.exe d:\" is voldoendeSkillz schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:10:
Is er een manier om de Windows Verkenner in Windows 7 zo te laten openen dat hij begint in de "favorites"?
Hebben meer mensen problemen dat de ati 9.4 driver lagere resoluties niet beeldvullend weergeeft? Zeer irritant bij aplicaties/games met die zwarte balken. Heb nu de 9.3 er weer op en die gaat vooralsnog goed.
Draai het in vista mode, dan heb je dat niet dat je 2 van die peek windows krijgt die hetzelfde doen.Taurnil schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:44:
[...]
Iemand een idee waarom het goed is dat onder he WLM icoontje, je WLM contacten lijst wordt weer gegeven + je eigen MSN avatar? als je op beide klikt wordt gewoon de WLM contacten lijst actief?...
Het is trouwens wel mogelijk om met RC een upgrade te doen over build 7000
Download the ISO as you did previously and burn the ISO to a DVD.
Copy the whole image to a storage location you wish to run the upgrade from (a bootable flash drive or a directory on any partition on the machine running the pre-release build).
Browse to the sources directory.
Open the file cversion.ini in a text editor like Notepad.
Modify the MinClient build number to a value lower than the down-level build. For example, change 7100 to 7000 (pictured below).
Save the file in place with the same name.
Run setup like you would normally from this modified copy of the image and the version check will be bypassed
bron: http://blogs.msdn.com/e7/...y-upgrade-experience.aspx
Download the ISO as you did previously and burn the ISO to a DVD.
Copy the whole image to a storage location you wish to run the upgrade from (a bootable flash drive or a directory on any partition on the machine running the pre-release build).
Browse to the sources directory.
Open the file cversion.ini in a text editor like Notepad.
Modify the MinClient build number to a value lower than the down-level build. For example, change 7100 to 7000 (pictured below).
Save the file in place with the same name.
Run setup like you would normally from this modified copy of the image and the version check will be bypassed
bron: http://blogs.msdn.com/e7/...y-upgrade-experience.aspx
Met CSS en een nVidia 8800GTX met Windows7 drivers krijg ik een zwart scherm, weet iemand toevallig de oplossing hiervan?
57696520646974206c65657374206973206e657264
Volgens mij doen de meeste anti-virus proggies het wel, mijne ook: Avira Antivir premium.
Taurnil: als je de search gebruikt had je gevonde dat WLM inde taakbalk niet nodig is. Gewoon de exe in Vista compatibiliteit uitvoeren, en hij komt in de systray.
Taurnil: als je de search gebruikt had je gevonde dat WLM inde taakbalk niet nodig is. Gewoon de exe in Vista compatibiliteit uitvoeren, en hij komt in de systray.
[ Voor 49% gewijzigd door Sjah op 28-04-2009 17:29 ]
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:37:
Ik heb in IE8 igoogle en het thema 'beach' waar de zon rondom deze tijd blauw in roze wil veranderen als je begrijpt wat ik bedoel, maar dat wil soms niet werken, heeft iemand anders hier ook 'last' van?
Ik zal het vanavond afwachten, maar heeft niemand een oplossing of ook dit probleem gezien/meegemaakt?
Verduiveld
7077 ook maar eens vervangen door de RC. Het grafische deel lijkt allemaal wat minder soepel te lopen. Welke driver installeren mensen met een onboard x1250? (in mijn geval gaat het om een Asus M2A-VM HDMI)
op te lossen met het tooltje EasyBCD, google daar maar eens op. heeft het bij mij opgelost. Bootloader verwees maar naar 1 OS.sopsop schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:24:
Van de week heb ik build 7100 (64 bit) geinstalleerd, maar ik ondervind wat problemen met het dual boot gedeelte, dat wil zeggen: dual boot werkt prima, alleen ik krijg geen selectie menu.
Annoyances:
Nog steeds gaan de explorer 'mapdriehoekjes' weg als de muis niet in de buurt is, wat nergens op slaat maar alleen irritant is.
En installeert Win7 gewoon de Creative SB Live! Value alsof het ondersteunt wordt maar crasht vervolgens elke minuut tot je 'm uitzet.
