2,00 m. + begane grond
Begin onderhand behoorlijk de balen te krijgen van KPN. Ze bieden al jaren een product aan dat "net werkt" (als je geduld hebt bij het zappen en dingen in de UI doen), bestaande mobiele klanten naaien ze ook al door snelheidsverhogingen niet door te voeren.
Hopelijk kan ik ergens volgend jaar toch eindelijk eens met al m'n diensten bij KPN weg....
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Thnx voor je reactie.Loekie schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:36:
[...]
Niet met de software van KPN ben ik dan bang.
Je probleem was toch iets langzamer internet ten tijde van TV kijken? Zonder TV haal je netjes de snelheid en je lijnsnelheid was toch netjes 16 Mbit? Je hebt Internet Only?
Als je Vista gebruikt zou het early fragmentation kunnen zijn hoewel dat probleem met huidige software versies niet aanwezig zou moeten zijn.
Check als je probleem hebt of de snelheid in het modem nog steeds 16 Mbit is of juist niet, is dat het geval dan lijkt je verbinding te fluctueren.
Probleem is dat je pakket een 'tot-snelheid' heeft en het dus moeilijk wordt om daar iets aan te laten doen via de helpdesk.
Ja mijn probleem was wanneer ik ITV + dlen doe mijn ITV volledig uitvalt en mijn snelheid van dlen vertraagt.
Ik heb 8mb Internet Extra + ITV (geen bellen). Ik ga eens kijken wat de snelheid in de modem doet tijdens volle belasting.
PSN: Mondaatje
Giant2000, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
2,00 m. + begane grond
Anoniem: 144867
Neeeee, doe dat nou niet, er zit al zo weinig informatie in die stream..Yippie schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:41:
Had het laatste stuk niet goed gelezen, als het beeld ook niet goed is wanneer je je laptop aansluit met dezelfde HDMI kabel op dezelfde tv, dan lijkt het me duidelijk, ga naar de Action, en scoor daar een kabeltje van nog geen 5 Euri en probeer het dan nog eens.
De meningen over welke instellingen te gebruiken op je STB verschillende, eea heeft te maken met wel/niet upscalen. In principe zou 576 goed moeten zijn, heb hem zelf op 1080i
Hij schaalt eerst op, en gooit dan gewoon doodleuk de helft van de beeldlijnen weg voordat hij het beeld op de HDMI kabel zet. Das toch doodzonde !
Anoniem: 199465
Al met al kan ik zeggen dat de beeld kwaliteit van ziggo 4 keer beter is als die van iptv. Helaas is daarintegen uitzending gemist van ziggo weer niet echt op orde.
Toch ben ik blij met de overstap, 20mb down 3 up alles erop en eraan voor 16 euro goedkoper als bij kpn met amper 8mb down (bij 1 stb, bij 2 zakte ik zelfs terug naar 6
Maar ben het verder met je eens: Over beeldkwaliteit en aanbod niets te klagen, maar het is ronduit schandalig dat KPN al jaren een STB aanbiedt waarmee je geen enkele timer opname zelf kan programmeren maar vooral: die zo slecht reageert en bepaalde basisfuncties gewoon mist.
KPN gaat de race tegen kabelaars en straks ook alternatieve glasvezel aanbieders keihard verliezen als ze niet snel innovatief bezig gaan zijn. Op hun ADSL netwerk kunnen ze qua kwaliteit gewoonweg niet concurreren met kabelaars, maar helaas doen ze het op service eromheen ook niet.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Ik verneem niks op de Motorola en ik kan nog steeds niks met dat !@#$%forum van kpn. Heeft al iemand contact gezocht met de administrator voor mij?Monda schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:11:
Nog niets bekent over de firmwire update?
2,00 m. + begane grond
Eerst maar eens met vakantie.........
Ik ben reeds lid geworden maar heb nieteens een @planet.nl adres maar gewoon @kpnmail.nl...eymey schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:17:
Ik heb ook gekeken naar de mogelijkheden om lid te worden van dat forum maar helaas, je kan je ook alleen maar aanmelden onder het @planet.nl adres dat je hebt genomen toen je abonnee werd bij KPN en dat kan ik ook ff niet meer vinden.
Eerst maar eens met vakantie.........
Ik heb Pascal van het forum een PM gestuurd voor je gisteravond, maar nog geen antwoord.giant2000 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:05:
[...]
Ik verneem niks op de Motorola en ik kan nog steeds niks met dat !@#$%forum van kpn. Heeft al iemand contact gezocht met de administrator voor mij?
Ik merkte geen verschil, kan natuurlijk aan mij liggen, en heb het daarom zo gelaten.Anoniem: 144867 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 17:27:
[...]
Neeeee, doe dat nou niet, er zit al zo weinig informatie in die stream..
Hij schaalt eerst op, en gooit dan gewoon doodleuk de helft van de beeldlijnen weg voordat hij het beeld op de HDMI kabel zet. Das toch doodzonde !
[ Voor 37% gewijzigd door Yippie op 08-07-2009 00:58 ]
Bedankt, je actie heeft toch vruchten afgeworpen, ik ben toegelaten tot het forum. Het is een zeer uitgebreid forum moet ik zeggen. Bijvoorbeeld dat de Motorola vannacht de nieuwe update heeft gekregen.Yippie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:10:
[...]
Ik heb Pascal van het forum een PM gestuurd voor je gisteravond, maar nog geen antwoord.
[...]
2,00 m. + begane grond
De update voor de 1960 is gisteren geinstalleerd. Iets wat hiermee nu naar voren komt is dat 4:3 uitzendingen ook echt 4:3 uitgezonden worden en niet meer automatisch worden uitgerekt (naar 16:9). KPN is verplicht dit te doen, maar in een volgende update komt er wel weer een optie om het wel weer uit te laten rekken.
Overigens hoeft het geen probleem te zijn, je tv kan het soms automatisch en via scart kan het ook gewoon nog.
