KPN Interactieve TV (IPTV) [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 07:47
DaveD1109 schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:56:
[...]

Als je nou geen verstand van zaken hebt kun je beter de zinloze reacties voor je houden. Ik heb niets te maken met een publieke omroep maar met vodafone waar ik een dienst afneem. Wat zij verder achter de schermen doen en regelen is voor hun. Misschien zou je een cursus kunnen volgen om je juridische kennis op te schroeven? >:)
Succes met tijd/geld eraan te verspillen. Neem maar van mij aan het leveren van "perfect" geluid geen juridische grondslag heeft en vodafone gewoon haar dienst levert aan je. Veel plezier met de rechtzaak. :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
SCIxX schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:26:
[...]

Succes met tijd/geld eraan te verspillen. Neem maar van mij aan het leveren van "perfect" geluid geen juridische grondslag heeft en vodafone gewoon haar dienst levert aan je. Veel plezier met de rechtzaak. :W
Wie heeft het over een rechtzaak? }:O

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48
DaveD1109 schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:56:
[...]

Als je nou geen verstand van zaken hebt kun je beter de zinloze reacties voor je houden. Ik heb niets te maken met een publieke omroep maar met vodafone waar ik een dienst afneem. Wat zij verder achter de schermen doen en regelen is voor hun. Misschien zou je een cursus kunnen volgen om je juridische kennis op te schroeven? >:)
Misschien moet juist jij je juridische kennis opschroeven, in plaats van waardeoordelen te gaan verspreiden over het wel of geen verstand van zaken hebben van anderen of mensen uitmaken voor het geven van zinloze reacties terwijl inmiddels al meerdere mensen je hebben gewezen op wat je wel of niet mag verwachten van een aanbieder.

Van een radio- of tv-aanbieder mag je redelijkerwijs verwachten dat zij beeld en geluid zo doorgeven zoals de omroep het aanlevert. Dus ook als dat vervormd is, want dan kan de aanbieder daar redelijkerwijs sowieso niets aan veranderen.

Als je het nou nog niet wil snappen, jouw probleem. Succes ermee verder.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirtdigger
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 12:44
Hoi, ik heb een vraag over het geluid van KPN.

Tijdens reclameblokken 'zweeft' het volume. Oftwel je bent aan het luisteren en het volume golft van wat harder naar zachter. Tijdens normale programma's komt dit niet voor, of in ieder geval in mindere mate zodat je het niet merkt. Hebben er hier meer last van?

Verder kan ik alleen maar de klachten/teleurstelling over KPN onderschrijven. Naief misschien, maar vanaf het eerste moment (nov '12) valt het meteen op dat de beeldkwaliteit minder is. Dit hadden we dus kunnen weten.
Mijn reden tot KPN was puur dat ik dan de glasvezel aansluiting in huis zou hebben. Ik had geen verwachtingen over verbetering van de kwaliteit (we hadden Ziggo) want wat maakt het uit glas of kabel (mbt de tv, uiteindelijk is het toch een koperkabel in huis), maar een verslechtering had ik niet verwacht. Ook het tv kijken op de i-pad hapert regelmatig. Dat kan aan de experia box liggen, nog niet getest met m'n eigen apparatuur. Maar ik ben achteraf blij dat deze niet in de meterkast is gehangen, van het signaal zou niets overblijven.

Ik vind de geluidskwaliteit wel beter geworden, is dat terecht of gewoon een ongegronde eigen beleving?..

Al met al staat het voor mij vast dat ik volgend jaar weer bij Ziggo zit als er aan de KPN (beeld) kwaliteit niets verbeterd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Dat golvende geluid in reclameblokken valt mij ook al geruime tijd op ja (wel via Glashart Media, maar HD+ streams van KPN ). Ik houd het erop dat die bij de uitzendende bron ligt. Volgens mij wordt er bij reclames ontzettend aan "loudness" gedaan (ookal had ik ooit ergens begrepen dat men hiermee zou stoppen?) en gaat ergens in de keten er iets niet goed hiermee. Geen idee of dit alleen bij KPN (of aanbieders met KPN als bron) is of bv. ook bij de kabelaars.

Wat betreft beeldkwaliteit: Tsja, voor zo ver ik weet is de beloofde kwaliteitsupgrade bij KPN Glasvezel nog steeds niet doorgevoerd, en zitten jullie nog steeds op "HD" (rond de 7 mbit/s) terwijl KPN Wholesale providers als Vodafone en Solcon al op de HD+ streams zitten (rond de 10-12 mbit).

HD+ is qua beeldkwaliteit nauwelijks te onderscheiden van Ziggo (zo niet gelijk). Maar HD wel degelijk, hoewel de één dit duidelijker vindt dan de ander.

Qua geluid heb ik geen idee, dit vind ik voor de zenders die ik kijk gewoon goed en nauwelijks beter of slechter dan bij analoog :P

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Inmiddels is, voor zover ik de afgelopen 2 dagen kan merken, het probleem met de krakende geluiden op NET5, RTL7 en SBS6 opgelost.

Ik heb gisteren nog wel contact gehad met de Technische Dienst van KPN. Zij konden mij vertellen dat ze meer meldingen hebben binnen gehad over dit probleem en dat ze deze aan het analyseren waren.

Toeval wil dus dat ik gisteren rustig en zonder problemen de Europa League heb kunnen kijken, zonder mij te irriteren aan de krakende geluiden. En ook op de andere zenders heb ik geen problemen meer ervaren.

Hebben meer mensen de ervaring dat het probleem verholpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-10 16:10

T.C

Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van IPTV van KPN en naar wat ik begrijp gebruikt KPN Verimatrix DRM.
Nu heb je er geen last van als je geen spannende dingen doet.

Opnemen doe je voor 5 euro per maand en dat is opzich nog wel acceptabel totdat je hoort dat ze na een jaar je meuk toch weggooien.

Nu heeft Dune HD set-top TV-101 en TV-301 boxen die verimatrix DRM ondersteunen en beter nog de optie geven iets op te nemen op een externe HDD. Heb ook een mediaspeler van Dune HD (helaas geen Verimatrix)
Enige voorwaarde is dat de IPTV provider multicast UDP/RTP streams gebruikt.

Nu is mijn vraag of eigenlijk zijn mijn vragen:
Gebruikt KPN ook multicast UDP/RTP streams?
Kan ik dan ook deze set-top box gebruiken bij KPN of werken alleen eigen boxen?
Klopt het dat ik dan ook kan opnemen met deze set-top box?

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Geen idee eigenlijk! Wel een interessante gedachte overigens. Ik wist nieteens dat Dune tegenwoordig ook zulke boxen maakt :).

Maar mijn pessimistische ik zegt dat dit niet zal gaan werken. Volgens mij moet je namelijk ook vast nog wel 'keys' hebben voordat je die streams kan decrypten. Die zal KPN echt niet zo maar afgeven. Ik weet eigenlijk ook niet hoe ze in de settopboxen (zowel Motorola als via Amino's van Glashart Media) binnen komen, of dit bv. op een 'de facto standaard' manier gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-10 16:10

T.C

Heb op dit moment de Dune HD MAX en ben erg gecharmeerd van hun kijk op mediaspelers.
Het werkt gewoon, redelijk basic GUI maar dat si niet erg.

KPN is denk ik inderdaad een beetje tricky met coderingen en zo, maar het zou achterlijk zijn als het niet zou mogen.
Als ze dit niet willen, moeten ze zorgen dat de Motorola 1853 foutloos werkt, wat volgens de fora niet het geval is.
Misschien dat iemand de Dune HD TV-101 of TV-301 heeft en dit kan testen.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Je zal sowieso al een aantal dingen moeten doen om zo'n Dune een IP te laten krijgen in het IPTV netwerk van KPN (of eventueel via een IGMP proxy):

* MAC adres en vendor string van de Motorola box laten spoofen door de Dune HD TV-101 of TV-301
* multicast adressen van de streams achterhalen en in de Dune zetten
* etc.
* etc.
* etc.