Ook staan er nog steeds twee desktop.ini's op het buroblad als je verborgen bestanden weergeeft.
De NTFS van XP en die van Win7 worden steeds door elkaar op fouten gecontroleerd omdat ze blijkbaar niet compatible zijn.
In Opera (9.64.10487) vallen steeds backspace, de cursortoetsen en sommige menu's uit. Geen idee waarom. Mega-annoying. Had ik in 7068 niet.
Goed nieuws:
EFS werkt eindelijk! Compatibaliteit met XP was er in 7068 nog niet
Nog steeds gaan de explorer 'mapdriehoekjes' weg als de muis niet in de buurt is, wat nergens op slaat maar alleen irritant is.
En installeert Win7 gewoon de Creative SB Live! Value alsof het ondersteunt wordt maar crasht vervolgens elke minuut tot je 'm uitzet.
Ook staan er nog steeds twee desktop.ini's op het buroblad als je verborgen bestanden weergeeft.
De NTFS van XP en die van Win7 worden steeds door elkaar op fouten gecontroleerd omdat ze blijkbaar niet compatible zijn.
In Opera (9.64.10487) vallen steeds backspace, de cursortoetsen en sommige menu's uit. Geen idee waarom. Mega-annoying. Had ik in 7068 niet.
Goed nieuws:
EFS werkt eindelijk! Compatibaliteit met XP was er in 7068 nog niet
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Bug:
Als je je taskbar resized en weer terugsized heb je zo'n waasje die niet weggaat en kan je gewoon de vensters eronder gebruiken en slepen, je kan het alleen niet lezen
Als je het wilt reproducen moet je wellicht klooien met hide/move want dat deed ik ook, geen zin om uitgebreid te testen
Als je je taskbar resized en weer terugsized heb je zo'n waasje die niet weggaat en kan je gewoon de vensters eronder gebruiken en slepen, je kan het alleen niet lezen
Als je het wilt reproducen moet je wellicht klooien met hide/move want dat deed ik ook, geen zin om uitgebreid te testen

🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Als je momenteel build 7000 draait (32bit) kun je dan makkelijk upgraden naar RC1 (64bit) of is dan een compleet verse install nodig?
Als je van 32 bits naar 64 bits overstapt, is ALTIJD een verse install nodig.Katseviool schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:56:
Als je momenteel build 7000 draait (32bit) kun je dan makkelijk upgraden naar RC1 (64bit) of is dan een compleet verse install nodig?
Voor een upgrade van 32-bits naar 64-bits is een volledige installatie nodig.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Wat zijn de ervaringen met een 1080p TV via HDMI en een 22 inch monitor met een resolutie van 1680*1050. Ik krijg het niet voor elkaar om beeldvullend beeld op TV te kijken wanneer ik het beeld clone. In XP ging dit allemaal automatisch. Ik heb het ATI CCC niet geïnstalleerd (x1250) omdat de installatie niet wil.
[ Voor 35% gewijzigd door JBS op 28-04-2009 19:01 ]
Die kun je volgens mij gewoon verwijderen. Heb ik gedaan en verpest niets aan mijn desktop. Ze komen ook niet meer terug bij mij.Sando schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:07:
Annoyances:
[...]
Geen problemen hier met VS 2008 Pro en Win7 64-bit.PhoenixT schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:35:
Iemand hier problemen met Visual Studio 2008 Professional? Ik heb hem getest onder zowel build 7000 als 7100 en tijdens het builden krijg ik constant "Incremental Linker has stopped working". Echt gruwelijk irritant
nou, ik wacht in spanning!alt-92 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:18:
Het scheelt ook als je wat verder leest:
[...]
"the developer in question" is dan een dev van FFDShow.
Ik heb gisteren ook maar eens een schone install gedaan met W7 Build 7100 x64.
Ik had hiervoor 7077 32-bit.
Heb inmiddels programma's er weer op staan en het draait allemaal prima.
Edit: Office 2007 SP2 ook maar eens binnengehaald
Ik had hiervoor 7077 32-bit.
Heb inmiddels programma's er weer op staan en het draait allemaal prima.