Waarbij ik het probleem niet snap... je gaat toch geen 4:3 uitzending op 16:9 bekijken, dan zijn de verhoudingen niet goed (paddekoppies noemen wij dat in ons gezin). Ik ben juist blij dat ik niet steeds de tv handmatig op 4:3 hoef te zetten.VFRRijder schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:38:
Voor de mensen die niet op het KPN forum zitten hier nog even wat info.
De update voor de 1960 is gisteren geinstalleerd. Iets wat hiermee nu naar voren komt is dat 4:3 uitzendingen ook echt 4:3 uitgezonden worden en niet meer automatisch worden uitgerekt (naar 16:9). KPN is verplicht dit te doen, maar in een volgende update komt er wel weer een optie om het wel weer uit te laten rekken.
Overigens hoeft het geen probleem te zijn, je tv kan het soms automatisch en via scart kan het ook gewoon nog.
2,00 m. + begane grond
Indien je door mijn bescheiden hulp bent toegelaten ( heb namelijk geen antwoord terug ), graag gedaangiant2000 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:22:
[...]
Bedankt, je actie heeft toch vruchten afgeworpen, ik ben toegelaten tot het forum. Het is een zeer uitgebreid forum moet ik zeggen. Bijvoorbeeld dat de Motorola vannacht de nieuwe update heeft gekregen.
Wel frappant, ik zet de decoder gisteren na middernacht in standby, en hij ging spontaan updaten, hoewel ik er niks van had gehoort of gezien wat er op duidde. In forum stond er nog, zeker niet voor het weekend, en we willen zeker weten dat de update van de 1760 eerst stabiel werkt voordat we het uitrollen voor de 1960.
Vanochtend gelijk een begeleidende brief van ISP HetNet met uitleg.
Nu de ervaring:
Teletext, gelijk getest, werkt naar behoren
Verbeterde reactiesnelheid van de afstandsbediening, is wel sneller, maar verschil is niet zo groot.
Verbeterde beeldschermverhoudingen, dat viel gelijk op, vroeg me al af hoe dit kwam. Weet nog niet of ik dit als positief of negatief ervaar. Het sneller kunnen spoelen is ook wel een verbetering, maar handiger zou zijn om gelijk naar een aangegeven tijdstip te kunnen.
Bevestiging opname, handig.
Langer vooruit kunnen kijken/plannen in de EPG zou een betere aanwinst zijn, net als het vrij kunnen programmeren. Dit is al vaker geopperd, laten we hopen dat dit het begin is van de verbeteringen, en dat er meer zullen komen, en dat men luistert naar de wensen van de gebruikers.
Persoonlijk hoop ik verder dat er minder vastlopers zullen zijn, die de laatste tijd opeens zich gingen voordoen, terwijl ik er nooit eerder last van had gehad.
Update:
Output 720x576, aangesloten via HDMI
Op verschillende zenders die niet in 16:9 worden uitgezonden, zie ik boven en onder ook zwarte balken.
Dit is ook niet hetzelfde bij alle zenders, beste voorbeeld is zender 114 Travel Channel.
Bij sommige zenders is het probleem er niet als er reclame of tussenfilmpjes worden uitgezonden, maar wel tijdens uitzending van programma's. Deze heb ik met * aangeduid in de lijst:
*13 TMF, 14 Nickelodeon / Comedycentral, 15 Discovery Channel, *17 Animal Planet, 19 Cartoon Network, 22 Canvas, 35 EuroNews, 39 BBC Prime, 70 TV5 Europe, 108 Discovery Science, 110 Discovery World, *112 Discovery Travel&Living, 114 Travel Channel, 150 Al Jazeera..
Heb het ook in het forum.kpn.tv gepost.
Hebben anderen hier ook last van ? zo niet, welke output heb je ingesteld ?
[ Voor 21% gewijzigd door Yippie op 08-07-2009 20:29 ]
Meteen gecontroleerd en ja hoor, update stond erop
* Teletekst: Leuk dat het nou werkt voor mensen die de ontvanger via HDMI aangesloten hebben en hybride met scart (voor doorgifte VBI signaal naar TV) niks vonden. M"n vriendin en ik zullen het echter niet gebruiken. Het is namelijk wel weer terug naar het jaar 0, naar onze mening.
Hij buffert pagina's niet, dus zelfs voor de index pagina moet je al helemaal wachten tot de teller weer naar 100 omloopt. En zo gaat het bij iedere pagina. Heel erg jammer! Wij gebruiken voorlopig dus nog steeds de teletekst functie op onze Logitech Harmony, die gewoon netjes tijdens teleteksten de controls aan de tv over laat (we hebben toch nog een ouderwets beeldkanon, dus scart).
* Sneller reageren op afstandsbediening:
Klopt!. Teketekst cijfers en 3-cijferige kanaalnummers intikken gaat snappy. Ook veel menu's zijn best een flink pakje sneller geworden. Maar sommige ook nog steeds niet. Zo gaat het oproepen van de horizontale EPG en het scrollen door het hoofdmenu nog steeds traag. Wel sneller dan eerst, maar nog steeds traag. Echter, het oproepen van datzelfde hoofdmenu en veel andere schermen gaat nu wel lekker snel!
Al met al is het best wel een leuke upgrade.
Laten we hopen dat KPN eindelijk de smaak te pakken heeft en nu alweer druk bezig is met het luisteren naar de andere gebruikerswensen
Dan hoop ik niet ze zich al teveel gaan aantrekken van de negativiteit en opzegdreigingen in dat forum.eymey schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:36:
...
Laten we hopen dat KPN eindelijk de smaak te pakken heeft en nu alweer druk bezig is met het luisteren naar de andere gebruikerswensen.
...
2,00 m. + begane grond
Mijn STB hing gisteren de hele dag op zwart. 's Ochtends vlogen er +'jes over de display, dus ik dacht ik zal hem maar ff laten gaan. Na half uur moest ik werken, dus heb hem maar aan laten staan. Kom ik terug is ie nog steeds bezig. Even de stroom eraf, en opnieuw geboot. Na een paar minuten was het weer voor elkaar..