Straightforward zal het in ieder geval niet gaan zijn. Trouwens, als ik even op de site van dunehd kijk, dan staat er volgens mij ook bij dat die boxen ingericht kunnen worden door operators. Oftewel, een operator zal zeker wat moeten doen om zo'n ding actief ondersteund te krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door eymey op 07-12-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 12:08
Goedenavond, hoop dat ik in het juiste topic zit..

Checkte zoals altijd mijn kpnplanet mail, en wat zie ik, nog maar 1 pagina aan mails over..
Blijkt dus dat al mijn mails, ca 25 pagina's, allemaal zijn verwijderd!
Weet iemand hier iets meer van, ook overkomen of iets dergelijks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-02-2024
Lijkt mij niet het juiste topic-;)
Het gaat hier over interactieve TV van KPN 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 15-10 07:47
McDaBom schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:17:
Goedenavond, hoop dat ik in het juiste topic zit..

Checkte zoals altijd mijn kpnplanet mail, en wat zie ik, nog maar 1 pagina aan mails over..
Blijkt dus dat al mijn mails, ca 25 pagina's, allemaal zijn verwijderd!
Weet iemand hier iets meer van, ook overkomen of iets dergelijks??
Ik heb ook een kpnplanet mail en al mijn email is er nog.

Kans is vrij groot dat het het volgende is:
Outlook of apple mail heeft een instelling die aangeeft dat je een kopie op de server wil bewaren na het binnenhalen van de email voor een X aantal dagen. Dit zorgt ervoor dat nadat je je email heb binnengehaald op outlook/apple mail er een kopie wordt achtergelaten op kpnplanet.nl. Het kan echter zijn dat deze kopieen (afhankelijk van je instellingen van outlook/apple mail) na een X aantal dagen worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Accenture gaat de prestaties van KPN Interactieve TV (iTV) verbeteren en deze diensten beschikbaar maken voor verschillende apparaten, zoals tv, tablet en smartphone.

Wat moet ik mij hier bij voorstellen? Iemand enige idee?

http://www.computable.nl/...boeren.html#ixzz2EqOe3tXV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:13
Denk/hoop dat je vooral aan het ' adaptieve' aspect moet denken, zie ook niet direct toegevoegde waarde t.o.v. huidig aanbod m.b.t. apps(behalve dan een ITV-app voor TV, maar dat zou het aanbod alleen maar versnipperen m.i.).
Als ze met adaptief datgene bedoelen wat de meeste mensen hier zullen hopen, zullen gebruikers met veel bandbreedte hogere bitrateaan streams binnenkrijgen en gebruikers met weinig bandbreedte streams die digitenne kwaliteit benaderen? Interessant wordt het dan waar de grenzen gelegd worden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:43
Krijg zojuist een brief van KPN binnen dat vanaf eind jan 2013 uitzendinggemist voor wat betreft de RTL zenders niet meer gratis zal zijn. Je betaalt dan 0,49 euro per uitzending die je wilt bekijken.

Nu maakte ik er ueberhaupt al weinig gebruik van (hooguit 2-3 keer het afgelopen jaar), maar als je er ook nog eens extra voor moet gaan betalen hoeft het voor mij niet meer. De kwaliteit van uitzendinggemist is ook nog eens zeer slecht (nog een stuk slechter dan de huidige SD kwaliteit).

Pay per view voor films, ok, daar kan ik nog inkomen. Maar voor uitzendingen die anders gratis zijn als je ze direct kijkt danwel opneemt, no way.

[edit]staat hier ook zie ik http://www.kpn.com/prive/...-tv/Zenderwijzigingen.htm

[ Voor 7% gewijzigd door sverzijl op 12-12-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 12:08
SCIxX schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:06:
[...]

Ik heb ook een kpnplanet mail en al mijn email is er nog.

Kans is vrij groot dat het het volgende is:
Outlook of apple mail heeft een instelling die aangeeft dat je een kopie op de server wil bewaren na het binnenhalen van de email voor een X aantal dagen. Dit zorgt ervoor dat nadat je je email heb binnengehaald op outlook/apple mail er een kopie wordt achtergelaten op kpnplanet.nl. Het kan echter zijn dat deze kopieen (afhankelijk van je instellingen van outlook/apple mail) na een X aantal dagen worden verwijderd.
Hey bedankt voor de reactie, ik snap het nu dankje! Heb een aantal maanden terug idd apple mail geconfigureerd met mijn kpnmail en daar moest ik de instellingen voor veranderen.
Is er een mogelijkheid om de (verwijderde) mails nog terug te krijgen?? Wilde nog een telefoontje plegen naar kpn zelf, maar ik denk niet dat ze me hier mee kunnen helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 00:07
Sinds een week of twee heb ik een Tweak fiber abonnement met het interactieve TV pakket van KPN.
Hiervoor gebruik ik een Draytek 2130n router en de door KPN geleverde Motorola vip1853 decoder.

Dit werkte tot op vandaag best aardig, tot ineens de decoder vast liep. Beeld en geluid liepen wel door, maar de decoder reageerde niet meer op de afstandsbediening en de knop op het apparaat zelf.
Ik heb de decoder toen met de schakelaar achterop uitgezet, en toen ik deze na een paar minuten weer aan wilde zetten ging het mis. De decoder reageerde helemaal nergens meer op, het lampje ging niet branden en er kwam geen beeld. Helemaal niets.

Vervolgens heb ik contact met de Tweak helpdesk gehad om het verhaal uit te leggen, maar het kwam er eigenlijk meteen op neer dat de decoder waarschijnlijk gewoon overleden is. De decoder resetten ging niet aangezien de aan/uit knop bovenop en de AB beiden niets meer doen.
Mij werd gevraagd om het MAC adres en serienummer van het apparaat, en er zou een nieuwe opgestuurd worden.

Ik ben daarna zelf even op internet gaan zoeken naar mogelijke problemen met dit type decoder, en kwam het volgende topic tegen.
http://forum.kpn.com/t5/T...jft-in-standby/td-p/27367
Een veel besproken probleem is dat de decoder niet meer uit stand-by wil komen, en dat deze het pas weer doet nadat het apparaat helemaal opnieuw wordt opgestart(schakelaar achter op het apparaat).

Nou weet ik niet zeker of de decoder in stand-by staat of echt overleden is. Het enige dat er aan te zien is, is het licht dat uit de optische uitgang komt. Ik kan mij niet herinneren of het lampje bovenop ook brandde in stand-by.
Dit zou het dan ook nog kunnen zijn.
http://forum.kpn.com/t5/T...61608/highlight/true#M663

Ik vraag me dus echt af wat nu het probleem is. Het niet uit stand-by komen is iets dat gewoon gebeurt ongeacht of de decoder is vastgelopen, en dit is simpelweg op te lossen door het apparaat helemaal uit te zetten aldus de reacties @ KPN forum.
Over vastlopers is ook genoeg geklaagd, maar zo te lezen is ook dit te verhelpen door de decoder opnieuw op te starten met de knop achterop.

Deze problemen zijn weliswaar niet geheel het zelfde als dat van mij, maar gezien de vele klachten over dit type decoder bij KPN zou het mij niet verbazen als het er iets mee te maken heeft.
Het lijkt mij in elk geval onwaarschijnlijk dat het apparaat spontaan de geest gaf toen het uit en weer aangezet werd.

Zijn hier mensen die bekend zijn met dit probleem, of heeft iemand wellicht een idee wat het probleem is en wat ik eventueel nog kan proberen tot ik een nieuwe decoder heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kipcorn schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:54:
Sinds een week of twee heb ik een Tweak fiber abonnement met het interactieve TV pakket van KPN.
Hiervoor gebruik ik een Draytek 2130n router en de door KPN geleverde Motorola vip1853 decoder.