Edit: Office 2007 SP2 ook maar eens binnengehaald
[ Voor 15% gewijzigd door sander-m op 28-04-2009 20:15 ]
Wat ik overigens vaag vind bij W7 is dat het Useraccount dat je aanmaakt een volledig Administrator account is waarbij een wachtwoord niet verplicht is.
Waarom laten ze je niet twee accounts maken waarvan 1 het volledig Administrator account is met verplicht wachtwoord en de 2e je "gewone'' user account evt zonder verplicht password.
Waarom laten ze je niet twee accounts maken waarvan 1 het volledig Administrator account is met verplicht wachtwoord en de 2e je "gewone'' user account evt zonder verplicht password.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
SP2, das een goede! Thnx voor herinneren
Wat ik toch vaak gebruikte is het selecteren van meerdere dingen in mn taskbar ( in xp en vista) en zo naast elkaar of onder elkaar schikken. Dit gaat nu helaas niet meer.
Wennen
Wat ik toch vaak gebruikte is het selecteren van meerdere dingen in mn taskbar ( in xp en vista) en zo naast elkaar of onder elkaar schikken. Dit gaat nu helaas niet meer.
Wennen
ik zit nog te wachten op welke utility dit mag zijn...alt-92 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:28:
[...]
ken je http://kxproject.lugosoft.com/ ?Sando schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:07:
Annoyances:
met deze drivers heb ik m'n oude SB live aan de praat in windows 7.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Ok, hoe dan?gstoffers schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:24:
[...]
Ja dat kan, je hoeft geen parameter meer op te geven "explorer.exe d:\" is voldoende
(Ik heb het over die speciale map Favorites die bovenin staat.)
Zal het morgen iig eens proberen.
Die site komt me vaag bekend voor en ik heb vanalles geprobeert, dus mss ook dat maar ik weet het niet zeker meer. Draai jij toevallig ook de 64 bit versie (van Windows)?Mr.Nobody schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:51:
[...]
ken je http://kxproject.lugosoft.com/ ?
met deze drivers heb ik m'n oude SB live aan de praat in windows 7.
Heb je een oude of nieuwe 'Live!'? Na de audigy (of een ander moment) schijnt er een nieuwe live uitgebracht te zijn die een stukje beter is.
Als je werkelijk een van de eerste versies in W7 64bit draaiende hebt dan zou mij dat ook moeten lukken.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Nou, als je inmiddels Windows 7 RC 64bit draait en BF2 wilt proberen, vergeet het maar! Heb alle volgende tips al geprobeerd:
- PnkBstrA.exe/PnkBstrB.exe draaien in Vista compatible modus.
- Beiden al met en zonder admin rights geprobeerd
- Heb de services ook al draaien met "Log on as > Local System Account > Allow service to interact with desktop"
- Oh, de BF2.exe trouwens ook al met en zonder Vista compatible modus en admin rights geprobeerd
And all to no avail... Punkbuster zuigt bigtime!
- Heb de services ook al draaien met "Log on as > Local System Account > Allow service to interact with desktop"
- Oh, de BF2.exe trouwens ook al met en zonder Vista compatible modus en admin rights geprobeerd
[ Voor 10% gewijzigd door DFKT op 28-04-2009 22:28 ]
Ik durf het bijna niet te vragen want ik heb het de afgelopen threads voorbij zien komen en toch kan ik het niet vinden.. misschien wil iemand zo aardig zijn het toch nog een keer te noemen?
Wat is ookalweer dat comando om te zien wat de houdbaarheidsdatum is van je Windows icm je key?
En weet iemand hoe je de volgorde van de places in explorer (favourites, libraries, homegroup etc) kan wijzigen? Ik wil graag 'computer' bovenaan.
Ik lees op sommige forums dat TweakUI x64 zou werken in Win7, maar bij mij dus niet. Bovendien is dat explorer-pane nieuw (anders) en lijkt die oude tweaker me daar niet inzetbaar.
Wat is ookalweer dat comando om te zien wat de houdbaarheidsdatum is van je Windows icm je key?
En weet iemand hoe je de volgorde van de places in explorer (favourites, libraries, homegroup etc) kan wijzigen? Ik wil graag 'computer' bovenaan.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ah, 2-3-2010, 9 maanden geldig dus.
