eymey schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:16:
Echt vreemd zeg

. Heb je ook last van een slechte ADSL link ofzo?
Hier absoluut geen problemen (behalve dan de niet werkende pauze knop e.d.), beeld gewoon even stabiel als altijd... eigenlijk heb ik zelf zelfs nog nooit een vastloper gemerkt.
Trouwens, Digitenne 7,50 per maand.... gratis mag ik hopen? Je krijgt Digitenne altijd als oplossing voor meerdere tv's, gratis wanneer je iTV hebt.
Nee, ik krijg gewoon een rekening.
Een extra box huren kost 7,50 en ik betaal 7,95 per maand voor digitenne.
Wel met de afspraak dat ik Eredivisie Live gratis zou krijgen omdat ik die op iTV ook heb. Een extra box heb ik een hoop zenders, kan ik opnemen etc, en heb ook eredivisie live, heb ik allemaal niet met digitenne. Nee hoor, ze flikkeren Eredivisie Live er gewoon af.
Ik heb zoveel problemen met KPN gehad. De support afdeling (op de 1e lijns helpdesk na

) is wel super. Altijd netjes geholpen. Monteurs langsgeweest. Nu na 3x vind ik het wel genoeg. Ik wil dus overstappen. Ik denk op Ziggo aangezien die redelijk goed beeld had heb ik vernomen.
Ook krijg ik dan 20MB/s ipv 6MBit.
Problemen die ik gehad heb:
- Bij pagina op internet opvragen valt het beeld 1 seconden stil op de iTV
- Dit hebben ze opgelost. Ik kon in een keer 50% sneller downloaden, je raad het al...
- Als ik een bestand download, ging het beeld weg. Dit heeft een aantal maanden geduurd voordat het 'opgelost was'.
- Heb ik het nog niet gehad over de vastlopers en andere brakheden. Het is hier gewoon
erg onstabiel. Ze hebben al een keer aderpaar omgewisseld, omdat ze duidelijk aangaven dat de bandbreedte niet gehaald werd. (Centrale zit 200 meter verderop). Ze hebben een hoop geprobeerd, daar alle lof over, maar hebben nooit een oplossing aangedragen.
Nu met Digitenne gaan ze weer de mist in. Erg jammer. En dan het feit dat we de afgelopen weken weer zeer veel problemen hebben. Genoeg reden om met KPN een oplossing te vinden.
We hebben hier ook glasvezel; ze kunnen ook zeggen: Laten we nou alles overzetten naar glasvezel. Krijg ik 30 MBit verbinding maar betaal ik 20 euro per maand meer. Alleen ik vind 6MBit meer dan zat. Waarom zou ik 30MBit glasvezel nemen om zo maar normaal tv te kunnen kijken? Hun hadden ook met een oplossing kunnen komen.
Ik ga toch morgen maar eens bellen met KPN. Hoop dat de 1e lijns helpdesker mij wilt doorverbinden. Zo heb ik ooit eens een uur aan de lijn gehangen met een malloot die vond dat ik PC moest herinstalleren omdat als ik een internetpagina opende de tv wegviel. Dat het ook met een laptop en met een console zo was boeide niet want het lag echt aan Windows XP. Ik kon beter upgraden naar Vista dan had ik dat probleem niet
[
Voor 15% gewijzigd door
RedHat op 08-09-2009 21:16
]