Dit werkte tot op vandaag best aardig, tot ineens de decoder vast liep. Beeld en geluid liepen wel door, maar de decoder reageerde niet meer op de afstandsbediening en de knop op het apparaat zelf.
Ik heb de decoder toen met de schakelaar achterop uitgezet, en toen ik deze na een paar minuten weer aan wilde zetten ging het mis. De decoder reageerde helemaal nergens meer op, het lampje ging niet branden en er kwam geen beeld. Helemaal niets.

Vervolgens heb ik contact met de Tweak helpdesk gehad om het verhaal uit te leggen, maar het kwam er eigenlijk meteen op neer dat de decoder waarschijnlijk gewoon overleden is. De decoder resetten ging niet aangezien de aan/uit knop bovenop en de AB beiden niets meer doen.
Mij werd gevraagd om het MAC adres en serienummer van het apparaat, en er zou een nieuwe opgestuurd worden.

Ik ben daarna zelf even op internet gaan zoeken naar mogelijke problemen met dit type decoder, en kwam het volgende topic tegen.
http://forum.kpn.com/t5/T...jft-in-standby/td-p/27367
Een veel besproken probleem is dat de decoder niet meer uit stand-by wil komen, en dat deze het pas weer doet nadat het apparaat helemaal opnieuw wordt opgestart(schakelaar achter op het apparaat).

Nou weet ik niet zeker of de decoder in stand-by staat of echt overleden is. Het enige dat er aan te zien is, is het licht dat uit de optische uitgang komt. Ik kan mij niet herinneren of het lampje bovenop ook brandde in stand-by.
Dit zou het dan ook nog kunnen zijn.
http://forum.kpn.com/t5/T...61608/highlight/true#M663

Ik vraag me dus echt af wat nu het probleem is. Het niet uit stand-by komen is iets dat gewoon gebeurt ongeacht of de decoder is vastgelopen, en dit is simpelweg op te lossen door het apparaat helemaal uit te zetten aldus de reacties @ KPN forum.
Over vastlopers is ook genoeg geklaagd, maar zo te lezen is ook dit te verhelpen door de decoder opnieuw op te starten met de knop achterop.

Deze problemen zijn weliswaar niet geheel het zelfde als dat van mij, maar gezien de vele klachten over dit type decoder bij KPN zou het mij niet verbazen als het er iets mee te maken heeft.
Het lijkt mij in elk geval onwaarschijnlijk dat het apparaat spontaan de geest gaf toen het uit en weer aangezet werd.

Zijn hier mensen die bekend zijn met dit probleem, of heeft iemand wellicht een idee wat het probleem is en wat ik eventueel nog kan proberen tot ik een nieuwe decoder heb?
Het probleem van het niet meer uit standby komen is opgelost met een software update, welke onlangs is uitgebracht. Wanneer de settopbox niet meer uit standby kwam, moest je de settopbox van het stroom halen waarna deze weer gewoon opstartte. Die van jou lijkt gewoon overleden. Het lampje bovenop hoort rood te branden als de settopbox in standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
Dj-sannieboy schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:59:
[...]

Het probleem van het niet meer uit standby komen is opgelost met een software update, welke onlangs is uitgebracht. Wanneer de settopbox niet meer uit standby kwam, moest je de settopbox van het stroom halen waarna deze weer gewoon opstartte. Die van jou lijkt gewoon overleden. Het lampje bovenop hoort rood te branden als de settopbox in standby staat.
Dat van die software update heb ik inderdaad wel gelezen, maar ik wist niet zeker of die update bij mij al was aangekomen.

Wellicht is hij wel gewoon overleden, maar vind jij het ook niet apart dat dit gebeurt op het moment dat ik hem uit zet na een halve vastloper (het beeld en geluid gingen wel door).
Dit, en het feit dat er nog licht uit de optische uitgang komt doen mij toch twijfelen of het wel echt een defect apparaat betreft, of een KPN probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Kipcorn schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:08:
[...]

Dat van die software update heb ik inderdaad wel gelezen, maar ik wist niet zeker of die update bij mij al was aangekomen.

Wellicht is hij wel gewoon overleden, maar vind jij het ook niet apart dat dit gebeurt op het moment dat ik hem uit zet na een halve vastloper (het beeld en geluid gingen wel door).
Dit, en het feit dat er nog licht uit de optische uitgang komt doen mij toch twijfelen of het wel echt een defect apparaat betreft, of een KPN probleem.
Vergelijk het met een PC waar het geheugen van overleden is, dan komer er nog wel eens piepjes uit en gaan fans soms ook nog draaien.
Bij het omzetten van een schakelaar kan er best het een en ander fout gaan, ' vroeger' had je dezelfde schakelaars die 220 schakelden en daar zag je nog wel eens wat licht achter wegkomen bij in/uitschakelen. Je kunt je voorstellen dat het de laatste druppel van een toch al zwakker model kan zijn.
Waarschijnlijk doet je voeding oid niet meer wat het moet doen, maar dat mogen ze lekker zelf uitzoeken lijkt me ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
Loekie schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:50:
[...]

Vergelijk het met een PC waar het geheugen van overleden is, dan komer er nog wel eens piepjes uit en gaan fans soms ook nog draaien.
Bij het omzetten van een schakelaar kan er best het een en ander fout gaan, ' vroeger' had je dezelfde schakelaars die 220 schakelden en daar zag je nog wel eens wat licht achter wegkomen bij in/uitschakelen. Je kunt je voorstellen dat het de laatste druppel van een toch al zwakker model kan zijn.
Waarschijnlijk doet je voeding oid niet meer wat het moet doen, maar dat mogen ze lekker zelf uitzoeken lijkt me ;)
Het zij zo. Dan maar even geen tv tot er een nieuwe is.

• Thijs1
sverzijl schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:14:
Krijg zojuist een brief van KPN binnen dat vanaf eind jan 2013 uitzendinggemist voor wat betreft de RTL zenders niet meer gratis zal zijn. Je betaalt dan 0,49 euro per uitzending die je wilt bekijken.

Nu maakte ik er ueberhaupt al weinig gebruik van (hooguit 2-3 keer het afgelopen jaar), maar als je er ook nog eens extra voor moet gaan betalen hoeft het voor mij niet meer. De kwaliteit van uitzendinggemist is ook nog eens zeer slecht (nog een stuk slechter dan de huidige SD kwaliteit).

Pay per view voor films, ok, daar kan ik nog inkomen. Maar voor uitzendingen die anders gratis zijn als je ze direct kijkt danwel opneemt, no way.

[edit]staat hier ook zie ik http://www.kpn.com/prive/...-tv/Zenderwijzigingen.htm
Ja inderdaad we mogen betalen voor uitzending gemist :(
Wordt steeds minder interessant om bij KPN te blijven.
En dan nog in de folder zetten HAAL NOG MEER UIT UW PLUSPAKKET pfffffff
Ze hadden beter in de folder kunnen zetten !! we laten onze klanten nog meer betalen voor een stukje service :(
De slechte beeld kwaliteit blijft gratis :o :o
p.s het is trouwens tussen de 50 cent en 1,99 afhankelijk van de duur van het programma.

[ Voor 5% gewijzigd door Thijs1 op 13-12-2012 17:26 ]

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-10 23:28
Betalen per uitzending voor RTL gemist is een eis van RTL en kun je KPN dan ook moeilijk kwalijk nemen.
Wel een gemiste kans dat ze dat er nu net niet bij zetten in de brief en bijbehorende folder.

• eymey
Inderdaad.

Het verbaast me soms wel een beetje hoe heftig mensen meteen hun woede op providers richten :')

Bij zowat iedere provider ga je voor RTL gemist per view betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs1
Goedemiddag

Ik lees inderdaad dat deze maatregel niet alleen bij KPN is maar ook bij andere providers.
In dat geval was mijn conclussie voorbarig en onterecht na KPN 8)7

Blijf ik overigens wel vinden dat men dit wel had kunnen melden in de folder waarom deze actie is.

Mijn opmerking over de beeldkwaliteit laat ik voor wat die is.