Die TS link gaf me geen RC license key.
-edit-
Is er trouwens iets Hiren BootCD achtigs wat wel Win7 NTFS compatible is?
Ik maak graag een image nu het best leuk werkt allemaal voor ik wat ga tweaken.
[ Voor 48% gewijzigd door Sando op 28-04-2009 22:55 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Is dat eigenlijk de uiterste datum? Of zijn er ook keys die een langere houdbaarheidsdatum hebbenSando schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:45:
![]()
Ah, 2-3-2010, 9 maanden geldig dus.
Die TS link gaf me geen RC license key.
Verder heb ik nog steeds hele goede ervaringen met Win7.........zelfs zo goed om t.z.t de officiele versie maar te kopen
Ben je naar punkbuster.com geweest? Laatste updates gehaald?DFKT schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:25:
Nou, als je inmiddels Windows 7 RC 64bit draait en BF2 wilt proberen, vergeet het maar! Heb alle volgende tips al geprobeerd:
En als je daar bent moet je pbsvc.exe ophalen, daarmee test je de Punkbuster instellingen.
Werkt hier allemaal prima, ik zit veel op Quakelive. Probleem met punkbuster? Even pbsvc draaien en het is opgelost.
[ Voor 10% gewijzigd door Ackermans1973 op 28-04-2009 23:05 . Reden: Link naar pbsvc.exe ingevoegd ]
Dat heeft niets met de key te maken, maar met de buildYihaaa schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:56:
[...]
Is dat eigenlijk de uiterste datum? Of zijn er ook keys die een langere houdbaarheidsdatum hebben![]()
Verder heb ik nog steeds hele goede ervaringen met Win7.........zelfs zo goed om t.z.t de officiele versie maar te kopen(maar dat zien we dan wel weer
) ....overigens hoe denken jullie daarover
Ik dacht dus dat de RC key tot juni 2010 geldig zou moeten zijn, vandaar dat ik niet tevreden ben met deze meldingYihaaa schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:56:
Is dat eigenlijk de uiterste datum? Of zijn er ook keys die een langere houdbaarheidsdatum hebben
Als ie dit keer stabiel blijft onder redelijke omstandigheden de komende weken (was in 7068 niet zo) dan hoop ik dat ie nog op surfspot wordt aangeboden binnen 6 maanden want zolang ben ik nog student en het is een leuke discount.Verder heb ik nog steeds hele goede ervaringen met Win7.........zelfs zo goed om t.z.t de officiele versie maar te kopen(maar dat zien we dan wel weer
) ....overigens hoe denken jullie daarover
http://www.downloadsquad.com/tag/tweak-ui/Sando schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:40:
Ik lees op sommige forums dat TweakUI x64 zou werken in Win7, maar bij mij dus niet. Bovendien is dat explorer-pane nieuw (anders) en lijkt die oude tweaker me daar niet inzetbaar.
Ik probeer het nu
[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 28-04-2009 23:16 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Je kunt beter niet clonen, omdat je videokaart dan twee beeldschermen tegelijk moet aansturen. Je krijgt dan b.v. schokkerig of slepend beeld op je TV.JBS schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:00:
Wat zijn de ervaringen met een 1080p TV via HDMI en een 22 inch monitor met een resolutie van 1680*1050. Ik krijg het niet voor elkaar om beeldvullend beeld op TV te kijken wanneer ik het beeld clone. In XP ging dit allemaal automatisch. Ik heb het ATI CCC niet geïnstalleerd (x1250) omdat de installatie niet wil.
Gebruik de Windows toets + de P-toets. Je kunt dan snel wisselen van monitor naar TV. Je hebt dan als je hardware het aan kan, prima beeld! Als je dan ook nog op de bank zit met een draadloos toetsenbord + muis, dan kun je vanaf je bank alles bedienen.
Hey wat cool dat wist ik niet!
Weer iets geleerd, net zoals ik net leerde dat je die optie "Command Prompt Here" in je context-menu van een map krijgt door SHIFT ingedrukt te houden terwijl je rechts klikt.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Nog niemand opgevallen dat Windows 7 RC bij een ongepartitioneerde hdd een 100MB systeempartitie aanmaakt? Of zou Windows 7 RC zien dat ik een ssd schijf heb en daarvoor 100MB reserveren?