Mijn persoonlijke mening:
* Teletekst --> Eindelijk.. En zo mooi scherp. Hoera!
* Menusnelheid --> Beter.. Maar nog steeds niet goed.
* Beeldverhouding --> Fantastisch! Geen geklooi meer met elke keer zelf de instelling moeten switchen. Geen dikke mannetjes meer..
In al mijn feature manie heb ik nog niet eens gekeken het ding nu eindelijk zijn ventilator uitzet als hij uitstaat. Dat check ik vanavond!
Weet iemand trouwens waarom het zo belachelijk lang duurt om die EPG op te halen als je opnieuw boot? Die informatie zou toch makkelijk in iets van 100kb moeten passen? Waar is het wachten dan op?
Ook ik had dat zwarte scherm, teletekst en EPG deden het overigens wel ... maar een restart deed wonderen.
Ik vrees overigens dat de ventilator gewoon aan blijft staan want het ding blijft warm. De 2e (1760) druk ik altijd helemaal uit daarom.
2,00 m. + begane grond
Ik heb het niet gechecked, staat-ie in stand by ook echt uit?Yippie schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:11:
Vreemd, heb dat ventilator probleem niet op beide STB's, de 1760 en de 1960.
2,00 m. + begane grond
En ik vind eigenlijk ook dat als ik geen TV kijk/internet gebruik, de ExperiaBox bijna geen energie zou moeten gebruiken. Dat hij af en toe eens een berichtje stuurt alla, maar het ding wordt en blijft echt gewoon behoorlijk warm.
Al met al ben ik niet ontevreden, want de dienst is verder prima in orde. En ze waren 10€ per maand goedkoper dan de UPC. Die is nu echter ook omlaag gekomen naar 35€/maand voor veel sneller internet en TV met meer bandbreedte en HD kanalen. Eens kijken hoe het er over een half jaar bij staat als mijn contract afloopt.
2,00 m. + begane grond
Heb er voor de gelegenheid met me oor op gelegengiant2000 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:08:
[...]
Ik heb het niet gechecked, staat-ie in stand by ook echt uit?
Anoniem: 309847
kun je met interactive tv van kpn ook zoals op n gewone dvd/video recorder timmer blokken maken of kun je alleen gebruik maken van de digitale tv gids en dan aanklikken wat je wilt opnemen?
mijn ervaring is dan dat ik n stuk van het programma mis
ook als ik zeg maar op v8 alle comedy programma's achter elkaar opneem.
en als ik nou timmer gebruik kan ik m zeg maar 18.00 laten beginnen en dan om 20.30 laten stoppen zonder dat ik iets mis
Read the code, write the code, be the code!
Hmm, das vreemd.Yippie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 21:00:
[...]
Heb er voor de gelegenheid met me oor op gelegen, geen trilling, geen geluid.
De mijne gaat in een bijna-maar-echt-niet-helemaal-uit stand.
Gewoon hoorbaar dus, ook zonder ooroplegging.
Ben ik daar de enige in?
Anoniem: 309847
jammer ik had gehoopt dat dit wel kon, dan maar info vragen over de media box van upc
want dat is hier nu ook in tiel te krijgen
maar ben bang dat je ook alleen maar kunt opnemen via de tv gids
Hmm, ging nu toch weer twijfelen, en moet er helaas op terugkomen, hij zoemt wel.Anoniem: 144867 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:03:
[...]
Hmm, das vreemd.
De mijne gaat in een bijna-maar-echt-niet-helemaal-uit stand.
Gewoon hoorbaar dus, ook zonder ooroplegging.
Ben ik daar de enige in?
Had 2 STB's op elkaar ten tijden, degene die aanstaat stond onderop, vandaar dat ik niks hoorde.
Echter nu heb ik een nieuw probleem; geregeld (ong. 1 a 2 keer per uur) staat het beeld ineens stil. Het lijkt wel of er iets vastloopt in de decoding oid. Als ik naar een andere zender zap dan kan ik daar gewoon tv kijken en ook direct weer terugzappen biedt mij weer bewegend beeld.
Heeft iemand anders dit ook of heeft iemand hier misschien een idee wat de oorzaak ervan is? Het rare is namelijk dat ik het op beide boxen heb.
Verder, om even aan te sluiten bij de discussie over de kwaliteit. Ik keek eerder op een 32'' HDReady scherm en had daar topbeeld. Dezelfde box nu op een 46'' Full HD scherm en ik merk dat het beeld wat korreliger is. Zit sowieso nog aan mijn contract vast, maar misschien dat ik ook wel uit ga kijken naar een alternatief. Probleem is alleen dat ik, vanwege de UTP aansluiting van de Motorola, de coax-kabel-aansluiting uit de woonkamer heb vervangen met een dubbele UTP. Ik heb in mijn woonkamer dus geen Coax meer. De vraag dus even; UPC, Ziggo, Tele2 etc; werken die ook via de UTP of vereisen die een coaxale aansluiting, wat bij een kabelaar te verwachten zou zijn.
Stel deze vraag liever op een ander forum. Dit is toch echt een forum voor iTV van KPN en niet voor de Ziggo's, UPC's, etc.wackmaniac schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:48:
De vraag dus even; UPC, Ziggo, Tele2 etc; werken die ook via de UTP of vereisen die een coaxale aansluiting, wat bij een kabelaar te verwachten zou zijn.
2,00 m. + begane grond
Het is een kleine zijstap, die prima hier even gesteld kan worden naar mijn idee. Ipv meteen over dit soort futiliteiten te posten heb ik liever dat je dan de eerste vraag uit mijn post van feedback voorziet.giant2000 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:43:
[...]
Stel deze vraag liever op een ander forum. Dit is toch echt een forum voor iTV van KPN en niet voor de Ziggo's, UPC's, etc.
Tele2 ( ex Versatel ) ben ik niet zeker van, dacht ook COAX dus niet
bron wikipediaBegin 2006 introduceerde Tele2 op de Nederlandse markt triple play (internet, telefonie én televisie via één telefoonaansluiting).