Helaas is de kwaliteit in vergelijking met andere providers van een bedenkelijke kwaiteit HD kanalen uitgezonderd dan.

Wat ik zeg over de beeldkwaliteit is natuurlijk een open deur en al heel lang bekend.

Vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 12:38
Net een brief gehad van KPN dat eredivisie van € 15,25 naar € 17,50 per maand gaat. (per 23 januari 2013).
Vind het nu wel wat aan de dure kant worden, zit om de week in het stadion en kijk alleen de wedstrijden van me clubje. Lekker verder met sport 1, ook leukere wedstrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:43
nvm

[ Voor 134% gewijzigd door sverzijl op 15-12-2012 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10 12:02
Zo vandaag weer een storing... modem gereset / aan uit gedaan...

Wel tv, wel Internet.. wel telefoon kiestoon...daarna in gesprek en zelf niet bereikbaar (gebeld via mobiel ) duurt weer tot morgen... grr voor de rest hadden ze veel storingen begreep ik... wie telt er mee tot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

renskoenraadt schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:58:
Inmiddels is, voor zover ik de afgelopen 2 dagen kan merken, het probleem met de krakende geluiden op NET5, RTL7 en SBS6 opgelost.

Ik heb gisteren nog wel contact gehad met de Technische Dienst van KPN. Zij konden mij vertellen dat ze meer meldingen hebben binnen gehad over dit probleem en dat ze deze aan het analyseren waren.

Toeval wil dus dat ik gisteren rustig en zonder problemen de Europa League heb kunnen kijken, zonder mij te irriteren aan de krakende geluiden. En ook op de andere zenders heb ik geen problemen meer ervaren.

Hebben meer mensen de ervaring dat het probleem verholpen is?
Het probleem WAS verholpen. Gisterenmiddag/avond weer dezelfde problemen ervaren als ik hiervoor had: Bij McLeod's Daughters en MasterChef Australia was de vervelende bromtoon weer terug. Dit zijn beide programma's op NET5 (achter elkaar uitgezonden). Meerdere mensen die het gemerkt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technoturk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-01-2024
bestaan er ook custom software voor de motorola vip1853 ? bijv. xbmc erop met kpn tv zenders erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:44

BrammT

The one and only!

nee.

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technoturk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-01-2024
jammer :( wordt een x tijd dat iemand dat gaat hacken ,, was wel mooi geweest dat je direct films van je netwerk hdd of smb shared map van je pc af kon spelen of youtube kijken.. want het moederbord is al eigelijk een half pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel andere software. Alleen of deze met kpn werkt weet ik niet. Als de adressen van de streams bekend zijn kan ik deze erin verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
De streams zijn te achterhalen door gewoon met Wireshark (en m.b.v. een hub, tap of copy poort van een switch) te sniffen wat er voorbij komt als je naar de verschillende streams zapt.

Het grootste struikelblok zal denk ik de Verimatrix encryptie zijn. Ik neem aan dat de sleutels daar van 'ge-seed' moeten worden in de settopbox, voorgeinstalleerd danwel mee gegevan vanuit de middleware van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geen KPN maar wel een aantal vip1960 & 1910 die ik heb voorzien van eigen firmware. Werken leuk icm VDR, portal project staat op http://projects.vdr-developer.org/projects/vdr-vipclient

De firmware kan voorzien worden van een Verimatrix module alleen dan heb je nog steeds het KPN certificaat nodig en dan moet je ook nog met deze module kunnen communiceren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik heb zelf ook geen KPN ITV maar het wel gehad, vandaar mijn ervaringen.

Overigens, ik maak indirect nog wel gebruik van KPN streams (via Glasvezel op WMP+/Glashart Media)

• DaveD1109
renskoenraadt schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:34:
[...]

Het probleem WAS verholpen. Gisterenmiddag/avond weer dezelfde problemen ervaren als ik hiervoor had: Bij McLeod's Daughters en MasterChef Australia was de vervelende bromtoon weer terug. Dit zijn beide programma's op NET5 (achter elkaar uitgezonden). Meerdere mensen die het gemerkt hebben?
Ik heb geen KPN maar vodafone. Ook hier dezelfde problemen en sinds van de week leek het inderdaad opgelost. Bij mij blijft net 5 inderdaad ook storen!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 17:20

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Iemand toevallig nog meer last van ruis in het geluid bij RTL7 HD? De gewone RTL7 is wel goed.
Paar maand geleden was dit ook al zo voor een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Splinter Cell schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:20:
Iemand toevallig nog meer last van ruis in het geluid bij RTL7 HD? De gewone RTL7 is wel goed.
Paar maand geleden was dit ook al zo voor een paar dagen.
Ja hier ook ineens weer maar dan bij Vodafone. Er waren wel vorige week werkzaamheden bij ghm.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:44

BrammT

The one and only!

Ja. ik had hier gisteren ook last van ruis, dacht al dat mijn apparatuur naar de haaien was,.

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 17:20

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Maak er aub melding van bij de KPN. Hoe meer meldingen hoe beter en dat er naar gekeken wordt.
Want dit is bij de KPN niet bekend namelijk.

Dit is bloed irrant dat geruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eymey schreef op maandag 24 december 2012 @ 22:47:
De streams zijn te achterhalen door gewoon met Wireshark (en m.b.v. een hub, tap of copy poort van een switch) te sniffen wat er voorbij komt als je naar de verschillende streams zapt.

Het grootste struikelblok zal denk ik de Verimatrix encryptie zijn. Ik neem aan dat de sleutels daar van 'ge-seed' moeten worden in de settopbox, voorgeinstalleerd danwel mee gegevan vanuit de middleware van KPN.
Ik heb vandaag een ex-KPN 1960 gekocht en een daar staat eigenlijk alles op wat je nodig hebt zover ik kan zien. De ip's van de streams en de Verimatrix info die nodig is.

Ik heb geen KPN en kan ik dus ook niet testen of t idd voldoende is. En bovendien zo snel als je de box aansluit op t KPN net zal hij gaan updaten omdat de software versie anders is.

(En voor er vragen gaan komen over deze files, inmiddels heb ik alles gewist)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
:) Hier had ie op zich wel getest kunnen worden (heb Lijbrandt via KPN WMP+ en dus ook toegang tot het hele KPN subnet, maar als het goed is zonder de KPN dhcp server en middleware :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de info staat in de files verimatrix.ini en Fastboot_ xxx deze staan in /flash en /flash2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hehe ok :). Wie weet dat ik er ooit nog eens wat mee ga doen (hoewel ik volgens mij voor m'n verhuizing vorig jaar mei m'n oude VIP1960 al eens aan iemand heb doorverkocht :P ). Ik ben eigenlijk op dit moment ook veel te druk voor dat soort dingen.

Via FTTH bij Lijbrandt heb ik nu IPTV van Glashart Media (met KPN verimatrixed streams) en een basispakket in DVB-C via de CATV vezel. Op dat DVB-C heb ik een PVR oplossing gebouwd (met ook nog eens veeeeel beter beeld dan de SD streams van KPN en ook nog ned. 1, 2, 3 en TV Oost in HD ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Ik heb me aangemeld bij jullie, omdat ik jullie regelmatig voorbij zie komen in mijn speurtocht naar problemen.

Ik heb nu een probleem. (Eigenlijk 2)maar ik kom er maar niet uit.

Probleem 1:

Ik ben abonnee van KPN met ipb en heb de bij behorende settopbox ontvangen namelijk de Motorola VIP 1853. Heel fijn klein boxje, maar het probleem is: wanneer ik de VIP aansluit met HDMI, kan ik wel tv kijken, maar na een bepaalde tijd stopt hij heel even, valt het beeld weg, en gaat hij na een tijdje weer verder. Heel vervelend, want dit gebeurt altijd in de spannende stukjes natuurlijk (grapje). Ik heb zelfs met een timers gezeten en kan er geen continu invinden. De haperingen komen random voor.

Als ik het kastje met scart aansluit, dan kan ik dus geen hd kijken :( , dan heb ik geen problemen.