WMP stotterd bij mij trouwens erg veel in verschillende filmpjes waar het voorheen in Vista gewoon goed ging, meer mensen hier last van?
WMP stotterd bij mij trouwens erg veel in verschillende filmpjes waar het voorheen in Vista gewoon goed ging, meer mensen hier last van?
Dat was bij de eerste bèta ook al, maar vind je dat zo speciaal dan?
Het is iig een verbetering tov de Vista bootpartitie van mijn Lenovo, die was >1GB groot.
Leuk puntje trouwens, ik heb hier met een volle installatie van Windows 7 nog ruim 12GB hardeschijf ruimte over, dit in tegenstelling tot de 4GB die ik nog maar over had bij Vista.
Toch een leuk extraatje.
Het is iig een verbetering tov de Vista bootpartitie van mijn Lenovo, die was >1GB groot.
Leuk puntje trouwens, ik heb hier met een volle installatie van Windows 7 nog ruim 12GB hardeschijf ruimte over, dit in tegenstelling tot de 4GB die ik nog maar over had bij Vista.
Toch een leuk extraatje.
Er staat bij dat ik de laptop waar die meuk op staat nu niet heb (reparatie).Sjah schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:50:
ik zit nog te wachten op welke utility dit mag zijn...
Bovendien: ik heb 'm zelf ook met wat googlewerk gevonden - don't be helpless, kijk zelf ook of je iets kan bedenken.
[ Voor 19% gewijzigd door alt-92 op 28-04-2009 23:46 ]
Bedankt, ook dit was nieuw voor mij!Crest schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:13:
[...]
Je kunt beter niet clonen, omdat je videokaart dan twee beeldschermen tegelijk moet aansturen. Je krijgt dan b.v. schokkerig of slepend beeld op je TV.
Gebruik de Windows toets + de P-toets. Je kunt dan snel wisselen van monitor naar TV.
Zou er een Windows 7 driver komen voor de onboard x1250? Alles wat ik tot noch toe heb gedownload aan drivers wordt niet correct geïnstalleerd.
Heel interessant! Weet iemand misschien hoe je deze actie zou kunnen koppelen aan een MCE remote?Crest schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:13:
[...]
Je kunt beter niet clonen, omdat je videokaart dan twee beeldschermen tegelijk moet aansturen. Je krijgt dan b.v. schokkerig of slepend beeld op je TV.
Gebruik de Windows toets + de P-toets. Je kunt dan snel wisselen van monitor naar TV. Je hebt dan als je hardware het aan kan, prima beeld! Als je dan ook nog op de bank zit met een draadloos toetsenbord + muis, dan kun je vanaf je bank alles bedienen.
Nou net even getest, maar dit is ook niet de oplossing.Skillz schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:22:
[...]
Ok, hoe dan?"Explorer.exe Favorites"?
(Ik heb het over die speciale map Favorites die bovenin staat.)
Zal het morgen iig eens proberen.
Dus de vraag blijft staan: Is het mogelijk om de verkenner zo te starten dat hij standaard in "favorites" staat?
(Met Favorites bedoel ik die speciale map links)
was het toevallig Media Center Decoder Utility?alt-92 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:42:
[...]
Er staat bij dat ik de laptop waar die meuk op staat nu niet heb (reparatie).
Bovendien: ik heb 'm zelf ook met wat googlewerk gevonden - don't be helpless, kijk zelf ook of je iets kan bedenken.
http://www.bloggersbase.c...nally-comes-to-windows-7/
vraag me af of dat is wat je bedoelt, want daar staat:
of te wel: er wordt nog steeds gerommeld met je bestanden (WMF files renamen) en dat zorgt ervoor dat je er een hoop problemen bij kado krijgt.Yes, it really is that easy. Load up Media Center Decoder Utility, select the decoders and hit the button (maybe it should be a big red button?). Definitely beats doing it yourself, though perhaps future versions could avoid renaming WMF decoders by using registry fixes instead. Currently, the best bet for ensuring that your selected decoders work is still renaming them so this is no point against the program at this time.