KPN is UTP icm DSL / glasvezel
Wat je probleem betreft, misschien is er niet genoeg bandbreedte, misschien is een lijnmeting laten doen ?
[ Voor 14% gewijzigd door Yippie op 13-07-2009 17:56 ]
De doorvoer snelheid van de ene adaptor naar de andere is niet toereikend. Het beeld zal gaan knipperen en je tv tuner werkt daarom voor geen meter. Ik heb mijn setje nu voor de laptop en mijn experiabox en dat werkt dan wel weer prima. Mijn advies geen devolo's gebruiken tussen Experiabox en de Interactieve TV. (1960).
KPN update toevoeging: Het in een keer wissen van de 160 GB hardeschijf is wel een goede optie.
[ Voor 10% gewijzigd door Mufassa op 15-07-2009 18:45 ]
Gisteravond de Motorola uit de switch gehaald en direct in de Experiabox; prima vloeiend beeld.
Dus voor als er meer mensen last van hebben, misschien dat dit dan een oplossing kan zijn.
Ik heb iptv over glas en ik had hetzelfde probleem. Hangt ook direct aan m'n experiabox (wackmaniac schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:52:
Ik had wat last van haperingen in het beeld en onverklaarbare 'Deze zender is tijdelijk niet beschikbaar' schermen, terwijl ik gewoon aan het tv kijken was zonder de zappen.
Gisteravond de Motorola uit de switch gehaald en direct in de Experiabox; prima vloeiend beeld.
Dus voor als er meer mensen last van hebben, misschien dat dit dan een oplossing kan zijn.

Is er een verschil tussen het 'gewone' Interactieve TV en IPTV over glas? Of hebben we het dan over hetzelfde product?
Zelfde product + 4 hd kanalen op dit moment. Kan zijn dat ik ook een hogere bitrate heb. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.wackmaniac schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:14:
Even in n00b modus:
Is er een verschil tussen het 'gewone' Interactieve TV en IPTV over glas? Of hebben we het dan over hetzelfde product?
-=-
De uitzendingen in het 4:3 formaat uitgezonden worden geven zeer irritante zwarte balken links en rechts, en de beeld kwaliteit is een stuk minder.
Bij bv Discovery die uitzend in 4:3 met standard zwarte balken boven en beneden heb ik nu rondom zwarte balken en zit je naar een soort postzegel te kijken.
Van de "snellere" reactie van de afstandbediening merk ik weinig tot niets.
Ik heb de 1960 via HDMI op mijn TV aangesloten. Beeld was altijd super en prettig om naar te kijken.
Maar nu irriteer ik me mateloos aan die zwarte balken.
Om schakelen naar een ander beeld voormaat is te omslachtig en je moet weer terug zetten als je naar een kanaal gaat die wel 16:9 uitzend.
Ik hoop dat er in een volgende update hier een oplossing voor komt anders wordt het tijd om wat anders te nemen in plaats van ITV.
Anoniem: 178901
Sorry, maar MineTV begon mei 2006 en daarvoor (2005/2006) was er een selecte groep testers, dus ik denk dat je je vergist...TimG schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:01:
Na jaren met veel plezier naar Interactieve TV van KPN gekeken te hebben (ik heb het al sinds eind 2004).....
http://tweakers.net/nieuw...met-mine-tv-via-adsl.html
Ik heb het zelf vanaf juni 2006.
Klopt , ik zat in de eerste groep van 100 testers van kpn.Anoniem: 178901 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:59:
[...]
Sorry, maar MineTV begon mei 2006 en daarvoor (2005/2006) was er een selecte groep testers, dus ik denk dat je je vergist...
http://tweakers.net/nieuw...met-mine-tv-via-adsl.html
Ik heb het zelf vanaf juni 2006.
Waar kun je zien welke films HD zijn en welke niet in videoland?Adlermann schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:27:
Waar ik me aan erger is dat de HD streams opeens brak zijn. Een veel te lage bitrate. Het zappen is met de laatste update (inclusief in menu) een HEEL stuk sneller geworden. Er zijn geen momenten meer dat ik 30 seconden moet wachten op een reactie van de 1960. Zelfs het huren van films (en HD films) gaat prima.
ik heb een menu "hd films". Staan er maar 2 in hoorMonda schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:13:
[...]
Waar kun je zien welke films HD zijn en welke niet in videoland?
Hm... vreemd heb ik niet? Zijn er ook nog verschillende ITV abo's? Ik weet alleen dat er verschillende paketten zijn (ik heb eredivisieLive)...Adlermann schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:16:
[...]
ik heb een menu "hd films". Staan er maar 2 in hoor
-Is het mogelijk om opgenomen zaken er vanaf te downloaden?
-Het omgekeerde dus je bestanden er up te loaden en dan af te spelen
-Is het mogelijk om de opname kwaliteit lager te zetten, want ik kan eigenlijk maar heel kort opnemen, uit me hoofd maar iets van een uurtje ofzo.
Volgens mij:raptorix schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:10:
Ik heb een paar vragen:
-Is het mogelijk om de opname kwaliteit lager te zetten, want ik kan eigenlijk maar heel kort opnemen, uit me hoofd maar iets van een uurtje ofzo.
NEE
NEE
NEE
Nee, je kan er niets op zetten en af halen. ( Helaas niet . Het zou wel mooi zijn als dit kon. een mediaplayer.)raptorix schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:10:
Ik heb een paar vragen:
De opname kwaliteit kan je niet aanpassen maar je zou iets van 100 uur moeten kunnen opnemen.Misschien je opnames wat opschonen.
AH ok, verkeerd gekeken, ik dacht er stond 1:04:03, maar het is 104:03TimG schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:58:
[...]
Nee, je kan er niets op zetten en af halen. ( Helaas niet . Het zou wel mooi zijn als dit kon. een mediaplayer.)
De opname kwaliteit kan je niet aanpassen maar je zou iets van 100 uur moeten kunnen opnemen.Misschien je opnames wat opschonen.