Raar probleem!
Volgens KPN kan dit liggen aan het feit dat de codering van de HDMI te nieuw is voor de tv die ik heb, een Philips lcd tv.
Kan dit kloppen? En wat zou ik hieraan kunnen doen? Ik heb zelfs al een nieuwe Xperia box en een nieuwe stb toegestuurd gekregen, maar hetzelfde probleem!

Door KPN is mij toen een oudere stb aangeboden, de VIP 1963, helaas een ietwat groter kastje dan de andere, de 1853. Enfi, ik dat kastje aangesloten, blijft dat kastje de hele tijd hangen bij het derde bolletje. Mijn kastje kan zich nu dan ook niet aanmelden op het netwerk van KPN en word ook niet zichtbaar voor KPN in hun systeem. Zelfs niet nadat ze de oude kastjes hebben verwijderd uit hun eigen systeem en dus 2 nieuwe kanalen hebben om dit kastje te laten inloggen in hun systeem.

Heeft iemand enig ideebwat ik hiermee kan, of komt iemand dit bekend voor?

Mvg

Avinash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-10 11:39
Problem1: Vastzetten op 1080i proberen.
Problem2: Bellen naar de KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Voor het eerst krakend geluid meegemaakt, bij een kennis. Dakar uitzending op RTL7 HD, waar het geluid af en toe kraakt. VIP1853 STB. (Zelf thuis nog niet meegemaakt met VIP1963)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Laatst online: 19-04 14:06
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:44:
Beste tweakers,

Ik heb me aangemeld bij jullie, omdat ik jullie regelmatig voorbij zie komen in mijn speurtocht naar problemen.

Ik heb nu een probleem. (Eigenlijk 2)maar ik kom er maar niet uit.

Probleem 1:

Ik ben abonnee van KPN met ipb en heb de bij behorende settopbox ontvangen namelijk de Motorola VIP 1853. Heel fijn klein boxje, maar het probleem is: wanneer ik de VIP aansluit met HDMI, kan ik wel tv kijken, maar na een bepaalde tijd stopt hij heel even, valt het beeld weg, en gaat hij na een tijdje weer verder. Heel vervelend, want dit gebeurt altijd in de spannende stukjes natuurlijk (grapje). Ik heb zelfs met een timers gezeten en kan er geen continu invinden. De haperingen komen random voor.

Als ik het kastje met scart aansluit, dan kan ik dus geen hd kijken :( , dan heb ik geen problemen.

Raar probleem!
Volgens KPN kan dit liggen aan het feit dat de codering van de HDMI te nieuw is voor de tv die ik heb, een Philips lcd tv.
Kan dit kloppen? En wat zou ik hieraan kunnen doen? Ik heb zelfs al een nieuwe Xperia box en een nieuwe stb toegestuurd gekregen, maar hetzelfde probleem!

Door KPN is mij toen een oudere stb aangeboden, de VIP 1963, helaas een ietwat groter kastje dan de andere, de 1853. Enfi, ik dat kastje aangesloten, blijft dat kastje de hele tijd hangen bij het derde bolletje. Mijn kastje kan zich nu dan ook niet aanmelden op het netwerk van KPN en word ook niet zichtbaar voor KPN in hun systeem. Zelfs niet nadat ze de oude kastjes hebben verwijderd uit hun eigen systeem en dus 2 nieuwe kanalen hebben om dit kastje te laten inloggen in hun systeem.

Heeft iemand enig ideebwat ik hiermee kan, of komt iemand dit bekend voor?

Mvg

Avinash
Hulde aan KPN dat ze al zoveel voor je hebben gedaan. _/-\o_

Als je op dit moment de keuze hebt tussen SD kijken met scart of helemaal geen tv kijken, lijkt die keus mij niet zo moeilijk. Welke tv heb je precies? Heb je al op internet gezocht op deze tv om te kijken of er problemen over bekend zijn?

Heb je al een andere HDMI-kabel gebruikt? (Ja, je weet maar nooit). Weet je zeker dat de HDMI-kabel er helemaal goed inzit aan beide kanten? Heb je de STB al eens opnieuw opgestart?

Ik heb zelf een Panasonic tv van bijna 4 jaar oud en het 1853-kastje en heb zelden een hapering.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor je reactie!

Ik heb inderdaad al een andere HDMI kabel geprobeerd, en inderdaad ook al opgezocht of er problemen zijn met de televisie. Voor zover bij kpn bekend, hebben ze alleen problemen met loewe.

Hdmi kabel goed gecontroleerd en deze zit ook goed.

de STB is al meerdere keren opnieuw opgestart, en zelfs nieuwe software erop gezet.
Nieuwe experia box aangesloten en werkte nog niet.

Ik begin er wel een beetje van te balen. Ik betaal ondertussen al een tijdje netjes mijn kosten, maar concrete hulp is er nog niet echt geboden.

Ondertussen wel een 2e lijn ( eindelijk) van kpn aan de lijn gehad, en ze gaan wederom een nieuwe STB opsturen, nu maar hopen dat deze wel werkt!
Louise525 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:21:
[...]

Hulde aan KPN dat ze al zoveel voor je hebben gedaan. _/-\o_

Als je op dit moment de keuze hebt tussen SD kijken met scart of helemaal geen tv kijken, lijkt die keus mij niet zo moeilijk. Welke tv heb je precies? Heb je al op internet gezocht op deze tv om te kijken of er problemen over bekend zijn?

Heb je al een andere HDMI-kabel gebruikt? (Ja, je weet maar nooit). Weet je zeker dat de HDMI-kabel er helemaal goed inzit aan beide kanten? Heb je de STB al eens opnieuw opgestart?

Ik heb zelf een Panasonic tv van bijna 4 jaar oud en het 1853-kastje en heb zelden een hapering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 02:07:
Dank je wel voor je reactie!

Ik heb inderdaad al een andere HDMI kabel geprobeerd, en inderdaad ook al opgezocht of er problemen zijn met de televisie. Voor zover bij kpn bekend, hebben ze alleen problemen met loewe.

Hdmi kabel goed gecontroleerd en deze zit ook goed.

de STB is al meerdere keren opnieuw opgestart, en zelfs nieuwe software erop gezet.
Nieuwe experia box aangesloten en werkte nog niet.

Ik begin er wel een beetje van te balen. Ik betaal ondertussen al een tijdje netjes mijn kosten, maar concrete hulp is er nog niet echt geboden.

Ondertussen wel een 2e lijn ( eindelijk) van kpn aan de lijn gehad, en ze gaan wederom een nieuwe STB opsturen, nu maar hopen dat deze wel werkt!

[...]
Niet toevallig STB via Devolo's aangesloten? Via HDMI kijk je naar de HD zenders en de bitrate is net ff hoger dan de SD zenders die je via SCART bekijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 10:18

roelbb

knorretje

Dj-sannieboy schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:50:
[...]

Niet toevallig STB via Devolo's aangesloten? Via HDMI kijk je naar de HD zenders en de bitrate is net ff hoger dan de SD zenders die je via SCART bekijkt. :)
ik heb exact hetzelfde probleem. en dat getest met een 1963 en een 1853. op allebei hetzelfde resultaat. TV is een sony lcd van 2008 (zal wel steenoud zijn in kpn begrippen) STB via 3 meter cat6 aangesloten op experiabox. Het heeft altijd goed gewerkt tot een paar maanden geleden, het lijkt mij dus ene fout in de software van de STB en niet de tv.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
roelbb schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:13:
ik heb exact hetzelfde probleem. en dat getest met een 1963 en een 1853. op allebei hetzelfde resultaat. TV is een sony lcd van 2008 (zal wel steenoud zijn in kpn begrippen) STB via 3 meter cat6 aangesloten op experiabox. Het heeft altijd goed gewerkt tot een paar maanden geleden, het lijkt mij dus ene fout in de software van de STB en niet de tv.
HDMI maakt voor de bitrate niets uit, die bitrate is beperkt door de gekozen zenders(701 en verder komen ook als HD binnen) en niet de HDMI-kabel.
Problemen klinken als std HDCP-errors, wel std kabel KPN gebruikt en STB op 720p of 1080i vastgezet? Mijn ouders hebben met STB op 720p geen centje pijn.
Het kan geen kwaad eens te kijken of er nieuwere firmware voor je TV is, anders zal KPN toch weer aan de slag moeten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag
Heb jullie hulp advies nodig ivm volgende probleem
Sinds een aantal dagen nu in bezit van moterala 1853 tv ontvangers insamenwerking met Kpn glasvezel
Nu werkt mijn hdmi switch niet meer , was oud handmatig type dus niet echt een hoogwaardig ding
Nu ben ik op zoek naar nieuwe switch voor 4 bronnen naar een tv die wel werkt met die moterala 1853
Heeft iemand van jullie hier al ervaringen mee , naam type e.d.