[ Voor 39% gewijzigd door .Johnny op 29-04-2009 08:45 ]
Hebben er mensen ervaring met verschillende partitie groottes voor win7. Aanbevolen is 15GB (heb ik ergens gezlezen) maar dan kun je de progs en games daar niet bij draaien. Is die 15GB reeel en dan games op D: of beter een partitie van 150Gb (oid) maken en dan games en progs bij win op de partitie zetten.
Stadia was beter....
Sorry, die was ik nog vergeten te melden:Ackermans1973 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:58:
[...]
Ben je naar punkbuster.com geweest? Laatste updates gehaald?
En als je daar bent moet je pbsvc.exe ophalen, daarmee test je de Punkbuster instellingen.
Werkt hier allemaal prima, ik zit veel op Quakelive. Probleem met punkbuster? Even pbsvc draaien en het is opgelost.
- pbsetup.exe regelmatig gedraaid, geeft aan dat ik niet verder geupdate kan zijn
- pbsvc.exe gedraaid en die komt geen problemen tegen
Toch word ik iedere keer met een "Unknown Windows API function [131132]" melding binnen een minuut uit een potje BF2 geschopt. Googlen op deze melding levert alleen maar pagina's en pagina's aan BF2/CoD frustratie op
[ Voor 5% gewijzigd door DFKT op 29-04-2009 09:03 ]
Zoals in de TS vermeld staat (tenminste, dat stond bij vorige delen van dit topic): even in Windows Vista SP2 modus draaien, heb je daar geen last van.DFKT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:02:
[...]
Sorry, die was ik nog vergeten te melden:
- pbsetup.exe regelmatig gedraaid, geeft aan dat ik niet verder geupdate kan zijn
Toch word ik iedere keer met een "Unknown Windows API function \[131132]" melding binnen een minuut uit een potje BF2 geschopt. Googlen op deze melding levert alleen maar pagina's en pagina's aan BF2/CoD frustratie op
EDIT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:08:
[...]
Zoals in de TS vermeld staat (tenminste, dat stond bij vorige delen van dit topic): even in Windows Vista SP2 modus draaien, heb je daar geen last van.
Door het quoten ontstaat er wat verwarring geloof ik, dus ik zal beide reacties van mij even onder elkaar zetten ten aanzien van PB en BF2:
Hoor het graag als anderen onder de 64bits RC BF2 wel aan de praat krijgen
DFKT schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:25:
- PnkBstrA.exe/PnkBstrB.exe draaien in Vista compatible modus. (*)
(*) N.B. Ook in XP compatibility mode en zelfs Windows Server 2003 compatibility mode gedraaid (had ik ergens voorbij zien komen). Helaas geen succes.DFKT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:02:
[...]
Sorry, die was ik nog vergeten te melden:
Toch word ik iedere keer met een "Unknown Windows API function \[131132]" melding binnen een minuut uit een potje BF2 geschopt. Googlen op deze melding levert alleen maar pagina's en pagina's aan BF2/CoD frustratie op
Hoor het graag als anderen onder de 64bits RC BF2 wel aan de praat krijgen
Je hebt werkelijk alle bestanden in Vista comp. modus draaien? Dus de bestanden in de WOW64 map én de bestanden onder C:\Users[Username]\AppData\local\PunkBuster?
Volgens mij wel, kan het alleen niet verifiëren im moment (ben niet thuis). Wat me overigens wel opviel, is dat in het Services overizicht, de PnkBstr*.exe's verwijzen naar Windows\system32, terwijl ik daar die bestanden helemaal niet heb staan. Is dat gebruikelijk, vertaalt 64bits Windows syswow64 naar system32 wat dat betreft?EDIT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:43:
Je hebt werkelijk alle bestanden in Vista comp. modus draaien? Dus de bestanden in de WOW64 map én de bestanden onder C:\Users[Username]\AppData\local\PunkBuster?