Ik heb laatst een harde reset uitgevoerd en alles verbonden (pc, ps3). Nou heb ik nog 2 vragen.
Mijn PS3 heeft nu als ip: 192.168.1.70
Mijn PC heeft nu als ip: 192.168.1.71
Zou dit omgedraaid moeten zijn of maakt het geen zak uit?
Daarnaast herkent mn Thomson780 mijn pc en ps3 wel als apparaten maar de 1960 van ITV niet, klopt dit?
Hallo,Monda schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:38:
Zoal ik al eerder had aangegeven loopt mijn verbinding vast bij vol downloaden en ITV aan.
Ik heb laatst een harde reset uitgevoerd en alles verbonden (pc, ps3). Nou heb ik nog 2 vragen.
Mijn PS3 heeft nu als ip: 192.168.1.70
Mijn PC heeft nu als ip: 192.168.1.71
Zou dit omgedraaid moeten zijn of maakt het geen zak uit?
Daarnaast herkent mn Thomson780 mijn pc en ps3 wel als apparaten maar de 1960 van ITV niet, klopt dit?
De IP omdraaien adressen maakt niet uit en het klopt dat je de 1960 niet in je Thomson780 ziet.
Je zou eens kunnen kijken in je Thomson780 of je wel voldoende download snelheid hebt.
Ga naar 192.168.1.254 in je internet browser , tabblad breedbandverbinding - DSL verbinding
Je Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: zou minimaal 11Mb (normaal is het 12Mb) moeten zijn ( 8Mb voor ITV en 3Mb internet (Internet basis paket)) .
Zit je lager dan 10 dan zit er vast iets niet goed.
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.028 / 16.001TimG schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:37:
[...]
Hallo,
De IP omdraaien adressen maakt niet uit en het klopt dat je de 1960 niet in je Thomson780 ziet.
Je zou eens kunnen kijken in je Thomson780 of je wel voldoende download snelheid hebt.
Ga naar 192.168.1.254 in je internet browser , tabblad breedbandverbinding - DSL verbinding
Je Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: zou minimaal 11Mb (normaal is het 12Mb) moeten zijn ( 8Mb voor ITV en 3Mb internet (Internet basis paket)) .
Zit je lager dan 10 dan zit er vast iets niet goed.
Wat is de snelheid van je download als je TV kijkt & tegelijk opneemt.
Test ook even met een Bin file, bijv. http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin
Hebben jullie dat ook?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
2,00 m. + begane grond
Op alle kanalen krijg ik dan de melding: 'geen teletekst overdracht'
Ik heb alles van de week eens een harde reset gegeven (thomson en motorola), eerder ook al gedaan maar geen effect.Yippie schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:30:
Dan heb je dus 8Mbit voor je internet na aftrek van de 8Mbit tbv ITV.
Wat is de snelheid van je download als je TV kijkt & tegelijk opneemt.
Test ook even met een Bin file, bijv. http://www.glasvezel.nu/speedtest-servers-100mb-1000mb-bin
Nu haal ik plotseling wel rond de 1000 KB/s met downloaden, met ITV aan. Dus zal wel iets niet goed gezeten hebben wat na de laatste harde reset verholpen is....Vreemd maar fijn!
Na de update was alles in 4:3 verhouding bij mij. Zelfs de breedbeelduitzendingenTimG schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:01:
Na jaren met veel plezier naar Interactieve TV van KPN gekeken te hebben (ik heb het al sinds eind 2004) ,is na de laatste update het plezier een stuk minder geworden.
De uitzendingen in het 4:3 formaat uitgezonden worden geven zeer irritante zwarte balken links en rechts, en de beeld kwaliteit is een stuk minder.
Bij bv Discovery die uitzend in 4:3 met standard zwarte balken boven en beneden heb ik nu rondom zwarte balken en zit je naar een soort postzegel te kijken.![]()
Van de "snellere" reactie van de afstandbediening merk ik weinig tot niets.
Ik heb de 1960 via HDMI op mijn TV aangesloten. Beeld was altijd super en prettig om naar te kijken.
Maar nu irriteer ik me mateloos aan die zwarte balken.
Om schakelen naar een ander beeld voormaat is te omslachtig en je moet weer terug zetten als je naar een kanaal gaat die wel 16:9 uitzend.
Ik hoop dat er in een volgende update hier een oplossing voor komt anders wordt het tijd om wat anders te nemen in plaats van ITV.
Vervolgens heb ik de Tuner op 4:3 gezet, daarna weer op 16:9 en toen was het al beter.
Discovery en History kanalen: idd een postzegel. Balken links, rechts, boven en beneden
En voor de rest wil ik brede koppies. Zwarte balken is echt een no-go. En brede koppies went. Hoe kan ik alle uitzendingen in 16:9 krijgen? Dit is namelijk héél irritant kijken!
Gebruik zoom van je tvRedHat schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:15:
[...]
Discovery en History kanalen: idd een postzegel. Balken links, rechts, boven en beneden. Heb je een grote plasma televisie aangeschaft heb je alsnog klein beeld. Hulde.
Zwarte balken links en rechts bij 4:3 is juist relaxed. Brede koppies is onkijkbaar. Je kan namelijk altijd ZELF nog inzoomen met je tv.....En voor de rest wil ik brede koppies. Zwarte balken is echt een no-go. En brede koppies went. Hoe kan ik alle uitzendingen in 16:9 krijgen? Dit is namelijk héél irritant kijken!
Mijn TV ondersteunt geen andere beeldformaten via HDMI; ik heb de 1960 via HDMI op 720p aangesloten op mijn Sony Bravia 32S3000, dus ik zit sowieso opgescheept met de 'postzegeltjes'...Adlermann schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:22:
[...]
Gebruik zoom van je tv
[...]
Zwarte balken links en rechts bij 4:3 is juist relaxed. Brede koppies is onkijkbaar. Je kan namelijk altijd ZELF nog inzoomen met je tv.....