Mvg
Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hebben jullie hier al iets van meegekregen?

Dat KPN waarschijnlijk de opname functie van de vip 1963 stb = met harddisk gaat uitschakelen voor enkele commerciële kanalen, dit doormiddel van een firmware update.

Zou er een truc tweak zijn om evt. De update tegen te houden?

Als het gerucht klopt natuurlijk.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:47

AvK

Ready Set Go

Het is niet de wil van KPN dat deze zenders niet meer onder het kopje 'uitzending gemist' willen vallen. Of je een automatische update kunt tegen houden lijkt me lastig. Maar als er een truc is hoor ik dat graag. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleineheino
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-08-2024
Hallo,

Wij hebben de intentie om een 55 inch led tv van Samsung aan te schaffen. Op dit moment hebben wij een 42 inch plasma tv van Panasonic. Wij vragen ons echter af of de kwaliteit beeld die we nu ervaren hetzelfde blijft op de grotere (55 inch) led tv?

Is er wellicht iemand die een 55" led tv icm KPN iTV heeft en zijn/haar ervaring met ons kan delen?

BVD

Kleine Heino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
AvK schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:19:
Het is niet de wil van KPN dat deze zenders niet meer onder het kopje 'uitzending gemist' willen vallen. Of je een automatische update kunt tegen houden lijkt me lastig. Maar als er een truc is hoor ik dat graag. :)
Hummm ik doelde eigenlijk meer.op het live opnemen dus via aparte stream op de harddisk.
Dus geen cloud gedoe ;)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Supertip schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:22:
[...]

Hummm ik doelde eigenlijk meer.op het live opnemen dus via aparte stream op de harddisk.
Dus geen cloud gedoe ;)
je bedoelt dus gewoon opnemen? Waarom zou KPN dat onmogelijk maken? Dan kunnen ze de dienst opdoeken want komt niet meer overeen met hetgeen de klant verkocht is. Dan zouden ze dat ook met cloud opnemen moeten doen en ik vermoed dat ze dat echt niet gaan doen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Kleineheino schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:37:
Hallo,

Wij hebben de intentie om een 55 inch led tv van Samsung aan te schaffen. Op dit moment hebben wij een 42 inch plasma tv van Panasonic. Wij vragen ons echter af of de kwaliteit beeld die we nu ervaren hetzelfde blijft op de grotere (55 inch) led tv?

Is er wellicht iemand die een 55" led tv icm KPN iTV heeft en zijn/haar ervaring met ons kan delen?

BVD

Kleine Heino
Kwaliteit signaal: ja.
Kwaliteit beeld: geen idee moet je meer informatie over je tv's posten.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kleineheino schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:37:
Hallo,

BVD

Kleine Heino
Ik heb KPN iTV op een 55inch Samsung LED TV gezien en het beeld van de HD zenders zag gewoon degelijk uit. De SD zenders zagen er (net als op andere TV's) gewoon minder goed uit vanwege de lage bitrate.

Offtopic: De kleuren van Samsung TV's zijn nogal fel en overdreven, niet echt kleurecht. Zeker niet als je het vergelijkt met een Panasonic plasma!

[ Voor 18% gewijzigd door Dj-sannieboy op 28-01-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Dj-sannieboy schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:52:
[...]

Offtopic: De kleuren van Samsung TV's zijn nogal fel en overdreven, niet echt kleurecht. Zeker niet als je het vergelijkt met een Panasonic plasma!
Beetje overdreven. Heb onlangs een Samsung aangeschaft en alles is tot op het naatje naar je persoonlijke smaak af te stellen. Dus een beetje tweakert................ 8)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

AvK schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:21:
[...]

Beetje overdreven. Heb onlangs een Samsung aangeschaft en alles is tot op het naatje naar je persoonlijke smaak af te stellen. Dus een beetje tweakert................ 8)
Ik weet niet in hoeverre deze naar smaak was ingesteld, maar Samsung staat er volgens mij redelijk bekend om dat de kleuren nogal overdreven zijn en blijkbaar houden mensen van niet natuurgetrouwe beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Loekie schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:17:
[...]

je bedoelt dus gewoon opnemen? Waarom zou KPN dat onmogelijk maken? Dan kunnen ze de dienst opdoeken want komt niet meer overeen met hetgeen de klant verkocht is. Dan zouden ze dat ook met cloud opnemen moeten doen en ik vermoed dat ze dat echt niet gaan doen...
Omdat bij opnames privé andere copywrite vergoedingen horen als bij de cloud opnames.
En nu kan je álles opnemen wat je wilt, en opgeslagen laten op je HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:32
Jep, in je cloud flikkert kpn het eruit na 1 jaar, terwijl je het op je hdd heel lang zou kunnen kijken.
In de cloud houdt KPN gewoon de controle...

Ik vind het wel fijn juist die cloud. Hoeft mijn settop box ook niet meer aan te staan als ik wil opnemen. (ik gooi 's nachts de stroom eraf) en kan ik gewoon 5 dingen tegelijk opnemen.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 13:28

skoozie

SCSI

Sinds vorige week heb ik IPT (alles in 1) van KPN, ik ben er erg tevrdeden over echter heb ik een probleem: wanneer ik schakel van pc naar stb heb ik of geen geluid of heel ruizig geluid. de "oplossing" is tv uit, STB uit, even wachten, TV aan, STB aan. en dan gaat het weer goed.

ik heb het vermoedde dat er ergens iets in de hdmi handshake niet helemaal lekker gaat (tussen tv en stb), maar heb niet de kennis over deze techniek om op de juiste termen te zoeken.

zowel mijn PC als STB hangen via HDMI aan mijn Philips 46PFL7605H. De PC stuurt het geluid uit via een goedkoop 2.1 setje, de STB via de tv speakers.

computer/tv/stb worden bij thuiskomst aangezet en blijven aan staan tot ik ga slapen, worden ze spanningsloos gemaakt. Andere HDMI kabel al geprobeerd zonder resultaat. enig idee hoe ik dit het best kan troubleshooten?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:02

worker

2x Sessy thuisbatterij

Het is al veel vaker genoemd hier, het gebrek aan herhaald opnemen en gebrek aan handmatig opnemen op tijd. Het gebeurt mij regelmatig dat ik een programma aankondiging zie die net wat meer dan 3 dagen in de toekomst ligt, en ik die dus op dat moment niet kan inprogrammeren.
Wachten op KPN heeft niet veel zin, want zij zien ook wel dat het geen showstopper is. Ik ben tenslotte nog steeds abonnee.

Zou het mogelijk zijn om een programma voor de pc te schrijven dat automatisch dagelijks inlogt in itvonline, de hele gids "scraped" en op zoek gaat naar programma's die ik een lijst heb gezet. Als zo'n programma gevonden wordt, wordt "opnemen" aangeklikt.

KPN merkt het verschil niet tussen mijn browser en dit programma (mits goed gemaakt), en kan dit volgens mij niet blokkeren.