Heb de nieuwste AVG geïnstalleerd. Het action center blijft echter zeggen "check antivirus options". Als ik daarop klik kan ik kiezen om een antivirus online te zoeken of om geïnstalleerde antivirus op de computer te bekijken. Doe ik dat laatste, staat er netjes AVG met status "on". Waarom blijft ie dan zeuren? (RC)

Op Geek Night 2009 gaan Tony Krijnen & Daniël van Soest de leuke dingen Windows 7 presenteren 
Zie: [DevDays 2009] Geek Night

Ik had dat ook, snap er niets van. Heb de melding in het action center maar uitgezet. Maar beetje vreemd is het wel.JBS schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:07:
Heb de nieuwste AVG geïnstalleerd. Het action center blijft echter zeggen "check antivirus options". Als ik daarop klik kan ik kiezen om een antivirus online te zoeken of om geïnstalleerde antivirus op de computer te bekijken. Doe ik dat laatste, staat er netjes AVG met status "on". Waarom blijft ie dan zeuren? (RC)
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
YEah...wordt een erg leuk event als ik Tony mag gelovenNoxious schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:40:
Op Geek Night 2009 gaan Tony Krijnen & Daniël van Soest de leuke dingen Windows 7 presenteren
dat komt omdat het formaat anders is als in vista. je virus scan laat windows weten dat die geinstalleerd is maar bij windows 7 is dat net op een andere manier als windows vista/xp.JBS schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:07:
ik heb het zelfde met bitdefender, bij 7068 doet die het heel slecht kan niet eens updaten en bij 7100 doet die het wel normaal alleen zegt windows dat die niet goed geinstalleerd is omdat die op een ouder formaat laat weten dat er een virus scan draait.
Microsoft events zijn altijd best hip, altijd leuk dusTheVMaster schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:46:
[...]
YEah...wordt een erg leuk event als ik Tony mag geloven
Vast wel, maar in 7000, 7022 en 7077 werkte het prima.aegis schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:47:
[...]
dat komt omdat het formaat anders is als in vista. je virus scan laat windows weten dat die geinstalleerd is maar bij windows 7 is dat net op een andere manier als windows vista/xp.
ik heb het zelfde met bitdefender, bij 7068 doet die het heel slecht kan niet eens updaten en bij 7100 doet die het wel normaal alleen zegt windows dat die niet goed geinstalleerd is omdat die op een ouder formaat laat weten dat er een virus scan draait.
Had hetzelfde probleem met de x86 versie van Windows 7. Zit nu op de x64 versie en bij mij werkt het voor COD5 prima met alle executables op Vista SP2 compatibility mode (built 7077)DFKT schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:54:
[...]
Volgens mij wel, kan het alleen niet verifiëren im moment (ben niet thuis). Wat me overigens wel opviel, is dat in het Services overizicht, de PnkBstr*.exe's verwijzen naar Windows\system32, terwijl ik daar die bestanden helemaal niet heb staan. Is dat gebruikelijk, vertaalt 64bits Windows syswow64 naar system32 wat dat betreft?
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Moet je als je naar drivers zoekt voor windows7 x64 zoeken naar Vista x64 of Xp x64 (aannemend dat er nog geen win7 drivers officieel uit zijn)? Of kun je ook gewoon x86 (dus gewoon xp) drivers installeren?
Weet iemand hoe ik Batttlefield 2 kan fixen? Ik word gekickt.
Weet iemand hoe ik Batttlefield 2 kan fixen? Ik word gekickt.
Is er een veilige en eenvoudige manier om w7 te deïnstalleren en terug te keren naar xp?
Kan dat eigenlijk, deïnstalleren, of moet je eerst alle relevante bestanden van de Windows 7-partitie backuppen op een andere partitie of harde schijf, die W7 partitie verwijderen en de vrijgekomen ruimte toevoegen aan een andere partitie?
Wat zijn eigenlijk al die relevante bestanden? Is er ergens een overzicht?
Kan dat eigenlijk, deïnstalleren, of moet je eerst alle relevante bestanden van de Windows 7-partitie backuppen op een andere partitie of harde schijf, die W7 partitie verwijderen en de vrijgekomen ruimte toevoegen aan een andere partitie?
Wat zijn eigenlijk al die relevante bestanden? Is er ergens een overzicht?
[ Voor 67% gewijzigd door PaoloK op 29-04-2009 13:49 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Thimk b4 you post....