Ik had liever gezien dat KPN de keus had geboden; zoals het vóór de update was, was het perfect voor mij. Soms beetje brede koppies, maar dat stoorde niet echt (TV rekt aan de zijkanten meer uit dan in het midden, en koppies zitten vaak in het midden van het beeld, dus prima!). Ik snap ook dat er mensen zijn die het zoals het nu is prettiger vinden, maar waarom niet de keus aan de gebruiker laten?
Volgens mij krijgt de volgende update een optie daarvoor in het menu.woelders schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:31:
[...]
Ik had liever gezien dat KPN de keus had geboden; zoals het vóór de update was, was het perfect voor mij. Soms beetje brede koppies, maar dat stoorde niet echt (TV rekt aan de zijkanten meer uit dan in het midden, en koppies zitten vaak in het midden van het beeld, dus prima!). Ik snap ook dat er mensen zijn die het zoals het nu is prettiger vinden, maar waarom niet de keus aan de gebruiker laten?
Ik heb het zelfde probleem met mijn Samsung. Geen andere beeldformaten via de HDMIwoelders schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:31:
[...]
Mijn TV ondersteunt geen andere beeldformaten via HDMI; ik heb de 1960 via HDMI op 720p aangesloten op mijn Sony Bravia 32S3000, dus ik zit sowieso opgescheept met de 'postzegeltjes'...![]()

Ik wil die platte koppen terug. Was niet echt storend, maar ik irriteer me mateloos aan die zwarte balken.
Nu maar hopen dat in de volgende update dit in te stellen is in de 1760 cq 1960 en dat men zelf kan bepalen wel of geen platte koppies.
Hoe kom ik trouwens aan dat IPTV over glasvezel? Ik wist niet eens dat dat bestond.. Er wordt iig niet erg fanatiek mee geadverteerd.
Kijk op de website of dat mogelijk is in jou PC gebied: http://www.kpnglasvezel.nl/web/home.htm
Wat de beeldverhoudingen betreft na de laatste update, op het ITV forum werd vermeld dat het met uitzendrechten of iets dergelijks had te maken, en dat ze het daarom nu aanbieden zoals wordt uitgezonden.
Na de volgende update die medio Oct. staat gepland, zou dit als optie weer worden aangeboden.
KLein beetje offtopic. Maar euh, hoe lang duurt het voordat ze een account goedkeuren op dat forum daar. Ik wacht nu al sinds vrijdagYippie schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:46:
Wat de beeldverhoudingen betreft na de laatste update, op het ITV forum werd vermeld dat het met uitzendrechten of iets dergelijks had te maken, en dat ze het daarom nu aanbieden zoals wordt uitgezonden.
Na de volgende update die medio Oct. staat gepland, zou dit als optie weer worden aangeboden.
Na een harde reset werkt alles weer normaal.Tacoos schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:49:
Sinds gisteren kan ik geen teletekst via de TV txt decoder meer bekijken over de 1960, alleen via de 1960 zelf. Dat had ik niet begrepen uit de brief van KPN?
Hebben jullie dat ook?
Precies, 8 hele uren!Yippie schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:56:
Sinds Vrijdag ? dat is net 1 werkdag ongeveer nu. Je zal toch iets meer geduld moeten hebben, als je eind van de week nog niets heb gehoord wil ik wel een berichtje naar de MOD sturen voor je.
Anoniem: 310935
is er een mogelijkheid dat ik deze instellingen kan krijgen want ik ben ook bezig met een andere modem maar krijg het gewoon niet aan de praat.eymey schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:25:
Ik heb inmiddels wel via het "adslgebruikers" forum gezien dat mensen succesvol (via een JTAG connector) een user.ini van een Experiabox hebben gedownload en zodoende weet ik dus inmiddels wel de VPI/VCI kanalen en eventuele IGMP instellingen die je nodig hebt.
Ik heb thuis dus een 546 hangen die op poort 4 een iTV vlan heeft en op de andere poorten een PPPoE bridge. Ik wil dit echter niet aan de grote klok hangen omdat ik bang ben dat anders KPN op een gegeven moment ook hier weer wat op gaat verzinnen (zeker als geexperimenteer hiermee op grote schaal mogelijk leidt tot problemen op die ATM netwerken). Maar ik heb SharonaB via PM op weg geholpen.
Bedankt alvast.
Haha, thx.. Nu weet ik waarom ik er nog niet van gehoord heb.Yippie schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:46:
@entzilha, dat kan alleen als KPN in jou gebied internet over glasvezel aanbiedt.
Kijk op de website of dat mogelijk is in jou PC gebied: http://www.kpnglasvezel.nl/web/home.htm
Pas in 20 gemeenten beschikbaar. En dan nog vast maar in 1-2 wijken.
Dan kan ik beter op Ons Net wachten. Die gaan misschien al in 2011 hier aan de slag..
Nou ja, ik zit toch nog tot januari aan dit abbo vast, dus zo erg is het ook weer niet.
Als er straks wat meer HD aanbod is, toch maar eens uitvissen hoe ik dat op mn TV kan krijgen.
Yup, ik woon toevallig in enschede (toch wel de helft van de stad heeft daar glasvezel, maar niet allemaal via kpn). Mijn wijk kan alleen KPN nemenAnoniem: 144867 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:25:
[...]
Haha, thx.. Nu weet ik waarom ik er nog niet van gehoord heb.
Pas in 20 gemeenten beschikbaar. En dan nog vast maar in 1-2 wijken.
Dan kan ik beter op Ons Net wachten. Die gaan misschien al in 2011 hier aan de slag..
Nou ja, ik zit toch nog tot januari aan dit abbo vast, dus zo erg is het ook weer niet.
Als er straks wat meer HD aanbod is, toch maar eens uitvissen hoe ik dat op mn TV kan krijgen.
Ik heb in de woonkamer een 1960 en die werkt ok.
Op de slaapkamer heb ik een 1760 zonder harddisk ( harddisk maakte te veel lawaai in de slaapkamer , dus verwijderd.)