Heeft iemand die itvonline website van KPN al eens uitgeplozen? Da's geen plat html of wel? Is dat Java?
Ik denk overigens dat als iemand hier een app van maakt voor mobieltjes, hier veel geld mee te verdienen valt. Ik betaal meteen 5 euro voor zo'n soort app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je eens moet gaan kijken naar VDR, mythtv, tvheadend oid. Voor vdr is er een iptv plugin.
Ik heb VDR met de motorola kastjes maar geen kpn iptv streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Gaat dus ook niet werken, aangezien KPN IPTV streams encrypted zijn.

Verwijderd

Gisteren geprobeeerd op te zeggen bij KPN, ITV met 8/1Mbit ADSL voor ~€52. Best een hoop geld, vanaf mei eindigt de korting op het pluspakket, waardoor er nog eens ~10/maand erbij zou komen.

KPN kwam met het aanbod het plus pakket te schrappen en maandelijks €10 in mindering te brengen op de rekening, bij afname van een 12 maanden overeenkomst.

Krijg een nieuwe ontvanger & losse afstandsbediening, want de oude ontvanger is me te traag.

Zou het ook mogelijk zijn de huur van de eerste ontvanger op te zeggen en via Marktplaats oid een ITV kastje aan te schaffen?

Of moet je minimaal 1 kastje huren en volgende (op eigen risico) aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 13:26 ]

• AvK

AvK

Ready Set Go

Op marktplaats staan nieuwe (ongecodeerde) STB's te koop voor soms enkele tientjes. Kan je met een gerust hart kopen. KPN heeft nog wel eens de neiging om bij abbo-aanpassingen nieuwe STB's op te sturen die je helemaal niet gevraagd hebt. Een poos geleden heb ik van en mede tweakert hier uit de stad 2 spiksplinternieuwe gekocht voor een tweakert-prijsje. Misschien heeft iemand hier nog wel wat liggen en kan die even reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 09:16
AvK schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:18:
Op marktplaats staan nieuwe (ongecodeerde) STB's te koop voor soms enkele tientjes. Kan je met een gerust hart kopen. KPN heeft nog wel eens de neiging om bij abbo-aanpassingen nieuwe STB's op te sturen die je helemaal niet gevraagd hebt. Een poos geleden heb ik van en mede tweakert hier uit de stad 2 spiksplinternieuwe gekocht voor een tweakert-prijsje. Misschien heeft iemand hier nog wel wat liggen en kan die even reageren.
Zelf heb ik een pakket zonder in-the-cloud opnemen (dat bestond ook nog niet bij KPN toen ik klant werd). Ik heb een 1960 op de kop getikt waarmee ik wel kan opnemen. Met de VIP 1963 kunnen sommige abonnees wel opnemen en anderen niet. Weten jullie of dat softwarematig geregeld is per STB of dat de mogelijkheid tot opnemen met de STB aan klantnummer gekoppeld is?

Ik wil graag een vlottere 1963 kopen, maar alleen als ik daarmee ook kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn er 1963 STB's mét en zonder HDD. Daar heeft het wel of niet 'zelfstandig' kunnen opnemen mee te maken. Hier heb ik 2 stuks 1963 incluis HDD.

[ Voor 14% gewijzigd door AvK op 12-03-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Heb de vraag nu ook open staan op het support forum van KPN:

Vraag op ‎11-03-2013 20:44
Sinds februari 2011 ben ik I-TV klant. In april 2012 ben ik omgezet naar een instap-abo.

In 2011 heb ik een VIP1903 geleverd gekregen, maar daarvoor in de plaats gebruik ik een VIP1960 die ook kan opnemen. Deze wil ik graag vervangen door een VIP1963, maar met behoud van de mogelijkheid om op te nemen, zonder extra pakketuitbreiding. Een kennis van me heeft later een contract afgesloten en een VIP1963 geleverd gekregen waarmee hij niet meer kan opnemen. Maar er zijn ook klanten die wel nog opnemen op hun VIP1963.

Per wanneer is ingegaan dat nieuwe abonnees alleen nog maar in-the-cloud konden opnemen en daarvoor een extra pakket moesten nemen? Ik vraag me af of dat gekoppeld zit aan contractstart (en dus abonneenummer). Is dat het geval?

Antwoord op ‎12-03-2013 13:24

Beste ...,

Wanneer je een ITV abonnement hebt afgesloten met de mogelijkheid om via de HD op te nemen behoud je die mogelijkheid, tótdat je besluit je pakket uit te breiden met het Opnemen Pakket. Vanaf dan kun je alleen nog maar opnemen in de cloud, onafhankelijk van welke tuner je gebruik maakt. Dit valt ook niet meer terug te zetten, indien het niet bevalt.

Aangezien jezelf aangeeft nog gebruik te maken van een 1960 incl. opnamefunctionaliteit van de harde schijf, betekent dit dat de ontvanger die je hebt omgeruild kan worden voor de 1963 bij een defect. Graag ontvang ik van je in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!

Met vriendelijke groet,
...

Niet helemaal een antwoord op de vraag maar een goed begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Heeft wel effect, even posten op het KPN-forum. Goeie service! :)

op ‎12-03-2013 15:08

Beste ...,

Zoals aangegeven in het privébericht heb ik je kosteloos een 1963 gestuurd, waarbij je in jouw geval probleemloos gebruik kunt blijven maken van de harde schijf! :smileyhappy:

Met vriendelijke groet,
...

[ Voor 67% gewijzigd door Narc op 12-03-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het kan dus niet dat je een iTV abonnement bij KPN neemt, zonder minstens 1 tuner te huren.

Had het via een chat sessie gevraagd aan een KPN medewerker, hij vond het wel een goed idee, maar administratief onmogelijk.

Ach ja, KPN... toen het nog PTT Telecom was, kon je ook een telefoontoestel huren i.p.v. kopen. Kennelijk houden ze nog steeds vast aan dat verdienmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:53:
Maar het kan dus niet dat je een iTV abonnement bij KPN neemt, zonder minstens 1 tuner te huren.

Had het via een chat sessie gevraagd aan een KPN medewerker, hij vond het wel een goed idee, maar administratief onmogelijk.

Ach ja, KPN... toen het nog PTT Telecom was, kon je ook een telefoontoestel huren i.p.v. kopen. Kennelijk houden ze nog steeds vast aan dat verdienmodel.
Bij de meest kale variant "huur" je de eerste tuner met 100% korting. Een soort bruikleen eigenlijk. Maar dat is zonder HD. Wil je meer, dan moet je dokken, of tweaken ;) Maar met de huidige abonnementen kan je dus geen STB meer aansluiten met opname mogelijkheid en dan intern opnemen. Je moet een cloud-opname-pakket erbij nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Narc op 12-03-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Persoonlijk vind ik het huren van apparatuur zeer handig en voordelig. Je hoeft niet zelf een dure STB te kopen die na 1,5 jaar al weer verouderd is...... bij problemen krijg je binnen no-time een nieuwe hypermoderne opgestuurd. En daarbij gaat KPN (als je een goed verhaal hebt) heel soepel om met het opsturen / omruilen van STB's. Niet alles bij KPN is kl#te hoor. Sterker nog, ik ben zeer tevreden. Alleen de TV-streams van glasklanten moeten beter / verhoogd. Maar daar wordt aan gewerkt. Op zich is het beeld prima aan te kijken, vooral HD maar het kan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 19:13
Narc schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:25:
[...]

