Ik heb een email gehad dat mijn VIP1960 te oud is geworden en dat ik hem mag omruilen:
Hebben meer mensen deze email gehad?
Ik heb nu inderdaad niet het opnemen pakket. Heb deze box destijds voor 100 euro aangeschaft. Wat is verstandig? Vervangen of niet?Geachte meneer wmeester,
Al enige tijd maakt u gebruik van Interactieve TV van KPN en daar zijn wij blij om. Wij vernieuwen continu onze producten en diensten. Met uw huidige tv-ontvangers (type VIP1910 en VIP1960) kunt u hier niet optimaal gebruik van maken. In deze email informeren wij u graag over hoe u uw huidige tv-ontvangers kunt omruilen.
Zo krijgt u de nieuwe gratis HD tv-ontvanger
U kunt bellen met het gratis nummer 0800 op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur voor het maken van een afspraak om uw huidige tv-ontvangers om te ruilen. Het is niet mogelijk om via de kpn winkel of kpn.com tv-ontvangers te ruilen. Wij verzoeken u de oude tv-ontvanger VIP1910 enVIP1960, inclusief voedingsadapter mee te geven aan de koerier. Het typenummer vindt u linksboven op de voorkant van de tv-ontvanger. Met de meegeleverde handleiding kunt u de nieuwe HD tv-ontvanger gemakkelijk zelf installeren.
Profiteer nu gratis met uw nieuwe HD tv-ontvanger van de volgende voordelen:
• Sneller zappen langs uw favoriete tv-zenders.
• Gebruik maken van Begin Gemist: u kunt eenvoudig een programma waar u middenin valt alsnog direct opnieuw kijken.
• Serie Opnemen (indien u gebruik maakt van het Opnemen Pakket). Dat betekent dat u nu in één keer alle afleveringen van uw favoriete serie als opname kunt programmeren. Zo mist u dus nooit meer een aflevering.
• Gratis gebruik maken van het Opnemen Pakket zolang u uw huidige pakket afneemt. Hiermee kunt u meerdere programma's tegelijkertijd opnemen. U gebruikt nu een harddisk recorder voor opnames. Houdt er rekening mee dat u de oude opnames op de harddisk bekijkt voordat u overgaat naar het Opnemen Pakket.
Er verandert verder niets voor u
Het contract en de factuur blijven hetzelfde. De nieuwe HD tv-ontvanger werkt ook met uw huidige modem.
Hebben meer mensen deze email gehad?