Nu heb ik sinds de laatste update dat de 1760 er steeds mee stopt ( beeld staat stil en het groene ledje wordt rood) .
Hebben er nog meer mensen dit verschijnsel of zou de 1760 echt helemaal stuk zijn?
Het zou kunnen zijn dat er iets naar de ontbrekende harddisk wordt weg geschreven.
[ Voor 78% gewijzigd door giant2000 op 23-07-2009 16:15 ]
2,00 m. + begane grond
Ook valt me geluid afentoe 1-2 sec weg..
Ik ben dr niet op voorruit gegaan met die update in ieder geval..
Anoniem: 310935 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:30:
dan moet je je tv van automatisch afhalen. dan ben je daar van af als het goed is
Niet dus, helaas..vinno86 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:16:
ook als ik em van de Auto functie afhaal en em op 16:9 standaard zet doe hij het nog..
[ Voor 12% gewijzigd door Yippie op 23-07-2009 22:47 ]
ik heb hem hier op een hdmi aansluiting zitten en heb er geen last van als ik hem op auto heb staan.
hoe heb jij hem aangesloten dan?
Anoniem: 310935 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 05:55:
sorry dat van auto had ik niet gezien.
ik heb hem hier op een hdmi aansluiting zitten en heb er geen last van als ik hem op auto heb staan.
hoe heb jij hem aangesloten dan?
HDMI ook.. en dat kastje heb ik gewoon op 720 en dan 16:9...Yippie schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:47:
@ Vinno86: Vreemd probleem, wat is de output instelling van je STB ?
Maar voor de update had ik hier dus helemaal geen last van..
Niet meer sinds ik een HDMI kabel heb.. en tis ook de bedoeling dat ik die scart niet meer ga gebruiken..Yippie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:23:
Via SCART ook al geprobeerd ?
dat kan kloppen omdat ze de originele beeldverhoudingen nu sturen.vinno86 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:02:
HDMI ook.. en dat kastje heb ik gewoon op 720 en dan 16:9...
Maar voor de update had ik hier dus helemaal geen last van..
op je tv moet je je beeld aspect op 16:9 zetten en niet op auto dan doet ie het als het goed is niet meer.
Dan blijft er Digitenne over dacht ik, maar ik was Interactieve TV van KPN vergeten.
Bied Interactieve TV meer bandbreedte voor de zenders als Digitenne?
Ja, meer bandbreedte (4Mb per stream ) voor ITV.My-life schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:15:
Omdat ik ga verhuizen naar een plek waar geen kabel ligt ben ik opzoek naar de beste vervanger. Schotel vind ik geen optie omdat ik niet voor iedere LNB naar iedere tunes een kabel wil trekken.
Dan blijft er Digitenne over dacht ik, maar ik was Interactieve TV van KPN vergeten.
Bied Interactieve TV meer bandbreedte voor de zenders als Digitenne?
Voor Digitenne geld onderstaand info. (info gejat van een tweakers post).
Ik heb nu beide (ITV en Digitenne) beide geven hier goede kwaliteit (ITV is beter maar komt ook wel een beetje door de HDMI die Digitenne niet heeft) . ITV heeft meer zenders en Digitenne is iets goedkoper.
Bij Digitenne is de bandbreedte van de kanalen verschillend, oa nederland 1, 2 en 3 hebben de grootste bandbreedte.
Digitenne boeket 1 (kanaal 34) - 3,733 mbit per kanaal:
Nederland 1 (Conax)
Nederland 2 (FTA)
Nederland 3 (Conax)
BBC World (Conax)
Digitenne boeket 2 (kanaal 57) - 2,986 mbit per kanaal:
RTL4 (Conax)
RTL5 (Conax)
Yorin (Conax)
TMF (Conax)
Discovery Channel (Conax)
Digitenne boeket 3 (kanaal 64) - 2,986 mbit per kanaal:
NET5 (Conax)
SBS6 (Conax)
Fox Kids / Veronica (Conax)
Nickelodeon (Conax)
MTV (Conax)
Digitenne boeket 4 (kanaal 21) - 3,316 mbit per kanaal:
(Dit boeket heeft afwijkende specificaties, vraag me niet waarom)
Foutcorrectie 2/3, Guardintervall 1/4, Bitrate 19,90 mbit/s
Canal+ Rood (Conax)
Canal+ Blauw (Conax)
Canal+ 16:9 (Conax)
National Geographic Channel (Conax)
Animal Planet (Conax)
Eurosport (Conax)
Digitenne boeket 5 (kanaal 23/52) - 3,733 mbit per kanaal:
CNN international (Conax)
TV-NH (Conax)
Spice Platinum (Conax)
Radio (FTA)
Zijn er nog meer gebruikers van powerline? Ik zit er ook aan te denken om een paar Devolo adapters te gaan gebruiken maar dit schrikt me toch weer af..Mufassa schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:45:
Devolo internet adaptors (Ethernet over Power) werken tesamen met de Motorola voor geen meter.
De doorvoer snelheid van de ene adaptor naar de andere is niet toereikend. Het beeld zal gaan knipperen en je tv tuner werkt daarom voor geen meter. Ik heb mijn setje nu voor de laptop en mijn experiabox en dat werkt dan wel weer prima. Mijn advies geen devolo's gebruiken tussen Experiabox en de Interactieve TV. (1960).
KPN update toevoeging: Het in een keer wissen van de 160 GB hardeschijf is wel een goede optie.
In theorie moet een setje 14Mbps adapters voor 1 box toch voldoende zijn?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Anoniem: 153953
Jep, ik heb nu 4 A/V 200 modules hangen. 2 aan de router waarvan 1 communiceert met de devolo aan de IPtv (dat schijnt apart te moeten) en de andere communiceert met een 2e router op zolder.
Werkt fantastisch.
Ik had het 2 week geleden besteld en toen was, bij mijn weten, op mijn adres nog geen interactieve TV beschikbaar, en nu in ene keer wel weer.