Bij de meest kale variant "huur" je de eerste tuner met 100% korting. Een soort bruikleen eigenlijk. Maar dat is zonder HD. Wil je meer, dan moet je tweaken ;)
Net nieuw in dit topic, maar dit klinkt interresant. Eens gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:54

Gaitman

The Real One

Heeft iemand het werkend gekregen om bijvoorbeeld met twee routers voorzien van VPN tussen twee locatie's een VPN op te zetten en vervolgens de KPN I-TV ontvanger op de andere locatie te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:53:
Waarom zou KPN dat willen? Je krijgt toch altijd 1 settopbox in bruikleen bij het abonnement, dus ik zie het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Gaitman schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:35:
Heeft iemand het werkend gekregen om bijvoorbeeld met twee routers voorzien van VPN tussen twee locatie's een VPN op te zetten en vervolgens de KPN I-TV ontvanger op de andere locatie te gebruiken?
Collega had dat een poosje tussen fiber en DSL met DD-WRT geloof ik, details weet ik niet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Dj-sannieboy schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Waarom zou KPN dat willen? Je krijgt toch altijd 1 settopbox in bruikleen bij het abonnement, dus ik zie het probleem niet.
ik snap de vraag wel, kpn gaat slecht om met retour sturen van oude boxen, je ziet decoders ook veel 2de hands op marktplaats staan, dat zijn zowel koop, exhuur maar soms ook defect, ook bij omruilen wil kpn de oude vaak niet terug hebben, of dat komt doordat hun interne processen niet goed lopen of dat ze bewust geen zin hebben in retourzendingen weet ik niet, maar meestal blijf je wel zitten met een decoder (of modem).

jammer genoeg kun je dat tijdens of na bestellen vaak niet aangeven. zelfs bij een overstap binnen het kpn netwerk, bijv. van kpn naar telfort, krijg je (vaak onnodig) weer nieuwe hardware.

[ Voor 6% gewijzigd door bbstreams op 25-03-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 17:32
Wij zijn recent overgestapt naar Ziggo. Wij hebben hierbij Alles-in-1 extra genomen. We hebben momenteel nog een jaarcontract lopen bij KPN. Wij waren hiervan op de hoogte, maar ik wilde graag snel internet dus hebben we het toch aangeschaft.

Wij hebben het telefoonnummer ook laten overzetten. Nou schetst onze verbazing dat KPN meteen ook ons abonnement voor Interactive TV en ons Internetabbo heeft opgezegd (vanuit KPN dus). Uiteraard hebben we gebeld, maar vanuit KPN werd gezegd dat er zonder telefoon geen internet ontvangen kan worden en ook iTV dus niet werkt.

KPN heeft hierover NIETS met ons gecommuniceerd. Wij krijgen wel een korting op de boete vanwege het afkopen van het contract, maar dat vinden we niet genoeg. Wij hebben het abonnement niet opgezegd. Wij wilden het telefoonnummer meenemen en iTV en internet houden. Naar onze mening waren het ook twee contracten omdat wij iTV later hebben afgesloten.

Heeft iemand advies voor ons? Kunnen wij ons gelijk nog halen of moeten we genoegen nemen met de boete? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans_18T
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 14:55
KoploperMau schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 18:22:
Wij zijn recent overgestapt naar Ziggo. Wij hebben hierbij Alles-in-1 extra genomen. We hebben momenteel nog een jaarcontract lopen bij KPN. Wij waren hiervan op de hoogte, maar ik wilde graag snel internet dus hebben we het toch aangeschaft.

Wij hebben het telefoonnummer ook laten overzetten. Nou schetst onze verbazing dat KPN meteen ook ons abonnement voor Interactive TV en ons Internetabbo heeft opgezegd (vanuit KPN dus). Uiteraard hebben we gebeld, maar vanuit KPN werd gezegd dat er zonder telefoon geen internet ontvangen kan worden en ook iTV dus niet werkt.

KPN heeft hierover NIETS met ons gecommuniceerd. Wij krijgen wel een korting op de boete vanwege het afkopen van het contract, maar dat vinden we niet genoeg. Wij hebben het abonnement niet opgezegd. Wij wilden het telefoonnummer meenemen en iTV en internet houden. Naar onze mening waren het ook twee contracten omdat wij iTV later hebben afgesloten.

Heeft iemand advies voor ons? Kunnen wij ons gelijk nog halen of moeten we genoegen nemen met de boete? :(
Volgens de KPN website kun je ook alleen Internet afnemen (ook bij DSL),

Vervolgens bij veel gestelde vragen ITV:

- Maakt het uit welk internetabonnement ik kies voor Interactieve TV?

Nee, je kunt met elk van de drie internetabonnementen van KPN Interactieve TV ontvangen. Het enige wat belangrijk is, is dat het een internetverbinding van KPN is.

Edoch als je overstapt van Alles in één naar internet + ITV, is er wel sprake van "contractbreuk" omdat je naar een andere vorm van abbonnement gaat.

De vraag is wat wil je als je KPN contract is afgelopen, ITV behouden of lekker overgaan naar ITV van Ziggo.
Daarnaast snap ik boete niet, je zou alleen je abbonnement moeten betalen tot einde contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-10 11:39
Ziggo meld aan kpn dat ze het telefoonnr overnemen. Kpn moet luisteren bij een juiste aanvraag daarvan. Moet daardoor dus in opdracht van de klant/ziggo het abonnement wijzigen oftewel klant pleegt contractbreuk. Daardoor wordt de hele aansluiting zeer waarschijnlijk opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 21:51
Weet iemand wat het energiegebruik is van de Moterola box in standby stand? Overweeg hem 's nachts uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Iets van 4,5 Watt heb ik me laten vertellen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 17:32
SharpEdgeOne schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:57:
Ziggo meld aan kpn dat ze het telefoonnr overnemen. Kpn moet luisteren bij een juiste aanvraag daarvan. Moet daardoor dus in opdracht van de klant/ziggo het abonnement wijzigen oftewel klant pleegt contractbreuk. Daardoor wordt de hele aansluiting zeer waarschijnlijk opgezegd.
Ja, maar als KPN dat ook even zou kunnen communiceren dan zou dat wel handig zijn. In onze ogen stond de telefoon los van iTV omdat we die later hebben afgesloten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik moet het even kwijt: welk randebiel heeft besloten dat op PC de iTV Online Silverlight moet gebruiken (aka als je een Windows gebruikt hebben we ziekschijt aan je)? Ik draai dat nagenoeg nooit op mijn laptop, laat staan dat tegenwoordig iedereen een Raspberry Pi wel ergens heeft rondslingeren, waar dus geen eens Windows KAN draaien. Niet dat er op dit uur iets nuttigs op TV is, maar ik wou eens van het weekend boven op zolder Dr. Who kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende abonnement:

Standaard €56,94

Modem = H220N
Tv Ontvanger = Motorola 1960 (Staat in de woonkamer)

Voor een 2e tv ontvanger vraagt kpn €4,07 per maand huur, voor de Motorola 1853.
Als ik een losse Motorola 1853 koopt van bijv. Marktplaats, en plaatst deze in mijn slaapkamer, gaat dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Als het een echte nieuwe is (niet eerder aangemeld) dan werkt dat sowieso. Is het een eerder gebruikte STB dan moet je wat trucs uithalen. Zelf heb ik hier 2 'illegale' STB's. Zal KPN een zorg zijn. Ze zien het wel hoor. Maar ze doen er niks aan. Iets met marktwerking ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar moet ik dan vanuit gaan dat ze zo goed als nieuw zijn.
Staat er wel bij maja, je weet maar nooit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-10 16:31
Ik zag dat een van de wijzigingen in het zenderaanbod per 1 juli is dat een eventueel pluspakket voor een groot gedeelte ook via itv-online beschikbaar komt, als de kwaliteit nu wat beter was dan verviel daarmee de noodzaak voor extra ontvangers.

[ Voor 13% gewijzigd door joop99 op 02-05-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 00:49
Voor het eerst werkt Interactieve TV van Telfort met mijn Android tablet, ook al staat deze niet in de lijst van supported devices. Gaat om AOKP 4.2.2 ROM van 12-04-2013. Wellicht werkt dit ook voor de KPN app. Zie http://forums.zzkko.com/t...re-hero-updated-20130412/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Meer zenders met Dolby geluid in de toekomst: http://www.totaaltv.nl/mobiel/?id=12654&lastID=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ook wel weer een prijskaartje aan komen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:12:
Zal ook wel weer een prijskaartje aan komen te zitten.
Dat denk ik niet :)
Pagina: 1 ... 41 ... 46 Laatste