Dus is interactieve TV voor mij wel een interessante optie. Alleen vraag ik me nu af, kan ik ipv dat starterspakket nieuw te kopen dat hele pakket ook niet gewoon goedkoper van MP.nl afhalen? Of gaat dat alleen werken voor een tweede TV binnen hetzelfde huis?
Zo kan ik namelijk mooi zo'n set kopen voor 50 euro ipv 99,95. Dat scheelt weer een slok op de borrel.
En de KPN Experia Box, momenteel heb ik al internet van KPN, de 8MB variant, is dat modem gewoon geschikt of moet er een ander modem komen?
Het starterspakket is std, daar kom je niet omheen. Technisch kun je voor een 2e toestel rustig een STB van MP kopen.RubenD schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:42:
Ik zit in de proefperiode van Digitenne maar ik ben er nog niet helemaal kapot van.
Ik had het 2 week geleden besteld en toen was, bij mijn weten, op mijn adres nog geen interactieve TV beschikbaar, en nu in ene keer wel weer.
Dus is interactieve TV voor mij wel een interessante optie. Alleen vraag ik me nu af, kan ik ipv dat starterspakket nieuw te kopen dat hele pakket ook niet gewoon goedkoper van MP.nl afhalen? Of gaat dat alleen werken voor een tweede TV binnen hetzelfde huis?
Zo kan ik namelijk mooi zo'n set kopen voor 50 euro ipv 99,95. Dat scheelt weer een slok op de borrel.
En de KPN Experia Box, momenteel heb ik al internet van KPN, de 8MB variant, is dat modem gewoon geschikt of moet er een ander modem komen?
Als je huidige EB niet geschikt is, krijg je automatisch een nieuwe, alleen verzendkosten worden gerekend. Krijg je geen nieuwe, is het technisch niet nodig en kan je de huidige blijven gebruiken.
Dan moet dat toch gewoon kunnen, als ik dat zeg!? Ik bedoel, als je verkast en je neemt waar een Interactieve TV abbo, dan hoef je toch niet weer een nieuw starterspakket te kopen?
Wellicht kan de ondersteunende afdeling dit abonnement zo voor je aanvragen, maar als het niet standaard is kan het vast niet.RubenD schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:02:
Dit zie ik in, maar ik heb "natuurlijk" nog een pakket liggen van een eerder abbonement, na verhuizing heb ik dat niet meer kunnen gebruiken en nu wil ik dat weer gebruiken omdat interactieve TV weer beschikbaar is op het adres waar ik nu woon.
Dan moet dat toch gewoon kunnen, als ik dat zeg!? Ik bedoel, als je verkast en je neemt waar een Interactieve TV abbo, dan hoef je toch niet weer een nieuw starterspakket te kopen?
Wel kan je de STB terugsturen, en krijg je een gedeelte teruggestort heb ik begrepen.
Hoe en wat precies weet ik niet, heb uiteindelijk de STB gehouden, omdat ik de 1760 had uit mijn vorige pakket, en de nieuwe 1960 HDMI heeft.
Bij een verhuizing is de procedure natuurlijk anders.
Wat je modem betreft, deze moet wel ADSL2 ondersteunen, voor ITV heb je dus een 16Mbit lijn nodig bij behoud van huidige internetpakket. Ook moet deze ITV ondersteunen ( vanaf de Siemens SX, vervolgens Thomson 780WL, toen 787, en nu volgens mij 797 ).
Slecht gejat: bouquet 1 is free to air, bouquetten 2, 3 en 4 zijn Conax gecodeerd, waarbij de voetbalkanalen nog eens extra gecodeerd zijn. Bouquet 5 bestaat helemaal niet. Bovendien is de zenderindeling niet goed:TimG schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:02:
[...]
Ja, meer bandbreedte (4Mb per stream ) voor ITV.
Voor Digitenne geld onderstaand info. (info gejat van een tweakers post).![]()
Ik heb nu beide (ITV en Digitenne) beide geven hier goede kwaliteit (ITV is beter maar komt ook wel een beetje door de HDMI die Digitenne niet heeft) . ITV heeft meer zenders en Digitenne is iets goedkoper.
Bij Digitenne is de bandbreedte van de kanalen verschillend, oa nederland 1, 2 en 3 hebben de grootste bandbreedte.
Digitenne boeket 1 (kanaal 34) - 3,733 mbit per kanaal:
Nederland 1 (Conax)
Nederland 2 (FTA)
Nederland 3 (Conax)
BBC World (Conax)
Digitenne boeket 2 (kanaal 57) - 2,986 mbit per kanaal:
RTL4 (Conax)
RTL5 (Conax)
Yorin (Conax)
TMF (Conax)
Discovery Channel (Conax)
Digitenne boeket 3 (kanaal 64) - 2,986 mbit per kanaal:
NET5 (Conax)
SBS6 (Conax)
Fox Kids / Veronica (Conax)
Nickelodeon (Conax)
MTV (Conax)
Digitenne boeket 4 (kanaal 21) - 3,316 mbit per kanaal:
(Dit boeket heeft afwijkende specificaties, vraag me niet waarom)
Foutcorrectie 2/3, Guardintervall 1/4, Bitrate 19,90 mbit/s
Canal+ Rood (Conax)
Canal+ Blauw (Conax)
Canal+ 16:9 (Conax)
National Geographic Channel (Conax)
Animal Planet (Conax)
Eurosport (Conax)
Digitenne boeket 5 (kanaal 23/52) - 3,733 mbit per kanaal:
CNN international (Conax)
TV-NH (Conax)
Spice Platinum (Conax)
Radio (FTA)
Bouquet 1: Ned. 1, 2 en 3 en één regionale zender.
Bouquet 2: RTL4, 5 en 7, SBS6 en NET5
Bouquet 3: CNN, BBC Prime, NGC, TMF, MTV, Animal P., Eredivie Live 1 en 2
Bouquet 4: Veronica, RTL8, ééN, Canvas, Discovery C., Eurosport en Private Spice.
2,00 m. + begane grond